המעו"ף סגר ללא שינוי; טבע נפלה 3.9% במחזור גדול, מניית אורמת קפצה 5.5%

הבנקים בלטו בעלייה של 1.6%. המשקיעים התאכזבו מהתוכנית האסטרטגית של טבע. בבילון נפלה 3.5%. ממתינים בדריכות לברננקי
 |  (52)
הבורסה לניירות ערך
הבורסה בתל אביב סגרה ללא שינוי נלאחר שבמרבית שעות היום נסחר מדד המעו"ף בעליות שערים קלות. הבורסה המקומית נהנתה מתמיכה של השווקים בעולם, כשבאירופה נסחרו השווקים בעליות ובוול סטריט הצפי הוא לפתיחה ירוקה. סקטור הבנקים משך את הבורסה למעלה. מניית טבע בלטה בירידות חדות לאחר פרסום התוכנית האסטרטגית.

מדד מעו"ף נותר בסיום ללא שינוי ברמה של 1,244 נקודות ו מדד ת"א 90 +0.36% מדד ת"א 90 1,133.77 +0.36% מדד ת"א 90 בסיס:1,129.73 פתיחה:1,130.61 גבוה:1,138.18 נמוך:1,130.42 תמורה:102,354,004 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: הוסיף 0.2%. מדד בנקים -0.55% מדד בנקים 2,214.3 -0.55% מדד בנקים בסיס:2,226.45 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:115,350,429 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: זינק 1.6%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.09 מיליארד שקל. מבין המניות: טבע +0.57% טבע 7,892 +0.57% טבע בסיס:7,847 פתיחה:7,875 גבוה:7,930 נמוך:7,875 תמורה:9,025,806 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה 3.9% במחזור הגדול ביותר בשוק, {אורמת} בלטה בקפיצה של 5.5%. דיסקונט +1.69% דיסקונט 1,267 +1.69% דיסקונט בסיס:1,246 פתיחה:1,259 גבוה:1,275 נמוך:1,253 תמורה:17,046,829 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 2.3% ו מזרחי טפחות +2.38% מזרחי טפחות 6,490 +2.38% מזרחי טפחות בסיס:6,339 פתיחה:6,365 גבוה:6,491 נמוך:6,365 תמורה:19,305,914 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טיפסה 2.8%.

אתמול ננעל יום המסחר בבורסה המקומית בעליות שערים נאות, כשמדד המעו"ף סיים ברמתו הגבוהה ביותר מזה שנה וחצי, כשהוא שובר התנגדות חזקה ברמה של 1,240 נקודות.

המנתח הטכני של Bizportal, אייל גורביץ' העריך כי, " הפריצה אמורה לסלול את דרכו של המעו"ף לאזור ה-1,350 נקודות".

המשקיעים עושים איזונים בתיקים

דניאל רפופורט, מנהל דסק המסחר במניות ונגזרים בלאומי שוקי הון, התייחס למסחר בשיחה עם Bizportal: "השווקים בכל העולם מפגינים עוצמה לתוך 2012 ואנחנו רואים עליות בארה"ב אמש ורצף עליות ארוך באירופה. המשקיעים רואים את פתרון הצוק הפיסקלי ורואים ירידה בסיכון באירופה כאשר כל הרע כבר מגולם בשווקים".

"היום אנחנו רואים את המשקיעים עושים איזונים בתיקים, מקטינים את הסקטורים הפחות מומלצים ל-2013 ומגדילים את הסקטורים היותר מומלצים. שחקני האופציות פחות פעילים בחודש זה וחלקם בחופשה. מחר יעודכנו הרכבי המדדים ותהיה פעילות ערה של תעודות הסל בסגירה".

"לגבי טבע - המשקיעים בארה"ב התאכזבו משיחת הועידה והמצגת אבל בישראל פחות שליליים על טבע כיוון שרואים אותה רק כמניה שמרכיבה את התיק ומחזיקים בה כמשקלה, ללא פוזיציה עודפת. לגבי הפריצה של 1,240 נקודות במעו"ף, נכון שיש אנשים שמסתכלים על הפן הטכני, אבל בסופו של דבר זה רק מספר וכמו שאמרו 'סיגר הוא רק סיגר' אז 'מספר הוא רק מספר'. המסחר בחו"ל ונתונים הפונדומנטליים הם שייתנו פה את הטון בסופו של דבר".

המסחר בעולם

המדדים באירופה נסחרים בעליות שערים כחלק מהאופטימיות הכללית בנוגע לפיתרון ה'צוק הפיסקלי'. הדאקס עולה 0.3% והפוטסי הלונדוני מוסיף 0.26%.

הבורסות באסיה נעלו הבוקר במגמה חיובית ברקע לתקווה לפתרון בעיית הצוק הפיסקלי. וועידת השוק הפתוח בת היומיים החלה אתמול, והיום יספק ה'פד' תחזיות לשנה הבאה. הבוקר שיגרה צפון קוריאה טיל ארוך טווח למורת רוחן של מדינות האיזור - אך השווקים בשלהם, ממשיכים לעלות.

המדדים בארה"ב סגרו אמש בעליות, מדד הדאו-ג'ונס עלה 0.6%, מדד ה-S&P500 התחזק ב-0.67% ומדד הנאסד"ק הוסיף 1.48% לערכו.

מניות במרכז

ענקית הגנריקה, טבע +0.57% טבע 7,892 +0.57% טבע בסיס:7,847 פתיחה:7,875 גבוה:7,930 נמוך:7,875 תמורה:9,025,806 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה בחדות לאחר שפירסמה אמש את התוכנית האסטרטגית שלה לשנים 2013-2017 וסיפקה תחזיות בשלל תחומים. בתוכנית האסטרטגית של טבע בניהולו של ג'רמי לוין נכתב: "הצמיחה האורגנית תימשך ב-2013-2017, למרות איבוד הבלעדיות על פטנט הקופקסון". לתגובות האנליסטים . לדעת האנליסט יונתן קרייזמן מכלל פיננסים, "האג'נדה המרכזית של טבע כעת היא קיצוץ עלויות בכל מחיר ".

גזית גלוב +1.19% גזית גלוב 3,155 +1.19% גזית גלוב בסיס:3,118 פתיחה:3,132 גבוה:3,164 נמוך:3,127 תמורה:2,794,453 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה את השלב המוסדי בהרחבה של סדרה י"א באג"ח. בהנפקה נרשמו ביקושים גבוהים מאוד והחברה החליטה להכפיל את סכום הגיוס .

סאני תקשורת 0% סאני תקשורת 180 0% סאני תקשורת בסיס:180 פתיחה:180 גבוה:181 נמוך:179.4 תמורה:42,834 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צפויה להפסיד 80 מיליון שקל עקב עסקת פרטנר. בהודעה שהוציאה החברה לבורסה נאמר שבהנחה שיתקבל נתח הדיבידנד המלא בסך של כ-115 מיליון שקלים כנגד העברת המניות, יקטן ההפסד בכ-40 מיליון שקלים.

{אידיבי אחזקות} ומחזיקי האג"ח הגיעו להסכמות הקשורות לדחיית תשלומי הריבית למחזיקי האג"ח מסדרה ד' בהיקף של 65 מיליון שקל, כאשר במקביל סוכם על הזרמת 180 מיליון שקל לחברה וניהול מגעים לגיבוש הסדר חוב עד אפריל 2013. חמצן לדנקנר
תגובות לכתבה(52):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 33.
    גבעות -סביבון סוב סוב מגד 6.7.8 סיבוב טוב (ל"ת)
    ראל000007 12/12/2012 20:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    טבע מניה ארורה
    נמאס מטבע 12/12/2012 19:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתרסקת היום ב-4% ומחר הולכת להתרסק ב-6%. מניה עלובה וגרועה, עם עתיד שחור. כל הזמן צוללת. ביזיון
    סגור
  • 31.
    סוף סוף, מחר המשך עליות (ל"ת)
    אורמת שברה מחסום! 12/12/2012 17:05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 30.
    בבילונצ'יקים, פרוטליקסים,מלאנוקסים
    co007 12/12/2012 16:04
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אכלתם אותה ובגדול. עדיין חיים באשליות מאתמול ופתאום בום טרח הכול המשיך בדרך למטה. לא נורא מחר יהיה יותר גרוע....
    סגור
  • עזוב אותנו נודניק. בוא נדבר בעוד יום יומיים .
    עורב 12/12/2012 16:56
    הגב לתגובה זו
    4 2
    השוק בלונג חזק. כנס לחור ואל תצא. מלאנוקס בהמלצת קניה, בבילון תתקן, המעוף בלונג , ואתה הולך להפסיד המון.
    סגור
  • אי אפשר להפסיד מה שאין (ל"ת)
    dor 12/12/2012 17:25
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • כן, כן... כל שבוע אתה מבטיח ירידות בשבוע הבא
    עילוי ירוק 12/12/2012 16:52
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מחר אדום, מחרתיים פשיטת רגל, בשבוע הבא שורט פי 3 מכפיל את עצמו. ומה קורה בפועל? שיאים חדשים, כל העולם ירוק, הפירסומים חיוביים יותר ויותר, הכל עולה ואתה ממשיך, מחר ירידות, שבוע הבא הבורסה קורסת. תגיד לי אתה לא מתביש כברלטעות כל יום על אותו הדבר? אני לא מבין אחרי כל ההפסדים איך נשאר לך כסף לשלם על אינטרנט.
    סגור
  • ל00 לא היה כסף ולא יהיה והעורבנית חברתו נשחטה (ל"ת)
    dor 12/12/2012 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • שןב פעם די כבר התגובות שלך נמאסו כמה אפשר לברבר בר בר ב (ל"ת)
    שוב 12/12/2012 19:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    אני צריך ירידות
    שאלה לco007 12/12/2012 15:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדוע לדעתך היום הפד בארה"ב יאכזב את המשקעים ויגרום לירידות?
    סגור
  • טען עוד
  • פשוט אין סנטימנטים בשוק המניות
    co007 12/12/2012 16:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כדי לעשות כסף צריך לשאוב אותו מההמונים. לאחר תקופה של ארבעה חדשים של עליות ללא שום סיבה כלכלית. השוק צריך לאזן את עצמו. הרגשה יש יותר מדי מסוממים מאשליות העליות דבר שאולי יביא היום ב-21:00 לתחילת מימושים .
    סגור
  • מקווה שאתה צודק (ל"ת)
    צריך ירידות 12/12/2012 16:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לך לישון טיפשון (ל"ת)
    dor 12/12/2012 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מצאתה את מי לשאול (ל"ת)
    dor 12/12/2012 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • צריך תמיד להגיב אף פעם הdor הזה לא יכול לשתוק בר בר בר (ל"ת)
    צריך 12/12/2012 19:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    אקס טי אל
    מחממת מנועים 12/12/2012 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא המלצה נראה שזז שם משהו
    סגור
  • 27.
    לדראן או יסמין
    שי 12/12/2012 15:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה יהיה עם מלאנוקס גם המניה יורדת וגם הדולר משני הכיוונים אני אוכל אותה לכן המניה יורדת אבל מחכה לאיזו הודעה מרעישה כמו רכישת החברה עי אינטל ב 150 דולר למניה נס חנוכה יכול להיות
    סגור
  • 26.
    אין היגיון למה שקורה פה
    דוריס 12/12/2012 14:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כבר חודשיים הבורסה רק עולה - מי מנווט מי- לא מאמין לה כרגע עדיין לא משחרר סחורה ימים יגידו!
    סגור
  • 25.
    מניית הכשרת אנרגיה
    DCGR 12/12/2012 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דעתי היא לפניי המראה זאת לא המלצה
    סגור
  • 24.
    קניתי אליום נראית טוב
    דני 12/12/2012 12:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרגשה שלי העתיד לפניה
    סגור
  • 23.
    גלוב אקס'
    אנונימוס 12/12/2012 12:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שימו לב היום לקראת השעה 14:00 מה הולך להיות במניה - לחיוב כמובן!!!! שני משקיעים גדולים מאוד הבינו סוף סוף את הפוטנציאל במניה והולכים להיכנס בכל הכח , עננת ההנפקה והערבויות ירדה מהפרק והאיסוף כנראה שנגמר. עכשיו הזמן להעיף את המניה לכיוון 70 אג'. להדק חגורות כבר אמרתי אבל לא המלצתי כי אני לא ממליץ להיכנס למניות בכלל.
    סגור
  • 22.
    הראלי רק מתחיל (ל"ת)
    אינסוליין 12/12/2012 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • עכשו כנראה בשערים אילו יתקע...
    לאינסוליין שלום 12/12/2012 12:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישנה רמת התנגדות אם תעבור את שערים 163+ אז...
    סגור
  • כמות זניחה של מוכרים. מחזור גבוה אחרי דשדוש. רק מתחיל (ל"ת)
    אין בכלל מוכרים 12/12/2012 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    בוקר טוב לכולם!
    עורב 12/12/2012 11:48
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מניות: רציו נמכרה לפני חמישה ימים. אשוב אליה אחר כך. מלאנוקס כנראה לא מתרסקת כל כך בעקבות קריאתו של ה"גורו" קריימר. נקנו בי קום, אינטק פארמה, מחזיק עדיין בבילון. לא הרבה אבל מחזיק. לא יודע אם מחר אחה"צ המוסדיים יעפו אותה או יחזיקו בה. לי נראה שדווקא יחזקו. מחזיק בקמהדע, ומאמין בהתחזקותה, ונהנה מאלביט מערכות. מקוה שהמעוף יתקדם היום עוד ועוד. עד לא יעיפו את המכונות מהבורסה, לא נראה מסחר הגיוני. התחשיבים המדויקים של המכונות לפי כתיבת האופציות של המפעילים הן אויב הבורסה. לא ברור איך איפשרו לזה להתקיים עד היום בשוק בגודל שלנו.
    סגור
  • 20.
    בכנס בריאות של אופנהיימר..המלצה בדרך? (ל"ת)
    פלוריסטם מציגה היום 12/12/2012 11:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • קניתי אתול (ל"ת)
    יעלי 13/12/2012 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    קנית תוספת וזלין?
    ל - co007 12/12/2012 11:04
    הגב לתגובה זו
    3 3
    חבריקו אתה צריך הרבה מאוד וזלין, לקראת המשך ההתפוצצות הקרובה של הבורסה למעלה
    סגור
  • אין לא כסף תלווה ל טיפשון שלא לומד קשה ללמוד אצל נסראלל
    dor 12/12/2012 11:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ה בבונקר
    סגור
  • גיחי גיחי גיחי גיחי לא נמאס לך עדיין תמיד עם הווזלין וה (ל"ת)
    co007 12/12/2012 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    אידיבי אופציה6 עדיין לא הגיבה לעליות של המנייה (ל"ת)
    שימו לבבבבבבבבבבבבבב 12/12/2012 10:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    חברים לקנות מצנח גדול עוד שבוע לפנה המפלת 1445 זה לפנה (ל"ת)
    דוד 12/12/2012 10:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 16.
    נו, אז יש פיתרון לצוק ?
    co007 12/12/2012 10:36
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מה אחרי כן, הבורסות בעולם יקפצו במאות אחוזים. יפלו מטבעות זהב מהשמים. בקיצר קצת רצינות. בשלב זה או אחר לאחר עליות ש 4 חודשים ישמע צילצול הגונג ויתחילו המימושים. למרות כתבות חיוביות על הכלכלה ועל נפלאות הטייקונים.
    סגור
  • כמה אתה עקשן= טיפש (ל"ת)
    dor 12/12/2012 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • די, התעיפנו. תפרוש בשיא (ל"ת)
    עורב 12/12/2012 11:51
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • הוא גמור והעורבנית בלי נוצות (ל"ת)
    dor 12/12/2012 12:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 15.
    אידיבי אופציה6+7+8 פיצוץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ (ל"ת)
    phmu............... 12/12/2012 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    נמאס לצעוק - פלואוסנס = כסף על הרצפה
    יוני 12/12/2012 09:51
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הצעת רכש ביותר מפי 2 משווי החברה!!!!!!!!!!!!!! מי שלא קונה פראייר
    סגור
  • 13.
    מצחיק-בורסה מורסה
    אבי מלך-כנסו 12/12/2012 09:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הדברים כל כך מצחיקים,הבורסה בשיא כל הזמנים,אבל המניות רחוקות מאד מאד מקרוב לשיא-דוגמאות: 1.דיסקונט היה 1000 ,היום 615 50-60 אחוז פחות,לאומי 1800 היום 1300 ,קרדן רחוקה 440 אחוז מקרוב לשיא,אפריקה,בז"ן,בזק,אינטרנט זהב,בי קומנקישן,טבע,פרטנר,סלקום,אידיבי 560 אחוז,דסק"ש,כור,אלביט,הדמייה,פז,אבנר,דלק,ומה לא..
    סגור
  • 12.
    כפי שנאמר-יומיים עלייה במאלונקס-היום ירידה. (ל"ת)
    טומי 12/12/2012 09:37
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 11.
    בבוקר המעוף 1250 ואחר כך תלוי בחול (ל"ת)
    שבי 12/12/2012 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 10.
    גלוב אקספ ריח חזק של הנפקה באוויר כולל אופציות חינם (ל"ת)
    rip 12/12/2012 08:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    גלוב אקספ ריח חזק של הנפקה באוויר כולל אופציות חינם (ל"ת)
    rip 12/12/2012 08:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    פלואנס נקנית בפי 2 משווייה היום.
    כשל שוק 12/12/2012 08:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מטומטם מי של קונה פשוט ככה .מזכר הבנה לרכוש את החברה במעל 8 מליון דולר בערך 32מליון שח ואילו מניה שווה היום רק 15 מליון שח .אם זה לא טמטום אז מה כן ???
    סגור
  • 7.
    לנצל הירידות בטבע.
    oraemunna 12/12/2012 08:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טבע תעלה וחזק. הירידות וההחלשות בדולר הן הזדמנות לקפוץ על העגלה.
    סגור
  • טבע הולכת להתרסק מחר ב-6% לפחות
    נמאס מטבע 12/12/2012 19:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכלל לא בדרך לעלות, להיפך, הולכת לצלול בגדול. מניה אבודה וארורה
    סגור
  • 6.
    אנחנו לפנה מפלת רצני 1244 זה לפנה התהום (ל"ת)
    הכריש 12/12/2012 08:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 5.
    גם בת"א כבר יודעים שהרפובליקנים סיכמו על פיתרון לצוק
    עילוי ירוק 12/12/2012 08:41
    הגב לתגובה זו
    3 8
    אש בבורסות בעולם, הכל טס, אם כל הראלים מגיעה. ראלי הסכם השלום עם עזה יחד עם ראלי סנטה קלאוס יחד עם ראלי הצוק יחד עם ראלי שיחות השלום עם אירן שיתחילו עד אפריל. מקווה שבקרוב ברננקי יודיע על הרחבה כמותית QE4 ואז נעבור גם את ה 1500.
    סגור
  • 4.
    חברות עלובות הונפקו בנסדק אז בבילון ודאי
    בבילון 12/12/2012 08:18
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תעבור את המסננת שם ותיסחר בנסדאק בבילון מניה /חברה מצליחה ועשירה
    סגור
  • 3.
    בבילון ממשיכה צפונה לכיוון 3300
    אלי 12/12/2012 08:17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    וכן תונפק בנסדאק. הודעה בקרוב
    סגור
  • 2.
    היא בסקירה - על מה אתה מדבר? (ל"ת)
    חבר! 12/12/2012 08:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    פלוריסטים עם פער חיובי לא יזיק לכם להגיד. (ל"ת)
    ביז למה לא לפרגן? 12/12/2012 08:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור