בסיוע הבנקים: המעו"ף מחק את הירידות וסגר ביציבות; בבילון צנחה 4.9%

ברקע: אירופה בירידות קלות. מדד הבנקים עלה 1%. כיל ירדה 2.3% במחזור הגבוה בבורסה. התל בונדים סגרו בירוק
 |  (52)
ניתוח, צילום: Getty images Israel
יום המסחר השני של השבוע בבורסה בתל אביב נסגר בנטייה מעורבת עם נטייה לירידות. המדדים המובילים רשמו התאוששות בסיום ומדד המעו"ף הצליח לסגור ביציבות בתמיכתן החזקה של מניות הבנקים. ברקע למסחר, המדדים באירופה נסחרים בירידות קלות והחוזים העתידיים נסחרים ביציבות.

בסיכום יומי, מדד ת"א 35 -0.28% מדד ת"א 35 1,544.13 -0.28% מדד ת"א 35 בסיס:1,548.48 פתיחה:1,544.42 גבוה:1,548.84 נמוך:1,543.84 תמורה:497,884,343 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: נחלש ב-0.02% לרמה של 1,234 נקודות. מדד ת"א 90 +0.01% מדד ת"א 90 1,054.82 +0.01% מדד ת"א 90 בסיס:1,054.72 פתיחה:1,055.25 גבוה:1,056.81 נמוך:1,054.07 תמורה:114,482,194 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: איבד 0.6%. מדד ת"א בנקים-5 +0.2% מדד ת"א בנק 2,069.69 +0.2% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,065.54 פתיחה:2,063.5 גבוה:2,074.28 נמוך:2,063.5 תמורה:122,601,611 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: בלט לחיוב ועלה 1%. המחזור הסתכם ב-979 מיליון שקל. בין המניות שבלט נציין את כיל +0.18% כיל 1,714 +0.18% כיל בסיס:1,711 פתיחה:1,708 גבוה:1,716 נמוך:1,701 תמורה:18,685,866 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהובילה את המחזורים וירדה ב-2.3%. אפריקה -0.68% אפריקה 14.7 -0.68% אפריקה בסיס:14.8 פתיחה:15 גבוה:15 נמוך:14.6 תמורה:46,022 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 2.7% ו בבילון -0.35% בבילון 141.6 -0.35% בבילון בסיס:142.1 פתיחה:142.3 גבוה:142.5 נמוך:140.5 תמורה:115,152 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צנחה 4.9%. קמהדע +1.73% קמהדע 2,060 +1.73% קמהדע בסיס:2,025 פתיחה:2,028 גבוה:2,060 נמוך:2,010 תמורה:1,874,835 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה 4.1% לאחר שהודיעה על כוונה לצאת להנפקה בחו"ל. מנגד לאומי +0.46% לאומי 2,207 +0.46% לאומי בסיס:2,197 פתיחה:2,195 גבוה:2,218 נמוך:2,194 תמורה:49,512,935 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 1.3%.

נקודת ציון

אתמול טיפס מדד המעו"ף ב-0.5%. מדד ת"א 75 בלט עם עלייה של 0.9% ואילו מניות הבנקים התחזקו ב-0.7%. מחזור המסחר בבורסה היה נמוך והסתכם ב-584 מיליון שקל בלבד.

אתמול היה הכי שקט בבורסה מאז שנת 2000 ואולי אפילו היום השקט ביותר מאז הושק המדד המוביל ב-1992. המעו"ף ממש עמד במקום סביב עלייה של 0.4%. בנמוך עמד המעו"ף על 1,232.34 נקודות ובגבוה על 1,234.34 נקודות, כלומר תנודה תוך יומית של 0.20% בלבד. נציין כי בפעם הקודמת ארוע כזה קרה כשהמעו"ף קבע את שיא כל הזמנים.

הצוק הפיסקאלי מתקרב

תשומת לב המשקיעים ממשיכה להיות מכוונת למאמצים של ממשל ארה"ב לפתור את בעיית הצוק הפיסקלי עד סוף השנה. השיחות שנערכו בנושא בסוף השבוע בין לא התקדמו ובשלב זה אין עדיין מתווה של פתרון לבעיה.

גלעד אלטשולר התייחס גם לנושא זה בשיחה עם כתבת Bizportal ואמר: "השוק מסתכל על הצוק הפיסקלי כעניין פתור - אני קונה פוטים " ואמר את דעתו גם ביחס להשקעות בשנת 2013.

