סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.1%, נייס זינקה 6.5% במחזור הגבוה בשוק

מדד הביטוח צלל 1.7%. שותופות מודיעין טסה 23.3 לאחר אישור גבריאלה, בריינסווי התממשה 5.4%, די מדיקל צללה 19.1%, אורכית צנחה 24.8%
 |  (83)
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א סיימה יום מסחר תנודתי במגמה מעורבת. מדד המעו"ף כבר עלה 0.6%, אך בשעה 14:20 החל להיסחר באדום בהשפעת היחלשות החוזים בוול סטריט. לקראת סיום המסחר מדד הבנקים, שהעיב על המעו"ף וכבר צלל 0.9%, סיים ללא שינוי ועזר למדד לסיים במגמה חיובית.

החוזים בוול סטריט נסחרו במרבית שעות היום במגמה מעורבת, כשחוזה הנאסד"ק מכביד על המסחר, לאחר שמניית אפל נפלה במסחר המוקדם. המשקיעים בת"א ממתינים בדריכות להמשך עונת הדו"חות בארה"ב, שצפויה להמשיך ביתר שאת השבוע עם פירסום התוצאות הכספיות של ענקיות הבנקאות וענקית השבבים אינטל.

מדד המעו"ף עלה 0.13% ונסחר ברמה של 1,219.33 נקודות. מדד ת"א 75 ירד0.3%, מדד הבנקים סגר יום תנודתי בירידה מינורית של 0.07%. מדד ת"א בלט לשלילה וצלל ב-1.68%. מחזור המסחר הסתכם ב-888 מיליון שקלים.

בין המניות בלטה מניית נייס 0% נייס 38,720 0% נייס בסיס:38,720 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: במחזור הגבוה בשוק- 65.8 מיליון שקל ובעלייה של 6.5% על רקע הפירסומים למו"מ לרכישת חברת ורינט, עסקה המוערכת בכ-1.5 מיליארד דולר. בזן 0% בזן 177 0% בזן בסיס:177 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השילה 2.2%. בריינסוויי 0% בריינסוויי 2,389 0% בריינסוויי בסיס:2,389 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התממשה 5.4%. מודיעין יהש 0% מודיעין יהש 1,512 0% מודיעין יהש בסיס:1,512 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 23.3% ברקע הועדה המחוזית לתו"ב לקדוח ברישיון גבריאלה.

המסחר בעולם

בורסות אירופה נסחרות במגמה מעורבת לאחר שבתחילת היום בלטו בעליות שערים נאות. מדד הדאקס עולה 0.27%, הקאק הצרפתי מוסיף 0.3% והפוטסי האנגלי נסחר ללא שינוי.

בורסות אסיה סגרו בעליות שערים נאות וממשיכות את הראלי המרשים מאז נמצא הפיתרון שמנע את ה'צוק' הפיסקלי המאיים. בורסת שנחאי בלטה בעליות שערים נאות של 3% ברקע להודעת הרגולטור הסיני, הקוספי הוסיף 0.52%. הבורסה ביפן סגורה היום לרגל חופשה. המסחר בוול-סטריט מתנהל כעת בירידות שערים, כשמניית אפל צוללת 3.2%

עונת הדו"חות בארה"ב צפויה להימשך ביתר שאת השבוע ולהעלות הילוך. בין המדווחות הבולטות ניתן למצוא את הבנקים גולדמן זאקס וג'יי פי מורגן, כמו גם את ענקית השבבים אינטל והקונצרן ג'נרל אלקטריק.

מניות במרכז

מודיעין יהש טסה 23.3%. הועדה המחוזית לתו"ב החליטה לאשר לשותפות לקדוח ברשיון "גבריאלה", ועל פי הערכות הוא צפוי להתחיל בעוד מספר שבועות. לכתבה המלאה

נייס 0% נייס 38,720 0% נייס בסיס:38,720 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 6.5% על רקע דיווחים לניסיונה להגדיל את אחיזתה בשוק האמריקני. לפי דיווחים בכלי התקשורת, חברת הטכנולוגיה, שלה קופת מזומנים דשנה, מנהלת מו"מ לרכישת חברת ורינט בדרך של מיזוג ע"י עסקה בהיקף כספי של 1.5 מיליארד דולר בדרך של מזומן ומניות. לכתבה המלאה . ערן יעקובי, מנהל המחקר בדש מזהה פוטנציאל: "בטווח הארוך זו עסקה מנצחת - להגדיל החזקה במניות".

סולגרין 0% סולגרין 850 0% סולגרין בסיס:850 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טסה 5.7% לאחר שכבר זינקה 13%, לאחר שהודיעה על הקמת מרכז לניטור סוכרים . מנכ"לית החברה: "המרכז צפוי לקדם משמעותית את מכירות החברה".

חברת אנרג'יקס 0% אנרג'יקס 419.8 0% אנרג'יקס בסיס:419.8 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , של אלוני חץ 0% אלוני חץ 3,592 0% אלוני חץ בסיס:3,592 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , הודיעה על השקעה במתקן פוטווולטאי בעלות של 350 מיליון שקל. לכתבה המלאה

ישראמקו יהש 0% ישראמקו יהש 43.1 0% ישראמקו יהש בסיס:43.1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סיימה ללא שינוי. האנליסט של סיטי ערך שיחה עם מנכ"ל החברה והותיר אותה בראש רשימת המומלצות בסקטור בישראל והעלה את מחיר היעד ל-82 אגורות, המשקף אפסייד של 26.2%. סיטי שוריים על ישראמקו

חברת קרדן אן.וי 0% קרדן אן.וי 40 0% קרדן אן.וי בסיס:40 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שבשליטת יוסף גרינפלד, דיווחה כי הגיעה להסכמות עם מחזיקי האג"ח מסדרות א' ו-ב' שיימנעו הסדר והעמדת החוב לפירעון מיידי. נזכיר כי חברת האחזקות נקלעה לסחרור בעקבות המשבר בשווקים הפיננסיים ותשואות אג"חיה הינן דו-ספרתיות, דבר אשר משקף חשש כבד כי החברה לא תוכל לשרת את חובה. לכתבה המלאה

חברת הטכנולוגיה נובה 0% נובה 8,775 0% נובה בסיס:8,775 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , המספקת פתרונות מטרולוגיה עצמאיים עבור בקרת התהליכים בשוק המוליכים למחצה, אשררה את תחזיותיה לרבעון הרביעי לשנת 2013. החברה צופה הכנסות של 18.5-22 מיליון דולר, עם רווח מדולל למניה 0-0.08 דולר על בסיס Non-Gap.

חברת {דלק ישראל}, שבשליטת יצחק תשובה, הודיעה כי חתמה על הסכם להספקת סולר ב-200-300 מיליון שקל לתחנת הכוח ברותם. לכתבה המלאה . בנוסף, דיווחה החברה על הקמת תחנה לתדלוק כלי רכב בגז טבעי שיגיע ממאגר הגז 'תמר'. לכתבה המלאה

חברת המלונאות ובתי הקזינו קווינקו 0% קווינקו 656.7 0% קווינקו בסיס:656.7 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרת ברקע לעזיבתו המפתיעה של המנכ"ל טל טרגן, זאת לאחר כהונה של כשנה בלבד. התפטרות המנכ"ל תיכנס לתוקף החל ה-30 באפריל 2013. נזכיר כי החברה, בשליטת איש העסקים יגאל זליכה, מצויה בקשיים, ואג"ח החברה נסחר בתשואה דו-ספרתית גבוהה של כ-65%, המשקף את חשש המחזיקים כי החברה לא תוכל לעמוד בהתחייבויותיה.
תגובות לכתבה(83):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 57.
    מחרר יחגגו בגדול. תיזכרו. (ל"ת)
    הפוטים שלי 14/01/2013 23:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    בונוס לא לבעלי לב חלש
    ניר 14/01/2013 21:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המניה שווה שער 60 לא פחות אבל יש מכונות מסחר מחד ואין הרבה קונים מאידך ולכן התנודות יכול לרדת גם ל24 וגם לעלות לעבר 40 והכל בתוך דקות לכן מי שמאמין במוצר שישאר ומי שלא שיצא
    סגור
  • 55.
    גבעות עולם
    אוהבת להפליץ 14/01/2013 21:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד מיזמן המחתרת מתי שאני רואה ייייירררייים אני נישכבת ומפליצה באופן אוטומתי על הגבעות. חחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 54.
    ממש לא נכון. המצב בארהב דומה כרגע למדד 25. מניה אחת
    לאמיר 14/01/2013 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכבידה עליו. במשקל גבוה. ברגע שיהיו תוצאות טובות לבנקים, (מחר) או נאום ברננקי (היום) יש מצב לעליות. ואגב- שימו לב למלאנוקס. עולה כבר כמה ימים. האמריקאים לא מענישים. רק לתדשומת ליבכם לקראת הדוחות
    סגור
  • 53.
    שימו לב לאיזור חייב לעלות ל 1233 ולא נכנס לדשדוש ואז אח
    Dor 14/01/2013 18:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי הבחירות להערכתי יהיה מימוש עד שתתבהר האי וודאות לגבי הקואליציה.בנט ללא איזון של לפיד ולמבני יאותת על בעית משילות אי הליכה למו״מ עם אבו מאזן,ופרצוף חרא בעולם .זה מצב מאוד בעייתי לישראל וכמובן ישליך על המדדים.
    סגור
  • 52.
    תמיד אמרתי שצריך לעשות הפוך,לכן הפוטים ידברו גם מחר... (ל"ת)
    לאמיר על מנתח ספונסר 14/01/2013 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    לא סתם גרוע-כי בעל אינטרס-אינו מבין כלום בשוק (ל"ת)
    טומי לאמיר 14/01/2013 17:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 50.
    המנתח של ספונסר גרוע ביותר
    אמיר 14/01/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טען שהולכים לעליות-חחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 49.
    מה אם הרוח הגבית מסין ?
    co007 14/01/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבטיחו אחלה בורסה היום. מה שקיבלו המחזיקים באשליות .ואחד חאזוק. זה רק הסיפתח להמשך השבוע.
    סגור
  • עם בע'. קניתה? מכרתה? (ל"ת)
    ל007 14/01/2013 18:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 48.
    התרחקו מישראמקו.
    oraemunna 14/01/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מודעת שאני מזהירה ממניה שעולה הרבה זמן. אני מודעת לעמדתי בניגוד לזרם. ישראמקו תיפול ובגדול. היום החזיקו אותה בכח למעלה.
    סגור
  • 47.
    לכול האנליסטים בגרוש
    co007 14/01/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    המציאות מחקה לכם את החיוך בצהריי היום. תמשיכו לחשב ולקשקש בסוף תמצאו אותכם עם המכנסיים למטה.....
    סגור
  • שורטיסטים אל תשמחו. עליה קלה בארהב ואתם אבק. אדום (ל"ת)
    עורב אמיתי 14/01/2013 17:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לאפס אפס אין שקל על התחת פחחחחחחחח (ל"ת)
    Dor 14/01/2013 17:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בלי כסף אין זכות דיבור אתה מחוק מחכה לירידות שוודאי יגי
    Dor 14/01/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יגיעו,ודי בקרוב.אבל לא תהיה שם כי הפסדת הכל שהשוק עלה מ1165ל 1245. טמבל
    סגור
  • 46.
    איך מפילים את השוק בכוונה (ל"ת)
    לילי 14/01/2013 16:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    מי יודע מה
    ריבקה נוביק 14/01/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קורה בקסם בנקים פי 2
    סגור
  • 44.
    אסד תעשה לי כימי (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 14/01/2013 15:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הלוואי שיעשה לך ילד .חחחחחחחח פחחחחחח (ל"ת)
    Dor 14/01/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שלום יפיופה (ל"ת)
    רן 14/01/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    נפט בגבריאלה בביטחון מלא!!!
    יובל 14/01/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יש נפט בגבריאלה (המלאכית)וזה ברור!!!! עינין של כמה שבועות ומודיעין יהש בפסגות שלא ידענו......
    סגור
  • 42.
    סיבוב שני נפתח. נרכשו קולים 1220 (ל"ת)
    עורב אמיתי 14/01/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תהיה. זהיר המדד עומד בנקודה חשובה. (ל"ת)
    Dor 14/01/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מכרתי הקולים. העדפתי להיות זהיר. למרות שמאמין שהבנקים
    עורב אמיתי 14/01/2013 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בארה"ב ידווחו טוב ויהיו עליות. השאלה מה ירצו כאן השחקנים. כולם רוצים עליות, אבל הם לא מעונינים כנראה לעבור את 1240 כל כך מהר...אחרי הבחירות אם לא יהיו הפתעות- יהיו גם עליות כי ביבי ירכיב הקואליציה (לצערי) עם לפיד ועם בנט והשוק יאהב את זה.
    סגור
  • טוב עשית,אני חושב כמוך לגבי ביבי .בכל מקרה נראה לי מצב
    Dor 14/01/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    של חוסר וודאות עד הרכבת הממשלה ,זה יכול ליצור ירידות.לאיזור 1190.שים לב לסיום היום בנמוך היומי עם מחזור גדול מאתמול.איתות לחולשה.נקודת אור יחידה היא שמירה של 1217 ,למרות שעדיף אם המדד היה סוגר מעל 1220.
    סגור
  • 41.
    לכל המוטרדים, מכרתי את הקולים לפני שעה וחצי בשער 780..
    עורב אמיתי 14/01/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
    20 0
    וחוץ מזה: מתכונן לעוד סיבוב..כשירד , אני אקנה כי מאמין בעליות.
    סגור
  • 40.
    עוד מעט אדום חזק (ל"ת)
    רן 14/01/2013 14:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 39.
    העים הבורסה רואה את מצב המשק או כבת יענה
    דוד 14/01/2013 14:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    העים הבורסה עבדת ביושר או שהי עובדת כמו שהי מריצה מניות עים הציבור יריץ מניות כבר יההה חקירה אבל שבורסה מריצה בלי סיבה זה מותר לה שיש מלחמה הבורסה עולה שהמשק לפנה מיתון הי עולה שהממשלה עים גירעון של 39000000000 זה מותר לה הבורסה עולה עים זה לא הרצה מה זה הרצה הי מסתקלת על אסיה העים ישראל כמו מצב של אסיה לזה קורעים בורסה של בת יענה שלו מסתכלת על עצמה עים אתה במינוס כזה בבנק אתה לא יכול לזוז ופו הי לא חשבת על כלום רק אך להריץ מניות הכיון הוא למטה ולא למעלה
    סגור
  • 38.
    אך יש עלויות שהמצב קשה חברים צריך לרדת חזק (ל"ת)
    יוסי 14/01/2013 13:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 37.
    הבורסה לא עבדת ביושר כי פו 39000000000 הממשלה בצרות וה
    אבי 14/01/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני לא מבין עים כל כך הממשלה בצרות ופו הבורסה עולה העים עוד לגנב כסף מהציבור זה מיצוה שהממשלה תלך לעבוד ולא לגנוב את הכסף של הציבור תעבדו ביושר ולא רק לעקוץ את הציבור
    סגור
  • 36.
    ראיתם את מניית נייס עולה קרוב ל6%
    אחת שמבינה א 14/01/2013 13:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מנייה מאוד טובה שלא הפסקתי להמליץ עליה וישראמקו לא מפסיקה לעלות. בבליון תמשיך לעלות. אני מאוד מאוד מרוצה. שיהיה לכם המשך יום נעים ירוק ומהנה!
    סגור
  • לאחת שמבינה
    מירי 14/01/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלום לך, כל הכבוד לך את באמת מבינה, בהצלחה לך.
    סגור
  • תודה תודה! גם אנחנו מרוצים. יום טוב לך! (ל"ת)
    עורב אמיתי 14/01/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    שערים מצחיקים...הודעה על תחילת ניסויים בקנה
    בונוס לא לפספס 14/01/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מי שיהיה בחוץ יהיה לחוץץץץ
    סגור
  • מכולם. עשה לעצמך ולמניה טובה, תוריד פרופיל.יהיה בסדר (ל"ת)
    נשמע שאתה לחוץ יותר 14/01/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 34.
    נוסף לרכישת בנייני משרדים ומגורים במוסקבה ב-230 מיליון
    אפרו 14/01/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נוסף לרכישת בנייני משרדים ומגורים במוסקבה ב-230 מיליון דולר מצ'יינה סוננגול, ערך לבייב עסקה נוספת עם רומן אברמוביץ' ב-371 מיליון דולר
    סגור
  • 33.
    כן פייט 3% + מחזור 8 מיליון , מציאה !!!! (ל"ת)
    אופציה 9 =מציאה !!! 14/01/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה שחשוב, הכיוון למטה
    co007 14/01/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניית אפריקה עשתה סיבוב יפה. עכשיו הדרך לכיוון שער 700.
    סגור
  • 32.
    יכול להיות מימוש תוך יומי שימו לב ל 1217 .פיוצרים מתמתנ
    Dor 14/01/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ים
    סגור
  • 31.
    מימוש ענק ברווח יפה לאפי פיתוח(אפריקה) הודעה בהמשך
    ממלה 14/01/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מימוש ענק ברווח יפה לאפי פיתוח(אפריקה) הודעה בהמשך
    סגור
  • 30.
    הכל החיסת עיניים (ל"ת)
    איזה עליות 14/01/2013 12:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 29.
    אין מוכרים ואין קונים כי גם הסדר וגם פירוק כבר לא מפחיד (ל"ת)
    אג"ח אידיבי אחז' 14/01/2013 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    למרות שאין לי כלום ,כמו שאמרתי אתמול לידידי העורב השבוע
    Dor 14/01/2013 12:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קול 1230 יגיע ל 1230 ש״ח
    סגור
  • 27.
    תודה לכוחות המעוף הרווחנו יצאנו כיף. איפה השורטיסטים? (ל"ת)
    Dor 14/01/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    די מדיקל
    יוסי 14/01/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה החברה של אתמול, מירב והבחור הנוסף שאמרו שדי מדיקל נמכרת פי 6, בגללכם אני מופסד 10 אלף ש"ח על הבוקר אני מקווה תפסידו את כל חסכונותיכם, למה להמליץ סתם ללא שום ידע, אתה פוגעים באנשים , תתיביישו לכם
    סגור
  • 25.
    עוד המלצה נוספת על חברת כן פייט בקרוב
    יוני מIBI 14/01/2013 11:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המלצה נוספת על כן פייט בקרוב מחברת IBI לפי מחיר יעד של 1.88 אג למניה
    סגור
  • 24.
    מי רצה בונוס ולא קיבל קונוס (ל"ת)
    הבורר 14/01/2013 11:52
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • אולי אתה קיבלת אחלה קונוס...זה מניה לטווח ארוך. ימים עו
    לבורר 14/01/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יפתיעו ובגדולללללללללל
    סגור
  • 23.
    בוקר טוב לכולם המלצה שלי להחודש לאסוף מניות של נוחי במי
    כלכלן 14/01/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    4 2
    במיוחד את מדפסות הכסף שלו שופרסל וכור אפשר קצת מדסק"ש למי שרוצה תנודתיות גבוהה השוק בארץ יעלה עד סוף החודש חזק בגלל הבחירות ואם הממשלה החדשה תעשה צעדים חדשים השוק יטוס השנה חזק מאוד מי שרוצה לפזר סיכון מומלץ לקנות במזרח מניות לא להתקרב לאירופה ארה"ב תדשדש השנה אם כבר מניות שם ממליץ על פורד מדד הבניה שם הTOL קוקה קולה ואפל אם תרד תחת ל450 יום טוב לכולם
    סגור
  • מה אתה אומר ?
    co007 14/01/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 7
    שמעתי מרב-סרן שמועתי שמניות בבעלות נוחי יטוסו לרקיע השביעי. ....... במקום לקנות מניות של נוחי , רצוי בהמלצתי החמה שתקנה שעון מעורר כדי להתעורר באופן מיידי מהחלום ומאשליות נוח בע"מ.
    סגור
  • ל-007co
    שאול 14/01/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מטומטם, קנאי, ואדיוט נמאסת חתיכת ממורמר
    סגור
  • מותר להגיב מה זה פה דיקטטורה למה לקלל למה מה קרה כבר (ל"ת)
    די די 14/01/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • תחזור לישון טיפשון (ל"ת)
    Dor 14/01/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 22.
    ביונדווקס היתה פעם 280 בושה איך מניות נחתכות (ל"ת)
    אנונימי 14/01/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    להלן השורטים שלי-עובדים יפה
    רמי 14/01/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    1. בבילון לאחר העליה הנאה ,תרד והרבה. 2.אלוני חץ,בהמלצת שחקן שורט ענק. 3.דיסקונט - בקטנה.
    סגור
  • 20.
    הדשדוש התחיל (ל"ת)
    גל 14/01/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 19.
    הבורסה חיה בלללן כי מתי שיש צרות הבורסה נפלת ופו הכל הד
    כריש 14/01/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ופו הכול הדיליה הכול כמו בת יענה
    סגור
  • 18.
    על מה הבורסה עולה על הצרות שיש כן (ל"ת)
    כריש 14/01/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 17.
    היום הקול שלך 400. (ל"ת)
    לעורב האמיתי 14/01/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מי שלא מפרגן לחבריו ,נשרף בתוכו,סופו להתאבד מטפורית . (ל"ת)
    Dor 14/01/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • קנאי מסריח הוא מרוויח, אתה אוכל חרא כרגיל (ל"ת)
    Dor 14/01/2013 12:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • כן.. ממש . שב בפינה קנאי (ל"ת)
    קורא 14/01/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    עקב המלצה לכן פייט מניה עוברת היום את 50אג
    אורי 14/01/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואופציות שלה יטוסו בהמשך .
    סגור
  • 15.
    ביוקנסל , מלצת קניה עי דר אופיר באתר , המניה שווה פי 15 (ל"ת)
    כנס ביומד , מצגת , 14/01/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 14.
    בוקר טוב וירוק לכולם! הקולים שלי יפים, ואני שמח.
    עורב אמיתי 14/01/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מאחל יום טוב , ירוק ויפה לכולם! מבטיח לכתוב רק הודעה אחת עכשיו, ואחת בסוף. כך הבטחתי לעצמי, כדי לא להגרר לשוק ההקנטות הטפשי. אנחנו הרי אנשים מבוגרים, מאחל יום מעולה לכולם!
    סגור
  • בוקר טוב בהצלחה לפי התכנית שמירה של 1217 ל 1244 (ל"ת)
    Dor 14/01/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 13.
    איתמר מדיקל קניה חזקה מאד
    כנס ביומד , מצגת , 14/01/2013 09:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתמול בכנס , עתיד מעולה מאד לחברה ומזגת מעולה
    סגור
  • 12.
    כן פייט המלצת קניה לוהטת לפי פי 3 !!!
    סהר-פועלים 14/01/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תוך יומיים מצגת והודעה חשובה בנוסף להמלצת הקניה הלוהטת , עדיף לקנות אופציה 9 עם מנוף 5 ל 3 שנים
    סגור
  • 11.
    שייך לעורב האמיתי.חחחחחחחחח (ל"ת)
    קול 1230 14/01/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • נו? הוא הרויח .. (ל"ת)
    יוס 14/01/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    שום עליות-שלא יעבדו עליכם (ל"ת)
    שימי 14/01/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הפסדת על קול 1280 אז זהו אין יותר עליות! (ל"ת)
    Dor 14/01/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    הנייר החם הבא ככל הנראה יהיה ביונדווקס
    דורית 14/01/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עקב השפעת העולמית ועקב חוסר בחיסונים בעולם כולו.לחברה יש חיסון אולטימטיבי עבור הרבה סוגי שפעות והיא החברה המובילה בישראל נגד השפעת. לא משקיעה בה אבל יש לי הרגשה שיש לה פוטנציאל עליות חד .
    סגור
  • 8.
    מה קרה בדימדיקל 3 דירקטורים התפטרו על הבוקר? (ל"ת)
    לדאוג? 14/01/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    למר ירון זר הנכבד
    בקשה לניתוח נייר 14/01/2013 09:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מבקש התייחסותך לגבי הזדמנות. בנוב' 2012, נתת לנייר הנ"ל המלצת קניה ויעד שער 38. מאז ועד היום, המניה ספגה חבטה עזה ונשחקה מאוד. מעונין לדעת מהו שוויה האמיתי של המניה כיום.
    סגור
  • 6.
    ביונדווקס וסאנופי בשיתוף פעולה חם חם
    אלי מ.שיווק 14/01/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סאנופי הודיעה לחברת ביונדווקס כי ברצונה להיות אחת החברות הראשונות שתקבל ממנה חיסונים נגד השפעת, לפיכך החליטה סאנופי על השקעה ראשונית של 150 מליון שח (כ40 מליון דולר) בחבת ביונדווקס באופן מיידי, ולאחר שתדוח ביונדווקס בקרוב על ההמלחה בחיסון תקבל עוד השקעה כפולה עם אבני דרך עד לסכום של 150 מליון דולר. על פי מתווה ואבני דרך גודל ההשקעה יהיה כגודל כמות החיסונים שתצטרך חברת סאנופי לכל העולם.
    סגור
  • 5.
    שמשהו יסביר לי??
    נמאס 14/01/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    32 1
    בזמן שכל בורסות העולם שוברות שיאים של 4 ו-5 שנים ומצבם הכלכלי של המדינות על הפנים, אצלנו המצב הכלכלי ״מצויין״ והבורסה תקועה במקום! הבורסה שלנו קקה!!! (סליחה, אבל ככה זה מרגיש....קקה!)
    סגור
  • בורסות בסוף נופלות
    co007 14/01/2013 11:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל תתרגש מעליות או ירידות. תהמר על מניות שלא מוכרות אשליות. תן מבט על איגרות החוב שלהם , בנוסף על תנועת העליות והירידות של המניה לאורך 3-6 חודשים אחרונים .לפי זה תשים את הזטונים על השולחן. לדוגמה : אפריקה, פרוטליקס, פרטנר , סלקום ובזק.
    סגור
  • וואו אתה חכם (ל"ת)
    Dor 14/01/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אדרי -אל נסחרת בכרבע מההון העצמי שלה
    eli 14/01/2013 08:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אחרי עסקה ענקית של 200 מליון שח -אין לראות בזה המלצה
    סגור
  • 3.
    רציו
    אלי 14/01/2013 08:50
    הגב לתגובה זו
    4 1
    רציו רבותיי רציו לקנות לפני שהיה מאוחר הממשלה אישרה אתמול את כל נושא יצוא הגז .גל פרסום מימיים הקרובים ועוד
    סגור
  • 2.
    קרדן אן וי...480 בקרוב...טיסה נעימה (ל"ת)
    אליהו המשקיע 14/01/2013 08:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    כבר ברור שכלכלות אסיה הן המשפיעות על המשק הישראלי
    עילוי ירוק 14/01/2013 08:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יפן וסין יעלו גם היום את המעוף. הדואליות כבר לא רלבנטיות בעידן שמניות הבנקים והאנרגיה הן המשפיעות העיקריות על המעוף. המעוף לא מסוגל לרדת מתחת ל 1217. פקיעה ובחירות בעוד שבוע כך שהצבע היחיד ששולט הוא ירוק.
    סגור