שלמה מעוז: "איפה שיש ועדה ממנה, השבט הלבן מנצח. צריך שקיפות"

יו"ר הון ליין דיבר בכנס של מכון הרטמן. פרופ' לאה אחדות: "אם התוצאות של המחאה זה "יש עתיד", אז אני מתחרטת על כל רגע שהשקעתי במחאה"
 |  (64)
שלמה מעוז, צילום: יח"צ
"השכבות החזקות שדדו את הקרקעות, בעיקר הקיבוצים והישובים", כך אמר היום (ד') הכלכלן ויו"ר הון ליין שלמה מעוז בכנס השנתי של מכון הרטמן בירושלים תחת הכותרת "הבחירה הישראלית: יחד או שבטי ישראל?".

"מה שנוצר בעקבות כך", הוסיף מעוז הוא שלא רק הם שדדו אלא גם הילדים. לוקחים את הקרקעות ונותנים לילדים בערך של מאות אלפי דולרים. לאדם מזרחי לעשות מיליון וחצי שקל זה כל חייו".

מעוז המשיך והתייחס גם בין השאר למצב שוק העבודה בישראל: "הם גם שדדו את המשרות ואת הבריאות, כי גם זה לא לכולם. גם היום מייבאים עובדים זרים להתחרות בשכבות החלשות שאין להם עבודה. אין לי בעיה שיהיו מהגרי עבודה אבל שיגורו בצפון תל אביב או ברחביה, לא בדרום תל אביב. ואז הדור השני מחוסר עבודה ואז הוא לא יכול להגיע למעמד היותר חזק".

לסיום, התייחס מעוז לבחירות האחרונות: "אם אתם בעד חברה שוויונית, הבה נחלק מחדש את הארנונה. אין חלוקה צודקת של הארנונה. אני לא רוצה ועדות ממנות. ברגע שיש לי וועדה ממנה, השבט הלבן מנצח. בכל מקום שיש מנויים, זה רק הם. אני רוצה שקיפות, אני רוצה תחרות. אני לא תמכתי במחאה, כי זה מעמד הביניים שחשב שהוא מאבד את ההגמוניה שלו. פעם קראו להם דש, ואחר כך שינוי, ואחר כך קדימה והיום יש עתיד".

פרופ' לאה אחדות, חברה בצוות התוכנית לכלכלה וחברה במכון ליר בירושלים ומרצה בכירה בבית הספר למדעי החברה והניהול במרכז האקדמי רופין הוסיפה על דברי מעוז: " המחאה החברתית הייתה הזדמנות שדרך חיזוק שכבות הביניים זה יחלחל לשכבות החלשות. אם התוצאות של המחאה זה "יש עתיד", אז אני מתחרטת על כל רגע שהשקעתי במחאה. אבל אני לא חושבת שזה התוצאות של המחאה".

עוד אמרה אחדות: "המילים "שכבות חלשות" ו"עניים" לא מופיעות כמעט באף אחד מהמצעים. כשיאיר לפיד אומר שלא תהיה הכבדה על נטל המסים, הוא אומר שאנחנו לא רוצים שהממשלה תתערב, אנחנו לא רוצים שהיא תיתן שירותים חברתיים, ולא תיתן קצבאות לילדים. אם על הדרך נפגע בחרדים ובערבים זה גם בסדר. יש לי חשש מאוד גדול מהקונסטלציה הפוליטית הנוכחית, של יש עתיד, הליכוד בינינו והבית היהודי".

ד"ר יצחק ספורטא, אוניברסיטת תל אביב: "כל אחד נכנס לבועה שלו ואז לתוך שיח של זהויות נכנסים אנשים שעושים שימוש בלהפריד את הקבוצות. לקבוצות יש יותר משותף ממה שנדמה. אבל אז בא בנימין נתניהו ונתן יותר כוח למי שיותר כוח".

לסיום אמר: "מערכת הבריאות למשל בישראל היא ממלכתית אבל היא מערכת פרטית יותר מכל מערכת אחרת. ישראל העתיקה אחד לאחד את המודל האמריקאי הדפוק הזה ועשתה את כל הטעויות האפשריות. אתם מבינים מה המשמעות של להוריד קצבאות ילדים? אחוז הילדים העניים מטפס כל הזמן. בקצבאות ילדים פוגעים אבל מותרים על מסים לחברות הגדולות. למה צריך לותר לטבע? כמה הם כבר מעסיקים? 6,000 אנשים. עשיתי חישוב פעם. תיקח את החברות הגדולות כיל, טבע, אינטל. כמה הם מעסיקים ביחד? פחות מ- 20,000 איש בשוק של מעל 3 מיליון עובדים".
תגובות לכתבה(64):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 45.
    שלמה מעוז - אתה צודק
    עעע 09/02/2013 05:47
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יש אפליה וטוב שכך השבט הלבן בנה את המדינה הזאת בזמן שאבותיך צחקו עם מלך מרוקו השבט הלבן הצמיח את החשובים שבמנהיגי המדינה הזאת: בן גוריון משה דיין גולדה פרס רבין ואתם הבאתם את .... דליה איציק אם המצב היה הפוך אז השבט השחור היה רומס את השבט הלבן. אז תגידו תודה שנותנים לכם בכלל להרים את הראש הסבא וסבתא שלי שבאו בשנות ה60 מאחת מארצות מזרח אירופה לא קיבלו תנאי פתיחה טובים יותר מבכייני השבט השחור. אבל מה? הדמעות נראות פוטוגניות יותר על השחורים
    סגור
  • אז בעצם אתה בעד ההפליה הקיימת!
    ומעדיף שתישאר! 28/04/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבועה האשכנזית תפחה ומכסה את כל המדינה תחת כנפי הפרוטקציה שלה, ההפליה היא מנובלת ומושרשת בתודעה ונדרשת תודעה ויוזמה ממשלתית כדי להפחית את הסבל שנגרם לבני עדות המזרח.
    סגור
  • 44.
    היכן שיש "שלמה מעוז" יש להג בלתי נפסק של שטויות במיץ...
    ראובן 07/02/2013 15:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואגב בשטות הלפני אחרונה שהפצצת בכנס התורן בו נשאת הרצאה. דיברת על כך שתושבי ישראל הקשישים חיים יותר מדי שנים וזה פוגע קשות בכלכלה ובקופות הפנסיה. בעניין זה קיבלת אתמול הצעה מעולה מלינוי בר גפן בערוץ 2. היא אמרה: "בהקשר זה מדוע שאתה עצמך לא תשמש כדוגמא לעם ?"
    סגור
  • 43.
    הגזען של המאיון העליון
    ofer952 07/02/2013 14:24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    דברי שלמה מעוז הם סילוף בוטה של ההיסטוריה, דברי הבל ורעות רוח מלווים ברגשי נחיתות עמוקים. אני ממש לא מבין את הגופים ששוכרים את שירותיו... לדעתי הנזק שהוא גורם הוא ברמות של פיגוע חבלני. פשוט אדם דוחה !
    סגור
  • 42.
    תבדקו מי עובדים במס הכנסה ביטוח לאומי עיריות ..........
    מקומות לא לאשכנזים 07/02/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רשות הנמלים חברות השקעות......---שיטת החבר מביא קרוב
    סגור
  • 41.
    שלומה. מה שם האמיתיי. שלך. הלוחש. לסוסים
    משיח 07/02/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהודי. תגיד. תודה לרוטשילד הלבנים. נתנו. לך יותר מה שאתה נתת. לילדים. שלך. וטוב שעשו. בשבילך. את בית׳ח. גיאה
    סגור
  • 40.
    אתה מוציא את השד העדתי? או-קיי. לא יעסיקו מהגרים ,כנס
    עמנואל 07/02/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בבקשה, תאסוף את כל מקורביך שחושבים כמוך, ושלא כמוך אינם מוכשרים - בוא נקרא לילד בשמו: הם נחותים ממך ומלבנים או שחורים אחרים- וניתן להם סמרטוטים ודטרגנטים , ו ש י ת חילו לעבוד כבר.
    סגור
  • 39.
    קצבאות ילדים מגבירות ילודה *דווקא* בקרב הורים עניים
    אלון 07/02/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצבאות ילדים מגבירות ילודה *דווקא* בקרב הורים עניים ולכן הן דווקא *מגדילות* את אחוז הילדים העניים. מה שצריך לעשות זה להשאיר את קצבאות הילדים כפי שהן עבור ילדים שכבר נולדו אך לבטל או להפחית אותן עבור ילדים עתידיים (כאלה שייוולדו בעוד 9 וחצי חודשים ויותר מרגע שינוי החוק), וזה דווקא *יוריד* את אחוז הילדים העניים, כפי שכבר הוכח ב-2003.
    סגור
  • 38.
    הגאון מבגדד - מאוס
    צבריקו מרוטשילד 07/02/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שכח הגאון, שהלבנים בנו את מדינת ישראל, וטעו שהביאו לדוגמא\את מאוס ארצה .בזכות הלבנים הוא חי במדינת ישראל, שהוציאו אותו מעירק, ונתנו לו אפשרות ללמוד, להרויח כסף, מלבנים. מחפש כותרות, ואף אחד לא שם פס על האיש המעורר בנפשו
    סגור
  • האמת כואבת, מתנשא עלוב שכמותך
    תום 14/02/2013 23:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סבא שלי תימני דרך אגב נפצע במלחמת העצמאות אז אל תשנה את ההיסטוריה גזען שכמותך.
    סגור
  • טען עוד
  • 37.
    מר.מעוז,אולי הגיע הזמן לקרוא לחבריך המזרחיים
    המלש זועם 07/02/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיתחילו לעבוד קשה במקום להתבכיין?עובדה שמי שעבד קשה הצליח.במקביל תגיד לפרימיטיבים שיפסיקו לעשות ילדים ללא חשבון,כי לילדים יש להקדיש משאבים רבים.פחות ילדים=יותר כסף שאפשר להשקיע בחינוכם,כדי להוציאם ממעגל ההתבכינות!
    סגור
  • 36.
    שבט לבן שבט שחור
    אורי 07/02/2013 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מה לעשות מר מעוז ונולדת עם רגש נחיתות עמוק? הרי גם אם תהיה ראש ממשלה תתמיד בכך.
    סגור
  • 35.
    מספיק כבר עם הגזען המטורלל הנ"ל.מי צריך לצטט אותו בכלל?
    אביבה 07/02/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    וזה עוד חבר של ביבי. די. נמאסתם, ביבי ומעוז : החטא ועונשו.
    סגור
  • נראה לי שהוא מתמסטל או שותה-לפני 23:30 (ל"ת)
    עמנואל 07/02/2013 12:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • תגובה לאביבה
    מציאות 07/02/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תקראי את תגובת מגיב- 32 ותביני!
    סגור
  • 34.
    נכון מאוד-ככה הממשלה שולטת פה הפרד ומשול
    44 07/02/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אפילו בקצבאות של ניצולי שואה יש הבדל עצום בין ספרדים ואשכנזים.ןגם כל רוסי שמודיע שנלחם במלחמת העולם השנייה מקבל מעל 1000 שקל לחודש(ויתכן שנלחם עם הנאצים) וספרדים שנלחמו לא מקבלים.איפה הצדק בגצ האשכנזי לא מתערב ועוד.
    סגור
  • 33.
    צריך פסיכיאטר דחוף .
    שאול 07/02/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 3
    להוציא ממנו את הדיבוק הזה !!! בס"ה הוא בחור חיובי . אף אחד לא מושלם .
    סגור
  • 32.
    קוף שחור-השחורים הם הבעיה של ישראל
    אא 07/02/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אתה שונא לבנים? אני שונא כושים מזרחיים. קוף בבון בכיין.
    סגור
  • תגובה ל - 32
    מציאות 07/02/2013 11:52
    הגב לתגובה זו
    2 2
    גזען מצחין!
    סגור
  • אתם חושבים שנשתוק לכם בבונים? רק לכם מותר? (ל"ת)
    לבן 07/02/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 31.
    אתם צודקים לחלוטין!!! מר מעוז אל תתייחס למקטרגים.
    צריך לעשות שינוי 07/02/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לצערי עדיין אחרי עשרות שנים, זה נכון.
    סגור
  • 30.
    מספיק לבכות
    משה 07/02/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מי שמשקיע בלימודים ובעבודה ולא מחכה לטובות של אחרים, מצליח ללא קשר למוצא. שלמה מעוז הוא דוגמא. תשובה, לבייב, שלמה אליהו הם דוגמאות שאפשר להצליח בלי טובות אז תפסיק לילל. כשאבי הגיע לארץ אף אחד לא עזר לו. הוא עבד 15 שעות ביום כדי שהילדים שלו ילמדו ויתקדמו בחיים
    סגור
  • 29.
    תראו איך ירדתם על עמיר פרץ ואף מילה על שטייניץ
    אנונימי 07/02/2013 08:51
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מפלגת העבודה בחרה בשלי הקשקשנית במקום בעמיר פרץ אם הוא היה עמיר יחימוביץ היום הוא היה בשלטון .
    סגור
  • אף מילה על שטייניץ? בכיין מזרחי (ל"ת)
    לבן 07/02/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    אתם חושבים שאם תגידו שאין שד עדתי הוא יעלם?
    אנונימי 07/02/2013 08:49
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לא רק שזה קיים ברמת המקרו של המדינה משרות בכירות, וכו' זה ברמה של אנשים היחס למזרחים מראש רע ומעליב. . תראו מה קרה למפלגת העבודה מראש לא היה סיכוי למזרחי לעומת שלי האשכנזיה עם הפה הגדול.זה שנבחר פה שר אוצר שלא למד כלכלה ולא מבין כלום ורק גרם נזקים לא עשה לציבור כלום אבל הצבור שתק לעומת שר הבטחון הספרדי
    סגור
  • בודאי שהוא נעלם, עובדה גם אתה חותם "אנונימי:" (ל"ת)
    עמנואל 07/02/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    גם לאשכנזים אין כסף לממן דירה - מספיק עם השד העדתי (ל"ת)
    אתה לא מודע לעובדות 07/02/2013 08:38
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 26.
    המחלוקות הם לחמך - רק כך תצליח למשוך כותרות (ל"ת)
    אתה מחרחר מחלוקות 07/02/2013 08:36
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 25.
    לא לעוות את ההיסטוריה
    שלום 07/02/2013 08:32
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הקבוצים בודאי לא מושלמים אבל בלעדיהם ספק גדול אם היתה קמה המדינה ואם היתה שורדת את מלחמת העצמאות ...אז מר מעוז קצת צניעות ופירגון לא יזיקו !!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 24.
    מעוז אולי הבעיה היא בך ולא בעדה שלך?
    סבא ג'פטו 07/02/2013 08:21
    הגב לתגובה זו
    2 5
    גם כשניסית להבחר לרשימת הליכוד לא הצלחת כל כך והרי מי הם רוב חברי מרכז הליכוד? מזרחיים לא? אז גם שם יש אליטה שולטת? אז אם נסתכל על זה מהצד יכול להיות שאתה הבעייתי והלא מתאים? יכול להיות שלאף אחד אין בעיה עם העדה של שלמה מעוז אבל עם שלמה מעוז האדם יש בעיה?...חומר למחשבה...
    סגור
  • 23.
    כמה רגשי נחיתות יש באדם הזה
    אורן 07/02/2013 08:11
    הגב לתגובה זו
    2 6
    למה אתם ממשיכים לתת במה לבהמה הוא מתאים לש"ס
    סגור
  • נחיתות (ל"ת)
    נחיתות- לא רגשי 07/02/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    אז הם תומכים בשלי? (ל"ת)
    אנונימי 07/02/2013 08:06
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 21.
    מי היה מעז להתבטא כמו נאצי בארהב ומי היה מדפיס את זה
    יואב 07/02/2013 07:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנחנו חיים בחברה חשוכה
    סגור
  • 20.
    מתי הקשיש יבין שזה כבר לא מעניין השד העדתי (ל"ת)
    תפסיקו לתת לו כותרות 07/02/2013 07:11
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • השד העדתי קיים מרגישים את זה מזרחים ובמיוחד נשים
    אנונימי 07/02/2013 08:14
    הגב לתגובה זו
    7 2
    זוכות ל"תארים " כגון "פרחה" "זונה" מסתכלים על נשים מזרחיות בזלזול וגם כאשר גבר זבל כלשהו יצטרך לבחור בן אשה מזרחית מצויינת לאשכנזיה בינונית הוא יעדיף אשכנזיה והיחס גם בהתאם אשכנזיה זבל תתייחס לא יפה למזרחית אם בעלה האשכנזי יעזב אותה וילך עם אשה מזרחית ההשפלה שלה כפולה. תקראו את הספרים של פרופ' אלה שוחט על היהודי המזרחי בקולנוע הישראלי. את זה לומדים בכל העולם . ישראל מדינה גזענית ומפלה בגלל זה הרבה מהעירקים ברחו מפה
    סגור
  • ל 20 מה לעשות שהשד העדתי קיים ועוד איך? (ל"ת)
    אנונימי 07/02/2013 08:09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • כמובן שהוא קיים,בראשו של הלא יוצלח מעדות המזרח (ל"ת)
    לבן אחד 07/02/2013 13:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    להפנים
    אנונימי 07/02/2013 01:38
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מתי יבינו זאת כל יפי הנפש
    סגור
  • 18.
    הנה אתם כל האשכנזים הערסים
    לטוקבקיסטים 07/02/2013 01:35
    הגב לתגובה זו
    8 2
    שהגועל האמיתי יוצא מהם. זה הפרצוף האמיתי שלכם ולא זה המתחסד. גזען הוא אותו אשכנזי שחושב שהכל מגיע לו והוא נולד כדי להיות עשיר
    סגור
  • 17.
    צודק בכל מילה תנו כבוד
    אנונימי 07/02/2013 01:19
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אנשי יש עתיד ם מצפוןתל אביב
    סגור
  • 16.
    התחת שלו מקנא בפה שלו שמוציא כזה חרא (ל"ת)
    שונא גזענים כמןך 06/02/2013 23:33
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • 15.
    שכונת התקוה הוקמה ע"י יוצאי פולין, אבל בהמשך עברו אליה
    אולי גם ענין תרבותי? 06/02/2013 23:32
    הגב לתגובה זו
    2 5
    רבים מבני עדות המזרח... ומבלי להאשים איש... אם היתה זו שכונה של "יוצאי פולין", השכונה היתה ניראית אחרת...וגם ערך הנדל"ן שלה היום היה שונה.
    סגור
  • 14.
    בן גוריון, בכספם, הקים את המדינה!..בנה בתים לעולים והקי
    שכחת ניצולי השואה? 06/02/2013 23:29
    הגב לתגובה זו
    1 4
    והקים מפעלים..וצה"ל... כן, כסף שהגיע אישית לאנשים פרטים הלך לטובת הקמת המדינה וחיזוקה...כולל הקמת בתים לעולים מארצות ערב!.
    סגור
  • 13.
    גזען מחרחר מלחמות
    שונא גזענים כמןך 06/02/2013 23:28
    הגב לתגובה זו
    3 7
    תחזור למחילות שלך שם תרגיש טוב יותר בודאי התחת שלך מקנא בחרא שיוצא מהפה שלך
    סגור
  • 12.
    גזען מגעיל
    avis 210 06/02/2013 23:27
    הגב לתגובה זו
    5 8
    עד מתי תמשיך לשחק על הקיפוח? הוא יותר עשיר מכל חברי הקיבוצים.
    סגור
  • 11.
    ספרת כמה מיזרחיים יש במושבים ובקיבוצים?...
    מי הלך להתיישב בספר? 06/02/2013 23:26
    הגב לתגובה זו
    4 7
    הכי קל לבכות....
    סגור
  • 10.
    השבט הלבן מדכא שוויון
    צודק 06/02/2013 23:24
    הגב לתגובה זו
    11 2
    יש עתיד זו תנועה של עשירון עליון שבתעמולת בחירות חכמה גייסה קולות מהעם הנבער.
    סגור
  • 9.
    מעוז גם ניאו נאצי וגם שקרן
    אזרח ישראלי 06/02/2013 23:13
    הגב לתגובה זו
    7 9
    הוא כול הזמן היה נגד המחאה. נסה להיבחר לליכוד וגם שם לא האמשנאצים הפחידו את היהודים ליפני מלחמ העולם השניה.ניו בן. גם שם זה השבת הלבן? הוא מפחיד אותי כמו
    סגור
  • 8.
    שלמה מעוז צודק אבל מבולבל
    אלי בוכריס 06/02/2013 22:37
    הגב לתגובה זו
    4 4
    זה שייש עניים זה שאנשים לא רוצים לעבוד, המגזר החרדי במיוחד,השנתון של כיתה א חרדים וערבים 52% , תבין בלי שינוי כזה עוד 6 שנים ואנחנו עבדים שלהם בצורה דמוקרטית, עדיף היום כבר להוציא אותם לעבוד ולא לחחכות , אתא ערקי ואתה צריך לזכור רעב אוכל אבנים בהתחלה ואחרכך מתחיל להבין שצריך לעבוד, לכן הורדת כסף הילדים זה מבורך, צעד שני להוציא אותם לצבא ואו לחילופין לשוק העבודה ואז לא הרעבים יתחילו לעבוד
    סגור
  • הוא הגרוע מכולם - מחרחר סיכסוכים וגוזר קופונים (ל"ת)
    שונא גזענים כמןך 06/02/2013 23:29
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 7.
    נמאס מהחפרן הזקן (ל"ת)
    תחזור לעירק 06/02/2013 22:31
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • 6.
    איפה שיש פושעים, השבט השחור מנצח (ל"ת)
    שיאי 06/02/2013 22:21
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 5.
    מי מונע ממר' מעוז לארגן מפלגה מהשבט שלו..?
    ראש אינדיאני 06/02/2013 22:13
    הגב לתגובה זו
    3 7
    בקרב יוצאי עירק בישראל ובאנגליה יש לא מעט מיליארדרים כבדים בעלי רכוש עצום ורב מענין שלגביהם אין למר מעוז מה לומר..מרבית שכבות החלשות במדינה אכן מוצאם מבני עדות המזרח אבל אני לא רואה סולידריות בין בני אותה עדה..העשירים מסתתרים ולא מוכנים לתרום ולעזור ובניהם מר' מעוז עצמו שידוע כי הוא מילונר כבד..מרבית הבנינים בבתי חולים נבנו על ידי תורמים יהודים ממוצא אשכנזי אותו כנ"ל בנינים רבים באוניברסיטות בכל חלקי הארץ..מדוע בני עדות המזרח העשירים ויש רבים מאוד לרבות יהודי צרפת לא מארגנים מגביות לעזור לשכבות החלשות בישראל אשר רובם מבני עדתם..?מר מעוז תומך בכלכלת שוק וזה בסדר אבל בכלכלת שוק החזקים מנצחים ואילו החלשים חיים בעוני ורבים מהחלשים הם מבני עדתו איך הוא פותר את הבעיה..?בקיצור מר מעוז יודע לבכות ולבקר את אחרים אבל על עצמו הוא מגן וגם על חבריו העשירים ראה את אליהו בעלים של חברת מגדל ויש עוד רבים מאוד ואף עשירים יותר..
    סגור
  • בדיוק כמו שהערבים לא דואגים לפלסתינאים (ל"ת)
    שונא את מעוז 06/02/2013 23:41
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • ש"ס הקימה לה אליטה שחוגגת על הכסף ועל תרבות העוני!
    ומה עם ש"ס?...עדתית 06/02/2013 23:35
    הגב לתגובה זו
    5 1
    רואים את כל ההילולות של הצדיקים..את הברכות והקללות...ואת הכסף הזורם לכיסם של בודדים (=וביניהם כמובן משפחת המלוכה...המפעילה בד"ץ דרך חברה פרטית).
    סגור
  • תנועה גזענית הסובלת מנחיתות אמיתית (לא רגשי נחיתות ) (ל"ת)
    ש"ס זבל גדול יותר 07/02/2013 00:09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 4.
    שלמה מעוז גזען
    rgregory 06/02/2013 22:10
    הגב לתגובה זו
    7 10
    שלמה מעוז הוא גזען אובססיבי גס רוח. ממש גועל נפש לשמוע בכל פעם את האמירות שלו על "השבט הלבן" וכד'. שיתבייש!
    סגור
  • גזען מסריח - שיחזור למחילות שלו (ל"ת)
    שונא גזענים כמןך 06/02/2013 23:30
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • 3.
    הלוואי והייתי מרוויח 50% ממה שמעוז מרוויח. מדוע יש לו
    אחד מהשבט הלבן 06/02/2013 22:05
    הגב לתגובה זו
    6 6
    רגשי נחיתות? אולי הוא צריך פסיכולוג....
    סגור
  • דווקא בגלל זה צריך להעריך את מה שהוא אומר!!! (ל"ת)
    מעוז איש אמיתי 07/02/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    כפרה,בזכות טבע \ אינטל\ כי"ל נכנס מט"ח ויש עבודה לספקים (ל"ת)
    ציון 06/02/2013 21:49
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 1.
    שלמה מעוז גזען והתקשורת נותנת פה במה לגזענות!
    אנונימי 06/02/2013 21:43
    הגב לתגובה זו
    10 13
    אני רואה זאת בחומרה רבה
    סגור
  • להחזיר אותו לאחמניג'ד (ל"ת)
    שונא גזענים כמוהו 06/02/2013 23:35
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור