בת"א: המעו"ף טיפס עוד 0.5%, בריינסוויי התממשה 2.3%

מדד היתר 50 עלה 0.9%. המחזור בבורסה הסתכם ב-857 מיליון שקל. כור ונכסים ובנין ירדו. שפע ימים נצצה עם זינוק של 35.5%. אליום קפצה 13.5% בהמשך לזינוק של 53% אתמול
חיסכון, צילום: Getty images Israel
יום המסחר השני של השבוע בבורסה בתל אביב נסגר בטריטוריה החיובית. מדדי הטכנולוגיה והיתר הובילו את העליות בשוק המקומי בזמן שבאירופה המדדים המובילים מדשדשים וגם הפתיחה בוול סטריט צפויה להיות מתונה. גם היום בלטו המחזורים הנמוכים יחסית בשוק, כאשר מניית בריינסוויי המשיכה לבלוט במחזורי ענק ובתנודתיות גבוהה.

בסיום המסחר מדד המעו"ף התחזק ב-0.5% ל-1,218 נקודות, מדד ת"א 90 -0.82% מדד ת"א 90 1,068.39 -0.82% מדד ת"א 90 בסיס:1,077.22 פתיחה:1,074.07 גבוה:1,074.07 נמוך:1,062.75 תמורה:108,645,810 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: הוסיף גם הוא 0.5%, מדד הבנקים עלה ב-0.3% ומדד היתר 50 בלט בעלייה של 0.9%. מחזור המסחר בבורסה היה נמוך יחסית והסתכם בכ-857 מיליון שקל.

בשוק המניות, בלטה מניית בריינסוויי -1.19% בריינסוויי 1,654 -1.19% בריינסוויי בסיס:1,674 פתיחה:1,674 גבוה:1,689 נמוך:1,651 תמורה:90,025 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שריכזה בסיום את מחזור המסחר השני בגודלו בשוק והתממשה כ-2.3% לאחר שנסחרה היום בתנודה של קרוב ל-9%. עוד נציין את מניית שפע ימים שזינקה ב-35.5% ואת אליום מדיקל שטסה עוד 13.5% לאחר שאתמול זינקה בכ-53%. מניית בזק +2.38% בזק 459.7 +2.38% בזק בסיס:449 פתיחה:449.7 גבוה:459.7 נמוך:447.9 תמורה:18,082,399 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 1.5% למרות שגולדמן זאקס החל לסקר אותה עם המלצת "קנייה".

לעומת זאת מדדי התל בונד השונים רשמו היום מימושים קלים. בעקבות גל הגיוסים הענק והמתמשך לקרנות הנאמנות ובראשן קרנות האג"ח הקונצרני אמר היום מנהל קרנות בכיר בשיחה עם Bizportal: " מה שקורה עכשיו בקונצרני זה ניפוח בועה . אנחנו ברף העליון של המזומן, אתה כל יום מקבל כסף לקרנות הקונצרניות וכבר לא מצליח להתכסות - כי אין מה לקנות בתשואות שאליהן השוק הגיע. השוק מחפש מימוש שלא מגיע, וזה בגלל זרימת הכספים העצומה. בשלב מסוים הציבור יעבור לשוק המניות ושם אנחנו נראה עליות חדות".

מאקרו

בגזרת המאקרו, היום התפרסמו פרוטוקולי הריבית של בנק ישראל המתייחסים להחלטה האחרונה של נגיד בנק ישראל סטנלי פישר להותיר את הריבית על כנה. חברי הוועדה המוניטרית של בנק ישראל ציינו שם כי הגירעון מחייב קיצוץ משמעותי בהוצאות הממשלה והגדלת מיסוי. פרוטוקולי הריבית של בנק ישראל

בנוסף, בנק ישראל פירסם את נתוני היקפי המשכנתאות בחודש ינואר, מהם עולה כי אלה נחתכו ב-15% בחודש החולף ל-3.97 מיליארד שקלים בלבד. פישר עצר את הנדל"ן?

המסחר בעולם

בורסות אירופה נסחרות במגמה מעורבת ביום המסחר הראשון של השבוע. מדד הדאקס יורד 0.25%, מדד הפוטסי עולה 0.14% ומדד הקאק רושם עליות שערים של 0.2%. החזוים העתידיים בוול סטריט מאותתים על יציבות בפתיחת המסחר.

ברוב הבורסות מזרח הרחוק לא התנהל מסחר בשל חג לאומי. המסחר סגור בכל השווקים המרכזיים ביבשת: סין, יפן, הונג קונג ודרום קוריאה. בבורסה באוסטרליה כן התקיים מסחר, ושם מדד ה-S&P/ASX 200 נחלש בשיעור מתון של 0.24%.

מניות במרכז

מניית בריינסוויי -1.19% בריינסוויי 1,654 -1.19% בריינסוויי בסיס:1,674 פתיחה:1,674 גבוה:1,689 נמוך:1,651 תמורה:90,025 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה אתמול ב-13.6% שוב ריכזה עניין רב ונסחרה בתנודתיות גבוהה, זאת על רקע פרסומים לפיהם החברה רוצה לחתום על הסכמי הפצה למוצרים שלה בארה"ב. נציין כי מניית החברה השלימה זינוק של 180% מתחילת 2013. רכבת הרים בבריינסוויי

חברת הכשרה אלפא -4.31% הכשרה אלפא 200 -4.31% הכשרה אלפא בסיס:209 פתיחה:209 גבוה:200.1 נמוך:200 תמורה:13,428 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בירידות שערים חדות, זאת לאחר שהעריכה אתמול כי לא תזכה במכרז לרכישת זכויות חיפוש נפט וגז בקפריסין. כך עדכנה אתמול בערב חברת הנפט של עופר נמרודי אשר התמודדה על שני רישיונות בשטח של קפריסין יחד עם חברת GGR הקנדית בה היא שולטת. הכשרה אנרגיה לא תזכה במכרז

אגרות החוב של חברת ההחזקות אלביט הדמיה -0.95% אלביט הדמיה 940 -0.95% אלביט הדמיה בסיס:949 פתיחה:933 גבוה:948.7 נמוך:915 תמורה:170,853 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרו ברקע להודעת החברה כי סיטיבנק ודויטשה בנק ביטלו את ההסכמים עם אלביט הדמיה לפיהם העמידו לחברה הלוואות כדי לרכוש אג"חים, זאת היות והחברה לא עמדה בקובננטים. סיטיבנק ודויטשה ביטלו הסכמים

אבל כבד בחברת הביומד קמהדע -0.91% קמהדע 1,640 -0.91% קמהדע בסיס:1,655 פתיחה:1,655 גבוה:1,665 נמוך:1,631 תמורה:335,085 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . יו"ר ומייסד החברה, ראלף האן, נפטר אתמול במפתיע בגיל 66 בארגנטינה. האן החזיק ב-17% ממניות החברה. אבל כבד בקמהדע

חברת דיסקונט השקעות -3.09% דיסקונט השק 1,002 -3.09% דיסקונט השקעות בסיס:1,034 פתיחה:1,045 גבוה:1,045 נמוך:1,000 תמורה:692,528 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: במהלך להגדיל נזילות ולממש נכסים, זאת כאשר מכרה מניות של חברת ההחזקות {כור} וזרוע הנדל"ן של קבוצת IDB נכסים ובנין -1.24% נכסים ובנין 27,790 -1.24% נכסים ובנין בסיס:28,140 פתיחה:28,140 גבוה:28,100 נמוך:27,660 תמורה:599,042 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בשווי של 95 מיליון שקל. דסק"ש מממשת נכסים

חברת הנדל"ן המניב מנרב -0.12% מנרב 43,200 -0.12% מנרב בסיס:43,250 פתיחה:43,250 גבוה:43,210 נמוך:43,100 תמורה:850,888 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צפויה להקים פרויקט מגורים בבאר יעקב, זאת לאחר שהחברה הודיעה היום כי רכשה קרקע לבניית 144 יח"ד מכונס נכסים ב-57 מיליון שקל. מנרב תקים פרויקט בבאר יעקב

העסקה לרכישת חברת הסלולר פרטנר -2.61% פרטנר 1,568 -2.61% פרטנר בסיס:1,610 פתיחה:1,602 גבוה:1,610 נמוך:1,559 תמורה:5,338,927 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בדרך לסגירה סופית, זאת לאחר שנדחתה בקשה לתביעה ייצוגית נגד סקיילקס וחברת ההחזקות של חיים סבן בתואנה של העדפה מתקנת לנושי סקיילקס. בקשה לתביעה ייצוגית נגד סקיילקס

חברת האנרגיה המתחדשת סאנפלאואר 0% סאנפלאואר 693.2 0% סאנפלאואר בסיס:693.2 פתיחה:693.2 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נכנסת לראשונה לשוק אנרגיית הרוח בפולין, זאת לאחר שרכשה חוות רוח ב-37 מיליון שקלים. סאנפלאואר רוכשת חוות רוח בפולין

מניית אלוט תקשורת +0.82% אלוט תקשורת 1,838 +0.82% אלוט תקשורת בסיס:1,823 פתיחה:1,824 גבוה:1,845 נמוך:1,814 תמורה:283,788 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה בעליות שערים נאות, זאת ברקע לזכייה בפרוייקט בסך 6 מיליון דולר עם מפעיל סלולר גדול, שבו תספק שירות וירטואלי לבקרת הורים. אלוט זכתה בפרוייקט

בנק ההשקעות גולדמן זאקס החל בסיקור מניות סקטור התקשורת בישראל, וממליצים על בזק +2.38% בזק 459.7 +2.38% בזק בסיס:449 פתיחה:449.7 גבוה:459.7 נמוך:447.9 תמורה:18,082,399 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: כמניה המומלצת להחזקה בסקטור, ורואים בה אפסייד של 13% על מחיר הבסיס של המניה הבוקר. במקביל, בנק ההשקעות החל לסקר את פרטנר -2.61% פרטנר 1,568 -2.61% פרטנר בסיס:1,610 פתיחה:1,602 גבוה:1,610 נמוך:1,559 תמורה:5,338,927 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בהמלצת "נייטרלי" וגם ההמלצה ל סלקום -2.4% סלקום 2,607 -2.4% סלקום בסיס:2,671 פתיחה:2,652 גבוה:2,676 נמוך:2,590 תמורה:1,891,982 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נותרה "נייטרלי". גולדמן זאקס מסקרים את מניות התקשרות

תגובות לכתבה(92):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 66.
    שפע ימים-דברי הרבי
    יוד 11/02/2013 22:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב ב"ה ימצא מרבץ היהלומים וכולם יווכחו איך דברי הרבי מילובאוויטש שנאמרו בזמנו לראש עירית חיפה גוראל התקיימו במלואם. בנוסף כפי הידוע לכולם דתיים ופחות דתיים הרבי עזר ועוזר למיליוני אנשים. בהצלחה לכולם.
    סגור
  • 65.
    לכל אלה שרוצים חקירות ובלבולי ביצים אומר כך,הכל חוקי מו
    Dor 11/02/2013 18:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מותר למכור לקנות בלי לתת דו"ח לאף אחד זה אולי מסריח ,אבל כשר.מי שלא מתאים לו שיצא .אני נמצא במעוף משנת 1992 שנת הולדתו של המדד .בכל השנים היו גורמים דומיננטיים שפעלו על המדד.כך שזו טרוניה ישנה שאין לה רגלים וידיים .חבלצעל העצבים .למי שלא נוח שיעוף מהמעוף
    סגור
  • 64.
    היום בבילון היתה שווה קנייה, שימו לב
    אחת שמבינה א 11/02/2013 17:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    למניית אינסולין שערה280 שווה קנייה וזהו להיום, לא היה משהו מיוחד בכלל ממש משעמם בלי שום פעולה אחת, נקווה לימים טובים יותר, ערב טוב לכם!
    סגור
  • 63.
    האם שמתם לב שאתמול ללא מסחר בעולם
    איי יאיי יאיי 11/02/2013 17:16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואחרי ראלי בנאסדק בסופש אנחנו לא עלינו ואפילו נפלנו בסוף המסחר ואילו היום כאשר העולם היה רוב הזמן אדום אנחנו עלינו. בורסת קזינו ונגזרים בלבד. איפה הרשות ? אוכלים בורקסים ודופקים משכורות של 200 אלף שח על אפס עבודה
    סגור
  • 62.
    לא קניתי כלום בסוף היןם. הרווחתי בהתחלה וזהו. רציתי עוד
    עורב אמיתי 11/02/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מהלך יפה למעלה ולא הגיע. לא היתה שחיטה כמו אתמול, אבל גם לא פריצה למעלה. נראה לי בקרוב נראה מהלכים אגרסיווים של פקיעה. והגלום אדום. אז נתראה מחר, ונקוה ליום ירוק ויפה. בהצלחה לכולם. מסתמן שצריך לעשות מהלכים בהתחלה ולעוף.
    סגור
  • היום צפיתי על השוק מהצד
    זיפו 11/02/2013 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השוק שלנו הפגין חוזק יחסי אך מורגש שהוא מחפש להתממש . לא מדובר בשינוי מגמה אלא הוא איזו ירידה עסיסית של אחוז. העולם אכן דשדש אך נראה לי שבארהב המדדים לא יחזיקו מים. מי שהוא כתב כאן מפולת ב-13.2.13 , אני כמעט בטוח שלא תהיה מפולת ביום זה אך עד סוף השבוע כנראה יבוא בום קטן למטה לפני שימשיך לעלות לכיוון 1240. כאמור מאתמול אני ללא פוזיציה . שיהיה לכולם ערב טוב ובשורות טובות.
    סגור
  • לעורב אמיתי
    לעורב אמיתי 11/02/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ערב טוב לך, תענוג לקרוא תגובות שלך, בהצלחה גם לך, ימים ירוקים לנו.
    סגור
  • 61.
    נקנתה עילוי פיננסי אני מקווה שתטוס למחיר 10אג
    בני 11/02/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתחו אותה ורשמו בפורום טלנירי כי המניה תעלה בקרוב עד 10 או 12 אג כי יבואו קונים במיליונים
    סגור
  • 60.
    צריך להחליף את הכותרת. עם מחזורים כל כך נמוכים זה לא
    אנליסט עממי 11/02/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מפגן עוצמה. הרבה יותר קל לשחק עם המדדים. שימו לב שהתבנית הזאת של עליות עד הצהריים ואט אט ירידות חוזר על עצמו הרבה פעמים, ממש כך היה גם אתמול. זה לא משהו אקראי אלא מכוון ע"י השחקנים הגדולים הנכנסים לפעולה כשעתיים לפני סיום המסחר.
    סגור
  • נכון מאוד איפה הרשות למה לא חוקרים כל יום סוף היום מפלה (ל"ת)
    גל 11/02/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • מה אתה רוצה שיחקרו ?
    רוח 11/02/2013 17:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבורסה שלנו קטנה , וטייקונים עם כסף פנוי של 100 מיליון ש"ח. יכולים לעשות מה שבא להם והכל חוקי. ההבדל בינך לביניהם שכל פעולה שלהם משפיעה על הבורסה ושלך (וגם שלי) לא מזיזה.
    סגור
  • 59.
    עוזבים את אפי .עוברים לאפריקה (ל"ת)
    אפריקה 11/02/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • אין מוכרים (ל"ת)
    אפריקה 11/02/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 58.
    לסוחר חתיך
    שי 11/02/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמרת סטופ ב 850 אז מה נמכר ב 850 קול 1220 אם כן אז כל העליה הייתה רק על הנייר תקן אותי אם אני טועה יום טוב
    סגור
  • 57.
    מדד הבנקים לא שומר על 1176 זהירות (ל"ת)
    Dor 11/02/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שלחתי שיפוצניק עכשיו בסדר? (ל"ת)
    אחד 11/02/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אל תהיה שאנן שלא ישאר לך מה לשפץ ליצן (ל"ת)
    Dor 11/02/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 56.
    חברים מצב בעייתי מאוד השעה של הקרנות והשוק יורד!!!!!!
    Dor 11/02/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אי שמירה של 1217 לא טוב.
    סגור
  • 55.
    למבינים בלבד -פולאר תקשורת
    גורלי 11/02/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נסחרת בחמישית מההון העצמי שלה -עומדת לקפוץ כמו פולאר השקעות שעשתה 320 אחוז בחודש טחצי -אין לראות באמור המלצה מחזיק בנייר
    סגור
  • 54.
    תעודות תמר וליוויתן, שימו לב חברים
    מן הישוב 11/02/2013 15:30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הגופים הגדולים, מנסים להרדים את המשקיעים ע"י תיפתוף הצע שהם עצמם רוכשים תוך הורדת מחיר, המטרה להתיש המשקיעים כדי שהם ירכשו כמות גדולה ובזול, בקרוב מאד, אישור המלצות ועדת צמח,כניסת השותף האוסטרלי והפקת הגז המסחרית של תמר, העליות בדרך, חיזקו ידיכם ועם קצת סבלנות הרווח יהיה גדול !
    סגור
  • 53.
    בונוס מנית הזבל נמכרה בשער 27 בהפסד משמעותי. (ל"ת)
    מני 11/02/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 52.
    התנגדות סביב 1218. נהיה אופטימים (ל"ת)
    עורב אמיתי 11/02/2013 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    מחזור נמוך מאוד יתקשה לפרוץ את 1225 .עדיין מעל 1217
    Dor 11/02/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה חיובי .
    סגור
  • 50.
    שימו לב מדד הבנקים שוב מתחת ל 1176 לא כל כך טוב (ל"ת)
    Dor 11/02/2013 15:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 49.
    פריצה בקרוב !! (ל"ת)
    אפריקה 11/02/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 48.
    ידידי היקר דור יש התנגדות במעוף ב1220 האם אתה חושב
    כלכלן 11/02/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שתהיה היום פריצה למעלה? או שמחר
    סגור
  • על מנת להמשיך ל1240 המשולש שנוצר מהשיאים היורדים
    Dor 11/02/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מ 1240 נפגשים עם התחתיות שבאות מעלה מ1165 נקודת המפגש של המשולש היא ב 1225. מעבר מעבר לנקודה זו נרוץ ל 1240 ויותר .המעבר של 1225 חייב להיות במחזור גדול.במידה ולא תתבצע הפריצה של 1225,אזי כל המהלך מ 1172 הוא מהלך סרק ויבואו ירידות חזקות מתחת ל 1165. זהירות!!!!
    סגור
  • 47.
    חשוב ביותר לפרוץ את משולש 1225 במחזור טוב (ל"ת)
    Dor 11/02/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    פרוטאולוגיקס
    שימו לב 11/02/2013 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מסחר ער במניה החל לפני שבוע עלתה 40 אחוז ונראה שזה רק התחלה מה שיגרום לעליות באקס טי אל מחזיקה 30 אחוז אולי חוזרים לעסקה עם ביוקסל .גם קומט לפני דוחות חדקים יעד 1800 לא ממליץ
    סגור
  • 45.
    בונוס ביוגרופ רכשה טכנולוגיה לשיקום ולבנייה של רקמות אנ
    dk100 11/02/2013 14:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בונוס ביוגרופ רכשה טכנולוגיה לשיקום ולבנייה של רקמות אנושיותהרכישה היא מחברת סלורה (Cellora) מארה"ב. הטכנולוגיה הנרכשת מוגנת בבקשות פטנט בארה"ב, בקנדה ובאירופה. המטרה של בונוס במהלך: פיתוח מוצרי מדף, שאינם דורשים התאמה אישית http://inv.bizportal.co.il/web/biznews02.shtml?mid=329821
    סגור
  • 44.
    בונוס ביוגרופ רכשה טכנולוגיה לשיקום ולבנייה של רקמות אנ
    dk100 11/02/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בונוס ביוגרופ רכשה טכנולוגיה לשיקום ולבנייה של רקמות אנושיותהרכישה היא מחברת סלורה (Cellora) מארה"ב. הטכנולוגיה הנרכשת מוגנת בבקשות פטנט בארה"ב, בקנדה ובאירופה. המטרה של בונוס במהלך: פיתוח מוצרי מדף, שאינם דורשים התאמה אישית http://inv.bizportal.co.il/web/biznews02.shtml?mid=329821
    סגור
  • 43.
    בונוס ביוגרופ רכשה טכנולוגיה לשיקום ולבנייה של רקמות אנ
    dk100 11/02/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בונוס ביוגרופ רכשה טכנולוגיה לשיקום ולבנייה של רקמות אנושיות
    סגור
  • 42.
    בונוס ביו גרופ אופציה2 היעד 1000% מניה100 האופציה60+ (ל"ת)
    dk100 11/02/2013 13:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 41.
    בונוס אופציה2 נכנס לתיק יעד 60אגורות מנייה תגיע ל100אג
    dk100 11/02/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בונוס אופציה2 נכנס לתיק יעד 60אגורות מנייה תגיע ל100אג האופציה2 תתן 1000% בהצלחה
    סגור
  • 40.
    מדד הבנקים 1177 חשוב מאוד להמשך צפונה לא מתחת 1176 (ל"ת)
    Dor 11/02/2013 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    האמת שנמאס לי כבר מהעליות
    אחת שמבינה א 11/02/2013 13:05
    הגב לתגובה זו
    1 7
    מתחילת החודש אני לא מצליחה לכתוב אופציות אוהבת לכתוב רק פוטים , ואם יש כבר ירידות אז ממש לא משמעותיות ואני ממתינה שהירידות יתחזקו ואז הם נמחקות ושוב עליות. מאוד מקווה ( ואתם בטח לא תאהבו) שיהיו לנו כמה ימים אדומים בשביל האקשיין והכייף עליות בשלב זה לא תורמות לי כלום ממש כלום! שיהיה לכם יום נעים ומהנה!
    סגור
  • מה נסגר איתך ??? שני פוזיציה ללונג (ל"ת)
    כלכלן 11/02/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 38.
    לפני שאני זז בקול 1220 פריצת 1060 ש"ח
    סוחר חתיך 11/02/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהוא הגבוה של אתמול תקפיץ אותנו עוד ועוד.אני חושב שזה לא יהיה קל ינסו לנער פחדנים.אני לא פחדן ואותי לא ינערו סטופ לקול הזה 850 ש"ח אני בחוץ,עד אז אין מה לדבר איתי...זזתי בהצלחה למכבי היום למרות שאני נותן איקס בווינר חחח
    סגור
  • 37.
    סטרייק הושלם.עכשיו רק לשבת ולהנות
    סוחר חתיך 11/02/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני זז ביי חברים נתראה בשעה 16:00
    סגור
  • 36.
    גלום עוד טיפה 1220.כמו משהבטחתי לכם עוד מ 1187
    סוחר חתיך 11/02/2013 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעד 1222 יומי שם מומלץ לנעול רווח חצי כמות
    סגור
  • 35.
    מפגש סטייק פ ק 1220
    סוחר חתיך 11/02/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שניהם ב 1010ש"ח לאן מכאן?נראה לי שלמעלה.
    סגור
  • 34.
    שפע ימים?!?!? ואוווו מדהים
    סוחר חתיך 11/02/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי מלכודת?מנייה הזייה
    סגור
  • שפע ימים זולה מאד
    ג'ורג'י 11/02/2013 17:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תקרא את החומר המקצועי ורק המקצועי תנסה להשוות מול חברות אקספלורציה דומות בעולם תבדוק כמה ולמה ואז תחזור אלינו עם תשובות
    סגור
  • 33.
    המספר החשוב פריצת המשולש של 1225 יפרוץ ירוץ ל 1240 (ל"ת)
    Dor 11/02/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 32.
    יאללה למעלה. (ל"ת)
    עורב אמיתי 11/02/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 31.
    מדד הבנקים1176 פריצה איתות חזק למעלה (ל"ת)
    Dor 11/02/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    עוד 20 ש"ח לסטרייק זהו יצאנו לדרך
    סוחר חתיך 11/02/2013 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעד יומי 1222
    סגור
  • 29.
    גבעות
    אוהבת להפליץ 11/02/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין לכם מושג כמה כייף זה להפליץ על הגבעות. איפה שיש גבעות אני מפליצה פשוט כייף . כייף גדול. גם על החתיך דרך אגב אני מפליצה על השטויות שלו. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 28.
    מלחמה בסטרייק נו איזה מעצבנים אתם שחקני מעוף
    סוחר חתיך 11/02/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סטרייק של 100 ש"ח מפריד בין פריצה חזקה לבין סתם יום לפח נווווווווווווווווווווו כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!מה אתם אומרים יהיה שם חילוף תפקידים ?
    סגור
  • אמן ואמן (ל"ת)
    עורב אמיתי 11/02/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    שימו לב לסטייק של פ 1220 וקול 1220
    סוחר חתיך 11/02/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה כי הפוט בדרך ל 900+ והקול ל 1000+ יאלה יאלה לדחוףףףףף
    סגור
  • 26.
    זהו חברים תחזיקו חזק
    סוחר חתיך 11/02/2013 11:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משהו קורה פה היום,כרגע.פרצנו 1217 יעד 1220 פריצת 1222 יעד 1240 פריצת 1240 יעד 1251.בכיףף לא המלצה
    סגור
  • 25.
    פריצה!!!בוםםם קולים.לילה טוב לכם פוטים מקווה שנהנתם
    סוחר חתיך 11/02/2013 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סטפ קול 1220 שבירה מטה של 860 כל עוד מעל לוג (:
    סגור
  • 24.
    ובכל זאת אני אופטימי להמשך
    סוחר חתיך 11/02/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היפוך לירוק באירופה מהמעוף ב 1220 פריצת 1222 לונג חזק בכל הכוח.נמתין סבלנות.ביומד מתפרק היום כצפוי,מחפש נק כניסה למניות ביומד.שאקנה אגיד מה ומחיר קנייה
    סגור
  • 23.
    נק קרב ב 1217.פריצה וממשיכים למעלה
    סוחר חתיך 11/02/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שוחררו חצי מהקולים בסטרייק 1217
    סגור
  • 22.
    ירדנו מ-48 שעות למפולת.הטיל שוגר (ל"ת)
    13.2.13 11/02/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 21.
    כנראה שלא רק אני מימשתי בריינסווי.. הפסקת מסחר..
    עורב אמיתי 11/02/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עדיין מניה מצוינת. אולי תהיה פה הזדמנות לחזק אחר כך
    סגור
  • אולי אתה יודע סנבול בארהב תודה (ל"ת)
    אורי 11/02/2013 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    שיפור במחזור תומך יותר בעליה.שימו לב ל 1217!!!!!! (ל"ת)
    Dor 11/02/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ממש עליות? (ל"ת)
    אנונימי 11/02/2013 10:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 19.
    תחום הביומד רותח והיא עוד תפתיע..להיות כשזה יקרה (ל"ת)
    בונוס הלהיט הבא 11/02/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 18.
    המחזור אפסי זהירות חייב לשמור על 1217 נראה שאין מוכרים
    Dor 11/02/2013 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לכן המדד עולה למרות המחזור.בכל מקרה יד על הדופק.!!!!
    סגור
  • 17.
    נמכרו קולים 1220 ב870. נקנו ב730. אחזור אחכ
    עורב אמיתי 11/02/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר בריינסווי ממשיכה היום...מממש חלק
    סגור
  • 16.
    הקולים עולים מעט בגלל הגלום אמש.שימו לב היום ל 1217 חשו
    Dor בוקר טוב לכולם 11/02/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חשוב להמשך המסע צפונה ,המחזור חייב לצמוח בעליה .הנקודה החשובה ביותר היא קודקוד המשולש ב1225 פריצה שם במחזור גבוה תעיף את המדד ל 1240 בקלות ויותר
    סגור
  • אמן ואמן. משנה זהירות נחוצה! (ל"ת)
    עורב אמיתי 11/02/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    מישהו יודע מה קרה בתוכנה של א-ברוקר ???????
    ד ח ו ף 11/02/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    התוכנה מראה את המצב של יום א' בבוקר לפני מסחר , האם מישהו הצליח להשיג אותם טלפונית ואמרו לו איך יחזירו לנו את הכסף?
    סגור
  • גם אני תקוע איתם. לא מגיבים. הכל תפוס (ל"ת)
    מיקי 11/02/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    בריינסוויי
    א.א.א 11/02/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני כתבתי לפני שבוע שיש הסכם . עוד לא מאוחר וכדי לקנות מניות שלה .
    סגור
  • האם משהו יודע סנבול בחול תודה (ל"ת)
    אורי 11/02/2013 15:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    ממשיך בשלי- המומלצות לחודש הקרוב
    ז'וז'ו בורסה 11/02/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בבילון - הדוחות וההנפקה בדרך אינסוליין - אישור FDA ומסחור בארה"ב קרובים מתמיד כן פייט - מאמין שהתוצאות הקרובות יהיו מצויינות לכולן אפסייד גדול ! יום נעים ובהצלחה לכולם
    סגור
  • 12.
    היורו מתרסק בעולם זה זמן הדולר
    זמן הדולר 11/02/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נסחר נמוך מאד .....לפני פריצה מכמה סיבות -מחזיק בדולרים
    סגור
  • 11.
    אני חושב שכדאי לאסוף בזהירות מניות של חברות של נוחי
    כלכלן 11/02/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני חושב שמתגבש שם הסכם במיוחד כור ושופרסל שאלו פרות מזומנים של כל הפירמידה
    סגור
  • עם חושבים לא הולכים למכולת
    חושב 11/02/2013 09:54
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני חושב שאתה שמן.חושב אבל אף פעם לא ראיתי אותך.
    סגור
  • אתה לא חייב לקבל את ההמלצה שלי ידידי (ל"ת)
    כלכלן 11/02/2013 12:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    תיכף יכנסו כל מיני כתבות מאפירות כדי להפיל את השוק (ל"ת)
    כל 11/02/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    למה?
    רוצה לדעת 11/02/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה כל הזמן מדברים רק על בריינסווי ולא על ההתפתחויות בביוליין
    סגור
  • 8.
    וישם עליהם פרעה שרי מיסים לענותם ,כן זה לא חדש . (ל"ת)
    בא 11/02/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 7.
    לשים לב היום לביוליין ולבזק, המניות עשו מהלך המצביע על
    oraemunna 11/02/2013 09:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עוצמה צינית. המשך עליות לפי הגרפים.ראש עם כתפיים.
    סגור
  • שמתי לב בעיקר לשערות. (ל"ת)
    oraemunna 11/02/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    הכנות ירוקות לפקיעה
    עילוי ירוק 11/02/2013 08:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשבוע הבא פקיעה כך שאין סיכוי שמישהו יתן לעסק ליפול.
    סגור
  • 5.
    ביוקנסל, מיקרומדיק, כן פייט, איתמר מדיקל ,
    מציאות עם אבא עשיר 11/02/2013 08:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המגמת המראה אחרי ירידה של 70%
    סגור
  • 4.
    הודעה חשובה
    LIORBALAS 11/02/2013 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בפורום "ביומד" בפייסבוק תוכלו להיחשף לתיק המומחים שלנו ולדיון אקטיבי אודות המניות המובילות מתחום הביומד בתחום. בנוסף,חברי הפורום נהנים כעת מעמלות המסחר הטובות בישראל !!! הכנסו ותווכחו לגלות...:))
    סגור
  • 3.
    13........................2.......................13
    13.2.13 11/02/2013 08:29
    הגב לתגובה זו
    2 10
    עוד יומיים למפולת.
    סגור
  • לך...תקנה בריינסווי יתכן ותהיה כמו רציו . (ל"ת)
    די 11/02/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה מפחיד אותי פחד מ.................. (ל"ת)
    פוחד 11/02/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תן שעה בחייאת רבאק. יותר נכון- שניה. (ל"ת)
    יוס 11/02/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • יש לך 48 שעות ושניה אחת.
    ליוסי 11/02/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנצל את השניה
    סגור
  • עורבנית אני בונה עלייך אל תאכזבי אותי....
    רן 11/02/2013 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני צריך לרפ ד את חשבון הבנק הוא ריק חחחחחחחח
    סגור
  • 2.
    אתמול פורסמה בשמי תחזית יומית. אני לא פירסמתי.
    oraemunna 11/02/2013 08:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לעולם לא אדע ולא אנחש תחזית יומית למדד. לו ידעתי הייתי רוטשילד. ידע שכזה מדויק אמור להיות חלומו הרטוב של כל משקיע. נתונים שאני מעריכה אני אומרת, כמו כיוון כללי ומניות מסוימות שלהערכתי יש בהן עיניין לקניה או מניות שהן מסוכנות.
    סגור
  • 1.
    שימו לב לטאואר. היום מתחילה הפריצה (ל"ת)
    מושון 11/02/2013 07:34
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • אידיבי דסק"ש כור כסף על הריצפה (ל"ת)
    נוחי דנקנר 11/02/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • פורצת למטה? (ל"ת)
    חכם חנוכה 11/02/2013 09:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור