אחרי הנפילות: הליך בדיקה נפתח אמש בארה"ב נגד מלאנוקס, המטרה - ייצוגית

אחרי נפילה של 65% תוך 5 חודשים ודיבורים על משבר אמון מול שוק ההון, משרד עו"ד בארה"ב פועל לגיבוש תביעה נגד מלאנוקס
 |  (19)
איל וולדמן, צילום: יח"צ
זה קרה. אחרי גל נפילות במניה ודיבורים על משבר אמון מול שוק ההון, משרד עורכי הדין Holzer Holzer & Fistel שמתמחה בתביעות ייצוגיות בשוק ההון הודיע אמש (יום ב') לקראת הסגירה בוול סטריט כי הוא פותח בחקירה בעניין הצהרות שמסרו בכירי {מלאנוקס} בין התאריכים 19 באפריל 2012 ו-2 בינואר 2013, הצהרות שייתכן כי הפרו את החוקים הפדרליים.

בהודעה שהוציא משרד עורכי הדין, נכתב כי החקירה מתמקדת בעיקר באותן הצהרות בהן הייתה התייחסות לביקוש למוצר ה-InfiniBand של החברה והתייחסות לתחרות הצפויה לחברה.

בהודעה מזמינים ב-Holzer Holzer & Fistel את המשקיעים שרכשו מניות מלאנוקס בין התאריכים הנ"ל ליצור קשר באם יש להם שאלות לגבי זכויותיהם בכל הקשור להשקעה במלאנוקס.

כזכור, מלאנוקס שרשמה מתחילת 2012 ועד חודש ספטמבר של אותה שנה עלייה של 268%, איבדה מאותו שיא עד 65%, לפני שהתאוששה מעט (למינוס 56% מאותו שיא) וכל זאת תוך 5 חודשים. ההנחה היא שמלאנוקס פעלה כל העת עם ליווי משפטי צמוד, ברבעון הרביעי בלבד דיווחה מלאנוקס על הוצאה חריגה של 700 אלף דולר להוצאות משפטיות. ועדיין, בהחלט ייתכן שבחודשים הקרובים נראה את ההוצאה הזו רק הולכת וגדלה.
תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    מלאנוקס-נפילת המנייה
    שמואל 07/02/2013 01:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבתי שיש תביעה ייצוגית נגד מלאנוקס אני הפסדתי הרבה כסף יחסית בגלל הנפילה למי אני מונה בנוגע לתביעה
    סגור
  • 18.
    מלאנוקס נפילת המנייה (ל"ת)
    שמואל 07/02/2013 01:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    אמינות ויושרה הם המוצרים החשובים ביותר
    ייאי 05/02/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וכשה אובד אז אי אפשר לעבוד בעיניים לאורך זמן..
    סגור
  • 16.
    מצויין תכניסו בהם רימו
    טוב טוב הגמד 05/02/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    המון משקיעים וגרמו להם הפסדים
    סגור
  • 15.
    תביעה ייצוגית ויפה שעה אחת קודם !
    אייל 05/02/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא ייתכן שהמנכל הזחוח זורק תחזיות לאויר,מתראיין תחת כל עץ רענן, וכשמגיע הצפי לרבעון הבא אז פתאום הצטבר אצלו מלאי,ופה היתה תקלה ושם מזמינים פחות.
    סגור
  • 14.
    בקרוב מאד שפע ימים טיסה לשמים (ל"ת)
    אנליסט 05/02/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 13.
    אני לא לוקח סיכון כי האמריקאים מסוכנים אני יוצא
    רפאל 05/02/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    משאיר אותה ליום יויים לראות איך היא תגיב להודעה כי האמריקאים מסוכנים בדברי האו ותמיד כדאי לא להפסיד במקום לנסות להרוויח , יכול להיות שזה ניעור אבל אני לאמהמר על זה ותמיד אפשר לחזור לנייר
    סגור
  • 12.
    איך חברה יכולה לפעול כאשר כל התבטאות יכולה לגרור תביעה
    ברק 05/02/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והוצאות משפטיות. וכל משרדי עורכי הדין שאין להם מספיק עבודה מחפשים תבעות יצוגיות מופרכות בשביל להאדיר את שמם ובמקרה של זכייה גורפים לכיסם את מרבית הסכום שניפסק לתובעים.
    סגור
  • 11.
    שטויות במיץ
    שפוי 05/02/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נו באמת...על זה לעשות כותרת? אז שיבדקו...אפשר לחשוב..מה קרה????כל פלצן מחפש אי\ו נפיחה שיידעו על קיומו..מלאנוקס תכה את התחזיות ואת הפלצנים
    סגור
  • 10.
    הרסתם את החלום להבלים שבכל ירידה מאשמים שורטיסטים.
    מומו 05/02/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תנועה אמיתית נקבעת על ידי אנשי פנים שיודעים מה קורה באמת. אז הפעם "שורטיסטים" היו הבעלים ומי שמסבבם.
    סגור
  • 9.
    זה נראה כאילו שמנסים להפחיד אותנו עוד יותר...
    המומחה 05/02/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חברה ההודעות המאכזבות כבר יצאו וגם ההפחדות ... זה נראה שזה זמן טוב להיכנס - אל תשכחו שכולם נכנסו בשיא,אז לא היה שום הודעה שלילית - רק אחרי צניחה מתמשכת הופיעו גם ההודעות .....
    סגור
  • 8.
    2 דברים - הניוז יצא בהמלך המסחר ויש טעות כתיב בכותרת
    שלום 05/02/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האמת טעות נוראית של העורך "המטרת"
    סגור
  • 7.
    מריח כמו כותרת בכוח. צר לי. (ל"ת)
    עורב אמיתי 05/02/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 6.
    הכל כבר מגולם
    רונן 05/02/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היום היא צריכה לעלות
    סגור
  • 5.
    איפה רשות ני"ע בישראל (ל"ת)
    מלא בוקס 05/02/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 4.
    ההוצאות המשפטיות הן עובדה ידועה מהדו"ח
    שכחתם 05/02/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אין פה כל חדש. מניה הרוויחה בגדול ואז החלה להפסיד, משקיעים מחפשים כל דרך להכפיש ולזכות אולי ע"י תביעה בפיצויים ואז לכסות על ההפסדים. אם היה פסול בהתנהלות מנהלי החברה הרשויות, ובייחוד בארה"ב היו חוקרים זאת - אין חקירה כזאת. מלאנוקס כמו כל חברה אחרת פועלת בשיתוף עם ייעוץ משפטי. וכך צריך. קחו בחשבון שאתמול היו נפילות חדות בניו-יורק ועובדה שהירידה במלאנוקס היא מינורית, וזאת על אף שהדבר פורסם המהלך המסחר - כלומר המשקיעים הבינו והפנימו ולמרות זאת לא מכרו את מניותיהם!
    סגור
  • 3.
    מלאנוקס תדאג להפלת מדד 25 (ל"ת)
    חיים 05/02/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 2.
    איזה אהבל.. הידיעה יצאה בתוך המסחר..