קפיצה בסיום: מדד המעו"ף הצליח לסגור בירוק בתמיכת מדד הבנקים שזינק 1.5%

המעו"ף עלה 0.03%. ביוקנסל זינקה ב-52%. בריינסוויי עלתה 4% במחזור השני בגודלו בשוק, רק אחרי פועלים שעלתה 2.3%. ירידות באירופה וצפי למימושים של כ-0.5% בפתיחת המסחר בוול סטריט
הבורסה לניירות ערך, צילום: Bizportal
המדדים המובילים בבורסה בת"א הצליחו לסגור בטריטוריה החיובית. בשעת המסחר האחרונה תיקן מדד המעו"ף ירידות של כ-0.5% וסגר בעלייה זניחה. את העליות בשוק הוביל היום מדד מניות הבנקים שזינק ב-1.5%. בתחום הביומד נמשך הטירוף ומניות רבות ריכזו עניין רב ואף נסחרו בתנודות חדות. הסיום החיובי בת"א עומד בניגוד לירידות השערים שנרשמות באירופה ולצפי לפתיחה שלילית של שבוע המסחר בוול סטריט.

מדד המעו"ף עלה בסיום ב-0.03% ל-1,195 נקודות. מדד ת"א-75 עולה 0.14% ומדד הבנקים זינק 1.5% לעומת זאת מדד הביומד נפל ב-1% ומדד התקשורת צנח 2%. המחזור הסתכם ב-966 מיליון שקלים. מניית פועלים +0.33% פועלים 2,410 +0.33% פועלים בסיס:2,402 פתיחה:2,387 גבוה:2,432 נמוך:2,379 תמורה:75,197,046 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הובילה את המחזורים וסיימה בעלייה של 2.3%. בריינסוויי -1.73% בריינסוויי 1,819 -1.73% בריינסוויי בסיס:1,851 פתיחה:1,851 גבוה:1,830 נמוך:1,770 תמורה:389,131 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה בעוד 4% וריכזה את המחזור השני בגודלו בשוק. מניית ביוקנסל +0.22% ביוקנסל 138.9 +0.22% ביוקנסל בסיס:138.6 פתיחה:139 גבוה:139 נמוך:134 תמורה:57,080 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טסה 52% על רקע הצלחה בניסוי והערכות להתקדמות לקראת חוזה מסחור משמעותי.

טירוף בביומד

סקטור הביומד ממשיך להשתולל באחד העם. אמנם, מדד הביומד נסחר בירידות שערים קלות של 0.2%, אך כאשר מסתכלים על המניות הספציפיות בענף, מתברר שיש לא מעט דרמות במסחר - מניות שעולות ויורדות בשיעור ניכר תוך שהן מרכזות מחזורים ערים במיוחד. לדוגמא, בריינסוויי -1.73% בריינסוויי 1,819 -1.73% בריינסוויי בסיס:1,851 פתיחה:1,851 גבוה:1,830 נמוך:1,770 תמורה:389,131 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 52% לאחר שדיווחה על הצלחה בניסוי לטיפול בסרטן, לעומתה נפלה כן פייט ביופרמה -2.58% כן פייט ביו 321.1 -2.58% כן פייט ביופרמה בסיס:329.6 פתיחה:318 גבוה:344.8 נמוך:318 תמורה:483,292 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בכ-25% לאחר שהודיעה כי תגייס הון בדיסקאונט עמוק של קרוב ל-50% (בשיכלול כתבי האופציה). טירוף בשוק הביומד



המשקיעים לא מוטרדים

ברקע למסחר, הדיווחים מהצפון ממשיכים לזרום ואתמול בערב דווח (בתקשורת הזרה כמובן) כי מטוסי חיל האוויר תקפו נוספות מטרות בדרום לבנון. עם זאת, נראה כי הבורסה לא עושה סימנים של לחץ סביב הדיווחים הנמשכים מהגיזרה הצפונית. גם המשך המגעים הקואליציונים שבינתיים לא נושאים פירות לא ממש מטרידים את המשקיעים.

בזמן שהשווקים בוול סטריט ובמזרח נהנים מגאות ושוברים רמות שיא רב שנתיות, מתרבים הכלכלנים והאנליסטים שממליצים להסיט יותר ויותר כספים לשוקי המניות בארץ ובעולם. היום היה זה סמנכ"ל ההשקעות של חברת הביטוח הכשרה שהעריך כי הראלי בשוק המניות יימשך.

המסחר בעולם

החוזים העתידיים בוול סטריט מאותתים על ירידות שערים של עד 0.6% בפתיחת שבוע המסחר, לאחר שבסוף השבוע האחרון חצה את רמת ה-14,000 נקודות ונגע בשיא של חמש שנים.

בורסות אירופה נסחרות בירידות שערים שהולכות ומתגברות. מדד הקאק משיל 1.5%. בורסת מילנו בולטת בירידות שערים חדות של 2.7%.

בורסות אסיה נסגרו במגמה מעורבת אך ברובן נרשמו עליות שערים נאות בהמשך לעליות שנרשמו ביום ו' בוול סטריט ואילו כעת מאותתים החוזים על נטייה לירידות בפתיחת השבוע. מדד הניקיי עלה 0.6%. שנחאי הוסיפה 0.4%, מדד הקוספי סגר בירידות של 0.25%.

מניות במרכז

מניית בזק -0.54% בזק 530.1 -0.54% בזק בסיס:533 פתיחה:527.7 גבוה:534.4 נמוך:524.3 תמורה:52,094,510 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה לאחר התקלה הארצית הגדולה שהשביתה אתמול בערב את רשת הסלולר של החברה הבת, פלאפון במשך 4 שעות. כנגד החברה כבר הוגשה תביעה יצוגית בסך 450 מיליון שקל. החברה הכריזה כי תפצה את לקוחותיה ב-60 דקות שיחה לארץ ולחו"ל או ב-500 מגה לגלישה.

חברת ההחזקות כלל ביוטכנו -1.16% כלל ביוטכנו 315.3 -1.16% כלל ביוטכנו בסיס:319 פתיחה:319 גבוה:318.8 נמוך:312 תמורה:284,346 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על התפתחויות חיוביות מאוד בחברת גמידה סל המוחזקת על ידה בשיעור של 22%. גמידה סל דיווחה כי במסגרת ניתוח ראשוני של תוצאות שלב 3 בחולים הסובלים מלוקמיה או מלימפומה, שטופלו במוצר המוביל של המיזם המשותף של גמידה סל ושל טבע, ה-StemEx, עולה כי הניסוי עמד ביעד העיקרי שלו. לידיעה המלאה

ביוקנסל +0.22% ביוקנסל 138.9 +0.22% ביוקנסל בסיס:138.6 פתיחה:139 גבוה:139 נמוך:134 תמורה:57,080 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנשלטת גם היא על ידי כת"ב זינקה בעשרות אחוזים לאחר שהודיעה על הצלחה בשלב הראשון של הניסוי קליני מתקדם Phase IIb לטיפול בסרטן הלבלב. בתוך כך גוברות ההערכות כי החברה קרובה להסכם מיסחור עם ענקית ביופארמה בינלאומית, כשבין השמות שעליהן דובר בשוק נציין את נוברטיס.

כן פייט ביופרמה -2.58% כן פייט ביו 321.1 -2.58% כן פייט ביופרמה בסיס:329.6 פתיחה:318 גבוה:344.8 נמוך:318 תמורה:483,292 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה 24.7% לאחר שהודיעה כי תנסה לגייס 22 מיליון ש' בדיסקאונט של 26%, דיסקאונט שמעמיק עוד יותר לכ-50% אם מחשבים את מרכיב האופציות המפורט בדו"ח הצעת המדף. מרבית ההנפקה (15 מיליון שקל) מובטחת ממשקיעים מסווגים, בינהם קרנות השקעה אמריקניות. רוצה לגייס הון בדיסקאונט עמוק

חברת קליק סופטוור (סימול: CKSW) דיווחה על הכנסות שיא של 100 מיליון דולר בשנת 2012 והנהלת החברה פירסמה תחזיות, לפיהן היא צופה כי הכנסותיה יצמחו בין 20% ל-25% בשנת 2013 ויעמדו על טווח שבין 120 ל-125 מיליון דולר. דוחות קליקסופטוור

ענקית הגנריקה טבע +0.88% טבע 7,020 +0.88% טבע בסיס:6,959 פתיחה:7,005 גבוה:7,048 נמוך:6,974 תמורה:79,183,765 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: וחברת הטכנולוגיה אלוט תקשורת +1.09% אלוט תקשורת 1,858 +1.09% אלוט תקשורת בסיס:1,838 פתיחה:1,876 גבוה:1,876 נמוך:1,834 תמורה:350,467 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מתכוננות לפירסום הדו"חות הכספיים בהמשך השבוע. לידיעה המלאה

מניות ואג"חי חברת אלביט הדמיה -0.02% אלביט הדמיה 970.5 -0.02% אלביט הדמיה בסיס:970.7 פתיחה:956 גבוה:981 נמוך:940 תמורה:101,166 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרו ברקע להחלטת מחזיקי ארבע סדרות האג"ח של החברה למנות נציגות משותפת, זאת במטרה לעצור את התשלום למחזיקי אגרות החוב הקצרות בסוף החודש.

אגרות החוב של {אידיבי אחזקות} ירדו לאחר שהמשקיע הארגנטיני, אלשטיין החליט לדחות את מימוש האופציה להשקעה שנתנה לו חברת גנדן בכחודשיים, עד ל-10 באפריל, זאת על רקע העיכובים בגיבוש הסכם סופי מול מחזיקי האג"ח של אידיבי. אלשטיין מאריך את האופציה להשקעה בגנדן

תגובות לכתבה(146):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 88.
    מדד הניקיי 225
    חני 06/02/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדד הניקי הוא הדבר הבא. המדד התחיל לעלות בערך מאוקטובר והוא עדיין בהתחלה. כדאי להשקיע בתעודה שהצומדה למדד זה? מה דעתכם?
    סגור
  • 87.
    כן פייט וביוליין בפמפום יתר (ל"ת)
    זהירות 05/02/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 86.
    בקשת עזרה לתוכנה
    f15 05/02/2013 00:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היכן ואיזו תוכנת ניתוח טכני ניתן להוריד החינם. תודה מראש
    סגור
  • 85.
    תבנית יורדת שבירה של 1190 ממשיכה שרוול יורד jacיורד יור
    Dor 04/02/2013 22:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יורד 0.47 %=1190 תשוב לראות סיום j-b ב 23:00
    סגור
  • 84.
    פרוטליקס
    yud 04/02/2013 21:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזנקת 5 אחוז בחו"ל ב"ה לקראת חוזה ענק בברזיל במאות מיליוני דולרים.
    סגור
  • 83.
    מחר יהיה מעניין. Jack bar 1189 נפילה מ 1206 נראה מחר (ל"ת)
    Dor 04/02/2013 20:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ערב טוב דור לא הבנתי את מה שכתבתה (ל"ת)
    שיקו 04/02/2013 21:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מחר ירידה של אחוז ויותר.
    איציק 04/02/2013 20:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המצב בצפון מפחיד. הירידות בחו"ל הם זרז נוסף. כרגע לניתוח הטכני אין חשיבות. אירוע מכונן יוצר מצב רגעי ושונה. ללא הצפון, פני הבורסה היו צפונה.
    סגור
  • 82.
    ובסוף הוול יסגור בגבוה יומי בירידה מינורית
    סוחר חתיך 04/02/2013 18:01
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מחר מעוף פורץ 1202 כמו חמאה,מתבסס מעל 1210 ותוקף את ההתנגדות ב 1217 וחמישי מעל 1225...ולנו יש קולים קולים קולים.ולכם יש יום רע מאוד מחר.תזדיינו
    סגור
  • בארה"ב יורד חזק איך אתה אופטימי כל כך שתף אותי גם (ל"ת)
    גל 04/02/2013 18:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 81.
    לכל השורטיסטים ומחזיקי פוט וכותבי קולים,מחר תראו
    סוחר חתיך 04/02/2013 17:59
    הגב לתגובה זו
    3 1
    פאניקה סגירת כתיבות שורט סקוויז מה היא.אכלתם אותה אבל בענק!!!!!האמת מגיע לכם אני שונא אתכם כל כך כל כך.מחר תורי לדבר ערוץ 2!!!!!לילה טוב ותקוו שהדואליות לא ימשיכו לעלות היום כי הם כן!!!!
    סגור
  • 80.
    מניית כן פייט
    SHCK 04/02/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כן פייט איזו מלכודת התמימים נפלו לפח אני לא יופתע אים תגיע לשער 20
    סגור
  • 79.
    אינסוליין-שמועות
    רן 04/02/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ישנן שמעות שקיבלו אישור
    סגור
  • תוך 3 שבועות המניה בשער 500 ותבדקו את זה (ל"ת)
    עזוב שמועות 04/02/2013 17:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 78.
    ראשית תגובה 50 היא לא שלי, די תתבגרו כבר, מעצבן!
    אחת שמבינה א 04/02/2013 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ביררתי בקשר לטאוור, הבנקים ממירים אגחים למניות וזה מב שגטרם למניה לרדת וכנראה שתמשיך לרדת עוד. עד שאני אקבל את ההשקעה שלי בחזרה אם בכלל אני אקבל. אבל בינתיים אני עושה סיבובים עליה, אם תרד מחר אקנה. צפי למחר דשדוש או ירידות. המשך יום מהנה!
    סגור
  • אני לא מסכים איתך לגבי מניות הגז.
    איציק 04/02/2013 16:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ערכם למשקיעים לוט בערפל. מאגר תמר נמכר. ישנה אפילו טענה שמכרו יותר מיכולת הצינורות לספק. אני חושב שהמשקיעים שם יתאכזבו מהדיווידנדים שיקבלו. בינתיים, אין כסף ישנה ציפיה מתמשכת. השקעה נכונה במאגר עדיפה דרך קבוצת דלק.
    סגור
  • אולי מספיק . (ל"ת)
    שתקי לטאה 04/02/2013 16:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 77.
    קומדיה או טרגדיה ,קשה להחליט ,לאוצר שני כיסים ,בשמאלי
    בא 04/02/2013 15:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גרעון של 30 מיליארד שח ,בימני עודף של איזה 100 מיליארד דולר זניחים ,כול הזמן מראים לציבור את הכיס השמאלי ..כמובן ,ונופלים על הציבור עים מיסים חדשים כול יום ,גובים ברשיון .כמה אפשר ביבי .
    סגור
  • 76.
    צפירת הרגעה לביוליין - הזדמנות קניה (ל"ת)
    ירוק כהה 04/02/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 75.
    דור, ידידי הטוב.
    איציק 04/02/2013 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זכית בכפול. התחלת לדבר בנימוס ואפילו המדדים מריעים לך. הם הולכים עם התחזית שלך. כל הכבוד לך.
    סגור
  • תודה. לצערי לא נמצא בפוזיציה היום הייתי עסוק.סוף היום
    Dor 04/02/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם יעצר ב1189 יש סיכוי לבניית כתף ימנית .חשוב לשים לב
    סגור
  • 74.
    כוננות ספיגה (ל"ת)
    Dor 04/02/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 73.
    היום מתקרב בו תקראו על הפסקת מסחר וייפול לכם הלב -
    למוכרי אינסוליין 04/02/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ואז תקנו אותה שוב ביוקר...לא מבין את השיקול אבל תמכרו, יש מי שיקנה
    סגור
  • 72.
    רציו
    רציו 04/02/2013 15:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נצלתי את העליה ל 34.5 ויצאתי תחזור חזרה ל 33 ניקח שוב אין מה לחפש בניר עכשיו רק עצבים
    סגור
  • 71.
    אינסוליין
    רונן 04/02/2013 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה לגבי אינסוליין, למה כל זמן יורדת? מי יודע?.
    סגור
  • אין סיבה, הזדמנות לחזק לקראת המשך עליות (ל"ת)
    אנשים לא מבינים... 04/02/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • עדיף שתחזק את הכיס שלא ייקחו לך כסף (ל"ת)
    Dor 04/02/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • עשה על אינסוליין 143 אחוז בחודשים האחרונים.תודה (ל"ת)
    הכיס שלי 04/02/2013 17:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 70.
    חשוב לשים לב ל 1193 (ל"ת)
    Dor 04/02/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • עוד מעט קידומת 1192 (ל"ת)
    שיקו 04/02/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כצפוי. שים לב סוף יום אני אכתוב לך את דעתי (ל"ת)
    Dor 04/02/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 69.
    תגובה==
    חשבונאי 04/02/2013 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זהו-אין יותר ניבולי פה.היום יכלתם העצתי לעשות סיבוב אדיר,ע ו נ ש.חוזר לפורום על פי שיקול דעת.
    סגור
  • אל תתנפח שחשיבות עצמית שלא תתפוצץ חלילה (ל"ת)
    הקוסם 04/02/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 68.
    מניית תעוזה - אישור FDA (ל"ת)
    מתחת לרדאר 04/02/2013 14:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 67.
    כלל ביו
    ליאם 04/02/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדהים שני הודעות היום אמורה לטוס 20אחוז ועולה 3.5 פשוט מוזר
    סגור
  • 66.
    גם ילד שמתנדנד בנדנדה למלעה ולמטה הרבה בסוף נופלללל
    שיקו 04/02/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מתאים לי נר למטה
    סגור
  • 65.
    מניות הבנקים מיצו את העליה להיום.
    איציק 04/02/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מניות הבנקים נסחרים בשלב זה במקסימום היומי. למי שרוצה לרכוש אותם עדיף להמתין לשערים נמוכים יותר. במידה והמעוף יעבור לירידה רצינית היום יהיו אלה מניות הבנקים שיצטרכו להתמתן בצורה רצינית.
    סגור
  • 64.
    ירידות קלות בפתח..... (ל"ת)
    שוקי 04/02/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    דולר מתרסק שוק לא יכול לרדת (ל"ת)
    שוקי ורנצ'וק 04/02/2013 13:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 62.
    שוב כותרת דמיונית, איזה ירידות? (ל"ת)
    שחקני 04/02/2013 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    ביזפורטל יא ליצנים, השוק ירוק כבר שעה (ל"ת)
    המעדכן 04/02/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 60.
    הבנקים עולים אחוז על שום מה? (ל"ת)
    מושון 04/02/2013 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    זה בסדר עד שעה 3 הכל יהיה אדוםםםםםם (ל"ת)
    שיקו 04/02/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    היום יהיו עליות לפי אתר שחקן מעוף של 0.7 לפחות..... (ל"ת)
    רוזן 04/02/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    אני צריכה ראלי בשווקים..... (ל"ת)
    גברת כהן מחדרה 04/02/2013 13:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 56.
    הזדמנות ישראלית אופציה5 טורבו (ל"ת)
    הלהיט הבאאאאאאאאאאאא 04/02/2013 13:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 55.
    ירוק.....ירוק.....ירוק (ל"ת)
    חיפאי 04/02/2013 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    חזרתי לאופציות זה עתה, נראה שהשוק חזק מתמיד בגלל לפיד (ל"ת)
    עורב אמיתי 04/02/2013 13:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    מושקעת בביו למינהם (ל"ת)
    oraemunna 04/02/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זו הודעה שלא מטעמי. מעולם לא השקעתי בביו. (ל"ת)
    oraemuna 04/02/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    השוק חזק ומעולה....טיסה נעימה (ל"ת)
    oraemunna 04/02/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למתחזה. שים לב לטעותך באיות שמי. (ל"ת)
    oraemuna 04/02/2013 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    השוק בדרך ל-1226 השבוע..... (ל"ת)
    איתי 04/02/2013 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 50.
    השוק יטוס בגלל סקטור הגז, גילו גז בתמר ומירה (ל"ת)
    אחת שמבינה א 04/02/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • היא כותבת יותרממשפט אחד אז לא יודע אבל מתפלא למה (ל"ת)
    בן ציון 04/02/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 49.
    הזדמנות אופציה5 נכנס לתיק בהצלחהההההההההההההההההה (ל"ת)
    הדר .. 04/02/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 48.
    למה קרעתם אותנו? מושקעי פוט 1160 מהפקיעה, למה, מדוע? (ל"ת)
    פסימי 04/02/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    ממליץ מאוד לאסוף דולר אמריקאי השער מאוד אטרקטיבי ולהיכנ
    כלכלן 04/02/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולהיכנס למניות עוגו בארה"ב
    סגור
  • 46.
    הזדמנות אופציה5 נכנס לתיק לפני אישור גבריאלה (ל"ת)
    הדר .. 04/02/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 45.
    אס אנד פי, דאקס, פוטסי צוללים , פה מעלים, מושחטים...... (ל"ת)
    קושניר הגדול 04/02/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    קניתי ביוליין וכל הסקטור השוק בראלי (ל"ת)
    שלמה צורף 04/02/2013 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    המוסדיים רוצים למעלה....כל העולם אדום ופה ירוק (ל"ת)
    ביונסה 04/02/2013 13:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    בבילון בנקודת תפנית מצויינת לפני זינוק חד (ל"ת)
    אחד שמבין הרבה 04/02/2013 13:05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 41.
    בריינסוויי משלמת לי ותשלם ותשלם ותשלם....
    אנונימי 04/02/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    המנייה בדרך ל 8000 ומשם השמיים הם הגבול!
    סגור
  • אני מסכים . (ל"ת)
    בא 04/02/2013 15:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    נצלו את הירידותבמניות הגז. אבנר וישראמקו
    אחת שמבינה א 04/02/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ירדו הרבה לאחרונה, אתמול הם אמנם עשו תיקון והיום נדמה לי שהן שוב בירידה, קנו ואל תחששו, קנו ותהנו. עם רציו אני דווקא מציעה להמתין קצת. נצלו גם את הירידות בבילון, היא תהיה אטרקטיבית השנה. מה קורה עם טאוור? יש משהו חדש שלא שמעתי? אם כן אז תכתבו בבקשה. יום טוב ומהנה!
    סגור
  • למה לקנות מניות גז? נמקי.
    איציק 04/02/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם רק בגלל שהן ירדו? כמה שווה כל מניה מהן בכדי שמחיר הקניה יהיה אטרקטיבי? מתוך כך, באיזה מחיר את ממליצה למכור את המניות שירכשו?
    סגור
  • לאיציק
    אחת שמבינה א 04/02/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שער 61 ישראמקו שווה קנייה , ממליצה למכור 10% רווח משער הקנייה, היא תפרוץ כשתתחיל לספק גז, מומלץ מאוד לרכוש אותה ואת אבנר. קנה ותהנה!
    סגור
  • ורציו כמובן ! (ל"ת)
    dekner27 04/02/2013 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    מען"ף בדרך ל 1186 (ל"ת)
    איתי 04/02/2013 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 38.
    הבנקים עולים ואני מתחילה לצאת.
    oraemunna 04/02/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הבנקים מתחילים במסע עליות ולמרות זאת אני בתהליך יציאה מהפועלים. משום מה אני חוששת שהמצב הבטחוני בצפון יעיב על השמחה. אני מעדיפה למרות האופטימיות שלי להיות בחוץ. אני מקווה שלא יקרה כלוום אבל.. מעדיפה לקחת את הרווח ולהכנס לעמדת המתנה.
    סגור
  • למה את יוצאת? לא כתבת שעדיף להשקיע לטווח בינוני?
    אחת שמבינה א 04/02/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כעת הבנת למה התכוונתי, ישנן תקופות לא כל כך טובות שעדיף לעשות כמה אחוזים ןלצאת. אתם פשוט לא מבינים מה לעשות.
    סגור
  • אני יושבת שם מהקיץ.
    oraemuna 04/02/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מאז תחילת הקיץ האחרון אני בבנקים. אז כבר המלצתי על בנקים. אני עדין ממליצה. אני מאמינה בהשקעה ארוכת זמן ובחברות טובות. אני מניחה שהבנקים גם יחלקו דיווידנד. הימים האחרונים מפחידים אותי. אני חושבת שכן צריך לקחת רווחים וללכת בעקר במניות מזדמנות. אני עושה שימוש גם במסחר היומי. כרגע, אני רוצה להיות בחוץ ואני חוששת שאפסיד את החגיגה ומאידך, אירוע קטן שיצא משליטה עלול לדרדר את הבורסה. ומתוך שכאב ההפסד גדול משמחת הרווח אני יוצאת.
    סגור
  • 37.
    איך כל יום בכוונה עוצרים את השוק וכולם שותקים (ל"ת)
    דודי 04/02/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    "העליות נמחקו" כמו בכל יום אין ממש חדש (ל"ת)
    שלי 04/02/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    דור מה נשמע? בימים האחרונים חתכתי מאופציות בכלל.
    עורב אמיתי 04/02/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זהיר מאד... יש תחושה לא ברורה...מה אומר?
    סגור
  • אנא קרא את התגובה שלי לתגובה שלך על 24.
    אנליסט עממי 04/02/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בקיצור קרא את התגובות 15, 16 של דור. הייתי מצפה ממך לגנות את אופן ההתבטאות הבוטה שלו ואח"כ תתיעץ איתו. יום טוב!
    סגור
  • 34.
    ל - DOR
    מאיר 04/02/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הפורום משתדל להיות במה תקשורתית להחלפת דעות,רעיונות, המלצות וכו'. בשורה האחרונה ניתן להבין, שהרוב המכריע של הכותבים, הינם אנשים שרוצים להביא הביתה מעט כסף לרווחת בני ביתם. אין זה סוד, כי ממולנו ניצבת מערכת מכונות משוכללת ואכזרית, המופעלת בעיקר ע"י "כבדים", בעלי עוצמה כלכלית, שחקני מעוף ושאר כוחניים למינהם.. בשמי , ובשם רבים וטובים הכותבים והקוראים האתר, נשמח מאוד באם תשפר במעט את סיגנון הכתיבה הבוטה והלא-נעים שלך. כל דעה והמלצה מכל חבר שהוא, תתקבל בהבנה , ובלבד שהדבר אינו מלווה בגסות ובהתלהמות. מקווה שדברים שיצאו מהלב, אכן ייכנסו אל הלב. תודה על הבנתך.
    סגור
  • למאיר, כל הכבוד לך וישר כוח. אני מקווה שדור יפנים זאת. (ל"ת)
    אנליסט עממי 04/02/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • קבלתי! (ל"ת)
    Dor 04/02/2013 13:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 33.
    חברה שלא נראה כ"כ שהולכת לטפול בחולים אלא
    פלוריסטם 04/02/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בייצור תאי גזע המוניים ( ראו מפעל הייצור שהקימה )ולמכרם לצד שלישי. כך נראה על פי כל הדיווחים של פלוריסטם שהיו בזמם האחרון . כמו כן, החברה התרחקה בזמן האחרון מהזרקורים והפסיקה להיות במרכז העניינים.
    סגור
  • 32.
    היום עליות חזקות - אומר אתר שחקן מעוף
    רוזן 04/02/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הסנופי מקביל לגרופי ב- 1200 עליות עד 1215
    סגור
  • לא נכון אמרו שיסתיים היום אדום (ל"ת)
    צופה מהצד 04/02/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בחלום (ל"ת)
    דודי 04/02/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 31.
    תיק ההשקעות שלי ל3 חודשים הקרובים
    ז'וז'ו בורסה 04/02/2013 11:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אינסוליין- תמשיך למעלה ולדעתי אחרי התוצאות והאישורים (סוף החודש) תגיע לשער 550 לפחות. כן פייט - היום הזדמנות נהדרת למי שבחוץ להיכנס. הירידה היום בעצם חלק מגיוס שנועד להציף ערך למשקיעים בעתיד וגם רגע לפני פרסום תוצאות. לדעתי בטווח בינוני שער 70. כלל ביו - בשורות טובות היום ויש עוד כמה מעניינות בדרך. חטפה הרבה בשנה האחרונה ועכשיו היעד הוא 1650. בבילון - לספקולנטים - הרודשואו בפתח והנפקה לאחר הדו"חות של סוף פברואר , השער היום הוא נמוך משווי השוק- יעד 4000. כמובן זו בבילון אז הכל בעירבון מוגבל לכן לא אחזקה גדולה. בהצלחה וכל טוב לכולם.
    סגור
  • ניתוח מעניין (ל"ת)
    סאלי 04/02/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    טאוואר
    יניב 04/02/2013 11:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היתה כתבה על הבוקר שבנק פועלים המירו את שטרי החוב .. מה זה אומר? טוב לחברה או לא ? למה נעלמה הכתבה?
    סגור
  • זה אומר דילול של 20% לבעלי המניות - חרא מניה (ל"ת)
    אנונימי 04/02/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 29.
    שורט בבילון וביוליין עובדים זהב. (ל"ת)
    אבי 04/02/2013 11:14
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • תמשיך בשורט.. רק תבטיח לי שתישאר בו עוד שבוע , שבועיים
    עורב אמיתי 04/02/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שורט על מניה רגע לפני נסיקה זה באמת דבר חדש...
    סגור
  • 28.
    דור חמודי.
    איציק 04/02/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל עוד לא תשנה את סגנון דיבורך אני אמשיך לרדת עליך. אתה מתבטא במילים מגעילות. אני לא באמת שם לב לתחזיות שלך, גם ככה אתה נע עם הרוח. אבל, המילים בהם אתה משתמש הם בושה. ניתן להגיד הכל אבל בסגנון יפה. לבחירתך.
    סגור
  • מסכים לגמרי אבל גם אתה תגיב נקי .סיכמנו! (ל"ת)
    Dor 04/02/2013 11:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • נכון אבל גם אתה לא נחמד! (ל"ת)
    אנונימי 04/02/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • נכון. אבל אני לא מנבל את הפה.
    איציק 04/02/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אם דור יפסיק לנבל את הפה, אני לא אתייחס אליו יותר בזלזול. אני אהיה מוכן לנהל איתו דו-שיח עינייני ומכובד.
    סגור
  • אני מציע הסכם שלום ושיתוף פעולה כולל למען כולם ושכולם
    כלכלן 04/02/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ירוויחו למרות שזה בלתי אפשרי דור אשר את ההסכם עם איציק בתיווך שלי אישית וניפגש בשמש בצהרים מה אתם אומרים?
    סגור
  • The October war should be the last war. (ל"ת)
    אנוואר 04/02/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אוהב את עם ישראל ואתם בתוכו (ל"ת)
    Dor 04/02/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 27.
    אינסוליין
    רונן 04/02/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלום, מי יודע לגבי אינסוליין, כדאי לקנות, תודה מראש על תשובה.
    סגור
  • פחות מחודש לתוצאות הניסוי.לא מבין את אלו שמוכרים (ל"ת)
    בהחלט! 04/02/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אינסוליין
    רונן 04/02/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה על תשובתך. בהצלחה
    סגור
  • 26.
    קמהדע וביונדווקס נשכחו? (ל"ת)
    אנונימי 04/02/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    בקרוב הבלוף של אינסולין-יתגלה (ל"ת)
    רון 04/02/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 24.
    הודעה לחברים.
    חשבונאי 04/02/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ירדתם לרמת דיבור גועלית.מתנתק מהבלוג,ההפסד כולו שלכם.
    סגור
  • ידידי מתנצל ,נסחפנו .לא יקרה שוב (ל"ת)
    Dor 04/02/2013 13:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מבקש ממך לא ללכת- אתה תורם פה! (ל"ת)
    עורב אמיתי 04/02/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • שים לב לתגובות 15, 16 של דור - התבטאיות גועליות.
    אנליסט עממי 04/02/2013 14:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני בכוונה מפנה את הדברים אליך, כי אתה בין האנשים היחידים בפורום המתבטא באופן ראוי וענייני, אבל מפליא אותי הפירגון שלך לדור המלכלך על כולם בשפה מאד מאד לא יפה וגרוע יותר אף משפת שוק. הוא ראוי לגינוי חריף גם מצידך.
    סגור
  • אני מאד מעריך אותך..
    לחשבונאי 04/02/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל תעשה חשבון אתה נותן להם את מבוקשם. קנאה עולה להם לראש
    סגור
  • 23.
    אחרי הדוח שינוי מגמה ותחילת גל עולה במניה (ל"ת)
    טבע 04/02/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 22.
    מה אומרים על אלעל לקנות או לא (ל"ת)
    אני לא ראשון 04/02/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לא להתקרב בקרוב רפורמת שמים פתוחים החברה תתרסק (ל"ת)
    כלכלן 04/02/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • החברה לא תתרסק! היא בדרך למעלה!!!!!! (ל"ת)
    אנונימי 04/02/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • אתה מושקע בחברה ונמצא בחרא ומנסה למשוך איתך עוד משקעים (ל"ת)
    כלכלן 04/02/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • קרן פימי קנתה בשער 62.5 ובשער 65 יש סיכוי לעליה
    אנונימי 04/02/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אל על תגיע ל 80 מינימום!!!!!!!!!!
    סגור
  • 21.
    עוד יום משעמם ושחיקת אופציות מכוונת (ל"ת)
    חיים 04/02/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    רציו שוב יורדת (ל"ת)
    לא יאומן 04/02/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 19.
    למגיב 10 שחקן מעוף
    אבי 7 04/02/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אם אתה אותו שחקן מעוף מאתר שחקן מעוף הרי ידוע שאתה שורטיסט בדם .. מעניין אתה יודע הכל ובמקביל מופסד, כך השמועות מדברות מליונים ..מסכן מי שמושקע אצלך בקרן גידור שהקמת יאווילי ראחת ע הכסף יטמבל מהמר
    סגור
  • 18.
    המניות היחידות זה כיל כי תמכר אל על שתגיע לרמה 65 לפחות
    אנונימי 04/02/2013 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ושורטים קסם שורט פי 3
    סגור
  • מה אתה מקשקש, מניות יחידות? כל הכסף עושים מחוץ למעוף. (ל"ת)
    עורב אמיתי 04/02/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • חכה לטיל הראשון הכל יתרסק חכה אם בכלל תוקם ממשלה
    אנונימי 04/02/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    1 3
    חכה למיסים חכה לדוחות כל החברות על הפנים כיל תימכר ואל על בגלל קרן פימי . וקסם שורט זה הכי טוב לטווח הרחוק קרוב
    סגור
  • תקיפות ומטוסים בלבנון . הם ישתקו לנצח? (ל"ת)
    אנונימי 04/02/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • לאנונימי אתה תמכור את אבא ואמא בשביל כמה גרושים מה אתה
    כלכלן 04/02/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דפוק אתה מקווה למלחמה ובטח אתה גם לא עושה מילואים אז רק שתתדע שבעימות צבאי הבורסה תמיד עולה אז אל תקווה לעימות צבאי עם מדינות אויב כל הכסף בעולם לא שווה חיים של חייל אחד שלנו
    סגור
  • 17.
    דור בוקר טוב ידידי אתמול הגענו לחרמון והיום אתה עולה
    כלכלן 04/02/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ברכבל לכיוון הפיסגה המושלגת אני מקווה שאתה לא באמת טיפש וקניתה מה שאמרתה שבוע שעבר
    סגור
  • נדבר ביום חמישי עד אז שתוק ותכין את הטוסיק (ל"ת)
    Dor 04/02/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 16.
    יתנו היום בטוסיק עד שיהיה אדום כמו תחת של בבון יא קופים (ל"ת)
    Dor ל איציק והקלקלן 04/02/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • דור בוקר טוב על תירד לרמה שלהם חבל על הבריאות (ל"ת)
    שיקו 04/02/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • הנקניקית זוגלובק לא הספיקה לך דור? היום אתה מקבל עוד
    כלכלן 04/02/2013 10:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ולמגיב שיקו תלמד לכתוב בלי שגיאות ואז תכתוב פה טוקבקים אתה כותב בפורום במקום להיות בבית ספר וזאת התוצאה
    סגור
  • 15.
    שימרו על הישבנים השבוע יפתחו לכם אותם .דם ירד מהם תשאיר
    Dor ל איציק והקלקלן 04/02/2013 09:39
    הגב לתגובה זו
    2 3
    את התחת בקרח שלא יתנפח ואז לא תוכלו לחרבן את השטויות.
    סגור
  • 14.
    היום יורידו את הבנקים (ל"ת)
    אתי 04/02/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 13.
    יש כאן חבורה של נוכלים שמשתלטים על המען"ף (ל"ת)
    לילי 04/02/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 12.
    לשחקנים הספיק העליה של אתמול נראה לכם שיסכימו לעליות? (ל"ת)
    שלי 04/02/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    שימו לב למודיעין השבוע
    רוני לוי 04/02/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    3 8
    עד חודש היא תבקר בשער 25. אישור ועדת צמח הכנסת שותפים לגבריאלה הכנסת מפעיל הודעה על תחילת קידוח סימני גז בקידוח שמן תוצאות סקרים סייסמים בים חדרה חלק צפוני. הכיוון למעלה חזק. מילה של רוני לוי. אף פעם לא אכזבתי אתכם!
    סגור
  • 10.
    2011 תתברר כשנה מוצלחת יחסית ל2013 במעוף
    שחקן מעוף 04/02/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    2 3
    תרשמו, עד סוף השנה המעוף יגיע ל900. לכל המגחכים, נתראה בסוף השנה.
    סגור
  • 9.
    הרולים שלי יעשו 40 אחוז נוספים (ל"ת)
    איתמר 04/02/2013 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הטרולים כן הקולים חרא. (ל"ת)
    Dor בוקר טוב 04/02/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    המעוף ימשיך בעלייה,כדי לקרוע את שורט מעוף.... (ל"ת)
    חומי 04/02/2013 09:07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 7.
    המשך שחיתק השורטיסטים המיסכנים,אפסים. (ל"ת)
    שוקי 04/02/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    הקזינו של השחקנים
    איש 04/02/2013 08:35
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כנראה עליות היום
    סגור
  • 5.
    כלכלת ישראל חזקה מתמונה של לאדה מפויחת בפאתי דמשק
    עילוי ירוק 04/02/2013 08:34
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הפעם הבנקים לא ירדו אחרי זינוק במלאנוקס לאכזבת המלעיזים שכבר ניבאו 1080. כנראה ש 1175 חסינה ולא חדירה לפצצות של חיל האויר. וכשלא יורד ויש פערים מה קורה? הם נסגרים. הפערים ימשיכו להיסגר, אלו חוקי הטבע, מה לעשות.
    סגור
  • אתה רדום 1175 ישבר יותר מהר ממה שחשבתי (ל"ת)
    Dor בוקר טוב 04/02/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 4.
    יאלה לא ניתן למנוולים לפגוע בך ובנו (ל"ת)
    יאלה רציו 04/02/2013 08:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    אמרתי לכם על רציו
    בוקר טוב 04/02/2013 08:17
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אתמול היית ה עוד הודעה מצוינת אחת מיני רבות ולא יאומן כל מניות הנפט עלו חוץ ממנה לא יאומן מעניין מי הטינופת שלא נותן לרציו לעלות ולמי יש אינטרס
    סגור
  • כל מילה אמת
    שלום אחי 04/02/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה קורה עם רציו
    סגור
  • 2.
    מספיק לזרוע פחד בעופרת יצוקה ובעמוד ענן הבורסה עלתה (ל"ת)
    גל 04/02/2013 08:13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    הגנבים של המעו"ף החליטו עליות!!!
    יוסי 04/02/2013 07:50
    הגב לתגובה זו
    8 2
    לא אסיה ולא החוזים, לא הכלכלה ולא הצפון, הכל בידי הגנבים של המעו"ף. השבוע הם מכרו את הפוטים והם הצטיידו בקולים!!! כנראה הם יגנבו אותנו השבוע בעליות, הזהרו מהגנבים!!! אין עיהם אף אחד לא קובע חוץ מהם!!!!
    סגור
  • מה קרה? הלכו הפוטים שלך אז אתה בלחץ. תרגיע ואל תאשים. (ל"ת)
    המצליף 04/02/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הליצנים תהיו זהירים יכול להיות שכבר מהיום יפתחו לכם את