המסחר בעולם

שבוע המסחר באירופה נפתח בירידות שערים ונסיגה משיא של 18 חודשים, כאשר המשקיעים מושפעים מהודעתו הדרמטית של ראש ממשלת איטליה, מריו מונטי שהצהיר כי בכוונתו לפרוש מתפקידו כבר לאחר אישור התקציב. הבורסה במילאנו נחתכה 3.4%. הדאקס הגרמני שאיבד 0.7% מוקדם יותר השיל 0.1% בלבד בעת סגירת המסחר בישראל.

בבורסות המזרח הרחוק התנהל הבוקר המסחר בעליות שערים. בורסת שנחאי טיפסה ב-1.1%, ההאנג סנג הוסיף 0.4% לערכו. עליות קלות בשיעור זניח נרשמו בבורסה ביפן ובבורסה בדרום קוריאה. בסין נרשמה אכזבה מנתוני המאזן המסחרי לחודש נובמבר אשר היו נמוכים מהציפיות.

מניות במרכז

שותפות 'תמר' הכוללות את ישראמקו יהש +0.54% ישראמקו יהש 37.3 +0.54% ישראמקו יהש בסיס:37.1 פתיחה:37 גבוה:37.3 נמוך:36.9 תמורה:4,292,587 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , דלק קידוחים יהש +0.37% דלק קידוחים 904 +0.37% דלק קידוחים יהש בסיס:900.7 פתיחה:895 גבוה:905.7 נמוך:895 תמורה:9,527,532 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {אבנר יהש} ו אלון גז -0.87% אלון גז 3,969 -0.87% אלון גז בסיס:4,004 פתיחה:4,000 גבוה:4,200 נמוך:3,951 תמורה:148,114 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרו ברקע לעסקה לאספקת גז טבעי לאלון מרכזי אנרגיה בהיקף של כ-400 מיליון דולר. עסקה נוספת

יו"ר ה חברה לישראל -0.71% חברה לישראל 79,410 -0.71% חברה לישראל בסיס:79,980 פתיחה:79,150 גבוה:79,770 נמוך:78,850 תמורה:4,917,402 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ביקש מחברת האחזקות להוריד מסדר היום של האסיפה את הנושאים הקשורים לתנאי שכרו והאופציות שלו, זאת בשל הביקורת הציבורית שנמתחה בנושא. שכרו של אלשטיין יובא לדיון מחודש בעתיד. תוספת שכר - אולי בעתיד

קמהדע +1.73% קמהדע 2,060 +1.73% קמהדע בסיס:2,025 פתיחה:2,028 גבוה:2,060 נמוך:2,010 תמורה:1,874,835 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה כי היא בוחנת הנפקה של מניותיה בארה"ב. אתמול זינקה המנייה ב-7% במחזור חריג, ככל הנראה בשל כניסתה הצפויה של המניה למדד ת"א 100. קמהדע רוצה לגייס בחו"ל
תגובות לכתבה(52):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 40.
    בימים הקרובים הקמת מתקן הגז הענק של תמר
    מן הישוב 10/12/2012 20:06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אין כמראה עיניים, יש להזדרז ולהצטייד במניות של תמר וגם ליוויתן,ברגע שהמתקן יעמוד במקום תהיה התנפלות, אין דרך חזרה וכל הסקפטיים ובתוכם האנליסטים למיניהם (שמהוונים הכנסות בשיעורי ריבית נשך כלומר סיכון רב, יתביישו להראות את פרצופם.
    סגור
  • 39.
    בימים הקרובים הקמת מתקן הגז הענק של תמר
    מן הישוב 10/12/2012 19:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כמראה עיניים, יש להזדרז ולהצטייד במניות של תמר וגם ליוויתן,ברגע שהמתקן יעמוד במקום תהיה התנפלות, אין דרך חזרה וכל הסקפטיים ובתוכם האנליסטים למיניהם (שמהוונים הכנסות בשיעורי ריבית נשך כלומר סיכון רב, יתביישו להראות את פרצופם.
    סגור
  • 38.
    דניאל החזקות- חזק (ל"ת)
    דניאל 10/12/2012 19:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 37.
    גלקסוסמיתקליין תרכוש בפרמיה של פי 2.3את החברה פורסם לרא
    הודעה ראשונה 10/12/2012 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כנרת סויצקי נסעה השבוע לחו"ל ע"מ לסגור את העסקה
    סגור
  • 36.
    GSK במשא ומתן עם כנרת סויצקי וההנהלה לרכישה בפרמיה 130%
    הודעה ראשונה בנושא 10/12/2012 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא תשכחו מהיכן זה דלף לראשונה הא? חלום אדיר בהצלחה למחזיקים
    סגור
  • 35.
    תחליפו את הכותרת אירופה עוד מעט ירוקה (ל"ת)
    לילי 10/12/2012 16:06
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 34.
    גבעות-סביבון סוב סוב טוביה הוא חלבן טוב (ל"ת)
    ראל000007 10/12/2012 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    "בהשפעת אירופה יורדים" שם משפרים (ל"ת)
    גל 10/12/2012 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    האם מחר תגיב חזק להודעה במאיה מהיום ??
    ביונדווקס 10/12/2012 15:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נמתין ונראה.
    סגור
  • 31.
    נהג בכבישי הדרום במהירות 219 קמש,וניתפס עי חיל האויר .
    בא 10/12/2012 15:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והתעלומה של רוכבי האופניים והאופנועים ,כול יום יש קורבן חדש,מה אין ביניהם אחד שרוצה לחיות עוד קצת ,ומה עים המשפחות שלהם ,לא חבל .העיקר לחסוך דלק ופקקים .מה קורה חברה .
    סגור
  • טען עוד
  • 30.
    תסיים באזור ה-460 ומחר שוב עליות (ל"ת)
    קרדן 10/12/2012 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 29.
    מספיק עם הדשדוש הזה (ל"ת)
    חיים 10/12/2012 14:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    לגביי מניית גלוב אקספ יש שמועות על הנפקה
    דויד 10/12/2012 14:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ייתכן שיעשו דילול ביה"ש
    סגור
  • 27.
    בבילון ביטלה את ההנפקה . הודעה יוצאת תוך ימים
    רון 10/12/2012 14:24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    נראה אותה מגרדת מכפיל 6-8 לכיוון שער של 1300-1500 הדיוט מי שלא מכר לפני חודש.
    סגור
  • 26.
    קניה מטורפת בבבילון
    בבי 10/12/2012 14:01
    הגב לתגובה זו
    5 2
    קיבלו המלצות וואו
    סגור
  • 25.
    להודעה שלי מס'17 (ל"ת)
    שימו לב אבי 10/12/2012 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    מתחת לראדאר
    מוש השור 10/12/2012 12:30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שימו לב לשתי מניות עם פוטנציאל בטווח הקרוב - לייבפרסון - המומנטום השלילי עבר. אינטק פארמה - לפי הגידול במחזורים והאיסוף המאסיבי הייתי אומר שהודעה משמעותית בדרך. בהצלחה!
    סגור
  • חיכיתי עד עכשיו וראיתי שצדקת... , 4% באינטק!
    OMRI 10/12/2012 16:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה וערב טוב!
    סגור
  • 23.
    לנצל הירידות בטבע.
    איציק 10/12/2012 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טבע תסיים את היום בעליות. כרגע נסחרת נמוך ע"מ לשמור על מדד נמוך.
    סגור
  • 22.
    איןן לך מושג כמה אתה טועה ומטעה עם מאלונקס... (ל"ת)
    טומי לעורב 10/12/2012 11:55
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • טועה, אולי. זו אחריות רק שלי. מטעה? בטח לא. מה שכתבתי
    עורב 10/12/2012 12:28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אמת לאמיתה. ההערכה שלי נובעת מנסיון.
    סגור
  • 21.
    דוגמא לנוכלות קלאסית במסחר:אולטרה אקוויטי-הבעלים ירון
    גורביץ 10/12/2012 11:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ירון ייני ואנשיו שמים היצעים פיקטיביים של מעל חצי מיליון ש"ח בשער 13 בכדי לאסוף מפראיירים ב-12.9. לכאורה הם בטוחים שאף אחד לא יקנה את הבלוק הענק שהם שמו בהיצע-זה מרתיע אנשים לדעתם. עד סוף היום יש מי שיפרק את הבלוק הזה ובנוסף כל בלוקים נוספים כאלו-שער 13 זו מציאה ואני הולך להשתלט על החברה הזו.
    סגור
  • 20.
    ברגע שגורביץ כתב יצאנו,היה ברור שתרד. רק שיכתוב.... (ל"ת)
    ל 19 יצאנו 10/12/2012 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    לצאת מקראדן אן ולחכות לעוד סיבוב. (ל"ת)
    קארדן אן ווי 10/12/2012 11:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • נכון - המניה בנק ' התנגדות כעט. (ל"ת)
    צודק 10/12/2012 14:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    גז
    גי 10/12/2012 11:13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ביזפורטל אני לא מבין את במישחק שלכם מה פירוש רציו מאבדת אחת וחצי אחוז למה אתם לא מפרסמים מניות אחרות שמעבדות או לא מעבדות רק רציו בפה שלכם אינטרסנטים ונוכלים מערכת בי זפורטל אם היה לי קצת הערכה לכם גם את זה אין כבר ממש נוכלים אתם ויוסי פינק האנטרסנט אם כל החבורה של האנליסטים נוכלים מה שאתם גוןרמים למשקיעים אתם תקבלו את זה כבומרנג אתם תיראו באחד החודשים או הימים אני מאחל לכם חג שחור שיהיה לכם נוכלים רודפי בצע
    סגור
  • כל מילה אמת
    אחי 10/12/2012 14:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מבין מה רוצים מרציו
    סגור
  • 17.
    רק הבנקים טובים מאוד (ל"ת)
    אבי 10/12/2012 11:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 16.
    כשהמטומטים מגדילים שורט קנו-הגדילו בבנקים-קנו,הם דפקטים (ל"ת)
    רוני קנו בנקים 10/12/2012 11:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 15.
    אתה וסוס לבן הזויים,מאלונקס תתרסק ל 50S (ל"ת)
    לחזאי מטומי 10/12/2012 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 14.
    מלאנוקס
    חזאי 10/12/2012 10:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מדגיש נותן את דעתי זאת לא המלצה!! תשמעו אני לא מבין גדול בטכנולוגיה ולא מסתכל על הגרף מבחינה טכנית קווי מגמה, קווי תמיכה... אני רק יודע שלנגד עיניים שלנו מתרחשת מהפכת מידע, אם פעם זאת הייתה המהפכה התעשייתית או מהפכה הטכנולוגית היום זה כמות המידע שעוברת לאינטרנט באמצעות איחסוני מידע, ענן, רוחה פס ,רשתות חברתיות וכו והעובדה שיותר אנשים מתחברים לאינטרנט וזה הופך את זה למעיין כפר גלובלי קטן בלחיצת כפתור ובגלל כל זה ו אני אישית תומך גדול במניות שעובדות בבניית תשתיות כמו: מלאנוקס, אלוט תקשורת איזיציפ ונייס ..תדמו את זה לעיר תל אביב בלי כבישים, מחלפים וגשרים לא היה ניתן להגיע ממקום למקום ולכן מי שמשקיע בעסק (מניות) שעוסקות בתחום זה לדעתי צפוי להרוויח....אבל צריך לדעת שמניות כאלה לא בהכרח מתחשבות בניתוח טכני כי בינינו גם האנליסטים לא יודעים בדיוק כיצד לתמחר את אותן חברות. אני אישית תומך נלהב של מלאנוקס! בלי קשר לזה ממליץ להתסכל ולבחון את מניית מזור רובוטיקה כי זה באמת תחום חדש אם פוטנציאל רווח של עשרות אחוזים. אני אשמח לתגובות :)
    סגור
  • מה שאתה אומר יפה וטוב אבל יש גם חוקי עדר של השוק
    עורב 10/12/2012 11:12
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אני גם מאמין גדול במלאנוקס, ומאמין שזו הזדמנות קניה . קניתי. אבל אני לוקח בחשבון שהעסק יקח יזמן. הלוואי ותתישר קודם. הסיבות טפשיות אבל קורות: שמועות, מניה שעלתה המון ומתממשת, מומנטום. לא כל חברת טכנולוגיה תצליח. מלאנוקס כן כי היא ותיקה, עובדים טובים, גדלה, בלעדית בשוק שנים קדימה, ומובילה טכנולוגית. אני צופה שמלאנוקס תהיה מובילת שוק כמו אפל וגוגל וצ'ק פוינט.
    סגור
  • תנתק את הרגשות שלך מהמניות
    co007 10/12/2012 11:01
    הגב לתגובה זו
    3 5
    כול מה שכתבתה נכון. אז מה ? שוק המניות מתנהג כמו כול שוק ובזר . רק עם תחכום יותר גדול שיוצר אשליות. בשורה התחתונה בזמן שאת מרווח תממש . בלי שום פילוסופיות ופרשנויות. אחרת תפסיד ובטווח הרחוק תמיד אבל תמיד ישנם מפולות.
    סגור
  • 13.
    סיימה ממומנט חיובי,ראו בבילון,מאלונקס - בול.סוס לבן?חחח (ל"ת)
    לא לקנות אלוט 10/12/2012 10:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • איזה איסופים!
    פקר 10/12/2012 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מדהים מעניין למה
    סגור
  • 12.
    תמר
    זו 10/12/2012 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 3
    על מה יש רמקו צריכה לעלות תסביר לי היא נתנה מיזמן את האחוזים שלה על מאגר תמר אז תפסיק לבלבל משקיעים תמימים בבקשה ישרמקו נכון להיום אין לה יותר מה לעלות נקודה
    סגור
  • ישראמקו
    ל זו (משקיע ) 10/12/2012 10:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תיראי אני מהבסיס בישראמקו ועוד לא ניגמרו כל החוזים למינהם והצפי שער שלה מאוד גבוהה אם תראי את ההיסטוריה שלה ויש לה עוד המון מה להציע היא בחיתולים לפחות עד אפריל 13 .
    סגור
  • 11.
    גם היום,אתמול היה בקטנה,בעיקר בפועלים,לאומי,אפריקה,גזית (ל"ת)
    השורטים יקבלט זובור 10/12/2012 10:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    מעוף השבוע
    קוקי 10/12/2012 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השבוע מתפוצצים למעלה או למטה..... מעדיף למעלה למרות שאני מגובה גם ללמטה!
    סגור
  • 9.
    תשכחו מתיקון חד בבילון,מלונקס רק עוד היום. (ל"ת)
    טומי 10/12/2012 09:52
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • מה לגבי אלוט תקשורת?תודה (ל"ת)
    לטומי-חושב כמוך 10/12/2012 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 8.
    ישראמקו
    משקיע 10/12/2012 09:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ישראמקו הולכת לטוסססס בקרוב מאודדדד חם חם
    סגור
  • 7.
    אפריקה שוברת את ה1000 היום (ל"ת)
    בן 10/12/2012 09:00
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • לא היום אבל זה קרוב מאוד !!!
    לורנס 10/12/2012 13:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היום יש מגמה שלילית בעולם שעצרה את ההתפתחות והפריצה הצפויה היום של אפריקה. השווקים ירגעו תוך זמן קצר ונראה פריצה מדהימה לעבר יעדים גבוהים בהרבה.
    סגור
  • תתעורר מחלום האשליות
    co007 10/12/2012 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לאורך תקופה לא קצרה , יש מחסום בסביבות שער 1000 ולאחר מכן ירידה של 8% לפעמים יותר. תחשוב על זה . כדי לעשות פיקים במניה הנ"ל ולא לחלום על פריצות והתעשרות.
    סגור
  • 6.
    אפריקה אתמול טסה במחזור גבוהה (ל"ת)
    ראובן 10/12/2012 08:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    הנאמנים פרסמו הזמנה להצעות לרכישת השלד הבורסאי,עד 20.12
    dk100 10/12/2012 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנאמנים פרסמו הזמנה להצעות לרכישת השלד הבורסאי,עד 20.12.12. פורסם ב-29/11/2012 17:37 מעריב במאיה..http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=778905
    סגור
  • 4.
    הנאמנים פרסמו הזמנה להצעות לרכישת השלד הבורסאי,עד 20.12
    dk100 10/12/2012 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנאמנים פרסמו הזמנה להצעות לרכישת השלד הבורסאי,עד 20.12.12. פורסם ב-29/11/2012 17:37 מעריב במאיה..http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=778905
    סגור
  • 3.
    מעריב+אופציה3 הודעה מהותית במאיה-הנאמנים פרסמו הזמנה לה
    dk100 10/12/2012 08:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנאמנים פרסמו הזמנה להצעות לרכישת השלד הבורסאי,עד 20.12.12. פורסם ב-29/11/2012 17:37
    סגור
  • 2.
    בבילון תתקן עשרות אחוזים (ל"ת)
    בבילון 10/12/2012 08:38
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • מה אתה אומר ?
    co007 10/12/2012 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 6
    מיד אני רץ לקנות את מנית האשליות והחלומות.חחחחחחחח
    סגור
  • 1.
    אולג פטרושקה יסדר 1500 במעוף-אני בוחר בו
    עילוי ירוק 10/12/2012 08:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סוף סוף מנהיג שדואג למה שבאמת חשוב במדינה - הבורסה. ברגע שהכל יוריק פה לעד יגמרו הבעיות במדינה. קדימה אולג.
    סגור