ת"א סגרה שבוע חזק בגבוה היומי: המעו"ף עלה היום 0.6% והשבוע 2.8%

מדד הבנקים עלה ב-1.4%. טבע ירדה 1% לאחר שפיספסה את תחזית הרווח בסנט בודד. נובל פירסמה דוחות חזקים והודיעה כי תאיץ את פיתוח "תמר" ו"לוויתן"
סוחרים, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א סגרה את יומו האחרון של שבוע המסחר ברמות הגבוהות של היום ובכך סגר המעו"ף שבוע חזק בו עלה ב-2.8%. הבורסה שנסחרה מתחילת היום בטריטוריה החיובית עלתה בשעת המסחר האחרונה בעוצמה על רקע התחזקות העליות באירופה בשל נאומו של דראגי, העליות בחוזים בוול סטריט וארוע חד פעמי בעקבות מחיקת ריטליקס מהמסחר שהוביל לפעילות חריגה בבורסה.

מדד המעו"ף עלה היום ב-0.63% ל-1,210 נקודות. ת"א 75 עלה ב-0.86%. מדד הבנקים זינק ב-1.44%. המחזור הסתכם במיליארד שקל.

בסיכום שבועי : מדד המעו"ף עלה השבוע ב-2.8%, מדד ת"א 75 זינק ב-4.9%. מדד הבנקים קפץ 5.3% ומדד מניות הביטוח בלט בזינוק של 8%.

בין המניות שבלטו היום בשוק נציין את טבע שאיבדה 1% לאחר הפיספוס הקל בדוחות. בריינסוויי זינקה 11.2% במחזור חריג. רציו יהש 0% רציו יהש 226.6 0% רציו יהש בסיס:226.6 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 2%. כיל איבדה היום 0.8%.

המסחר היום הושפע משפע נתונים, ארועים ודוחות מהותיים ובהם דוחותיה של טבע שפיספסה בסנט בודד את תחזיות הרווח ודיווחה על רווח של 1.1 מיליארד דולר ברבעון הרביעי. נובל אנרג'י השפיעה על שותפותיה הישראליות לאחר שפירסמה דוחות חזקים והודיעה כי תאיץ את פיתוח הפרויקטים הישראליים "תמר" ולוויתן". מניית כור הגיבה לדוחות הפושרים של קרדיט סוויס. ומניית דסק"ש שהודיעה על מימושים במניות בהן היא מחזיקה בתמורה ל-150 מיליון שקל.

נפרדים מריטליקס בפעילות חריגה

כאמור, פעילות חריגה נרשמה היום בשלב הנעילה על רקע יציאתה של ריטליקס מהבורסה שחייבה את תעודות הסל להזרים ביקושים לכל שאר 99 המניות שנותרו במדד ת"א 100.מדד המעו"ף שנסחר סביב השעה 16:00 בעליות של 0.25% ונכנס לשלב הנעילה בעליות של 0.27%, יצא משלב זה בעלייה של 0.63%. לא פחות מ-50 מיליון שקלים החליפו ידיים בשלב הנעילה, כלומר 12.5% מהמסחר היומי במדד המוביל התנקזו ל-10 הדקות של מסחר הנעילה. הסיבה לכך היא היציאה של ריטליקס מהמדדים בת"א בשל מכירתה, הדבר הביא לכך שיתר המניות ראו פקודות קניה מצד תעודות הסל.

המסחר בעולם

באירופה המדדים המובילים נסחרים במגמה מעורבת תוך נטייה לעליות לאחר שהריביות באירופה ובבריטניה נותרו ללא שינוי על 0.75% ו-0.5% בהתאמה. המשקיעים מגיבים בחיוב לדבריו של יו"ר ה-ECB, מריו דראגי שהתייחס להתחזקות האירו מצד אחד כגורם המעיד על חזרת אמון המשקיעים באירופה, אך מצד שני עלול להוות סיכון להתגברות הלחץ האינפלציוני בגוש האירו. .

בורסות אסיה סגרו בירידות שערים. מדד הניקיי השיל 0.9% ונסוג מרמת שיא של ארבע וחצי שנים, ההנג סנג יורד 0.3% והבורסה בשנחאי איבדה 0.7%.

החוזים העתידיים עברו להיסחר בעליות שערים של עד 0.1%. אתמול וול סטריט סגרה את יום המסחר במגמה מעורבת. הדאו-ג'ונס וה-S&P500 התקדמו 0.05%, בעוד הנאסד"ק השיל 0.1% מערכו.

מניות במרכז

טבע 0% טבע 6,340 0% טבע בסיס:6,340 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פירסמה את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון הרביעי ושנת 2012 כולה. החברה דיווחה על רווח של 1.1 מיליארד דולר או 1.32 דולר למניה, סנט אחד מתחת לקונצנזוס. בשורה העליונה דיווחה החברה על ירידה של 7.5% בהכנסות הרבעוניות שהסתכמו ב-5.25 מיליארד דולר, 10 מיליון דולר מתחת לציפיות. בשנת 2012 כולה המכירות של טבע הסתכמו ב-20.3 מיליארד דולר. לדוחות טבע

דיסקונט השקעות 0% דיסקונט השק 1,378 0% דיסקונט השקעות בסיס:1,378 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שבשליטת נוחי דנקנר הודיעה כי על רקע הצורך שלה במזומנים לשם עמידה בתשלומים למחזיקי האג"ח בסך 580 מיליון שקל באפריל, היא תממש חלק מנכסיה בתמורה ל-150 מיליון שקל. חברת ההחזקות תמכור מניות {כור}, סלקום 0% סלקום 3,420 0% סלקום בסיס:3,420 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו נכסים ובנין 0% נכסים ובנין 33,810 0% נכסים ובנין בסיס:33,810 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . דסק"ש מממשת נכסים

בעקבות המהלך של דסק"ש פירסמה סלקום 0% סלקום 3,420 0% סלקום בסיס:3,420 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לקראת סיום המסחר נתונים ראשוניים מדוחותיה לפיהם הרווחים ב-Q4 יעמדו על 100-115 מיליון שקל, גבוה מהתחזיות. שחרור הנתונים מגיע בשל כוונת דסק"ש למכור מניות סלקום. ההכנסות ב-Q4 יעמדו על 1.38 מיליארד שקל. סלקום חושפת את תוצאותיה

דלק קידוחים יהש 0% דלק קידוחים 960.5 0% דלק קידוחים יהש בסיס:960.5 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {אבנר יהש}, ישראמקו יהש 0% ישראמקו יהש 45.6 0% ישראמקו יהש בסיס:45.6 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו רציו יהש 0% רציו יהש 226.6 0% רציו יהש בסיס:226.6 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרו במגמה מעורבת לאחר פרסום הדוחות החזקים של נובל אנרג'י בהם הצהירה החברה כי תאיף את פיתוח הפרויקטים הישראליים, "תמר" ו"לוויתן". המשקיעים הישראלים יעקבו בדריכות במהלך שיחת הוועידה ב-17:00 שעון ישראל אחר התבטאויות של הנהלת החברה ביחס לפרויקט "תמר" וביחס להתקדמות בפרויקט "לוויתן", כולל להתייחסויות לכניסת חברת וודסייד. על פי ההערכות עסקת וודסייד עלולה להידחות , הסיבה - עיכוב בהעברת המלצות 'צמח'.

{כור} המחזיקה בכ-2.3% בבנק השוויצרי קרדיט סוויס נסחרה ברקע לדו"ח הפושר שפורסם הבוקר ופיספס את תחזיות האנליסטים בשוק. הרווח הנקי ברבעון הרביעי הסתכם ב-397 מיליון פרנק שוויצרי לעומת צפי לרווח של 647.6 מיליון פרנק שוויצרי. לדוחות קרדיט סוויס

אגרות החוב של אידיבי פיתוח הושפעו מהדיווח על כינוסן של אסיפות היום במטרה לבדוק את האפשרויות לגיבוש הצעת הסדר חוב למחזיקי האג"ח והגשתה לבית המשפט , גם מבלי שהושגו הסכמות עם החברה או בעל השליטה בה, נוחי דנקנר. דנקנר בחוץ?

מניית חברת הביומד בריינסוויי 0% בריינסוויי 1,670 0% בריינסוויי בסיס:1,670 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לא עוצרת. המניה המשיכה לבלוט במסכי הבורסה בת"א במחזורים גדולים שהתנפחו דרמטית. המניה השלימה מהלך עליות מסחרר של 164% מתחילת השנה. בריינסווי רותחת

אזורים 0% אזורים 387.9 0% אזורים בסיס:387.9 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה על חילופים בצמרת לפיהם דרור נגל, מנכ"ל הפניקס לשעבר, יחליף את אופיר גרינברג כמנכ"ל אזורים. בשנתיים בהן כיהן גרינברג כמנכ"ל עברה החברה הליך הבראה משמעותי. כמנכ"ל אזורים

חברת הביומד אפ.סי ריאלטי 0% אפ.סי ריאלטי 406 0% אפ.סי ריאלטי בסיס:406 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה בעליות שערים, זאת לאחר שהודיעה כי היא תמכור מכשירים להסרת שיער ברשת הקמעונאות האמריקנית המובילה Bed Bath & Beyond. פוטומדקס מתרחבת

אמש דווח כי קרן אורבימד תשקיע ב ביוליין 0% ביוליין 381.7 0% ביוליין בסיס:381.7 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: 8 מיליון דולר לצורך פיתוח קליני של תרופות. במסגרת ההסכם, תעביר ביוליין לאורבימד כ-2.7 מיליון תעודות ADR השוות 10 מניות תמורת 3 דולר לתעודה, כמו גם 1.6 מיליון כתבי לרכישה נוספת של תעודות ADR לפי מחיר מימוש של 3.94 דולר. אורבימד משקיעה בביוליין
תגובות לכתבה(111):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 65.
    היי דור תן הסבר לאנשים פשוטים
    שיקו 07/02/2013 22:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שלא מבינים את השפה שלך מה זה מלכודת קולים ומה זה j. B
    סגור
  • דור תודה על התשובה איפה אתה רואה את מדד הג"ק בר (ל"ת)
    שיקו 08/02/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חפש בגוגל עברית או אנגלית (ל"ת)
    Dor 08/02/2013 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מדד ג׳ ק בר כרגע רק ירידה של 0,24% בלבד שרוול עולה במעו
    Dor 08/02/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ף
    סגור
  • מדד המגלם את ערך המעוף גם שהבורסה לא פועלת.בשיקלול
    Dor 08/02/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למדדים שנסחרים בעולם
    סגור
  • יש מדד שנקרא ג׳ק בר שמתייחס למדד המעוף כאילו הוא ממשיך
    Dor 07/02/2013 23:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    להסחר במקביל לבורסות בעולם.המדד מפסיק להסחר ברגע שהבורסה בתל אביב פועלת בפועל .המדד מתחיל לפעול בשעה 16:30 עד 09:30 למחרת היום וב סופ״ש מיום חמישי ב 16:30 עד יום שישי ב23:00. אם המעוף היה עובד עכשיו הוא היה יורד ב.034% ל1206.35. מעבר לכך התבנית הטכנית מאותת על שוק עולה ,כמו שכבר ציינתי שבירה של 1193 תוציא את המדד ל 1205-1210. לגבי מלכודת קולים הכוונה שהמדד סיים בגבוה היומי,ואילו הקולים סיימו רחוק מאוד מהגבוה היומי שלהם. נפתחה פסימיות של 0.15% מינוס הגלום . ביום ראשון אם המדד ירד מתחת ל 1205 זה יהיה איתות להמשך ירידות.במידה ויעלה ל1215-1217 נרוץ ל1240 עם ניסיון פריצה חמישי במספר.
    סגור
  • 64.
    מלכודת קולים.לכן אני אוהב לנקות את השולחן יומית גם בהפס
    Dor מקווה שלט היתה 07/02/2013 21:47
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ד ואל אחת כמה וכמה ברווח.טכנית המדד בשרוול עולה ל 1217-1225-1240שבירה של 1205 -1202 אז חק למטה
    סגור
  • אור ואמונה,דור ,תוכירוק, זרנוק וכ"ו
    מיקרוסקופ 07/02/2013 23:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לך דור יש שגיאות כתיב
    סגור
  • תתעסק בענייני כלכלה ולא בלשון.שם נראה לי שאתה חלש מאוד. (ל"ת)
    Dor מודה לך על ההערה 08/02/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    קולים בסוף יום היא טובה בגלל הגלום פסימי 0.15% (ל"ת)
    Dor עיסקית קניה של ק 07/02/2013 20:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 62.
    J. - b. מתקן 1189.5 ת״ משוער 1203 ירידה של 0.63% בלבד (ל"ת)
    Dor עידכון 07/02/2013 19:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 61.
    יצדק הזמן הוא הנעלם! הסיפור תמיד יבוא להסביר את המהלך
    Dor הטכני תמיד 07/02/2013 19:33
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בלי שום קשר אם למעלה או למטה .זה סטטיסטיקה חוץ מטעות סטטיסטית הגרף תמיד ייצדק.
    סגור
  • 60.
    Jack bar בירידה של 0.9 ל 1186 ת״.א משוער 1199 (ל"ת)
    Dor 07/02/2013 19:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 59.
    הגלום למטה. וול סטריט בינתיים למטה. (ל"ת)
    עורב אמיתי 07/02/2013 18:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 58.
    כנסו לתגובה 6 שלי מהבוקר לפני תחילת המסחר. (ל"ת)
    אנליסט עממי 07/02/2013 17:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 57.
    היום קניתי אבנר בירידה ויש לי כבר קרוב
    אחת שמבינה א 07/02/2013 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ל4% רווח המלצתי עליה בתגובתי הקודמת. ישרמקו ביום חמישי לפני שבוע עמדה על 60, היום היא עומדת על 63, אני מקווה שניצלתם היטב את הירידות במניות האלה. אתחיל לאסוף רציו רק משער 30 אולי גם פחות. צפי לעליות בתקופה הקרובה יתכן ויהיו תיקונים אבל לא משמעותיים, אם ביבי יצליח להרכיב קואליציה עם לפיד, תכוננו לחגיגה במעוף....... המשך ערב נעים!
    סגור
  • לאחת שמבינה
    מירי 07/02/2013 22:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערב טוב לך, מה דעתך לגבי בבילון.תודה מראש על תשובתך.
    סגור
  • תקנו מהמלצות טוקבקים
    חחחחחח 07/02/2013 23:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגיעו רחוק חחחחחח
    סגור
  • זה סוג של נדבך בחכמת ההמונים (ל"ת)
    Dor אל תזלזל 08/02/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ״ ההצלחה בנסתר מהעין ״ (ל"ת)
    קבלה 07/02/2013 19:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    אדון זיפו למה מכרת את הקולים?
    סוחר חתיך 07/02/2013 17:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא חבל יום א 1217 על האש,כאשר יש אפשרות לפתיחה מעל הסטריק 1220 ואז כל המגמה לטווח קצר הופכת חיובית מובהק כאשר פריצת 1222 תגרום לסקוויז יפה ותעיף את הקולים 100-150%.
    סגור
  • אתה מאד אופטימי. הלוואי אבל אי אפשר
    עורב אמיתי 07/02/2013 18:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לצאת לסופש ארוך עם קולים פתוחים בטווח. לא בריא.
    סגור
  • לא מכרתי . קניתי בחזרה לפני הבום בסוף (ל"ת)
    זיפו 07/02/2013 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אני מת על הלוליינים (ל"ת)
    הקוסם 07/02/2013 19:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    לפי הגלום יום א ירידות (ל"ת)
    שי 07/02/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • יום ראשון מלחמה על 1200 שבוע הבא אם ירד מתחת
    שבי 07/02/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ל1190 אז בוא יבוא 1165
    סגור
  • במקומך הייתי נלחץ,השוק ימשיך לעלות שבוע הבא
    בבו קובו 07/02/2013 18:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בקיצור הפוטים שלך הופכים לאבקת כביסה.חבל שאתה לא הולך עם המגמה אלה נגדה.בהצלחה חבר אתה זקוק לנס.
    סגור
  • 54.
    טבע-נכון שהיא מנייה רעה וחברה מעולה
    סוחר חתיך 07/02/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבל ביום א' אני צופה שתמשוך את המדד יחד עם כי"ל,וכמובן בנקים.אני אומר מסיימת היום ירוק בוול.ובנתיים הדואליות מתחזקות להם!!!בום בולנאט (:
    סגור
  • איך? יורדת בוול . (ל"ת)
    עורב אמיתי 07/02/2013 18:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    הבטחתי לכם או לא?!?פרצנו 1202
    סוחר חתיך 07/02/2013 17:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה התנגדות קלה ב 1207-1208.הבטחתי לכם 1210...אז עכשיו אני מבטיח לכם ביום א' 1217 בע"ה. לאחר מכן 1222 ברגע שהמעוף ינעל מעל 1220 זה איתות סופר חיובי ואני גוזר יעד 1251 לפקיעה!!! בהצלחה ולא נורא פוטיסטים/שורטיסטים/רואי שחורות/חולמי קריסות/אוהבי מלחמה/או בקיצור טיפשים.אחרי שנגיע ל 1250 אפשר לקנות פוטים ל 1220 לחודש הבא.באהבה סופ"ש מהנה שבת שלום לכל עם ישראל (:
    סגור
  • יפה זוכר אותך,שאפו.ואני מקווה שאתה צודק אני בקולים (:
    סוחר מתחיל ת"א 07/02/2013 17:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה לנו אחי (:
    סגור
  • 52.
    דור מה אתה חושב על השוק האם אתה מצתרף לגל העליות
    כלכלן 07/02/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שבוע שעבר אמרתי לך המעוף יעלה הכיוון הוא למעלה כל תיקון למטה הוא הזדמנות לאסוף סחורה העליות עוד לא התחילו אחרי הרכבת הממשלה השוק יפרוץ לדעתי מעל 1300
    סגור
  • תקרא תגובה מס 34 ותבין את הכיוון בהנחה שהמהלך בסוף
    Dor 07/02/2013 19:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היום לא היה מלכודת.טכנית שוק עולה .מדדjack bar יורד ל 1187.65 ת״ א משוער1200.89 ירידה של 0.77% לפי הסגירה מחר בj-b ב 23:00 נדע יותר במדויק לגבי יום א
    סגור
  • אני לא נשאר בפוזיציה מיום ליום ובטח לא סופ״ש.תקרא את מה
    Dor 07/02/2013 19:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שכתבתי במהלך היום ותבין מה אני חושב .טכני שוק במגמת עליה
    סגור
  • צריך משנה זהירות. לעולם אקנה בתוך יומי ולא לפני
    עורב אמיתי 07/02/2013 19:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סופש. מסכים איתך בעיקרון. אבל עדיף להיות רגוע וזהיר בסופש
    סגור
  • זה בדיוק מה שגם אני חושב - ראה תגובה 6 שלי (ל"ת)
    אנליסט עממי 07/02/2013 18:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איך אתה כלכלן ולא יודע לכתוב?
    תכתוב את המקצוע 07/02/2013 17:33
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מצטרף כותבים ב-ט' ולא ב-ת'. בור, תלמד לכתוב לפני שאתה מנתח מניות וממליץ לאחרים בתארים תחת תואר מדומה. אולי אתה מתקן תקרים לגלגלים או מתקין אנטנות אבל כלכלן בטוח לא.
    סגור
  • ידידי היקר דבר ראשון אל תזלזל בשום מקצוע כל עבודה מכבדת
    כלכלן 07/02/2013 20:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את בעליה דבר שני תואר בכלכלה הוא לא תואר בשפה העיברית תתפלא שהרבה כלכלנים עולי חבר המדינות כותבים עם שגיאות וזה לא עושה אותם פחות מבינים בכלכלה את נושא הלכלוכים בפורום פתרנו שבוע שעבר ואם אתה ממשיך לפגוע באנשים פה המקום שלך לא בפורום הכלכלי הזה לדור ידידי שבוע שעבר י שיצא עם קולים לסופ"ש חגג יום ראשון הייתי מציע לך ללכת בכל הכוח על המגמה החיובית יש עוד הרבה בשר לעליות
    סגור
  • משתדל לנקות שולחן יום יום.הערה במקום לגבי המגיב הקודם. (ל"ת)
    Dor 07/02/2013 20:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • משתדל לנקות שולחן יום יום. (ל"ת)
    Dor 07/02/2013 20:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    איזה שבוע קל בנגזרים
    זיפו 07/02/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמעט ללא חשש עשיתי כסף לא רע בקולים. בדרך כלל אני לא נוגע בנגזרים אך ישנם תקופות שהמגמה והכיוון כל כך ברורים שזה פשע לא לסחור בנגזרים. כבר ביום חמישי שעבר שלמרות תקיפת סוריה והמצב בו המעוף סירב לרדת קלטתי ששחקני המעוף החליטו שהשבוע הקרוב יהיה לונג . ביום שני אחרי שנוכחתי לראות שהנפילות החדות בעולם ונפילת נסדק 1.5 לא מזיזות לשחקני המעוף שאף בסוף היום עלה 0.1 % התחזקה אצלי ההבנה שהשחקנים החליטו לונג ויהי מה. קניתי עוד קולים וגם כתבתי לכם שהשבוע זה קולים וברור שלא טעיתי אלא זה היה קל מדי. לגבי שבוע הבא לפי הסיום ברור שיום א' יפתח ירוק באמצע היום ולפני ההתמתנות שתבוא אמכור הכל ואבחן מה רוצים שחקני המעוף. שיהיה לכולם סופש נעים וירוק בתיקים.
    סגור
  • תהיה זהיר כי לשחקנים שחיקה היא שם המשחק שבוע אחד
    Dor 07/02/2013 19:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יורד שבוע עולה והכי טוב דשדוש
    סגור
  • 50.
    איזה ראלי ירוק מחוזק בקליפות מלפפונים וכוסברה
    עילוי ירוק 07/02/2013 16:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי פערים חייבים להיסגר, כי השלום מגיע ב 20 במרץ (נראה את סוריה יורים), כי רב ענק תומך בראש הממשלה, כי הכלכלה משגשגת, כי האנליסטים כבר החליטו 1500. לפי התגובות חלק מהמלעיזים כבר הפנימו מה הצבע בתל אביב. חלק אולי למדו את הלקח היום.
    סגור
  • 49.
    גלום 0.15 מינוס לכן הקולים לא בגבוה????????!!!!!!?????? (ל"ת)
    Dor 07/02/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    לזרוק מספרים 1194 בלי להסביר זה טוטו .אתה מהמר?!!!!! (ל"ת)
    Dorבמה אני מטעה 07/02/2013 16:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 47.
    הדבר היחיד שמעיב הקולים אפילו לא הגבוה היומי והמדד בגבו
    Dor 07/02/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ה
    סגור
  • 46.
    איתות מובהק של עוצמה גידול במחזור בשעתיים האחרונות וסיו
    Dor 07/02/2013 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ם הגבוה
    סגור
  • 45.
    נראה לא טוב הגרף סיום מתחת 1205 בעיה (ל"ת)
    Dor 07/02/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 44.
    דור אתה מטעה - ירד מתחת ל- 1200 (ל"ת)
    זהירות 07/02/2013 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לזרוק מספרים 1194 בלי להסביר זה טוטו .אתה מהמר?!!!!! (ל"ת)
    Dorבמה אני מטעה 07/02/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לא טועה בכלל. סגר ממעל 1210 אחרי שכל היום הרג אותנו
    עורב אמיתי 07/02/2013 16:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וגם: לא ברור מה יהיה יום א'. הגלום נמוך. לא ברור מה יהיה בוול סטריט. סגרתי הכל, והרווחתי היום מקולים. חוסר תנועה מטורף במעוף. בושה וחרפה
    סגור
  • 43.
    שימו לב המעוף לא זז היום בכלל.
    עורב אמיתי 07/02/2013 15:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאמינים שיצא בדיוק מאוזן? אה .. לא? ברצינות??? מענין איזה מעייסס יספרו הכתבים הכלכליים על האיזון הטוטאלי במעוף.
    סגור
  • שרפו עוד יום של טתא משהו כמו 120 ש״ח מכל כיוון= 240שח
    Dor אהלן 07/02/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אוכף שורט קול פוט 1200 הכניס 4000 ש״ח בתחילת הפוזיציה .שווה היום 2500 ש״ח .רווח נכון לעכשיו 1500 .זה מה שרוצים הכותבים.המדד חזר ל 1205 כמו לפני שבועיים
    סגור
  • 42.
    טבע אאוט.
    oraemuna 07/02/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למזלי מכרתי את כל טבע לפני הדוח. אני מעריכה שאם תרד עוד אקנה שוב.
    סגור
  • 41.
    הגנבים הגיעו מפילים את הבורסה (ל"ת)
    לילי 07/02/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 40.
    לדור: נראה שיש קרב מטורף של קונים מוכרים ב1207, ואם
    עורב אמיתי 07/02/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירד ממנו?
    סגור
  • אם יסגור ב 1205 תהיה פסגה משולשת זהירות בכל מקרה
    Dor אהלן 07/02/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לסופ״ש לצאת נקי .תמיד מומלץ.
    סגור
  • 39.
    דור היום אתה טועה בגדול....שים לב (ל"ת)
    זהירות 07/02/2013 15:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 38.
    פולאר תקשורת בעלי ענין קונים
    קולומבו 07/02/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש גם קונים גדולים =המניה נסחרת בחמישית מההון העצמי שלה -הזדמנות מציאה -אין לראות באמור המלצה משום סוג שהוא
    סגור
  • 37.
    חייב להשאר מעל 1205 יש שם פסגה כפולה (ל"ת)
    Dorשימו לב 07/02/2013 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    לותיקים שביננו זוכרים את מניית מטי (אנטנות ) התחילה ל
    ותיק בבורסה 07/02/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לקפץ היום וכשהיא קופצת אז היא קופצת -אין לראות באמור המלצה מחזיק בנייר
    סגור
  • 35.
    בריינסווי,יתכן ומדובר ,סוף סוף,ברציו הבאה . (ל"ת)
    בא 07/02/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 34.
    מדד הבנקים מנסה פריצה של 1175 מקביל 1210 מעוף אם יפרוץ
    Dorשימו לב 07/02/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איתות חזק ל1217-1225 ויותר.אתמול היה ניסיון שלא צלח במחזור של 952 מיליון היום חיב לגמור בגבוה היומי ומעל 1210 .אמנם המחזור כרגע חלש ,אבל אם יסיים בגבוה יאותת על מעט מוכרים
    סגור
  • 33.
    זהירות זהירות
    זהירות זהירות 07/02/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    המעוף הולך לצנוח ל- 1194 עוד היום !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • למה? נאום דארגי? (ל"ת)
    אנונימי 07/02/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 32.
    מעבר מעל 1210 המשך עליות ל 1217-1225 (ל"ת)
    Dor 07/02/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 31.
    למה שפע ימים שותקת ולא מרעידה את העולם (ל"ת)
    חיפאי חופר 07/02/2013 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    בתחום הביומד... תשאיר את כולם מאחוררררררררררררר
    בונוס הלהיט הבא 07/02/2013 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לא לפספססססססססססססססססס
    סגור
  • לא לבעלי לב חלש , (ל"ת)
    רגוע 07/02/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    גבעות
    אוהבת להפליץ 07/02/2013 13:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השוק רותח. וההפלצות על הגבעות ועל ההנהלה העיפה שלהם ממשיכות בקצב גדל והולך. פשוט הנאה להפליץ על האידיוטים האלה.חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 28.
    זהירות כותרת מבנק פועלים - אי ודאות . הכל ירד זהירות (ל"ת)
    אנונימי 07/02/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 27.
    כמו שאמרתי שבוע שעבר יום חמישי לאסוף סחורה בזול כל
    כלכלן 07/02/2013 13:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תיקון תכני למטה הזדמנות לאסוף סחורה גם בארה"ב הזדמנות מצוינת שער דולר נמוך ולמי שאוהב הרבה סיכון הניקיי היפני מתפוצץ קרוב ל30 אחוז בחודשים והיין מתרסק הזדמנות קניה ככה שגם אם השוק ירד ביפן היין יחזור לעלות ככה שזה וין וין
    סגור
  • 26.
    מה כל כך חיובי באוירה הזאת? (ל"ת)
    אנונימי 07/02/2013 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 25.
    מוכירם???? אני קוה...
    WARN BAFT 07/02/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תמיד אמרתי ואני חוזר וומר..כשעיצונאים או אנליסטים או סתם נפחינם אומרים לי למכור אני קונה.... כמו שאומרות החיפושיות YOU SAY GOOD BYE AND I SAY GOOD BUY
    סגור
  • 24.
    ניצלתי ירידות והוספתי אבנר וכי"ל.
    oraemuna 07/02/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבנר לסיבובון וכיל לקצת יותר זמן. טבע עדיין איתי מחכה עוד שעה להחליט להחזיק או למכור. אני לא מפרטת כמויות אף פעם.
    סגור
  • מניית טבע לא משהו ...נאמר כבר? (ל"ת)
    זכרוני 07/02/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נמכרו ברווח קטן.
    oraemuna 07/02/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבנר אאוט, כיל אאוט. שליש מטבע אאוט.
    סגור
  • אבנר
    לoraemuna 07/02/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום לך, איפו יש רווח על אבנר? סה"כ 1% ואיפו עמלה
    סגור
  • יש ויש
    oraemuna 07/02/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נקנה מינוס 1.95, נמכר מינוס 1.55. עמלות 0.2 קניה ומכירה. כמות קניה 160000 יחידות. פחות משעה.
    סגור
  • 23.
    צוחקקקקקקק
    רציו נאלי 07/02/2013 11:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    התקשרתי ללנדאו ושמעתי בטלפון צחוק במשך שתי דקות....פינק..אתה שומע? אולי חוץ מאף ארוך יהיה לך גם אזניים גדולות?
    סגור
  • 22.
    13......................2.......................13
    13.2.13 07/02/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מ.....................פ.................ו..............ל.................ת
    סגור
  • מספר 13 הוא מספר רע מאוד עבורי - אבל אני כנראה
    יוסף המספר 07/02/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היחיד שחושב שאולי אתה צודק ואני מקווה שאתה לא... לא מוכר!
    סגור
  • אם אתה יהודי אזי 13 מספר נפלא... (ל"ת)
    זכרוני 07/02/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה כנראה תחכה הרבה זמן
    זיפו 07/02/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    השוק לונג פלדה יצוקה. דבר לא מזיז אותו מטה. לא חבל לך על הכסף ? מדוע ללכת נגד מגמה ?
    סגור
  • 21.
    ראו תגובה 9 שלי (ל"ת)
    גל 07/02/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 20.
    כל הנפט ירוק ומניות הנפט
    איזו פרסה 07/02/2013 11:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האמיתיות שבהן יש גז ועתיד טוב יורדות איזה מטומטמים
    סגור
  • 19.
    בעניין כן פייט בקצב כזה של הנפקות ודילול
    SVKL 07/02/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ייתכן גם נגיע לשער 15 רק מני מני
    סגור
  • 18.
    להזהר ממניות הקטנות,השורטיסטים המטומטמים יפסדו במעוף (ל"ת)
    שוקי 07/02/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    ממליצה על אבנר , אני קניתי כרגע ב-5000 שקלים
    אחת שמבינה א 07/02/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ואני שוב חוזרת וכותבת לא לגעת ברציו בשלב זה היא תמשיך במגמת הירידה. מומלץ להתחיל לאסוף בבילון, זהו לעת עתה, נראה מה יהיה בהמשך היום, ומה אני מקווה? אתם בטח כבר יודעים..... המשך יום נעים ומהנה!
    סגור
  • 16.
    שלא יעבדו עליכם. רציו המלכה לשנת 2013 !!!
    רציו-נל 07/02/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אפילו שמנסים להוריד אותה בעלי אינטרסים ושליחיהם כותבי הכתבות . תעבור לירוק כבר בהמשך היום
    סגור
  • 15.
    שורטי מעוף מגרים-ילכו על הקטנות-זהירות מהביו !!!!! (ל"ת)
    שוקי 07/02/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    ורק המעוף עומד כמו נר אופקי.
    עורב אמיתי 07/02/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט בדיחה. לדעתי לא צריך להתרגש ממניות הגז. אין מצב שיוותרו על המיזם הזה או ישימו לו מקלות בגלגלים. אם תרצו- זו הזדמנות קניה. מי למצפה לגדולות ונצורות מטבע- מניה כבדה ששכחה מה זה לזוז לאנשהוא. מאחל לה הצלחה בגלל המעוף. יום ירוק לכולם!
    סגור
  • 13.
    אחת זניחה שאומרת הערכה בסך הכל
    מעניין כתבה 07/02/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מפילה את רציו אבל כתבות מצוינות שהתפרסמו בחודשים האחרונים בקשר לרציןווגל לא הרימו את המנייה אנשים מטומטים רציו עוד טטוס לשער 80
    סגור
  • 12.
    קולים , קולים ורק קולים
    זיפו 07/02/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כמו שכתבתי אתמול, אם בשבוע הזה שהעולם נפל 5-6 אחוז לא ירדנו כלום ולאור התנהלות המעוף אתמול אפשר להגיע למסקנה שקופה שחבל לא לנצלו. המסקנה: שחקני המעוף החליטו לונג ויהי מה. גם יפול פצצת אטום המעוף יעלה. 1240 מעבר לפינה. אני עשיתי עם הידע הזה בימים האחרונים כמה שקלים. יום טוב וירוק לכולם.
    סגור
  • 11.
    אודיקוס
    כנסו 07/02/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה נסגר איתה כל יום עולה כנסו יש מקום לכולם אבל ב- 1800 למכור לא להיות חזירים כי אז מפסידים ....................
    סגור
  • 10.
    פרוקוגניה אחלה השחלה
    בולשיט 07/02/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה מנסה לשכנע למה הצלחה ראשונית לחברה עם מצוקת מזומנים אמור להיות משהו מעניין...
    סגור
  • עולה 25% אתה חולה או מה???? (ל"ת)
    זו השחלה???? 07/02/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עולה עם מחזור אפס וכל פעם נופלת בחזרה תראה את ההסטוריה
    בולשיט 07/02/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואל תשחית גם אתה אחרים
    סגור
  • 9.
    לא יתנו לשוק לעלות (ל"ת)
    גל 07/02/2013 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    ביוקנסל, הטרום רותח
    בהצלחה 07/02/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נקווה לבשורות טובות.
    סגור
  • 7.
    כן פייט איזו השחלה ייתכן בעוד חודש עוד הנפקה
    ירסיד 07/02/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כן פייט עוד דילול רוצה את הכסף בחזרה המון כסף הפסדתי
    סגור
  • 6.
    כיוון המעוף
    אנליסט עממי 07/02/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כפי שציינתי לפני כחודש, המעופ נמצא ברצועת הדישדוש שבין 1170 לבין 1240. הדישדוש ימשך גם היום ואם אירופה תהיה ירוקה גם ת"א תהיה ירוקה והמעוף יגיע קרוב ל- 1210. ישנם שני תנאים לפריצת קו ההתנגדות העליון: 1. כיוון חיובי בשווקים העולמיים. 2. הרכבת ממשלה רחבה בארץ. ברגע שאלו יקרו נראה את המעוף מעל 1300 תוך זמן קצר. אבל עוד חזון למועד וזה לא יקרה לפני חודש מרץ. יום טוב לכולם!
    סגור
  • הרכב ממשלה
    מעופ 07/02/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה בוחן את הגישה שלך לפי מסטר גורביצ כלומר ניתוח טכני........או גישה כלכלית עולמית "נטו"... אם אתה מנתח בשיטת גורביצ כלומר ניתוח טכני אסור לך להתבסס על כל הדברים שכתבת במיוחד על הרכב הממשלה..אבל בגישה של אנטי טכני אתה צודק.אבל לדעתי אתה מדבר מתחום ניתוח טכני "דישדוש,פריצת קו ההתנגדות...אז תתחיל להבדיל בין הגישות..כי ניתוח טכני זה רק ציורים מלאי צבעי פסטל ולא גישה של הרכב ממשלה
    סגור
  • זה שילוב של שתי הגישות!
    אנליסט עממי 07/02/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם בשיטה הטכנית צריכה להיות סיבה למגמת ירידות או עליות. הניתוח הטכני לא נכנס לסיבות של שינוי מגמה, אלא מזהה טריגר שאחריו המגמה ממשיכה בכיוון מעלה או מטה. כמובן שישנם גם סימנים אחרים נלווים כמו עליה במחזורים. אז אני ציינתי מה יכול להיות הטריגר לעליות, שלדעתי רוב הסיכויים יגיעו.
    סגור
  • 5.
    בורסה בחסר מושכת למעלה
    עילוי ירוק 07/02/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא פלא שארביטראז חיובי כשהבורסה בחסר. כל שניה מתחת ל 1200 הזדמנות אחרונה לעלות לרכבת 1500.
    סגור
  • 4.
    יגמר באדום (ל"ת)
    אנונימי 07/02/2013 08:52
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 3.
    הניתוח הטכני ככלי עיקרי למסחר.
    oraemuna. 07/02/2013 08:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הניתוח הטכני הוא מכשיר סטיסטי הבודק התנהגות נורמלית של שוק. האם השוק היום נורמלי? האם התנהגות המשקיעים היא נורמלית? ההתנהגות בשוק היא קיצונית. כל אירוע או שמועה וישנם כאלה לרוב, גורמת לתגובה קיצונית. המנתחים הטכנים הגדילו מבעבר את טווח התחזית ע"מ להקטין את הטעויות. לדעתי, לא נכון הוא להתבסס על כלי זה כמכשיר עיקרי לתכנון השקעות.
    סגור
  • כלכך מסכים איתך (ל"ת)
    תום 07/02/2013 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    טבע. נקודת מפנה או שבירה?
    oraemun. 07/02/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתמול רכשתי לקראת סיום המסחר נתח הגון. סיכון מחושב אבל בכל זאת סיכון. לאחרונה, טווח הדשדוש בה התקצר ועלה בערכו. אנ מאמינה שהיא תצליח. אני חושבת שתהיה הצפת ערך למשקיעים וגם העלאת הדיווידנד. אבל אני עדיין בדילמה. יתכן ואקבל רגליים קרות ואמכור לפני הדו"ח. לא אקנה עוד לפני הדוח. אם טבע תעלה בתחילת המסחר מעל ערכה אמכור ואחכה להתמתנות ואקנה חזרה. המסחר בה ישפיע על המניות הגדולות האחרות. מאידך, לטווח הרחוק טבע כדאית. מנייה זולה כשהדולר גם זול. למי שלא ברח עד כה לא הייתי ממליצה למכור.
    סגור
  • כדאי מאד שתמכרי מיד עם פתיחת המסחר....
    זכרוני 07/02/2013 09:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מניית טבע מנייה אומללה ללא תקנה.
    סגור
  • 1.
    בכונה להוריד את רציו הריייי
    הכתבה על הנפט 07/02/2013 08:01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ברור שבסוף יאשרו את מסקנות צמח המדינה לא תותר על המיסים היום החכמים יעשו שוב רווח קל על רציו
    סגור