ת"א חטפה מכה למרות יציבות בחו"ל: מלאנוקס צללה 17.3% והזדמנות 25.6%

המעו"ף ירד היום ב-0.88% ועלה בסיכום שבועי ב-2.24%. מגדל ריכזה מחזור ענק של 294 מ' ש' לאחר מכירת מניות מצד בנק לאומי
 |  (124)
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר האחרון של השבוע בבורסה בת"א הסתיים בירידות שערים, בזמן שבשווקים מעבר לים המסחר מתנהל ביציבות יחסית. מניית מלאנוקס שפירסמה אמש אזהרת הכנסות חמורה צללה בכ-17.3% והשפיעה על האווירה השלילית בשוק. למרות הירידות שנרשמו היום, הפתיחה החזקה של שנת 2013 בשווקים הובילה את המעו"ף ואת מדד ת"א 75 לרשום עלייה שבועית חדה.

בסיום המסחר נפל מדד המעו"ף 0.88% וסגר ברמה של 1,210 נקודות. מדד ת"א-75 ירד 1.56%. המחזור היה גדול והסתכם ב-1.49 מיליארד שקל. נזכיר כי המסחר נפתח בעיכוב של 10 דקות בשל מנגנון פתיחה אנגלית (עקב התנודה החדה במלאנוקס). בסיכום שבועי: מדד המעו"ף עלה ב-2.24% ומדד ת"א 75 זינק ב-3.37%.

בין המניות שבלטו היום נציין פרט ל{מלאנוקס} שריכזה מחזור חריג של 161 מיליון שקל, גם את מניית מגדל ביטוח -0.32% מגדל ביטוח 370.4 -0.32% מגדל ביטוח בסיס:371.6 פתיחה:371.6 גבוה:376 נמוך:370 תמורה:1,244,101 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שירדה 2.55% במחזור ענק של 294 מיליון שקל על רקע ההפצה של מניות חברת הביטוח שהיו בידי בנק לאומי בשוק. הזדמנות יהש -0.31% הזדמנות יהש 128.9 -0.31% הזדמנות יהש בסיס:129.3 פתיחה:127 גבוה:129.9 נמוך:127 תמורה:41,613 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה ב-25.6% לאחר שדיווחה כי שכבת הגז אליה הגיעה ברשיון "ישי" מסתכמת ב-15 מטרים בלבד.

סיכום שנה בבורסה

הבורסה לני"ע פירסמה היום דוח מסכם לחודש דצמבר ולשנת 2012 כולה שממנו ניתן ללמוד על השנה המאתגרת שעברה על הבורסה . בסיכום שנתי נפלו מחזורי המסחר בבורסה ב-38% והמחזורים באופציות המעו"ף נפלו ב-34%. בקרנות האג"ח נרשמו ענק בחודש האחרון והצורך במימון הגירעון הזניק את גיוסי האוצר לשיא של 20 שנה.

המסחר בעולם

בבורסות המזרח הרחוק ננעל המסחר בעליות שערים קלות. ההאנג סנג התחזק ב-0.4%, ה-ASX האוסטרלי עלה 0.7% ואילו הקוספי התממש 0.6%. בבורסה ביפן לא מתקיים מסחר מזה מספר ימים וגם בשנחאי הבורסה סגורה.

בורסות אירופה נסחרות במגמה מעורבת. מדד הדאקס יורד 0.3%, הקאק משיל 0.5%, הפוטסי עולה ב-0.1%.

וול סטריט צפויה לפתוח באדום בהיר, כאשר החוזים העתידיים נסחרים בירידות שערים של עד 0.3%, למרות שסקר ה-ADP הפתיע לטובה והצביע על שיפור בשוק התעסוקה במגזר הפרטי בארה"ב. 215 אלף משרות התווספו בדצמבר לעומת צפי לתוספת של 133 אלף משרות.

מניות במרכז

מניית {מלאנוקס} צללה 17.3%, זאת על רקע אזהרת רווח חמורה שפרסמה החברה הלילה. חברת השבבים צופה שמכירותיה ברבעון הרביעי יעמדו על 119-121 מיליון דולר. מדובר בהיקף מכירות אשר נמוך בצורה משמעותית מהאומדן שסיפקה החברה לפני כחודשיים למכירות של 145-150 מיליון דולר. האנליסט סרגיי וסצ'ונוק בשיחה עם Bizportal לא האמין שהחברה תפרסם אזהרת רווח כה חמורה . המנייה צוללת ב-18% במסחר המוקדם בוול סטריט.

חברת הנדל"ן {נצבא} תקים מלון במתחם משרד החוץ לשעבר בירושלים ב-250 מיליון שקל. פרי אטיאס, מנכ"ל נצבא, מסר בשיחה עם Bizportal כי רכישת המלון הינה חלק מאסטרטגיה כוללת של החברה להתרחב בתחום המלונאות.

חברת הביומד {נסווקס} מסרה כי גייסה 4 מיליון שקל מ-2 קבוצות משקיעים בדיסקאונט של 19% על מחיר הבסיס של המנייה הבוקר.

חברת מגדל ביטוח -0.32% מגדל ביטוח 370.4 -0.32% מגדל ביטוח בסיס:371.6 פתיחה:371.6 גבוה:376 נמוך:370 תמורה:1,244,101 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה את המחזור הגדול בבורסה , 294 מיליון שקל. מאחורי מחזור העתק עומד בנק לאומי, שמכר היום 5% מהון המניות של מגדל בבורסה בדיסקאונט של 2.25% ביחס למחיר הבסיס של המנייה הבוקר.

שותפות הזדמנות יהש -0.31% הזדמנות יהש 128.9 -0.31% הזדמנות יהש בסיס:129.3 פתיחה:127 גבוה:129.9 נמוך:127 תמורה:41,613 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צנחה ב-25.6% לאחר שפרסמה הלילה את התוצאות הראשוניות של הקידוח ברישיון 'ישי' בו היא מחזיקה בשיעור של 10%. מניתוח התוצאות עולה כי השותפים הצליחו לאתר של מאגר גז טבעי, אך זה נמוך בצורה משמעותית מהציפיות. גודלה של שכבת הגז שנמצאה בקידוח מסתכמת ב-15 מטרים בלבד.

חברת בזן -0.43% בזן 184.2 -0.43% בזן בסיס:185 פתיחה:185 גבוה:185.6 נמוך:182.5 תמורה:7,183,370 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה הלילה כי החלה בהפעלה מסחרית של פרוייקט המיד"ן - פרוייקט אשר בו הושקעו מאות מיליוני דולרים. פרוייקט המיד"ן מייצר תזקיקים של דלקים נקיים בהיקף של 25,000 חביות ליום. כמו כן, עדכנה החברה כי מבחן הקבלה של המתקן הושלם והוא צפוי לשפר את מרווח הזיקוק של בתי הזיקוק.

תגובות לכתבה(124):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 70.
    גבעות=גוויות שבת שלום טוביה החולב וגיורא
    ראל0000045 04/01/2013 08:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האלוף האגדי וכל כנופיית גבעות.שאלה למה הרבה צינורות במגדים מה טוביה גילה באר בקנדה והוא רוצה להגיע לשם?אז למה הוא צריך את האלוף האגדי(הבלונדיני עטור האותות והמופתים)תשמעו שוקעי גבעות צריך עוד אספה להרביץ לעיתונאים שגרמו הפסדים.(למשקיעים כל ההנהלה והשותף הכללי עושים סיבובים על גבעות)איפה הרשעות לניירות ערך?
    סגור
  • 69.
    שבת מקסימה לכולם ותפסיקו כבר לריב (ל"ת)
    ניסים 04/01/2013 03:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 68.
    כולנו נראה מי מנאייק ומי יעשה אותך מניאק
    ארז שניר ושולי שביב 04/01/2013 03:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יה מלשין יה ליאור ש. .אתה תצוץ לנו באיזה פינת רחוב בקרוב תהיה בטוח תצא יותר מהשכונה שלך, אלוקים ציווה לנו לקחת לך את הנשמה בדרך שאתה לא מתאר אש... ובשם השם נעשה ונשמע. טוב ביי "חולים עלייך" יא תת אדם לבנבן זבל של אפס ושנוא מכולם
    סגור
  • 67.
    דורון= ליאורר אנחנו רואים שיש לך הזיות כאן והשוק לא
    שולי שרון וארז שביב 03/01/2013 21:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יזנק בחיים. והבראת מהמחלה של לחזות את הבורסה בשקר לטיסות, כל החנונים בעולם ילמדו מהסיפור שלך . אתה צריך לינצ' לנשמה ודקירות עם תער חד מאוד לגרון פעם אחרי פעם. אולי אז תירגע יא אפס זבללללל
    סגור
  • 66.
    שאלה למגיבים
    דורון 03/01/2013 19:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנו לפני בחירות .מבחינת משקיעי הגז למי כדאי להצביע ז"א מי מהמתמודדים מפלגות יקדם את נושא הגז כך שאנו המשקיעים נרוויח יותר?
    סגור
  • תצביע לכל אחד חוץ מ. ביב-מן הוא כמו ביב שופכין (ל"ת)
    Fjy 03/01/2013 20:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    שבת שלום לכל המשקיעים (ל"ת)
    רמי 03/01/2013 18:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 64.
    איך המשטרה לא מתערבת? תראו 2 תגובות למטה של 46
    כלא רמלה 03/01/2013 18:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עולם תחתון הגיע לפורום ביזפורטאל . עולם ששונא שנאת דם אשכנזים צפונים (לפי מה שכתוב שם)
    סגור
  • 63.
    מאחל לכולם סופש טוב. שבוע הבא חברים, עליות.. חכו תראו
    עורב אמיתי 03/01/2013 18:15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ולא לשים לב לעורבנית ושטויות כאלה. הרויחה מאה שקל על פוט ומבסוטה.
    סגור
  • סופשבוע נעים החריינית מתחילה לקחת את הכדור הירוק ונקווה
    Dor 03/01/2013 19:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לטוב ולא נאלץ לאשפז אותה אין ברירה
    סגור
  • טען עוד
  • 62.
    התשואה נטו על התיק מתחילת החודש עומדת על 0.78%
    dudiman 03/01/2013 18:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התשואה נטו על התיק מתחילת החודש עומדת על 0.78% פורקסט – ניהול תיקי השקעות www.forecast.org.il
    סגור
  • 61.
    אים ביבי היה מקשיב לפרופ ירון זליכה ,היית מקבל הרבה
    בא 03/01/2013 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה יותר מנדטים .למה הוא לא שר אוצר .במקום בובה שלא מכניסה מנדטים .ולא מבינה בכלכלה .
    סגור
  • 60.
    פרופסור ירון זליכה הכי גבר ,למה לא מראינים אותו בביז . (ל"ת)
    בא 03/01/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    כיל
    שרון 03/01/2013 17:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משהו מוכן להסביר ניסחרת בעליות כל היום ובסגירה יורדת יום שני רצוף.
    סגור
  • 58.
    תמונה מפגרת (ל"ת)
    שושו השועל 03/01/2013 17:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    אתם רואים מה שאני רואה?
    עורבנית המלכה שלכם 03/01/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    0 3
    היום יש לנו דב חדש,אני לא זוכרת את הדב שבתמונה,הדב שבתמונה הוא דב חולני,הפרווה לא מלאה ולא יפה,אין לו ברק בעיניים כמו לדב בריא.לכן אני אומרת לכם הבורסה חולה מאוד.יומים של עליות וחזרנו לירידות,המשך הירידות בשבוע הבא.שבת שלום חברים ,אני את שלי עשיתי.
    סגור
  • היחידה שחולה פה זו את פחחחחחחחח (ל"ת)
    Dor 03/01/2013 17:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 56.
    The red color make my day
    co007 03/01/2013 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לכול ההוזים ההזויים, בשבוע הקרוב הצבע האדום ישלוט. לא לאכול יותר מידי בסוף השבוע. יהיה לכם הרבה אוכל לכול אורך השבוע. ....... : -))
    סגור
  • תפסיק לספר סיפורים חזור לחור יא טיפש פוטים כמעט אדומים
    Dor 03/01/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ט. י. פ. ש
    סגור
  • 55.
    מכרתי פטו 1210.שער 1480
    עורבנית המלכה שלכם 03/01/2013 16:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כסף לפצוחים.שבת שלום לכולםםםםםםםם
    סגור
  • די עם השקרים (ל"ת)
    Dor 03/01/2013 17:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 54.
    קניתי פוט 1210 בשער 1420 (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 03/01/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • שוב שכחת לקחת את הכדור הירוק. פחחחחחח (ל"ת)
    Dor 03/01/2013 17:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    לעורב האמיתי
    אנונימי 03/01/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא יודע מה הם השיקולים של עורבנית אבל.אתמול כולם קנו מניות והיא קנתה נגד המגמה פוטים.אני מפרגן ,נכון בעלום שם גם אתה וכול החברים .שיפרגנו
    סגור
  • 52.
    מה ידעו אתמול שהיהש עלה 7% והאופ 56% רגע למחשבה....
    הזדמנות 03/01/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הזדמנות קנתה מניות של עצמה בחצי מליון בשער 13 ודאגה לפרסם ישר המאיה...לפחות הם עושים משו ולא כמו ביום הסקרים.
    סגור
  • 51.
    טובות מההנפקה של רציו (ל"ת)
    מחר בשורות 03/01/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 50.
    הזהרתי אתמול שהשוק לא סיים טוב במחזור גדול אם היום לא י
    Dor 03/01/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יישמר 1210-1215 במחזור גדול בלי שייכות אם זה בכלל ביטוח בטכנאות לא מחפשים סיבות כי תמיד יש מצבים חריגים לשים לב 1210 שמירה יש עתיד לעליות שבירה נגיע מהר ל 1190
    סגור
  • 49.
    שמתם לב שהפוטים בקושי עולים
    אחת שמבינה א 03/01/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הפוטים הרחוקים כמו 1100 1110 1120 הם לא עולים בכלל והפוטים הקרובים למעוף בקושי עולים, . במקום חגיגה בירוק קיבלנו חגיגה באדום, העיקר חגיגה תהנו!
    סגור
  • שמתי לב שהיום יש ירידות
    co007 03/01/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ירידות שימשיכו לתוך השבוע הקרוב. רצוי שתפסיקי לאשלות את עצמך.
    סגור
  • אתה מטומטם (ל"ת)
    Dor 03/01/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • כל הכבוד לאחת שמבינה
    אוהד 03/01/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בסוף שמעתי לאזהרה שלה (לצערי רק לפני יומיים) ונכנסה ממני עוד עגמת נפש, תודה רבה
    סגור
  • כי סטיית התקן נמוכה מאד אין פחד אבל אם ימשיכו ירידות מו
    Dor 03/01/2013 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מומנט הפחד יחדור ואז יתומחרו חזק שמירה על 1215-1210 המשך מעלך עולה
    סגור
  • 48.
    גבעות עולם
    אוהב להפליץ 03/01/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זבל של מניה .זבל של הנהלה . הנעלה. לא לינגוע בחרא הזה מפליץ עליהם.
    סגור
  • 47.
    גבעות
    זאביק השועל 03/01/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים נחמדים זו לדעתי מניה של מזוכיסטים. הבלונדיני ואבו זקן טוביה החולב כל יום שני וחמישי גורמים למשקיעים האהבלים הפסדים כבדים בכל מיני טריקים ושטיקים. הביאו לאתר צינורות מים הפעם . חחחחחחח כל יום טריק אחר לקחת למשקיעין הנאיבים והטמבלים את מיטב כספם. זבל של הזבל.
    סגור
  • 46.
    בסט פיול שווה קנייה
    ליאור 03/01/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    המנייה בדרך לשער 6,קונים את השלד תיהיה שווה הרבה עכשיו זה שער מצחיק
    סגור
  • חזרנו לפורום אחרי חודש ל-נייק את החנונים שמתים להיות
    שולי /שניר שביב השטן 03/01/2013 17:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ערסים עם כבוד ספרדי. יא שמן גמד בלי חבר אחד ובודד בעולם. רק שתדעו יותר קל יהיה לטפל בתת אדם אפס אשכנזי שלא יודע לריב מכות
    סגור
  • סתום יא מניאק (ל"ת)
    Fjy 03/01/2013 20:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • יש לנו דבר אחרון להגיד -החיים שלך מאוד קצרים . בטוח!
    שולי שניר ושרון שביב 03/01/2013 22:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יא ליאור יא שמן גמד
    סגור
  • ליאור מ. {מנייאק} החשבון יסגר תהיה בטוח
    שולי שניר וארז משביב 03/01/2013 22:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויסגר באכזיות יא צפוני מרעננה. חזרנו לפורום אחרי חודש וחצי ואתה ממשיך לקלל את כולם אחרי 4 שנים של שנאלמת" מהפורומים
    סגור
  • תהיה ז"ל -רק על השקרים שלך לגבי המניות במשך 10 שנים (ל"ת)
    יא שמן בלי חבר אחד 03/01/2013 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 45.
    ככה אני צופה (ל"ת)
    עורב אמיתי 03/01/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    הבעיה המרכזית של מלאנוקס:שיקום האמינות (ל"ת)
    פח 03/01/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 43.
    יאללה תיקון ואיזון לקראת סוף היום. קדימה
    עורב אמיתי 03/01/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שחקנים- תקנו בנקים, גם ככה אתם ממליצים עליהם כל היום. יאללה. תקנו גם כיל, תמיד טוב, והמעו"ף יעלה.
    סגור
  • ירידות לצורך עליה.
    oraemunna 03/01/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להתרגש מהירידות. הן לצרכי מדד. לא אתפלא אם מאוחר יותר תגיע התמתנות או אפילו עליות. השינויים הרגעיים במניות עצמן אינן מצביעות על מגמה אלה על התאמה. עיקר ההשפעה באה מהמניות הגדולות שרובן יורדות.
    סגור
  • 42.
    למרות??? קזינו אחד העם קפץ ביומיים הקודמים ב 3% ללא
    תומר 03/01/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום סיבה רציונלית.
    סגור
  • שכחת שלפני זה ירד ב 6%. למה הזכרון שלכם כל כך קצר? (ל"ת)
    אנליסט עממי 03/01/2013 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    העורבנית עושה לכולם בית ספר
    אנוניתי. 03/01/2013 11:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שאפו גדול.אני אתמול קניתי קולים וראתי שהיא קונה פוטים,ואני אומר רק אמת ליגלגתי וצחקתי עלייך.ואני כותב כול יום וממליץ ונפלתי חזק.וזו הסיבה שאני אנונימי.
    סגור
  • היא לא אמרה לפני יומיים שהמגמה משתנה ועוברת לקולים?
    עורב אמיתי 03/01/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזה בית ספר. אין מישהו בעולם שידע לקנות פוטים כשנאסדק עולה פעם בשנה שלושה אחוז!!! רק איל ולדמן דפק הכל
    סגור
  • אין לה כסף סתם מחריינת (ל"ת)
    Dor 03/01/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    בורסה מורסה
    אורי 03/01/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אוי ואבוי. שוד ושבר. היתכן? המדינה המובילה בעולם בכלכלה מפגרת אחרי מדינת העום השלישי ארה"ב ב - 300% כבר אחרי 3 ימים בשנה החדשה .יכול להיות שעבדו עלינו? יכול להיות שביבי/שטייניץ מבלפים אותנו ואנחנו לא כל כך כלכליים?
    סגור
  • 39.
    מכרתי פוט 1210 בשער 1440,
    עורבנית המלכה שלכם 03/01/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עכשיו אפשר לצאת לארוחת בוקר.בתאבון לי
    סגור
  • שאפו מפרגן את רואה אפשר להרוויח בלי הרוגים ומלחמות (ל"ת)
    Dor 03/01/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בטח יקירתי (ל"ת)
    רן 03/01/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 38.
    תאמינו לי פחות אכפת לי מלאנוקס, כמו ששתו את האפשרות
    עורב אמיתי 03/01/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לראלי נדיר. לא יאמן.
    סגור
  • 37.
    ותודה מיוחדת למלאנוקס. (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 03/01/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 36.
    המלצתי אתמול לאסוף פוטים
    עורבנית המלכה שלכם 03/01/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    1 5
    קניתי אתמול פוט 1210.חשבתם המשך העליות אז חשבתם.קניתי 70י"ח.ואני כבר צוחקת קודם כל עליכם לונגיסטים פראיירים,וכל הדרך אל הבנק.כי מלכה יש רק אחת ,ופראיירים יש המון.הכסף שלכם אצלי בבנק.אני מקווה שהנסיך שלי רן יושב בפוטים.
    סגור
  • בלי הגזמות קנית 2 פוטים לבריאות לא לעשות רעש (ל"ת)
    Dor 03/01/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 35.
    בוקר טוב לכול ההזויים
    co007 03/01/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ארוחות טובות אתם עומדים לאכול ובגדול לאורך השבוע הקרוב. כול המושקעים באפריקה,בבילון,מלאנוקס ופרוטליקס. כן הפריצה השנתית החלה למטה. להשאיר מקום לחמין של השבת......
    סגור
  • לco007
    רוני 03/01/2013 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום לך, כמה צדקתה בקשר למאנוקס, ומה דעתך לגבי מניה , כדאי לקנות או לחכות עוד. תודה מראש על תשובה.
    סגור
  • הכול לפי תחושות בטן
    co007 03/01/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוגיקה היחידה , מניה שעולה ולא משנה מה הסיבה בשלב מסוים תתחיל להתממש. כאשר "יועצים" ובעלי עיניין מדברים בשבחה. אז צריך פשוט לברוח.
    סגור
  • תזהר לא לקבל שילשול מהבטן שלך אתה לא מבין כלום אפס (ל"ת)
    Dor 03/01/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    ציפינו לחגיגה היום ומלאונקס הרסה הכל
    אחת שמבינה א 03/01/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני לא התאכזבתי כי ממילא אין לי קולים ולא כתיבות. כמה הזהרתי אתכם ממלאונקס כתבתי לכם בפעם המי יודע כמה שהיא תמשיך לרדת וביקשתי לא לקנות אותה , חבל שאנשים פתיים ומקשיבים לבעלי עניין שהמליצו על המניה הזאת לאחרונה. אם המעוף כבר יורד שיירד חזק כדי שהמניות הטובות יירדו קצת, ממליצה מאוד על אבנר ועל בבילון , המשך יום נעים ירוק או אדום זה כבר לא משנה.
    סגור
  • אחלה חגיגה נהרסה. חבל. (ל"ת)
    עורב אמיתי 03/01/2013 11:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 33.
    מקום שני ברשימת
    להזכירכם רציו 03/01/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המומלצים עי האנליסטים השנה ויש טינופות שמנסים להוריד אותה
    סגור
  • 32.
    מניות אסם
    איתן 03/01/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך נתן להסביר עליה רצופה של חודש במניות אסם ללא יום אחד יחיד של מימוש עם נתונים של מכפיל הון 3.4 ומכפיל רווח 21
    סגור
  • 31.
    ביוקנסל, שווה פי 8 !!!! הערכה בקרוב (ל"ת)
    אופציה 2 =מציאה 03/01/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 30.
    אפריקה
    סמי 03/01/2013 10:23
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מי שעוכב אחר אפי בלונדון ראה אתמול טיסה של המניה מעל 15 אחוז .זה רק מראה על האיתנות של אפריקה . ושלא יעבדו עליכם בכתבות שונות !! יום טוב
    סגור
  • אני גם בעד אפריקה
    אוהד 03/01/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל לא ראיתי 15 אחוז , היה שם אולי 2-3
    סגור
  • התמימות עובדת שעות נוספות
    co007 03/01/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 5
    באפריקה יש ספארי....... תמשיך לחלום . תתדאג שלא תשמין מהאוכל שמאכילים אותך ובגדול...... :-))
    סגור
  • 29.
    סקיילקס=קניה
    סוחר 03/01/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין סיבה שלא תעלה נקודה.מחיר ריצפה וגם סבן קנה אותה ככה שרק סבלנות בהצלחה לכולם.
    סגור
  • 28.
    תיקון, מה זה?
    oraemunna 03/01/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מושג מטופש שהדביקו לאנשים. מה לתקן? הרי כולם מופסדים. המסחר למען המדדים שינה את כללי המסחר ואת השיטה. המסחר מתנהל כמו מניפה. יום אחד נוטע תקוות לעליות ויום אחד לירידות. הסוחרים גורפים כל יום את פירות הביאושים של תקוות יום האתמול. בעליות אנשים קנו קולים יקרים ולמחרת הסוחרים אוספים הכל בחזרה ובזול ותוך כדי מוכרים פוטים עבור גריפתם ליום המחר במחיר זול יותר.
    סגור
  • ידוע אבל שהולכים לסרט ידוע שהכל פעלולים ובכל זאת נהנים
    Dor 03/01/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא מנתחים את מהלכי הבמאי אלא מנסים להנות לכן כל נושא ההתנהגות של השוק ידועה לכן להרוויח מעט אבל רצוף
    סגור
  • 27.
    תגובה לעורב
    חבר 03/01/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודק
    סגור
  • 26.
    פשוט לא יאמן שתל אביב בירידות. בגלל חמישה אחוז במעוף
    עורב אמיתי 03/01/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    4 1
    איזה קיוסק!!!
    סגור
  • זה לא רק מלאנוקס גם טבע מושכת למטה את המדד (ל"ת)
    כלכלן 03/01/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    תגובה לדור
    חבר 03/01/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין קשר למה שאתה אומר אם מלאנוקס לא היתה יורדת היית רואה עליות בפתיחה לדעתי כ0.75ֵ אחוז.
    סגור
  • קשקוש אחרי ריצה של 60 נקודות בא תיקון מתבקש ולו גם אם
    Dor 03/01/2013 09:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ימשיך לעלות נהפוך הוא זה רצוי על מנת להמשיך צפונה שמירה של 1215 איתות קניה של קולים ל 1233-1240
    סגור
  • דור הלוואי ואתה צודק
    עורב אמיתי 03/01/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני פחות מאמין בטכני ויותר בפונדמנטליסטי. אם ולדמן היה מחכה יום אחד, כולם היו מרוצים. מאכיל עד הסוף
    סגור
  • בשוק מטווח כמו אצלנו חייב להתייחס לטכני מאחר והפוזיציות
    Dor 03/01/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נקבעות מראש לאחר כל פקיעה. השחקנים הגדולים כותבים אוכפים בטווחים של 40-50 נקודות וכל זה על במהפך נקודות התמיכה וההתנגדות המניות עובדות למען האופציות ולא ההפך כמו שזה אמור להיות לכן זה משחק ידוע מראש ,אלה אם יש תרחיש קיצוני . לא מתוכנן
    סגור
  • 24.
    אסתר לבנון תתפטרי כבר,וולדרמן לחקירת רשות ני"ע
    החברים של ביבי 03/01/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא מזמן שמעתי הרצאה של יו"ר רשות ני"ע.כשראלי נדיר מתרחש בכל העולם ורק ת"א 25 בנסיגה,ברור לך שאנשים כאלה צריכים לפנות את מקומם ומהר.
    סגור
  • כולם טועים רק אתה צודק אז תפטר את עצמך למה לא נודניק (ל"ת)
    כולם 03/01/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    תל אביב מושחתת מהיסוד
    שחקן מעוף בכיר לשעבר 03/01/2013 09:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סוכריות שומרים למקורבים..הפתעות לציבור... בואו נעניש את השחקני מעוף ונמכור עד שיתמוטטו
    סגור
  • 22.
    מלרג למבינים
    דני 03/01/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הון עצמי פי 6 מאבק שליטה נסחרת בדלי סחירות התיקון יכול לבוא מהר ועיקר שלד נקי פלוס חברה ענקית
    סגור
  • 21.
    אנחנו לקראת חודש-חודשיים של עליות.
    oraemunna 03/01/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    העליות לא יהיו מטאוריות. אבל המגמה תהיה עליות. בירידות לאסוף מניות של חברות טובות. לנצל עליות ולממש רווחים מידי פעם, לא צריך למקסם את הרווח. היזהרו ממניות הגז הו יקרות כרגע וכל עליה נוספת בהן מגבירה את הסיכון.
    סגור
  • הרשי לי לחלוק על דעתך המלומדת אחרי הבחירות השוק יתלהישח
    Dor 03/01/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להשחק
    סגור
  • 20.
    מה שהמלך חפץ ביקרו
    פיני 03/01/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבות מגמתיות שקוף לדוגמא שרוצים להעלות את בזן ולעומתה להוריד את מלוקסמבורג וזאת לפי מה שמתאים למעריצים למינהם
    סגור
  • 19.
    יצאתי מבנק דיסקונט ועברתי לבית השקעות
    כדאי לכם | 03/01/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה הבדל. הכל יותר קל --- . שליש עמלות|
    סגור
  • אתה צודק מאוד .ממזמן עברתי. (ל"ת)
    אוהבת להפליץ. 03/01/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תן פרטים מעניין (ל"ת)
    Dor 03/01/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כמו - מגדל - הראל אי ביי אי וכו ' יש לפחות 5 חב'
    תעבור 03/01/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פחות עמלות ובלי סירבולים כי לבנקים יש הרבה הוצאות לעובדים ולמשכורות.
    סגור
  • העברתי סכום כסף בהראל כדי לשחק באופציות, העמלה שם 2.5 ש
    אחת שמבינה א 03/01/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאופציה וגם למניה, בבנק לאומי אני משלמת על אופציה 8 שקלים (אחרי הנחה מיוחדת שאני מקבלת) ועמלה לקניית מניה 27 שקלים. איזה הבדל גדול. אני ממליצה לעבור להראל אבל לא להשקיע את כל הכסף שם,...
    סגור
  • למבינה
    מאירה 03/01/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראי באיגוד עמלת קניה ומכירה לכולם היא 15 שח עמלת המעוף 4 שח מעל 20 ענ ו 6 מתחת ל20 ענ אבל זה תלןי ב15 פעולות בחודש פעולות כלליות כולל כרטיסי אשראי
    סגור
  • תודה (ל"ת)
    Dor 03/01/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    הזדמנות ישראלית הודעה במאיה
    ויויויויויויויויויוי 03/01/2013 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    נמסרה הודעה לבורסה על גילוי סימני גז משמעותיים.תומר קורנפלד אכלת אותה אידיוט
    סגור
  • יצאת טיפש !!!!
    אבי פטרוליום 03/01/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תומר צדק ב - 100% חבל שלא הקשבת לו יה מטומטם במקום זה אתה קורה לבחור שצדק אידיוט ... לך תאכל את הכובע ותחשב כמה כסף הפסדת ... אני יכול לעזור לך ולהגיד שהפסדת 35% מהכסף כרגע והיד עוד נטויה .. כי טיפשים לא מתחלפים ואתה תמשיך להאמין במניה ... בהצלחה במחיקת כל חסכונותיך
    סגור
  • 17.
    הזהרתי ממצב של תיקון אחרי ריצה מ 1165-1223 התיקון מגיע
    Dor בוקר טוב לכולם 03/01/2013 09:08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שמירה של 1217-1215 ישאיר את המומנטום החיובי שבירה של ה1210 איתות ברור לירידה ל 1190 עדיין רואה סיכוי לניסיון פריצה של 1240 בהנחה שהקווים 1217-1215 ישמרו
    סגור
  • 16.
    ל-דור שעדיין לא צמחו לו נוצות.
    עורבנית המלכה שלכם 03/01/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אתה זוכר שקניתי אתמול פוט 1210.רק רציתי להזכיר לך.יום אדום לקולים המעפנים שלך.קול 1280 חחחחחח
    סגור
  • אין לי קולים אני ריק היו לי קולים 1230-1240-1250 נמכרו
    Dor 03/01/2013 09:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתמול ב 10 בבוקר אם תשימי לב כבר אתמול ציינתי שהשוק לא התנהג טוב עקב מחזור גבוה ואי סיום בגבוה היומי אותו כנל לגבי הקולים שלא סיימו בגבוה היומי ואחרי ריצה מ 1165- 1223 חייב לבוא תיקון את מתבלבלת לאחד בשם קוק יש את קול 1280 בכל מקרה אל תשמחי בשלב זה יהיה תיקון ושוב ניסיון ל1240 אולי הזדמנות לקנות קול 1230
    סגור
  • 15.
    די לשטות האנגלית! לא צריך לדחות פתיחה היום!
    די למנדט! 03/01/2013 09:04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כ-ו-ל-ם יודעים שמלאנוקס צריכה לרדת ביותר מ6%. פשוט הזוי לדחות את כל השוק בגלל זה.
    סגור
  • 14.
    חברים, אכלנו אותה. אני אכלתי אותה. לא בגלל בגלל
    עורב אמיתי 03/01/2013 09:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מלאנוקס - בגלל הטיימינג המסריח של החברה הזו. אם היתה מחכה עוד יום עם אזהרת הרווח, כולם היו נהנים. בורסה מאפנה כזו מזמן לא ראינו. בואו נקווה להמשך עליות היום בכל זאת. בורסה שמשתתפת בהלוויות ולא בחתונות. אסתר לבנון- את לא רואה שיש פה עיוותים? מניה אחת דופקת ראלי של פעם בשנה? לא יאמן. אגב- אני חושב שלמרות שאכלתי אותה, (לא בגדול כי השארתי קצת ומימשתי ) למדתי כאן לקח. וגם: בעוד חודש או שבוע יתחילו שוב עליות במניה. אבל האמון אבד. יושב בן אדם ומחנטרש לאנליסטים ולהם אין דרך לדעת אמת.
    סגור
  • כלל לכל משקיע. תהיה מוכן להפסיד.
    oraemunna 03/01/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    להיכנס להשקעה פירושה להיות מוכן להפסיד. להרוויח, כל אחד מוכן. כלל שני הוא לדעת שכאב ההפסד גדול משימחת הרווח. כלל שלישי, להמשיך קדימה, לא להיסתכל לאחור כמו אשת לוט. כשתתחזק, תוכל להביט לאחור ולחייך. כלל רביעי, לממש רווחים מהר. והכלל החשוב ביותר, לא להמליץ על השקעה לחברים, אם הם ירוויחו הם יתגאו בעצמם אבל את ההפסד הם ייחסו לממליץ.
    סגור
  • צודקת במאה אחוז. ומימשתי גם בינלאומי היום. קניתי רמי לו
    עורב אמיתי 03/01/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואינטק פארמה. זה שיעור, וגם זה חשוב.
    סגור
  • נכון מאוד ממש נכון תפעלו ככה ויש סיכוי להצלחה מימוש רו
    Dor 03/01/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רווח ולו קטן אבל רצוף
    סגור
  • בוקר טוב תקרא תגובה 17 עדיין יש סיכוי טוב להמשך עליות י (ל"ת)
    Dor 03/01/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כשמלאנוקס החזיקה את המדד למעלה לבדה
    yupeled 03/01/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד לא התלונן.
    סגור
  • אין פרופורציה בין איך שמרימה לאיך שמורידה.
    עורב אמיתי 03/01/2013 09:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראלי של פעם בשנה נדפק בגלל חברה אחת שהיא ששה אחוז במעוף?? לידיעתך, היא צומצמה במעוף מאז שהרימה אותו כל כך. אז למה אחרי צמצום משפיעה כל כך? מה ההגיון?
    סגור
  • 13.
    מזמן לא היה לארה"ב נשיא אלוף בכלכלה
    עילוי ירוק 03/01/2013 08:54
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כאשר נשיא העולם הוא אחד מגאוני הכלכלה העולמית לא פלא שכל יום הבורסות בעולם עולות בין 2% ל 3%. בקצב הזה המעוף יעבור את תחזית האנליסטים של 1500, אולי נראה גם 1750 עוד השנה.
    סגור
  • 12.
    לאלי המקור1 אידיבי אופציה6 מה היעד ??. (ל"ת)
    שמרלינג 03/01/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    רציו-ממש לא כדאית בטווח הקרוב
    לחסרי הניסיון... 03/01/2013 08:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא לגעת,הנפקה זה כמעט תמיד לא טוב ...!! דעתי בלבד-"האיש הישר בכספו יעשה".
    סגור
  • 10.
    למה להיות פסימיים בגלל מניה אחת? כותרת לא מתאימה
    אנליסט עממי 03/01/2013 08:44
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אמנם תהיה ירידה חדה במלאנוקס, אבל היא לא תשפיע בצורה מהותית על מדד המעוף היות ויתר המניות יעלו - אז גם היום המעוף יהיה ירוק ולדעתי הוא יתקרב ל- 1230. יום טוב וירוק!
    סגור
  • מסכים להמשך הדרך שמירה על 1215 איתות לניסיון פריצה1240 (ל"ת)
    Dor 03/01/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הלוואי אמן. וכל השורטיסטים שיקנו תרופות בכסף (ל"ת)
    עורב אמיתי 03/01/2013 09:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    לייפוייב אופציה2 שימו לב העסקה הגדולה בדרךךךךךךךךךךךךךך (ל"ת)
    רוסו 03/01/2013 08:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    לייפוייב אופציה2 שימו לב העסקה הגדולה בדרךךךךךךךךךךךךךך (ל"ת)
    רוסו 03/01/2013 08:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    די מדיקל אופציה4 צפונה חזק מאוד אין מוכרים (ל"ת)
    רוסו 03/01/2013 08:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • די מדיקל
    לרוסו 03/01/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מוכרים כי אין למי למכור מניה וחברה מושחטט מהיסוד בלוף אחד גדול
    סגור
  • 6.
    אידיבי אופציה6 המשך פיצוצים למעלה גם היום (ל"ת)
    רוסו 03/01/2013 08:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    הבעיה היא לא מלאנוקס...
    דודו 03/01/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    חוזים שלילים , בנקים מנופחים בטרוף ... והתוצאות המסתמנות בסקרים של הבחירות , שמרמזות על קואליציה בעייתית וריבוי סקטוריאלי - כל אלו יפילו בקרוב את השוק (וזאת בלי קשר ל"תקרת החוב" בארה"ב , לקריסת סוריה , ולתקיפת אירן ...)
    סגור
  • 4.
    תא
    ימין דוד 03/01/2013 08:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אז מה הבנקים יעלו ויאזנו את הירידות של מלונקס
    סגור
  • 3.
    תודה רבה לך מלאוקס (ל"ת)
    עורבנית 03/01/2013 08:32
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • מקווה שהרבה מניות ילכו בדרכה
    co007 03/01/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מלאנוקס זו הסנונית הראשונה למה שמצפה בשבועות הקרובים בבורסות העולם.
    סגור
  • 2.
    יום נפלא לרציו
    למה יום סוער 03/01/2013 08:22
    הגב לתגובה זו
    4 7
    ההנפקה פצצה המניה השנה טטוסססססס
    סגור
  • עושים לי ידרקים