סגירה בת"א: לאחר ניסיון החיסול, מדד המעו"ף זינק 1.14% לרמת הגבוה היומי

המעו"ף ביצע מהלך תוך יומי של 2% לאחר ניסיון החיסול בת"א. מעלייה של 0.6% עבר לירידה של 0.2% וסגר בגבוה היומי בעלייה של 1.14%. צפו בטלטלה היומית במעו"ף
עליות גלובליות, צילום: Getty images Israel
המדדים בבורסה בת"א סגרו יום מסחר תנודתי בעליות שערים נאות. בשעות הבוקר המעו"ף נסחר ביציבות בטווח מסחר מצומצם בעליות של עד 0.6%, אך בשעה 13:04 אירע פיצוץ הרכב בתל אביב שהוביל לטלטלה בבורסה והמעו"ף עבר לירידה של 0.2%.

אולם, הסוחרים התעשתו ולאחר שהתברר כי מדובר באירוע פלילי - ת"א חזרה להיסחר בעליות שערים שהלכו והתחזקו ברקע לנאום חיובי של נגיד הבנק המרכזי האירופי, מריו דראגי, ולהתחזקות עליות השערים בחוזים העתידיים בארה"ב, ובסופו של יום המעו"ף סגר בגבוה היומי.



מדד המעו"ף סגר בעליות שערים נאות של 1.14% ל-1,224.11 נקודות, מדד ת"א 75 הוסיף 0.18% לערכו ומדד הבנקים זינק ב-1.87%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.06 מיליארד שקל.

בשוק המניות בלטה לחיוב מניית בריינסוויי -0.37% בריינסוויי 1,886 -0.37% בריינסוויי בסיס:1,893 פתיחה:1,893 גבוה:1,906 נמוך:1,873 תמורה:338,447 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אשר המשיכה לטפס לאחר אישור ה-FDA שקיבלה אתמול והוסיפה 8.5% לערכה. מניית {מלאנוקס} מתאוששת מהנפילה בימים האחרונים והתקדמה ב- 6.9%. עוד נציין במסחר את מניית בנק דיסקונט -0.12% דיסקונט 975 -0.12% דיסקונט בסיס:976.2 פתיחה:976 גבוה:983.9 נמוך:972.7 תמורה:18,453,796 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעלתה ב-3.3% ומניית אפריקה 0% אפריקה 18.1 0% אפריקה בסיס:18.1 פתיחה:17.9 גבוה:18.2 נמוך:17.9 תמורה:54,401 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה ב-4.85% לאחר שחברת הנדל"ן אישרה תוכנית לרכישה עצמית של בהיקף של 700 מיליון שקל.

המסחר בעולם

בבורסות אירופה מתנהל המסחר בעליות שערים נאות לאחר נאומו של יו"ר הבנק המרכזי, מריו דראגי, שהותיר הריבית על כנה והיה מעודד מהביטחון הכלכלי ביבשת הישנה. בשעה זו הדאקס מתחזק ב-0.54%, הפוסטי מוסיף 0.21% לערכו. מדד הקאק נסחר ביציבות.

בסין פורסמו היום נתוני סחר טובים מן הצפוי אשר מצביעים על עלייה בהיקף הייצוא מהמדינה בשיעור של 14% בחודש דצמבר. נתון זה סיפק רוח גבית לשוקי המזרח הרחוק. שנחאי טיפסה 0.37%, הניקיי עלה 0.7%, ההאנג סנג הוסיף 0.6% והקוספי התקדם ב-0.75%.

אמש ננעל המסחר בארה"ב בעליות שערים קלות. בסיכום יומי הדאו ג'ונס והנאסד"ק התחזקו ב-0.5% כל אחד. מדד ה-S&P 500 טיפס ב-0.3%. החוזים העתידיים לקראת פתיחת המסחר בארצות הברית מאותתים על עליות שערים קלות בשיעור של 0.2%.

מניות במרכז

חברת הביומד קמהדע -0.86% קמהדע 1,835 -0.86% קמהדע בסיס:1,851 פתיחה:1,851 גבוה:1,853 נמוך:1,822 תמורה:411,063 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נערכת להנפקה של עד 50 מיליון דולר בבורסת הנאסד"'ק. לפי דיווח בבלומברג, החברה צפויה להגיש לרשות ניירות ערך האמריקנית בימים הקרובים. לכתבה המלאה

חברת אפריקה 0% אפריקה 18.1 0% אפריקה בסיס:18.1 פתיחה:17.9 גבוה:18.2 נמוך:17.9 תמורה:54,401 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בשליטת איש העסקים לב לבייב אישרה תוכנית לרכישת אג"ח בהיקף כספי של 700 מיליון שקל, זאת במטרה לייצר חיסכון בהוצאות המימון של חברת הנדל"ן. לכתבה המלאה

ענקית הגנריקה טבע -1.45% טבע 7,200 -1.45% טבע בסיס:7,306 פתיחה:7,306 גבוה:7,311 נמוך:7,200 תמורה:31,497,534 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: במהלך לקראת התחרות הצפויה בשוק התרופות למחלת הטרשת הנפוצה. חברת התרופות הגישה בקשה ל-FDA לעיכוב תרופת ה-BG-12 של ביוג'ן עד שיתקיים דיון בהשתתפות יועצים חיצוניים לבחינת בטיחות התרופה. לכתבה המלאה

הממונה על ההגבלים העסקיים אישר את מכירת חברת {צים שיווק} לידי יינות ביתן, כך דיווחה אתמול רשת הקמעונאות. המיזוג צפוי לצאת אל הפועל לאחד ה-17 בינואר לאחר שינותק כל קשר חוזי בין החברה לבין הזכיין שלה באלפי מנשה.

איש העסקים צחי סולטן מכר באמצעות בית ההשקעות כלל חיתום יחידות השתתפות של מודיעין יהש -0.73% מודיעין יהש 628.2 -0.73% מודיעין יהש בסיס:632.8 פתיחה:641 גבוה:641 נמוך:618 תמורה:221,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בהיקף של מעט יותר מ-4 מיליון שקל. העסקות בוצעו מחוץ לבורסה וכללו בין היתר גם מכירה של כתבי אופציות מסדרה 11 ומסדרה 12.

חברת מדיגוס +0.99% מדיגוס 10.2 +0.99% מדיגוס בסיס:10.1 פתיחה:10.1 גבוה:10.2 נמוך:10.1 תמורה:23,432 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זימנה אתמול אסיפה כללית לאישור עסקת ההשקעה על ידי אורבימד בהיקף של 8 מיליון דולר. האסיפה תיערך ב-14 בפברואר ובה צפויים בעלי המניות לאשר את העסקה. נזכיר, כי אתמול זינקה מניית החברה ב-18% במחזור ער של 2.7 מיליון שקל.

סוכנות מידרוג הכניסה את דירוג האג"ח של כלל פיננסים לרשימת המעקב ללא כיוון וודאי, זאת בהמשך לעסקה למכירת פעילות הקרנות והתיקים לחברת הראל השקעות +0.33% הראל השקעות 2,735 +0.33% הראל השקעות בסיס:2,726 פתיחה:2,737 גבוה:2,750 נמוך:2,700 תמורה:16,596,321 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: תמורת 210 מיליון שקל. לחברת כלל פיננסים ישנו אג"ח בהיקף של כ-300 מיליון שקל.

חברת ישרס -1.04% ישרס 43,020 -1.04% ישרס בסיס:43,470 פתיחה:43,470 גבוה:43,560 נמוך:41,710 תמורה:432,655 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: גייסה 108 מיליון שקל ממשקיעים מוסדיים במסגרת הנפקת האג"ח אותה היא מבצעת. האג"ח שיונפק הוא שקלי בעל של 4.3 שנים והריבית במכרז נקבעה על 7.25%. ביום שני ייערך השלב הציבורי של ההנפקה ובו יושלם הגיוס. ההנפקה החיובית מצטרפת להנפקות נוספות של חברות בבורסה, כתעשייה האווירית וחברת הנדל"ן פרשקובסקי +0.23% פרשקובסקי 2,667 +0.23% פרשקובסקי בסיס:2,661 פתיחה:2,661 גבוה:2,674 נמוך:2,661 תמורה:67,221 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . לכתבה המלאה
תגובות לכתבה(108):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 72.
    MACD indicator
    bearish 14/01/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Mellanox Technologies, Ltd.’s (MLNX - Snapshot Report) MACD indicator has moved into bearish territory with a reading of –6.1260. The Zacks #5 Rank (“Strong Sell”) stock decreased more than 0.62% to $49.77 in morning trade. The Zacks Consensus Estimate on the company’s earnings for the year ending December 2012 has decreased by 22 cents over the past month to $2.90 per share.
    סגור
  • 71.
    גבעות
    אוהבת הפליץ 11/01/2013 18:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדלגת על ההרים מפליצה על הגבעות. אזה כייף ל ט החולב . משחרר ומפליץ . משחרר ומפליץ על המשקיעים הטיפשים.חחחחחח
    סגור
  • 70.
    הפיגוע הכי גדול זה במגד פעם היה 3 עכשיו זה הולך ל6 7 8
    ראל0000045 11/01/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בניצוע טוביה החולב את גבעות ומשקיעיה והאלוף האגדי (שדומה לגדי )גיורא האי (איילנד)
    סגור
  • 69.
    פרומו
    sush 10/01/2013 21:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נא לא להתרגש זה היה בסך הכל הכנה למה שמחכה לנו אחרי הבחירות .
    סגור
  • ששש....
    המכשף הגרזוני 10/01/2013 22:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבבוווםםםםםםםםםםם !הצגת המאה החלה מהשבוע שעבר .אין בפלנטה מי שיעמוד בכישוף ! מי בא לקרוע המדדים ?
    סגור
  • 68.
    כותרת ללא קשר למציאות
    co007 10/01/2013 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אירופה נסגרה באדום, ארה"ב בדרך לאדום. כנראה מחר צבע הארגמן ישלוט בבורסות העולם.
    סגור
  • 67.
    איזה יופי לסיים את השבוע באקורד חיובי במעוף
    אחת שמבינה א 10/01/2013 18:21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ואני סגרתי את כל הכתיבות שלי בפוטים וזה מה שעשיתי היום. שיהיה לכם סופ שבוע אביבי ונעים, הצפי ליום ראשון עליה בטמפרטורות ועליה במעוף, תהנו!
    סגור
  • הלוואי אמן ושבת שלום, שמח שהרווחת , רווי נחת (ל"ת)
    עורב אמיתי 11/01/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 66.
    למה האתר מסנן מה קורה שום דבר מהנאמר הוא גס יכול להיות
    Dor 10/01/2013 18:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוקצני אבל לא מתלהם.
    סגור
  • 65.
    עורבנית יפה איפה את? את ברוגז,אני לא אשם שמחקו אותך (ל"ת)
    Dor 10/01/2013 17:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • הולך לקרוע את גרמניה
    המכשף הגרזוני 10/01/2013 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצטרף ? יאלללה ראש פיתה
    סגור
  • 64.
    מכונות הבורסה
    יניב 10/01/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שימו לב איך מכונות המוסדיים עובדים.. הודיעו על פיגוע {שלא היה} תוך פחות מדקתיים המעוף איבד 0.75 אחוז מהוראות שניתנו אחרי שבע דקות כשנודע שיזה על רקע פלילי חוזר המעוף לפלוס 0.65 . דעו - המניות שירדו בפיתאומייות יש עלהם שורט וצריך להיזהר מלהשקיע ! כבר מזמן ערך המניה לא משקף את ערך החברה באמת ואפילו לא קרוב ...כולם משחקים עם המניות איך שבא להם ללא כל ניתוח אמיתי !!!
    סגור
  • 63.
    התשואה נטו על התיק מתחילת החודש עומדת על 1.45%
    dudiman 10/01/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התשואה נטו על התיק מתחילת החודש עומדת על 1.45% מעודכן ל 10/1 17:00 פורקסט – ניהול תיקי השקעות www.forecast.org.il
    סגור
  • 62.
    שבת שלום לכם מקווה שנהניתם מדי מדיקל ומאורכית בהצלחה (ל"ת)
    דורון 10/01/2013 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לדורון
    רונן 10/01/2013 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערב טוב לך, תודה לך על המלצות, על איזה מניה יש לך עוד המלצה. תודה לך, על תשובה מראש, הרבה בריאות, ובהצלחה לך.
    סגור
  • 61.
    איזה עליות יפות היום! אין לי לונגים פתוחים אבל אני שמח
    עורב אמיתי 10/01/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יום סופר- מסוכן. אבל שמח לראות עליות כאלה..לא יוצא עם קולים לסופש. מסוכן מדי
    סגור
  • שא ברכה תנוח תהנה מהרווח יום ראשון מחדש .זה שהמעוף שמר
    Dor 10/01/2013 16:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על 1215-1217 איתות חזק להמשך,אבל עדיף סופ״ש רגוע. שאלה במקרה שמעת מה חריינית או מ. אפס אפס ,נראה שחזרו למחילות.
    סגור
  • 60.
    מכרתי קול 1210 בשער 2040
    עורב אמיתי 10/01/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נקנה בשער 1110.
    סגור
  • פאתטית. (אם את יודעת מה פירוש המילה: גברת קניתה מכרתה) (ל"ת)
    תפסיקי לכתוב בשמי . 10/01/2013 16:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 59.
    למען הבדיחה.
    oraemunna 10/01/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבורסה בת"א מתנהגת כקזינו. הרי ברור שהיא כבר מזמן לא הבבואה הכלכלית שלנו. מתוך שהיא קזינו, היא כבר חלק מהעולם התחתון. מלחמה בעולם התחתון מעמידה את הבורסה כגורם פגיע. ומכאן הסיכון הגובר לפיגוע פלילי.
    סגור
  • 58.
    מה לא ברור?
    אנונימי 10/01/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השוק מתוח. בתחילה סברו שמדובר באירוע לאומני ולכן הנפילה. ברגע שנודע שמדובר באירוע פלילי הכל חזר לדמותו. מסקנה- ברגע האמת תהיה פה קריסה סופר טוטאלית ונסיקה לגבהים של המט"ח.
    סגור
  • 57.
    אז השוק היה נופל 3 אחוז, זה בת"א. (ל"ת)
    אם היה פיגוע 10/01/2013 13:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 56.
    הפיגוע גרם למכונות להשתגע.
    oraemunna 10/01/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הירידה הפתאומית והחדה היא תוצר של כשל במכונות המסחר. היה פיגוע. התגובה היתה אמורה להיות ירידה קטנה אבל, אז הופעלו האוטומטים וגרמו לנפילה. מכאן ניתן ללמוד איזה מניות מתוכננות להורדה ולהיכן במידה והסוחרים יחליטו על מיתון המדד.
    סגור
  • לאומונה סוחרי המעוף בשורט על מלאנוקס היתה בה ירידה חריפ (ל"ת)
    מאיר 10/01/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 55.
    פיגוע באזריאלי (ל"ת)
    לל 10/01/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 54.
    מלאנוקס
    משקיע 10/01/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וולדמן תמכור את החברה! אינטל או אורקל לא יתנגדו אתה חייב את זה למשקיעים.... אני מצפה ממגדל (5%) פסגות (5%) אורקל(10%) וקרן פדליטי (14%) לתת את הדין להנהלת החברה שבזמן אחרון ביצועיה על הפנים וכן לא משדרים אמון!
    סגור
  • 53.
    אתה לא מעודכן 25 אחוז.ויש מה לחפש
    אלי ל 51 10/01/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להלן כמה דוגמאות: שורט אלוני חץ מניב רווחים יפים של 23 לף שקל מ 2425 , וראה היום צפי 2200- ומטה . שורט בבילון מאתמול מניב יפה. היום ניכנסים לשורט ברנסווי...... רווחים מובטחים, שורט פלוריסטם מניב 12 אחוז רוול וסה"כ 15400 ש"ח. חסר מה? שורט בונוס מניב 13,250 ש"ח רווח.
    סגור
  • 52.
    הגנבים משתלטים על השוק (ל"ת)
    לילי 10/01/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    אין מה לחפש בבורסה ועוד 20% מס ? ? (ל"ת)
    לידיעתכם. 10/01/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 50.
    אופציה4 של די מדיקל היעד שלי 150אגורות (ל"ת)
    הלללווויייהההההההההה 10/01/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 49.
    גבעות
    ראל 10/01/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חידה י זה הצמד . בלונדי וטוביה החולב את המשקיעים. לפותרים נכונה . סיור באתר הסמרטוטיה של מגד 5 חחחחח
    סגור
  • 48.
    גבעות עולם
    אוהבת להפליץ 10/01/2013 12:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני עוד מהזמנים באצל . איך שאני רואה גבעות אני נשכבת ומפליצה .חחחחחחח מדלגת על ההרים מפליצה על הגבעות. חחחחח
    סגור
  • 47.
    ביונדווקס
    חיים 10/01/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה קורה במניה ? למה היא טסה
    סגור
  • 46.
    די מדיקל אמרתי לכם בהצלחה גם למחזיקי אופציה4 (ל"ת)
    דורון 10/01/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    די מדיקל אמרתי לכם בהצלחה גם למחזיקי אופציה4 (ל"ת)
    דורון 10/01/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    כל הכבוד לך ,צדקת, יצאתי. (ל"ת)
    אמיר לשוש כהן 10/01/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    איוות במחיר של אגח כ"ז אפריקה הרי היא תרכוש אותן
    לפחות 85 אגורות 10/01/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איוות במחיר של אגח כ"ז אפריקה הרי היא תרכוש אותן
    סגור
  • 42.
    יש מלחמה בין שורטיסטים ללונגיסטים (ל"ת)
    גל 10/01/2013 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    מה קורה בדי מדיקל? 30 אחוזזזזזזזזזזזז? (ל"ת)
    אוהד 10/01/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    חבריי לצאת ללא פוזיציה לסופ״ש יכול להיות שסוף היום יהיה
    Dor 10/01/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נמוך .שימו לב ל 1215-1217 שמירה עליהם מצב להמשך ל1230-1240 .נראה שאנו ננוע בטווחים של 1205-1220
    סגור
  • 39.
    הפורום שקט היום..... (ל"ת)
    רן 10/01/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    ביוקנסל לפני פרסום תוצאות שלב 2
    האם ההצלחה בדרך ? 10/01/2013 11:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לדעתי, תוצאות חיוביות בהמשך לדוח הביניים והדרך צפונה תהיה חדה מאוד.
    סגור
  • 37.
    אמרתי אתמול פלוריסטם
    מדינה 10/01/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לקראת פריצה !
    סגור
  • 36.
    מניה בפינצטה
    אחד 10/01/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שרוצה לישמוע שיענה לי בפורום .תודה
    סגור
  • 35.
    שורט חזק בבילון,הכנסתי שורט ב 54000 ! (ל"ת)
    מני ברגר 10/01/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 34.
    אני תותח
    עורב לא אמיתי 10/01/2013 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כל יום קונה בנמוך ומוכר בגבוה
    סגור
  • החברים שלך כבר לא מאמינים לך.לועגים לך.עוף (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 10/01/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • לא מגיב. אני בנופש...את לא עצובה רק שבעה פצועים?מפלצת (ל"ת)
    עורב אמיתי 10/01/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 33.
    בורסה
    אסף 10/01/2013 11:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלום חברים אני מתחנן ורוצה בטובתכם תמכרו את הקולים מהר כי החודש ניפגש במדד 1145
    סגור
  • 32.
    עושים הכל כדי למנוע מהבורסה לעלות (ל"ת)
    לילי 10/01/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 31.
    די מדיקל טסה 25% אין עשן בלי אש שששששששששששששש (ל"ת)
    הבוםםםםםםםםםםםםםםםםם 10/01/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 30.
    בדקתי ומצאתי ש...
    אבי לעורב האמיתי 10/01/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מכרת את קול 1210 בשעה 13.00 .אז אך קנית בשעה 12.00.חחחחחחחחחחח
    סגור
  • לא מתיחס. קקמייקה (ל"ת)
    עורב אמיתי 10/01/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 29.
    רוח גבית
    co007 10/01/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אירופה קיבלה על הבוקר את פריחת הורד האדום.....
    סגור
  • יפה שאתה פיוטי. מכרתה כבר? בינתיים ירוק באירופה... (ל"ת)
    יוס 10/01/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 28.
    מבינה את השוק
    שושי כהן 10/01/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    להיזהר מבבילון,תרד היום............
    סגור
  • 27.
    די מדיקל טסה אופציה4 של די מדיקל בדרך לטיסה מנוף 4.7 (ל"ת)
    שימו לבבבבבבבבבבבבבב 10/01/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    די מדיקל טסה אופציה4 של די מדיקל בדרך לטיסה מנוף 4.7 (ל"ת)
    שימו לבבבבבבבבבבבבבב 10/01/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    עורב ,אף אחד לא מאמין לך (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 10/01/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • לא מתיחס. תאמיני, לא תאמיני, קניתה מניות כבר? מכרתה? (ל"ת)
    עורב אמיתי. 10/01/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • מי שלא מתיחס לא כותב. (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלך 10/01/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 24.
    די מדיקל טסה אופציה4 בדרך בהצלחהההההההההההההההההההההההה (ל"ת)
    גל100 10/01/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    שאלה
    עורבנית המלכה שלכם 10/01/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אתה מאמינים לעורב האמיתי?אני חושבת שהוא שקרן
    סגור
  • ברור (ל"ת)
    רן 10/01/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 22.
    וואו, מה קורה באורכית בזמן האחרון?
    אורכית 10/01/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טסה בטירוף. באינטרנט שמועות על מכירה. מי שמע? מי ראה?
    סגור
  • הפסקת מסחר באורכית
    אנונימי 10/01/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הולכת לצאת הודעה טובה אחרי כל העליות
    סגור
  • אין בינתיים הפסקת מסחר
    אורכן 10/01/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והם גם לא פרסמו דוחות אתמול. מעניין...
    סגור
  • אורכית
    אילן 10/01/2013 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין שום מיזוג ושום מכירה פשוט הרצת המניה ללא שום סיבה
    סגור
  • הולכת למיזוג
    אנונימי 10/01/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לאחרונה מספר בחירים חתמו על הסכם שכר לפי מניות בלבד- הם הולכים למיזוג עם מתחרה.... הערכה שלי 300 אגורות תוך חודש
    סגור
  • 21.
    מלאנקס מזנקת?? רק תיקון קל אחרי -65% מה ההתלהבות? (ל"ת)
    הצלף 10/01/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מלאנוקס
    חזאי 10/01/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה נעלמת? כל התחזיות שלך ל200$ וצפונה... נעלמת דום רציתי לשמוע את מה שיש לך להגיד על חברת מלאנוקס ומה אתה חושב בעתיד עליה.. אני תקוע איתה חבלז!
    סגור
  • 20.
    מודיעין על הפנים
    אי 10/01/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשסולטן מוכר מודיעין זה סימן רע של ייאוש כי המניה כבר על הפנים
    סגור
  • 19.
    כל החריינים להשאר בחורים לפחות עד הצהריים יכול להיות בג
    Dor 10/01/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בגלל שאנו ביום חמישי ולא ירצו ללכת לסוף שבוע עם מניות תהיה החלשות מסויימת .בכל מקרה אתם לוזרים קטנים ומסריחים
    סגור
  • dor הירידות יגיעו מהר מאוד.
    עורבנית המלכה שלכם 10/01/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לך לאמא אתה צריך מוצץ,
    סגור
  • אולי אני ניפגש ונחליף נוזלים שתרגישי חיות נראה לי שאת
    Dor 10/01/2013 11:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מטופלת נכון .חוץ מהכדורים את צריכה חימום
    סגור
  • 18.
    בוקר טוב ירוק ומעולה לכולם
    עורב אמיתי 10/01/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה אומר? שאתמול קניתי שוב בשעה 2 קולים 1210 בשעה 1200 והיום הם נמכרו בשער 1660 בטרום מסחר. מי שלא מאמין לא ראוי להתיחסות! היום עליות. או שהשחקנים ינסו למתן באכזריות הכל, או שיכנעו לסופש ויורידו באכזריות בעוד כמה ימים. בקיצור: יום של הימור גדול. אגב- באתר "שחקן מעוף" הוא העריך ש"קמהדע" לא תצא להנפקה , וטעה. אז קחו בחשבון שכולם טועים לפעמים. בהצלחה לכל המושקעים בבילון, רציו, רמי לוי, קמהדע ועוד. יום מעולה! לא מתיחס היום למלעיזים (אם העורבנית יודעת מה זה: היא כותבת קניתה מכרתה, עשיתה.. ומחכה שיפול טיל מסוריה. להזכיר לכל מעריציה)
    סגור
  • אתמול מכרת את הקול ברווח 150 שח.
    עורבנית המלכה שלכם 10/01/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתה ליצן כל יום אתה מוכר בבוקר מה שלא קנית יום קודם.חחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • בוקר טוב ידידי תהיה היום זהיר בגלל שנכנסים לסופ״ש בהצלח (ל"ת)
    Dor 10/01/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • בוקר טוב גם לך.. נרה לי לא נכנס היום לאופציות בכלל.
    עורב אמיתי 10/01/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את שלי עשיתי.. השחקנים ממתנים ומורידים, רואים בגרפים. המטרה שלהם: לא לעבור את 1220. אם עושים פעולה, רק בטווח של חצי שעה... יש מצב- שיהיה מאבק מטורף בשבוע הקרוב.. או שיכנעו וישנו פוזיציה או שיורידו באכזריות. נראה את הכיוון ואז אפשרלעשות כסף.. סופש מעולה לכולם! ואגב: המצב של מלאנוקס לא כזה רע אם היא עולה חמישה אחוז ביום... האמריקאים לא מענישים אותה כל כך.. לנו זה טוב בגלל המעוף
    סגור
  • רק להיות זהיר ידידי עדיף לצאת לסופ״ש נקי (ל"ת)
    Dor 10/01/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    בסט פיול.קונה בתחילת היום היא תשלם
    סוחר מניות יתר 10/01/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אחרי לעם לניר כי הוא לא איכזב אותי בבבילון
    סגור
  • 16.
    צריך לעשות תשדיר לפוליטיקאים בטלויזיה ,שיבינו את תפקידם
    בא 10/01/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדוגמה,מי שהולך לאופוזיציה לא יכול ליצג את בוחריו גברת שימפנזה ,הבית היהודי בשטחים מיצגים ..תבינו לבד ,תלמדו משס איך מיצגים בוחרים ,יושבים בממשלה מבקשים תיקי פנים ועושים ....הכול למען הבוחרים .
    סגור
  • 15.
    מדיגוס כבר אמרנו
    יוסי 10/01/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החברה תכנס למיסחור הפיתוחים שלה בליווי צמוד של אורבימד. חברת השקעה מהמובילות בתחום הביומד. תעודת כבוד למדיגוס שזכתה להיות החברה הציבורית הראשונה בארץ שאורבימד רוכשת...המניה בדרך לשער 200 בקרוב.
    סגור
  • 14.
    שלום חברים, שאלה לי לכם, אני משלם היום עמלת קניה מכירה
    עמלות פעולה 10/01/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של 0.37 על תיק של 40000 כרגע, אני מבצע הרבה פעולות בשנה, לדוגמא מיולי עד דצמבר שילמתי רק בעמלות קניה מכירה 4000 ש"ח. עד כמה גונבים אותי בבנק ומה האופציות שלי? האם בבתי השקעות וגופים חיצוניים עדיין יש לי שליטה במסחר או שזה טלפוני מול ברוקר והאם אתם ממליצים? תודה!
    סגור
  • מוגזם
    משקיע 10/01/2013 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יותר 0.2
    סגור
  • עמלות פעולה.
    oraemunna 10/01/2013 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גובה העמלות הוא פונקציה של וויכוח. ראשית, היקף הפעילות הוא החשוב.תיק של מיליון ללא פעולות שווה פחות מהתיק שלך. תבהיר לבנק שלך שאתה עובר והם יורידו לך אם לא אז תעבור. בנקים קטנים לוקחים פחות. בתי השקעות לוקחים פחות אבל לא מיד מאפשרים פעילות חופשית בתיק. לא מומלץ במקרה זה. לי נתנו בבית השקעות 0.05 ולא עברתי. תתווקח גם על עמלו דמי משמרת, עמלת מינימום, עמלת אי ביצוע. תבקש בכל מקרה עמלה של 0.15 יאשרו לך 0.2
    סגור
  • תעבור לבית השקעות. תשלם רבע מחיר. זו עמלה גבוהה (ל"ת)
    עורב אמיתי 10/01/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לבית השקעות ספציפי? (ל"ת)
    יש לך אולי המלצה 10/01/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    גוליבר+גבעות עולם+זרח+גלוב אקספ צפי להנפקותתתתתתתתתתתתת (ל"ת)
    רוסו 10/01/2013 09:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    די מדיקל
    לירון 10/01/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במהלך היפוך למעלה עשרות אחוזים למעלה אני בפנים בטח מכרו את הפטנט
    סגור
  • 11.
    די מדיקל אופציה4 רכבת אש ללא מעצורים (ל"ת)
    דורון 10/01/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    אורכית+די מדיקל רכבת אש ללא מעצורים (ל"ת)
    דורון 10/01/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    נראה לכם שהשחקנים נתנו לשוק לעלות? (ל"ת)
    חיים 10/01/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    עורבנית היום הפוך? (ל"ת)
    רן 10/01/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    קמהדע הולכת לטוס מעלה היום!!!!!
    אחד שמבין 10/01/2013 09:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וגם מסכים עם 5,מנייה של בנק הפועלים ירדה בשבועיים האחרונים ב- 6% ולכן צפוייה לזנק מעלה
    סגור
  • 6.
    קמהדע
    צחי 10/01/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הולכת לתת לנו שוסססססס. בהצלחה למושקעים.
    סגור
  • 5.
    מנית הפועלים.
    oraemunna 10/01/2013 08:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל מי שמאמין שהבורסה הולכת לעלות חייב להבין כי מניית הפועלים חייבת לשכב אצלו בתיק. ככל שערכה מוזל לצרכי מדד כן עולה הכדאיות ברכישתה. מבין כל הבנקים היא נמצאת בעמדת הזינוק הטובה ביותר. לדעתי היא תעלה היום וכדאי לנצל התמתנות בה ולרכוש.
    סגור
  • 4.
    ביונדווקס לפני טיסה
    ליאור 10/01/2013 08:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בקרוב כניסה של משקיע גדול לקראת ניסוי קליני אחרון ב2013
    סגור
  • 3.
    השנה רציו שער 100 (ל"ת)
    יאלה רציו 10/01/2013 08:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 2.
    ראלי הדו"חות נפתח אתמול
    עילוי ירוק 10/01/2013 08:08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כפי שניכתב פה בתחילת השבוע וכצפוי הדבר החם הבא הוא ראלי הדו"חות ביטיס את הבורסות לשיאים חדשים. בעיקבות הצוק הפיסקלי החברות חסכו כסף ולא ביזבזו והרווחים טפחו כי הצוק לא התממש. ועוד תחזית בהשראת המלעיזים, ברגע שהמעוף יגע ב 1500 תהיה נפילה ל 1468. מעניין אם גם בסוף היום הם ינבאו שבשבוע הבא תהיה קריסה טוטאלית בבורסה.
    סגור
  • 1.
    נעם לניר קונה ב10 מליון ש״ח הוא לא פריאר
    בסט פיול 10/01/2013 08:06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הראלי של 100. אחוז בבסט פיול מיידי ויגיע
    סגור
  • מי ששם 10 מליון שקל יודע גם להרוויח.! (ל"ת)
    אלון 10/01/2013 09:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הוא לא קונה הוא מקבל מניות בחינם
    דרור עצמון 10/01/2013 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיה מיליארדי מניות המניות שיש לך לא שווים גרוש הם יהיו אלפית אחוז
    סגור
  • שוק משאבות האינסולין והחלקים המתכלים הינו עצום וגדל באו
    גל 10/01/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוק משאבות האינסולין והחלקים המתכלים הינו עצום וגדל באופן מתמיד. על פי איגוד הסוכרת האמריקני, בארה"ב חיים כ-26 מיליון חולי סוכרת, המהווים כ-8.3% מהאוכלוסיה. מומחים מעריכים כי מתוכם כ-5.4%, שהם כ-1.4 מיליון, חולים בסוכרת מסוג 1 וכ-350 אלף משתמשים היום במשאבת אינסולין כטיפול למחלה. דוח שפורסם לאחרונה על ידי המרכז לניהול ומניעת מחלות בארה"ב, מעריך כי 1 מתוך 3 אמריקנים יחלו בסוכרת עד שנת 2050 במידה והמגמה הנוכחית תימשך. שוק סטי האינפוזיה השנתי בארה"ב מוערך בכ-730 מיליון דולר. נזכיר כי לפני כשלושה שבועות הודיעה החברה גם על הסכם OEM ראשון שנחתם עם חברה דרום קוריאנית שתמכור את סט האינפוזיה האוניברסלי המיועד לטיפול בחולי סוכרת של די מדיקל תחת שם המותג שלה, אך זכויות הקניין משיכות להיות שייכות לדי מדיקל. ביום בו דווח על הסכם זה טסה המניה ב-60%. די מדיקל עברה תקופה קשה שכללה גם קיצוצים אגרסיביים במצבת כוח האדם של החברה. מתחילת השנה צללה מניית החברה ב-77% ושוויה עומד כיום על כ-15.5 מיליון שקל. החזקות הציבור בדי מדיקל מגיעות לכ-67.4%.
    סגור
  • די מדיקל חתמה הסכם ההפצה לשנתיים עם גורם ששמו לא צויין
    גל 10/01/2013 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די מדיקל חתמה הסכם ההפצה לשנתיים עם גורם ששמו לא צויין להפצת סט האינפוזיה האוניברסלי המיועד למשאבות אינסולין שמשמשות חולי סוכרת מדובר בהסכם הפצה נוסף בארה"ב, חמישי במספר, עם גורם ששמו לא צויין. ההסכם המקורי הוא לשנתיים, עם אופציה אוטומטית להערכה של שנה נוספת, אלא אם יוסכם בין הצדדים על הפסקת ההתקשרות. לכל אחד מן הצדדים קיימת הזכות לסיים את ההתקשרות 3 חודשים לאחר ששלח הודעה בכתב על כוונתו זו. מנכ"ל די מדיקל, אפרי ארגמן: "הסכם ההפצה החדש שנחתם בארה"ב מאפשר לנו להביא את הטכנולוגיה האוניברסלית לעוד יותר חולי סוכרת ברחבי ארה"ב. הסכם זה עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה שלנו להתמקד בשותפויות שמייצרות ערך איכותי גבוה". http://inv.bizportal.co.il/bizportalnew/biznews02.shtml?mid=322189
    סגור
  • דרור. לך חפש מי ינענע אותך. קנאי
    גרוזיני פלדה 10/01/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשתראה את בולבולון בשער 15000 תתעלף.
    סגור
  • די מדיקל אופציה4 המשך פיצוצים בהצלחההההההההההההההההההה (ל"ת)
    גל 10/01/2013 08:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • בסט פוייל לאחר האיחוד הון שוב 1אגורהההההההההההההה (ל"ת)
    museeeeeeee 10/01/2013 08:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור