ת"א סגרה באדום: המעו"ף השיל 0.5%; קבוצת דלק טסה 5% לשיא כל הזמנים

מדד הבנקים ירד ב-0.3%. פריגו נחתכה ב-6.3%. כן פייט זינקה 17.4% ברקע להמלצה שורית, שותפות מודיעין צנחה 8.6%
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר הראשון של השבוע בבורסה בת"א נסגר בירידות שערים. המסחר נפתח בעיכוב של 10 דקות ברקע לפתיחה אנגלית כפולה של 10 דקות בפתיחה, כאשר לאורך כל שעות היום המסחר התנהל בטריטוריה השלילית ובטווח מסחר מצומצם יחסית. בין המניות בלטה בירידה חדה מתחילת יום המסחר ועד סופו מניית פריגו שנפלה ב-6.26% לאחר שגולדמן זאקס חתך לה את ההמלצה ל"מכירה". גם מדד הבנקים שהפתיע בעליות שערים בפתיחה נכנע למגמה השלילית וסיים בירידות שערים של 0.3%.

נציין כי הנפילה של מניית פריגו, שמשקלה הוא הגדול ביותר מבין מניות מדד במעו"ף, גרמה לכך שפתיחת שבוע המסחר בת"א התעכבה ב-10 דקות ובבורסה נרשמה פתיחה אנגלית כפולה.

הירידות במדדים המובילים התרחשו למרות היציבות שאיפיינה את הסגירה בוול סטריט ביום שישי האחרון. מאז הסגירה ביום חמישי באחד העם, הדאו ג'ונס הוסיף 0.73%, ה-S&P500 עלה 0.75% והנאסד"ק התחזק 0.64%.

מדד המעו"ף איבד 0.52% וסגר ברמה של 1,217.76 נקודות. ת"א 75 השיל 0.09%. מדד הבנקים שעלה בפתיחה מעל ל-0.5% סיים בירידה של כ-0.28%. המחזור הסתכם ב-702 מיליון שקל. בין המניות בלטה {פריגו} בנפילה של 6.3%. שותפות מודיעין יהש +1.79% מודיעין יהש 627 +1.79% מודיעין יהש בסיס:616 פתיחה:616 גבוה:627 נמוך:615 תמורה:56,013 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה ליפול וצנחה 8.63%. טבע -0.5% טבע 6,985 -0.5% טבע בסיס:7,020 פתיחה:6,995 גבוה:6,998 נמוך:6,950 תמורה:6,317,184 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 2.2% במחזור הגבוה בבורסה- 49 מיליון שקל.

על השוק הכבידו הפירסומים לפיהם הגירעון התקציבי ב-2012 היה כפול מהיעד.
סקטור הביומד המשיך לרתוח: אופקטרא +1.42% אופקטרא 200 +1.42% אופקטרא בסיס:197.2 פתיחה:197.2 גבוה:203 נמוך:200 תמורה:24,070 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 19.6% במחזור גדול של כ-1.7 מיליון שקל ביחס למחזור יומי ממוצע של 161 אלף שקל בלבד, {ביונדווקס} עלתה 10.4%, כן פייט ביופרמה +3.83% כן פייט ביו 333.4 +3.83% כן פייט ביופרמה בסיס:321.1 פתיחה:321.1 גבוה:342.4 נמוך:325 תמורה:111,237 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טסה 17.4% ואילו בונוס ביוגרופ +0.18% בונוס ביוגרופ 55.9 +0.18% בונוס ביוגרופ בסיס:55.8 פתיחה:55.8 גבוה:57 נמוך:55.6 תמורה:142,941 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: גמעה 18.75%.

הנדוניה הבעייתית של הממשלה היוצאת לממשלה הבאה

בשעות הצהריים פירסם משרד האוצר נתונים שמצביעים על כך שהגירעון היה כפול מהתכנון. גירעון המדינה הסתכם ב-2012 ב-39 מיליארד שקלים. הגירעון כאחוז מהתמ"ג הסתכם ב-4.2%, כאשר בתקציב המקורי לשנת 2012 תוכנן גירעון בסך של 18.3 מיליארד שקל שהם 2% מהתמ"ג. מדובר בגידול של 0.9% בגירעון בהשוואה לשיעור של 2011 שהסתכם ב-3.3%. בור בתקציב

נוסעים על גז

הממשלה תתכנס היום ותתבקש לאשר את ההמלצות שגיבשה הוועדה שמינה ראש הממשלה לבחינת תחליפי נפט לתחבורה . לפי ההמלצות, הגז הטבעי יחליף עד שנת 2025 כ-60% מהשימוש שנעשה כיום בבנזין ובסולר בכלי תחבורה בתחליפים המבוססים על גז טבעי - מה שיוביל לירידה בעלויות הנסיעה בישראל. אישור ההמלצות צפוי לתמוך בקבוצת דלק.

השבוע בשווקים

המדדים בבורסה בת"א סגרו ביום חמישי מסחר תנודתי בעליות שערים נאות. בשעות הבוקר המעו"ף נסחר ביציבות בטווח מסחר מצומצם בעליות של עד 0.6%, אך בשעה 13:04 אירע פיצוץ רכב בתל אביב שהוביל לטלטלה בבורסה והמעו"ף עבר לירידה של 0.2%. לאחר שהתברר כי מדובר באירוע פלילי - ת"א חזרה להיסחר בעליות שערים כאשר מדד המעו"ף ננעל בגבוה היומי עם עליה של 1.14% ל-1,224.11 נקודות. מדד ת"א 75 הוסיף 0.18% לערכו ומדד הבנקים זינק ב-1.87%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.06 מיליארד שקל.

בארה"ב, עונת הדו"חות יצאה לדרך כאשר השבוע יעמוד במוקד סקטור הפיננסיים. ביום חמישי, ה-S&P הגיע לשיא של 5 שנים אותו הוא שמר עם סיום יום המסחר של יום שישי. בסיכום השבועי, מדד הדאו-ג'ונס עלה 0.4%, מדד ה-S&P500 התחזק ב-0.4% ומדד הנאסד"ק הוסיף 0.8% לערכו.

הלחצים על הבית הלבן לפתור את העימות הנוגע לתקרת החוב עלו מדרגה לאחר שמספר נתונים שפורסמו היום אתמול לפני תחילת המסחר הראו כי הגירעון התקציבי לחודש נובמבר היה גדול מהתחזיות וזינק בכ-16% לשיא שלא נראה מאז חודש אפריל. לכתבה המלאה

באירופה, קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל ועוד מספר מנהיגים בולטים ביבשת, הגיעו ללימסול במטרה לדון בתקציב האיחוד האירופי הבא כאשר במוקד עמדה גם סוגיית החילוץ של קפריסין. לפרטים נוספים

באסיה, יום המסחר האחרון לשבוע המסחר ננעל בירידות שערים, זאת ברקע לעלייה החדה באינפלציה בסין ב-2.5%. ביפן, לעומת זאת, אושרה תוכנית תמריצים בסכום של 116 מיליארד דולר ומדד הניקיי קפץ ב-1.4%. האנג-סנג השיל 0.4%, הבורסה בשנחאי ירדה 1.78%, והקוספי הדרום קוריאני נחלש ב-0.5%. המדד באוסטרליה נסחר אף הוא בירידות ואיבד 0.3%.

מניות במרכז

{פריגו} ספגה מגולדמן זקס המלצת "מכירה" ונפלה בוול סטריט, וסגרה בבורסה בת"א בירידות שערים חדות. סטיבן טפר, הפארמה של הראל פיננסים, לא מתרגש וציין כי ברבעונים האחרונים המניה דווקא עלתה לפני פירסום דו"חותיה הכספיים. לכתבה המלאה

מניית דלק קבוצה -1.42% דלק קבוצה 62,600 -1.42% דלק קבוצה בסיס:63,500 פתיחה:63,980 גבוה:64,280 נמוך:62,490 תמורה:6,030,363 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה קרוב ל-5% לשיא כל הזמנים לאחר שהממשלה אישרה את המלצות הוועדה שהקים ראש הממשלה לבחינת המעבר של התחבורה בישראל לשימוש בגז טבעי על פני בנזין וסולר. נזכיר גם את עלייתה הנאה של חברת הבת, דלק US, ביום המסחר האחרון בוול סטריט, זאת לאחר שהודיעה על רכישת מתקן ביו-דיזל ב-5.3 מיליון דולר. לכתבה המלאה

חברת הביומד כן פייט ביופרמה +3.83% כן פייט ביו 333.4 +3.83% כן פייט ביופרמה בסיס:321.1 פתיחה:321.1 גבוה:342.4 נמוך:325 תמורה:111,237 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה במסחר. בית ההשקעות פועלים סהר החל בסיקור החברה, ונקב במחיר יעד שאפתני למדי של 1.47 שקלים, אפסייד של 287% על מחיר השוק. לכתבה המלאה

חברת אורביט +0.26% אורביט 1,148 +0.26% אורביט בסיס:1,145 פתיחה:1,145 גבוה:1,184 נמוך:1,145 תמורה:230,002 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממשיכה במומנטום החיובי האופף את עסקיה. היום הודיעה החברה כי חתמה על חוזה עם משרד הביטחון בהיקף כספי של 3.5 מיליון שקל לאספקת מערכות עקיבה וטלמטריה לניסויי טיסה. לכתבה המלאה

רציו יהש +0.43% רציו יהש 232 +0.43% רציו יהש בסיס:231 פתיחה:236 גבוה:237 נמוך:231.5 תמורה:4,780,361 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה גובה על רקע הדיווח כי בעלי השליטה ברציו, יגאל לנדאו ואביו ישעיהו, מכרו יחידות השתתפות בתמורה לכ-30 מיליון שקל ב-34.7 אגורות, דיסקאונט של כ-2% ביחס למחיר הבסיס. בעלי השליטה מוכרים

בבילון +0.76% בבילון 146.7 +0.76% בבילון בסיס:145.6 פתיחה:148.8 גבוה:150.5 נמוך:145 תמורה:149,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השיקה היום את תוכנת התרגום החינמית 'בבילון 10'. הגירסה החדשה של בבילון תכלול ויקיפדיה מובנית ב-27 שפות שונות וממשק מהיר.

כיל +1.98% כיל 1,545 +1.98% כיל בסיס:1,515 פתיחה:1,543 גבוה:1,554 נמוך:1,540 תמורה:17,611,638 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: וה חברה לישראל +3.13% חברה לישראל 68,900 +3.13% חברה לישראל בסיס:66,810 פתיחה:68,500 גבוה:69,510 נמוך:68,150 תמורה:6,394,817 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחו כי ביהמ"ש המחוזי בבאר שבע דחה את התביעה של 67 מתושבי איזור רמת חובב כנגד המפעלים שמפעילה החברה ברמת חובב ומפעלים של חברות נוספות שפועלות שם, תביעה שהסתכמה בכ-240 מיליון שקל.

גזית גלוב +1.55% גזית גלוב 3,549 +1.55% גזית גלוב בסיס:3,495 פתיחה:3,495 גבוה:3,555 נמוך:3,495 תמורה:3,095,494 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מרחיבה את הנוכחות בברזיל . החברה דיווחה כי היא רוכשת מרכז מסחרי בסאן פאולו ב-75 מיליון שקל. "לנכס ערך חבוי נוסף אשר בכוונתנו להציף בשנים הקרובות".

קרן ההשקעות בנדל"ן ריט 1 +2% ריט 1 1,477 +2% ריט 1 בסיס:1,448 פתיחה:1,458 גבוה:1,477 נמוך:1,457 תמורה:1,512,220 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה על כך שהגיעה להסכמות עקרוניות עם אדרי-אל לרכישת 50% מהזכויות ב"דיזינגוף סנטר" בתל-אביב ולרכישת 25% מזכויות המוכר בקניון "שמונה סנטר" שבקרית שמונה. בנוסף. קרן ההשקעות הודיעה על תוצאות למשקיעים מסווגים, זאת בהתאם להודעה קודמת בנושא שנמסרה לפני מספר ימים. בתגובה, אג"חי אדרי-אל הגיבו בעליות שערים של עד 5%. לידיעה המלאה
תגובות לכתבה(136):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 90.
    לעורב אמיתי ו- Dor, בהמשך לתגובות הליצן המתקרא Co007
    אנליסט עממי 13/01/2013 17:48
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אני מציע לכם לא לכתוב שום תגובה ל- Co007 והחברה שלו העורבנית וכל מי שכותב דברי הבל ולא מועיל לאף אחד בפורום. פשוט אל תתיחסו ואל תגיבו, כי התגובות נותנות להם את הסיפוק, אז אנחנו לא נעזור להם בעניין זה - בשבילנו הם יהיו כמו אוויר וכך אני מקווה שיעלמו כמו שהופיעו. כל טוב!!
    סגור
  • מקבל את הצעתך (ל"ת)
    Dor 13/01/2013 22:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה אתה מתערב זה לא ענינ שלך יא דפוק אחד לך לישון לך לך (ל"ת)
    מה 13/01/2013 20:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 89.
    אדון עולם שבשמיים אנא ממך, בבקשה
    ארבייטמן 13/01/2013 17:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הכה בצורה קשה מאוד את שני הליצנים שכותבים כאן בפורום העונים לכינוי co007 ו-Dor אמן! הכה בהם כהוגן שלא יזכו לראות אור יום ממחר אמן סלה כן יהי רצון!
    סגור
  • תמשיך להתפלל יא עובד אלילים חשוך מסריח פרזיט האור היחי
    Dor 13/01/2013 22:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היחיד שתראה יהיה אור של רכבת במנהרת החיים הארורים שלך מתקרבת ומתנפצת על הפרצוף חרא שלך ושל עובדי האלילים שכמותך.
    סגור
  • 88.
    רציו המלכה! לא איבדה גובה למרות נסיונותיכם לגרום לכך. (ל"ת)
    רציו-נל 13/01/2013 17:23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 87.
    יש לי משהו חדש על הכוונת בקרוב אני יפנק אותכם (ל"ת)
    דורון 13/01/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 86.
    די מדיקל ללא הפסקה רכבת אש ללא מעצורים בהצלחההההההההההה (ל"ת)
    דורון 13/01/2013 16:47
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 85.
    צוק פוליטי
    אחד שמבין 13/01/2013 16:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאמריקאים יש את הצוק הפיסקלי לנו יש את הצוק הפוליטי.... והמבין יבין....
    סגור
  • 84.
    מחר קול 1230=40 אבל..
    לעורב השקרן 13/01/2013 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מחר אתה תאמר מכרתי ברווה 100 שח ליח.חחחחחחח
    סגור
  • טען עוד
  • מחזיק בקולים. לא יודע מי אתה . אני רגוע (ל"ת)
    עורב אמיתי 13/01/2013 17:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • שמירה של 1217 נותנת פתח לעליה ל ,1233-1240ושהשורטי
    Dor 13/01/2013 19:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סטים יואכלו ח ר א עד שייצא להם מכל החורים.
    סגור
  • השבוע קול 1230 יגיע ל 1230 ש״ח (ל"ת)
    Dor 13/01/2013 19:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 83.
    כרגע בגבוה היומי,לקראת כנס ספונסר לבריאות שבו ידבר
    בונוס 13/01/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שי מרצקי, מה אני אגיד לכם...אני קניתי
    סגור
  • 82.
    צהריים טובים לכולם!
    עורב אמיתי 13/01/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל הסימנים מראים שעליות לפנינו..גם פקיעה לפנינו בעוד שבוע וחצי.. מענין אם המדד"יברח" לכותבים, או שהם כבר עורכים ברגע זה ממש, התאמות...בינתיים מבסוט מהעליות. יש לי קולים פתוחים של 1230 מהבוקר. נראה לי יהיה בסדר. ממליץ על קמהדע ובבילון, מזור רובוטיקה ויואל. יום טוב וחיובי לכולם!
    סגור
  • אהלן טוב לצאת לסופ״ש נקי .עכשיו נראה ששמירה על 1217 תאו
    Dor 13/01/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תאותת לניסיון פריצה של 1233-1240 בהצלחה
    סגור
  • שניים שנשארו אחרונים בשרשרת המזון
    co007 13/01/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    1 5
    תמשיכו לתת עצות של חלם אחד לשני. מה לעשות ציפיות ותכלס לא הולכים ביחד.. ..המשך שבוע של כישלונות.
    סגור
  • לא, בא תסביר בדיוק מה אתה רוצה. מה אתה
    עורב אמיתי 13/01/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עושה פה בפורום . המלצה אחת לא נתת. רק שמחת בצרות של אחרים. והחברה שלך מחכה לטיל כימי מאסד. לא ברור. אבל עצבים שלך שמחה שלי
    סגור
  • צודק אבל עדיין חיים ,אותך כבר אכלו סרדין דג רקק מסריח. (ל"ת)
    Dor 13/01/2013 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גיחי גיחי גיחי ועוד פעם גיחי גיחי גיחי לה לה לה לה השמ (ל"ת)
    לדור ולעורב השחצן 13/01/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 81.
    אופציה 8 הכי אטרקטיבית תקראו באתר
    משקיע כן פייט 13/01/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באתר ספונסר תיארו את האופציה כאטרקטיבית ואחרי בדיקה היא הכי קרובה למחיר מימו ש55 אג אז כמו שתמיד אני אומר שלא יעבדו עליכם
    סגור
  • 80.
    מה נהיה עם הדשדושים? (ל"ת)
    גל 13/01/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 79.
    אדרי אל נסחרת בכרבע מההון העצמי שלה
    כסף ברצפה 13/01/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כנראה עסקה ענקית עם ריט בסביבות 189 מליון שח -נסחרת בפרוטות התחילה את מסע העליות -לא המלצה מחזיק בנייר
    סגור
  • 78.
    עורבנית את חסרה... (ל"ת)
    רן 13/01/2013 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 77.
    בספונסר בשעה 17:00 שי מרצקי ידבר על הפוטינציאל (ל"ת)
    בונוס היום כנס 13/01/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 76.
    המניה בדרך ל100 ואופ 2 פצצה מתקתקת הכיוון 60 (ל"ת)
    בונוס לא לפספס 13/01/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 75.
    משהוא יכול להסביר את בריינסויי..? (ל"ת)
    תודה 13/01/2013 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 74.
    שבוע טוב לכולם!
    אחת שמבינה א 13/01/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שימו לב על מניית דיסקונט, אם תרד בירידות מומלצת לקנייה. וכמו כו מומלצות לקנייה אבנר ושוב ישראמקו ושוב טאוור. קנו ותהנו!
    סגור
  • תודה ויום טוב! (ל"ת)
    עורב אמיתי 13/01/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 73.
    בונוס ביו גרופ יעד שלי 850אגורות אופציה2 תגיע ל790אג (ל"ת)
    רוני 13/01/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 85 אופ 79 לא לבלבל אנשים (ל"ת)
    היתכוונת 13/01/2013 13:06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 72.
    כניסה רק למתקדמים:שימו לב למודעין אפ12 מה סולטן עושה שם
    המסביר 13/01/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מודיעין יהש אפ 12 מורצת ללא כל בסיס במחזור עצום-היום או מחר צחי סולטן ואנשי הקש שלו ירסקו אותה מ2.9 שכרגע היא נסחרת לשער 1 ויגרפו רווחי שורט של 67%...ככה מתנהל שוק ההון בראשות צחי סולטן הרמאי הכי גדול באץ-רוצים הוכחה? תעקבו אחרי המסחר באפ 12 ביומיים הקרובים ואם בא לכם תעשו כמוני ותתלוננ לרשות לני"ע על כך-כמה שיותר פניות יהיו טובות כנגד סולטן המושחת ואנשיו...
    סגור
  • 71.
    כאזרחית, ההתנהלות הנפשעת בבורסה מקוממת.
    oraemunna 13/01/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כסוחרת יום באונליין, אני רואה את התנהלות המסחר במעוף. כל כולו מוטה למען המדד. נזרקים כמויות של מניות למטה למרות שישנם ביקושים למעלה. בתי ההשקעות מעבירים אצלם מניות מתעודה לתעודה על מנת ליצור מצגת שערים רצויה להם. מניות אלו הם כספי החיסכון של הציבור שבמקום לדאוג שיתפחו בתי ההשקעות עושים בם שימוש למטרתם. כבר בבקר מכרתי נייר של בנק שהיה בעליות מתוך הבנה שיורד בהמשך וארכוש אותו בחזרה. צדקתי, הניר הורד בחדות. אני צריכה לשמוח. אבל כאזרחית שאיכפת לה, זה כואב.
    סגור
  • תחליטי כבר את גבר או אישה
    אחת שמבינה א 13/01/2013 13:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פעם את כותבת בלשון זכר ופעם את כותבת בלשון נקבה. תעדכני בבקשה..!
    סגור
  • גבר עם בי,,,ם (ל"ת)
    גבר 13/01/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אמה טרזה
    co007 13/01/2013 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 5
    את ממש צדיקת הדור...... :-))
    סגור
  • תחזור לחור מהר, חשבתי שנפטרנו ממך . (ל"ת)
    Dor 13/01/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • דור, עזוב אותו, בחייך.. חבל על ההתיחסות. (ל"ת)
    עורב אמיתי 13/01/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 70.
    שימו לב בשידור ישיר הרצת מניה לקראת פתיחת שורט קרובה...
    צדק צדק תרדוף 13/01/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    11 1
    מודיעין יהש אפ 12 מורצת ללא כל בסיס במחזור עצום-היום או מחר צחי סולטן ואנשי הקש שלו ירסקו אותה מ2.9 שכרגע היא נסחרת לשער 1 ויגרפו רווחי שורט של 67%...ככה מתנהל שוק ההון בראשות צחי סולטן הרמאי הכי גדול באץ-רוצים הוכחה? תעקבו אחרי המסחר באפ 12 ביומיים הקרובים ואם בא לכם תעשו כמוני ותתלוננ לרשות לני"ע על כך-כמה שיותר פניות יהיו טובות כנגד סולטן המושחת ואנשיו...
    סגור
  • אכלתה אותה, תשתוק
    co007 13/01/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    3 3
    זה שאתה פראייר , אל תשתף את האחרים בנפילות שלך.
    סגור
  • חחח CO007 כנס בנאדם
    צדק צדק תרדוף 13/01/2013 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחל לך שתקבל אירוע מוחי וגופך יתמוטט אמן בשבועות הקרובים אמן סלה כן יהי רצון! אני עשיתי את הסיבובים שלי כולל על האמא שלך והיית מת לעשות עשירית מהדברים המדהימים שעשיתי ואעשה בע"ה...בנוסף אלייך יש את Dor שהגיב גם כן הנטחן הזה שיקבל שיתוק אמן ושמשאית תעלה עליו אמן! האיש מוזר ומסכן לוקח כדורים וגם יודע את הצבע שלהם שהדור הזה ימשיך לקחת תרופות ומצבו ידרדר אמן סלה כן יהי רצון! וזהו זה אהבלים אתם לא שווים כלום תנקו שירותים כפי שאתם רגילים מעתה עד שלא תאכלו לעמוד על הרגליים.
    סגור
  • אכלתה , שתיתה, קניתה.. (ל"ת)
    יוס 13/01/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הוא לא רוצה ללמוד,לא לוקח את הכדורים הירוקים .אלו התוצא
    Dor 13/01/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ות
    סגור
  • 69.
    בונוס מניה מתה נמכרה ב 28.3 פשוט התיאשתי ממנה. (ל"ת)
    צחי 13/01/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • זה רק ההתחלה שלה.... (ל"ת)
    עשית טעות 13/01/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • מהרגיל ועליה של מעל 10 אחוז,איזה עוד סימן אתה צריך? (ל"ת)
    מחזור גדול פי 6 13/01/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • היום,אחרי המון זמן היא סוף סוף מתעוררת (ל"ת)
    אתה תבכה על זה עוד 13/01/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 68.
    תגובה לנועם דבורה בסט פיול
    חבר 13/01/2013 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תדאג זה נשאר אותו דבר רק כמות המניות גדלה
    סגור
  • 67.
    בונוס ביו גרופ טסה אופציה2 בדרך לטיסה למעלה (ל"ת)
    רון 13/01/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 66.
    אפריקה ישראל
    י 13/01/2013 11:45
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לא משנה יום זה או יום אחר-בסך הכול היא בדרך למעלה לייק
    סגור
  • עוד תמים בחבורה
    co007 13/01/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אפריקה לאורך תקופה לאחר עליות חדות מתחילה את המסלול למטה. כשתרד מתחת לשער 770 ,כדאי לחשוב על רכישות. בתקווה ,שתרוץ בעקבות סיפר חדש 25% למעלה.
    סגור
  • 65.
    הבנקים יורדים אז היום 5 אחוז המנוף (ל"ת)
    בנקעי בחיר 13/01/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    די מדיקל עבור מי ששאל אותי-דרך החברה עצמה
    אתי מהמרכז 13/01/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אני מחברה שמסקרת את די מדיקל זה מספר חודשים.עשינו בחבהר חריש עמוק ומצאנו כי לחברה יש נכסים חבויים אשר יכולים להניב פרות למי שיקנה את החברה AS IS .העברנו את זה למספר גורמים בשוק וחלקם התעלמו וחלקם הציעו הצעות וההצעה הכי טובה שהגישו לחברה זה פי 6 מערכה ביום חמישי. זהו. יום טוב
    סגור
  • 63.
    8787
    רמי מי 1222 רץ 1240 13/01/2013 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי1222 רץ 1240 ומי שם או 1350או 1000
    סגור
  • 62.
    למר ירון זר
    בקשה לניתוח נייר 13/01/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מבקש לדעת מה דעתך לגבי השווי של הזדמנות . בתאריך 18.11.2012, נתת לנייר הנ"ל המלצת קניה ושער 38. מאז, המניה ספגה חבטה חזקה מאוד. מעוניין לדעת מהו שוויה האמיתי של המניה כיום. בברכה ובתודה מראש, אחד מהקוראים.
    סגור
  • 61.
    סוף סוף יש קונים.נראה שהיא לקראת ראלי היום (ל"ת)
    בונוס זזה 13/01/2013 11:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 60.
    משהו אומר לי לברוח צניחה של המעוף בקרוב
    שבי 13/01/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הבנקים והגז ירדו נראה לי עוד מעט בחדות
    סגור
  • להפסיק לבלבל ת'מוח. אם אין מה להגיד לא להגיד (ל"ת)
    לא אוהב בלבול מוח 13/01/2013 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 59.
    חב' די מדיקל תימכר לחברת תרופות באירופה במחיר של 660אג
    אתי מהמרכז 13/01/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חברת די מדיקל נמכרת לחברת תרופות בינלאומית ופרטי העסקה תצא עוד מספר ימים.
    סגור
  • אתי
    יוסי 13/01/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על סמך מה? חברה לא חכמה לזרוק לאוויר דברים שיכולים לפגוע קשה באנשים, אנא הסבירי
    סגור
  • 58.
    בסט פיול
    נועםדבורה 13/01/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חייב עזרה אני לא מבין מה קרה לבט פיול אולי אני לא רואה טוב מישהוא יכול לומר לי על איזה שער היא עומדת כרגע אני קניתי אותה בשער 7.7 ורק לפני יום יומים היא כמעט פשטה רגל שער אגורה ולמה אנ י לא רואה תכסף במיטב כמעט 650 אחוז?
    סגור
  • 57.
    איך הצליחו לבטל ארביטרז של מעל 1%
    מדהים 13/01/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אם ניקח בחשבון שבארהב גם הבנקים גמרו בצד השלילי מדהים איך סוחרי המעוף הצליחו לבטל ארביטראז אימתני כזה. הסימן ברור !!! הפוזיציה של מווסתי המעוף קובעי הכיוון בשוק הישראלי הוא לונג חזק. יאלה טסים לצד הירוק , שורטיסטים החזיקו חזק ושתו הרבה מים.
    סגור
  • הגיוני אבל בזהירות שזו לא מלכודת דבש (ל"ת)
    Dor 13/01/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 56.
    גלוב תחילת מהלך עלה
    רמי 13/01/2013 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב בימים הקרובים למנית הנפט גלוב אקס, השבוע צריכים להתקבל 2 הודעות בנושא התקדמות ההכנות לקידוח החשוב שלהם באופק 2 מה שיזניק את המניה לדעתי לפחות ב45% עד לשוי 30 אג' למניה. זו לא המלצה - רק שימו לב וניפגש שוב לקראת יום רביעי.
    סגור
  • 55.
    חוזר ואומר שמירה על 1215-1217 המשך ל 1240 עם ניסיון פרי
    Dor 13/01/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פריצהשצריכה להיות מלווה במחזור גדול.
    סגור
  • 54.
    מחר מעוף 1240
    Ron 13/01/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    1 4
    עד סוף השבוע 1250, להערכתי בלבד!
    סגור
  • 53.
    מעוף
    Ron 13/01/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חברים אתם תראו ירוק עוד יותר מהר ממה שחשבתם.... חכמים אספו קולים בפתיחה!
    סגור
  • 52.
    כותרת פלצנית
    אנליסט 13/01/2013 09:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מישהו קצת נסחף....פריגו חטפה בוול סטריט טזה אמור להשפיע על כל המניות בת"א?? האם כשפריגו עלתה שם זה השפיע על עליות לכל המניות כאן?איך אומרת עדי אשכנזי?- "מה השטויות האלה"...למה הכותרת לא היתה יכולה להיות שוול סטריט נעלה ביציבות ומעלה? או שממשלת יפן הזרימה 200 מיליארד דולר לשיקום המשק היפני....יש אצלנו טרנד מזוכיסטי- לתת תמיד כותרות בצבע שחור...זה אולי המקום היחידי שלא דופקים את השחורים
    סגור
  • זה ההמשך למסכת ההפחדות של ביבייהו -סטלין-מן והעם בוחר
    Dor 13/01/2013 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בחרא .כמו שאתה אומר מזוכיסטים!!!!!!
    סגור
  • 51.
    שימו לב לאדרי אל מוכרת נכסים ב200 מליון שקל
    כסף ברצפה 13/01/2013 08:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את הקניון בדיזנגוף -נסחרת בפרוטות ברבע מההון העצמי שלה תחשבו לבד מה עסקה כזאת תעשה למניה -ממש כסף ברצפה -אין לראות בזה המלצה משוםסוג מחזיק במניות החברה בכמות יפה
    סגור
  • 50.
    המשך ראלי הדו"חות בעולם מצביע על חיזוק כלכלות העולם
    עילוי ירוק 13/01/2013 08:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ככל שהכלכלות ייתיצבו הבורסות ימשיכו לשבור שיאים ולהוריק כפי שקורה בשבועות האחרונים. הדואליות כבר לא משפיעות על המדד אלא חיזוק הכלכלות במיוחד של סין ויפן כפי שקרה בשבועיים האחרונים.
    סגור
  • בוקר טוב .יש מצב להמשך עליות .בהצלחה שאלה אתה אולי יודע
    Dor 13/01/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היכן תקועה החריינית ואפס אפס
    סגור
  • 49.
    די לשטות האנגלית! המצב הפריגו ברור לכל. (ל"ת)
    שטות אלמגלית 13/01/2013 07:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    הפורום כאן מתחיל להראות כמו טרמינל 3.
    oraemunna 13/01/2013 00:25
    הגב לתגובה זו
    13 0
    לעיתים נידמה לי שאני לא כאן, אני בטרמינל 3. למה? כל היום ישנם פה הודעות על המראות ונחיתות. בסוף היום אני מוצאת שחלק מהמראות "בוטלו" ובמקרים מסוימים לא היו "נחיתות". אז בבקשה, תפסיקו לבלבל את הנוסעים.
    סגור
  • בוקר טוב איזה מטפורה נפלאה אהבתי (ל"ת)
    Dor 13/01/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ח״ח
    מיכאל 13/01/2013 08:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה בסלע
    סגור
  • את הרגת אותי
    שוקי 13/01/2013 08:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    -:) . הרבה זמן לא צחקתי ככה
    סגור
  • 47.
    די מדיקל
    הנביא 12/01/2013 23:22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נסגרה העסקה למכירת פטנט משאבת האינסולין ב 25 מיליון שח תעשו חשבון כמה אחוזים זה משער 89
    סגור
  • לנביא
    יוסי 13/01/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על סמך מה? חברה לא חכמה לזרוק לאוויר דברים שיכולים לפגוע קשה באנשים, אנא הסביר
    סגור
  • 46.
    בספונסר עם שי מרצקי. מי שבחוץ יהיה לחוץ.. שבוע טוב!!! (ל"ת)
    בונוס מחר כנס 12/01/2013 23:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 45.
    סוף כל סוף תיקנתם
    אילן 12/01/2013 23:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    פריגו שווה 0.63 - מחר במדד
    סגור
  • 44.
    תודה רבה רבה לך פריגו (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 12/01/2013 23:08
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • אין לך כסף אז מה את מבלבלת במח (ל"ת)
    Dor 13/01/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 43.
    רק ביו מד יקל
    קלמן 12/01/2013 23:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בריינסווי אינסוליין מדיגוס אני מחפש את הביומד הבא לא נוגע בתרופות רק במכשירים כמו מזור ברינסווי מדיגוס ..אליום מדיקל נראת שמשהו מתבשל פריצה למעלה יהיה איתות כניסה
    סגור
  • 42.
    אליום מדיקל
    נתי נתן 12/01/2013 22:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב חדשות טובות ביותר
    סגור
  • 41.
    זיפו צודק הכתב בפוזיציה ,מה זאת אומרת: "מצד שני, מאז
    דרור 12/01/2013 22:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הסגירה ביום חמישי באחד העם, הדאו ג'ונס הוסיף 0.73%, ה-S&P500 עלה 0.75% והנאסד"ק התחזק 0.64%. הרי שילמו אחוז 1.14 +ביום חמישי .מה לא ראית את זה כתב נחמד ,אז בו נגיד: "מצד שני צריך לרדת 0.4% על יום חמישי + ארביטרז' " אבל לא לדאוג בסוף היום עליות כמו כל יום ראשון
    סגור
  • 40.
    המושקעים בתמר וליוויתן לא צריכים לדאוג !
    מן הישוב 12/01/2013 22:13
    הגב לתגובה זו
    4 3
    יש להם אוצר ביד, שערכו ילך ויגדל,גז ואולי גם נפט, סם החיים של הכלכלה הישראלית, ההשקעה הבטוחה ביותר שעדין המחיר רחוק מהשווי האמתי, לכן, צריכים לשבת השקט ולהמתין , הסבלנות משתלמת, פנסיה לכל החיים בלי ספקולציות , ללא הימורים, בהצלחה למשקיעים הנבונים !
    סגור
  • 39.
    מחר לאסוף מניות של נוחי והרבה (ל"ת)
    ברוקר 12/01/2013 22:00
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 38.
    צפי לפתיחה רצחנית באופציה4 של די מדיקל טורבוווווווווווו (ל"ת)
    רענן 12/01/2013 21:59
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 37.
    צפי לפתיחה רצחנית באופציה4 של די מדיקל טורבוווווווווווו (ל"ת)
    רענן 12/01/2013 21:59
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 36.
    צפי לפתיחה רצחנית באופציה4 של די מדיקל טורבוווווווווווו (ל"ת)
    רענן 12/01/2013 21:59
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 35.
    מחר מאלנוקס מסיימת ירוק גבוה (ל"ת)
    jjj 12/01/2013 21:53
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 34.
    שנת הביו מד: מדיגוס מובילה... (ל"ת)
    יוסי 12/01/2013 21:17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 33.
    די מדיקל +אופציה4די מדיקל (ל"ת)
    הלהיט של הבורסהההההה 12/01/2013 21:05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 32.
    די מדיקל +אופציה4די מדיקל (ל"ת)
    הלהיט של הבורסהההההה 12/01/2013 21:04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 31.
    שוקה לריסוק!!!
    מתן 3 יחידות 12/01/2013 20:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתן אומר (עדיין גר אצל אימא) שהמעוף לא יראה אור יום !הקולים מחוקים עד היסוד.מתן תקוע עם פוטים ומופסד ים כסף.יירסק את השוק.ישמיד אותו!!!
    סגור
  • 30.
    די מדיקל אופציה4 +אורכית+והחל ממחר משהו חדש בהצלחהההההה (ל"ת)
    דורון 12/01/2013 20:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • אורכית לאן ???
    משקיע וותיק 13/01/2013 00:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שבוע טוב. לדעתי , אתה טועה בגדול. אורכית כבר זינקה בעשרות אחוזים בימים האחרונים רק בגלל שחרור האופציות. נמצאת בתחתית כבר כמה שנים עם מחזורים קטנים מאוד . ( להוציא את הימים האחרונים ) . אין חדש תחת השמש. מי שהרוויח שילמד לצאת בזמן.
    סגור
  • 29.
    נכסים ובניין משהו מתבשל שם (ל"ת)
    אלי 12/01/2013 20:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 28.
    לאחר שנתתי לכם2בונבונירות אורכית ודי מדיקל מחר תקבלו עו
    דורון 12/01/2013 20:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לאחר שנתתי לכם2בונבונירות אורכית ודי מדיקל מחר תקבלו עוד מנייה שהולכת להתפוצץ למעלה תמתינו בסבלנו למחר ויהיה בסדר וכמובן אין המלצה רק בשורות טובות.
    סגור
  • 27.
    לאחר שנתתי לכם2בונבונירות אורכית ודי מדיקל מחר תקבלו
    דורון 12/01/2013 20:41
    הגב לתגובה זו
    2 4
    לאחר שנתתי לכם2בונבונירות אורכית ודי מדיקל מחר תקבלו עוד מנייה שהולכת להתפוצץ למעלה תמתינו בסבלנו למחר ויהיה בסדר וכמובן אין המלצה רק בשורות טובות.
    סגור
  • 26.
    גונבים אותכם בעמלות - תעברו לבית השקעות
    לאנשי דיסקונט. 12/01/2013 20:41
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ותראו את ההבדל.
    סגור
  • כמה אפשר לחזור על אותה תגובה?..... די הבנו! (ל"ת)
    אחת שמבינה א 13/01/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • בנק דיסקונט מתחמנים אותכם הם גנבים. (ל"ת)
    אבי 13/01/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    על כל 100 שקל 20 זה מס לא לשכוח אם
    כמה קשה. 12/01/2013 20:39
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תצליחו להרוויח ?
    סגור
  • 24.
    די מדיקל משהו טוב קורה שם (ל"ת)
    מאור 12/01/2013 20:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 23.
    די מדיקל כולל אופציה4 של דימדיקל המשך פיצוצים (ל"ת)
    מאור 12/01/2013 20:35
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 22.
    די מדיקל כולל אופציה4 של דימדיקל המשך פיצוצים (ל"ת)
    מאור 12/01/2013 20:34
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 21.
    האם לפריגו יש משקל כה כבד במדד המעוף?לא התבלבלתם
    רננה 12/01/2013 20:28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תמיד תמיד יש סיבה לירודות ..פריגו מנייה מצויינת היום פריגו מחר מאלונקס מה יהיה ? נמאסאתם דייייייייי
    סגור
  • לפריגו יש משקל מעל 10 אחוזים (ל"ת)
    גל 13/01/2013 08:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    צריך להכפיל 6.1 ב 0.104 כדי לקבל את התוצאה הנכונה (ל"ת)
    מורה למתמטיקה כיתה א 12/01/2013 20:21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 19.
    גבעות-חיים אינדיג רק עכשיו הבנתי שהוא הוא
    ראל00000045 12/01/2013 19:42
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הראש מאחרי מכונת השאיבת כספים גבעות .ניבהלתי גם לו יש זקן השם ישמור וירחם עלינו
    סגור
  • 18.
    טבע לא מתאוששת מהתוכנית הסטרטגית
    יאוש 12/01/2013 19:40
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כבר חודשייים רק יורדת ויורדת.אין מה להשאר שם
    סגור
  • 17.
    המגמה בבורסה תקבע על ידי המוסדיים ושחקני המעוף . (ל"ת)
    קספר 12/01/2013 19:29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 16.
    ביוליין
    חושב 12/01/2013 18:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לשים לב לחברה
    סגור
  • 15.
    פתיחה פולנית העיקר
    פתיחה אנגלית או 12/01/2013 18:44
    הגב לתגובה זו
    9 5
    רציו טטוס בנטע יש נפט מסתירים מידע חשוב המציבור
    סגור
  • 14.
    עדיין שגיאה
    אילן 12/01/2013 18:18
    הגב לתגובה זו
    6 3
    6.1 * 0.104
    סגור
  • 13.
    מחר בפתיחה 1217 כי גם הבנקים ירדו
    שבי 12/01/2013 18:14
    הגב לתגובה זו
    6 5
    ובסיוף היום יגמר 1120 עד 1222 אלא אם הצפי הוא ירידות גם ביום שני הקרוב . הבעיה היא לא רק פריגו גם טבע ולאוקס והבנקים ירדו מחר בבוקר
    סגור
  • 12.
    טבע בפני שבוע שחור נוסף
    נמאס 12/01/2013 18:06
    הגב לתגובה זו
    5 16
    מחר תתרסק 2.5% ותמשיך לצלול השבוע. מניה ביזיון.המצב בלתי נסבל!!שמישהו יעשה כבר משהו!!
    סגור
  • 11.
    אידיבי כור ודסק"ש כסף מזומן על הריצפה (ל"ת)
    נוחי דנקנר 12/01/2013 17:58
    הגב לתגובה זו
    6 8
    סגור
  • 10.
    פעם מלאנוקס פעם פריגו, מה יהיה??? (ל"ת)
    אלי לוי 12/01/2013 17:55
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • yyy
    el 12/01/2013 20:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך להריץ אז לא חוטפים
    סגור
  • חי
    חחח 12/01/2013 22:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יייי
    סגור
  • 9.
    בבילון
    jjj 12/01/2013 17:32
    הגב לתגובה זו
    7 8
    שימו לב למניית בבילון השבוע מעלה מעלה
    סגור
  • 8.
    פריגו -- עכשיו הגזמתם
    אילן 12/01/2013 17:32
    הגב לתגובה זו
    9 6
    0.63 השפעה לא 0.85 הכותרת המתאימה היא : פתיחה של אחוז למטה מחר לפחות
    סגור
  • 7.
    יאלה יש נפט בנטע (ל"ת)
    יאלה רציו 12/01/2013 17:30
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 6.
    איך פריגו זה בדיוק השפעה
    אילן --עוד טעות 12/01/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    5 2
    איך פריגו זה בדיוק השפעה של 0.37 אולי השפעה של לפחות 0.6 שלילי
    סגור
  • תודה - תוקן! זה 0.85%... (ל"ת)
    המערכת 12/01/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 5.
    עליות אבל עם יד על הדופק.
    oraemunna 12/01/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אנחנו בפתחה של תקופת עליות. אל תצפו לנשף, זה יהיה מדורג ומבוקר. תנודתי ובמגמה עולה. מניות טובות הן נכס צאן ברזל בתיק. המוסדיים מתפקחים. הם מבינים שהשנה הבנקים יחזרו לחלק דיווידנדים. כי"ל מתחילה לעניין. אופציות מעוף, אם כבר מתעסקים אז עדיף את אלו הקרובות למדד כי בתנודתיות הן המרוויחות. מניות הגז כמו אשה יפה, מפתה אבל מסוכנת..
    סגור
  • 4.
    יש מצב של ירידות בהתחלה חשוב לשים לב לאיסור 1217-1215
    Dor 12/01/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שמירה וחוזרים למתווה עליות ל1240
    סגור
  • 3.
    הכתב כנראה סובל מפיצול אישיות אך ברור שהוא בלונג
    זיפו 12/01/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    9 2
    בכותרת כתוב תא צפויה לפתוח בעליות ומיד בשורה ראשונה של הכתבה כתוב ששבוע המסחר ייפתח בנטייה לירידות. מאחר שהארביטראז עומד על מינוס 1% , לא ברורה לי הכותרת הכל כך פסקנית. הייתכן שהכתב חזק בלונגים ופתיחה חיובית זה משאלת ליבו ? בכל מצב אחר בארביטראז שלילי וכל כך ברור היה נכתב בכותרת כוננות ספיגה בת"א.
    סגור
  • סולטן מריץ אופציה 12 מודיעין ומחר ירסק אותה וירוויח
    צדק צדק תגיע 13/01/2013 12:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבילות של כסף על מה היא עולה במחזור של 700 אלף? אל דאגה מחר היא תצנח 50% כמו שסולטן מצניח במתכוון את מודיעין יהש כשפתח בחמישי האחרון שורט קלאסי על היהש של מודיעין בשערי 20 ועכשי תיכף 17 ותהיה 12 מחרתיים. מודיעין יהש אפ 12 מורצת ללא כל בסיס במחזור עצום-היום או מחר צחי סולטן ואנשי הקש שלו ירסקו אותה מ2.9 שכרגע היא נסחרת לשער 1 ויגרפו רווחי שורט של 67%...ככה מתנהל שוק ההון בראשות צחי סולטן הרמאי הכי גדול באץ-רוצים הוכחה? תעקבו אחרי המסחר באפ 12 ביומיים הקרובים ואם בא לכם תעשו כמוני ותתלוננ לרשות לני"ע על כך-כמה שיותר פניות יהיו טובות כנגד סולטן המושחת ואנשיו...
    סגור
  • 2.
    איך בדיוק עליות
    אילן 12/01/2013 16:48
    הגב לתגובה זו
    6 3
    ארביטרז של אחוז מינוס עליות יבאו רק עם הבנקים יעלו מעל 3 אחוז בפתיחה
    סגור
  • הבנקים נפלו חזק בניו יורק (ל"ת)
    בשישי 12/01/2013 17:56
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 1.
    מדיגוס כולל האופציה 7...די מדיקל אופציה 4 .. (ל"ת)
    דודו 12/01/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • אל תשחיל (ל"ת)
    אנונימי 12/01/2013 21:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור