סגירה בת"א: המעו"ף ירד 0.2% במחזור ער למרות הסערה - רמי לוי טסה 4.5%

מניית מלאנוקס צללה 5%, מניית דלק קבוצה השילה 3.7%, פריון נטוורק זינקה 23%. רציו איבדה 3.1% במחזור ער
 |  (104)
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו במגמה מעורבת יום מסחר הפכפך בטווח מסחר מצומצם ביותר, זאת בהשפעת החוזים השליליים בארה"ב ומגמה מעורבת בבורסות אירופה. מניית טבע -1.75% טבע 7,300 -1.75% טבע בסיס:7,430 פתיחה:7,300 גבוה:7,319 נמוך:7,265 תמורה:23,211,825 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה את המחזור הגבוה ביותר בשוק- 77 מיליון שקלים - והשילה 0.55% מערכה. מניית רמי לוי +0.75% רמי לוי 18,720 +0.75% רמי לוי בסיס:18,580 פתיחה:18,570 גבוה:18,770 נמוך:18,520 תמורה:1,430,333 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה בעליות שערים חדות של 5% ונסחרת ברמת שיא כל הזמנים.

מדד המעו"ף ירד 0.23% לרמה של 1,203.97 נקודות, מדד ת"א-75 סגר ביציבות. מדד הבנקים בלט בעליות שערים נאות של 0.74% ומשך את המעו"ף מעלה. המחזור הסתכם ב-1.03 מיליארד שקלים.

אתמול סגרה הבורסה בת"א את יום המסחר בירידות שערים. מדד המעו"ף ירד 0.78% לרמה של 1,206.78 נקודות, מדד ת"א 75 ירד 0.4%, מדד הבנקים בלט בצד האדום עם צניחה של 1.8%. מחזרו המסחר הסתכם ב-850 מיליון שקל.

המניות הדואליות ששבו מוול סטריט עם פערי ארביטראז' שליליים בולטים הן מלאנוקס (3.41%-), פרולור ביוטק (4.13%-) וטבע (0.6%-). בגזרה החיובית ניתן למנות את מניית אודיוקודס (8.9%+) ואלווריון (5.64%+).

המסחר בעולם

בורסות אירופה נסחרות במגמה מעורבת. מדד הדאקס נסחר ביציבות, מדד הקאק מוסיף 0.6%. המדד הרוסי בולט בעליות שערים חדות של 2.67%, זאת לאחר שהבורסה במוסקבה הייתה סגורה במשך שישה ימים.

בורסות המזרח הרחוק סגרו בירידות שערים. מדד הניקיי בלט בירידות של 0.86% ברקע להתחזקות הין מול הדולר, הקוספי יוד 0.66%. ענקית האלקטרוניקה סמסונג דיווחה על זינוק של 89% ברווח התפעולי, אך בכל זאת השילה 1.3% מערכה.

אמש סגרה וול סטריט בירידות שערים קלות, זאת ברקע לחשש המשקיעים מפני פתיחת עונת הדו"חות שתיפתח היום, עם פירסום התוצאות הכספיות של ענקית האלומיניום אלקואה (סימול: AA) בסיום המסחר היום. בשעה זו וול סטריט נסחרת בירידות שערים קלות.

מניות במרכז

חברת האינטרנט פריון נטוורק -1.31% פריון נטוורק 994.8 -1.31% פריון נטוורק בסיס:1,008 פתיחה:1,008 גבוה:1,001 נמוך:991.1 תמורה:63,649 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 23% במחזור גדול של 5.4 מיליון שקל, זאת ביחס למחזור יומי של 780 אלף שקל בלבד. החברה סיפקה היום תחזית אגרסיבית לפיה הכנסותיה יזנקו ב-80% ל-110 מיליון דולר.

שותפות גבעות יהש +1.85% גבעות יהש 16.5 +1.85% גבעות יהש בסיס:16.2 פתיחה:16.5 גבוה:16.5 נמוך:16.5 תמורה:353,393 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה מחזור מסחר ער, ונסחרה ברקע להודעת השותפות על דחיית מועד התחלת קידוח מגד 6, שצפוי להתחיל בחודש אפריל.

שותפות גלוב אקספ יהש +1.62% גלוב אקספ יהש 138 +1.62% גלוב אקספ יהש בסיס:135.8 פתיחה:135.8 גבוה:139.8 נמוך:136 תמורה:129,602 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מנסה להרגיע את המשקיעים החוששים מדילול ומהנפקות נוספות. השותפות הודיעה לבורסה הבוקר כי אין בכוונתה לבצע הנפקות נוספות לפני תחילת קידוח 'אופק 2'.

חברת הטכנולוגיה הדואלית {טופ אימג'} פירסמה אמש אזהרת רווח, והורידה את תחזית ההכנסות בשיעור של 8% מהרף התחתון של התחזיות שסיפקה בעבר, כך שיעמדו בטווח של 30.9-31.5 מיליון דולר.

מניית בנק לאומי -0.38% לאומי 2,380 -0.38% לאומי בסיס:2,389 פתיחה:2,375 גבוה:2,390 נמוך:2,373 תמורה:21,478,089 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 1.3%. הבנק הודיע כי בכוונתו לבחון מהלך רה ארגון של נכסי הנדל"ן שבבעלותו, לפיו צפוי למכור את כל נכסי הנדל"ן או את חלקם לגופים מוסדיים, זאת במטרה להציף ערך לבעלי מניות הבנק.

מנייית הראל השקעות +0.89% הראל השקעות 2,730 +0.89% הראל השקעות בסיס:2,706 פתיחה:2,701 גבוה:2,737 נמוך:2,699 תמורה:5,810,259 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 0.73%. אתמול לקראת סגירת המסחר דיווחה חברת הראל פיננסים, של הראל השקעות, כי רכשה את פעילות התיקים והקרנות של כלל פיננסים תמורת סכום של 210 מיליון שקל.

המניות והאג"חים של אלביט הדמיה -0.95% אלביט הדמיה 636 -0.95% אלביט הדמיה בסיס:642.1 פתיחה:636 גבוה:636 נמוך:636 תמורה:6,061 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרו בירידות שערים, זאת לאחר שאתמול הורידה סוכנות הדירוג מידרוג את דירוג אגרות החוב של החברה ב-6 דרגות לרמה של B2. נזכיר כי תשואות האג"ח הגבוהות של חברת האחזקות בשליטת מוטי זיסר משקפות את חשש המשקיעים מפני אי יכולת החברה לשרת את חובותיה.
תגובות לכתבה(104):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 55.
    רמי לוי הענק
    ג'יימס בונד 08/01/2013 22:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל הקשקשנים והעורבים למיניהם,תפתחו טוב טוב את הראש והעיניים רמי לוי זה לא רק סופר ,זה גם המון נדל"ן ,תקשורת,שותפויות ומיזמים,ןבעיקר בעיקר חוש עיסקי וכלכלי מפותח ביותר !!מה שהוא עם נסיון חייו העשיר הצליח להקים ולעשות, גם 50 פרופסורים באוניברסיטה שיעשו סלטות באויר לא יגיעו לעשירית מהשגיו !! לאורך זמן וללא זינוקים ונפילות כמו להמון מניות אחרות דעו לכם ההשקעה במניית רמי לוי היא ברזל ואחת הכדאיות ביותר בשוק המקומי היום !!!
    סגור
  • 54.
    מלאנוקס לדראן
    מלאנ 08/01/2013 20:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה יהיה עד מתי ירד כבר 45 דולר איך נפלתי אני גמור
    סגור
  • 53.
    ביבי רוצה לתקוף באירן לבד בלי ארה״ב הוא לא מסוגל להתגבר
    Dor 08/01/2013 17:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    על ש״ס על משרד השיכון הוא לוזר פחדן זגזגן לא אני אומר יאיר שמיר בנו של רוה״מ לשעבר שאמר הים אותו ים הערבים אותם ערבים וביבי הוא אותו ביבי. אני אמנם לא הסכמתי עם דרכו של יצחק שמיר , אבל אי אפשר שלא להעריך את יושרתו, כשנבחר אמר באתי לעשות כלום ובאמת עשה כלום.ביבייהו מדבר על שתי מדינות ולא מתכוון למה שהוא אומר הוא פוחד מכל דג רקק במרכז המתלהם של הליכוד.
    סגור
  • 52.
    מי שקונה רמי לוי במחיר כזה מטורף המניה תתרסק בקרוב
    ברוקר 08/01/2013 17:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זכרו מה אמרתי רמי לוי בעצמו מימש בשער 13000 והוא קנה לפני חצי שנה בשער 8500 שכולם מכרו פראיירים לא מתים רק מתחלפים
    סגור
  • 51.
    חברת dor ועורב בע״מ מחפשים עובדים עם כושר סבל גבוה על
    Dor 08/01/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מנת לצאת למבצע חשאי לניקוי החור המסריח של העורבנית החריינית שכר מצוין,מנאים נהדרים ובסוף נופש בקריביים כפיצוי על הסבל הרב הכרוך בעבודה זו.
    סגור
  • לא כתבתי
    אף פעם 08/01/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אבל אתה חולה. אני עוקב כבר חודש שלם הכינוי DOR הוא אחד הנפוצים מבחינת כמות התגובות אני אישית לא זוכר תגובה אחת שהייתה בה תכלית כלשהי
    סגור
  • קודם תזדהה שנית לא באתי לשעשע אותך לצערך מעבר לכך
    Dor 08/01/2013 22:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מפרט הרבה פעמים את מפת הדרכים הטכנית של המעוף תתחיל לעקוב ביותר חיוביות ואולי תלמד משהו שיועיל לך
    סגור
  • דור, חכה יום יומיים, הם יעלמו (ל"ת)
    עורב אמיתי 08/01/2013 17:23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • עורב אהלן אני מעוניין שהם ישארו ויסבלו וכמה הם יסבלו (ל"ת)
    Dor 08/01/2013 22:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    מלאנוקס
    שי 08/01/2013 16:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וולדמן תמכור את החברה לא ב 140$ מספיק ב 100$ ואני יקבל את הכסף שלי חזרה יא נוכל
    סגור
  • טען עוד
  • 49.
    עורבנית אהובתי
    רן 08/01/2013 16:27
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סזכותך היום עשיתי כסף אם לא הייתי רואה אותך הייתי מפסיד הרבה כסף תודה אהובה שלי
    סגור
  • 48.
    לעורב האמיתי הממורמר
    עורבנית המלכה שלכם 08/01/2013 16:20
    הגב לתגובה זו
    0 3
    צריך לאמר יא אהבלית ולא יא אהבל.כשאדם מפסיד כסף הוא לא רואה בעיניים.קנה מצופים ומשקפיים.וכך אתך את הגולם dor
    סגור
  • עשי זאת בעצמך יקירתי. המבול שלך החל.
    עורב אמיתי 08/01/2013 16:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עוד מעט תיכנסי לחור ולא תצאי ממנו המון המון זמן
    סגור
  • 47.
    מכרת פוט 1200 בשער 1230.
    עורבנית המלכה שלכם 08/01/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    270 שח למניה כפול 40 =10800.לעורב התשובה שלך בקשר למכירת הקול היתה צפויה.אתה אפס
    סגור
  • את סתומה. אם היית מכירה אותי היית יודעת שככה אני עובד (ל"ת)
    עורב אמיתי 08/01/2013 17:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • את מי זה מעניין ? בפרט שהכל שקרים כמו ביבי- מן!!!!פחחחח (ל"ת)
    Dor 08/01/2013 16:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 46.
    תקון מחיר עלות לפוט 1200.עלות 960.תודה (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 08/01/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 45.
    אני רוצה לאמר לך כמה מילים כנסי.
    אבי לעורבנית 08/01/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 5
    באמת אני לא יודע איך לאכול אותך.כולם חושבים שאת ליצנית חובבת מילחמות לא יודע מה עוד,אבל את תמיד פוגעת בול במה שאת משקיע ומדווחת בזמן אמת.מכל הלב כל הכבוד
    סגור
  • עורב ועורבנית
    אש 08/01/2013 17:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעשו טובה לפורום תצאו לטיול ארוך תחזרו בקיץ ,אולי תדברו כאן קצץ יותר מחובר ,ואם קשה לכם קחו טלפון אחד של השני ותדברו או תסמסו העיקר תצאו לנו מהחיים
    סגור
  • לאבי. מה אתה צריך שאחזיק לך את היד? אתה לא יודע
    עורב אמיתי 08/01/2013 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקולים קונים ומוכרים בתוך יומי?
    סגור
  • שקרו.שקרן,משקר לי בפנים.
    שקרן 08/01/2013 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 3
    למד לדווח כמו עורבנית,ולא קניתי מכרתי.בלבלללל
    סגור
  • לא אתיחס אליך. (ל"ת)
    עורב אמיתי 08/01/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • רק לשם הידיעה נשארתי עם כמה קולים 1210 כשקניתי ב1203. ב
    עורב אמיתי 08/01/2013 17:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנעילה כיסיתי הקניה, אבל השארתי הפעם כי אני מאמין שמחר עליות. לא יודע למה אני מדווח בכלל, לא נראה לי אתה עושה משהו
    סגור
  • 44.
    היום, יאכל את הלב עם כפית מחר. תנחומיי... (ל"ת)
    למי שמימש אינסוליין 08/01/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 43.
    הו הו איך שגלגל מסתובב לו
    co007 08/01/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    3 5
    קצת סבלנות לא תזיק לכול ההזויים. התחיל אדום, עבר לירוק. התחילו כתבות ,הנה בא המשייח ופתאום עברנו בחזרה לצד האדום. הו הו איך שגלגל מסתובב לו..........
    סגור
  • 42.
    עורב אמיתי זרוק את קול 1210 לביוב.ידען גדול
    עורבנית המלכה שלכם 08/01/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני בפוט 1200 ומי שהאמין בי וקנה,ליבריאות חבר.עורב ן-dor קנו מצופים אתם עומדים לטבוע המים באילון גועשים.לכו תעבדו בנקיון עדיף מלהפסיד כסף.
    סגור
  • יש לכם פה גדול ללא לאות הפה מקשקש נון סטופ (ל"ת)
    בנוסף 08/01/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ועוד משהו: אם אתה זז לפי הכתבות כאן אז באמת אין לי
    עורב אמיתי 08/01/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה לומר לך.
    סגור
  • ועוד משהו:
    עורב אמיתי 08/01/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מכרתי את הקולים 1210 כשהגיעו לרווח. קניתי עוד קולים כשהגיע ל1204. יא אהבל
    סגור
  • באמת התגעגענו. כמו מקק צצת מהביוב
    עורב אמיתי 08/01/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תחזרי לשם תיכף. אני רגוע ומחייך, אגב.
    סגור
  • 41.
    תל אביב עברה לאדום (ל"ת)
    גל 08/01/2013 14:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 40.
    למי שבבנק דיסקונט - חבל על העמלות הגבוהות - תעברו
    ממליץ לכם . 08/01/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לבתי השקעות ותראו איזה הבדל .
    סגור
  • 39.
    40 יח פוט 1200.מחיר עלות 1260 (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 08/01/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 38.
    קניתי פוט 1200.20 יח.שער 900 (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 08/01/2013 13:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 37.
    שימו לב לקרדיט סוויס שלא מפסיקה לעלות !!!
    מושקע בכור 08/01/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הרווח כבר 650 מליון מאז 30/9/2012
    סגור
  • 36.
    אנו השורטיסטים לא ניתן לכם מנוח ולא ירוק (ל"ת)
    שושקה 08/01/2013 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אתה גמורררררררר אפס כמו שורט קצר שכל (ל"ת)
    Dor 08/01/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 35.
    קניתי 20 פוט 1200 בשער 1020. (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 08/01/2013 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 34.
    מה יהיה? לא נראה היום ירוק בעיניים
    אחת שמבינה א 08/01/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כתבתי 2 פוטים בבוקר. ולמה הדחלילון שוב נעלם?
    סגור
  • כבר ירוק מותק! המשיכי לכתוב פוטים בכיף (ל"ת)
    עורב אמיתי 08/01/2013 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • ביומד
    מר לוי מחדרה 08/01/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני מבסוט על התגובות השקולות שלך מה אומרת על המעוף? ואיזה מניות ביומד שמת עליהן עין והנה הירוק שרצית השליכי יהבך על בורא עולם והוא יכלכלנו
    סגור
  • 33.
    איך כותבים לאישה אחלת.ולגבר אחלת[ה]? (ל"ת)
    עברית קשה שפה 08/01/2013 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    לא תיראו ירוק, אני נישבע לכם. (ל"ת)
    רפי א. 08/01/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אל תישא את שם השם לשווא
    מר לוי מחדרה 08/01/2013 13:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עצה ידידותית עד עשר הדיברות חבר בוא נירגע...
    סגור
  • אה.. זהו שכבר רואים (ל"ת)
    עורב אמיתי 08/01/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • נראה גם נראה (ל"ת)
    יוס 08/01/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אתה לא רואה כלום כי החרא מכסה לך את העינים (ל"ת)
    Dor 08/01/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הם יקבלו ירוק
    הגאון 08/01/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אבל בתחת אחינו .בתחת חזק חזק חזק כזה חזק שלא ישכחו לעולם .מילה שלי עניין של זמן .
    סגור
  • 31.
    תיראו איך ביבי נתניהו עובד על כולם
    אייל קוזק 08/01/2013 12:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    התשתיות שלנו על הםנים מדינה במערב והכל מוצף, סה"כ גשם שניים וראו מדינה בפקקים,תשדרו לאירופה -יצחקו עלינו. ביבי טען "תוקפים האריאן" סתם קישקטשי ביצים. ביבי טען שמחירי הדיור יירדו - קדחת בתחת רק עלו. ביבי טען שעושה רפורמות-ראו את חברת חשמל רק מעלה תשלומים... ביבי עשה? רע לאזרח.
    סגור
  • 30.
    ארוחת צהריים טעימה
    co007 08/01/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לכול ההוזים , לא להדחף יש מקום לכולם סביב השולחן........
    סגור
  • תודה גם לך (ל"ת)
    עורב אמיתי 08/01/2013 13:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אפס אפס התעוררת חזור לחור השפנים שלך לשל ביבי (ל"ת)
    Dor 08/01/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 29.
    אופטימית על הנפט השנה
    בגלובס כתבה 08/01/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יאלה רציו המנוולים רוצים להוריד אותך לא ניתן להם יאלה רציו לשער 50 יאלההההההההההההההההההההההה
    סגור
  • 28.
    ביזפורטל אל תשתקו לוולדמן שימו לב מישהו שם הדליף
    קובי 08/01/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מידע על הורדתתחזיות ובכירים מכרו מניות ליפניי אנא עשו תחקיר על הנוכלים
    סגור
  • 27.
    בואו נעשב סדר
    השורטיסט הקטן 08/01/2013 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אנו חבורה לא קטנה ,אני קטן והם לא,צפו ברשימה שלנו: 1.את פלוריסטם - הרסנו. 2.את בבילון-חיסלנו . 3.בי קומנקשים-דפקנו יחד עם אינטרנט זהב ובזק. 4.את אידיבי אנו פירקנו-כנ"ל האגחים.5.אלוט -אנחנו החרבנו, 6.אורמת אנו שברנו, 7.בונוס-סדקנו לגמרי7.ועשיו תור אלוני חץ,ועוד כמה שתיראו בהמשך- קשור לנפטיות..............
    סגור
  • מ1080 עד1245 אכלתם חרא (ל"ת)
    Dor 08/01/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    וולדמן תמכור את החברה!!! (ל"ת)
    אבי 08/01/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 25.
    הוא מחזיק במניות שיורדות-אלוני חץ,כלל תעשיות.חחח (ל"ת)
    אמיר לגבי אלטולר 08/01/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    השוק אולך לאלות חזק...... (ל"ת)
    עורב אמיתי 08/01/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • זה לא אני... מגוחכים שכמוכם (ל"ת)
    עורב אמיתי 08/01/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה לא חושב כמו המתחזה? (ל"ת)
    אבי לעורב האמיתי 08/01/2013 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    מודיעין,קרדן אן וי,סקיילקס
    חבר 08/01/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אין סיבה שלא יעלו מחיר ריצפה כולם בהצלחה.
    סגור
  • 22.
    הבינלאומי. לשים לב.
    oraemuna 08/01/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מנית הבינלאומי אמורה להכנס למדד המעוף מבחינת שווי שוק. שני גורמים מנעו את כניסתה. האחד, פיצול המניה 1,5, זה תוקן. השני, אחזקות בנק דיסקונט בבנק. אתמול התפרסמה ידיעה כי פי.בי תחלק את מניות הבינלאומי שברשותה, זה כולל אחזקות דיסקונט, כך שהדרך שהבינלאומי תכנס למעוף כבר פנויה. מניה שעומדת להכנס למעוף אמורה לעלות. חלק מהעליות כבר מגולמות.
    סגור
  • 21.
    רציו המנייה הכי טובה
    לא יאומן 08/01/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יורדת הכי הרבה לא יאומןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
    סגור
  • 20.
    חייב לספר לכם-------------
    מוני-שורטיסט חזק 08/01/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אנו נימצאים בכל הכח בשורטים אדירים במירב המניות אפשר להגיד כולן,פלוריסטם,בבילון,אלוני חץ,דיסקונט,פועלים, ברה לישראל,כיל,בזק,בי קומניקשין,אינטרנט זהב,אורמת,ועוד מאתים חמישים מניות. לא תצליחו לעשות רווחים-ראו הוזהרתם
    סגור
  • 19.
    loop (ל"ת)
    ח. 08/01/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    בוקר טוב לכולם!
    אחת שמבינה א 08/01/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    2 2
    נצלו את הירידות במעוף וקנו ישראמקו , אבנר ובבילון. רציו? מאוד מתלבטת . אם יש לה מחזור גבוה כנראה שהיא תתקן למעלה. אלה המניות היחידות שאני ממליצה לכם בשלב זה. המשך יום נעים ומהנה.
    סגור
  • תודה יקירה! (ל"ת)
    עורב אמיתי 08/01/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    בחו"ל לא יורד כמו כאן הרשעים השתלטו על הבורסה קזינו (ל"ת)
    גל 08/01/2013 10:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    שימו לב כנסו
    טומי ל 7+עורב אמיתי 08/01/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    6 1
    דבר ראשוון ,אמרתי לכולכם לא להיכנס למאלונקס תרד ל 50 דולר-זה קרה,לצערי זו רחוק מלהסתיים.תרד ל איזור 40 דולר-ותיבחן. דבר נוסף בשום אופן לא ללכת על המלצות, מאלונקס ב 140 $ זו בדיחה אחת מיני רבות, זוכרים פיול ביוטק - תזנק.... זוכרים פלוריסטם 8 דולר,7 דולר,6 דולר-בדחיה אדירה. עכשיו נתנו המלצה לאבנר יעד 290- ראו-בדיוק בהמלצה החלו הירידות בה. יש עוד 100 כאלו. מסקנה - "לא להמלצות".
    סגור
  • לא מדויק לגמרי, אבל מסכים בכללי
    עורב אמיתי 08/01/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כדאי לבחור אנליסט אחד או שניים שאתה מסכים איתם. יש מעט מעט כאלה. אלטשולר למשל, או סרגיי וסצ'ונוק מאופנהיימר שהוא ממש טוב. כל השאר רשימה ארוכה ארוכה של חרטטני ים. מאיר ברק ויוסי פרנק בראשם. ואגב, גם המנתח הטכני של גלובס לא רע, משה שלום. רק שאני לא תמיד מחזיק מטכני לבד, רק ביחיד עם פונדמנטליסטי.
    סגור
  • לעורב האמיתי - תקן אותי אם אני טועה
    ליאור 08/01/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נכון, מלאנוקס לא מתנהגת בדיוק כמו שציפינו, אבל אני מספיק זמן בשוק כדי לדעת שאף פעם אי אפשר לתפוס מנייה ממש בתחתית או לממש ממש בשיא, האמנות הגדולה היא להבין מה יהיה הכיוון הכללי. ומלאנוקס אחרי שתתנער קצת מידים חלשות ותתייצב (גם אם נספוג קצת בטווח המיידי) תחזור לרמה הקודמת. זו מנייה לטווח ארוך. גילוי נאות - אחרי מימוש רווחים קודמים כרגע מושקע ובהפסד.
    סגור
  • מסכים איתך. חברה רווחית בצורה יוצאת דופן.
    עורב אמיתי 08/01/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    500 מיליון שקלים בקופה, עם התחייבויות ל2 מיליון. כמה חברות כאלה יש? אבל היא תונדתית, והתחום מסוכן. לטווח של שנה - לא הייתי נוגע. המשקל שלה במעוף, זו צרה- ולכן רצוי לכולנו שתעלה והרבה
    סגור
  • בוקר טוב אליהו
    co007 08/01/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ממש גיליתה את אמריקה. עוד לא הבנתה ,המלצות זה זמן למהפך. המחזיקים הגדולים רוצים לממש. למי יממשו ? לפראיירים שקונים כול אשליה .
    סגור
  • תוריד את הה' בסוף, תעשה טובה. גילית, עשיתה, אכלתה..רבאק (ל"ת)
    עורב אמיתי 08/01/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 15.
    מלנוקס הולכת ל-15-20 דולר!!ראו הוזהרתם
    פעיל בשוק ההון 08/01/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בבדיקת הנתונים של החברה ,מה אומרים \חושבים האנליסטים בארה"ב,מכפיל,התחום הטכנולוגי הנקודתי שהיא נמצאת,פסיכולוגיה כלכלית,,ועוד-מלנוקס מסמנת חד משמעי שהיא הולכת לכוון 15 -20 דולר!!כל אלו שאומרים עכשיו "החזק" --אמרו שהיא היתה יותר מ-100 דולר לקנות!! אני לא מדבר מפוזיציה אלא מהבנת והכרה של תחום הטכנולוגיה הרבה שנים --ראו הוזהרתם!! חברה טובה-אבל המניה שלה לא שווה סנט יותר מ-15 דולר ,עם כל הכבוד היא לא אינטל,סמסונג,נוקיה,,וכו"!! יום טוב לכולם
    סגור
  • עוד שורטיסט מפגר...
    tom0802 08/01/2013 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקוןה שבסוף תפשוט רגל מכל נכסייך בשורטים!!
    סגור
  • 14.
    Oh what a beautiful morning,
    co007 08/01/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    The red color make my day אין כמו הצבע האדום להמריץ את האדרנלין להמשך היום.....
    סגור
  • מלא שגיאות בעברית ויותר באנגלית אתה חייב לקחת את הכדו
    Dor 08/01/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הכדור הירוק כמו החריינית שים לב זה עוזר לה היא מתחילה להרגע האמן לי זה ישפיע עליך לטובה תתחיל לחשוב שזו התחלה טובה להרבה דברים
    סגור
  • 13.
    תגובה לחן דרסינובר
    אחד 08/01/2013 10:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה לחץ מחו"ל יש שם רק עליות או ירידות קלות מאוד איזה לחץ תתחיל בתור כתב לבדוק למה הירידות וזה לא בגלל חו"ל,יום טוב לך.
    סגור
  • 12.
    פלואוסנס מדיקל
    המשקיע המשפיע 08/01/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משהו קורה שם עלייה במחזורים תוך כדי עליות קראו כתבות במאיה על רכישה רצינית כנראה יש שם יודעי דבר מבפנים שמחזקים לפנינו...
    סגור
  • 11.
    חברים תוך שבועיים
    יניב שלום 08/01/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בשורות טובות בקשר לגל יש רישיונות לנטע ורועי בדוקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
    סגור
  • 10.
    כתבתי ביומיים האחרונים שהשוק נראה בעייתי ואי שמירה על 1
    Dor 08/01/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
    1 3
    1210 -,1217 תגרור ירידה ל1185 מקווה שחברי לקחו זאת לתשומת ליבם ולחריינים למיניהם אני מאחל שאותו צבע השם מייחלים לו יראו אותו גם ברקטום
    סגור
  • 9.
    כל השורטיסטים אל תשמחו כל כך... היום זה נגמר
    עורב אמיתי 08/01/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    3 2
    נכון אני עם קולים ואני רגוע. הכל יחזור אלי עם רבית. כזה אני. מצידי, אל תגיבו ואל תאמינו. חוזר ואומר- שום סיבה לירידות הדיווחים בארה"ב יהיו טובים, הבנקים צריכים לתקן היום. ארה"ב בקושי ירדה אתמול אחרי ראלי מטורף, וכאן- בום טראח למטה, בגלל שחקנים. הנאסדק אתמול סיים 0.09 למטה. זו ירידה? השוק במגמת עליה. אני בטוח בעצמי וחבל לי שאני צריך לקרוא שטויות תת רמה של עורבנית וכל מיני.
    סגור
  • 8.
    לעורב האמיתי
    אבי 08/01/2013 09:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הקול שלך שווה אבק.מלאנוקס שווה אבק.אני רק מוכיח לך שאתה שקרן.ואתמול נפלת בפח שתמנתי לך,חחחחחחחחח
    סגור
  • הטומן פח לתוכו ייפול תתעסק בלא להפסיד לוזר כנס לחור ושת (ל"ת)
    Dor 08/01/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אם הייתי ברמה שלך, הייתי אומר שאני טמנתי פח לךלא?
    לאבי מהעורב האמיתי 08/01/2013 09:53
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אבל אני אדם ישר. ואני גם צודק. ואתה לא ברמה שלי. בוא נספור את הכסף עוד יום יומיים. בטח אין לך כלום..
    סגור
  • 7.
    מלאנוקס חברה של נוכלים
    אבי 08/01/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    7 1
    השחלתם מניות ב110$
    סגור
  • 6.
    אמרתי-מאלונקס 50 דולר - סוס לבן נעלם.... (ל"ת)
    טומי 08/01/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • מתי לקנות? (ל"ת)
    עוזי 08/01/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מלנוקס שווה 15 דולר- סנט אחד לא יותר!! (ל"ת)
    פעיל בשוק ההון 08/01/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    נסגרה הדלת והשאירו אותך בחוץ? (ל"ת)
    DOR איפה אתה? 08/01/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • קודם כל לא להיות שפן כמו ביבי ולהזדהות עכשיו לעינייננו
    Dor 08/01/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נראה לי שאתה או את לא קוראים עברית אני לא הפוזיציה כבר מיום ראשון אבל אם היית קורא מה כתבתי אתמול לשלשום היית מחכים מעט אבל נראה שתישאר טיפש לנצח פספסת פחחחח
    סגור
  • דור, עזוב השורטיסטים. חבל על האנרגיות (ל"ת)
    עורב אמיתי 08/01/2013 09:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • המצחיק הוא שנגמר להם הכסף נשארו רק הדיבורים פחחחחחח
    Dor 08/01/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אל תנדב אינפורמציה על מעשיך הטיפשים לא מבינים כלום חבל
    סגור
  • 4.
    גשם יורד (ל"ת)
    עורב איפה אתה? 08/01/2013 08:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • עורב אל תשים לב. נתראה בסוף היום (ל"ת)
    יוס 08/01/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    1065 ברוך הבא (ל"ת)
    גרוזיני 08/01/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • עוד טיפש זה כמו שאני אגיד 1350 פ חחחחחחחחח (ל"ת)
    Dor 08/01/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    מיפה אפשר רק לעלות - זינוקי חג המולד ימשיכו
    עילוי ירוק 08/01/2013 08:33
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כשיתחילו הדו"חות יתפוגג הפחד והראלי ימשך. היציבות הכלכלית בעולם לאחר פתרון כל הבעיות תמשיך לתת הזנקות למדדים כפי שראינו לאחר חג המולד.
    סגור
  • 1.
    אצלנו יש כל יום סיבה מלאנוקס סיבה עיקרית
    לילי 08/01/2013 08:28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הכניסו אותה לתל אביב 25 כדי לעשות שורטים
    סגור
  • לתמים שבחבורה
    co007 08/01/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה אתה מצפה ? חשבתה כמו שאר ההזויים לראלי של עליות. מה לעשות שוק ההון לא מתנהל לפי רצונות .
    סגור
  • לילי צלצלילי0544787652 (ל"ת)
    לילי המשתוללת 08/01/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מלאנוקס
    שים 08/01/2013 09:01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    צרהרשות צריה לבדוק מי מכר מניות לפני אזהרת הרווח.
    סגור