סוחר אמיתי: אחרי מהלך של 60% תוך חמישה חודשים ובצמוד לשיא כל הזמנים, רמי לוי מכר אמש מניות ב-20 מיליון ש'

והמספר הבלתי נתפס: בעל השליטה ברשת המזון יורד כעת לאחזקה של 56.67% ששוויה - 1.03 מיליארד שקל, האיש מיליארדר
 |  (23)
רמי לוי, צילום: Bizportal
רמי לוי, בעל השליטה ברשת רמי לוי -0.44% רמי לוי 17,900 -0.44% רמי לוי בסיס:17,980 פתיחה:17,950 גבוה:18,080 נמוך:17,740 תמורה:2,023,483 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שיווק השקמה, מכר אתמול ממניות הרשת בסכום של 20 מיליון שקלים, ובכך ירד לאחזקה של 56.67%. וזה לא היה יום רגיל אתמול, מניית רמי לוי דשדשה מאז אפריל 2011 ולא הצליחה לטפס מעל הרמה של 130 שקלים, ובדיוק בשבוע בו רמה זו נפרצה - רמי לוי בחר לממש עוד נתח מהאזקתו.

המכירה בוצעה במחיר של 130 שקלים בדיוק, כלומר במחיר הנמוך ב-4% ממחיר הסגירה של אותו היום שעמד על 134.9 שקלים. אמנם טכנית לא מדובר במכירה במחיר שיא כל הזמנים, אבל מבט על הגרף מבהיר את גודל התיזמון. מאז סוף יולי האחרון רשמה מניית רמי לוי מהלך עליות מדהים של 60%, וכעת הגיע המכירה.

שוויה של רמי לוי בבורסה בת"א עומד כעת על 1.81 מיליארד שקלים, כך ששווי אחזקתו של לוי עומד (אחרי המכירה) על 1.03 מיליארד שקלים - האיש מיליארדר. אגב, אשתו של רמי לוי שמשתמש גם כגיזברית הרשת הינה בעלת אחזקה זניחה של 0.26% מהרשת - ובכל זאת 4.7 מיליון שקלים, כסף כיס.

מניית רמי לוי מחודש יולי 2012
מניית רמי לוי מחודש יולי 2012
תגובות לכתבה(23):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    אתם אנשים צרי עין
    ירושלמי 06/01/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקום לפרגן אתם יורדים עליו?מי אתם אנשים קטנים?האיש עושה לכולם בית ספר....תמשיכו ללכלך והוא ימשיך לגרוף מיליונים! שאפו רמי אתה סוחר בחסד...ושימותו הקנאים
    סגור
  • 17.
    די ,די ! כמה אפשר ללקק ? כולו באסטונר שעשה מכה !! (ל"ת)
    אשכיהו פינקופץ 06/01/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 16.
    מניה מנופחת - ככה זה שעמך סוחר
    אנונימי 06/01/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבלון מתנפח, ורמי לוי יודע מתי למכור. מבין שהבועה של המניה שלו תתחיל להתפוצץ וכדאי לקחת כסף וירטואלי לכסף אמיתי.
    סגור
  • 15.
    3 צודק- מלאנוקס איבדה חצי משוויה, הבכירים הקדימו למכור
    דוד הגנן 06/01/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלאנוקס איבדה חצי משוויה, הבכירים הקדימו למכור מניות יצרנית ציוד התקשורת, שפרסמה בשבוע שעבר אזהרת הכנסות לרבעון הרביעי של 2012, איבדה מאז ספטמבר כמעט 3 מיליארד דולר משווייה. המנכ"ל איל וולדמן מכר מניות זמן קצר לפני פרסום האזהרה. מלאנוקס: המימוש הוא חלק מתוכנית אוטומטית למכירת מניות
    סגור
  • 14.
    מושקע חזק במנית רמי לוי
    שרון 05/01/2013 23:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה תעלה השנה יפה הוא עובד יפה ויש תמורה כל הכבוד שימשיך כך .
    סגור
  • 13.
    עבד כי ימלוך?
    קליפ 05/01/2013 13:06
    הגב לתגובה זו
    1 4
    שכר עבדים מאפשר רוויחם נאים לטייקונים.מחירים הוגנים לצרכנים.סה"כ כולם מרוצים!!!מציע שכל המסתננים(פחדנם שנטשו את מדינתם)יעסקט בכבוד בשכר עבדים.ובא לציון גואל
    סגור
  • 12.
    הוא מכר ,איני מבין כיצד שווי החברה של 1.8 מיליארד, הרוח
    שולה 05/01/2013 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השנתי הוא אחוזים בודדים, לדעתי ערכו גבוה מעל ומעבר.
    סגור
  • 11.
    שכחתם לציין משהו מאד משמעותי
    hh 05/01/2013 02:20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    על הנייר, על הנייר הוא שווה מיליארד שקל
    סגור
  • 10.
    למגיב 3 .תירגע . סה"כ מכר 2 אחוז מאחזקותיו. גרושים.תקרא
    קוורטי 04/01/2013 16:50
    הגב לתגובה זו
    6 1
    המנייה תמשיך במגמת עלייה. כנראה שלא למדת כלום בחמישים שנה שאתה סוחר וכנראה גם עוד חמישים שנה לא תלמד כלום.
    סגור
  • 9.
    לזה אומרים כסף קל עים הוא מוכר למה שהציבור יחזיק את המנ
    הכריש 04/01/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    5 4
    עים הוא מוכר למה הציבור יחזיק את המניות שלו זה אומר דרשניעים הציבור גבר למכור את כול המניות שלו לא צריך שאנשים עובדים על הציבור
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    מעניין - אם היה למגיבים בן משפחה שעובד אצלו בשכר רעב
    הנשר 04/01/2013 16:34
    הגב לתגובה זו
    7 5
    האם גם אז הייתם מהללים אותו? בפועל, המדינה על סף פשיטת רגל, ולהערכתי חברות רבות יולאמו על ידה, ביניהן עלית, אוסם, רמי לוי ואחרות.
    סגור
  • 7.
    לפני חתימת הסכם שלום צריך שרמי לוי יאשרר אותו (ל"ת)
    אשר ביגון 04/01/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 6.
    20M מאחזקה של מעל מיליארד זה דמי כיס לרמי ל 2013 (ל"ת)
    אנונימי 04/01/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 5.
    אם הוא מוכר אז אולי הוא לא מאמין בחברה שלו
    הנשר 04/01/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    6 7
    מי שמאמין בעסק שלו לא מוכר חלקים ממנו.
    סגור
  • טמבל מנייה צריך גם לממש ולא לישון. (ל"ת)
    אבי 04/01/2013 17:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 4.
    אז עכשיו שוב המניה תקרוס! דה ז׳ווה
    ערן 04/01/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    6 3
    שימו לב לקנייה הלפני האחרונה שלו, לפני מספר חודשים. איפשהו במאי נראה לי הוא מימש את המניות בשער 121 כמדומני.... כמה חודשים אחרי המכירה, המניה קרסה ל 8 בחודש אוגוסט. אחרי זה מאוגוסט עד היום המניה עלתה שוב בסביבות 70 אחוז....כמעט לשיא והוא בוחר שוב לממש. מה שאומר שהקריסה הבאה שוב בדרך!! כנראה שלנצח המניה של רמי השיא שלה הוא 138-136 תנקטו במשנה זהירות! לפני הקריסה הבאה
    סגור
  • 3.
    אני לא ראיתי במשך 50 שנה שאני בבורסה שבעל עניין מוכר
    דני 04/01/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    5 7
    מניות והמניה לאחר כמה חודשים לא מתרסקת היא חייבת להתרסק לא היה מעולם מצב שהמניה לא קרסה
    סגור
  • לא רואה,או לא זוכר,אתה בגיל המתאים.... (ל"ת)
    hutc12 04/01/2013 18:23
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • אתה קשקשן.....או חסר הבנה...באיזה בורסה אתה 50 שנה? (ל"ת)
    אנונימי 04/01/2013 16:34
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 2.
    איך יכול להיות שבענף הקימעונאות יש רווח
    blond10 04/01/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    5 8
    של 1.5% על המחזור ובעלי השליטה הם מילארדרים. הבועה הזאת צריכה להתפוצץ. תחשבו שרוב הקונים שלו הם דלת העם מהם הוא סוחט את הגרושים.
    סגור
  • כי לפני השורה של הרווח הנקי יש שורה...
    אינגולו בנגולו 06/01/2013 03:51
    הגב לתגובה זו
    0 2
    של הנהלה וכלליות ושם מסתתר השכר השמן של המנכ"ל, הסמנכלים ואנשי שלומנו למינהם (באם יש )
    סגור
  • 1.
    להוריד בפניו את הכובע
    א 04/01/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    26 5
    כל הכבוד - עם תוצאות קשה להתווכח. אוניברסיטה לעסקים !
    סגור
  • לא תוצאות ולא נעליים
    hh 05/01/2013 02:21
    הגב לתגובה זו
    1 5
    האיש שווה מיליארד שקל על הנייר במקום לדחוף יותר כסף לכיס הוא חי ברקיע השביעי
    סגור