תוצאות 'פרויקט קיינס': נבחרו 5 המניות שהן מומלצות הגולשים - צפו ברשימה

גולשי Bizportal הרכיבו רשימת 'המניות המומלצות' בפרויקט שנעשה בשיתוף IBI. איזו מניית גז-נפט תופסת את המקום השני?
פרויקט קיינס, צילום: Bizportal; Getty images Israel
שלב בחירת המניות ב'פרויקט קיינס' של Bizportal בשיתוף בית ההשקעות IBI הסתיים, וכעת הזמן לתוצאות. בשבוע האחרון של 2012 התבקשתם אתם הגולשים לבחור את 5 המניות המומלצות מבין מניות מדד ת"א-100.

רגע לפני שתסתכלו על טבלת המניות המומלצות שלכם הגולשים ל-2013, הנה תזכורת לגבי מתודולגיית הפרויקט: הכלכלן הבריטי ג'ון מיינרד קיינס הידוע ככלכלן המשפיע ביותר במאה ה-20, השווה בזמנו את שוק המניות לתחרויות יופי שערכו עיתונים שונים בארה"ב. לפי אותן תחרויות, על הקוראים היה לבחור את 6 המועמדות היפות ביותר מתוך מאה תמונות, והפרס היה ניתן לקורא שבחירתו היא הקרובה ביותר להעדפה הממוצעת של כלל הקוראים. קיינס ניסה להמחיש בדרך זו כי בשוק ההון המניות המומלצות באמת, הן המניות שמרבית המשקיעים חושבים שהן "היפות" מכולן, כלומר המומלצות ביותר.

והנה 5 המניות המומלצות: 24.3% מכלל המשתתפים בפרויקט בחרו את מלאנוקס כמניה המומלצת ביותר והיא תופסת את במקום הראשון. רציו במקום השני עם 21.8% מסך המשתתפים, ישראמקו במקום השלישי עם 19.9%, קמהדע רביעית עם 18.4% ואבנר סוגרת את החמישייה הראשונה עם 17.7%.

משתתף אחד בלבד הצליח לבחור את 5 המניות שבסופו של דבר נבחרו כמומלצות ביותר ע"י הגולשים, והפרס בדרך אליו.

טבלת 20 המניות הראשונות, ושיעור ההצבעה לכל אחת מהן

תגובות לכתבה(17):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    בריינסוויי בקרוב אישור FDA
    אריק 03/01/2013 04:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תטוס מאות אחוזים
    סגור
  • 14.
    איפה הכנות, איפה?
    רובין הוד 02/01/2013 23:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חברים יקרים, בשנה שעברה הרשימה היתה זו: http://www1.bizportal.co.il/article/299240 והתוצאות של 10 הראשונות (1 בינואר עד 31 בדצמבר) היו: טבע 10.68%- רציו יהש 1.45%- כיל 13.59% רמי לוי 5.31% מודיעין יהש 1.12%- אבנר יהש 4.41% פועלים 24.9% פרוטליקס 1.04% אפריקה 38.15%- בזק 39.86%- תיק עם ממוצע של 4.2%-. סתם לידע כללי.
    סגור
  • 13.
    טבע צריכה להיות ראשונה
    אלון 02/01/2013 18:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נראה לי שבמחיר הנוכחי טבע מהווה הזדמנות יוצאת דופן. מחיר המניה בשפל , המחיר נושק למחיר הנמוך ביותר מאז החל המשבר ויותר מפעם נתמכה במחיר הזה.
    סגור
  • מעניין שמשקיעים גדולים לא חושבים כמןך ומנסים לצמצם השקע
    משקיע 03/01/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור
  • 12.
    לא רציני. רציו מקום ראשון בודאות ולא שני - ללא שום ספק! (ל"ת)
    רציו-נל 02/01/2013 14:36
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 11.
    הייתי בוחר רק את מקמהדע מכל המניות האלו (ל"ת)
    כנראה אני שונה 02/01/2013 14:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 10.
    מזכיר את החמישיה הפותחת בליכוד.בחירה רדודה מאד (ל"ת)
    רפאל 02/01/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 9.
    הקישור להצבעה לא עבד ויש תוצאות ?!? (ל"ת)
    רוני 02/01/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מזור ורציו ואבנר (ל"ת)
    תום 02/01/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    גבעות - פוטנצייל מטורף.רק סבלנות (ל"ת)
    אלישע 052-8928464 02/01/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 6.
    גבעות - מציע לשים לב אליה היטב היטב (ל"ת)
    אלישע 052-8928464 02/01/2013 13:20
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • אתה תקוע שם חזק | (ל"ת)
    ת ק ו ע . 02/01/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 5.
    המניות האלה יסיימו שלילי ב 2013!!!!
    ערן כל 02/01/2013 13:20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הרי זה ברור שכל אלה שהשתתפו במחקר הזה, בחרו את המניות שגרמו להם להכי הרבה הפסדים ומפחי נפש.... ובתוך תוכם, כדי להשקיט את החששות שלהם, הם סימנו את המניות האלה . לא מתוך זה שמדובר באמת במניות הכי חזקות חחחחחחח הרי מלאנוקס נשחטה בחודשים האחרונים...... היא ריסקה המון משקיעים שנכנסו אליה מאוחר..... כל אלה הצביעו עבורה בתקווה לחנינה ב 2013 חחחח כך גם לגבי רציו שמחקה את המשקיעים שלה משער 68 ל 35 חחח
    סגור
  • 4.
    שימו לב עם מי היא בפודיום.. שאפו. (ל"ת)
    פלוריסטם ! 02/01/2013 13:17
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 3.
    יש לי תחושה
    אני 02/01/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ששאלוט תעקוף את כוווולם
    סגור
  • 2.
    בריינסוויי ואינטקפארמה-עוד לא מאוחר.נתראה עוד שנה. (ל"ת)
    אפי 02/01/2013 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    שיט! לא אני. אבל טבע סקסית? מה קרה לנו (לי)......