ת"א נכנעה ללחץ מעבר לים: המעו"ף נחלש 0.2%, מניית בבילון קפצה 6.3%

מדד הביומד איבד 0.9%. פריון נטוורק זינקה 10.4%. בריינסוויי צנחה 10.2%. בזק איבדה 1.5%. טבע נחלשה 0.6% לפני הדוחות. באירופה הדאקס יורד 1.5% והקאק נופל 1.9%. החוזים בוול סטריט אדומים
סיבוב פרסה, צילום: Getty images Israel
הבורסה בתל אביב נכנעה בשעות המסחר האחרונות למגמה השלילית בבורסות אירופה ולחוזים העתידיים אשר יורדים בשיעור של עד 0.4%. המגמה החיובית שנרשמה בפתיחת המסחר נמחקה - ובסיום המדדים המובילים באחד העם סגרו במגמה מעורבת עם נטייה לירידות שערים.

מדד המעו"ף איבד 0.18% לרמה של 1,202.9 נקודות, מדד ת"א 75 התחזק ב-0.94% ומדד הבנקים השיל 0.26%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-952 מיליון שקל.

סקטור הביומד המשיך לספק את התנודתיות לשוק, והיום איבד המדד 0.87%, זאת לאחר העליות הנאות שרשם בתקופה האחרונה. מניית בריינסוויי -1.73% בריינסוויי 1,819 -1.73% בריינסוויי בסיס:1,851 פתיחה:1,851 גבוה:1,830 נמוך:1,770 תמורה:389,131 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צנחה ב-10.25%, מניית ביוקנסל +0.22% ביוקנסל 138.9 +0.22% ביוקנסל בסיס:138.6 פתיחה:139 גבוה:139 נמוך:134 תמורה:57,080 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 17.7%. צפו בטבלת מניות הביומד הבולטות היום

עוד נציין במסחר את בזק -0.54% בזק 530.1 -0.54% בזק בסיס:533 פתיחה:527.7 גבוה:534.4 נמוך:524.3 תמורה:52,094,510 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאיבדה יום לאחר עידכון התחזיות 1.5% ו טבע +0.88% טבע 7,020 +0.88% טבע בסיס:6,959 פתיחה:7,005 גבוה:7,048 נמוך:6,974 תמורה:79,183,765 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שירדה ב-0.6% יום לפני הדוחות. מניית {מלאנוקס} נפלה 3.6%. מניות חברות האינטרנט התעוררו היום לחיים, זאת לאחר ש פריון נטוורק -1.53% פריון נטוורק 341.7 -1.53% פריון נטוורק בסיס:347 פתיחה:337.1 גבוה:345 נמוך:337.1 תמורה:167,574 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 10.4% לאחר שחתמה על הסכם שת"פ עם מנוע החיפוש 'בינג' של מיקרוסופט, כאשר גם בבילון -1.75% בבילון 145.6 -1.75% בבילון בסיס:148.2 פתיחה:148.2 גבוה:149 נמוך:144 תמורה:75,064 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לא נותרה מאחור וטסה 6.3%.

בגזרה העולמית, נשיא ארה"ב, ברק אובמה מתכוון להגיע לישראל לביקור רשמי כבר בחודש מארס, הצפי הוא שאובמה ינסה ללחוץ על הישראלים ועל הפלסטינים לחדש את המו"מ לשלום, שהיה קפוא בשנים האחרונות. אתמול גם הושבעו חברי הכנסת ה-19, מהם 48 ח"כים חדשים.

השקעות זרים וישראלים בדצמבר

מנתוני בנק ישראל לחודש דצמבר שפורסמו היום עולה כי בזמן שהזרים מימשו את השקעותיהם בבורסה בת"א, הישראלים השקיעו בדצמבר 900 מיליון דולר במניות בחו"ל. בסיכום שנתי השקיעו תושבי ישראל ב-2012 במניות זרות בחו"ל כ-4.6 מיליארד דולר. נתונים ראשוניים לינואר מצביעים על חזרתם של הזרים לשוק המקומי.

שינויים בפוזיציות השורט

בחינת פוזיציית השורט על המעו"ף בשבוע שעבר מראה כי היקפה סובב סביב מיליארד שקל. סוחרי השורט זנחו את מלאנוקס וסימנו את מניות הבנקים, בהן יתרות השורט זינקו. באיזו מנייה יתרות השורט טסו 341%?

המסחר בעולם

בבורסות אירופה בירידות שערים: בגרמניה מדד הדאקס נחלש ב-1.5%, בצרפת נרשמות ירידות של 1.9%. בורסת מילנו נסחרת בירידות שערים של 1.3%.

המסחר באסיה נסגר בעליות שערים אותן הובילה באופן בולט הבורסה היפנית. מדד הניקיי זינק ב-3.8% וסגר בשיא של 4 שנים, על רקע המשך הזינוק בשערו של הדולר כנגד הין ששולח את הצמד לרמת שיא של יותר משנתיים ותומך במניות היצוא היפניות. טויוטה שהעלתה היום את תחזית הרווח לרמה הגבוהה ביותר מזה 5 שנים בולטת לחיוב.

בוול סטריט מאותתים בשעה זו החוזים העתידיים על ירידות שערים של עד 0.4% בפתיחת המסחר, זאת לאחר שאתמול הסתיים שם המסחר בעליות שערים נאות אותן הוביל מדד הנאסד"ק שטיפס 1.3%. מדד ה-S&P 500 עלה ב-1% והדאו ג'ונס טיפס 0.7%.

מניות במרכז

טבע +0.88% טבע 7,020 +0.88% טבע בסיס:6,959 פתיחה:7,005 גבוה:7,048 נמוך:6,974 תמורה:79,183,765 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שתפרסם את דוחותיה מחר נסחרה כל היום בירידות על רקע פער ארביטראז' שלילי ועל רקע דיווחים כי המתחרה ביוג'ן רוכשת ב-3.2 מיליארד דולר מחברת אלן את הזכויות על הטיסברי, התרופה המתחרה בקופקסון שמכירותיה השנתיות מסתכמות ב-1.1 מיליארד דולר. לידיעת ג'רמי לוין . ביניים, דש ברוקראז' פירסמו עדכון לקראת דוחות טבע שעלייה הם ממליצים קנייה עם של 50 דולר ואמרו: "המניה זולה - שווי הקופקסון בה אפסי". הקופקסון לא מתומחר במניית טבע

פריון נטוורק -1.53% פריון נטוורק 341.7 -1.53% פריון נטוורק בסיס:347 פתיחה:337.1 גבוה:345 נמוך:337.1 תמורה:167,574 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה לאחר שדיווחה כי חתמה על הסכם שת"פ והפצה עם מנוע החיפוש בינג של ענקית התוכנה מיקרוסופט. פריון לא נשענת רק על גוגל

{פריגו} קיבלה אישור FDA לשיווקו של ג'ל המיועד לטיפול במחסור בטסטוסטרון בגברים בוגרים המהווה תחליף גנרי למוצר קיים. המכירות השנתיות של תרופת המקור הסתכמו ביותר מ-700 מיליון דולר.

הנהלת פרוטליקס -0.26% פרוטליקס 231.2 -0.26% פרוטליקס בסיס:231.8 פתיחה:231.8 גבוה:233 נמוך:221.2 תמורה:416,932 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אישרה את הדיווחים ולפיהם בוחן החברה בעזרת בנקאיי ההשקעות של סיטי את האפשרויות האסטרטגיות ובהן גם את האפשרות למכירת החברה. על פי הדיווחים שהקפיצו את מניית החברה אתמול ב-19% מחפשת החברה רוכש לפי שווי הכפול משוויה הנוכחי, קרי במיליארד דולר, אף כי תהיה מוכנה להסתפק גם בפחות. היום אומר האנליסט סטיבן טפר מהראל פיננסים כי רכישה תמורת 800 מיליון ד' היא ריאלית

אלביט הדמיה -0.02% אלביט הדמיה 970.5 -0.02% אלביט הדמיה בסיס:970.7 פתיחה:956 גבוה:981 נמוך:940 תמורה:101,166 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הצטרפה אתמול לשורת החברות שנאלצות להגיע להסדר חוב עם נושיהן. החברה ביקשה לדחות את תשלומיה הקרובים למחזיקי אגרות החוב שלה. זיסר כורע תחת הנטל

ביוקנסל +0.22% ביוקנסל 138.9 +0.22% ביוקנסל בסיס:138.6 פתיחה:139 גבוה:139 נמוך:134 תמורה:57,080 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התממשה לאחר שזינקה ביומיים האחרונים ביותר מ-60% על רקע ספקולציות ביחס להסכם מסחור שמקדמת החברה. ביוקנסל דיווחה לפני יומיים כי הצליחה בשלב נוסף בניסוי קליני שהיא עורכת בתרופה לטיפול בסרטן הלבלב.

בזק -0.54% בזק 530.1 -0.54% בזק בסיס:533 פתיחה:527.7 גבוה:534.4 נמוך:524.3 תמורה:52,094,510 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לרכז עניין לאחר שעלתה אתמול ברקע לפירסום תחזיות לשנה הקרובה שהיו טובות יותר מהציפיות בשוק, למרות שהתחזיות מעידות על קיפאון ברווח ביחס לשנת 2012. החברה צופה שב-2013 תרוויח 1.7-1.8 מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(106):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 60.
    גבעות
    אוהבת להפליץ 06/02/2013 18:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היום היה לי יום מוצלח במיוחד. אכלתי בלילה סיר מלא של מרק שועית. אוי אוי אוי אין לכם מושג כמה כמה היפלצתי על הגבעות. הפלצות ארוכות ומענגות ממש אושר צרוף.חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 59.
    מוטי זיסר הגזלן מחכך ידיו בהנאה ענקית ......
    זכרוני 06/02/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אגח ו אלביט הדמיה נפל אתמול כ-9% והיום נפילה נוספת של כ-7% בעקבות קשייו של העושק זיסר והכניסה להסדרי חוב על מנת לנקנק עד כמה שאפשר את הציבור האומלל שלווה ממנו כספים ,אבל להחזיר מה פתאום לא בלכסיקון שלו ... נוכלים מהסוג של זיסר שלא מתכוונים לשלם את חובם לציבור מן הצדק שיישבו מאחרי סורג ובריח וכל נכסיהם עד הפריט האחרון יעוכל ויועבר לציבור שהלווה לו כספים .הגיע הזמן לעשות סוף לתופעה המבישה הזו שמקיפה היום לא מעט "טייקונים" נוכלים ועושקים כדוגמת תשובה,דנקנר ,זיסר וכו.
    סגור
  • 58.
    טבע
    oraemuna 06/02/2013 16:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכרתי את כי"ל. קצת פחות מאחוז רווח נקי. די והותר. ההודעה על פינוי ש.ת בחיפה זה אמור להדליק נורה. מאידך, טבע מעניינת אותי. חשבתי להיכנס אליה רק באפריל אבל החלטתי להמר לפי הכלל " טר"ש או צל"ש". אני אישית מאמינה שטבע יצאה לדרך נכונה. האם זה הזמן להיכנס אליה? ימים יגידו. עכשו אני בפנים.מקסימום, אתנחם בדיווידנד של דולר למניה.
    סגור
  • מה הרווחת באחוז אחד?או שאתה מושקע במעל מליון שקל? (ל"ת)
    כלכלן 06/02/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10 שנים שטבע יורדת ,מה השתנה ?
    טבעוני 06/02/2013 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניה גרועה עם ניהול קלוקל אשר לא ישתנה גם בעשור הבא...
    סגור
  • דייק. חברה טובה עם מניה גרועה.
    oraemuna 06/02/2013 18:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההנהלה הקודמת התבססה על החשיבה שחברה גדולה תניב נחת למשקיעם בטווח הרחוק. הם הבטיחו שהמניה תגיע תוך כמה שנים ל-120. מאמרים שעסקו בטבע קבעו שטבע נכנסת למגרש של הגדולים וזה יקשה עליה. הם צדקו. ההנהלה הנוכחית שמה לה למטרה חברה קטנה ויעילה מה שיקנה נחת למשקיעים כבר מהטווח הקצר. אני מניחה שחלק מההתנהלות תהיה העלאת הדיווידנד. טבע חברה טובה. נקווה שהמניה תשתפר.
    סגור
  • 57.
    מחר אומרים שלום למדד 1200
    עורבנית המלכה שלכם 06/02/2013 16:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    13.2.13 מפולת.עוד שבוע
    סגור
  • לא נמאס לך לבלבל את המוח תני קצת שקט (ל"ת)
    כלכלן 06/02/2013 17:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הוי לאומרים מפולת, מפולת , ואין מפולת.
    איציק 06/02/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם לדעתך יתכן מצב שמחר נגיד שלום ל1200 ונתארח אצל 1210.
    סגור
  • 56.
    רבותי . זה הזמן לקנות קולים והרבה
    שבי 06/02/2013 16:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם בעולם היום ירידות של 1.5% ואצלנו לא יורד זה אומר ששחקני המעוף החליטו לונג גם אם תיפול פצצת אטום . תארו לכם אלו טיסות היינו רואים במעוף לו היום החוזים היו עולים ולא צוללים כמו שזה קרה כל היום. רבותי קולים ורק קולים . 1240 ממש מעבר לפינה
    סגור
  • טען עוד
  • שאתה שוכח שכל חודש ינואר הם עלו 5-6% ואנחנו ירדנו אז
    הקוסם הכל נכון רק שא 06/02/2013 16:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה מובן
    סגור
  • 55.
    זה פשוט לא ייתכן.
    אליהו 06/02/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אחרי שהדקס ירד השבוע 4 % היום הוא יורד עוד 1.4% והמעוף שלנו נאדה. זה פשוט אבסורד שהמעוף הפך להיות כלי למסחר ע"פ נגזרים ולא ההפך כמו בכל העולם. עד מתי הרשות תישן על האף. לא פלא שהציבור הישראלי עבר להשקיע בשווקים בחול. הבעיה היא שכשיבואו עליות בעולם המעוף שלנו פתאום ייפול עקב המתיחות בצפון , עקב סטנלי פישר ושאר תירוצי התחת שבאים לכסות את האמת המרה שהשוק נשלט ע"י שחקני הנגזרים בלבד.
    סגור
  • הדשא של השכן ירוק יותר? טעות, טעות, טעות.
    oraemuna 06/02/2013 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיטת המסחר בישראל הוא העתק של הקורה בחו"ל. שם המכונות פועלות במרץ.שם הספקולנטים שולטים בכל, במנות, במטח, בסחורות ובמה לא? המחשבה שהתנודות אצלנו צריכות להיות דומות לחו"ל, מעידות על חוסר הבנה. כל מדינה עם הבעיות והכלכלה שלה. אצלנו המסחר עבור מדדים שולט כרגע בכיפה.
    סגור
  • די מטעה. בוול סטריט השוק הרבה יותר שפוי יקירתי. (ל"ת)
    עורב 06/02/2013 19:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הכלכלה בישראל פחות שברירית כיום מאירופה
    עילוי ירוק 06/02/2013 16:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איך אתה יכול להשוות את המצב של גוש היורו עם ספרד ויוון שמתפרקות לחלקיקים עם מחוסרי עבודה ושוק נדלן קורס מול ישראל שהיא מעצמה כלכילת בקנה מידה בינלאומי שתתחיל ממרץ לעלות אלפי מונים כשהאמריקאים יתחילו לשפוך פה טונות של כסף עם פתיחת הסכמי השלום של הממשלה החדשה.
    סגור
  • תגיד , אתה חלש בהבנת הנקרא ?
    אליהו 06/02/2013 19:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי דיבר על ספרד או יוון ? כתבתי על דקס הגרמני. או שאתה חלש בהבנת הנקרא או שאני חמור ולא יודע שהכלכלה הישראלית הנאורה היא טובה עשרות מונים מהכלכלה של מעצמת העולם השלישי כמו גרמניה וזות מבלי להזכיר את צרפת מעצמת הבננות שירדה היום 1.9%
    סגור
  • 54.
    תמרור הפרסה מופיע קבוע אצלנו (ל"ת)
    גל 06/02/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    רק פלוריסטם ובונוס ממש בקרוב הטיסה יוצאתתתת
    היגיעו מימושים 06/02/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא לפספססססססססססססססססססססססססססס
    סגור
  • 52.
    כיל אאוט. טבע אין.
    oraemuna 06/02/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זהו, שלום לכיל. ברוכה הבאה מנה ראשונה בטבע.
    סגור
  • פיגור שכלי (ל"ת)
    אנונימי 06/02/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • המרחק בין פיגור לגאונות הוא קצר.
    oraemuna 06/02/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמיד טענתי שבטבע הסבלנות משתלמת.
    סגור
  • 51.
    מדד הבנקים נגע ב 1175 ונסוג .מקביל למעוף 1210שימו לב (ל"ת)
    Dor 06/02/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דור, אתה מסתמך יתר על המידה ע הטכני.
    oraemuna 06/02/2013 17:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטכני הוא כלי אחד מיני רבים. הוא פחות טוב לתקופה הזאת. הוא כלי סטיסטי המניח התנהגות שוק נורמלית. והשוק היום חולה, כל דגדוג מקפיץ אותו לכאן או לכאן. המנתחים, נותנים היום תחזיות בפריסה לטווחים גדולים מבעבר ע"מ להקטין טעויות. ישנם שיקולים נוספים להשקעה. כלכלה, משקל מניה במדד, פעילות ספקולטיבית, ציפיות, אירועים מקומיים ועוד.
    סגור
  • טכני+פונדמנטלי.זיומסגל מגלובס נותן תחזיות קצרות מאוד.אנ
    Dor 06/02/2013 19:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוחר יומי. לפעמים שעתי .לא יוצא עם פוזיציה למחר,אלא אם ברור לי מאוד מאוד .חריג באופן העבודה שלי
    סגור
  • 50.
    13...................2...........................13
    עורבנית המלכה שלכם 06/02/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 15
    אירופה יורדת אחוז וחצי.
    סגור
  • 49.
    שחקני מעו"ף שולטים בבורסה וכולם שותקים (ל"ת)
    לילי 06/02/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 48.
    לא להאמין המעוף מחזיק למרות שגרמניה צונחת מה שרומז על
    כלכלן 06/02/2013 15:26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הפקיעה השוק באירופה נהיה רכבת הרים ממש עושה סחרחורת
    סגור
  • בשביל זה אני משקיע במדינות עם כלכלה יציבה
    עילוי ירוק 06/02/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמו המעוף בתל אביב - אומרים שזו הבורסה הטובה בעולם. הזרים מממשים באירופה עם ספרד ויוון הקורסות ושמים את הבוכטות במוף שמשלים פערים. ברגע שאירופה תירגע קצת המעוף יעלה 1-2 אחוז במשך שבועות.
    סגור
  • לדבר על הפקיעה מוקדם.המעוף לא יורד כי שכולם עלו אנחנו
    Dor 06/02/2013 16:50
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ירדנו. עדיין השרוול הוא עולה עד1197-1189 לפי תבנית ראש ושתי כתפיים.בהצלחה
    סגור
  • 47.
    כן פייט מה עשיתם לי ניגמר לי הכסף
    DXJKLSG 06/02/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הצילו נישחק לי הכסף
    סגור
  • 46.
    למה כל יום מפילים את השוק? (ל"ת)
    גל 06/02/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 45.
    פועלים-פועלים,ושוב פועלים (ל"ת)
    איתן 06/02/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כן פועלים אנחנו כל החיים .... אם היינו מנהלים היינו
    pugkho 06/02/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוחרים במניות בחול
    סגור
  • 44.
    לשורטיסטים:אתם יכולים לנצח בבילון,אינסולין-לא פועלים,ול
    אבי גילדן 06/02/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא בנקים,ולא טבע או פריגו.מטומטמים
    סגור
  • 43.
    יחי הלונג...ימות שורט מעוף (ל"ת)
    מיכה 06/02/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 42.
    כעת בריינסוויי בסימן היפוך, הזדמנות טובה ללקיחת
    אנונימי 06/02/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מניית ביומד פנטסטית
    סגור
  • 41.
    מי מפסיד גם היום- נכון השורטיסטים המטומטמים. (ל"ת)
    ספרו לנו 06/02/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 40.
    שחקני השורט -מוכים ונחבלים-כולל בלאומי ובעיקר בפועלים (ל"ת)
    מוקי 06/02/2013 14:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 39.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    13.2.13 06/02/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 38.
    13..................2................................13 (ל"ת)
    13.2.13 06/02/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 37.
    חזרה עם פער חיובי מה קורה שם????? (ל"ת)
    פלוריסטם 06/02/2013 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 36.
    אשכרה מתבצר !!! בעולם ירידות חזקות
    גילעד 06/02/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בעולם בזמן שהמדדים נפלו 2-5 אחוז בישראל עלו בשלושת הימים האחרונים מעל 3 אחוזים והיום מתבצרים בירוק למרות שכל העולם אדום. הבורסה בשירות שחקני המעוף. יחי שחקני המעוף הישראליים.
    סגור
  • 35.
    בעניין מניית כן פייט דיללו את המושקעים
    dcrhtk 06/02/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    3 2
    איפה הכסף שלנו לאן הוא נישחק כמה פעמים ניסבול עוד ועוד ועוד
    סגור
  • סבלנות גבריאל סבלנות, חכה לסוף החודש (ל"ת)
    אלי 06/02/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 34.
    השורטיסטים העלובים יכולים להרוויח רק בקטנות
    מיקי 06/02/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הם מופסדים מיליונים על פועלים,לאומי,דיסקונט,כיל,בז"ן,פריגו ועוד, על הקטנות הם יכולים לעשות כמה לירות, על המעוף-0 וגרימת הפסדים, ולכן תנסו להרוויח מבונוס? לא תצליחו, נסו את פלוריסטם? לא תצליחו, בבילון? הפסד קבוע. הפם לא מסוגלים להרוויח מפועלים,לאומי,דיסקונט,אבנר,ועוד
    סגור
  • 33.
    שים לב לתגובה 27 (ל"ת)
    לעורב מdor 06/02/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תודה דור! בינתיים אני בחוץ עם האופציות. אחליט תיכף (ל"ת)
    עורב אמיתי 06/02/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    שוקי חול
    מיכאל 06/02/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה מאוד סימנים למפולת לפחות תיקון של 8%. אשמך לתגובות
    סגור
  • 31.
    השורטים בורחים לקראת גל עליות חזקקקקקקקקקקקק (ל"ת)
    פלוריסטם 06/02/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 30.
    לא לשכוח אותה עד סוף השנה שער 100 ואופ 13 שער 35 (ל"ת)
    רציו המלכה 06/02/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 29.
    שימו לב לקונים הגדולים בפולאר תקשורת
    קולומבו 06/02/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שווה חמישית מההון העצמי ....נסחר בפרוטות -אין לראות באמור הנל המלצה
    סגור
  • 28.
    שימו לב מעוף אחפה שהבטחתי 1210
    סוחר חתיך 06/02/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יעד הבא לאחר דוחות טבע 1217-1222 סה"כ השוק נראה חזק למעלה,ויש פער להדביק.כל סגירה מעל 1202 שומרת על מגמגת עלייה בטווח הבינוני ארוך(לא מענין אותנו שחקני האופי) כל סגירה מעל 1210 או 1210 מראה על עליות גם מחר ושבוע הבא.לא המלצה אבל תיזהרו משורט ופוטים אם לא לונג אז גדר נקייה גם טוב.בהצלחה.
    סגור
  • 27.
    להמשך עליות שמירה על 1197 ומקסימום 1189 אז יהיה לנו
    Dor 06/02/2013 12:03
    הגב לתגובה זו
    3 4
    ראש ושתי כתפיים,ירידה מתחת ל 1189 תוביל את המדד ל1175 שוב עם סבירות לשבירה של רמת התמיכה החזקה הזו.
    סגור
  • דור אני רק שאלה
    עמי 06/02/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שבוע שעבר אמרת שאם לא יפרוץ 1193 תמשיך הנסיעה לאילת מכיוון שנפרץ עוד באותו היום ומאז כבר הגענו חזרה ל1200-1210 למה אתה עדיין מזהיר מירידות? לא מקנטר מנסה להבין
    סגור
  • מירידות.הפוך ,המדד יכול להמשיך לעלות,אני מציין ככה;היום
    Dor ממש לא מזהיר 06/02/2013 18:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדד הגיע ל1212 והדרדר,פעל מנת לשמור על מתווה עולה ,אסור למדד להדרדר מתחת ל 1189 עדיפה עצירה ב 1197.אז תווצר תבנית קלאסית למדד עולה שזה ראש (צוואר)ושתי כתפיים
    סגור
  • אצע
    מיכאל 06/02/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה כבודו חושב על נסד״ק ואס.אן.פי בתודה מראש מיכאל
    סגור
  • לארה"ב יש עוד הרבה מקום לעליות בשילוב שער דולר נמוך השק
    כלכלן 06/02/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השקעה הכי טובה בזמן הזה
    סגור
  • אתמול מכרתי spy סינתטי ב1504
    מיכאל 06/02/2013 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשאר עוד קצת וכמה מניות בסנדק fb blackberry וגוגל חושב מה לעשות...
    סגור
  • אתמול מכרתי spy סינתטי
    מיכאל 06/02/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשאר עוד קצת וכמה מניות בסנדק fb blackberry וגוגל חושב מה לעשות...
    סגור
  • ממשיך לעלות על חומות של פחד.יגיע מימוש מדד ה RSI חלש
    Dor 06/02/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    Vix ברמות שפל. יגיע מימוש אם בנופי יורד מ1481 צפה 1440
    סגור
  • ומה אם נסד״ק?
    מיכאל 06/02/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ??? תודה
    סגור
  • נסד״ק נמצע בשיא 3175 (ל"ת)
    Dor 06/02/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 26.
    מה יהיה מניית כן פייט הלך הכסף
    suhs 06/02/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כול הזמן הנפקה הנפקה נימאס
    סגור
  • 25.
    לאליהו, המגיב ב-2
    oraemuna 06/02/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    העמלות שלי נמוכות מאוד. 0.1%. אני על תוכנה אונליין לחדר המסחר. לקנות בכמעט אחוז למטה ולמכור בכמעט אחוז למעלה זה המון. אם אני עושה פעילות מהירה אני לעיתים גורמת למסחר להיבלם. לכן שחששתי מאירוע בצפון היה לי ממה לפחד.
    סגור
  • 0.1% זה המון. אני משלם 0.05% (ל"ת)
    אלמונימי 06/02/2013 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אני לא משקיעה דרך בתי השקעות.
    oraemuna 06/02/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוצע לי עמלה נמוכה יותר מכמה בתי השקעות. הם הגיעו אלי הביתה. התנתי בחופש פעולה שלי בתיק והם סרבו. לא הסכמתי.
    סגור
  • 24.
    פולאר תקשורת נסחרת בכרבע מההון העצמי שלה ודבר נוסף...
    קולומבו 06/02/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בעלי עניין קונים בנייר ראו במאיה -אין לראות בדברים המלצה
    סגור
  • 23.
    לעורב האמיתי
    ביבי 06/02/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ביבי מרכיב את הממשלה עם החרדים וללא יאיר לפיד,ממשלה עם ציפי ושלי.יאיר בחוץ כמוך
    סגור
  • בשמחה אהיה בחוץ. ומפסיק לענות לך. רמה אפס שמרחיקה
    עורב אמיתי 06/02/2013 11:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אותי ושכמותי מהפורום. תתרכז בעיקר ותמליץ במקום להיכנס לאנשים לכיסים . כואב לך משהו? אני יודע שאני מרויח ,אני עובד כל יום עם הבורסה וזז מהר. תהיה בריא ויום טוב לך- רק כולם להיות זהירים
    סגור
  • 22.
    אבוג'ן
    עוקב מהצד 06/02/2013 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דשדוש ממושך סביב 1950 , לפני פריצה משמעותית,פיתוח קוטלי עשבים בצנרת , שוק מוערך ב-12 מיליארד דולר.
    סגור
  • 21.
    מי שהקשיב לי יום חמישי ואסף סחורה בזול הרוויח יפה (ל"ת)
    כלכלן 06/02/2013 11:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 20.
    לעורב אמיתי
    קצת אמת 06/02/2013 11:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביוליין ניראית רע ,חזרה מפער 0.64 ,הירידה שלה כאן הושבתה לזה של חו"ל. אין פערים של 9 או 8 אחוז.
    סגור
  • ירדה כאן שלשןם חמש עשרה ואתמול תשע. בחול אתמול לא
    עורב אמיתי 06/02/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ירדה. נראית רע? לא יודע. היום עולה בחזרה. חברה רצינית מאד עם הרבה פיתוחים בקנה.
    סגור
  • 19.
    13.2.13 לא תאריך קדוש
    עורבנית המלכה שלכם 06/02/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 4
    נקבל את הירידות מוקדם יותר בברכה.
    סגור
  • 18.
    הזדמנות ישראלית אופציה5 תגלית בגבריאלה והאופציה טסההההה (ל"ת)
    הלהיט הבאאאאאאאאאאאא 06/02/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    אתמול אמרתי רובוגרופ
    קלוג יעקב 06/02/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    היום אני אומר אדרי-אל ומניה נוספת אקסטיאל -אין ךראות באמור המלצות מחזיק בניירות
    סגור
  • 16.
    כל מי שמונע מפאניקה ומוכר כ"כ יצטער.פשוט טמטום -
    אינסוליין 06/02/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התרגיל שעשו לכם אתמול לא הספיק לכם?? המניה הזו הולכת למעלה, 3 מיליון ש"ח נכנסו תוך 15דק'. יש מלא קונים ומסתבר שמלא מוכרים לא פיקחים במיוחד...
    סגור
  • 15.
    הזדמנות אופציה5 בקרוב הבוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם (ל"ת)
    דורון 06/02/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    איי.פי.סי 50 אחוז עליה בשבוע!
    שמוליק 06/02/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כנראה שמתבשל שם משהו רציני...
    סגור
  • 13.
    הזדמנות אופציה5 בקרוב הבוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם (ל"ת)
    דורון 06/02/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    red
    redbull 06/02/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    red today
    סגור
  • 11.
    2013..................02...............13
    2013.....02.......13 06/02/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עוד שבוע שהם שבעה ימים.
    סגור
  • 10.
    מכרתי קולים 1210 על הבוקר. אחזור אחר כך
    עורב אמיתי 06/02/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שאבין מי נגד מי יותר טוב. שימו לב ביוליין חזרה עם פער חיובי של תשעה אחוז. ירדה אתמול ובארהב לא ירדה בכלל. האמריקאים פחות עדר מהסוחרים פה, זה ברור. פריון נטוורק לתפוס אותה על הבוקר. ובבילון. יום טוב לכווולם ! גם לזה שקורא לעצמו ביבי, וחכם כמוהו בדיוק, אולי פחות אפילו
    סגור
  • כמה חבל,הקולים עולים חזק (ל"ת)
    ביבי 06/02/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • כן, וגם ביבי מרכיב קואליציה בלי חרדים ובלי שס.. כמוך (ל"ת)
    עורב אמיתי 06/02/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 9.
    2013..........01...........13
    עורבנית המלכה שלכם 06/02/2013 09:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תתחילו לספור את הימים למפולת בבורסה.
    סגור
  • 13.2.13
    אתי 06/02/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עומד לקרות ב-13.2.13 אפשר לקבל הסבר?
    סגור
  • 2013.........02.........13
    עורבנית המלכה שלכם 06/02/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תודה רני.
    סגור
  • התבלבלת בתאריך (ל"ת)
    רן 06/02/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    כול יום מחלקים את הקלפים מחדש
    co007 06/02/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה שהיה אתמול, עבר חלף . כול יום מחדש מחולקים הקלפים מחדש במשחק הפוקר. לפי מה שנראה לאחר עליות מה לעשות בא תור הירידות. בהצלחה לאלה שקונים ומוכרים בטווחים קצרים.
    סגור
  • רק שעתי או מקסימום יומי לא ללכת עם סחורה למחר (ל"ת)
    Dor 06/02/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • נכון מאד. אתמול היה מזל. והיתה תזוזה לפחות. נקוה שגם
    עורב אמיתי 06/02/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היום!
    סגור
  • 7.
    400
    kiki 06/02/2013 09:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    shar 400
    סגור
  • 6.
    משקיע חכם אלק
    נותן בראש 06/02/2013 09:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מציע שתמשיך לשבת על הגדר......אבל תן לאחרים לקבוע אם אתה חכם או לא..מה אתה מעניק לעצמך ציונים? מכירים את אלה שאם התחזית שלהם מתממשת תמיד יצעקו אמרתי לכם ואם יתבדו מי יזכור להם את זה? הרי תמיד יש שתי חלופות או שמה שנאמר יהיה נכון או לא...ממש חכם...
    סגור
  • 5.
    ביוקנסל, האם החתימה על מיסחור תיצור דרמה ?
    בהצלחה 06/02/2013 08:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נמתין בסבלנות.
    סגור
  • 4.
    לצערי יש כמה שעדיין לא הפנימו מה הכיוון
    עילוי ירוק 06/02/2013 08:49
    הגב לתגובה זו
    5 3
    ושוב למען המפנימים לאט. המעוף מתחזק וילך ויתחזק כי פערים צריכים להיסגר, כי המצב הגיאו פוליטי יציב מאי פעם, מתחילות שיחות שלום ברשות אובאמה, הושבעה כנסת ש 82 ח"כים תומכים בראש הממשלה, החברות עושות בוכטות, העולם יצא מכל המשברים הכלכליים של תחילת שנות האלפיים. אחת הבורסות הטובות בעולם.
    סגור
  • שכחת לציין שהמס על הבורסה ירד (ל"ת)
    טוליק 06/02/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • רק העורב האמיתי בפוטים
    ביבי 06/02/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא ישן בלילה,כואב לי הלב על חברי העורב,חבל,חבל על כל הכסף שלך,אתה לא מבין באופציות מעוף,חבל אח קטן שלי,
    סגור
  • היית רואה ששיניתי פוזיציה במהלך הבוקר
    אם היית קורא אתמול 06/02/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תישאר עם הכינוי הזה. אתה כמוהו. בדיוק.
    סגור
  • 3.
    שותף לליויתן שותף לרציו
    יאלה רציו 06/02/2013 08:32
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סקרים ססמים טובים ורציו בשער 100
    סגור
  • 2.
    עליות מתמשכות.
    oraemuna 06/02/2013 08:30
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אתמול בבוקר ירדתי מהגדר. לאחר שמכרתי הפועלים, ניצלתי את הירידות בפועלים וחזרתי אליה. אחה"צ יצאתי ועברתי לכי"ל. ביום ה בסוף היום וביום א כתבתי שאנו לקראת עליות מתמשכות לקראת 1300. מקווה שהמצב בצפון לא ישפיע לרעה.
    סגור
  • לאורמונה
    אליהו 06/02/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבין פועלים כל הסיבוב שלה בסביבת 1 אחוז אז אם רכשת בבוקר ןמכרת אחהצ אז מה עשית העמלות של קניה ומכירה והמס על האחוז גמרו לך את הכל אם את מסובבת סתם בשביל הרגש על המקלדת שכאילו עשית משהו חיובי לעצמך טוב אבל סתם לקנות ולמכור תוך יומי בשביל כלום חבל פשוט חבל כל טוב לך
    סגור
  • היא סוחרת בסכומים גדולים מאד. שווה לה (ל"ת)
    לאליהו, 06/02/2013 09:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זה מה שיקרה היום- כנסו
    משקיע חכם 06/02/2013 08:26
    הגב לתגובה זו
    5 8
    יתחיל 0.5% למעלה יסיים 1% למטה.... השווקים בעולם יכנסו למימוש של 3 ימים לפחות וזה ישפיע גם עלינו.. אני כעת על הגדר
    סגור
  • אז תמשיך להשאר על הגדר. זה הכי בטוח!
    שועל קטן 06/02/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אנחנו בפנים.
    סגור
  • שוריים