פלאפון מפצה את הלקוחות שנפגעו: 60 דקות שיחה או 500 מגה גלישה

חברת הסלולר הכריזה על פיצוי ללקוחות בעקבות התקלה אשר שיתקה את רשת הסלולר במשך ארבע שעות
פלאפון
חברת הסלולר פלאפון ערכה היום מסיבת עיתונאים שבה התייחסה לתקלה אשר שיתקה את לקוחותיה אתמול במשך ארבע שעות. במסיבת העיתונאים דיבר מנכ"ל החברה גיל שרון אשר ציין כי הסיבה לתקלה טרם אותרה אלא רק האזור שבה היא התרחשה.

במקביל, שרון ציין כי בכוונת החברה להעניק לפנים משורת הדין פיצוי ללקוחות שנפגעו במסגרת התקלה. הלקוחות של החברה יוכלו לבחור באחת משלוש חלופות: 60 דקות שיחה בארץ, 60 דקות שיחה בחו"ל או גלישה בהיקף של חצי ג'יגה.

אולם, בכך לא די. כנגד פלאפון הוגשה בקשה לתביעה ייצוגית בהיקף של 450 מיליון שקל בעקבות התקלה. חברת בזק עדיין לא הוציאה דיווח בנושא - מאחר וככל הנראה טרם קיבלה לידה את כתב התביעה. במקביל, משרד התקשורת מתכנן מחר לערוך לחברת הסלולר שימוע.
תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עבודה בעיניים
    קיבוצניק נפגע פלאפון 04/02/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר רוב הציבור נמצא בחבילות בלי מגבלה או עם מגבלה לא ראלית, איזו משמעות יש לתוספת דקות ? Nada. אנשים נכנסו לפאניקה, עשו קילומטראג' מיותר, הפסידו עסקאות. אצלנו בקיבוץ אי אפשר היה לפתוח שערים, זה היה עלול לעלות גם בחיי אדם.... לתבוע אותם, או שלחילופין יתנו פיצוי אמיתי...
    סגור