ת"א סגרה בירידות: מדד המעו"ף איבד 0.8%, הבינלאומי צנח 5%

בין המניות הבולטות: דיסקונט השקעות זינקה 4.3%, פיבי גמעה 12.3%, פרטנר ירדה 2.5%. באירופה - הקאק יורד 0.54%, קרדיט סוויס עולה 3.4%
 |  (69)
סוחרים, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א סגרה יום מסחר שלילי בירידות שערים, בהובלת מדד הבנקים שמשך את המעו"ף מטה. המסחר השלילי בבורסות אירופה והחוזים העתידיים אשר נסחרים בירידות שערים קלות העיבו על המסחר באחד העם. עיני המשקיעים בת"א נשואות לעבר פתיחת עונת הדו"חות בארה"ב שתחל מחר, עם פירסום הדו"חות הכספיים של ענקית האלומיניום אלקואה (סימול: AA).

מדד המעו"ף השיל 0.8% וסיים ברמה של 1,206.78 נקודות, מדד ת"א 75 ירד 0.4%, מדד הבנקים בלט בצד האדום וצנח 1.8%. בגזרה הסולידית, מדד התל-בונד 20 השיל 0.21%. המדד הממשלתי השקלי לא התאושש מהירידות אתמול וסיים בירידות שערים של 0.18%. מחזור המסחר הסתכם ב-850 מיליון שקל.

אתמול מדד המעו"ף סיים יום מסחר חיובי, בו טיפס 0.48% במחזור נמוך במיוחד. מדד ת"א 75 התחזק אתמול ב-0.21% ומניות הבנקים השילו 0.33% מערכם.

המסחר בעולם

מדדי אירופה נסחרים בירידות שערים. מדד הדאקס יורד 0.58%, מדד הפוטסי האנגלי משיל 0.34%. מדד הקאק בולט בירידות שערים של 0.65%. מניית קרדיט סוויס מזנקת 3.4% ברקע להחלטת נגידי הבנקים באירופה להפחית את דרישות הלימות ההון

בורסות המזרח הרחוק סגרו במגמה מעורבת. מדד הניקיי נחלש ב-0.83%, מדד הקוספי הקוריאני סגר ביציבות. מדד שנחאי בלט בעליות שערים של 0.37%, ההאנג סנג הוסיף 0.12% לערכו. המדדים בוול סטריט פתחו בירידות שערים של עד 0.5%.

מניות במרכז

חברת {כלל פיננסים} הודיעה כי מכרה את פעילות התיקים והקרנות של החברה ל הראל השקעות +1.88% הראל השקעות 2,710 +1.88% הראל השקעות בסיס:2,660 פתיחה:2,670 גבוה:2,735 נמוך:2,670 תמורה:8,040,094 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: תמורת 210 מיליון שקל. עם השלמת העסקה יגדל סה"כ הנכסים המנוהלים בהראל ויסתכם בכ-140 מליארד שקל. שתי המניות יצאו להפסקת מסחר טרם סגירת הבורסה.

אסיפת בעלי המניות של חברת {ריטליקס} אישרה סופית את מכירת החברה לקרן פימי תמורת 800 מיליון דולר. העסקה עדיין כפופה לאישור הרגולטור, כשבסופה תהפוך לחברה פרטית

מניית פיבי +0.34% פיבי 9,409 +0.34% פיבי בסיס:9,377 פתיחה:9,400 גבוה:9,414 נמוך:9,306 תמורה:2,464,888 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בעליות שערים חדות, זאת ברקע להודעת בעל השליטה בחברת האחזקות ובבנק בינלאומי -0.14% בינלאומי 8,288 -0.14% בינלאומי בסיס:8,300 פתיחה:8,300 גבוה:8,355 נמוך:8,213 תמורה:15,829,858 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , צדיק בינו, כי הינו במגעים לקבל היתר לחלק את מניות הבינלאומי כדיבידנד בעין לפיבי. נזכיר כי פיבי הינה בעלת השליטה בבנק, ובעלי מניותיה צפויים ליהנות מהמהלך.

נוחי דנקנר בדרך להסדר חוב? בעל השליטה בקבוצת {אידיבי אחזקות} הציע למחזיקי האג"ח המוסדיים לפרוס את התשלומים לאג"ח לתקופה של עד 15 שנה, זאת לאחר שהחברה נדרשת לעמוד בהחזר של 1.7 מיליארד שקל למחזיקי האג"ח.

שותפות ישראמקו יהש +1.41% ישראמקו יהש 43.2 +1.41% ישראמקו יהש בסיס:42.6 פתיחה:42.5 גבוה:43.7 נמוך:42.4 תמורה:15,014,879 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: וחנל ירכשו את הזכויות של חברת ATP שפשטה רגל ברישיונות 'שמשון' ו'דניאל'. אתמול בערב דיווחה ישראמקו כי תרכוש 26% מהזכויות ואילו חנ"ל תרכוש 9%. הסכום הכולל של העסקה מסתכם ב-24.7 מיליון דולר.

חברת {אלווריון} הגיעה גם לאלסקה . החברה הודיעה כי תספק פתרונות Wi-Fiבמסגרת פרויקט באיזוק הארקטי.

מניית בזק +0.38% בזק 400 +0.38% בזק בסיס:398.5 פתיחה:398.7 גבוה:404 נמוך:398.7 תמורה:54,522,771 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בעליות שערים, בניגוד למגמה הכללית, זאת ברקע למאבק וועד העובדים של חברת פלאפון הצליח ועובדי חברת הסלולר יוכרו כחלק מהסתדרות העובדים. משמעות ההודעה הינה שהשביתה בחברת פלאפון המוחזקת על ידי בזק הסתיימה, והעובדים ששבתו יחזרו לעבודה. בכוונת פלאפון להיכנס למו"מ עם העובדים לגיבוש הסכם קיבוצי.
תגובות לכתבה(69):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    מצב מסוכן 1210 נפרץ מטה סבירות להמשך ל1185 (ל"ת)
    Dor 07/01/2013 16:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 35.
    ירידות ללא סיבה (ל"ת)
    חבר 07/01/2013 16:10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 34.
    פלואוסנס מדיקל טסה!!!
    המשפיע 07/01/2013 15:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    משהו קורה שם ביומיים האחרונים כנראה התקבלה הצעת רכש והבעלים ןהמקורבים כנראה מחזקים הם לא יודעים כלום הרי...
    סגור
  • 33.
    מי שבבנק דיסקונט - גונבים אותכם | תעברו
    ממליץ לכולם | 07/01/2013 15:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לבתי השקעות ותראו את ההבדל |
    סגור
  • 32.
    קשקוש
    עושה סדר 07/01/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכותרת צועקת "אבנר נופלת..ב..1.8 אחוז"..נו באמת..מישהו איבד את הראש?זה נפילה??חשבתי כבר שהוא מתכוון ל-18 אחוז....צריך לדעת איפה לשים את הנקודה ואיך לא להיסחף
    סגור
  • 31.
    ביוליין
    חושב 07/01/2013 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרתי שבוע שעבר לשים לב למניה
    סגור
  • 30.
    זכרו, אין סיבה לירידות. הן יתוקנו ויתאזנו. היום או מחר.
    עורב אמיתי 07/01/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אני ממתין.
    סגור
  • אשליות בגרוש
    co007 07/01/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאחר תיקון של יום יומיים , בחודש האחרון .לאחריה באה ירידה כבדה יותר......
    סגור
  • באמת התגעגעתי . לא הבנתי אפילו את התחביר שלך כרגיל.
    עורב אמיתי 07/01/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתה יודע מה זה תחביר, הכוונה. לא מבינים מה אתה אומר, קפיש??
    סגור
  • 29.
    הולך להיות חודש קשה (ל"ת)
    אבי - מתנגד למחאה 07/01/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 28.
    רציו ,,,רישיון גל גדול יותר מליויתן,תזכרו מה אמרתי.
    מאיר 07/01/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בשושו נשושו אני מחזק כל יום את רציו,.
    סגור
  • הלואי שלי היה כסף לחזק
    סחתן אחי 07/01/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל מה עוד צריך שהיא תעלה רק בשורות טובות הנפקה מוצלחת והיא לא עולה
    סגור
  • בקשר לאופציה 11
    רציו 07/01/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב 20.2.13 פקיעה תוספת מימוש 33 אג כלומר אם המניה תהיה 37 אז האופציה =4 מה כדאי לקחת את המניה או האופציה ?כי כל נקודה במניה זה 3 %ובאופציה זה 30 %
    סגור
  • 27.
    מי צונח??? מי??? מנייית השנה (ל"ת)
    אינסוליין 07/01/2013 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    המסחר למען המדד הוא תמצית המסחר.
    oraemuna 07/01/2013 13:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המסחר במניות הגדולות מתנהל למען המדד. רווחי הסוחרים מפוזיציות על המדד גדולים מהפסדיהם במניות הנזרקות לריצפת המסחר. דמיינו כמה ירוויחו הסוחרים במקרה והמדד ישאר במקומו עד הפקיעה. המשקיע הקטן יכול להרוויח ממניות טובות שנזרקות לצורך הורדת המדדד. מה זה טובות? שכל אחד יחליט לפי הידע הכלכלי שלו.
    סגור
  • לoraemuna
    טל 07/01/2013 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 5
    שלום לך. תענוג לקרוא תגובות שלך, את למדת המסחר?
    סגור
  • טל. תמצית דעתי על המסחר הזה: הייתי מבטלת אותו.
    oraemuna 07/01/2013 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי, הפעילות הספקולטיבית המתרחשת בבורסות הן הסיבה העיקרית להרס הכלכלה העולמית. מכשירי המסחר המודרני הקטינו את יכולת הכלכלנים לתקן נזקים. כאשר עובדים עם מכפילי הון אדירים, קשה למדינה להביא הון שכזה ע"מ לתקן נזקים. ליהמן ברדרס שיחקו כאן עם הדולר, עד להתערבות בנק ישראל וגרמו לבעיה אדירה במאזן התשלומים שלנו. יש מיליון דוגמאות. חלומי הוא שנחזור לסחור רק במניות שיש לנו בחשבון.
    סגור
  • נכון אבל אין חדש אני באופצ מ1992 תמיד היה ככה פעם טרגן
    Dor 07/01/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היה גדול נמחק והגיע מייקל לואיס ונכון להיום הגדול הוא באקשי השותף של תשובה כך שצריך להסתפק ברווח קטן ולצאת או הפסד קטן ולצאת לא לחכות למהלכים גדולים לאכול כל יום קצת אבל כל יום
    סגור
  • יש ויש חדש.
    oraemuna 07/01/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום זה משוכלל ומהיר מאוד. היום מרוכזים סכומים דימיוניים בסוג מסחר זה. היום יש תעודות סל מתוחכמות. היום זה מקצועי. מנהלי חדרי עיסקאות בבנקים מספרים לי שלרוב, בסופו של דבר הקטנים לרוב מפסידים. לדעתי, עדיף למשקיעים קטנים לא לעסוק בזה. זה סוג של הימור מסוכן. עדיף לרכוש מניות. לא שווה לסכן אלפי שקלים בשביל כמה שקלים.
    סגור
  • מה הקשר של תעודות הסל לכאן? (ל"ת)
    ועוד: 07/01/2013 13:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הקשר הוא שהיום בירידה קונים קסם או תכלית לונג וכו וכו (ל"ת)
    הקשר 07/01/2013 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דעי לך שאני קורא בלי סוף תחזיות קודרות על "קטנים".
    מעורב אמיתי 07/01/2013 13:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ודעי לך, שאם משתמשים באופציות כ"קביים" , עזרה לתיק מרויחים יפה. יפה מאד.
    סגור
  • קטנים, הכוונה לכמונו, שאינם יכולים להשפיע על המסחר.
    oraemuna 07/01/2013 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא יודעת מה זה קביים. הבעיה באופציות שהן מפתות. אתה מתחיל באחד ולאט לאט אתה עולה בכמות. גודל הסכום המושקע גורם לפחד. התנודתיות היא אדירה.
    סגור
  • הטכנולוגיה התקדמה אבל המהות נשארה מניות למען המדד (ל"ת)
    Dor 07/01/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    מי שיפספס את הרכבת יתחרטטטטטטט ובגדולללללללללל (ל"ת)
    בונוס הצעקה הבאה 07/01/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 24.
    אתה מאמין בתיקון,תאמר לי מה קנית?
    אבי לעורב האמיתי 07/01/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ולא מחר תאמר מכרתי קולים.
    סגור
  • קניתי קולים 1210. ממתין. (ל"ת)
    מעורב אמיתי 07/01/2013 12:55
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • תמתין למי ?
    co007 07/01/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה באמת חושב שמישהו מחכה לך , מלבד הפסדים. בסופו של דבר אתה לחם בשביל המאפיונרים....... :-))
    סגור
  • חבל שאתה מנדב אינפורמציה על מעשיך אנשים אחרות לא מפרגני
    Dor 07/01/2013 13:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ם
    סגור
  • 23.
    הזדמנות ישראלית אופציה 5 שימו לבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב (ל"ת)
    יששששששששששששששששששש 07/01/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 22.
    בסוף היום יתוקנו הירידות (ל"ת)
    עורב אמיתי 07/01/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 21.
    חברים אין שום סיבה לירידות האלה. כלום. ראו בזה הזדמנות
    עורב אמיתי 07/01/2013 11:28
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ואני לא ממליץ. הדבר היחיד שמצער אותי זה ה007 והעורבנית שתיכף יצוצו.
    סגור
  • 20.
    הזדמנות ישראלית אופציה5 לפני טיסה נעימה
    ahnu kccccc 07/01/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בהצלחה
    סגור
  • 19.
    לעורב האמיתי
    אבי 07/01/2013 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תאמר תסכול,אני אוהב שקיפות,
    סגור
  • 18.
    מה קורה בבורסה
    מבין 07/01/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    על מה הירידות שמישו יגיד לי
    סגור
  • מה אתה לא מבין? עוד תרגיל קטן של הקזינו....כנס.
    שוקי 07/01/2013 11:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אם שמת לב כבר מזמן אין שום קשר בין שוק ההון האמיתי לבין המסחר בבורסה. יושבים להם נוכלים (בחסות הבורסה ששותקת) ומשחקים בנו עם מספר מליונים. מורידים ומעלים את הבורסה לפי מה שנוח להם באותו רגע. הם קובעים את המדדים וגורפים הון תועפות מהאופציות על המעוף. זנ כבר מזמן ככה וכולם שותקים.
    סגור
  • 17.
    הזדמנות
    אי 07/01/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה באמת לא יפה אתם לא קוראים כותרות שלוקחים את הרישיונות מפלאגיק והיום באתי לאסוף סחורה בגרושים כמו שעשיתי בגוליבר כשקניתי בשער 13 וכבר נתתי הוראה בהזדמנות לקנות ב10 אבל לא מספיק שהיא לא נופלת היא עכשיו אפילו קצת עולה באמת לא יפה מצידכם הרי הפרייארים אמורים לזרוק סחורה בכל שמועה
    סגור
  • עוד כמה ימים תוכל לקנות ב8
    עופר 07/01/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל על כספך
    סגור
  • 16.
    תומר, עד מתי תגבה את המהלכים של הנוכלים? זה שקוף !!!
    שמעון 07/01/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אירופה בירידות מינימליות, החוזים בקושי יורדים. על מה מורידים את מדד הבנקים ביותר מאחוז ? יש לך תשובה? תפרסם תגובה זו, אם אתה באמת כתב אמין.
    סגור
  • 15.
    עד מתי יא נוכלים? מניות הבנקים נהפכו למשחק. כנסו.
    אלי 07/01/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איך יתכן שחבורה של נוכלים השתלטה על הבורסה, הפכה את מניות הבנקים לכלי לשינוי המדד ועושה ככל העולה על רוחה עם מספר בודד של מליונים? איפה כל הממונים על שוק ההון? זה כבר לא בורסה, זה קזינו פרטי.
    סגור
  • 14.
    אתמול בסיום המסחר קניתי פוט 1210
    זוזו 07/01/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשער 1000.מכרתי היום בשער 1500.רווח לי"ח 500 שח.ס"ה 100 י"ח.בהצלחה לכולם.
    סגור
  • מילים כמו חול
    זוזו 07/01/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקושי 2 יחידות קנית
    סגור
  • 13.
    The color make my day
    co007 07/01/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לכול ההזויים המפנטזים על הצבע הירוק. תמשיכו לחלום על הפריצה למעלה. מה לעשות בקרוב חוצים את רף 1200נקו' כלפי מטה.
    סגור
  • אפס איפה אתה מתחבא בימים ירוקים בתחת של החריינית (ל"ת)
    Dor 07/01/2013 11:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 12.
    לעורב האמיתי
    אבי 07/01/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אתה רוצה שנאמין בך,אתה קונה תאמר קניתי ,ולא בדיעבד קניתי,מכרתי,עשיתי,עורבנית כותבת בקניה קניתי כך וכך.ואני מאמין לה,ואתה שקרן
    סגור
  • מבין את התסכול שלך , אבל אל תשמיץ ותקלל
    לאבי מעורב אמיתי 07/01/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא תמיד אני מדווח בזמן אמת. אין זמן. בדרך כלל אני כן מדווח, אגב. עכשיו למשל, מכרתי את הקולים 1230. אקנה בקרוב קולים נמוכים הרבה יותר. מאמין שאין סיבה לירידות, ואז אחזיר הכל פלוס פלוס . זהו. כשארגיש שהגענו לתחתית היום, אקנה קולים.קרובים. לא המלצה, ככה אני עובד, אל תבוא אלי אחר בטענות. וקניתי בבילון. חיזקתי
    סגור
  • 11.
    בוקר טוב לחברים שמירה על 1210 יישמר המומנט שבירה מהר ל
    Dor 07/01/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    1185 שימו לב למספרים
    סגור
  • צודק יש שמירה.גם השב"ק והמוסד. (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלך 07/01/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • החלטתי שאני מממן לך את הכדורים הירוקים יקירתי לא לשכוח
    Dor 07/01/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לקחת ההבדל יהיה עצום תתחילי להתנהג כמו בן אנוש לא כמו בת קופים בהצלחה
    סגור
  • 10.
    חברים יקרים
    רק רציו 07/01/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל החודשיים האחרונות רק בשורות טובות והגיע הזמן שרציו תעלהההההההההההההההההה
    סגור
  • 9.
    אפריקה
    סמי 07/01/2013 09:47
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אפריקה תמשיך את תנופת העליות היום .אחרי אפי פיתוח בלונדון יום טוב לכולם.
    סגור
  • 8.
    הההההה ירידות קלות
    yl 07/01/2013 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב סוחרים גדולים לא קונים סחורה רק זורקים לשוק ומי קונה ??? הטיפשים שמשחקים בפנסיה שלנו קופות הגמל שלצערי רמתם רדודה מאוד ולא מסוגלים לנצל הזדמנויות בעולם כדוגמה ת חיים כצמן המשבר באירופה גדול מאוד לכן חובה להצטייד הזהירות ב פוטים או לחילופין לשבת על מזומנים
    סגור
  • 7.
    ועוד משהו: חכו לפתיחה של אירופה. שם אמורות להיות עליות
    עורב אמיתי 07/01/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    3 2
    היום, ישפיע גם. ואני מחזק בבילון.
    סגור
  • 6.
    וידוי חברים כנסו!
    מוקי 07/01/2013 09:36
    הגב לתגובה זו
    7 0
    זה 5 שנים שאני סוחר בבורסה(אופציות בעיקר) בשנה האחרונה הבורסה ממש זוועה, גועל נפש כך שלא פלא שהמחזורים הולכים וקטנים כי מי המשקיע שמוכן רק להפסיד כדי לממן בתי השקעות ושחקנים?? חברים יקרים אני פורש והולך ללמוד קצת את המסחר בארה״ב אולי שם קצת יותר קשה לשחק במדדים..... הייתי שמח אם עוד הרבה היו מצטרפים אלי ומשאירים לשחקנים לשחק עם עצמם במחזורים של 200מ׳ יום טוב לכולם....
    סגור
  • אתה מאה אחוז צודק. על מה הם מורידים את הבנקים היום?
    שוקי 07/01/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גועל נפש של בורסה. איך זה שהממונה על שוק ההון לא מתערב? הרסו את הבורסה לגמרי. כולם רואים את הנוכלות ושותקים. אינטרסים , כבר אמרנו ?
    סגור
  • האם שקלת ללמוד מקצוע ולהתחיל לעבוד? (ל"ת)
    יקום 07/01/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אני עובד ומתפרנס בכבוד!
    יקום הסתום 07/01/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דביל, מה נראה לך שאני מתפרנס מהבורסה?? הבורסה ״הייתה״ בשבילי תוספת נאה להכנסה(בעבר)
    סגור
  • מה קשור? בורסה צריכה להתנהל נורמלי. למדתי מסחר בשוק ההו
    יוס 07/01/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ן. נודניק
    סגור
  • ככה אתה קורא לזה
    נורמלי??? 07/01/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נורמלי?? השתגעת??
    סגור
  • הוצאת לי את המילים מהפה. זה מה שאמרתי לאשה בבוקר
    עורב אמיתי 07/01/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שוקל לעבור לנאסדק לפחות בחמישים אחוז. הכל פה שכונה , שיקולים מפגרים וסתם ענינים טכניים. מלאנוקס הרגה ראלי בגלל משקל במעוף, הפקיעה הברוטאלית למטה בלי סיבה. מה עוד צריך?
    סגור
  • 5.
    קרדן אן וי=הזדמנות
    חבר 07/01/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחיר נמוך שווה קניה לדעתי בשערים אלו
    סגור
  • 4.
    לעורב האמיתי [שקרן]
    אבי 07/01/2013 08:52
    הגב לתגובה זו
    0 4
    נו גם אתמול קנית קול בנמוך?לא נכון היום יש ירידות.שקרן
    סגור
  • אם יש ירידות.הוא לא קנה.
    משה 07/01/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק ולמחרת היום אם יש עליות.לא ברור?
    סגור
  • סליחה, אסביר באריכות, למי שלא הבין.
    עורב אמיתי 07/01/2013 09:36
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אתמול עשיתי כסף, כי קניתי בסיום מסחר שלשום קולים 1210. מכרתי מיד עם תחילת המסחר. סליחה אם עשיתי כסף, האמת מצטער. אתמול בסיום המסחר השארתי קולים 1230 כי אני מאמין שמגמת העליות תימשך. בשעה 11 ולא קודם לכן, אראה את המגמה להיום. אם להשאיר את הקולים, או למכור ולו בהפסד, כדי ללכת עם המגמה במהלך היום. חוזר ואומר : משתדל שלא לקנות פוטים אף פעם. לא קורה. אולי יקרה מתישהוא בהמשך השנה הזו להגן על מניות. כשאני אומר "ללכת עם מגמה" אני מתכוון לקנות קולים בנמוך יומי, לחכות שיעלה ואז למכור. הייתי מספיק ברור? ואני בכלל מתרכז במניות. ואל תשמיצו סתם. דברו יפה.
    סגור
  • 3.
    אף אחד לא יתן לבורסה לרדת לפני בחירות
    עילוי ירוק 07/01/2013 08:35
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בקרוב בחירות בשבוע של פקיעה לאחר שכלכלות העולם יצאו מהמשברים.
    סגור
  • פחחחחחחחחח (ל"ת)
    אנונימי 07/01/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כאילו שלשחקנים אכפת מבחירות שכחת מה היה חודש שעבר (ל"ת)
    גל 07/01/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    וולדמן זימברתה אותנו תיתבייש
    קובי 07/01/2013 08:16
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לקחתה מיליונים על חשבון ציבור המשקיעים-מלאנוקס לשער 30$
    סגור
  • 1.
    אצלנו לא צריך סיבה מיוחדת לירידות מספיק שהשחקנים מחליטי (ל"ת)
    קובי 07/01/2013 08:09
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור