סגירה חיובית: מדד המעו"ף עלה 0.5%; מלאנוקס טיפסה 3% ואינסוליין ב-17%

מחזור המסחר בבורסה: 607 מיליון שקל בלבד. בשוק המניות: טבע התחזקה 3.4% במחזור הגבוה בשוק, אלוט צנחה 7.3%. אינסוליין השלימה זינוק של 40% מתחילת 2013
הבורסה לניירות ערך
יום המסחר הראשון של השבוע בבורסה בתל אביב ננעל בעליות שערים קלות, זאת על רקע המגמה החיובית בסוף השבוע בבורסות בארה"ב. תל אביב נהנתה מתמיכה של טבע ומלאנוקס שחזרו למסחר עם פערי ארביטרז' חיוביים והובילו את המעו"ף לטריטוריה החיובית.

בסיום יום המסחר, מדד המעו"ף התחזק ב-0.5% ל-1,216 נקודות, מדד ת"א 75 טיפס ב-0.2%. מדד הבנקים שנסחר לאורך היום בטריטוריה הירוקה ננעל בירידה של 0.3%. מחזור המסחר בתל אביב היה דליל במיוחד והסתכם ב-607 מיליון שקל בלבד.

בשוק המניות בלטו לחיוב מניות טבע +1.03% טבע 7,678 +1.03% טבע בסיס:7,600 פתיחה:7,685 גבוה:7,741 נמוך:7,608 תמורה:114,278,652 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו{מלאנוקס} עם עלייה של 3.4% ו-3.15 בהתאמה. בצד השלילי בולטת מניית אלוט תקשורת שצנחה ב-73%. מניית אינסוליין -4.14% אינסוליין 2,845 -4.14% אינסוליין בסיס:2,968 פתיחה:2,993 גבוה:2,993 נמוך:2,776 תמורה:65,376 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה מחזור חריג וזינקה בכ-17%. בכך משלימה חברת הביומד זינוק של 40% מתחילת שנת 2013.

השבוע שהיה - ראלי בשווקים

יום המסחר האחרון של השבוע בבורסה בת"א הסתיים אמנם בירידות שערים, (מדד המעו"ף נפל 0.88%) אבל בסיכום שבועי המעו"ף עלה ב-2.24% ומדד ת"א 75 זינק ב-3.37%. בוול סטריט, ה-S&P500 הוסיף השבוע 4.57% וסגר ברמה הגבוה מאז דצמבר 2007, זאת לאחר פרסום נתון התעסוקה לפיו קצב ייצור המשרות במשק האמריקני נותר 155 אלף בחודש, קצת מעל לצפי של 150 אלף משרות.

הראלי בשווקים התפתח לאחר הדילוג מעל הצוק הפיסקאלי. בית הנבחרים בארה"ב אישר השבוע את הפתרון לצוק הפיסקלי ברוב של 257 צירים לעומת 167 צירים שהצביעו נגד. משמעות ההסכם היא שיעלו מיסים על משפחות המדווחות על הכנסה שנתית מעל ל-400 אלף דולר.

שלשום, פורסם פרוטוקול וועידת השוק הפתוח (ה-FOMC), שהתקיימה בתחילת דצמבר . הדבר המרכזי שעלה מהפרוטוקול הוא התייחסות לתוכנית רכישות האג"ח, שצפויה ככל הנראה להסתיים בסוף השנה הנוכחית (2013). לידיעה המלאה

משרד התעסוקה האמריקני פרסם ביום שישי, לפני תחילת המסחר, את הנתונים לחודש דצמבר במגזר הפרטי אשר הציגו תוספת של 168 אלף משרות ושיעור אבטלה של 7.8%. צפי האנליסטים היה לתוספת של 148 אלף משרות ולשיעור אבטלה של 7.7%. נציין כי נתוני חודש נובמבר עודכנו כלפי מעלה לרמה של 161 אלף מ-146 אלף בנתון המקורי, כך שמדובר בתוספת של 15 אלף משרות למספר של חודש דצמבר. לפרטים נוספים

באירופה, יום המסחר האחרון ננעל בעליות שערים ברקע לפרסומם של מספר נתוני מאקרו ביבשת. כך, מדד הדאקס הגרמני עלה 0.25%, מדד הקאק הצרפתי הוסיף 0.24%, מדד הפוטסי הבריטי התחזק ב-0.71% והמדד האזורי, ה-STOXX600, טיפס ב-0.41%.

באסיה, יום המסחר האחרון לשבוע ננעל עם נטיה לירידות שערים כאשר מדד הניקיי היפני השלים עלייה של 2.8% ועלה לרמה שלא נראתה מאז רעידת האדמה והצונמי שפגעו במדינה במרץ 2011. הראלי הזה נתמך בעיקר בחזרתם של המשקיעים לאחר חופשה בת שבוע, היחלשות היין והפתרון הזמני ל'צוק הפיסקלי' בארה"ב.

אבל, המדדים האחרים באזור נסחרו בצד האדום, כאשר מדד ה-ASX האוסטרלי השיל 0.4%, מדד הטייקס הטיוואני איבד 0.4% מערכו, מדד הקוספי הקוראני ירד 0.37% ומדד ההנג סנג בהונג קונג נחלש 0.6%. מדד שנגחאי הסיני הצליח להישאר מעל הקו עם עלייה מינורית של 0.3%.

בנק הפועלים פירסם את תחזיתו השנתית לשנת 2013, בה המליץ על מניות וסקטורים מומלצים להשקעה לקראת השנה החדשה.

מניות במרכז

אגרות החוב של אידיבי פתוח, של {אידיבי אחזקות} טיפסו בשיעור של עד 3%. הגורם לכך הוא מהלך שיוזם בעל השליטה, נוחי דנקנר, למכור את השליטה בחברת כלל עסקי ביטוח +1.12% כלל עסקי בי 5,966 +1.12% כלל עסקי ביטוח בסיס:5,900 פתיחה:5,918 גבוה:5,979 נמוך:5,918 תמורה:1,269,523 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בעסקת בעלי עניין מאידיבי פיתוח לחברת האחזקות {כור} בהיקף עסקה המוערך בכ-2 מיליארד שקל.

חדשות טובות לחברת הביומד מדיגוס 0% מדיגוס 9.5 0% מדיגוס בסיס:9.5 פתיחה:9.7 גבוה:9.8 נמוך:9.4 תמורה:43,649 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . החברה דיווחה כי קרן אורבימד, המנהלת השקעות בהיקף של 6 מיליארד דולר, תשקיע 8 מיליון דולר בחברה. מניית החברה הגיבה לחדשות בעלייה של 14.8%.

חברת אפי פיתוח, חברת בת של אפריקה -0.65% אפריקה 15.3 -0.65% אפריקה בסיס:15.4 פתיחה:15.3 גבוה:15.7 נמוך:15.2 תמורה:37,344 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , הודיעה כי תרכוש את יתרת החלק הנותר (50%) בפרויקט אוזרוקובסקיה במוסקבה ב-230 מיליון דולר שיחולקו לתשלומים.

חברת הקמעונאות שופרסל +2.42% שופרסל 2,200 +2.42% שופרסל בסיס:2,148 פתיחה:2,186 גבוה:2,210 נמוך:2,164 תמורה:21,052,679 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , מקבוצת דיסקונט השקעות -0.02% דיסקונט השק 999.1 -0.02% דיסקונט השקעות בסיס:999.3 פתיחה:1,001 גבוה:1,010 נמוך:998.9 תמורה:1,478,402 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , עלתה ב-2.3%. החברה הודיעה כי בכוונתה להציף ערך למשקיעים, בדמות הקמת חברת בת שתרכז את 68 נכסי הנדל"ן של החברה ותחתום על הסכמי השכירות מול הסניפים.

מניית אלוט תקשורת +0.75% אלוט תקשורת 1,893 +0.75% אלוט תקשורת בסיס:1,879 פתיחה:1,905 גבוה:1,916 נמוך:1,885 תמורה:427,145 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה גובה, זאת לאחר שחזרה מבורסת הנאסד"ק עם פער שלילי משמעותי של 9.47%. הירידה החדה במניות החברה הינה ברקע להורדת המלצה מצד בית ההשקעות אופנהיימר מ"" ל"".

חברת התרופות הגרמנית Bayer AG הודיעה ביום שישי כי קיבלה לבסוף את אישור הרגולטור בארה"ב הנחוץ לה לצורך השלמת העסקה לרכישת חטיבת התרופות הווטרינריות של טבע +1.03% טבע 7,678 +1.03% טבע בסיס:7,600 פתיחה:7,685 גבוה:7,741 נמוך:7,608 תמורה:114,278,652 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . לפרטים על האישור

מכה ל{סרגון}. החברה שעוסקת בפיתוח וייצור מערכות וציוד לרשתות תקשורת אלחוטיות בפס רחב, הודיעה ביום שישי שלקוחה גדולה שלה דחתה קבלת הזמנה גדולה מהחברה עקב עניינים פרוצדוראליים. לידיעה המלאה
תגובות לכתבה(135):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 77.
    בבילון
    תומר100 07/01/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נותרו מס' ימים לאסוף בשערים מגוחים אלו ,, היא תגע בשערים שלא ראיתם .. אין זו המלצה אך שווה כניסה לגזור ולשמור
    סגור
  • 76.
    קרדן אין.וי
    GOOL 07/01/2013 08:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום טטוס צפונה
    סגור
  • 75.
    קרדן
    תומר 06/01/2013 20:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו השנה שלה!
    סגור
  • 74.
    פניקס מתעוררת
    אליהו 06/01/2013 19:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מריח שתגיע לכיוון 1220... לא ממליץ אבל משקיע. לא ראתה עדיין את השיא.
    סגור
  • 73.
    איפה אפס אפס החריינית אני מתגעגע בבקשה תגיבו אפסים (ל"ת)
    Dor 06/01/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כבר אולי תשתוק כבר די שמענו ושמענו אותך יא חרין אחד (ל"ת)
    די די 06/01/2013 19:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עוד שפן פחדן כמו ביבי מן שלא מזדהה אפס מאופס לוזר (ל"ת)
    Dor 06/01/2013 20:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 72.
    התחילה מחיקת הפוטים (ל"ת)
    Dor 06/01/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 71.
    הסבלנות תשתלם לפני הבחירות הודעה חיובית בקרוב הפתעה!!! (ל"ת)
    Zoro 06/01/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 70.
    בקרוב הפתעה הודעה חשובה מטעם הנהלת הבורסה חיובי (ל"ת)
    Zoro 06/01/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 69.
    השקט לפני הסערה (ל"ת)
    Zoro 06/01/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 68.
    טבע ומלאנוקס
    ידע 06/01/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שתיהן בבעיה של צמיחה ועל מלאנוקס תוהים בארה"ב האם היה ניצול מידע מוקדם לסוחרים ומעוניינים על אזהרת הרווח,שהתבטא בסחר במניות.האם תהיה חקירה? האם זה יעבור בשקט? קשה לדעת.
    סגור
  • 67.
    זה הזמן לאוכף 1210 ואז אפשר לדעתי להרויח
    שבי 06/01/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משניהם אם השוק יורד שכן הירידה תיעצר ב1200 ואם לא אז פוט 1210 ירוי יפה בעד 1180 ואז לחזק קול 1230
    סגור
  • 66.
    הבורסה שלנו שכחה שהיא צריכה להשלים פערים...
    עורב אמיתי 06/01/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאז שמלאנוקס שתתה את העליות של שבוע שעבר, היתה צריכה לזנק כמו קפיץ. במקום זה, דשדוש מאפן, ומחזור קיוסק. האחת שמבינה, מה ממליצה לשבוע הקרוב?
    סגור
  • לעורב לדעתי היא לא תמליץ כלום למה לה לחטוף ביקורת חזרה (ל"ת)
    אנונימי 06/01/2013 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כל המלצה היא בגדר המלצה בלבד... סתם מענין אותי (ל"ת)
    למה? אוהב לקרוא אותה 06/01/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    מדשדשים ככה יהיה כל החודש (ל"ת)
    חיים 06/01/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    הרדמה טריגר טוב 1240 - טריגר רע 1185 סבירות 1240 (ל"ת)
    Dor 06/01/2013 14:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 63.
    קרדן אן וי=פונטציאל
    יום גשום 06/01/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לדעתי שווה קניה מחר זול מניה שעדיין לא פרצה אני מחזיק
    סגור
  • קרדן אן וי
    בונד 06/01/2013 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שווה קניה הזדמנות...
    סגור
  • קרדן
    אליהו 06/01/2013 19:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב 440..בהחלט מחזיק, לא ממליץ
    סגור
  • 62.
    ברור מתמתנות מי יתן לשוק לעלות? (ל"ת)
    גל 06/01/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    ביוקנסל, האם בדרך להצלחה בשלב 2 ?
    מה דעתכם ? 06/01/2013 11:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נקווה בסבלנות לבשורות טובות.
    סגור
  • 60.
    אידיבי אופציה6 לפני פריצה אלימה צפונה (ל"ת)
    יסמין 06/01/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    מנית הפועלים.
    oraemunna 06/01/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    1 4
    קלף המשחק של סוחרי המדדים, הגוקר. עקב אילוצי התקופה האחרונה המניה מוחזקת במחזורים הולכים וגדלים. זהו הבנק הטוב במערכת. בקרוב יחזור לחלק דיווידנדים. לדעתי המניה היא עוגן בכל תיק השקעות. ממליצה בחום להחזיק בה. זו מניה שניתן בעת צרה למכור ומהר.
    סגור
  • השתגעת, זה לא הזמן לקנות בנקים! להמתין רק לירידות.
    אחת שמבינה א 06/01/2013 12:45
    הגב לתגובה זו
    3 2
    חודש הבא אחרי הבחירות י ר י ד ו ת!
    סגור
  • אני לא שותפה לדעתך. (ל"ת)
    oraemunna 06/01/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 58.
    כל המגיבים כאן תלמדו: אין ה' בסוף פניה לזכר!
    יוס 06/01/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    5 0
    קניתה, אמרתה, עשיתה! די כבר. תלמדו עברית!!
    סגור
  • אתה תותח
    שוקי 06/01/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    5 1
    את הורגת אותי (חחחחח) , אני כול הזמן קורא את התגובות עם הטעויות , .. ומסתבר שאלה המשקיעים שלנו.
    סגור
  • וגם תלמדו לכתוב נכון כמו
    אחת שמבינה א 06/01/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    5 4
    לכתוב ולא ליכתוב לקנות ולא ליקנות נראה ולא ניראה אם ולא אים השגיאות האלה חוזרות על עצמן כל הזמן זה פשוט צורם בעיניים שגיאות כתיב.
    סגור
  • מה זה פה פורום לאקדמית חלשון העברית זה פורום כלכלי אנא (ל"ת)
    חיים 06/01/2013 15:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לחיים מה מה הבעיה מותר גם לדון בזה למה זה מפריע לך למה (ל"ת)
    בראל 06/01/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ישנה כתיבה מותרת כאשר זה בלי ניקוד.
    oraemunna 06/01/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עפ"י האקדמיה ללשון. כאשר כותבים ללא ניקוד מותר להוסיף י/ו לשם קריאה. מותר לכתוב וו להדגשה שזה וו מובלטת (כמו ב ללא דגש). מותר להכפיל יי כתחליף לדגש. לכתוב בסוף מילה לפועל בזכר את האות ה' זה אפשרי (ה' אילמת) זו לא ממש טעות.
    סגור
  • זו טעות בהחלט
    עורב אמיתי 06/01/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כתיב חסר ולא כלום. גם לא מכפילים י' לדגש.
    סגור
  • זאת שגיאה יקירתי נקודה. (ל"ת)
    אחת שמבינה א 06/01/2013 14:22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • את תותחית (ל"ת)
    Dor 06/01/2013 13:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 57.
    לא מבינים
    מקורב לגאון 06/01/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבל חבל הוא צודק כמה אפשר להזהיר אבל אתם מתעקשים וחבל שנית אני לא בשורט ויודע שגם הוא לא אז למה לבטל דעה שונה משלכם למה למה
    סגור
  • 56.
    לגאון ה ה dor
    הגאון 06/01/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 4
    שים עלייך טלק על הטוסיק ובוא לאבל׳ה ! בכלל מי אתה חושב שאתה גנדון קטן קטן קטן שכמוך. וואלאק כמוך אני אוכל לארוחת בוקר. מי אתה בכלל יא פיזאראסט !
    סגור
  • 55.
    תשובה ל-49
    פלצן מוסמך 06/01/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואני שונא את אלה ששונאים פלצנים....מי אתה שתגיד למי להפליץ? כפלצן מומחה אני רוצה להגיד לך שמזמן לא שמעתי פלצונת פגז כמו של גאון....מהריח שהוא השאיר הדלקתי סיגריה
    סגור
  • 54.
    ירוק לי בעיניים נעים לי בכיס ושמחה בליבי מחרחרי המלחמה
    Dor 06/01/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גמורים אין להם כסף לתרופות שילכו לרופא הפסיכיאטרי של ביבי אולי יקבלו מרשם חינם פחחחחחחחחח
    סגור
  • 53.
    מלאנוקס-איך שגלגל מסתובב.
    oraemunna 06/01/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עד ליום רביעי האחרון כל מי שכתב מילה שלילית על מלאנוקס זכה לקיטונות של בוז עכשו זה הפוך. זה מסמן חוסר תבונה ארוכת טווח. אינני חסידה של מלאנוקס בעיקר בשל ההתנהלות של מנהליה או במילה אחת, חזירות. אני נמנעת לעסוק במניות שבם ההתנהלות היא כזו. אבל, אני חושבת שמלאנוקס תעלה חזרה לכיוון 60 לפחות וזה בגלל הצורך לסגור שורטים.
    סגור
  • 52.
    לעורבנית ולdor לא להתנגח אחד בשני,
    חשבונאי 06/01/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשיורד גשם כולם נרטבים ובשיש שמש כולם משתזפים .
    סגור
  • אין עם מי להתנגח החריינית בסך הכל כלי נבוב ללא חומר תוך (ל"ת)
    Dor 06/01/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    מתי האופציות של הזכויות ברציו יהיו פעילות , תודה (ל"ת)
    מלכה 06/01/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יום שני 7.ינואר (ל"ת)
    danshrager 07/01/2013 04:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    ישרמקו
    שואלת 06/01/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין אנאליסט אחד רציני שלא המליץ על ישרמקו כמניה שתפרוץ השנה......מבין חברות הנפט והגז היא הבטוחה ביותר והיא מפשרת השקעות..אז למה נושאת המטוסים הזו בקושי זזה?
    סגור
  • 49.
    מרביץ לפלצן "גאון"
    שונא פלצנים 06/01/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפלצן התורן קורא לעצמו גאון...תאמינו לי כשאין לי מצב רוח טוב ואני רוצה לצחוק אני נכנס לביזפורטל לחפש תגובות מטומטמות כמו של"גאון"......שמע טיפש:אתה יודע מה אמר איינשטיין על גאונות וטיפשות? הוא אמר שההבדל בין גאונות וטיפשות הוא שהגאונות מוגבלת..........
    סגור
  • איןשטיין
    הגאון 06/01/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 3
    E = אם סי בריבוע לך חפש מי יעשה לך טובה יא נקניק סלמי! חכה חכה חביבי לך תבין אבנים ובוא להילחם ...
    סגור
  • 48.
    התמוטטות ענק בקרוב
    הגאון 06/01/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    3 9
    מאוד התרסקות קולוסאלית של הבורסות בהובלת אמריקה ! זכרו מה אומר לכם העלווי ירוק ואתם תראו איפה ומה יישאר מהסתום בלון הזה חחחחחחחחחצאוי אוי
    סגור
  • גאון של התחת שלי (ל"ת)
    Dor 06/01/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 47.
    המעוף הולך לחטוף
    הגאון 06/01/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    7 8
    נבוט על נבוט בקרוב מאוד זכרו זכרו זכרו
    סגור
  • עזוב אותנו בשקט יום יומיים (ל"ת)
    די כבר. 06/01/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • די לבכות על השורטים (ל"ת)
    Dor 06/01/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 46.
    בוקר טוב וירוק לכולם
    עורב אמיתי 06/01/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    3 2
    טוב, אני מקוה שלא הקשבתם לכל השורטיסטים, העורבנית ושות. וקניתם קולים 1210 ביום ה' אחרי ההפתעה שסידר ולדמן למעוף. אני קניתי ומכרתי על הבוקר ברווח 500 ליחידה. לא רע. כמו שאתם יודעים, לא תמיד, בלשון המעטה, צריך להיות בשורט, חלילה. הירידה ביום ה' היתה סופר מלאכותית- הפער גדול, והמגמה ירוקה. מלאנוקס, למרות תחזיות קודרות, קפצה שלושה וחצי אחוז, סימן שהאמריקאים לא מענישים בלי גבול, אלא מסתכלים על עובדות. לנו זה משנה, כי אנחנו בני ערובה במעוף. לי יש ממנה מעט מאד עכשיו בחשבון אחד, לא היה שוה לי למכור. אורה אמונה- את חייבת לי תשובה למה מניות הגז מסוכנות ואיזה. תודה!!
    סגור
  • ביום חמישי לא כתבת שקניתה קול 1210,
    אבי 06/01/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שקרן
    סגור
  • אל תשמיץ. תלמד לקרוא. כך אני נוהג תמיד. קונה קולים
    לאבי מעורב אמיתי 06/01/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קרובים. ותלמד לקרוא ולדבר, יש לנו מספיק כותבים אלימים כאן, תשמור על תרבות דיבור! תמיד בסוף מסחר כשיש ירידות, בלי סיבה משמעותית או גם עם- אני קונה קולים קרובים, כי הבורסה טיבה להתישר.
    סגור
  • תגובתי ב-14. ועוד..
    oraemunna 06/01/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סוף שנה מתאפיינת ברכישות של יח"ש לצורך זיכוי מס. תחילת שנה מתאפיינת במכירתם חזרה. לא כל יח"ש שוה אבל מקורבים ומבינים יודעים לאתר איזו שווה לצורך זיכוי ואיזה לא. ניראה לי שהפעם ישראמקו היתה שווה (לפי הרכישות שהיו בה)) ומכאן הזהרתי לגביה. אני יודע שכרגע אני מזהירה נגד הזרם אבל זו האמת שלי.
    סגור
  • תודה על ההסבר. (ל"ת)
    עורב אמיתי 06/01/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שימו לב לבבילון וליואל. (ל"ת)
    עורב אמיתי 06/01/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יואל זה מבעלי ישראמקו (ל"ת)
    oraemunna 06/01/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בסדר, אבל זו מניה קטנה וחמודה, עם פוטנציאל גדול להרויח
    עורב אמיתי 06/01/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברגע הזרמת הגז. אי אפשר להתעלם מהחוזים החתומים של ישראמקו
    סגור
  • 45.
    גם בארה"ב אושר הפטנט.בהצלחה לתפוס אותה מתחת ל-200 (ל"ת)
    אינסוליין 06/01/2013 09:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 44.
    לא להיכנס למאלונקס- ראו הוזהרתם,הגיעה ל 50 דולר-יעד 45$ (ל"ת)
    טומי 06/01/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • האם בבילון שווה קנייה? ומה אתה אומר על אינסוליין? (ל"ת)
    לטומי 06/01/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    ל-dor
    עורבנית המלכה שלכם 06/01/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 5
    פוט 1210 נמכר ביום חמישי,אתה אומר שאתה אשכנזי גאה,אבל כותב כמו ערקי שמוכר עמבה בשוק הכרמל.הכתיבה שלך שלוחית לא מבין בכלכלה וחושב שיודע הכל.אתה גם טפש וגם שלוחי
    סגור
  • מקווה שלקחת את הכדור הירוקקקקקקקקק. חחחחחח (ל"ת)
    Dor 06/01/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא צריך לקלל תבכי בשקט נבלה מסריחה (ל"ת)
    Dor 06/01/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    אידיבי אופציה6 צפוייה להגיב חזק צפונה להודעה הזאת (ל"ת)
    פישמן 06/01/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    שומר נפשו ירחק! החברה על הפנים חבל לסכן את הכסף (ל"ת)
    מלאנוקס 06/01/2013 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    כמו שפגעתי בול בפקיעה של 12.12,
    חשבונאי 06/01/2013 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך גם המגמה ברורה כאור השמש עד ה 16 לחודש.בהצלחה.....
    סגור
  • 39.
    למישהו יש מידע לגבי סינמה ? תודה :- ) (ל"ת)
    מירב 06/01/2013 08:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 38.
    מלאנוקס תמשיך לרדת עד פרסום הדוחות.אל תשלו את עצמכם. (ל"ת)
    מהודו ועד כוש 06/01/2013 08:08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • נכון מאד חברה בקשיים זהירות (ל"ת)
    מלאנוקס 06/01/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 37.
    מלאנוקס
    חזאי 06/01/2013 06:10
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לא ממליץ! כותב מתוך פוזיציה.... עד עכשיו הייתי חסיד גדול של חברת מלאנוקס בתור השקעה ולא מסחר!... אני מחזיק במנייה היום למרות כל הרעש התקשורתי השלילי כלפיה בגלל "סיכון סיכוי" אני מאמין שמפה היא תעלה אבל לא בטוח.. סהכ החברה היא טובה וצומחת (80% אחוזים שנת 2012) היום עם כל כמות הנתונים וצמיחת הביג דאטה ווב 2 וכו אין ספק שלמלאנוקס יש מקום מרכזי בתחום של קישוריות ועוד שהיא לוקחת נתח שוק של 0.1 (500 מיליון $) אחוזים מתוך שוק צומח של 5 מליארד דולר בשנה זאת אומרת שעדיין יש לה מקום לצמוח ביחד עם כל המחמאות של אנליסטים על החברה (איפה הם היו אותם אנליסטים?! פשוט כשל מודיעיני בצבא היו מדיחים על דבר כזה) ודבריו של המנכל שהוא ימכור את החברה במידה וזה יהיה טוב לבעלי המניות.. (עדיין מחזיק מאייל ולדמן) ולפי כל מי שבקי בתחום מלאנוקס סוג של חלוצה בתחום אז יש לה עתיד מבטיח (מקווה לא להתבדות) אבל היום חברת מלאנוקס תצטרך לעבוד קשה על מנת להחזיר את האמון של ציבור המשקיעים.. אשמח לתגובות :)
    סגור
  • האמריקאים קובעים. בינתיים הם לא מענישים את החברה.אם היו
    עורב אמיתי, תגובה 06/01/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מענישים החברה היתה יורדת ויורדת. עליה כזו של שלושה אחוז מעידה כי הם חושבים עניני. מסתכלים רק על מספרים. הכל תלוי בדוחות של החברה ברבעון הנוכחי והבא. זהו. אם לקנות? סיכון גבוה, לטווך ארוך. אחת החברות הטובות של ישראל, עם משקל הרבה יותר מדי גבוה במדד
    סגור
  • 36.
    חידה-משקיעים מופסדים הנהלה מיליונרים
    ראל0000045 06/01/2013 05:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רק ההנהלה לא אשמה .הירוקים .פקידי הממשלה .השרים.הרומנים .בית המשפט דיון הרבה זמן.ששינסקי הם אשמים.היועץ האלוף הבלונדיני מסתובב בדרגות שלו באתר מגד וסופר כסף ולא עושה כלום(שורטיסט)בין הפותרים סיבוב לקנדה משם בנה את מישנתו טוביה החולב
    סגור
  • 35.
    תגובה ל-7
    אלון 06/01/2013 02:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צודק במאה אחוז שמתי לב לזה יש כאן שחיתות ממדרגה ראשונה ואנשים שקוראים זאת חייבים לעשות משהו ולהתלונן באתר הרשות לניירות ערך מכיוון שהסמרטוטים מהנהלת הבורסה עדיין אוכלים את הסטייקים ומבחינתם להרחיב את המסחר עד 11 בלילה שייכנס יותר כסף שערורייה
    סגור
  • 34.
    מנית בנק המזרחי בדרך ל45 שקל זה הזמן לקנות!!!! (ל"ת)
    מע"וף למעלה! 06/01/2013 00:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 33.
    אולטרה אקווטי הפריצה בדרך
    צפוני 06/01/2013 00:06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שבוע טוב ונהדר והכי חשוב ירוק בקרוב תיתפוצץ כי לא היגיוני השערים בהם היא נסחרת פשוט שווה כפול!! לא ממליץ ולא מריץ !
    סגור
  • 32.
    יחי הסוציאליזם הנאור שיביס את הקפיטליזם החזירי של כנופי
    Dor 05/01/2013 21:27
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כנופיית השודדים ביבייהו וסטלין-מן שהפריעו את המדינה לדעת על גבול הפשע ההיסטוריה תכה במורשתם שהיא רק גניבות והשתלטות על נכסי המדינה ונתינתם למקורבים אני לא נגד עושר אני נגד קיפוח אני אשכנזי גאה במצב כלכלי טוב+ שכואב את כאבם של הזקוקים
    סגור
  • וגם טיפש - המחאה נכשלה המטומטמים קונים דירות
    אבל העם אדיוט 06/01/2013 09:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אדיוט קונה דירה להשקעה כולם פה בעלי דירות. זוגות צעירים לוקחים מליון שח משכנתא.
    סגור
  • 31.
    גבעות
    זאביק השועל 05/01/2013 20:58
    הגב לתגובה זו
    4 2
    חידה. מי זה טוביה החולב את המשקיעין. ומי זה הבלונדיני . לפותרים נכונה סיור באתר הסמרטוטיה במגד 5 . סמרטוט.
    סגור
  • אתה חרטטן כמו שאר חבריך. רק נזק אתם יודעים לעשות
    עולם הנפט 06/01/2013 08:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני ממש לא מתפלא למה חסמו אותי בספונסר. הם לא רוצים לשמוע את האמת. ספונסר אני לא מאשים אותך.אתה פשוט נגרר אחרי העדר ולא רואה את המציאות האמיתית. שבוע טוב.
    סגור
  • 30.
    גבעות נעלם
    זאביק השועל 05/01/2013 20:55
    הגב לתגובה זו
    3 5
    נעלם למשקיעים הכסף. טוביה החולב חולב . והפראירים משקיעים ביובש הזה. סמרטוט.
    סגור
  • 29.
    החיים בפלנטה ירוקה
    עילוי ירוק 05/01/2013 20:44
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אחרי שנשיא העולם פתר את בעיות הכלכלה העולמיות והראה יכולת מנהיגות כלכלית שלא היה לאף אחד מקודמיו בהיסטוריה, הגיבו בורסות היקום בירוק זוהר. לאף אחד אין עוד ספק מה הכיוון של העולם כשהכלכלות משגשגות ונוסקות למעלה?
    סגור
  • 28.
    גבעות-מעניין מה מכין טוביה החולב השבוע
    ראל00045000 05/01/2013 20:36
    הגב לתגובה זו
    2 5
    האמת הצינורות מוכנים (ככה ראו התצפיתנים)מה שכן האלוף האגדי נעלם..מים יורד גשם נפט מאיפה ישאב .את הכיסים הוא שואב לנו ואת הקופה של גבעות חלב
    סגור
  • מכין לכם זובור (ל"ת)
    מיכה 06/01/2013 08:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 27.
    מסכנים את כספי החסכון הציבורי. הביעו את דעתכם.
    איציק 05/01/2013 20:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני טוען כי הגופים המנהלים את כספי החיסכון הציבורי עושים שימוש מסוכן לצרכיהם בכספים אלו. הם משליכים אותו בזול או רוכשים באמצעותו ביוקר מניות לצורך השפעה על מדדים. הם מהמרים בכסף זה על מדדים. זהו כסף שאמור לבטח את עתידם של החוסכים שאינם יודעים שחסכונותיהם נימצאים בסיכון. אנו עלולים לגלות בעתיד שחסכונות אלו ספגו פגיעה אנושה.
    סגור
  • 26.
    בונוס ביו גרוף
    משקיע ביו 05/01/2013 19:35
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לבונוס פוטנציל גדול.חלקי חילוף לבני אדם
    סגור
  • 25.
    רציו
    אופיר 05/01/2013 19:28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שבוע טוב ומבורך . לדעתי , בתקופה הקרובה מניה זו תגיע לשערים גבוהים ומחזורי המסחר רק יעלו. הפרסום על רשיון "גל" קרוב מאוד ושלל הודעות משמחות בפתח. אין ספק שזו המניה של שנת 2013 . ההנפקה הניבה הזדמנות טובה להראות עד כמה מאמינים בה. בהצלחה למשקיעים
    סגור
  • אביבי זה אתה ?????? (ל"ת)
    לאון 05/01/2013 22:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    איפה החריינית עם פוט 1210 יעשו ממנה גוש של חרא איפה ה 0
    Dor 05/01/2013 19:21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אפס אפס התפרן האומלל פחחחחחחחח
    סגור
  • 23.
    סקירה על בורסת תל אביב?
    שלמה 05/01/2013 19:01
    הגב לתגובה זו
    11 3
    פערי ארביטראז במרבית המניות הדואליות,והכתב מדבר על עליות קלות?. אולי הסקירה על בורסה אחרת בטעות?
    סגור
  • הוא רדום (ל"ת)
    Dor 05/01/2013 19:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    גם אם אפריקה תעלה מחר-עד סוף השבוע היא תרד. אין אמון
    שועל בורסה ותיק 05/01/2013 18:52
    הגב לתגובה זו
    7 16
    בבעל החברה ש"מזיז" את מנהליו כאילו היו פיונים על לוח שחמט. הציבור נתן אמון עיוור בלבייב והתאכזב קשות. לבייב שם לו למטרה לעשות תספורת נוספת על אג"ח כו' . אין לא יכולת לפרוע 2.8 מיליארד ש"ח. העתיד ידבר בעד עצמו. יש להיזהר מהמניה ולזכור כל הזמן מי עומד מאחוריה.
    סגור
  • 21.
    סינמה
    xhbnv 05/01/2013 18:52
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סינמה בקרוב יש נפט
    סגור
  • יאאאלה סינמה. סוף סוף תודה לאל (ל"ת)
    גבי 06/01/2013 08:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • עוד תפתיע בגדול (ל"ת)
    עדי 06/01/2013 08:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 20.
    מלאנוקס בדרך ל-90$. מי שלא מאמין-שלא יקנה. קצת סבלנות!
    אנליסט הייטק ותיק 05/01/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
    17 10
    אייל ולדמן הינו מנהל אמין וקרה מה שקרה מחוסר ידע. להבא ילמד איך להתייחס לתחזית ההכנסות. מלאנוקס חברה מצויינת ! בעתיד נשמע על חוזים נוספים שנחתמו.
    סגור
  • אמנם אני לא מתעסק המניות אבל נראה 75 $ די מהר (ל"ת)
    Dor 05/01/2013 19:31
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 19.
    תחזית
    מאסטרו אחד שיודע 05/01/2013 18:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זה מגוחך לחשוב שיש מי שיכול לדעת מה יהיה מחר. הדרך היחידה החוקית להשקיע בבורסה היא עפ"י אסרטגיות. אין קיצורי דרך תכניסו לכם את זה טוב טוב לקלבסה!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • מאסטרו יאלק
    כ 06/01/2013 03:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "מאסטרו" תחזור למקום שבאת ממנו כלומר למקום שבו יש כלום ושום דבר
    סגור
  • 18.
    למה שפע ימים..יום א.. 9 בערב.. ערוץ 10 (ל"ת)
    סרט חובה 05/01/2013 18:30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 17.
    פער הארביטראז הנכון הוא 0.64 ולא 0.55......
    קספר 05/01/2013 18:09
    הגב לתגובה זו
    17 4
    באתר "ביזפורטל" לא מופיע פער הארביטראז המסכם את פערי הארביטראז של כל המניות ולכן לקחתם את הנתון מאתר "גלובס". באתר "גלובס" מופיע פער ארביטראז מסכם של 0.55 אך הנתונים מתייחסים לשעה 20.20( אתם מוזמנים לבדוק כיון שבאתר "גלובס" מופיעה גם השעה שבה נקבעו השערים) . אם תעשו חישוב נכון לסיום המסחר בארה"ב תגלו שפער הארביטראז הנכון הוא 0.64 שהוא פער מאד משמעותי שמעיד על עליות גבוהות ביום ראשון בבורסה בת"א.
    סגור
  • בעניין זה צריך לקחת בחשבון גם את השינויים של שער הדולר
    אנליסט עממי 06/01/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ביחס לשקל, היות והמניות בארה"ב נסחרות ב- $. מז סיום המסחר בת"א ביום ה', השקל התחזק ב- 0.16% ולכן פער הארביטראז הריאלי הוא כ- 0.8%. ביזפורטל לא לוקחים בחשבון את השינויים בשערי החליפין ולכן הם לא מדייקים.
    סגור
  • 16.
    שום דבר לא מרים את המניה האבודה הזאת
    טבע חסרת סיכוי 05/01/2013 18:08
    הגב לתגובה זו
    4 14
    התוכנית האסטרטגית הפילה את המניה לקרשים
    סגור
  • 15.
    0.55 זה לא נכון
    אילן 05/01/2013 18:04
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הוא ראה בגלובס וזה לא מעודכן
    סגור
  • 14.
    הכיוון הכללי עליות.
    oraemuna 05/01/2013 17:56
    הגב לתגובה זו
    7 4
    נכון שלסוחרים תוכניות משלהם. גם הם מבינים את המגמה החיובית. במקרה הצורך הם ממתנים עליות בעזרת הבנקים (עכשו זה תור הפועלים). אבל בעוד שבוע המדד יהיה יותר גבוה. עדיפות למניות על פני אופציות מדד. מניות הגז? זהירות!
    סגור
  • למה זהירות ממניות הגז? ספרי ושתפי מענין לשמוע (ל"ת)
    עורב אמיתי 05/01/2013 21:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מניות הגז.
    oraemuna. 06/01/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עסקתי רבות ובסכומי עתק במניות/'ח"ש אלו שאותם רכשתי עוד לפני התגליות. הרווחתי המון. בחישוב נכון של השווי המתפרסם ונניח שזה נכון, תנקה את כל ההוצאות והמיסים והתמלוגים ואת התרגילים של בעלי העיניין ותראה מה נשאר. נניח שמזה יחלקו 50%, מה ישאר למשקיעים? בינתיים הם מסחטת כספים. התנהלות המניות הללו כיום הוא כמו משחק הפירמידה. ככל שתהיה אחרון לרכוש כך הסיכוי שלך להפסיד עולה. אלו מניות שעדיף לקחת רווח קטן ולברוח. לגבי העוסקות עדיין בחיפושים זה הימור ענק על תקן של צל"ש או טר"ש. לגבי דיווידנדים, קח את מנית אבנר ותבדוק את החישובים, כמה באמת קיבלו המשקיעים נטו וזה בתגלית עם תמלוגים נמוכים והוצאות קטנות יחסית.
    סגור
  • יש מצב ל 1240 (ל"ת)
    Dor 05/01/2013 20:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    מלאנוקס תחזור ל-60$.
    איציק 05/01/2013 17:49
    הגב לתגובה זו
    5 16
    השורטיסטים צריכים לסגור פוזיציה. כרגע במלאנוקס הגרוע מאחור. 60$ זה המחיר בו היא תתיצב עד להתבהרות. אח"כ אי עדיין לא יודע.
    סגור
  • אני גם חושבת שתחזור ל-60 להמתנה. (ל"ת)
    oraemunna 06/01/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • יש מצב (ל"ת)
    Dor 05/01/2013 19:08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 12.
    תתאפס
    מני 05/01/2013 17:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לכותב אין מושג מה צריך לכתוב
    סגור
  • 11.
    מניות לשבוע הקרוב. תבדקו אותי ביום חמישי.
    נח 05/01/2013 17:37
    הגב לתגובה זו
    10 7
    בבילון, אפריקה,דסק"ש,אינטק פארמה,אינסוליין,
    סגור
  • כל תיק ההשקעות שלך (: מסכים אם אינסוליין. המשך עליות (ל"ת)
    טוב שלא כתבת את 05/01/2013 18:32
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 10.
    יום א' עליות נאות מאד בין 1.0-1.5%לפחות..... (ל"ת)
    זכרוני 05/01/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    17 5
    סגור
  • מ ח ר נוגע ב-1240
    עומר 05/01/2013 23:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראה פערי ארביטראז'
    סגור
  • 9.
    מה הכיוון? (ל"ת)
    הזדמנות 05/01/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 8.
    מנייה מאוד חזקה שלדעתי בדרך למהלך עולה אגרסיבי..בנוסף..
    דארן-כלל ביו 05/01/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    חברות הבנות שלה שוות יחדיו פי 3.5 ממחירה בבורסה כיום-יש כאן אפסייד מטורף ואף לפני מספר חודשים בית השקעות גדול נתן לה מחיר יעד 3300 כאשר כרגע עומדת על 1000-הינכם מוזמנים לבדוק זאת ואינני ממליץ-יש שלל מניות טובות נוספות כמו ביוליין שעומדת בפני ניסויים רבים ותוצאות קרבות ותוכל להכפיל עצמה. אני מתכוון לקנותה מחר במנה מכובדת. לא ממליץ לאף אחד שום כלום.
    סגור
  • לגביי כלל ביו
    אבי 05/01/2013 20:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מסכים איתך לחלוטין לגביי שווי המניה לעניות דעתי צריכה להיות 2400 השאלה שעומדת היא הכמות הגדולה של השורטים שיש בנייר והאים הגוף הגדול שמימש סיים אם אחזקותו במידה וכן אין לי ספק שהתיקון יהיה אגרסבי ביותר
    סגור
  • 7.
    סקופ:יש חשד לקשירת קשר של ברוקרים בבנקים לבין סוחרי יום
    סקופיונר 05/01/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בעניין הסטופלוסים. סוחרי היום יודעים בדיוק היכן נמצאים הסטופלוסים של אנשים לכאורה במניות מסויימות מאחר והברוקרים הספציפיים הללו מספקים להם את המידע מהוראות המשקיעים התמימים וכך סוחרי היום מנערים אותם אגרסיבי. דוגמא קטנה: מודיעין יהש במסחר ביום חמישי-פתחה 10% למעלה, נכנסו קונים מהציבור עם סטופים של אחוזים מתחת וחטפו ניעור של 10% למטה-סוחרי היום ניערו להם את הצורה וגרמו לאנשים להפסדים כבדים ומודיעין חזרה לאחר מכן לעלות וסיימה 3% למעלה. מקרה חמור מאוד, ממליץ לכל אחד מכם להתלונן באתר הרשות לני"ע. נ.ב-יש מניות טובות כמו ביוליין, כלל ביו, מודיעין יה"ש שחייבת להיות לפחות 31 עד סוף ינואר ותנסו לא לשים פקודות סטופ לוס וכך לאורך זמן באסטרטגיה נכונה תוכלו להרוויח סכומים יפים.
    סגור
  • 6.
    הגיוס הצליח מחר בשמים (ל"ת)
    רציו 05/01/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 5.
    לך תלמד
    shver1 05/01/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    13 1
    טבע .מלאנוקס. פריגו עם פער משמעותי חיובי המניות הנ"ל 1/4 מהמעוף אך אתה אומר עליות קלות בנוסף ביום חמישי ירדנו 0.9 אחוז בשער העולם עליות . לך תלמד לפני שאתה כותב
    סגור
  • ואתה תלמד לא לכתוב בשגיאות כתיב
    הכתום 05/01/2013 20:31
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לשאר העולם ולא שער העולם
    סגור
  • 4.
    קרמר אמר
    פח 05/01/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 8
    שאינו מאמין להנהלת מלאנוקס וממליץ לא לגעת במניה.השאלה איך ההנהלה תהחזיר לעצמה את האמינות..
    סגור
  • 3.
    אפריקה
    סמי 05/01/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    18 3
    לאחר שאפי עלתה בלונדון בשישי,,, יגיעו העליות באפריקה גם לתל אביב , שבוע טוב ובהצלחה.
    סגור
  • להתראות בשער 700
    co007 05/01/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    4 18
    תקנה שעון מעורר, רצוי להתעורר מהאשליות. מחכה לך יאחד ארוחה לכול אורך השבוע. בתאבון.
    סגור
  • .טיפש חמישה חודשים הבורסה עלתה מ 1080 ל1246 וטיפש שכמוך
    Dor 05/01/2013 19:07
    הגב לתגובה זו
    10 4
    ממשיך לדבר על ירידות,טוב אני מבין לדבר לא עולה כסף ולך אין כסף אז נשאר רק לבלבל את המח
    סגור
  • 2.
    בורסה
    סטיב 05/01/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    16 8
    מחר עליות של 2.5 אחוז לפחות
    סגור
  • 1.
    תחזית לבורסה של הנוכלים
    מתרחק!!!!!!!!!!!!!!! 05/01/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
    11 25
    קודם כל לא צריך לשכוח שהפקיעה הייתה ב 1165 ובדרך כלל הבורסה לא עולה בחודש יותר מ3% כך שלא צריך לצפות שהבורסה תעבור את ה 1200,סיבה נוספת אנחנו לפני בחירות יקרה מה שקרה בנסדק אוסמה נבחר וכאן ביבי יבחר והשמול לא אוהב את זה,והנוכלים בבורסה יודעים לכן שלא יעבדו עליכם !!!!!!!!!!!! שיהיה לכם שבוע טוב
    סגור
  • מנוול בגלל אנשים מסיתים כמוך רצחו ראש ממשלה יא זבל !!!!
    Dor 05/01/2013 19:24
    הגב לתגובה זו
    0 5
    הלוואי שלא יהיה לך כסף לתרופות למחלת הנפש שלך ותתאבד
    סגור
  • די די טוקבקיסטים רמה אפס. מחר עליות יפות (ל"ת)
    קורא הגון 05/01/2013 18:16
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • הם מדוכאים הם מפחדים הם ליכודניקים מסכנים (ל"ת)
    Dor 05/01/2013 19:52
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור