אזהרת רווח חמורה למלאנוקס: סגרה את Q4 עם מכירות של 120 מ' דולר בלבד

לאחר השמועות והספקולציות בשוק חברת השבבים מפרסמת את אזהרת הרווח. האומדן הראשוני לרבעון הרביעי צפה מכירות של 145-150 מיליון דולר. המניה צללה 13% במסחר המאוחר בוול סטריט
איל וולדמן, צילום: יח"צ
השורטיסטים במניית מלאנוקס לא טעו. חברת השבבים פרסמה הלילה אזהרת רווח חמורה לרבעון הרביעי של השנה. מלאנוקס צופה כי הכנסותיה ברבעון הרביעי של השנה יסתכמו בטווח של 119-121 מיליון דולר בלבד. מדובר בתחזית הנמוכה ביחס לאומדן של החברה שסיפקה לפני כחודשיים למכירות של 145-150 מיליון דולר.

במלאנוקס מסבירים את הפספוס במספר גורמים ובהם ביקושים נמוכים יותר, תנאים מאקרו כלכליים מאתגרים ובעיות טכניות במוצר ה-FDR במהירות 56 ג'יגה ביט. במלאנוקס מציינים כי הבעיות במוצר נפתרו ולא צפויות לכך השפעה בעתיד.

מלאנוקס שצפויה לפרסם את תוצאותיה הכספיות ב-23 בינואר סובלת מזה מספר חודשים מסנטימנט שלילי ואיבדה כמחצית מערכה. רמות השורט במנייה האמירו בחודשים האחרונים והן מסתכמות ב-22% מסך המניות בחברה. עד כמה השוק תמחר את אזהרת הרווח הזאת - נדע מחר.

מאז הונפקה החברה בבורסת הנאסד"ק לפני מספר שנים, מלאנוקס עקפה באופן שיטתי את התחזיות שסיפקה למשקיעים. היום נכנסת מלאנוקס לראשונה לרשימת החברות שמצליחות לאכזב את המשקיעים - כאשר הפעם לא מדובר בשמועות אלא בעובדות.
תגובות לכתבה(42):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    מלאנוקס = חגיגה של השורטיסטים
    גלעד 08/01/2013 17:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחיטה לא כשרה של המשקיעים
    סגור
  • 35.
    מלנוקס שווה 20 דולר לפי כל האינדיקטורים (מכפיל,,)
    פעיל בשוק ההון 06/01/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברה שנמצאת בנישה ספציפית בתחום התקשורת ולא פרוסה בתחומים אחרים פשוט אין לה סיכוי,,כאשר אחד "השחקנים הגדולים" בתחום יחליט אסטרטגית להכנס,,אלוהים ישמור!!כלכלה ופעילות שוק ההון בתחומים האלה בנויים על ציפיות לעתיד ופסיכולוגיה!!אני מציע למי שבפנים "ונחתך" אפילו כמה עשרות אחוזים לברוח,,ישנם דוגמאות לחברות כאלה שהגיעו לערך של דולרים בודדים!אני לא מדבר משום פוזיציה אלא הכרות מאוד טובה וארוכת שנים של התחומים האלה! בהצלחה לכולם!!
    סגור
  • 34.
    ביזפורטל תורידו כבר את הכותרת!
    tom0802 04/01/2013 20:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די נגמר, תפסיקו לרקוד על הקבר של אחרים
    סגור
  • 33.
    למכור את מלאנוקס
    משקיע 03/01/2013 14:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שהחברה תוציא הודעה שהיא מוכרת את עצמה לכל המרבה במחיר... מינימום 120$ למנייה כמו המנכל התרברב שמחיר המנייה עדין נמוך ורק בתחילת דרכו!
    סגור
  • 32.
    ולדמן כדאי לך לעשות הסבת מקצוע
    משה 03/01/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני ממליץ על מספר מקצועות חלופיים:מוהל, שוחט או שחקן מעוף
    סגור
  • 31.
    מאוכזב מלאנוקס
    חזאי 03/01/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    9 5
    פשוט לא האמנתי..... קראתי את כל הראיונות של וולדמן ראיתי אותו, ניתחתי את כל הדוחות שלו.. ראיתי שעד עכשיו הם לא פיספסו.. פשוט מתסכל שאייל ולדמן בתור מנכל אומר שמחיר המנייה לא גבוה (100$) וחייב להגיד שיש בו משהו שמשדר אמינות ורציונליות. בנוסף כל ההמלצות של אנליסטים מכל בתי ההשקעות...כואב הלב וכואב לי בכיס (מושקע חזק). כבר לא יודע מה להגיד.... ממש המלצתי עליה... אני עדיין חושב שיש לה טכנולוגיה טובה ומתקדמת אבל זאת נחמה של עניים. וולדמן אתה חייב לתת הסברים לציבור המשקיעים.. מבחינתי תמכור את החברה תעשה אקזיט רק תחזיר לנו את ההשקעה במניות... תמכור לאינטל או לאורקל רק תשחרר אותנו מהסיוט הזה שנקרא מלאנוקס.. אייל ולדמן דיברת שאתה לא מוכר את מלאנוקס בגלל שאתה חושב שתהיה צמיחה.. אז 1) או שתתן תחזית ורודה ואופטימית ותעמוד בזה ברבעון הבא או תמכור את החברה! אני בשלב שאני מחזיק אותה מכורח הנסיבות בגלל הירידה החזקה ובגלל ההפסד על "הנייר" מקווה שתהיה בשורה טובה בקרוב.. מבחינתי רק אחד- מכירה של מלאנוקס לאינטל בשווי של 150$ למנייה. מלאנוקס איבדה היום את אמון ציבור המשקיעים!
    סגור
  • היא לא שווה יותר מ-20 לפי כל האינדיקטורים!! (מכפיל,,)
    פעיל בשוק ההון 06/01/2013 17:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלנוקס נמצאת בנישה מאוד ספציפית בתחום התקשורת,אין שום סיכוי לצמיחה גדולה,,אחד "השחקנים" בשוק בתחום יחליט אסטרטגית שהוא מתחרה אז נגמר הסיפור,,,כלכלה זה הרבה מאוד ציפיות ופסיכולוגיה!!תמכרו מהר לפני שלא יהיה כלום!!
    סגור
  • כמוני כמוך כל מילה זהב (ל"ת)
    שי 03/01/2013 18:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 30.
    לחקור מיידית את הבכירים
    רון 03/01/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אדון ולדמן היקר והמאוד לא נכבד תתבייש לך אתה וחבר מרעיך הוניתם את ציבור המשקיעים הקטן. בטח אתם והחברים שלכם הייתם עמוסים בשורטים. בוודאות היתה הונאה-על זה צריכים לשבת בכלא. אתה ולדמן ידעת להצטלם עם בחורות ומכוניות אבל עכשיו נעשית אילם פתאום. צריך לבדוק מה עם מיתרי הקול שלך. אני מקווה שבכירי מלאנוקס לא טומנים לנו עוד מוקשים. הצחקתם אותנו כשאמרתם שאינטל חוששת ממכם. אינטל לא חוששת מעבריינים שמנהלים קיוסק כושל
    סגור
  • 29.
    המנייה יורדת כבר יותר מחודש!!
    מנשה 03/01/2013 09:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראוי היה שהחברה תוציא הודעה, לבדיקת הרשות
    סגור
  • טען עוד
  • 28.
    חברים, רק חמור לא משנה דעתו. מה אומר?
    עורב אמיתי 03/01/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הוולדמן הזה ישב מול אנליסטים ואמר שהכל טוב. אז איך נחשוב אחרת? אכלתי אותה. אין לי המון ממנה, ואני רק מקוה שלא תוריד המעוף היום הרבה. הבורסה שלנו יודעת לקיים לוויות ולא חתונות. יתכן ועוד חודש יהיה שווה לקנות, תיקנו הבאגים, הפסידו קצת. לא הייתי מספיד אותה. ממש לא. בינתיים- אני אעשה כסף במקום אחר. זה שיעור עבורי. ומי שחוגג את ההפסדים של המשקיעים מגיע לו שישרף בגיהנום.
    סגור
  • 27.
    בכמה סיימה ????
    עושה סדר 03/01/2013 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני נכנס לאתר של וול סטריט..מעלה את המניה מלאנוקרס ואני רואה שבסיום המסחר היא עלתה 3.05 אחוז ועומדת על 61.95 דולר.......אז מה הנכון??????מאיפה הכותרת של ביזפורטל על צלילה? מוזמנים לבדוק
    סגור
  • 26.
    ממידע אישי - גל פיטורים ענק בדרך לחברה הזאת!!! זהירות (ל"ת)
    רונן 03/01/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מהיכן המידע (ל"ת)
    זהיר 03/01/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    כשוולדמן מכר מניות בשער 421 זו היתה אזהרת הרווח האמיתי (ל"ת)
    הוא ידע שזה בלוף 03/01/2013 08:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 24.
    מה אגיד-חטפתי עלבונות מסוס לבן ומאחרים-ואמרתי שתרד ל 50 (ל"ת)
    טומי 03/01/2013 08:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    כל מי שששקע מנסה
    אנונימי 03/01/2013 08:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לשכנע שהשמש זורחת והכל טוב. לא להתפתות!!
    סגור
  • 22.
    הרע מאחרינו...
    אופטימי 03/01/2013 08:03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אני מקווה שלאחר התגובה החדה היום כלפי מטה מרבית השורטיסטים יחפשו מניה חדשה (מחזור ענק במסחר המאוחר..) להתלבש עליה. ההכנסות שירדו הן בעיקר הכנסות שנדחות עקב בעיה טכנית ואני מקווה שחברה תחזור לשפיות... האם צפויה שיחה או ראיון עם המנכ"ל במהלך היום ?? או רק הודעה כפי שפורסם ביאהו ???
    סגור
  • 21.
    הכתובת הייתה על הקיר.
    oraemunna 03/01/2013 07:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מלאנוקס מעולם לא היתה שווה הרבה. עוד 20-30 מיליון דולר מכירות גם לא היו מצדיקים מחיר של 120 $. חזרתי והזהרתי ממנה כל הזמן וחטפתי קיטונות של בוז. מלאנוקס שווה אולי 30$.
    סגור
  • 20.
    קונה ב-שער 50 שח למניה וטבע ב-120 (ל"ת)
    תודיעו לי שזה קורה 03/01/2013 07:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    מניה זבל. (ל"ת)
    מני 03/01/2013 06:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    ג'ים קריימר יצא ממש תותח שטען שאינו מאמין להם. (ל"ת)
    מאיר 03/01/2013 06:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 17.
    ולדמן שקרן (ל"ת)
    קרייימר אמר לכם לא 03/01/2013 05:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 16.
    21 סיבות לעדית דומה של בבילון
    natan 03/01/2013 05:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סיבה מס21 מריבה עם גוגל . יתר סיבות יתבררו לאחר נפילה.
    סגור
  • 15.
    חלום בלהות של כל משקיע
    מושקע 03/01/2013 01:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בבועה של שנת 99-2000 הייתי צעיר מידי מכדי להבין, אבל המניה הזו לימדה אותי בצורה הכי כואבת שאפשר את כל הטעויות שכל טירון שומע עליהם, ולא מאמין שזה יקרה לו... כשמניה צונחת עשר-עשרים -שלושים אחוז כל פעם בצניחות של 10-15 היא מדלגת על הסטופ לוס, ונדמה לך שהמצב ישתפר, והאנליסטים, ומנהל החברה ומשקיעים כולם אומרים-"הזדמנות קניה" ואז אתה גם עושה שטות ומנסה לאסוף אותה מלמטה, וגם זה נופל... ואז יש את הרגע הזה, של קתרזיס ב-2 בלילה שאתה מבין שאכלת אותה, וכבר כלום לא יצא מזה, בטח לא בזמן הקרוב, אתה מעביר את הודעת המכירה, ובטוח, שבחודש הבא היא תשוב לעלות...
    סגור
  • 14.
    היום עלתה שלושה אחוז
    יוס 03/01/2013 00:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ובכל מקרה נראה לי מתומחר
    סגור
  • 13.
    המעוף מחר נופל לפחות 1% אני כבר עם פוטים...
    סוחר שיודע לצפות שוק 03/01/2013 00:32
    הגב לתגובה זו
    5 7
    זה היה ברור שיהיה משהו שיפיל את המעוף הוא עלה מ1165 עד 1225 וזה מצריך תיקון . Bursalinks - למד להשקיע בעצמך
    סגור
  • 12.
    נפלתי ועוד מישהו אמר לי תיהיה הודעה טובה
    אבי 03/01/2013 00:28
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אסור להאמין לאף אחד...
    סגור
  • 11.
    חבר'ה . תלמדו לחתוך הפסד !
    משה 03/01/2013 00:23
    הגב לתגובה זו
    4 4
    המניה מאוד מאוד יקרה ! וכן אני בשורט שם
    סגור
  • 10.
    דרושה חקירה מיידית
    רונן 03/01/2013 00:21
    הגב לתגובה זו
    12 1
    נדרשת חקירה מיידית של רשות לניירות ערך בנוגע להטעיית משקיעים על ידי הבכירים במלאנוקס.הם טענו כל הזמן שהשמועות לא נכונות ובעצמם עשו קומבינות על חשבון המשקיעים התמימים.נראה לי שטמנו לנו מוקש פיננסי ונתנו הרגשה ביומיים האחרונים שהחברה חוזרת למסלול. אני בטוח שבדיקה רצינית עוד תחשוף שבין מחזיקי השורטים במנייה עומדים גם גורמים במלאנוקס. יש לי הרגשה שחלק ממטרותיה של החברה היו פשוט לעשות קופה על חשבון במשקיהם הקטנים.
    סגור
  • 9.
    המעוף מחר נופל לפחות 1% אני כבר עם פוטים...
    סוחר שיודע לצפות שוק 03/01/2013 00:17
    הגב לתגובה זו
    1 4
    זה היה ברור שיהיה משהו שיפיל את המעוף הוא עלה מ1165 עד 1225 וזה מצריך תיקון . Bursalinks - למד להשקיע בעצמך
    סגור
  • 8.
    מלאנוקס מינוס 30 מחר :( (ל"ת)
    ערן 03/01/2013 00:03
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 7.
    נבלות!!! חקירה מייד!!! לעצור את המסחר!!
    אני 02/01/2013 23:58
    הגב לתגובה זו
    23 3
    החברה שתקה כל הזמן הזה והיתה כאן זליגה של מידע פנים!!! הרשות לניירות ערך חייבת לחקור מיידית ולעצור את המסחר במנייה כמו שעשו בגבעות בזמנו.
    סגור
  • לא להתחזות חבוב
    אני האמיתי 03/01/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לעולם לא בוכה על חלב שנשפך.את צודק יש פה קומבינה מסריחה.אני מכיר את וולדמן הוא חזק בעבודה ובידע שלו אבל יש לו הרבה מה ללמוד כאיש עסקים
    סגור
  • 6.
    פתיחה אנגלית מחר בתא. הזוי ומיותר, אין כאן הפתעה. (ל"ת)
    די לשטות האנגלית! 02/01/2013 23:57
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 5.
    לא מושקע אבל איך.....
    אני 02/01/2013 23:54
    הגב לתגובה זו
    20 2
    הזבל הנקרא שורטסטים ידעווווו????? איזה מדינה מושחטת
    סגור
  • 4.
    לקנות מהר
    SVNT 02/01/2013 23:38
    הגב לתגובה זו
    1 15
    יש שם של מנייה טובה בשם Savient Pharmaceuticals, Inc. סימול SVNT היא הייתה שווה 20 $ למנייה לפני שנה וקצת אבל נובריטס ובריסטל מאיירס בסוף לא רצו לקנות את התרופה שלה ולכן המנייה כולל דוחת מאכזבים ירדה עד מחיר שפל של כל הזמנים 0.48 $ למנייה לפני 3 חודשים SVNT הגישה דוחות מצוינים עלתה באותו יום 24$ והגיע עד שעה 2.95$ שזה היה ביום כיפור המנייה אחרי זה הגישה דוחות מאכזבים וכיום היא שער 1.15 המנייה מחכה לאישור שיווק התרופה באירופה ממליץ לקנות אותה היום המנייה עלתה 9.52 % ופתחה את השנה ברגל ימין
    סגור
  • 3.
    השווי כבר מתומחר!!
    tom0802 02/01/2013 23:35
    הגב לתגובה זו
    13 8
    מכאן אין יותר הפתעות , הכיוון צפוני ביותר!
    סגור
  • אל תהיה ליצן חבר- יש מחזור עצום באפטר שמה
    דורון 03/01/2013 00:22
    הגב לתגובה זו
    7 10
    זה ממש לא צחוק- מי שבחוץ- רצוי שיחשוב טוב טוב לפני שהוא נכנס למנייה- כי תמיד יכול להיות נמוך יותר
    סגור
  • 2.
    עאלק אזהרה חמורה...
    קורא בין השורות 02/01/2013 23:30
    הגב לתגובה זו
    14 9
    הכותרת מוזמנת כדי שהשורטיסטים יוכלו להתכסות בזול. תחזית המכירות הייתה 145-150 מ' דולר ובפועל המכירות 120 מ' דולר כשהתקלה דחתה הכרה בהכנסות של 20 מ' דולר. בהתחשב בתקלה התחזית פספסה ב-5-10 מ' דולר... צמיחה אדירה בכל מקרה ומכפיל רווח מצחיק.
    סגור
  • זה מספר קטסטרופלי (ל"ת)
    אתה טיפש 03/01/2013 00:44
    הגב לתגובה זו
    7 8
    סגור
  • 1.
    חברת צמיחה ?? כבר לא (ל"ת)
    שושי 02/01/2013 23:28
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור