היובש מחמיר: המחזור הממוצע בבורסה בפברואר - בקושי 830 מיליון שקל ליום

אחרי התאוששות נאה בחודש ינואר, המחזורים בת"א שוב נעלמים וזאת למרות עלייה של 3.5% במעו"ף. מי המניה הסחירה ביותר?
אסתר לבנון, צילום: Bizportal
אחרי פתיחת שנה עם גידול מסוים במחזורי המסחר, חודש פברואר מחזיר את המשקיעים בת"א אל מחוזות היובש. לפי חישוב של Bizoprtal, המחזור היומי הממוצע מתחילת החודש (7 ימי מסחר) עומד על 829 מיליון שקלים, זאת לעומת מחזור ממוצע של 1.12 מיליארד שקלים בחודש ינואר.

בשביל המדקדקים (ובעיקר בכדי לנטרל השפעות פקיעה), נציין כי ב-7 ימי המסחר הראשונים של ינואר עמד המחזור על 1.03 מיליארד שקלים - עדיין גבוה משמעותית מהמחזור הממוצע בתקופה המקבילה החודש.

מעניין לראות שבחודש ינואר, בו נרשם גידול במחזורים לעומת שנת 2012, המעו"ף רשם ירידה של 0.7%, ואילו בחודש פברואר בו נרשמה ירידה דרמטית במחזורי המסחר - המעו"ף עלה 3.45%. נציין כי בשנת 2012 כולה המחזור היומי הממוצע בבורסה בת"א עמד על 1.077 מיליארד שקלים, זה אחרי אחרי 2011 שבה עמד המחזור הממוצע על 1.72 מיליארד שקלים.

מבחינת המניות, אם מסתכלים על המחזור הממוצע בחודש האחרון (30 יום), כיל +0.41% כיל 1,470 +0.41% כיל בסיס:1,464 פתיחה:1,471 גבוה:1,471 נמוך:1,461 תמורה:32,206,299 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מובילה את הטבלה עם מחזור יומי ממוצע של 81 מיליון שקלים, פועלים -0.69% פועלים 2,431 -0.69% פועלים בסיס:2,448 פתיחה:2,450 גבוה:2,460 נמוך:2,423 תמורה:13,367,829 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: במקום השני עם 52 מיליון שקלים ו טבע -0.03% טבע 7,198 -0.03% טבע בסיס:7,200 פתיחה:7,217 גבוה:7,238 נמוך:7,172 תמורה:11,232,341 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שלישית עם 48 מיליון שקלים. לאומי -1.17% לאומי 2,033 -1.17% לאומי בסיס:2,057 פתיחה:2,060 גבוה:2,060 נמוך:2,026 תמורה:24,934,924 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: במקום הרביעי עם 47 מיליון שקלים ובמקום החמישי {מלאנוקס} עם 32 מיליון שקלים בלבד.
תגובות לכתבה(40):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 35.
    מחזורים קטנים, דהינו ניתן להריץ את המניות בכסף קטן וזה
    הרצה 17/02/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שקורה בפועל.
    סגור
  • 34.
    תעלו את מס רווחי ההון ל 50% יהיה יותר טוב . (ל"ת)
    רון 12/02/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 33.
    גופים גדולים עושים בבורסה מה שבא להם. למה שאתקרב לשם?
    י. 12/02/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בנוסף למס הגבוה על הרווחים. הבורסה לא מתנהגת בכלל באופן כלכלי (ביקוש היצע) אלא באופן כוחני שבו הגדולים עושים מה שבא להם. הרצת מניות לא נעלמה אלא נקראת בכל מיני שמות אחרים ו"חוקיים". כך למשל, מניית גבעות נעה כל יום 0.1 נקודה למעלה או למטה. יש עוד כמה מניות כאלה. למה מאפשרים את זה ?
    סגור
  • 32.
    פורום ביומד מציג!! עמלות מסחר נדירות!!
    ERAN 12/02/2013 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בפורום "ביומד" בפייסבוק תוכלו להיחשף לתיק המומחים שלנו ולדיון אקטיבי אודות המניות המובילות מתחום הביומד . בנוסף,חברי הפורום נהנים כעת מעמלות המסחר הטובות בישראל (ישראל, ארה"ב, אופציות וכו') !!! הכנסו ותווכחו לגלות...:-)
    סגור
  • 31.
    מוצר לא טוב
    שלומי 12/02/2013 08:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כשהמוצר(בורסה) כבר לא אטרקטיבית והפושעים השתלטו על השוק ואין משטרה (גב' לבנון) אז עושים בדק בית יקירתי
    סגור
  • 30.
    כבר העברתי 50% מהכסף לחו"ל
    אחד 12/02/2013 06:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וככל שעובר הזמן מתכוון להגדיל. מס של 25% על כסף שכבר שילמנו עליו מס. מה עדיף מס של 15% על מחזור של 1.7 מיליארד או מס של 25% על מחזור של 0.8 מיליארד? התשובה ברורה.
    סגור
  • 29.
    משהו קורה בחברה "רוסטה גרין " החברה שנרכשה לפני שבוע ב
    משהו קורה בחברה "רוס 12/02/2013 05:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משהו קורה בחברה "רוסטה גרין " החברה שנרכשה לפני שבוע במחיר כפול על שווי שוק .מחזורים שם כל יום גדולים מאוד
    סגור
  • 28.
    לבנון בדיחה
    עדי 11/02/2013 20:49
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מאז שעלה המס אני ועוד רבים אינם סוחרים כלל וכלל
    סגור
  • 27.
    המס על שוק ההון הבריח אותנו אחוצה.
    אליהב 11/02/2013 20:33
    הגב לתגובה זו
    22 0
    כאשר מר ביבי נתניהו יחליט להפחית מהמס על שוק ההון,כולנו נחזור לסחור כאן ולא באה"ב. אולי סוף סוף תבינו את זה. גברת פומפדו.
    סגור
  • וכמה מס אתה משלם על רוחים בחול אדוני בנכבד????????????? (ל"ת)
    הכתום 12/02/2013 09:31
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • טען עוד
  • קניתי דירה!!!!! (ל"ת)
    לא משלם!!! 12/02/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה משלם מס רכישה בגובה 5% -6% אז אתה משלם ובגדול. (ל"ת)
    משלם 17/02/2013 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    אסתר לבנון
    החתול שמיל 11/02/2013 20:31
    הגב לתגובה זו
    15 0
    אסתר,עם כל הכבוד בכל קבוצה כשמשהו לא דופק כ"כ הרבה זמן המנכ"ל הולך הביתה....גם אם רק כדי לזעזע את המערכת כדי להבטיח לכולנו עתיד טוב יותר.
    סגור
  • 25.
    לא יודעת מה קורה במגרש שלה מחזורי קיוסק
    גל 11/02/2013 19:49
    הגב לתגובה זו
    15 0
    מס גבוה מכונות שהשתלטו על הקזינו כן זה לא בורסה זה קזינו כל יום לקראת שעה שלוש מתחילים להפיל את הבורסה כמובן הכל עם רשיון של גברת לבנון שותקת כמו דג ועוד מתפלאה שאין מחזורים גדולים ממש בדיחה
    סגור
  • תכלססס
    דקל 12/02/2013 00:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודק 100%
    סגור
  • 24.
    תבקשו להעלות מס ל-50% ותצאו לפנסיה-הבורסה בית קברות (ל"ת)
    יובל המבולבל 11/02/2013 19:42
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 23.
    לפטר מיד את סבתא גפטו
    צומפי 11/02/2013 19:36
    הגב לתגובה זו
    17 1
    זו נראית מנהלת בורסה? אולי בבורסה של מצרים יקבלו אותה . דודה לא יעזור לך כלום . תגידי לבוסים למעלה : 1. מס יורד ל-15%. 2. לבטל אופציות ונגזרים 3. מלחמה בלא משלמים אגחים . מלחמת חורמה . ואז תתחילי לראות השקעות ומחזורים . משה
    סגור
  • 22.
    הגברת לבנון
    יוני 11/02/2013 19:21
    הגב לתגובה זו
    10 0
    נו כמה אפשר לבקש לכי הביתה רוששת אותנו
    סגור
  • 21.
    לא ירחק היום שכר מנכל"ת הבורסה יהיה גבוה ממחזור היומי
    אמנון 11/02/2013 19:12
    הגב לתגובה זו
    19 0
    העלאת המס ובריחת המוסדיים לח"ל עקב וועדת חודק גורמים לברוח מבורסה לא סחירה.
    סגור
  • 20.
    הרסתם את הבורסה -המס המכונות שהשתלטו על המסחר מה נשאר (ל"ת)
    תום 11/02/2013 18:33
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 19.
    מעניין ש 5 מניות תופסות רבע מכמות המסחר...
    סקוויד ויד 11/02/2013 17:42
    הגב לתגובה זו
    11 1
    איך אפשר לסחור ככה ?
    סגור
  • 18.
    המס "הורג" את המשקעים .... (ל"ת)
    הקלפן מלוד 11/02/2013 17:34
    הגב לתגובה זו
    23 1
    סגור
  • 17.
    חייבים לחפוף עם אירופה - 10:00 עד 18:30, שני עד שישי!
    lepxii 11/02/2013 17:17
    הגב לתגובה זו
    13 1
    החפיפה עם אירופה והפתיחה של ארה"ב זה המועד הכי נזיל בשווקים הגלובליים. תל-אביב לא בחגיגה. אפשר לקצר/לבטל ראשון, ולפתוח יותר צמוד ל10:00.
    סגור
  • 16.
    דודה, תסגרי את הבורסה לפני 15:00
    עילוי ירוק 11/02/2013 17:15
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לא לתת יד לירידות של כל סוף יום, פשוט לסגור ולבטל את הירידות. כשהבורסה תעלה ותוריק יבואו משקיעים.
    סגור
  • 15.
    אפילו אצלנו הבורסה מתנהלת טוב יותר
    אחמד דינ א פאק 11/02/2013 17:05
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כי אין לנו כאלה רגולטורים ומנהלי בורסה מוצלחים .
    סגור
  • 14.
    כשאנחנו מסיימים - ארה"ב רק נפתחת .... ואין מסחר ביום שי
    רון 11/02/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ביום שישי - והמס הוא 25 אחוז על רווח של פרוטות .... - אז מה אתם מתפלאים שכולם סוחרים בחו"ל ??
    סגור
  • 13.
    תעיפו את החרצופה למעלה נמאס ממנה. ורק הורדת המס תשנה
    מני 11/02/2013 16:54
    הגב לתגובה זו
    25 0
    את המצב.
    סגור
  • 12.
    תמשיכו עם הרגולציה ותהיו לבדכם בשוק
    אילן 11/02/2013 16:47
    הגב לתגובה זו
    21 0
    כדאי שתבינו סוף כל סוף שישראל היא לא לב העולם וישנם עוד שווקים רבים שאפשר לסחור בהם
    סגור
  • 11.
    נקווה שכיל לא תמחק השנה מהמסחר
    איתי 11/02/2013 16:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    והמדינה עוד תאשר מכירת כיל לפוטאש השנה! מניה הכי סחירה בשוק תעלם . הזרים ייעלמו איתה
    סגור
  • 10.
    המס חייב לרדת ל-15%.
    שגיא טובי 11/02/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
    36 1
    אני במקום אסתר לבנון שם את המפתחות על השולחן ומבקש סליחה מציבור המשקיעים.
    סגור
  • 9.
    ת"א
    דייב 11/02/2013 16:12
    הגב לתגובה זו
    14 0
    בעקבות היובש של הבורסה וכל מה שקורה בה,על גברת לבנון והו"ר שלה לללכת הביתה כבר מזמן כי פשוט הם שכחו שיש תפקידים אחרים.
    סגור
  • 8.
    מס מס מס מס לא מבינה זה לא מעניין גם המדינה (ל"ת)
    איציק 11/02/2013 16:04
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • 7.
    שאלה?
    שרה 11/02/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    18 2
    מתי כבר יעיפו את הגברת הזקנה, האם לא הגיע הזמן? היא לא עושה כלום חוץ מאשר לחגוג. האם עד כדי כך מושחת שם???
    סגור
  • 6.
    תתפטרי כבר את לא ראויה לשבת טעות אחר טעות אחר טעות (ל"ת)
    הצלף 11/02/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    28 0
    סגור
  • 5.
    צריך להעיף את הסתומה הזאת כבר
    דודי 11/02/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    31 0
    כדי שהיובש התפוגג צריך פשוט להוריד את המס על רווחי הון לכ - 10%, שאפילו הראו במחקרים שזהו המס האידיאלי בבורסה. ואז תראו איך המחזורים יעלו. בלי קשר, אין מחזורים כי המצב בכלל לא ברור בעולם עם ארה"ב, אירופה וגם איתנו ולכן כל האנשים לא מצטרפים לבורסה והיא מתה. היחידים שמשחקים בה אלו הגופים שעושים מה שבא להם וזה גועל נפש. הכל בגלל האוצר וכד' עם הגזירות המטומטמות שלהם
    סגור
  • 4.
    נראה שמימוש בשווקים החל (ל"ת)
    מוש 11/02/2013 15:44
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 3.
    יותר חשוב תבדקו כמה המדינה הפסידה בגלל חמדנות ה 25% (ל"ת)
    דני 11/02/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
    40 1
    סגור
  • שטייניץ ונתניהו, החמדנות טימטמה להם תמוח (ל"ת)
    ירו לעצמם ברגל 11/02/2013 20:13
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 2.
    המחזור יבש כמו אסתר הזקנה... (ל"ת)
    אבי 11/02/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    28 1
    סגור
  • 1.
    אממממ זה מעניין (ל"ת)
    מכונה 11/02/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור