סגירת צורמת בת"א: המעו"ף צלל למינוס 1.1% בנעילה, המחזור - 2.5 מיליארד ש'

מניית טבע איבדה 3.4%. הכשרה אנרגיה נפלה 8.7%. מדד הבנקים השיל 1.5%. המחזור בשלב עדכון המדדים: 1.4 מיליארד שקל
ירידות, צילום: Getty images Israel
הבורסה בתל אביב סגרה את יום המסחר האחרון לשבוע זה בירידות שערים כשעדכון המדדים בשלב הנעילה דחף את המדדים מטה. ירידות באירופה העיבו גם על סנטימנט המסחר ומניית טבע שנפלה בחדות בעקבות פער ארביטראז' שלילי לחצה על המעו"ף.

בסיכום היום, מדד המעו"ף ירד 1.09% לרמה של 1,230 נקודות ומדד ת"א-75 איבד 2.26%. מדד הבנקים שבלט בעלייה מוקדם יותר נפל בנעילה ב-1.54%. המחזור הכללי בבורסה היום הסתכם ב-2.3 מיליארד שקל ובשלב עדכון המדדים ב-1.2 מיליארד שקל. בסיכום שבועי מדד המעו"ף עלה 0.2%, מדד ת"א 75 איבד 1.36% ומדד הבנקים זינק 2.76%.

מבין המניות בלטו: טבע +13.48% טבע 6,340 +13.48% טבע בסיס:5,587 פתיחה:5,536 גבוה:6,679 נמוך:5,400 תמורה:360,316,362 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 3.4% בעקבות אכזבת המשקיעים מהתכונית האסטרטגית החדשה, הכשרה אלפא -1.3% הכשרה אלפא 205.1 -1.3% הכשרה אלפא בסיס:207.8 פתיחה:208 גבוה:208 נמוך:200 תמורה:1,147 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה 8.75% ו כלל ביוטכנו -0.49% כלל ביוטכנו 327.7 -0.49% כלל ביוטכנו בסיס:329.3 פתיחה:329.3 גבוה:332 נמוך:325.3 תמורה:163,513 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השילה 6.6%. מנגד, קרסו +2.54% קרסו 2,700 +2.54% קרסו בסיס:2,633 פתיחה:2,633 גבוה:2,700 נמוך:2,646 תמורה:1,349,591 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הוסיפה 6%, {פריגו} זינקה 2.3% במחזור בגבוה בבורסה ו בבילון -13.3% בבילון 166.3 -13.3% בבילון בסיס:191.8 פתיחה:196.6 גבוה:196.6 נמוך:165 תמורה:2,614,813 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התחזקה ב-1.5%.

ברננקי אמש - שלח מסר לאובמה

הבנק המרכזי בארה"ב הותיר את הריבית בארה"ב ללא שינוי (0%-0.25%) ובתוך כך עדכן מעט מטה את תחזיותיו ל-2013-2014. במסיבת העיתונאים שהתקיימה מאוחר יותר אמש, אמש ברננקי כי ידיו כבולות בכל הנוגע לטיפול בצוק הפיסקאלי והשלכותיו. בתוך כךף ועדת השוק הפתוח של הפדרל ריזרב הכריזה כי תרכוש לטווח ארוך בעוד 45 מיליארד דולר בחודש על מנת לפצות על סיום תוכנית ה'טויסט' בסוף החודש.

פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות על מדד המעו"ף היה טרם הפתיחה שלילי בשיעור של 0.67%. בין המניות שחזרו את פער שלילי נציין את טבע +13.48% טבע 6,340 +13.48% טבע בסיס:5,587 פתיחה:5,536 גבוה:6,679 נמוך:5,400 תמורה:360,316,362 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: - 4.8%, {מלאנוקס} - 2%, {איזיצ'יפ} - 0.66%ו{פריגו} - 1.1%.

אתמול נעלה הבורסה בתל אביב ללא שינוי ולאחר שבמרבית שעות היום נסחר מדד המעו"ף בעליות שערים קלות. הבורסה המקומית נהנתה מתמיכה של השווקים בעולם וסקטור הבנקים משך את הבורסה למעלה. מניית טבע בלטה בירידות חדות לאחר פרסום התוכנית האסטרטגית.

המסחר בעולם

הבורסות באסיה הגיבו הבוקר בחיוב להודעת ה'פד'. מדד הניקיי מזנק 1.8% והקוספי מטפס 0.8%. מנגד, מדד שנחאי מאבד 0.7%. מניית סמסונג אלקטרוניקס שנסחרת בסיאול מטפסת 3% לשיא כל הזמנים.

וול סטריט סיימה את יום המסחר אמש במגמה מעורבת כאשר העליות במדדים שלאחר ההודעה על הרחבת תוכנית הרכישות נמחקו עד סוף המסחר. הדאו ג'ונס וה-S&P500 סיימו כמעט וללא שינוי ואילו הנאסד"ק איבד 0.3%.

מניות במרכז

המשקיעים של חברת טבע +13.48% טבע 6,340 +13.48% טבע בסיס:5,587 פתיחה:5,536 גבוה:6,679 נמוך:5,400 תמורה:360,316,362 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אינם מרוצים מהתוכנית האסטרטגית שהוצגה לפני יומיים. המנייה נפלה אמש בוול סטריט ב-5.3% ומשלימה את הפער השלילי בת"א. " עיקר הבעיה נמצאת במנועי הצמיחה " אמרה סבינה פודבל מלידר שוקי הון.

בדיווח נוסף שקשור לענקית הגנריקה, טבע עורכת בימים אלו מו"מ ל רכישת גז . מפרוייקט 'תמר' בהיקף של 500 מיליון דולר. השותפות בקידוח הן דלק קידוחים יהש -2.09% דלק קידוחים 960.5 -2.09% דלק קידוחים יהש בסיס:981 פתיחה:988 גבוה:988 נמוך:950 תמורה:21,867,563 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , ישראמקו יהש -2.15% ישראמקו יהש 45.6 -2.15% ישראמקו יהש בסיס:46.6 פתיחה:46.7 גבוה:46.7 נמוך:45.6 תמורה:19,965,842 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , אלון גז -0.36% אלון גז 4,667 -0.36% אלון גז בסיס:4,684 פתיחה:4,684 גבוה:4,708 נמוך:4,655 תמורה:13,114 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ונובל אנרג'י האמריקנית.

עסקת מכירת כיל -1.31% כיל 1,433 -1.31% כיל בסיס:1,452 פתיחה:1,465 גבוה:1,470 נמוך:1,426 תמורה:46,190,863 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: של ה חברה לישראל -1.76% חברה לישראל 60,420 -1.76% חברה לישראל בסיס:61,500 פתיחה:61,720 גבוה:61,990 נמוך:59,900 תמורה:12,673,407 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלולה להתקל בהתנגדות קשה יותר של העובדים. " מכירת כיל לפוטאש היא כמו ויתור על חבל ארץ " אמרו בועד עובדי תרכובות הברום.

חברת אשטרום נכסים -0.18% אשטרום נכסים 1,697 -0.18% אשטרום נכסים בסיס:1,700 פתיחה:1,700 גבוה:1,741 נמוך:1,685 תמורה:898,390 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה היום כי חברה נכדה חתמה יחד עם חברה גרמנית הסכם ל רכישת מבנה משרדים בעיר האסן הגרמנית ב-134.5 מיליון שקל.

מניית חברת אפ.סי ריאלטי +8.3% אפ.סי ריאלטי 406 +8.3% אפ.סי ריאלטי בסיס:374.9 פתיחה:374.9 גבוה:406 נמוך:406 תמורה:2,838 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה לאחר שהעלתה תחזיות לרבעון הנוכחי. הזינוק מגיע ברקע ל רמת שורטים שנמצאת בשיא של חצי שנה במניה.

תגובות לכתבה(94):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 52.
    מלאנוקס
    מלאנ 14/12/2012 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלך עלי הלך הכסף רק בחלום יחזור ל 100 $ אני מיואש איך לא יצאתי איךךךךךךךךךךךך
    סגור
  • 51.
    גבעות-סביבון סוב סוב גבעות מתכוונת לסיבוב חדש
    ראל000007 13/12/2012 22:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ראו הוהרתם יש את טוביה החולב והאלוף האדי
    סגור
  • 50.
    האמת שדי נהיניתי מהירידות, אם כי לא חשבתי
    אחת שמבינה א 13/12/2012 18:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שהמעוף יירד היום בחדות, לפחות כתבתי לי 2 פוטים 1170 ומקווה שביום ראשון יהיו עליות. אם יהיו ירידות ביום ראשון וטאוור תרד שווה לקנות אותה, לא הייתי ממליצה על הבנקים עלו יותר מידי במקרה הטוב הם יעלו עוד 5% ולא יותר למעט דיסקונט שנראה לי שיגיע לשער 700. אז זהו שיהיה לכם סופ שבוע נעים ואביבי ומהנה.
    סגור
  • 49.
    שאלה למי שמבין
    קובי 13/12/2012 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש לי שורט פי 3 על המעוף ושורט פי 2 על הבנקים. ראיתם את הנפילה של כל המדדים בסיום אז למה הם סיימו בדיוק כמו שהיו לפני טרום הנעילה ( דהיינו מעוף היה -0.4 ו בנקים היו 0.5+) ולא בירוק חזק עקב הירידות החזקות? בשביל זה אני משקיע בשורט ומגיע לי תמורה בעד ההימור 
    סגור
  • קסם שורט פי 3 ופי 2 בנקים
    יוסי 13/12/2012 18:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גבר את התמורה שלך אתה ביום ראשון בבוקר עם "ריבית והצמדה " כשיש עדכון מדדים התעודות מעודכנות רק עד הטרום הנעילה =טרום עדכון אז תחכה בסבלנות לראשון ותלך לעשות חיים בשיששבת
    סגור
  • מגיע לך בעיטה לא תמורה
    עילוי ירוק 13/12/2012 17:17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    רוצה תמורה תשקיע בלונגים
    סגור
  • לך מגיע בעיטה בראש
    קובי 13/12/2012 19:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי כנראה אתה לא מבין אפילו מה אתה כותב..
    סגור
  • 48.
    פרשת אדום אדום
    המפציץ 13/12/2012 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקריסות מגיעות גורוביץ מגיע עם השוקר החשמלי
    סגור
  • 47.
    קניתי קול 1250 י"ח אחת.אין לי כסף (ל"ת)
    עורב 13/12/2012 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה שורטיסט אוויל. בואו נדבר ביום א' או ב'. (ל"ת)
    זה לא אני.!! 13/12/2012 17:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • טען עוד
  • מקווה שמכרת לפני 16:00 (ל"ת)
    עילוי ירוק 13/12/2012 17:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ההיפך, קניתי בסוף היום. אחרי ארבע.
    עורב האמיתי אמיתי 13/12/2012 19:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בואו נראה אותם בראשון שני, גם אחר כך אני מוכן לחכות. תראו מי צודק. יתפחו כמו שמרים.
    סגור
  • 46.
    ציפי ליבני מתחילה לעבוד חודשיים לפני בחירות ,איפה היתה
    בא 13/12/2012 16:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כול הארבע שנים ,אולי בחופש באיים .איזה כיף להיות פוליטיקאי בארץ .
    סגור
  • ציפי לבני רוצה להיות שרת החוץ בממשלת ביברמן, נמאס לה
    אחת שמבינה א 13/12/2012 17:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    להיות באופוזיציה, הבינה שזה ממש לא משהו להיות שם לשבת וסתם להתייבש, לכן עכשו היא עובדת במרץ כדי לקבל לפחות 10 מנדטים כדי שתהיה מחוזרת.
    סגור
  • 45.
    לא להתרגש מעדכון מדדים. מי שקנה קולים בסוף יום הרויח (ל"ת)
    עורב 13/12/2012 16:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 44.
    לא ציפיתי לסגירה טובה יותר...... :-))
    co007 13/12/2012 16:46
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מקווה להמשך ירידות במשך החודש . לכול הספקולנטים בגרוש שצפו בכוכבים ובגרפים של האנליסטים מבתי ההשקעות. לא מימשתם במשך שלושת החודשים האחרונים. אכלתם אותה ובגדול.
    סגור
  • אתה לוזר (ל"ת)
    dor 13/12/2012 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צצת עכשיו, אה? בוא נדבר כשהכל יתיישר ביום א!!!
    בואנה אתה הזוי לגמרי 13/12/2012 17:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפילו לא תספיק לממש, כי זה אחרי סגירה אהבל!!
    סגור
  • התעוררתה? אז תחזור לישון בכל מקרה אתה לא מבין הרבה (ל"ת)
    dor 13/12/2012 17:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הלו! הלו! לא להתרגש מירידה של 1%, המדד מעל 1230
    המצליף 13/12/2012 17:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אז שב בשקט ואל תציץ יותר מדי. ספור את ההפסדים שלך, אם נשאר לך בכלל מה לאכול. עדיף שתיעלם מהפורום הזה. מגיע לאחד כמוך להמשיך ולהשקיע בשורט. ניפגש בסוף החודש כשהמדד יעבור את 1260 וישאיר אותך עם המכנסיים למטה.
    סגור
  • יש מישהו שחושב שהירידות ישמרו ליום א??
    עורב אמיתי! 13/12/2012 19:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שילך ללמוד את שוק ההון, אוילים!! הכל יתישר ויעלה, כי זה ביקוש והיצע סינטטי לחלוטין. תמיד זה ככה בעדכון מדדים. מה חשבתם? ביום א' כבר יעלה יפה. וכשיפתר העניין בארה"ב בכלל. קניתי קולים בסוף היום ואני רגוע, ואני חברים, עושה כסף מהבורסה, לא יודע מה אתכם.
    סגור
  • אמת (ל"ת)
    dor 13/12/2012 18:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 43.
    אני מאמין בהזדמנות ,יתכן ומדובר ברציו הבאה .
    בא 13/12/2012 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במה יש עוד להשקיע ,כמובן שזה הימור כרגיל לכן לא ...להסחף .
    סגור
  • 42.
    יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    הזדמנות ישראלית 13/12/2012 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבת שלום
    סגור
  • 41.
    מלאנוקס....כתבה יפה בבלומברג היום
    משקיע 13/12/2012 16:04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תמוה למה האתרים הישראלים לא מסקרים. אה??
    סגור
  • 40.
    רציו יורדת
    מוזר רק 13/12/2012 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין למי יש אינטרס שווה קנייה
    סגור
  • 39.
    גולף
    מוש השור 13/12/2012 15:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נגעה בתחתית ומתחילה לטפס בשקט אבל בטוח.
    סגור
  • נקנתה חבילה- נותן לה עד חמישי הבא , מסתפק ב 5% , נראה (ל"ת)
    אלירן 13/12/2012 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    מה וורן באפט היה אומר על חברה כמו מלאנוקס??....
    יוני 13/12/2012 15:32
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כשכולם בורחים תהיה תאב בצע!! מלאנוקס במחיר הזוי ..לדעתי ,לקנות לטווח הבינוני ולהכפיל כסף
    סגור
  • 37.
    מדהים
    א 13/12/2012 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה שחיטה בכלל ביו האם הזדמנות קניה או מפולת לא בטוח שההחלטה של טבע רעה עבורה מה דעתכם
    סגור
  • 36.
    למהההההההההההההה (ל"ת)
    למה רציו יורדת 13/12/2012 14:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שאלות אתה שואל
    co007 13/12/2012 15:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שתי אפשרויות יש או שאתה תמים, או שאתה....... עוד לא הבנתה הבורסה זה משחק לכרישים ,אתה הנטרף במשחק!!!!
    סגור
  • 35.
    מניות הגז רבותי,תמר וליוויתן,עם תגליות מוכחות!
    מן הישוב 13/12/2012 13:48
    הגב לתגובה זו
    6 2
    עם הפנים למעלה,השמיים הם הגבול,כל האנליסטים שחוששים מבריחת הון מיתר מניות השוק יוצאים עם אנליזות הזויות עם שיעורי היוון מטורפים, זה הזמן להשקיע בגז ובנפט ובעיקר רציו, בהצלחה לחכמים!
    סגור
  • 34.
    לא לשכוח היום שלב נעילה מוקדם!!!
    המשקיף 13/12/2012 13:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בגלל עדכון המדדים
    סגור
  • 33.
    מלונקס - אם תישבור 68 למאה היעד 60 דולר!!! (ל"ת)
    טומי 13/12/2012 13:04
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • איזה שטויות אתה מדבר... אל תחרטט פה (ל"ת)
    אני 13/12/2012 14:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 32.
    אל תיקנו את מניות של מנכ"ל בבילון-ראו הוזהרתם בסט.... (ל"ת)
    טומי 13/12/2012 13:03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 31.
    שופינג לסופ"ש
    מוש השור 13/12/2012 12:41
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שימו לב לקמהדע ואבוג'ן שנכנסות למדד 100 הערב. חברות מוצלחות עם מוצרים חדשניים שכבר כמה ימים מורידים להם מלאכותית את השער כדי שתעודות הסל יקנו בזול. לדעתי שוות קניה, יתנו אפסייד יפה בטווח הבינוני. גם פלוריסטם עולה הערב ליגה ותירכש בכמויות ע"י המוסדיים. שימו לב שהיום במחזור קטן מהממוצע מורידים אותה לשער קניה נוח. החברה לקראת הכרת FDA בתרופת יתום והעתיד נראה מבטיח. אחת אחרונה זו אינסוליין שגם נכנסת למדד הביומד ושווה מעקב. שיהיה בהצלחה!
    סגור
  • מסכים
    המשקיף 13/12/2012 13:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבוג'ן עוד תיסחר ב2,500. מה אתה אומר על טבע?
    סגור
  • למשקיף לגבי טבע
    מוש השור 13/12/2012 15:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הייתי מחכה לאחרי הסופש כדי לראות איך היא חוזרת מהוול סטריט. לצערי יש לי תחושה שבימים הקרובים היא עוד תרד.
    סגור
  • 30.
    איזו החזקה של השוק, היה אמור להיות כבר ב - 0.9-
    אנונימי 13/12/2012 12:32
    הגב לתגובה זו
    2 2
    פשוט בושה של רשות.
    סגור
  • תבין עד 1274 לא לחשוב על ירידות (ל"ת)
    dor 13/12/2012 12:53
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • תבין , כשהצבע אדום זה אומר
    תרנגול 13/12/2012 17:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שהבורסה יורדת
    סגור
  • 29.
    אני אומר לכם-חבל על הזמן
    טומי למחזיקי מאלונקס 13/12/2012 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 4
    המנייה ניסחרת גבוה מאד ,תרד לאיזור 50 דולר תוך 3 חודשים
    סגור
  • 28.
    למחזיקי אפריקה , אפריקה נ'
    co007 13/12/2012 11:32
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מה אם הראלי שקישקשו לכם? במקום לברוח המשכתם להתקע בביצה הטובענית תוך אשליות פריצה מטאוריות כמו בימים רחוקים. יהיה לכם בתאבון. לא לאכול יותר מדי, השבוע הקרוב יהיה יותר גרוע.
    סגור
  • די טיפשון לך לישון (ל"ת)
    dor 13/12/2012 13:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 27.
    מקווה שתיתן עוד "טיפ" כמו קרדן אן.וי לשורט,פשוט שורט נה
    רון לאייל גורביץ 13/12/2012 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט שורט נהדר, כבר 9-10 רווח מהיום שעלתה ב 9 רק ירדה, תן עוד כמה כאלו "כאילו חיוביות" ואז שורט חזק.
    סגור
  • 26.
    בוקר טוב ישראמקו
    אחד שיודע 13/12/2012 11:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ישראמקו זו מניה לפנסיה בקידוח תמר יש נפט
    סגור
  • 25.
    כתבה מצוינת על מלאנוקס בבלומברג היום.
    עורב 13/12/2012 11:04
    הגב לתגובה זו
    7 1
    עם הסבר לכל. יהיה נחמד אם ביזפורטל יתרגמו או יצטטו ממנה!! לכל הספקנים!!
    סגור
  • מי ביקש 1230 ולא קיבל (ל"ת)
    רוח 13/12/2012 16:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    בסוף יום יוזרמו ביקושים מתעודות סל בשווי 28.72 מיליון ש
    פלוריסטם 13/12/2012 11:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    http://go.calcalist.co.il/pic/ad/002.pdf
    סגור
  • 23.
    כשמניה אחת מפילה מעוף כמו עכשיו- זמן טוב לקניות
    עורב 13/12/2012 10:56
    הגב לתגובה זו
    3 3
    קנו בנמוך ולא תצטערו. זמן לקולים. לא ממליץ ולא מכריח. יודע שכשמניות הסלולר הפילו הבורסה, עשיתי אחלה כסף על קולים.
    סגור
  • 22.
    בוקר טוב ושמח לכולם!
    אחת שמבינה א 13/12/2012 10:54
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שבתי לכתוב לאחר זמן קצר שלא כתבתי, מקווה שהסתדרתם בלעדי , בבבילון משחקים איתה, אם היא תונפק תמריא חזק, אם לא, אתם כבר יודעים..... אבל התחושה שלי שהיא כן תונפק אבל לא אקח סיכונים ואקנה אותה, אם תרד עוד אקנה אותה לסיבוב קצר בלבד. לא מומלץ לגעת במלאונקס עכשו, המגמה במעוף היא חיובית למרות הירידות הקלות, בקיצור, אני רוצה קצת להחמיא לעצמי (מותר לי, לא?) יצאתי פשוט גדולה, נתתי לכם המלצות מאוד טובות בחודש האחרון, מי שקנה הרוויח, ומי ששמע לי הוא גם לא הפסיד, דווקא היום בירידות אני ממליצה על טאוור, אני חושבת שאקנה אותה, שיהיה להם יום טוב , תהנו!
    סגור
  • חוץ מזה שחולק עליך במלאנוקס, טוב ששבת!
    עורב 13/12/2012 11:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תמשיכי לכתוב ולשתף !
    סגור
  • ללא מבינה מאומה ועושה הרבה מהומה על מאומה הירידות מתחזק (ל"ת)
    עורבנית 13/12/2012 15:22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 21.
    טבע
    נלי 13/12/2012 10:41
    הגב לתגובה זו
    2 6
    כל עם ישראל במניה, לאמיצים בנכם ממליצה להתחיל לאסוף.המניה לט"א. שם המשחק סבלנות.
    סגור
  • 20.
    מלאנוקס - כתבבה מהיום בלומברג
    xavier 13/12/2012 10:37
    הגב לתגובה זו
    5 1
    http://www.bloomberg.com/news/2012-12-12/mellanox-s-waldman-spurns-silicon-valley-with-113-nasdaq-gain.html
    סגור
  • 19.
    מתי הרשות תחקור מה שהולך באולטרה אווקטי???
    משקיע 13/12/2012 10:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    משהו שם לא נירא טוב מישהו עוצר אותה כל פעם ב13 נותן מכירה של חצי מיליון משהו לא מריח טוב !!!!!!!!! מניה ששווה יותר מ18-20 עצורה ב12.8-13 לא היגיוני רק מהכסף בקופה היא שווה למעלה מ17.3 אז מה העינין????
    סגור
  • 18.
    מלאנוקס - כתבה בלומברג
    xavier 13/12/2012 10:27
    הגב לתגובה זו
    5 1
    http://www.bloomberg.com/news/2012-12-12/mellanox-s-waldman-spurns-silicon-valley-with-113-nasdaq-gain.html לקרןוא לעומק למה לא מסכימים לרכישה מאינטל? למה הארכיטקטורה יותר טובה? למה ב 2015 אם בכלל רק אינטל תהיה בשוק ועוד הרבה.... עכשיו איפה כל הפלצנים המחוצקנים עם הגרפים המצועצעים שלהם?
    סגור
  • תשאירו מקום לאוכל בשבוע הבא
    co007 13/12/2012 15:25
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לכול הבכיינים שחשבו וקנו את מה שבתי ההשקעות פיזרו בשקל. לא נורא בשבוע הבא השוק יהיה יותר גרוע.
    סגור
  • הסבר בבקשה ותרגיע אותי
    שי 13/12/2012 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מושקע שם מ 100 דולר מה אומרת הכתבה מבלומברג האם זה לטובת המניה והאם כדאי לחזק עכשיו כדי למצע שער או לחכות ל60 דולר הבעיה היא שגם הדולר יורד וזה משפיע על המניה מה עושים אני מיואש בנתיים וגם אני פוחד מהדוח לרבעון הרביעי נחכה לימים טובים יותר
    סגור
  • הכתבה אומרת: שאין סיכוי שאינטל תתחרה בשנים הקרובות
    עורב 13/12/2012 15:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שאיל וולדמן שזוכה שם למחמאות, לא רוצה למכור אותה בינתיים לאף אחד, כי הוא מאמין בבלעדיות החברה והמוצר. חברה בעלת צמיחה עצומה בגלל בלעדיות המוצר. ושבסך הכל נתנו הערכה שמרנית בדוח האחרון. מצבם עדיין טוב. אני במקומך הייתי ממשיך להחזיק וגם ממצע. אבל זה אני. לא יודע מה אתה
    סגור
  • תודה על ההסבר
    שי 13/12/2012 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב שבשבוע הבא אקנה עוד קצת קודם ניראה איך תעבור את חמישי שישי ובאזה מחיר תחזור ליום ראשון ומה עם הדולר שזה גם משפיע שוב תודה
    סגור
  • 17.
    למה רציו מניית הנפט
    משה 13/12/2012 10:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היחידה שיורדת לא יאומן
    סגור
  • 16.
    מלאנוקס - רציתם צפירת הרגעה? קיבלתם
    xavier 13/12/2012 10:22
    הגב לתגובה זו
    5 1
    http://www.bloomberg.com/news/2012-12-12/mellanox-s-waldman-spurns-silicon-valley-with-113-nasdaq-gain.html
    סגור
  • כבר נושקת ל 26000 (מ 47000) (ל"ת)
    מה זה הרגעה !! 13/12/2012 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 15.
    חברים לקנות מצנח אנחנו לפנה צניחה
    הכריש 13/12/2012 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 3
    העים העם עיור או מסחקים אותה העים אתם לא רעים את המצב שכולם חזירים בממשלה מעלים מסקורות הציבור משלם על חשבון מי הציבור כבר לא יכול ליסבול את כול צורת הממשלה שהי עושה לאחר הבחירות שוב יהיהה עלעת מוצרים על חשבון הציבור הממשלה צריכה להוריד 2 אפסים בשכר של הסרים בממשלה
    סגור
  • 14.
    בקרוב פריצה אגרסיבית של ביודווקס (ל"ת)
    גלית 13/12/2012 10:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    אייל העים 580 בדרך עים כלכלה לא טובה כולם כבת יענה (ל"ת)
    הכריש 13/12/2012 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    טבע
    מאיר 13/12/2012 10:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לדעתי המניה עוד תפתיע - לבעלי עצבי הברזל- איסוף מומלץ. אתמול נילקחה חבילה וגם היום אחזק.ו העיקר לא להגזים עם הסופגניות.
    סגור
  • וואלה אתה ממש גאון פיננסי
    co007 13/12/2012 14:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לפני שתפתיע כלפי מעלה , עוד ארוכה הדרך למטה. להתראות במחצית השנה הקרובה בשער 12000
    סגור
  • 11.
    אז מי צדק עם מאלונקס, הא סוס לבן?
    טומי 13/12/2012 10:12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    טענתי שיהיו יומיים עליות,ואכן היו, עכשיו אנו בשושה ימי ירידות, אתמול,היום,וכניראה בראשון, ושוב תיקון חיובי לא ענק.
    סגור
  • 10.
    לשער 60 כי זה מה שאת שווה (ל"ת)
    יאלה רציו 13/12/2012 09:47
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 9.
    גלוב אקספ ריח חזק של הנפקה באוויר (ל"ת)
    bhr 13/12/2012 09:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    מניית קולפלנט
    ערן 13/12/2012 09:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליפני פריצה אדירה ראו את הפקודות על המסך שער 60 בדרך
    סגור
  • קולפלנט
    חיים 13/12/2012 09:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המחזור בכל יום לא משהו אין הרבה עסקאות כל יום אם יש 50 עסקאות אז זה הרבה למניה באותו היום כך שמי שרוכש אם צריך את כספו אין אפשרות מכירה מיידית
    סגור
  • 7.
    קולפלנט
    קרן 13/12/2012 09:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיימה אתמול מעל 38 אגורות במחזור גדול פריצה הבאה ב55 אגורות
    סגור
  • 6.
    אם ארה"ב לא הגיבה למה שאנו נגיב לברננקי?
    אנונימי 13/12/2012 08:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חוץ מזה עם פער שלילי של 0.7 וסבירות למימוש במניות הבנקים מהיכן בדיוק האופטימיות?
    סגור
  • 5.
    מניית קולפלאנט
    ליאור 13/12/2012 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליפני הסכם אסטרטגי עים חברת פייזר העולמית שני שלבים להסכם שימוש בקולגן יכניס באופן מיידי לחברה 49 מיליון דולר בנוסף תמלוגים של 112 מיליון דולר בשלוש שניפ שער 200 למנייה ראלי מאוד המבין יבין
    סגור
  • 4.
    יחדור היום לco007 ללא וזלין (ל"ת)
    צינור 15 צול 13/12/2012 08:51
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • הוא נהנה מזה (ל"ת)
    dor 13/12/2012 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    האנליסטים גם הבינו שהמעוף מתומחר בחסר
    עילוי ירוק 13/12/2012 08:43
    הגב לתגובה זו
    4 6
    כצפוי פתאום כולם הבינו שהמעוף עומד לעלות עוד בכמה מאות נקודות בתקופה הקרובה. כרגיל, נראה שוב את המלעיזים שיגידו לנו שהקשת הבוקר היתה חיוורת ולכן הבורסה תקרוס בשבוע הבא. מכיוון שהם טועים כל יום מחדש אז אין מה לדאוג. לשבור פק"מים, לקחת הלוואות במקסימום ולאסוף עוד היום מכל טוב.
    סגור
  • מילים כדורבנות בדרך ל-1274 (ל"ת)
    dor 13/12/2012 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • עוד מנחם מנדל בעל החלומות
    co007 13/12/2012 15:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתחיל להתעורר מהחלומות וההזיות. תפנים ,בשבוע הבא המצב שלך יהיה יותר מבאס. בהצלחה בכשלונות.
    סגור
  • בכמה מאות נקודות ??
    תרנגול 13/12/2012 09:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אולי אלפים , אולי במאות אחוזים. אולי ....
    סגור
  • תרגיע (ל"ת)
    dor 13/12/2012 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 2.
    עד יום ב' - צניחה נוספת.
    הנביא 13/12/2012 08:31
    הגב לתגובה זו
    1 4
    בגלל שקלול הדיבידנד (יום ה-X). יום ה-X בארה"ב מחר, ואצלנו יום א', אז בסוף יום צריך להיות חיתוך. מה יקרה יום ב' כשארה"ב תחזור למסחר, ואנחנו בארץ אמורים לספוג את הדיבידנד. נראה שיום ב' זה יום קריטי, ואז המשך עליות ...
    סגור
  • 1.
    המעוף יגע היום ב 1230 (ל"ת)
    רוח 13/12/2012 08:23
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • שעה 11:00 מתקרבת
    רוח 13/12/2012 10:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נוכל לראות את 1230 יותר מקרוב. לא להצטופף בסיפון.יש מספיק סירות הצלה לכולם.
    סגור
  • בוקר טוב, מאיפה הבאת את זה? נוגע ב1230?
    עורב 13/12/2012 09:03
    הגב לתגובה זו
    8 4
    כל אחד פה זורק הערכות. טבע המניה הביעיתית ממילא תעיב וזה מרגיז. אבל- וזה אבל גדול, מי שנע היטב עם גרפים של המדד יכול לראות רגעי שפל ורגעי שיא יומי. אני מעריך שהיום יתחיל בדשדוש- ירידה בגלל טבע ויעלה למעלה בהמשך כמו גדול. אני הולך על קולים מעל 1250 היום. ונשאר איתם.
    סגור
  • עכשיו אני כמוך
    רוח 13/12/2012 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דקה לסגירה נקנו קולים 1250 ב- 720 ש"ח ליחידה .כמובן זה לאחר שספרנו היום רווח % 45 על פוט 1230
    סגור
  • אז רק % 40 הפסדת היום. (ל"ת)
    תרנגול 13/12/2012 16:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בתאבון בארוחה שבישלתה
    co007 13/12/2012 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה חשבתה , אתה מנהל את תנועת הכספים בעולם ? חתיכת פוץ
    סגור
  • יישר כח עד 1274 (ל"ת)
    dor 13/12/2012 10:35
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור