סגירה בגבוה היומי: המעו"ף עלה 0.9% בהובלת הבנקים, אל על טיפסה 3.6%

המחזור היה נמוך מ-800 מיליון שקל. בריינסוויי נפלה ב-7.5%. אל על מפטרת 200 עובדים. פריגו עלתה 1.9%. בונוס ביוגרופ קפצה 12.8%
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
יום המסחר בבורסה בת"א נסגר בעליות שהלכו והתחזקו עד לסיום שהיה בגבוה היומי. באירופה המדדים נסחרים בעליות מתונות יותר של עד 0.6% ובארה"ב החוזים נסחרים ללא שינוי משמעותי. מחזור המסחר שלפי חישוב Bizoprtal עומד בפברואר על 830 מיליון שקלים בלבד ליום, הסתכם היום ב-799 מיליון שקלים בלבד.

מדד המעו"ף עלה 0.9% ל-1,229 נקודות, ת"א 75 עולה ב-0.14%, מדד הבנקים עלה ב-1.16%, מדד היתר 50 נפל ב-0.44%. המחזור היה נמוך יחסית והסתכם ב-799 מיליון שקל.

בין המניות שבלטו היום נציין את מניית אל על -2.32% אל על 155.6 -2.32% אל על בסיס:159.3 פתיחה:159.2 גבוה:159.2 נמוך:154 תמורה:2,839,743 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעלתה ב-3.65% לאחר שהחברה הודיעה על מהלך התייעלות במסגרתו תפטר כ-200 מעובדיה הזמניים ועובדים בחוזים אישיים. בונוס ביוגרופ 0% בונוס ביוגרופ 45 0% בונוס ביוגרופ בסיס:45 פתיחה:45 גבוה:46.1 נמוך:44.8 תמורה:430,920 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ב-12.78% לאחר שהחלה בהקמת מרכז ייצור לעצמות אנושיות בחיפה. בריינסוויי -2.43% בריינסוויי 1,766 -2.43% בריינסוויי בסיס:1,810 פתיחה:1,820 גבוה:1,839 נמוך:1,757 תמורה:355,074 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התממשה ב-7.55%. {לאומי} ו פועלים -1.19% פועלים 2,402 -1.19% פועלים בסיס:2,431 פתיחה:2,421 גבוה:2,426 נמוך:2,402 תמורה:72,307,781 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלו ב-1.46% וב-1.03% בהתאמה.

המעו"ף - תוך יומי
המעו"ף - תוך יומי



המסחר בעולם

בורסות אסיה סגרו היום במגמה מעורבת עם נטייה לעליות שערים. מדד הניקיי בלט בזינוק של 1.9% לאחר שמועמד לנגיד הבנק המרכזי היפני ציין כי הוא צופה הקלה מוניטרית נוספת במדינה עוד השנה, בומביי הוסיפה 0.15% והקוספי נסחר ביציבות. בבורסות שנחאי והונג קונג לא התקיים מסחר בשל חג לאומי.

אתמול סגרו המדדים המובילים בוול סטריט את יום המסחר בירידות שערים. מדד הדאו-ג'ונס השיל 0.16% מערכו, מדד ה-S&P500 ירד 0.06% ומדד הנאסד"ק סגר ללא שינוי.

מניות במרכז

חברת ההחזקות אלביט הדמיה +1.23% אלביט הדמיה 808 +1.23% אלביט הדמיה בסיס:798.2 פתיחה:790.4 גבוה:825 נמוך:790.4 תמורה:33,588 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה ברקע לכוונת בנק ה פועלים -1.19% פועלים 2,402 -1.19% פועלים בסיס:2,431 פתיחה:2,421 גבוה:2,426 נמוך:2,402 תמורה:72,307,781 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: להעמיד את מניות אלביט הדמיה שמשועבדות לבנק לכינוס נכסים. בנק הפועלים שובר את הכלים

בבילון +14.69% בבילון 165.5 +14.69% בבילון בסיס:144.3 פתיחה:143.2 גבוה:167 נמוך:143.2 תמורה:1,768,073 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סופגה מכה לאחר שהאנליסט בני דקל מבנק איגוד שהיה עד כה שורי מאוד, חתך דרסטית את מחיר היעד ואמר "עתיד החברה מאתגר יותר" והמליץ לנקוט במשנה זהירות. בני דקל משנה כיוון ביחס לבבילון

מניית אל על -2.32% אל על 155.6 -2.32% אל על בסיס:159.3 פתיחה:159.2 גבוה:159.2 נמוך:154 תמורה:2,839,743 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה לאחר שהודיעה על קיצוץ נרחב של כ-200 מעובדיה הזמניים ובעלי החוזים האישיים במסגרת מהלכי ההתייעלות של החברה וניסיונותיה לחסוך בהוצאות. אל על מתייעלת ומפטרת

מניית בונוס ביוגרופ 0% בונוס ביוגרופ 45 0% בונוס ביוגרופ בסיס:45 פתיחה:45 גבוה:46.1 נמוך:44.8 תמורה:430,920 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה לאחר שהחברה הודיעה כי החלה בהקמת מרכז ייצור לעצמות אנושיות בחיפה. בכך קופצת החברה שלב תוך שהיא מכוונת לעבר הניסויים הקלינים. חברת תאי הגזע צפויה להשלים כבר במחצית הראשונה של השנה את בניית מרכז הייצור בשטח של 750 מ"ר. מקימה מרכז ייצור לעצמות אנושיות

חברת התרופות {פריגו} טיפסה לאחר שאתמול דיווחה חברת התרופות כי רכשה את חברת התרופות הבריטית Rosemont ב-283 מיליון דולר, עסקה שצפויה להטיב עם שורת הרווח הנקי שתציג החברה בשנת 2013. פריגו רוכשת חברה בריטית

חברת הביומד כן פייט ביופרמה -1.12% כן פייט ביו 229.3 -1.12% כן פייט ביופרמה בסיס:231.9 פתיחה:230 גבוה:234.3 נמוך:225.3 תמורה:240,717 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין לאור הפרסומים בתקשורת הכלכלית כי היא פועלת לגיוס משקיעים פיננסיים שמתמחים בתחום הביומד ושיהפכו לגורמים דומיננטיים בה.

מניות סקטור הגז ששותפות ב'בלוק 12' בקפריסין, ובכללן שותפויות {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש +0.57% דלק קידוחים 980.5 +0.57% דלק קידוחים יהש בסיס:974.9 פתיחה:974.2 גבוה:988 נמוך:967.1 תמורה:12,367,174 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו דלק קבוצה +2.38% דלק קבוצה 52,450 +2.38% דלק קבוצה בסיס:51,230 פתיחה:51,230 גבוה:52,920 נמוך:50,990 תמורה:16,335,548 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרו בעליות ברקע להחלטה הרשמית של ממשלת קפריסין להעביר 30% מהזכויות לידי השותפויות.

חברת המזון שטראוס -0.75% שטראוס 7,300 -0.75% שטראוס בסיס:7,355 פתיחה:7,383 גבוה:7,383 נמוך:7,300 תמורה:3,238,048 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה ברקע להודעת החברה הבת לפיו היא מוכרת זכויות במגרש באזור הסיטי של גבעתיים לקבוצת רכישה תמורת 16 מיליון שקל, כאשר רווח ההון נטו שתרשום החברה צפוי לעמוד על 8 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(135):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 83.
    מניה שמן גז ונפט
    יעקב 13/02/2013 02:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו עין על שמן גז ונפט אוטוט מתחילה להמריא
    סגור
  • 82.
    גבעות
    אוהבת להפליץ 12/02/2013 23:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין אין תענוג גדול יותר מלהפליץ על הגבעות. תנסו ותיראו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 81.
    אם טכנאי יישב בחדר סגור זה כמו טייס שטס רק ע״י מכשירים
    Oraemunna מ dor 12/02/2013 22:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי נתוני מידע וויזואליים חיצוניים .תפקידו לטוס לפי מפה ונתונים וויזואליים פנימים בלבד. נתון הזמן הוא הנעלם היחיד.סטטיסטיקה היא מדע מדויק עד לנקודת שבירה ולאתחול חדש.לכן ארועים חיצונים חיוביים או שליליים בסוף ״יתלבשו ״ על הגף
    סגור
  • דור. סטיסטיקה אינה מדע מדוייק.
    oraemunna 12/02/2013 22:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הסטיסטיקה היא מדע המניח שבתוצאותיו יש טעויות. רמת דיוקו מתכנה, מובהקות. הניתוח הטכני אינו מדע מדויק ומניח שהתנהגות נורמלית היא עיניין שבשיגרה. האירועים אינם מתלבשים על מסקנותיו אלא מסיתים אותם. טענת העוסקים בכך היא שההסתה היא זמנית.
    סגור
  • 80.
    שמן נפט וגז
    אמנון 12/02/2013 21:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה לפני פריצה למעלה יש הרבה גז
    סגור
  • 79.
    בונוס בנעלי פלוריסטם
    ניר 12/02/2013 21:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האחות הקטנה תלמד את אחותה הגדולה פלוריסטם איך לפתח מוצר ובלי מילה על טיפולי חמלה בהצלחה בונוס וזה עוד לפני הפוטנציאל בסולורה השמים הם הגבול
    סגור
  • 78.
    לא מתאים לך רמה אפס כזו של תגובות (ל"ת)
    לכלכלן 12/02/2013 20:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 77.
    J-b 1232.48 עליה של 0.29 במעוף נכון ל20:38 (ל"ת)
    Dor 12/02/2013 20:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 76.
    אפליקצית ההתחזויות.
    oraemunna 12/02/2013 20:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לאחרונה מתגברות ההתחזויות בפורום זה. לא ניתן למנוע אותם. הקוראים הקבועים חכמים דיים ע"מ לזהות לפי הסגנון אם הנכתב הינו מקורי או זיוף. אין טעם לעסוק בהכחשות. להיפך, אלה שנעשה שימוש בשמם או כינויים אמורים להיות גאים בהיותם דמויות לחיקוי.
    סגור
  • מה הבעיה לחייב שכינוי יהיה יחודי ,
    rsa 12/02/2013 21:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הראה שבעלי האתרים (במיוחד הכלכלים) רוצים ומרוצים מן ההתחזויות.
    סגור
  • טען עוד
  • Look on the bright side (ל"ת)
    Dor אהבתי 12/02/2013 21:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 75.
    השורטיסטים בלחץ, מסכסכים ומזייפים תגובות
    עורב אמיתי 12/02/2013 20:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר רציתי לכתוב שנהיה פה יותר נחמד, כמו פורום אמיתי. אבל היום בסוף היום הם חטפו עצבים ומתחילים לזייף תגובות. אל תבואו כנסו לחורים.
    סגור
  • 74.
    J- b עליה 0,20% 1201.74 מעוף 1231.80 (ל"ת)
    Dor 12/02/2013 19:57
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 73.
    דור ידידי. בקשה לניתוח טכני של טבע.
    oraemunna 12/02/2013 19:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחזקתי העיקרית בטבע. להערכתי היא לקראת עליה מתמשכת לכיוון 45-50 דולר. האם תוכל לסתור או לאושש הערכתי זו באמצעות הניתוח הטכני? אודה לך מאוד.
    סגור
  • 37.5$ קו תמיכה חשוב מאוד שימי לב שטבע ירדה ממנו לפני
    Dor 12/02/2013 20:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כשבועיים ,ומיד חזרה מעליו היעד הקרוב 41-42$ בהצלחה חשוב שתשימי לב ל37.5$ ירידה מתחת במחזור גדול ,תגיע מהר מאוד ל 29-30$
    סגור
  • דור. תודה.
    oraemunna 12/02/2013 21:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נראה לי שלאחרונה קו התמיכה שלה הוא מעל 38. כרגע היא מנסה להתייצב מעל 38.75. תשומת הלב שלי תהיה אם היא תצליח לעבור 39 ולהתייצב מעליו. אם כן, אני צופה משם קפיצה ל-40 ששם באופן פסיכולוגי תבוא ההתנגדות.
    סגור
  • פסיכולוגי זה מצב רגעי .אין לקחת אותו כפרמטר חשוב (ל"ת)
    Dor 12/02/2013 21:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דור. זה ברור. אבל זה גורם.
    oraemunna 12/02/2013 22:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במניות, מספר עגול מהווה תמיד נקודה שבה נמצאים מירב הביקושים או ההצעים. למה? פסיכולוגי.
    סגור
  • 72.
    מעניין מה עם החברה שנסעו לאילת?קיבלו סיבוב פרסה חזק בדר
    כלכלן 12/02/2013 19:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדרך אמרתי כבר מתחילת שנה 2013 היא שנת המניות השוק יעלה חזק משקיעים בורחים מהנדלן החוצה לפי הקריסה ואין בבנק ריבית על הכסף לכן אג"ח קונצרני ומניות הם השקעת השנה ותבדקו אותי סוף שנה
    סגור
  • ידיד יקר אני עובד יומית בטווחים של 5-10 נקודות מעוף שים
    Dor 12/02/2013 20:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לב למספרים שציינתי בשבוע שעבר .יציאה משרוול יורד ברגע שהמדד עבר את 1193 .זכור לך?!! מעבר של 1210 הוביל ל 1217.אם היית קורא מה כתבתי ביום ראשון היית מבין ,אמרתי פריצה של משולש 1225 תוביל את המדד ל 1232-1238,תבין אותי לא מעניין מה יקרה בעוד שבוע.נכון לעכשיו כל הפרמטרים הטכנים מצביעים על צפונה.לא לשכוח את עושי השוק,למרות שהם הזיזו כתיבות של פוטים גבוהים כך שיש מצב של שורט סקוויז.זה נכון להיום .מחר בכל מצב המדד אסור לא לרדת מ 1225 על מנת לבסס את הפריצה של המשולש .בהצלחה
    סגור
  • 71.
    תגובה 64 לא שלי
    זיפו 12/02/2013 19:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאשר מתחילים המתחזים לכתוב בשמנו זה סימן שמרגלים של המוסדיים מנצלים את המוכרים באתר כדי להשחיל את הציבור. אני ללא פוזיציה למחר והאמת לא ממש יודע מה מכינים שחקני המעוף. ערב טוב לכולם נשתמע מחר
    סגור
  • 70.
    מי שכתב בשמי שכח שאני לא מסתכל כל כך רחוק .טעית יא מניא
    Dor תגובה 66 התחזות 12/02/2013 19:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ק
    סגור
  • 69.
    הרווחתי היום מקולים, ובכל זאת סגרתי פוזיציות למחר.
    עורב אמיתי 12/02/2013 18:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני זהיר. אפשר להרויח גם בתוך יומי יפה. יאללה עליות. אפילו לא אכפת לי שבריינסווי התממשה קצת. עדיין חושב שתעלה. ביוליין מניה מצוינת, אפריקה נכסים. מה יהיה בפקיעה? הכל יתכן. למרות שבחודש שעבר לא נתנו להגיע ל1225. הורידו קודם. אולי זה סימן לעוד כמה ימי שקט ירוקים? אולי.
    סגור
  • אתה שקרן כל יום משנה פוזיציה יותר גרוע ממופז (ל"ת)
    כלכלן 12/02/2013 19:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 68.
    לא כתבתי את תגובות 48 ו54. לא "בדוק" ולא מידע (ל"ת)
    עורב אמיתי 12/02/2013 18:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 67.
    לטבעוני מ-48. טבע עדיין בשמורה.
    oraemunna 12/02/2013 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טבע בהמוניה נמצאת אצלי בשמורה. אני מחכה שהגור יגדל ויהיה זאב אמיתי. אני לא נבהלת מזה ששופכים עליה מעת לעת צבע אדום. להיפך, שיורדת יותר מידי לאותו יום אני רוכשת עוד קצת. אני נאמנה להערכותי. במקביל אליה אני מתעסקת עם הזדמנויות אחרות נוספות. קרא תגובתי ב-27.
    סגור
  • 66.
    פקיעה גבוהה מאד החודש (ל"ת)
    Dor 12/02/2013 17:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 65.
    פוטיסטים אכלתם לקרדה לבנה.....פקיעה 1265 (ל"ת)
    עילוי ירוק 12/02/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 64.
    אירופה עולה בהשראת אמריקה...... (ל"ת)
    זיפו 12/02/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    מחר בדיקת רמות ה-1238, זה בטוח, ראלי פברואר האגדי.... (ל"ת)
    oraemunna 12/02/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    נקנו קולים למחר בסגירה. מחר עוד 50%. (ל"ת)
    מני 12/02/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    מדד הבנקים חזק מעל 1176 מעוף מעל 1225 סיים בגבוה יומי
    Dor 12/02/2013 16:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מחזור שמאותת על מעט מוכרים.הכל מסתכם לפתיחה חיובית מחר .על מנת לוודא שהמעבר של ה1225 אכן שריר,אין ספק שכל התחזית היא למחר בהנחה שארה״ב שקט.בכל מקרה עצם המעבר של 1225 מוציא את המדד מעלה.כמובן שצרכי הפקיעה יתורגמו למדד.לפי מפת הכתיבות כותבים חזק פוטים
    סגור
  • 60.
    הקולים השמינו 70%.
    זיפו 12/02/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני לא מקנא במי שייתפס בהם כאשר הבום למטה יבוא. אלא אם כן יש גן עדן כלכלי בארהב שמסרבת לתקן. לא יאמן המדדים שם משייטים כשבוע בשיא כל הזמנים ומסרבים לתקן. דרך אגב האירופים לא קונים את השיאים המדומים של ארהב לכן המדדים באירופה בעיקר מדשדשים.
    סגור
  • אל תאיים
    עילוי ירוק 12/02/2013 16:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבר שומעים אתכם חודש שלם עם הפחדות ומפולות ובכל ירוק. אנחנו משמינים ותאכל את הלב.
    סגור
  • חבר אתה הרבה זמן לא היית באתר הזה אההה
    זיפו 12/02/2013 19:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרת איך אתה אומר לי לאכול את הלב כאשר הייתי בין הראשונים שחזה את העליות (כאשר אירופה נפלה 3-5 אחוז) וצעק על גבי במה זו קולים קולים קולים. אני הרווחתי גם היום קניתי חבילת קול 1220 בירידות של הבוקר במחיר 870 שח ומכרתי בסיום 1540 שח . ואתה ?
    סגור
  • 59.
    מי שזלזל בטכני הפסיד יציאה מ 1193 והובילה את המדד ל1217
    Dor שלום לחברים 12/02/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מעבר היום מעבר למשולש ה 1225 מוציא את המדד ל1240 ויותר ראו תגובות 34ו 44 בהצלחה לכולם
    סגור
  • דור ידידי. אני לא מזלזלת בטכני ואיני עושה פה שימוש.
    oraemunna 12/02/2013 18:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מזה זמן רב אני טוענת ובעקשנות שהבורסה שלנו בדרכה לעליות מתמשכות. גם בתקופה שאתה טענת לירידות, בהסתמך על הטכני, טענתי הפוך ממך. הטכני לדעתי הוא עוד מכשיר ולא יותר מכך. הראיה הכללית, הכלכלה, המצב הבטחוני והפוליטי, הם הם שיאותתו בסופו לאן פני הבורסה. התנודות שבמדדים הינם פעולות טכניות שאינן משקפות את ציבור המשקיעים אלה מוטות ע"י סוחרים.
    סגור
  • התרחיש מקווה שהבנת .אם לא צר לי ! (ל"ת)
    Dor הטכני מקדים את ה 12/02/2013 19:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לא מבינה את מה שאני כותב אצלי הטווחים הם 5-10 נקודות
    Dor יקירתי כנראה את 12/02/2013 19:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מעוף .אני סוחר יומי ורק לעיתים נשאר ליום המחרת.אני לא מתעניין במניות טווח בינוני -רחוק. בשבוע שעבר ציינתי 1193 איתות יציאה משרוול יורד ל 1210-1217שמירה של ה1217 יוביל את המדד למשולש פסגות יורדות ושפלים עולים ב 1225 .פריצה של 1225 יוביל את המדד ל 1232-1238 .תבדקי את מפת הכתיבות זה יעזור לך להבין הרבה יותר .
    סגור
  • דור ידידי. איני בקיאה במונחי הטכני.
    oraemunna 12/02/2013 19:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטוחני שידיעותיך בטכני הם בות. קטונתי מממך בתחום זה. אני סוחרת יומית בבורסה ובמקביל מחזיקה תיק מניות לא קטן. מבלי להאחז בניתוח הטכני אני מצליחה לזהות כיוונים ולהריח טרף. תחום הידע שלי הוא די נרחב ואני עושה בו שימוש לצורכי ניתוח והערכה. נכון, יש לי גם ויכוח עקרוני עם המצדדים בניתוח הטכני כמכשיר עיקרי כי לדעתי הוא לוקה בחסר בתקופות משבר. אף מנתח לא חזה משברים ולא את היציאה מהם.
    סגור
  • 58.
    מחר מימושים
    udi 12/02/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ציפיתי שנגיע ל 1235 {תגובה 20} אבל גם גלום 1230 זה לא רע ובכל זאת מחר יהיו מימושים יפים לפחות עד הצהריים הדאו לדעתי ירד כ 100 נק ויעזור למימוש להתממש
    סגור
  • אובמה יביא נאום כמו שהוא יודע וירגיע את כולם
    ג'יון 12/02/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כולל את הבורסה בארה"ב שתעלה גם היום בצורה יפה. אתם ודעים גם למה היא ממשיכה לעלות ככה , נכון ?
    סגור
  • לפי הטכני מחר בבוקר עליות ל 1232-1238 בהנחה שבארה״ב
    Dor 12/02/2013 17:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רגוע.המעבר מעל משולש ה 1225 חייב הוכחה .לכן יהיה ניסיון של התייצבות מעליו.אסור למדד לרדת מתחת ל 1225 על מנת לשמור על שרוול עולה.מחר יום מבחן חשוב מאוד למעוף
    סגור
  • עוד לא נעלמת לחורים? מספיק שמענו ממכם החודש (ל"ת)
    עילוי ירוק 12/02/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 57.
    וואו מחזור 800M כמעט כמו הממוצע של ינואר
    אנונימי 12/02/2013 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פראיירים לא מתים. מה לכם ולקזינו של הארץ תסיטו כספים לאפיקי סולידיים בחו"ל.
    סגור
  • 56.
    טאואר
    אנונימי 12/02/2013 16:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מגעילה
    סגור
  • 55.
    ראו את שכתבתי ב-48, זה היה מידע בדוק מבפנים..... (ל"ת)
    עורב אמיתי 12/02/2013 16:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • הגזמתם (ל"ת)
    זה לא אני. 12/02/2013 20:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 54.
    המלעיזים נעלמו כי לא נשאר להם כסף לשלם לאינטרנט
    עילוי ירוק 12/02/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי היום כבר לא נשמע מהם יותר. מקווה שהבנתם שהכיוון הוא כדברי האנליסטים 1500. כבר כולם יודעים מה תהיה הפקיעה.
    סגור
  • 53.
    בנעילה ימתנו את המעוף. (ל"ת)
    oraemunna 12/02/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לפני מספר ימים כתבת שאת לא מנתחת מגמה יומית, אז מה קרה?
    אנליסט עממי 12/02/2013 19:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני בעבר ניסיתי זאת ללא הצלחה מרובה ומיתר לציין מדוע בבורסה שלנו הנשלט ע"י המוסדיים ועם מחזורים נמוכים, הסגירה היומית היא יותר אקראית מאשר כלכלית. במקרה הטוב ניתן לזהות מגמות לטווח הבינוני.
    סגור
  • איני מנתחת מדדים לרגע. ישנם העושים זאת בשמי.
    oraemunna 12/02/2013 20:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מידי פעם אני מגלה שמוציאים כותרות בשמי. הפסקתי להתייחס לכך. איני יכולה למנוע תופעה זו. אני לא מתימרת לחזות מדדים. עדיין לא נחתה עלי הנבואה. אני כותבת על מניות ומגמה כללית בלבד. בינתיים אני מתעקשת על כך שהבורסה בתנועה לכיוון 1300.
    סגור
  • 52.
    ניתוח טכני
    f15 12/02/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם יש תוכנה לניתוח טכני שניתן להוריד בחינם
    סגור
  • 51.
    אבוג'ן
    הצופה מהצד 12/02/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לידיעה - מונסנטו בשת"פ עם החברה וכבר רכשו 13,6 % מאבוג'ן. כמו"כ רזי סידס ההודית חתמו איתם חוזה להעלאת יבול האורז ועמידות ליובש בעזרת גנים שפותחו באבוג'ן.למי שעוקב לאחרונה פעילות ערה במניה. בהצלחה.
    סגור
  • אבוגן
    משקיע ותיק 12/02/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוק הזרעים המהונדסים מוערך ב- 12 מיליארד דולר. המניה כניראה לקראת פריצה לאחר דישדוש ממושך.
    סגור
  • 50.
    אודי תגובה 20
    סוחר מעוף 12/02/2013 15:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד ידיד
    סגור
  • 49.
    לגבי
    אליום 12/02/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שלום לך, בקשר לאליום, בנתיים אדום, הלוואי שיהיה ירוק.
    סגור
  • 48.
    היום מסיים 1231 , בדוק (ל"ת)
    עורב אמיתי 12/02/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מה זה בדוק? יש ביטוח.
    oraemunna 12/02/2013 15:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל תהיה נחרץ הכל יתכן. גם ירידות. בבקר אמרתי לך שאני מניחה שיהיה ירוק. אני סקפטית לאיך יגמר. מקווה לעליות. המגמה הכללית היא לכיוון 1300.
    סגור
  • מה קורה לטבע ? (ל"ת)
    טבעוני 12/02/2013 17:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עדיין בשמורה (ל"ת)
    oraemunna 12/02/2013 20:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אני לא כותב "בדוק" על כלום. למרות שלא אתנגד
    זה לא אני אל תתחזה 12/02/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ...
    סגור
  • 47.
    לתת בראש (ל"ת)
    יאללה אפריקה 12/02/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 46.
    למה מוכרים בזול?? כ"כ טיפשים!! (ל"ת)
    בונוס 12/02/2013 14:30
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 45.
    שאלה בבקשה
    רציו 12/02/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ב 20.02.13 פקיעת אופציה 11 תוספת מימוש של 33 אג האם יתכן והחברה לא רוצה את האופציה בתוך הכסף אבל כך יכנס כסף לקופה אז אפילו אם האופציה תעמוד על 1 אג המניה צריכה לעמוד על 34 זה המינימום אני לא מבין אולי מישהו יכול להסביר לי למה המניה לא עולה אם בימים כאלה של עליות היא לא עולה אז מתי כן ?
    סגור
  • מישהו מוכן להתיחס לשאלה תודה (ל"ת)
    רציו 12/02/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    מדד הבנקים שוב מעל 1176 זה מצויין אם ישמור מעוף מעל
    Dor 12/02/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    1225 אדיר רק שישמור
    סגור
  • 43.
    פריצה של המשולש 1225 יעיף אותנו ל 1240 (ל"ת)
    Dor 12/02/2013 13:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הכוונה לסגירה? (ל"ת)
    המחשב 12/02/2013 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כמובן אי יכולת סגירה מעל איתות לחזרה ל 1217-1210 כנ״ל
    Dor 12/02/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדד הבנקים 1176 חובה להיות מעליו
    סגור
  • נפרץ הרגע. (ל"ת)
    עורב אמיתי 12/02/2013 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תקרא גם 34 (ל"ת)
    Dor 12/02/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אהלן תקרא 44 (ל"ת)
    Dor 12/02/2013 13:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 42.
    מניית ברן
    ברן 12/02/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זולה מאד ביחס להון העצמי שלה ...חברה בתנופה רצינית לא סתם בעלי השליטה הציעו בחודש אוגוסט מחיר של 2850 ונענו בשלילה עי בעלי המניות ....לדעתי פריצה רצינית אחרי הדוח והצעת רכש נוספת בקרוב .
    סגור
  • 41.
    מקדימים מפעל להוכחת מוצר בבונוס ביוגרופ
    קופצים 12/02/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עוד לא עשו ניסיון קליני אחד וכבר מקימים מפעל? מישהו הפך את הסדר.
    סגור
  • 40.
    שימו לב לתגובה 28. מתפלא מי סימן לי באדום... (ל"ת)
    עורב אמיתי 12/02/2013 12:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מה שחשוב, זה לא האדום המסומן אלא הירוק הבוהק.
    oraemunna 12/02/2013 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרתי לך, לך עם מה שאתה מאמין. ולגבי היתר, תאמר כפי שאמר מתיתיהו, מי לה' אלי.
    סגור
  • 39.
    לנצל את הדשדוש מתחילת שבוע לאסוף סחורה המעוף יפרוץ
    כלכלן 12/02/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למעלה בקרוב כנראה אחרי פרסום מדד חודש ינואר וכנראה התערבות של הנגיד בשער הדולר
    סגור
  • 38.
    עוצרים את המעו"ף כדי שלא יפרוץ מעל 1220 באישור הרשות (ל"ת)
    קובי 12/02/2013 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    עמלות מסחר - חשוב!
    LIOR 12/02/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פורום "ביומד" בפייסבוק הביא הצעה נדירה!!! הצטרפו ותהנו גם מסיקור של התחום הכי חם בבורסה וגם ממבצע מיוחד לחברים!!!
    סגור
  • 36.
    שאלה אליוטית למגב 26 NDX
    גרוזיני פלדה 12/02/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה-3 לינואר ל-7 בפברואר זה שלוש ארבע ?
    סגור
  • 35.
    אליום ירוקה היום
    גבי 12/02/2013 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תזכרו ירוק
    סגור
  • 34.
    רוב הכתיבות נכון לשבוע שעבר הם 1175-1195 הגדולים
    Dor בוקר טוב חברים 12/02/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מסדרים את הפוזיציה יותר מעלה.קשה יהיה לראות את המדד עולה חזק.כי הרי זה נתון לצרכיהם .אומר זאת כך דשדוש עם נטיה לירידות אופטימלי לגדולים.אל תאמינו שהרצונות שלנו הם שיתגשמו ,רק רצונותיהם של עושי השוק.
    סגור
  • קבל forexpros לטכני. (ל"ת)
    ח. 12/02/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קבלתי.אבל כמו שכבר ציינתי יציאה ממשולש 1225 יקח את המדד
    Dor לחשבו....... 12/02/2013 17:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    צפונה
    סגור
  • ל dor קיבלת אותי ב 12. (ל"ת)
    ח. 12/02/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    מלאנקוס
    לא יודע 12/02/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למישהו יש הסבר למה המניה יורדת ב- 1% למרות שיש פער ארביטרז חיובי של 0.7% מול הנסדק
    סגור
  • איך יפילו את המעו"ף? יש מניות תורניות שמפילים בכוונה (ל"ת)
    גל 12/02/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 32.
    מסכים ירוקים אפריקה .עליה של אחוז (ל"ת)
    ת"א עברה לעליות 12/02/2013 11:52
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 31.
    תחושת הבטן חזקה מאי פעם.גורגי אתה בכיוון. (ל"ת)
    אנונימוס 12/02/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 30.
    באמת באמת שחבל לי על כל
    גרוזיני פלדה 12/02/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השאננים שהולכים לחטוף אבל מה לעשות כך אני צריך להתעשר .זה דרכו של גרוזיני כחלק מדרכו של העולם הבורסאי .איך אמר בזמנו האובייקט -המחליש את החלש סופו שיילחש
    סגור
  • 29.
    גבירותיי ורבותיי
    גרוזיני פלדה 12/02/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני חש בבלבול בקרב העם .אין צורך להתרגש יתר על המידה הנבוט מתקרב .מה שחסר זה ארבע ו5 קטן באמריק'ה והקרחנה בדרך .מסכן מי שיעמוד בדרכי אני מתריאה .אתם באיזור הדמדומים כבר כמה כשבועיים ימיים .קארגיס מוטחנה גדול מאוד מתקרב .אין לי כבר סבלנות אבל צריך קצת להתאזר .
    סגור
  • 28.
    שום דבר לא בטוח היום. אל תספידו את הירוק.
    עורב אמיתי 12/02/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    6 5
    לפחות לא בשלב זה
    סגור
  • לעורב אמיתי.
    oraemunna 12/02/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    5 2
    בורסה זה כמו פוליטיקה. זו אומנות הבלתי אפשרי. אני בדרך כלל הולכת עם מה שאני מאמינה. אני מניחה שעוד נראה ירוק היום. איך זה יסתיים? לה' ולסוחרים התשובה.
    סגור
  • 27.
    לנצל הירידות בבנקים ולרכוש דיסקונט.
    oraemunna 12/02/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הבנקים יתקנו היום. בנק דיסקונט יתקן חזק ולמעלה.
    סגור
  • 26.
    לקחתי אתמול עילוי פיננסי מה דעתכם בנידון
    רמי 12/02/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם יש סיכוי שמניה תהיה בהרצה כמו פעם
    סגור
  • לקחת עילוי ?
    bjoseph1 12/02/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמות ? מאחל לך הצלחה.
    סגור
  • 25.
    בקרוב מצטרפת איטיג'יאי לחגיגה
    יונתן 12/02/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ופלוריסטם בעוד מספר שבועות בעוד התקדמות משמעותית
    סגור
  • 24.
    שחקני מעו"ף החליטו להפיל את השוק היום (ל"ת)
    לילי 12/02/2013 10:06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 23.
    בונוס-הסבלנות תשתלם-אתמול חיזקתי
    סבלני 12/02/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ב-50000 ש"ח בשער26.18-לאחר מכן היתה הזרמה גדולה של כספים בשערים גבוהים יותר-כנראה כבר ידעו על ההודעה-הרגשתי שמשהו קורה
    סגור
  • 22.
    הגיע זמן רציו
    רציונלי 12/02/2013 09:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המניה היתה רדומה תקופה ארוכה..עכשיו היא מתעוררת ומומלץ לאסוף..לגזור ולשמור
    סגור
  • אבל עד מתי תראה כמה בשורות טובות
    אוקי אחי 12/02/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ורציו לא מפיקה לרדת למה
    סגור
  • 21.
    המובילות ב-2013
    יודע דבר 12/02/2013 09:35
    הגב לתגובה זו
    5 2
    2 ספינות דגל שכדאי שתסמנו- הן יובילו את העליות ב-2013 סקטור הגז ו וסקטור ה ביומד...מתחילים לזוז דברים פריצות דרך צפויות בכן פייט..ביוליין..אינסולין בריינסווי
    סגור
  • סימנים חיוביים מהכנס של ביוליין בניו יורק
    עידו 13/02/2013 02:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיווחים שהגיעו מהכנס שביוליין ערכה היום (21:00 שעון ישראל) בניו יורק, דובר על השקעתה של אורבימד בחברה לאחר שהקרן התרשמה לחיוב מקצב התקדמות הפיתוחים האחרונים כשבראשם כמובן ניסוי ה- Calirity. מנהלי החברה דיברו בזהירות אך נתנו לא מעט רמזים חיוביים וטענו כי הם מעריכים שצפויה שנה שבה הם סבורים כי הם יהוו מספר פריצות דרך.  
    סגור
  • 20.
    1235 המעוף בסוף יום
    Udi 12/02/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הסברים מיד בתום המסחר
    סגור
  • הכל ירוק אנחנו באוטוסטרדה
    Udi 12/02/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יצאנו מהרחובות הקטנים השוק באוטסטרדה ליעד 1235
    סגור
  • 1235 ידידיי
    Udi 12/02/2013 12:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ואם לא בסוף יום אז בגלום או בפתיחה מחר...1235 סופי
    סגור
  • לך לחפש את החברים שלך מה קרה שתית משהו היום חחחחחחח (ל"ת)
    לאודי 12/02/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אותי הוא מצא והרווחתי הרבה היום (ל"ת)
    חבר של אודי 12/02/2013 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה חי בסרט (ל"ת)
    שלי 12/02/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • הוא כנראה ראה את הסרט (ל"ת)
    אלמוני 12/02/2013 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    בונוס ,הסבלנות תשתלם בסוף. (ל"ת)
    צחי 12/02/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 18.
    שימו לב לבונוס כולל האופציה2 שלה היום הפיצוצים (ל"ת)
    גל100 12/02/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 17.
    החלה בהקמת מרכז ייצור ראשון לעצמות אנושיות. פורסם ב-12
    גל100 12/02/2013 09:25
    הגב לתגובה זו
    2 3
    החלה בהקמת מרכז ייצור ראשון לעצמות אנושיות. פורסם ב-12/02/2013 09:21
    סגור
  • 16.
    בונוס ביו גרופ הודעה מפוצצת במאיה -החלה בהקמת מרכז ייצו
    גל100 12/02/2013 09:25
    הגב לתגובה זו
    3 3
    החלה בהקמת מרכז ייצור ראשון לעצמות אנושיות. פורסם ב-12/02/2013 09:21
    סגור
  • 15.
    אתמול מכרתי בונוס בשער 27 בהפסד כבד שילכו לעזאזל. (ל"ת)
    עצבני 12/02/2013 09:25
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • ככה זה שאין לאנשים סבלנות. כל יום אומרת לא לפספס (ל"ת)
    טעות נוראית 12/02/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 14.
    בונוס הודעה פצצה במאיה. (ל"ת)
    מני 12/02/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 13.
    לבכיין 10-
    המרביץ 12/02/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ל-10- אני מבין שאתה מומחה לירידות.....לכן אתה אומר בפה מלא שתהיינה ירידות? עדיף שתישאר עם פה מלא
    סגור
  • 12.
    bar 1195 צפוי 25 1214==מתמטיקה. (ל"ת)
    אלמוני מוכר 12/02/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 11.
    אלביט הדמיה הולכת להיות ירוקה בנק הפועלים עשה צעד חשוב
    האחד 12/02/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הולכים לעוף היום כי זה מהלך טוב מאוד למניה הבנק יקח את החברה וימצא רוכש ללא חובות וככה החברה שווה המון!
    סגור
  • 10.
    ירידות ל1206 נקודות במעוף היום (ל"ת)
    בן בן ביגולו מדבר 12/02/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 9.
    13...................2.......................13
    13.2.13 12/02/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    2 4
    עוד 24 שעות למפולת.
    סגור
  • מה קרה לך עורבנית נשחטו הפוטים לא נורא יש חודש חדש (ל"ת)
    חיים 12/02/2013 18:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עורבנית מה יהיה? (ל"ת)
    רן 12/02/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    נאסדק-אדום, אירופה-אדום חזק, תל אביב-ירוק
    עילוי ירוק 12/02/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אומרים שזו אחת הבורסות הטובות בעולם. לכל המלעיזים וחוזי הקריסות תפנימו שפערים חייבים להיסגר.
    סגור
  • 7.
    די מדיקל
    חיים 12/02/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תטוס למעלה היום ארביטראז מטורף אין מוכרים יעד יומי של 30 אחוז
    סגור
  • 6.
    כן לכן פייט
    אופטימי 12/02/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לפני חודש הבחינו כלכלני לאומי שהמניה בדיסקאונאט אדיר..... אני משח ששמעתי בקולם והמניה תזנק
    סגור
  • 5.
    2013-שנת ענף הגז והנפט
    גיאולוג 12/02/2013 08:52
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הודעה טובה מקפריסין אואני צופה עליות בסקטור..לא לשכוח שגם רציו בבלוק 12....בכלל השנה תהיה שנת הסקטור..ועכשיו הזמן לאסוף כי המחירים בריצפה
    סגור
  • 4.
    ארביטראז 0.2 למה 0.03 ? (ל"ת)
    גל 12/02/2013 08:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • בגלל שהדולר ירד
    רוח 12/02/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדובר במניות שנסחרות בנסדאק , אם הדולר יורד גם הארביטרז יורד
    סגור
  • 3.
    כלל תעשיות במהלך ענק למעלה
    רן 12/02/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלוונטיק ממש כל דבר שלא קשור לליבת העסקים שזה כלל ביו נשר ותעבורה הוא הולך להציף ערך לדעתי האישית הולך להיות עלייה חדה בשבועות הקרובים וחלוקת דיבידנד ברבעון הראשון
    סגור
  • 2.
    ארביטרז 0.19 למעלה ולא 0.03 כמו שצויין (ל"ת)
    אילן 12/02/2013 08:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ראה תשובה ל 4 (ל"ת)
    רוח 12/02/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סימנים חזקים לעליות