בת"א חגגו: מדד המעו"ף טיפס 0.5%, כלל ביו' זינקה 16.3% ובבילון ב-7.6%

העליות באירופה ובחוזים תמכו בת"א. מדד הנדל"ן זינק 1.5%. דסק"ש הוסיפה 5.1%. הכשרה אנרגיה טסה 17.8% ומודיעין ב-14.4%
 |  (111)
הבורסה לניירות ערך, צילום: 93931715_c
יום המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בעליות שערים כהמשך לעיות הנאות מאתמול. סנטימנט חיובי במדדי העולם בעקבות אישור אמריקני לדיל שימנע נפילה מהצוק הפיסקלי. סקטור הנדל"ן בלט לטובה בעוד שסקטור הבנקים דווקא היה חלש יחסית.

עם סיום המסחר, מדד המעו"ף התחזק ב-0.55% ל-1,221 נקודות, מדד ת"א 75 טיפס ב-1.6% ומדד הנדל"ן הוסיף 2.45%. מחזור המסחר בבורסה בת"א היה גבוה יחסית והסתכם בכ-1.27 מיליארד שקל.

בשוק המניות בלטו לחיוב מניית אפריקה +1.44% אפריקה 14.1 +1.44% אפריקה בסיס:13.9 פתיחה:13.7 גבוה:14.1 נמוך:13.7 תמורה:73,910 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם עלייה של עוד 4.2%, דיסקונט השקעות +0.83% דיסקונט השק 962.9 +0.83% דיסקונט השקעות בסיס:955 פתיחה:951 גבוה:980 נמוך:951 תמורה:665,791 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מקבוצת IDB הוסיפה 5.1% לערכה. עוד נציין במסחר את כלל ביוטכנו +1.75% כלל ביוטכנו 313.4 +1.75% כלל ביוטכנו בסיס:308 פתיחה:315 גבוה:315 נמוך:305.7 תמורה:260,636 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה ב-16.4% ו בבילון -0.08% בבילון 131 -0.08% בבילון בסיס:131.1 פתיחה:131.1 גבוה:131 נמוך:131 תמורה:7,464 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהתחזקה ב-7.6%. בצד השלילי בלטו כיל +1.18% כיל 2,140 +1.18% כיל בסיס:2,115 פתיחה:2,104 גבוה:2,144 נמוך:2,099 תמורה:12,228,279 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שירדה 1.3% ו בזק +0.89% בזק 398.7 +0.89% בזק בסיס:395.2 פתיחה:397 גבוה:399.8 נמוך:393.5 תמורה:8,266,866 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם ירידה של 0.5%.

אווירת הימים האחרונים היתה אווירה של סיכומים ומבט אל העתיד, עם סיום שנת 2012 והתחלת שנת 2013. Bizportal שוחח עם שמוליק קשת מכלל פיננסים, שהתיק המומלץ שלו הצליח להשיג בשנה שחלפה את התשואה הגבוהה ביותר מבין מנהלי ההשקעות המוסדיים, 57%, ושמע מיהן 5 המניות המומלצות של קשת לשנה הבאה .

גולשי Bizportal הרכיבו את רשימת המניות המומלצות לשנת 2013 במסגרת 'פרויקט קיינס' שנערך עם בית ההשקעות IBI. צפו ברשימת המניות המומלצות.

המסחר בעולם

בשווקים באירופה מתנהל היום המסחר בעליות שערים חדות של יותר מ-2% כאשר המדדים המרכזיים ביבשת מגיבים לראשונה לפתרון בעיית הצוק הפיסקלי, ולראלי שנרשם בשווקים ביום שני בערב. מדד הדאקס והפוטסי מוסיפים 2.3% לערכם, מדד הקאק הצרפתי מזנק ב-2.4%.

ברוב של 257 לעומת 167 אישר הבוקר (שעון ישראל) גם בית הנבחרים האמריקני את ההסכם אליו הגיעו הדמוקרטים והרפובליקנים שכלל העלאות מסים וקיצוצים שונים ואושר אתמול זמן קצר לפני סוף השנה בסנאט. בכך הצליח הנשיא אובמה לחצות את המשבר הראשון שאיים על הקדנציה השניה שלו - הצוק הפיסקאלי.

על רקע אישור ההסכם שמנע מארה"ב ליפול לצוק הפיסקאלי נרשמו הבוקר באסיה עליות שערים מרשימות בשווקים שפתוחים שם היום (יפן וסין סגורות גם היום). המדד האזורי, ה-MSCI אסיה פאסיפיק סגר ברמה הגבוהה ביותר מאז שנת 2011 ומדד ההאנג סנג זינק ב-2.9%.

מניות במרכז

אפריקה +1.44% אפריקה 14.1 +1.44% אפריקה בסיס:13.9 פתיחה:13.7 גבוה:14.1 נמוך:13.7 תמורה:73,910 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין לאחר הראלי שרשמה אתמול ולאחר שדווח כי החברה תקדים תשלום קרן בסך של כ-286 מיליון שקל למחזיקי אגרות החוב שלה, זאת לאחר ש-42% ממחזיקי האג"ח של החברה נענו להצעת הרכש. הקדמת התשלום מתאפשרת לאור ההיענות, המהווה למעלה ממחצית האג"ח אשר הוצעו בהחלפה (75% מסדרה כ"ו). אפריקה מחליפה סדרת אג"ח

מניות הבנקים נסחרו בתנודתיות רבה על רקע פתיחת השנה החלומית שנרשמה בסקטור זה אתמול. ביניהן נציין את שתי הגדולים, לאומי -0.38% לאומי 2,380 -0.38% לאומי בסיס:2,389 פתיחה:2,375 גבוה:2,390 נמוך:2,373 תמורה:21,478,089 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו פועלים +0.41% פועלים 2,443 +0.41% פועלים בסיס:2,433 פתיחה:2,423 גבוה:2,444 נמוך:2,413 תמורה:30,605,036 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: וגם את דיסקונט -0.16% דיסקונט 1,270 -0.16% דיסקונט בסיס:1,272 פתיחה:1,263 גבוה:1,273 נמוך:1,263 תמורה:11,953,214 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנהנתה אתמול מעלייה חדה של כ-5%.

יצחק תשובה הצליח למחוק את {אלעד קנדה} מהמסחר בבורסה. הבוקר דיווחה החברה כי הצעת הרכש המשופרת שהציעה נענתה ברובה וכי ליתר תבוצע המרה כפויה. הצעת הרכש נענתה

אולטרה אקוויטי -25.13% אולטרה אקוו 1,490 -25.13% אולטרה אקוויטי בסיס:1,990 פתיחה:1,493 גבוה:1,493 נמוך:1,490 תמורה:2,027 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: משתלטת על הקופה של דולומיט אחזקות +2.56% דולומיט אחז 44.1 +2.56% דולומיט אחזקות בסיס:43 פתיחה:45 גבוה:45 נמוך:45 תמורה:1,350 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: כחלק מ מהלך אסטרטגי . חברת הנפט תרכוש 45% מהמניות של גרינסטון מלידר השקעות תמורת 50.7 מיליון שקל: 37.3 מיליון שקל ישולמו במזומן והיתרה באמצעות הלוואת מוכר.

תגובות לכתבה(111):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 70.
    גבעות
    ראל 02/01/2013 21:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חידה . מה מפיקה גבעות. ניחשתם נכון . מים מים בששון. הביאו לאתר צינורות מים . חחחחח וצינורות למשקיעים.חחחחחחחחחהאלוף הבלונדיני וטוביה החולב שחולבים את המשקיעים הטיפשים.
    סגור
  • 69.
    מניות תמר וליוויתן עשו אותי מיליונר! העתיד,פנסיה לכל הח (ל"ת)
    מן הישוב 02/01/2013 21:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 68.
    גבעות
    עורב לבן 02/01/2013 20:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ירידות שחיטה מחר . לכיוון 3.8 אג.
    סגור
  • 67.
    צפי לעוד חגיגה מח ר במעוף
    אחת שמבינה א 02/01/2013 18:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אבל לצערי אני תמיד לא משתתפת בחגיגות, גם אתמול לא השתתפתי בחגיגה למרות שידעתי שהמעוף יעלה חזק, המלצתי על קולים ואני לא קניתי, כתבתי 3 פוטים עלובים שהרווח הסתכם ב 650 משקלים בלבד, חבל זה היה פספוס מבחינתי יכולתי לעשות המון כסף אין הרבה ימים כאלה.. הרבה עשו כסף מהקולים. מפרגנת למי שהרוויח, המשך ערב נעים ומהנה
    סגור
  • ערב טוב הערכתי לפי התנהגות הקולים מחר דשדוש (ל"ת)
    Dor 02/01/2013 19:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כמו שנראה, מחר חייבת להיות חגיגה. חייבת!! (ל"ת)
    עורב אמיתי 02/01/2013 21:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 66.
    שימו לב מחר תיקון קטן השוק לא גמר בגבוה וכן האופציות כל
    Dor 02/01/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עוד נשאר מחר מעל 1217 ממשיכים בקרוב לפריצת ה1240 אם יפרוץ במחזור טוב אז עד לבחירות ננסה את 1274 רק לחברים
    סגור
  • 65.
    מה הבעיה חוזים יש לך בזמן אמת עם גרף באתר שחקן מעוף (ל"ת)
    מאור 02/01/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    לזה קורעים הרצאת מניות הכשרה הנרגיה 33 אחוז ב2 ימים
    דוד 02/01/2013 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עים זה לא הרצאת מניות מה זה הרצה עוד יתפו אותם על מהירות 33 אחוז ב2 ימים ראשונים של השנה בלי גז בלי נפט העקר הי עולה
    סגור
  • 63.
    שוב מריצים את הכשרה הנרגייה בלי שום סיבה (ל"ת)
    דוד 02/01/2013 16:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 62.
    "בת"א חגגו " ???????? 0.5 % עלייה זה לחגוג ???? (ל"ת)
    ץ 02/01/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    ל-dor .את החוזים אתה יכול לראות ב-
    עורבנית המלכה שלכם 02/01/2013 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    פוקס.cnn.בבלומפרג.עדיין לא צמחו לך נוצות.אתה כמו ילד בכיתה א.לך לילמוד ילד.
    סגור
  • עורבנית יפיופה מה קורה? (ל"ת)
    רן 02/01/2013 16:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • התעורר הטיפש ולא ידע שכספו כבר נעלם אמש (ל"ת)
    Dor 02/01/2013 17:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 60.
    היום נעילה חזקה.
    oraemunna 02/01/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסוחרים מנהלים קרב מאסף. האופטימיות חודרת לשווקים.
    סגור
  • 59.
    עורבנית חריינית כמה את מנחוסית נוגעת בפוטים והם יורדים
    Dor 02/01/2013 15:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צריך לעשות הפוך עלייך כמה את טיפה פחחחחחחח
    סגור
  • תגיד אתה נהנה עלי לא עושים הפוך לך תעשה לעצמך גיחי גיחי (ל"ת)
    dor 02/01/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    בורסה
    מוטי 02/01/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מישהוא מוכן להסביר לי למה הבורסה לא מיתפוצצת למעלה ?איך יכול להיות ?מי מחזיק אותה עם ברזל ולא מביא לעלות??????.
    סגור
  • כל פעם שהשוק מנסה לעלות מורידים אותו (ל"ת)
    גל 02/01/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    זו לא עוצמה זו מלחמה בין שתי קבוצות
    גל 02/01/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אחת רוצה למעלה והשניה למטה מי ינצח?
    סגור
  • 56.
    תעברו לבתי השקעות לפחות בעמלות תרוויחו (ל"ת)
    לבתי השקעות עוברי 02/01/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 55.
    מניות גז
    ייצק 02/01/2013 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוסף בהתמדה- אלון גז , ישראמקו , וקבוצת דלק- כי כהגז יתחיל לזרום יתחילו החגיגות. צהריים טובים.
    סגור
  • 54.
    אחד העם מפגין קזינו , ובלוף. אין קשר בין השערים לכלכלה. (ל"ת)
    ezhbu 02/01/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 53.
    אבוג'ן
    חקלאי ותיק 02/01/2013 13:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שוק קוטלי העשבים בעולם מוערך ב-12 מיליארד דולר. מבינים את משמעות העניין ?. גילוי נאות , אוסף אותה כל הזמן. עם ידיעה שבקנה מספר הפתעות. יום נעים לכולם.
    סגור
  • 52.
    גבעות עולם
    ראל 02/01/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חידה. מי זה הבלונדי. ומי זה טוביה החולב את המשקיעים.לפותרים נכונה יקבלו סיור במזבלה של מגד 5 .חחחח
    סגור
  • 51.
    אליום מדיקל
    קובי 02/01/2013 13:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מצגת במאיה מה זה אומר
    סגור
  • 50.
    המגמה החיובית במעוף תמשך בימים הקרובים
    אחת שמבינה א 02/01/2013 13:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יהיו תיקונים בהמשך אבל לא משמעותיים, המעוף עשוי להגיע עד 1270 לפחות. לקנות מניות צריך לדעת מתי, המלצתי לכם על נייס וטאוור לפני כמה ימים, שתי המניות האלה ירדו כשהיו ירידות היום הן מתקנות יפה. קונים מניות בירידות ולא בעליות. גם היום עדייו לא כתבתי קולים נראה לי שהמעוף יתחזק היום. שיהיה לכם יום טוב וירוק, תהנו!
    סגור
  • אם המלצת אז למה לא רכשת טאואר בירידות כך כתבת לנו שלא (ל"ת)
    משה 02/01/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • חודש שעבר גם אמרת שיעלה (ל"ת)
    גל 02/01/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לגל ולמשה
    אחת שמבינה א 02/01/2013 18:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא זוכרת מה כתבתי לפני חודש, אבל החודש הזה יהיו עליות חדות במעוף, חודש פברואר יהיה אדום חודש בהחלט לא קל. בקשר לטאוור, אני תמיד קונה ומוכרת ב5% רווח.
    סגור
  • 49.
    עידכון החוזים נפתחו ב 13:30 (ל"ת)
    Dor 02/01/2013 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    אני חושב שאין היום מסחר באמריקה החוזים לא פועלים (ל"ת)
    Dor 02/01/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • תראו לאיזה אידיוט אתם מקשיבים שלא יודע שהחוזים היום מ 1
    אני 02/01/2013 13:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טיפש
    סגור
  • 47.
    החוזים לא עובדים מה שרואים זה של 31.12.12 לא להתבלבל (ל"ת)
    Dor 02/01/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    ביוקנסל, שימו לב
    חי 02/01/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לדעתי מזהה איסוף, אומנם תוך כדי ירידה, אבל זו בדיוק הדרך להשתחרר ממי שלא מבין מה יש לו ביד. איסוף חכם מאוד. ובהצלחה לחולים.
    סגור
  • 45.
    אפריקה
    סמי 02/01/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    12 1
    העליות אתמול והיום הם קצה הקרחון. אפריקה נלחצה מטה חודשים ארוכים.גם על ידי שורטיסטים .וגם על ידי כל מיני כתבות מגמתיות... לפיכך אנו ניראה עליות יפות באפריקה בהצלחה.
    סגור
  • אפריקה
    יוסי 02/01/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לדעתי אתה צודק, אנו ניראה תיקון רציני בשער המניה , גם כמות העיסקאות במניה מראה כי גם הציבור חושב כך .
    סגור
  • 44.
    מודיעין
    חבר 02/01/2013 12:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מחזיק את המני ה אמנם קניתי בשער גבוה מהבוקר אבל מאמין ומקווה שהיא תעלה אין סיבה שלא תראו את הכשרה אנרגיה איזה עליות יש שם,בהצלחה
    סגור
  • 43.
    קניתי עוד פוט 1210 בשער 1160 (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 02/01/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • מנחוסית (ל"ת)
    Dor 02/01/2013 13:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 42.
    למה עוצרים את המעו"ף ? (ל"ת)
    לילי 02/01/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    הבורסה לא תישאר אדישה לחוזים בירוק בוהק.
    oraemunna 02/01/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    החוזים בארהב 2-3%. הסוחרים כאן לא יצליחו להחזיק נמוך. נצלו את החזקת המדד. המון מניות יזנקו לקראת סוף היום בעיקר טבע ומלנוקס. כמובן שמנית הפועלים.
    סגור
  • אל תתבלבלי אלו חוזים של 31-12-12 נראה לי שאין מסחר היום (ל"ת)
    Dor 02/01/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • באירופה יש. עליות חדות (ל"ת)
    עורב אמיתי 02/01/2013 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אל תמעיט בערכם ראית מה עשו בפקיעה? (ל"ת)
    גל 02/01/2013 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גל , אני לא ממעיטה בערכם. להיפך.
    oraemunna 02/01/2013 13:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ראה תגובתי ב-25. כל יום אני מזהירה מהם. אבל הם מזהים מגמות ואפילו יוצרים אותם. אבל, גם הם מודעים למגבלות כוחם. אל תשכח שישנם גופים וסוחרים אחרים המתכננים עליות.
    סגור
  • כל מילה שווה זהב שאפו (ל"ת)
    Dor 02/01/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נכון ביותר. ומקוה שקיבלת התנצלותי אתמול. לא התכוונתי
    עורב אמיתי 02/01/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    להעליב חלילה! אני הייתי מתרכז השנה דווקא במניות יתר מענינות. אגב, מנית הבנקים הכי טובה היא לא במעוף: הבינלאומי. תשואה מאלפת של למעלה מ35 אחוז בכחצי שנה. אני בעד : יואל, בבילון, אינסוליין,
    סגור
  • מניות הבנקים.
    oraemunna 02/01/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הבינלאומי עשתה את שלה. היא צריכה להיכנס למעוף אבל בנק דיסקונט מחזיק בה 26%. זו הבעיה שבגינה היא לא ניכנסת. הפועלים כבנק הוא הטוב אבל מנייתו היא אחד מקלפי המשחק החשובים. זה הג'וקר של הסוחרים. אני לא מתעסקת עם היתר בדר"כ בגלל שאני עובדת עם סכום גדול מאוד ואני מעדיפה מניה או 2 גדולות שאם חס וחלילה תקרה מפולת אוכל לברוח מהר. אני סוחרת יום מול חדר המסחר ועוסקת במרווחים של מניות. מנית הפועלים מתאימה לי, מה עוד שהתמחתי בה. מניה מומלצת מבחינתי היא בז"ן.
    סגור
  • או קי מקבל. בכל יום אני חושב למכור
    עורב אמיתי 02/01/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את בינלאומי והיא מרביצה עוד עליה. על מניות יתר עשיתי לא מעט בחודשים האחרונים. והן טובות כי השפעת המעוף עליהן מופחתת מאד. גם אני סוחר על בסיס יומי. בסכומים לא קטנים ולא גדולים מדי.
    סגור
  • 40.
    אוספת פוטים למחר
    עורבנית המלכה שלכם 02/01/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נדבר מחר עכשיו אני הולכת למכון,ארוחת צהרים טובה על חשבון גבר שחושב להשכיב אותי,וכול יום גבר מאוהב אחר מסדר לי את היום.חחחחחחח אוהבת גברים חלשים,
    סגור
  • עכשו את מבינה למה כתבתי שאת שטותניקית......... (ל"ת)
    אחת שמבינה א 02/01/2013 18:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יש מצב אבל את מנחוסית ההגיון נכון היד שלך חרא (ל"ת)
    Dor 02/01/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קשה להאמין שיש כזה גבר אם כן וואלה מ ס כ ן (ל"ת)
    Dor 02/01/2013 12:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 39.
    שאלה האם יש מסחר היום באמריקה (ל"ת)
    Dor 02/01/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כן (ל"ת)
    ברוקר 02/01/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תודה (ל"ת)
    Dor 02/01/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    כותרת מצחיקה ראלי היה אתמול (ל"ת)
    חיים 02/01/2013 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    מודיעין=קניה זהירה
    חבר 02/01/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרתי שהיא שווה קניה זה נכון היא עולה עכשיו אבל יש הרבה מוכרים בשערים קצת גבוהים קצת בעיה אני אגב לא מחזיק עדיין
    סגור
  • 36.
    שחטו אתכם אתמול,שוחטים היום,וגם מחר (ל"ת)
    מיכה לשורטיסטים 02/01/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 35.
    את הולכת לאכול חצץ (ל"ת)
    מיכה לעורבנית 02/01/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 34.
    חייבים לעצור את השוק? (ל"ת)
    גל 02/01/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 33.
    גבעות נעלם.
    זאביק השועל 02/01/2013 11:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משקיעין תמימים ונאיבים מפסידים כסף בחרא הזה ועדיין לא נימאס להם. זהירות אור אדום מהחרא הזה.
    סגור
  • 32.
    שורט בנקים פי 2
    קובי 02/01/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גועל נפש- השווי לא הוגן כבר כמה ימים. איפה הנהלת הבורסה לניירות ערך?
    סגור
  • 31.
    מי שבחוץ יהיה לחוץ הודעה ממש בקרובבבבבבבבב (ל"ת)
    הזדמנות לא לפספססססס 02/01/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 30.
    השוק לאן
    אחת שמפליצה 02/01/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אקורד סיום חזק וירוק כהה סיפקו לנו מקבלי ההחלטות בארצות הברית. אך למעשה ההחלטות שלהם ל"פתרון" הצוק לא משפרות את מצב הכלכלה העגום. הרבה מאוד כסף טיפש נכנס לשוק במחירים גבוהים מאוד. העתיד לא מנבא טובות ועוד מעט יבוא גל קטלני אשר ימחק את המסכנים והאופטימים
    סגור
  • יבואו בסוף ירידות אבל אצלך גם שהשוק עף את שורטיסטיט מפס
    Dor 02/01/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מפסידה את התחת שלה
    סגור
  • את צודקת - פלצנית. (ל"ת)
    תמשיכי להפליץ 02/01/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 29.
    מה עם מלאנוקס????
    tom 02/01/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איפה היא בכל החגיגה???
    סגור
  • 28.
    שימו לב התייצבות מעל 1217 תאותת על המשר זהירות בשלב הזה
    Dor 02/01/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השוק ברח מהר לשחקנים הגדולים הם צריכים לסדר לפני המשך עליות שלהערכתי ימשיכו עד ל15.1.2013 לאחר מכן יש להכנס לכוננות ספיגה חושב שימשיך עד 1240 במידה ותהייה פריצה מובהקת ננסה לעוף ל 1270 בהצלחה לחברים
    סגור
  • 27.
    הבנקים היו פלוס אחוז.ועכשיו מינוס,מינוססססססססס
    עורבנית המלכה שלכם 02/01/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    פראיירים.
    סגור
  • די איתך חריינית (ל"ת)
    Dor 02/01/2013 11:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • נשאר עוד כסף קשקשנית המעוף עלה ב50 נקודות ואת השורט חח (ל"ת)
    Dor 02/01/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 26.
    אינסוליין הולכת להיות מניית השנה (ל"ת)
    נפל לאנשים האסימון 02/01/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    אופציות המעוף- אזהרה.
    oraemunna 02/01/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הבורסה נכנסת לתקופת עליות אבל לא מטאוריות. לסוחרי המעוף יש את היכולת לשלוט במדד. ברצותם מעלים ומורידים. כח ויכולת יש להם. קולים רחוקים מאבדים מערכם יום יום. כרגע שומרים על מדד 1120 ויתכן שירדו ל-1215 ואולי מתחת. לנצל עליות ע"מ למכור קולים ולקנות שוב בהתמתנות. עדיף בכלל לא לגעת בהם. גם ככה הם יקרים. לנצל את הירידות ולרכוש בנקים, הם קלפי המשחק בהורדת המעוף.
    סגור
  • תותחית (ל"ת)
    Dor 02/01/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    ביוקנסל
    xxx 02/01/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא לממש-שווה זהב
    סגור
  • 23.
    מניות גז
    נפטון 02/01/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הזמן לאסוף את המניות הקשורות בקידוח תמר- לפני שהגז מתחיל לזרום. שנה טובה וירוקה לכולם.
    סגור
  • 22.
    רציו , רציו , רציו - מחממת מנועי טיסה (ל"ת)
    חמוד 02/01/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    הבורסה לא רוצה לעלות
    עורבנית המלכה שלכם 02/01/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    העליות אתמול ,אין בררה.
    סגור
  • 20.
    קניתי פוט 1210.שער 1120.
    עורבנית המלכה שלכם 02/01/2013 10:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    50 י"ח
    סגור
  • 19.
    לא לשכוח את מלכת 2013 רציו שפתחה בעליה של 1.5% ושתעלה
    רציו-נל 02/01/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאות רבות של אחוזים השנה.
    סגור
  • 18.
    תעברו לבתי השקעות חבל על העמלות הגבוהות
    עוברים לבתי השקעות 02/01/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שאתם משלמים. בבנקים למימון הוועדים. וכו'.
    סגור
  • איך עבדו עלי בבנק דיסקונט - כמה עמלות (ל"ת)
    אלי 02/01/2013 11:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 17.
    בסט פיול השקעה מיידית שער 2 בהזדמנות (ל"ת)
    דניאל 02/01/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 16.
    איפה החריינית 00 וכל מחרחרי מלחמה למיניהם אוכלים חרא כמ
    Dor 02/01/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שהם אוהבים לאכול ולמרוח אחד על השניה פחחחחחחח
    סגור
  • כל הפראיירים קנו אתמול.חחחחחחח (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 02/01/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • המעוף יסיים בירידות, (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 02/01/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ברח כמה שיותר מהר (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 02/01/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ל dor
    מנשה 02/01/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יש לך על הבוקר כבר להכפיש אני לא מחזיק מהם אבל יום אחד יום אחד אם תוכל להבליג אנא ממך יום אחד תכתוב על פעולות שלך עצמך מה אתה מתכוון ואיך לפעול בעליות אם להשקיע היום או להמתין עוד יום אני למשל חושב ברצינות לא לפעול ולהמתין עד שירגעו והשוק ירגע קצת מה דעתך בנושא או להיפך ללכת עם המגמה הנוכחית לא בטוח מבקש דעה כל טוב לך ולכולם ובהצלחה
    סגור
  • למנשה
    Dor 02/01/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסיבה שאני מגיב ככה כי לא אוהב אנשים שרוצים הרג על מנת לגרוף רווחים יש דרכים אחרות להרוויח ללא מסבל של אחרים אין תועלת ברווח שבא מכאב האחר.לשאלתך כבר כתבתי התייצבות מעל 1217 יאותת על המשך לניסיון פריצה של 1240 עם זאת צריך להיות זהיר אני כרגע בחוץ עוקב ומחליט לפי הקו שציינתי
    סגור
  • 15.
    מודיעין=קניה
    חבר 02/01/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחיר ריצפה אפשר לעשות עשרות אחוזים אפילו שהמניה בבעיה יום מוצלח לכולם.
    סגור
  • 14.
    גלוב אקספ ריח חזק מאוד של הנפקה באוויר (ל"ת)
    ניבו 02/01/2013 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 13.
    מודיעין ריח חזק של הנפקה באוויר (ל"ת)
    ניבו 02/01/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 12.
    זמן מצוין לכניסה הספקולנטים כבר כאן
    בסט פיול 02/01/2013 09:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    והם ימריאו אותה אחרי איסוף בשערים נמוכים מאד
    סגור
  • בסט פיול נראית טוב כעת (ל"ת)
    זיו 02/01/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    בסט פיול נכנסת לפעילות אינטנסיבית
    נעם לניר 02/01/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ולמסחר אטרקטיבי בבורסה
    סגור
  • 10.
    מעוף חברים מעוף...
    קוקי 02/01/2013 08:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם נפרוץ היום את ה-1240??? זו השאלה!!! להערכתי אם זה יקרה זה יקרה לקראת סיום המסחר במקביל לפתיחה בארה״ב...
    סגור
  • בוקר טוב אתה אוהב את התחזיות שלי אמרתי עד 1240 אין יר
    Dor 02/01/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירידות
    סגור
  • לדור
    קוקי 02/01/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשצריך רק תלמד לשנות כיוון עם השוק ולא ללכת עם הראש בקיר....
    סגור
  • 9.
    בסט פיול מסחר של 100kביום פוטנציאל טוב
    אלון סוחר מניות 02/01/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ואפילו טוב מאד לרווח מיידי כאשר יכולה לזנק בתוך יומי משער 2 ל שער 3 .בהצלחה
    סגור
  • בקרוב איחוד הון והלך הכסףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף (ל"ת)
    בסט פויייייייייייייי 02/01/2013 09:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 8.
    די מדיקל אופציה4 המשך עליות חדות גם היום (ל"ת)
    נירו אקספרס 02/01/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    די מדיקל אופציה4 המשך עליות חדות גם היום (ל"ת)
    נירו אקספרס 02/01/2013 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    די מדיקל אופציה4 המשך עליות חדות גם היום (ל"ת)
    נירו אקספרס 02/01/2013 08:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    קולפלנט אופציה ה הלהיט הבא בבורסה כמעט בכסף (ל"ת)
    רוסו 02/01/2013 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    אידיבי אופציה6 המשך פיצוצים על קוליים (ל"ת)
    רוסו 02/01/2013 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בורסה
    משה 02/01/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    1 4
    חברים סוף היום ירידות חדות
    סגור
  • 2.
    עכשיו גם האנליסטים מאשרים שיש ראלי
    עילוי ירוק 02/01/2013 08:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה 2.4% ביום? נפלתם על הראש? לאט, לא בפזיזות, רחמנות על השורטיסטים, גם הם אנשים. שחקנים יקרים, אם החלטתם לקרוע את השוק למעלה אז בעדינות.
    סגור
  • אל תרחם עליהם כאלו כמו העורבנית החריינית אוכלת נבלות (ל"ת)
    Dor 02/01/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מניית קולפלנט