נעילה מעורבת בבורסה: המעו"ף איבד השבוע 1.6%, בזק טיפסה ב-3.4%

מדד המעו"ף עלה היום ב-0.1% ומדד ת"א 75 נחלש ב-0.3%. בשוק המניות: נאוי איבדה 5.7% במחזור גבוה, בריינסוויי טיפסה ב-10.5%, ביוליין התחזק ב-7.8%
 |  (90)
מגמה מעורבת
הבורסה בתל אביב ננעלה לפני זמן קצר במגמה מעורבת, זאת אחרי יום מסחר יחסית רגוע. הבורסה הצליחה להתייצב סביב רמת הסגירה מאתמול, זאת אחרי יומיים רצופים שבהם נרשמו באחד העם ירידות שערים חדות לאחר התפטרותו של פישר והחשש מהתלקחות בגזרת הצפון.

בסיכום יומי, מדד המעו"ף עלה ב-0.1% ל-1,177 נקודות, מדד ת"א 75 נחלש ב-0.3%, מדד הבנקים טיפס ב-0.2%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.09 מיליארד שקל, מחזור בינוני ביחס לימים האחרונים. בסיכום שבועי, היומיים האחרונים בתל אביב לחצו את המדדים מטה. מדד המעו"ף השיל השבוע 1.6% מערכו, מדד ת"א 75 נחלש ב-1.3%, מדד הבנקים צנח בקרוב לשלושה אחוזים.

בשוק המניות בלטה לשלילה מניית כיל -0.61% כיל 2,265 -0.61% כיל בסיס:2,279 פתיחה:2,265 גבוה:2,280 נמוך:2,251 תמורה:27,867,816 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם ירידה של 1.4% תוך שהיא מרכזת את המחזור הגבוה בשוק. החולשה במניה באה בעקבות דוחות חלשים של פוטאש הקנדית. בצד החיובי בלטה היום מניית בזק -0.39% בזק 411.5 -0.39% בזק בסיס:413.1 פתיחה:410.6 גבוה:412.9 נמוך:408 תמורה:16,083,018 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם עלייה של 3.4% במחזור ער. מחזור גבוה ריכזה גם מניית נאוי +1.33% נאוי 2,060 +1.33% נאוי בסיס:2,033 פתיחה:2,033 גבוה:2,085 נמוך:1,970 תמורה:903,779 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנפלה ב-5.7% בעקבות הפצת מניות מצד בעלי השליטה

בצד החיובי נמצאת גם היום בריינסוויי -0.33% בריינסוויי 2,395 -0.33% בריינסוויי בסיס:2,403 פתיחה:2,403 גבוה:2,410 נמוך:2,386 תמורה:578,575 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה ב-10.5% ומשלימה טיסה של 134% מתחילת השנה. עוד בולטת במסחר שותפות מודיעין יהש -0.07% מודיעין יהש 1,495 -0.07% מודיעין יהש בסיס:1,496 פתיחה:1,496 גבוה:1,500 נמוך:1,422 תמורה:471,010 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם שעלתה ב-2.8% ואת ביוליין שזינקה ב-7.8%. עוד נציין את את אנקיאנו -0.35% אנקיאנו 1,124 -0.35% אנקיאנו בסיס:1,128 פתיחה:1,128 גבוה:1,139 נמוך:1,120 תמורה:9,815 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטסה ב-32% בעקבות מגעים למיסחור אחד מהמוצרים שלה.

תשומת לב המשקיעים כוונה היום כלפי גזרת הצפון, שם הולכים ומתבהרים פרטים אודות התקיפה הישראלית שבוצעה לפני מספר ימים במדינה. על פי חלק מהדיווחים, ישראל התקיפה מתקן לייצור נשק כימי. גם סוריה מצידה הודתה כי הותקפה. הניו יורק טיימס יודע לספר כי האמריקנים קיבלו מידע מקדים לפני ההפצצה.

המסחר בעולם

בעת נעילת המסחר בתל אביב, בורסות אירופה נסחרות במגמה שלילית. מדד הדאקס הגרמני והפוטסי הבריטי השילו 0.4% מערכם. בבורסה בצרפת נרשמו ירידות שערים של 0.7%.

בורסות המזרח הרחוק סגרו את יום המסחר במגמה מעורבת, עם נטייה לירידות שערים, בין היתר בשל דוחות חלשים של יצרנית קונסולות המשחקים נינטנדו. כמו כן, נתון הייצור התעשייתי פספס את התחזיות כשעלה ב-2.5% בלבד בחודש דצמבר. מדד הניקיי עלה 0.22%, ההאנג סנג ירד 0.4% ובורסת שנחאי התקדמה ב-0.12%.

אתמול ננעל המסחר בארצות הברית בירידות שערים מתונות. , הנאסד"ק וה-S&P 500 השילו עד 0.4% מערכם. לאחר סגירת המסחר פרסמה פייסבוק את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי. התוצאות של החברה עמדו בציפיות האנליסטים אך המניה השילה 3.5% במסחר המאוחר.

מניות במרכז

חברת כיל -0.61% כיל 2,265 -0.61% כיל בסיס:2,279 פתיחה:2,265 גבוה:2,280 נמוך:2,251 תמורה:27,867,816 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה גובה בעקבות דוחות מאכזבים של המתחרה הקנדית פוטאש. הרווח הנקי של יצרנית האשלג הגדולה בעולם הסתכם ב-421 מיליון דולר שהם 48 סנט למניה, נמוך ב-10 סנט מהצפי. כיל שנסחרה עד הדוחות ביציבות עברה לירידה של 1.8%. לידיעה בהרחבה

מניית נאוי +1.33% נאוי 2,060 +1.33% נאוי בסיס:2,033 פתיחה:2,033 גבוה:2,085 נמוך:1,970 תמורה:903,779 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה את המחזור השלישי בגובהו בבורסה, זאת בעקבות הפצת מניות מצד בעלי השליטה. ההפצה מתבצעת לפי מחיר של 10.7 שקלים, ירידה של יותר מ-5% ביחס למחיר הבסיס הבוקר. במסגרת העסקה מוכרים בעלי השליטה כ-5 מיליון מניות. לידיעה בהרחבה

שותפות הנפט מודיעין יהש -0.07% מודיעין יהש 1,495 -0.07% מודיעין יהש בסיס:1,496 פתיחה:1,496 גבוה:1,500 נמוך:1,422 תמורה:471,010 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עדכנה אתמול כי במסגרת הנפקת הזכויות שביצעה גייסה ממחזיקי היחידות סכום של 30.3 מיליון שקל. עד ליום האחרון של ניצול הזכויות שיעור ההיענות של המחזיקים עמד על 99.66%. הכסף שגויס ייאפשר למודיעין לשלם את חלקה לנובל דרילינג בכל הקשור לקידוח 'גבריאלה'. לידיעה בהרחבה

חברת הביומד אנקיאנו -0.35% אנקיאנו 1,124 -0.35% אנקיאנו בסיס:1,128 פתיחה:1,128 גבוה:1,139 נמוך:1,120 תמורה:9,815 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טיפסה בחדות. חברת האם כלל ביוטכנו +0.92% כלל ביוטכנו 352.9 +0.92% כלל ביוטכנו בסיס:349.7 פתיחה:349.7 גבוה:359 נמוך:344.2 תמורה:219,838 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה כי היא משהה את המגעים למיזוג עמה, זאת לנוכח מגעים למיזוגה עם חברות פארמה בינ"ל. לידיעה בהרחבה

מדיגוס -1.22% מדיגוס 56.9 -1.22% מדיגוס בסיס:57.6 פתיחה:57.9 גבוה:57.9 נמוך:56.3 תמורה:189,732 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה ב-9% לאחר שהחברה הודיעה כי הבקשה של שלושה מרכזים רפואיים לתוספת שיפוי נדחתה בגין הפרוצדורות המבוצעות באמצעות מערכת ה-SRS של החברה. לידיעה בהרחבה

תגובות לכתבה(90):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 62.
    דור
    טיפש ללא הפסקה 02/02/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתח הדלת וצא לנוח .יום ראשון מגרדים את 1200 .להתראות במטולה אה שחכתי אתה בטבאה בלי כסף......
    סגור
  • 61.
    כל בארביטרז ימחק בגלל החלשות ה$אפילו יהיה שלילי ביום א (ל"ת)
    זה שיודע 01/02/2013 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 60.
    גבעות-האלוף האגדי ניראה אתמול ערוץ 2
    ראל000045 01/02/2013 08:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא ניראה טוב יותר מלפני שנה (שניראה במגד בהדרכה לעיתונאים שהיסתלטו עליו) מאז המנייה שילשה את עצמה כנראה קיבל את הכספים מטוביה החולב את המשקיעים.אוי לנו שהוא מפרשן מיתקפת חיל האויר בסוריה לדעתי .האיש תימהוני אני לא מיתייחס לעברו הצבאי .מי שיודע לפני 30 40 שנה כל אשכנזי בצבא שהיה מעוניין קודם.
    סגור
  • 59.
    מישהי כתבה כאן שבטבע הסבלנות תשתלם. צדקה. (ל"ת)
    איציק 31/01/2013 22:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    טבע
    יוסי 31/01/2013 22:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעופניקים בני זונות הורידו את טבע בכוח בנסדק +3% עכשו
    סגור
  • 57.
    יום ראשון 1182 בבוקר על מנת לסגור אופטימיות של0.34% (ל"ת)
    Dor 31/01/2013 21:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    שום סיבה לעליות. תראו איזה זינוק במלאנוקס כה שקוף
    עורב אמיתי 31/01/2013 19:16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ואני עוד מחזיק בה במעט כן? אני הראשון שצריך לשמוח אבל קולט את המשחק המלאכותי ליישר את המדד. הכיוון למטה חברים.
    סגור
  • יתכן והיא הולכת לכיוון 60 דולר. (ל"ת)
    oraemuna 31/01/2013 22:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יעלה ל 1182 לסגור פער אופטימיות יורידו בנקים לאזן (ל"ת)
    Dor 31/01/2013 21:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 55.
    וגם: היום היה ניכר שרוצים להעלות אבל הורידו כל הזמן
    עורב אמיתי 31/01/2013 17:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז... זה מה שאומר לי שירידות לפנינו לפחות עוד כמה ימים
    סגור
  • טען עוד
  • תתכוננו לעליות מתמשכות מיום א הקרוב.
    oraemuna 31/01/2013 22:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאלה שנוסעים לאילת, אל דאגה, אנחנו נחגוג עבורכם.
    סגור
  • 54.
    שחקנים רוצים בכוח לעלות כמה נקודות למעלה כדי לסדר
    עורב אמיתי 31/01/2013 17:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פוזיציה. רואים את זה בדואליות כמו מלאנוקס. מבחינה פונדמנטלית- אין סיבה לעליות. נגיד עוזב, מתיחות בגבול, אין רבע קואליציה. יפתח בירוק ויעבור לאדום אלא אם נתבשר איזו בשורה מהממת. וגם: באיזור המטורף הזה- בואו נראה איך עוברים את סופש.
    סגור
  • 53.
    קצת ירוק וכל חוזי הקטסטרופות נעלמו מהפורום
    עילוי ירוק 31/01/2013 17:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הלו, אסד? אתה יכול להכנס לפורום להגיד אם יש עוד משלוח ללבנון או שלא? חצי-חצי ברווח על הפוטים, כדאי לך, יצא לך יותר מאשר פוטין משלם לך בשביל לשחוט מורדים.
    סגור
  • איפה בדיוק ירוק0.06% זה ירוק ?גלום 1181.41 עליה של
    Dor 31/01/2013 19:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    0.34%ממד המעוף. כל עליה נמוכה מזו ביום ראשון תוריד את הקולים ויעלו הפוטים הקרובים לכסף.מריח מלכודת ללונגיסטים בקולים.
    סגור
  • 52.
    עד פריצה של 1193 במחזור גבוה השרוול ל 1165 רק אתנחתא (ל"ת)
    Dor 31/01/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    חברים טעיתי חשבתי שווארמה אבל הגלום עלה ב0.34% כך
    Dor 31/01/2013 17:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שביום ראשון שיבוא עלינו לטובה .קולים ב0.4%+ לא עולים פוטים לא יורדים.בכל מקרה לעולם לא לצאת לסופ״ש עם סחורה.מנקודת מבט של איש עסקים פוטים היו שווים קניה.אולם האופטימיות שנוצרה היא מכוונת.לכן ביום ראשון המדד חייב להגיע ל 1181.5על מנת לסגור את הפער בין שער אמיתי לשער גלום.
    סגור
  • דור ובמידה והשוק ירד ביום א בבוקר כמו שאני חושב אז מה ? (ל"ת)
    שיקו 31/01/2013 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • סבבה. אבל בתוך יומי יכול עוד לרדת... (ל"ת)
    עורב אמיתי 31/01/2013 17:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היי דור אני דיי אופטימי ליום א וגם חיזקתי בסוף אני עוד
    שיקו 31/01/2013 17:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאמין ב 1165
    סגור
  • 1165-1147נראה החודש .כל שן למעלה הזדמנות לקנות פוטים (ל"ת)
    Dor 31/01/2013 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    אתה נוסע לאילת,אני נשאר אצל שמש (ל"ת)
    דחלילון לדור 31/01/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 49.
    מי שקרא את תגובה 24 בזמן מורווח 8 אחוז בשעה וחצי
    מסיל 31/01/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ועכשיו אני אומר גם בנוסף חברת אדרי -אל וחברת אקס טיאל -לא המלצה מחזיק בניירות
    סגור
  • 48.
    ביוקנסל הינה חברת הביומד הכי מבטיחה בשוק הישראלי.
    ד"ר ביו 31/01/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ללא ספק ביוקנסל הינה חברת הביומד הכי מבטיחה בשוק הישראלי. התוצאות החיוביות כנראה יובילו לעסקה עם ענקית פארמה והחברה כבר מפתחת דור שני עתידי למוצר המוביל. זה האקזיט הבא בביומד.
    סגור
  • 47.
    שים לב מדד הבנקים נסוג מ 1126 יגיע ל 1105 מעוף 1165 (ל"ת)
    לעורב מ dor 31/01/2013 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 46.
    בבוקר אפשר היה להריח את השווארמה של שמש למרחקים
    לעורב מ dor 31/01/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני הופתע אם תהייה תנועה חריגה .שים לב במהיר אחרי הסגיר ב 16:25 מה מצב הגלום ומה לוקחים יותר פוט או קול זה יעזור לך מאוד.עד הסגירה אל תעשה כלום.
    סגור
  • עוד שבוע כולם מוזמנים לשמש,על חשבוני (ל"ת)
    דחלילון 31/01/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 45.
    תקרא תגובה 31 (ל"ת)
    לעורב מ dor 31/01/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    מעברות..
    אבי 31/01/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה הסיפור שלה?? חרהההה...אבל, כל חרה מגיע היום שלו
    סגור
  • 43.
    בריינסוויי האם הולכת להנפקה בנאסדק? מי יודע? (ל"ת)
    אנונימי 31/01/2013 15:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 42.
    עליות בעוד כמה דקות
    שקשוקה עם חריף 31/01/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים כל היום הבורסה לא זזה... בעוד כמה דקות הבורסה תעלה...חזק. חכו ותיראו
    סגור
  • 41.
    איזה מחזורים בבריינסווי! היום נכנסתי ב
    שלומית 31/01/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    35K. השמיים הם הגבול ככה נראה שם. עשיתי זאת על דעתי בלבד ולא ממליצה.
    סגור
  • 40.
    שימו לב פוט 1160 אדום קול 1190 אדום צא ולמד!!!!!!! (ל"ת)
    Dor.שווארמה שמש 31/01/2013 14:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    סוף יום שני הצדדים אדומים מצויין לכותבים .מפת הדרכים לא
    Dor.שווארמה שמש 31/01/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השתנתה בשלב זה.
    סגור
  • 38.
    למה מניה עולה איזה באסה תמכרו הרצה אמיתית (ל"ת)
    עילוי רק עכשיו ראיתי 31/01/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    פרוטליקס לפני המראה
    ירון 31/01/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הודעה חשובה בקרוב
    סגור
  • 36.
    בריינסווי
    א.א.א 31/01/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עליות בבורסה , מחזור יומי ענק. יש הסכם
    סגור
  • 35.
    כפי שצוין:בשעה 11המדד ניסה 1182 ונסוג.תמרור אזהרה אדום
    Dor 31/01/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שבירה של 1174 היום אוי אוי בום בום שבוע הבא ראו הוזהרתם
    סגור
  • 34.
    מדד הבנקים מתחת ל1126 גרוע שבוע הבא בום בום (ל"ת)
    Dor 31/01/2013 14:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 33.
    מוצאת כיוון למטה (ל"ת)
    גל 31/01/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    שבוע הבא ל 1165 או הרבה פחות לנואיבה (ל"ת)
    Dor היום שווארמה 31/01/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    חמישי שעבר מדד 1196.41.לא יהיה מעל היום.מסקנה שיאים ו
    Dor 31/01/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שפלים ממשיכים ברצף יורד .לפחות עד 1165 ברצינות.
    סגור
  • 30.
    עילוי פיננסי מה זה הביקוש הענק במניה?
    סקרן למי שמבין 31/01/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קראתי באתר ספונסר על מניה זאת .האם אפשר לדעת מה יש שם בבקשה ממכם
    סגור
  • 29.
    חברה לישראל..וכיל
    סקרן 31/01/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מצליח את ההתנהגות של מניה חברה לישראל .. כאשר כיל עולה אזי תמיד חברה לישראל תעלה פחות... אבל כאשר כיל יורדת אזי חברהלישראל יורדת יותר.... מישהו יכול להסביר את הניגוד הזה ??
    סגור
  • 28.
    פתיחה-בדיחה
    פיקצ'ו 31/01/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה הפך להיות קבוע פתיחה-בדיחה של 0.3 למעלה, ואז ירידה. ולא משנה מה הייה בחו''ל
    סגור
  • כמה שאתה צודק (ל"ת)
    סוחר 31/01/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    מנית עילוי בדרך לשיא יומי חדש ככל הנראה תעבור 7אג
    ליאור 31/01/2013 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תזכרו את זה
    סגור
  • 26.
    שווארמה קולים ופוטים אדומים הסוף היום אוכלים את הטטא (ל"ת)
    Dor 31/01/2013 13:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    חברים שווארמה יקלו גם מהקולים ומהפוטים שניהם בסוף אדומי (ל"ת)
    Dor 31/01/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הסבר בבקשה? יהיו גלים זה מה אתה אומר ? (ל"ת)
    עורב אמיתי 31/01/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ישרפו יום של טטא גם פוטים והקולים אדומים.עיניינית למפת
    Dor 31/01/2013 13:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הדרכים .אם בסוף יום מתחת ל 1174 יוצאים להמשך הדרך לאילת1165
    סגור
  • ברור. סבבה. תודה ידידי! (ל"ת)
    עורב אמיתי 31/01/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    פריון נטוורק כנראה לפני חידוש חוזה עם גוגל
    מסיל 31/01/2013 12:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ירדה חזק בזמן האחרון היום החל תיקון מעלה -לא לפספס -אין לראות באמור המלצה משום סוג שהוא
    סגור
  • 23.
    שימו לב ל1182 חצייה יכול המשך ל1193 עד שם מגיע הרצף
    Dor 31/01/2013 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היורד.אי חצייה של 1193 יוצאים מהמנוחה דרומה
    סגור
  • 22.
    .דסק"ש מכרה את גיוון הודעה בהמשך לפי שווי 800 מד (ל"ת)
    מאיה סוף יום 31/01/2013 12:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    פרוטליקס לפני טיסה
    יוגב 31/01/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חתימה על חוזה ענק בברזיל בקרוב מי שלא יקשיב ויפנים יבכה
    סגור
  • 20.
    לכלכלן
    דחלילון 31/01/2013 11:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מחזיק שורט על המעוף בשער 130,אני מוכן לקנות היום בכל סכום בשער 140,היום המדד 1180 נדבר עוד שבוע,יום טוב לך
    סגור
  • ידידי דחלילון מעניין שבחודש סופטמבר שהתחיל הראלי נעלמת
    כלכלן 31/01/2013 14:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהפורום כי המעוף עלה ב200 נקודות וסגר פער ענק כמו שאמרתי אז מי שאסף סחורה הרוויח כל הליצנים כאן שצועקים ירידות כמו דור עורבנית אנונימי עשים הפוך על הפוך שפראיירים תמימים מוכרים בזול הם קונים ידוע שהמעוף עומד להתפרץ למעלה רק זורקים ידים חלשות בדרך למעלה
    סגור
  • 19.
    אני חושבשאנחנו לא יודעים מה אנחנו מידברים
    דוד 31/01/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בשעה 3 יתחיל הצבע האדום זה מישחק ידעה
    סגור
  • 18.
    האם לקנות עכשיו עילוי פיננסי ?
    ילד חדש 31/01/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אודה על דעתכם ?
    סגור
  • 17.
    תיזהרו ממנית עילוי פיננסי הרצה כרגע
    דובי 31/01/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קלטנו במחשב את הפקודות של המכונות שם סוחרי יום ירימו אותה היום וביום ראשון ואחרי כן שוב יורידו אותה הנה אני מזהיר
    סגור
  • 16.
    היי דור חשבתי לדחות את הנסיעה לאילת ביגלל מזג האויר
    שיקו 31/01/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אבל אולי ניסע בצהריים דרומה יום טוב
    סגור
  • 15.
    עוד מעט יפילו את המען"ף (ל"ת)
    לילי 31/01/2013 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה לא מחדיש קולים זה ידועה
    דוד 31/01/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם מנסים להתפתיר מן הקולים
    סגור
  • 14.
    רואה תיקנתי אז מה עם רציו
    מה עם רציו 31/01/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה שותקים בקשר לגל
    סגור
  • 13.
    הקרנות חוזרות של הסרט.
    חשבונאי 31/01/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבמאי-אותו במאי, השחקנים-אותם שחקנים.מה שמשתנה זה הסאשן.
    סגור
  • 12.
    כפי שצוין אתמול היום ינסה המדד להתיישב מעל 1182 .. (ל"ת)
    Dor 31/01/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • קבל לייק.1182 אבל....... (ל"ת)
    חשבונאי 31/01/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בכל מקרה, עוד לא מחזיק בכלום. ממתין (ל"ת)
    עורב אמיתי 31/01/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דור, אפילו זה אני לא בטוח.. המצב בטטה לימים הקרובים (ל"ת)
    עורב אמיתי 31/01/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    אתמול כתבתי לך שהיום יכול להיות שתצדק.אבל אתה בחור עקשן
    לעילוי ירוק מ. Dor 31/01/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שבועיים המדד יורד ואתה מספר לעצמך על קואליציה, אסיה.תתחיל להיות דינמי ולא שבוי בידיי האגו שלך .
    סגור
  • 10.
    אני חוזר ואמר כל רגע שהמעוף בשער כזה הזדמנות קניה שלא
    כלכלן 31/01/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תחזור מי שיאסוף סחורה בזול היום יעשה סיבוב יפה תוך חודש אחד הפער מארה"ב אירופה ואסיה ענק והוא יסגר בסוף בראלי מהיר
    סגור
  • מדד הבנקים מתחת ל 1126 שימו לב חצייה ישנה מומנט לטווח
    Dor 31/01/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הקצר ביותר.ההמשך ידוע עד ש1165 לא ייבדק לא יהיו עליות משמעותיות ל 1240
    סגור
  • אתה כבר חודש אוסף חרא כמוך ועדיין לא שבע תזהר לא להקיא (ל"ת)
    הקוסם 31/01/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • רק טיפש כמוך יכול לספר ספורים הזויים על איסוף קח כדור (ל"ת)
    Dor 31/01/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • הכל שלך,תאסוף כמה שאתה רוצה,בתאבון (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 31/01/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • דור בחודש יולי אוגוסט היה כאן בפורום כותב בשם דחלילון ש
    כלכלן 31/01/2013 10:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שצעק קריסה סוף הבורסה אני אמרתי בקיץ לקנות ומי שהקשיב בסוף אוקטובר היה מרווח במניות המסוכנות יותר כמו סלקום פרטנר ואידיבי ביותר ממאה אחוז ובסולידיות כמו כיל טבע בזק שטראוס רמי לוי כור כמעט חמישים אחוז אני עובד בשיטה של באפט קונה שכולם מוכרים בפחד ומוכר לקראת סוף הראלי כמה שניתן לחזות כך עשיתי גם ביפן אחרי הצונאמי קניתי טויוטה מאזדה ומכרתי מעל מאה אחוז רווח כנ"ל בארה"ב אירופה לא הייתי ממליץ להיכנס עדיין
    סגור
  • אתה סיפור הצלחה (ל"ת)
    Dor 31/01/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 9.
    הברוסה מנהלת כשוק הימורים
    מיסטר חרטא 31/01/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ה כ ל חרטא ה כ ל מתנהל לפי שוק האופציות ...!
    סגור
  • 8.
    הדולר יתחיל לטוס בגלל המצב
    קולןמבו 31/01/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא כדאי להישאר בלי דולרים ועם החיזבאללה לסוף השבוע הקרוב -לא המלצה משום סוג
    סגור
  • 7.
    אידיבי אופציה6 המשך פיצוצים גלטן אופציה ג המשך פיצוצים (ל"ת)
    נירו טורבו 31/01/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 6.
    ביולין
    אנונימי 31/01/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ממשיכים לשער 200 תוך פחות משבוע
    סגור
  • זהירות ...הולכת להתממש רציני (ל"ת)
    לאנונמי 31/01/2013 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    לעילוי ירוק
    אדמוני 31/01/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אחי להביא לך אוכל לשבת?אתה לא צריך להתבייש אני עובד בלתת,אנחנו נותנים אוכל לניזקקים,בתאבון אח שלי
    סגור
  • 4.
    "התאוששות"? לא בבורסתנו ממש לא (ל"ת)
    גל 31/01/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    פרוטליקס לפני חתימה על עיסקה גדולה להפצת התרופה
    חיים 31/01/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למחלת הגושה הודעה בקרוב
    סגור
  • פרוטליקס
    גולן 31/01/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חיים, מתי ההודעה צריכה לצאת... כבר חצי שנה אני שומע על זה...
    סגור
  • 2.
    מה אם גל לעזאזל למה
    מה אם רציו 31/01/2013 09:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא אומרים כלוםםםםםםםםם למה איפה אתם ביזפורטל רוצים ראיון אם לנדאו לדעת מה קורההההההה
    סגור
  • תלמד לכתוב: מה עם רציו, זה מאד צורם (ל"ת)
    המורה לעברית 31/01/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אם/עם
    ראם 31/01/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עם בעין מה קורה לעברית שלנו?????!
    סגור
  • 1.
    מה עוד לא קרה עדייין שצריך לקרות השבוע?
    עילוי ירוק 31/01/2013 08:50
    הגב לתגובה זו
    8 2
    מבוך בבנית קואליציה - היה לנו, נגיד מפתיע באמצע המסחר - היה לנו, תקיפה בסוריה - היה לנו - צרות ממלאנוקס - היה לנו. מה חסר? רעידת אדמה? צונאמי?הר געש? גם אלו בקושי ידגדגו למעוף. מקווה שאסד קנה פוטים לפני שהעביר את הטילים לסוריה, לפחות יצא לו כמה ג'ובות לפני שיזרקו אותו לרוסיה.
    סגור