סגירה ירוקה ת"א: המעו"ף עלה 0.5%, אפריקה הוסיפה 6%, בבילון נפלה 5.1%

מדד ת"א 75 הוסיף עולה 0.89%. מדד הביטוח זינק 1.8% ופרוטליקס עלתה 3.6%. פריגו איבדה 1.6% . המחזור מסתכם רק ב-421 מ' ש'
 |  (100)
עליות גלובליות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר הראשון לשבוע זה בבורסה בתל אביב ננעל בעליות שערים כסקטור התקשורת ומדד הבנקים בלטו לחיוב. חלק מהמניות הדואליות סיפקו גם הן תמיכה לשוק כשחזרו עם פער ארביטראז' חיובי. כמדי יום א', גם היום ריכז המסחר בת"א מחזורים נמוכים.

מדד המעו"ף עלה 0.49% ל-1,234 נק' ומדד ת"א 75 טיפס 0.87%. מדד התקשורת התחזק ב-0.8%, מניות הבנקים הוסיפו 0.66% ומדד ת"א זינק ב-1.78%. מחזור המסחר הסתכם בכ-584 מיליון שקל. מבין המניות: טבע +2.32% טבע 7,110 +2.32% טבע בסיס:6,949 פתיחה:7,110 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הובילה את המחזורים והתחזקה ב-2.73%, סלקום 0% סלקום 2,660 0% סלקום בסיס:2,660 פתיחה:2,660 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הוסיפה 2.07% ואפריקה זינקה ב-6%. מנגד, בבילון -0.46% בבילון 130.5 -0.46% בבילון בסיס:131.1 פתיחה:130.5 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה 5.1% ו{איזיצ'יפ} השילה 1.8%.

המצב הגיאו-פוליטי במזרח התיכון ממשיך לרכז עניין. הלילה דווח כי נשיא מצרים מורסי הסכים לוותר על הצו שהרחיב את סמכויותיו, זאת לאחר שההמונים יצאו פעם נוספת לכיכר תחריר ואף דם נשפך ברחובות. דיווחים נוספים מהאיזור: איטליה סיכלה הברחת נשק למצרים על פי מידע מודיעיני ישראלי ועיתון ה'סנדיי טיימס' חשף כי ישראל מפעילה כוחות בסוריה על מנת לעקוב אחר מאגרי הנשק הכימי והביולוגי.

יום המסחר האחרון בבורסה בתל אביב (ה'), ננעל בירידות שערים קלות שהעבירו את מדד המעו"ף לסגור שבוע בירידה זניחה. בסיכום יומי, מדד המעו"ף השיל 0.17% מערכו, מדד ת"א 100 איבד 0.18% ומדד הבלו-טק 50 נחלש ב-0.7%.

וול סטריט

יום המסחר האחרון בארה"ב ננעל במגמה מעורבת, זאת בהרקע לנתוני מאקרו מעורבים. ננעלה וול סטריט במגמה מעורבת ברקע לנתונים השונים. כלכלת ארה"ב קיבלה קריאת עידוד כאשר דו"ח התעסוקה הציג תוספת משרות גדולה הרבה מהתחזיות, וירידה בלתי צפויה בשיעור האבטלה עד לכדי שיעור של 7.7%. מניית אפל משכה את הנאסד"ק למטה, תוך צניחה של 2.6%, כאשר ברמה שבועית צללה המניה כ-10%. בתוך כך, מדד הדאו-ג'ונס עלה 0.62%, ה-S&P500 התחזק ב-0.1% והנאסד"ק השיל 1.1% מערכו.

החששות הגוברים בארה"ב באשר למבוי הסתום בפתרון ה'צוק הפיסקלי' עשויים להעיב מעט על המסחר. אמש דובר המפלגה הרפובליקנית, ג'ון בוהנר, האשים את הנשיא אובמה בשל "הליכה איטית" לקראת הפתרון. "אובמה ביזבז עוד שבוע" אמר בוהנר, "הגיע הזמן שהנשיא, אם הוא רציני, יבוא ויציע הצעה כנגד".

מניות במרכז

שותפות 'לוויתן' נסחרות ברקע לכנס האנליסטים השנתי שערכה נובל אנרג'י ביום חמישי בערב. בין הפרטים שציינה נובל במצגת שלה חשפה כי ייצוא הגז מהמאגר מתוכנן להתחיל לכל המוקדם בשנת 2018. שותפות 'לוויתן' כוללות את רציו יהש 0% רציו יהש 274.9 0% רציו יהש בסיס:274.9 פתיחה:274.9 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , דלק קידוחים יהש +0.09% דלק קידוחים 1,096 +0.09% דלק קידוחים יהש בסיס:1,095 פתיחה:1,096 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו{אבנר יהש}. לידיעה בהרחבה

חברת חלל תקשורת -0.74% חלל תקשורת 970.7 -0.74% חלל תקשורת בסיס:977.9 פתיחה:970.7 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , מפעילת לוויני עמוס, הודיעה היום על הסכם בהיקף של 3.5 מיליון דולר בו הלווין עמוס 5 יספק ערוצי טלוויזיה ביבשת אפריקה .

חברת אליום מדיקל 0% אליום מדיקל 72.8 0% אליום מדיקל בסיס:72.8 פתיחה:72.8 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה כי מוצר של לטיפול בבריחת שתן של גברים קיבל אישור אירופי ל שיווק באיחוד האירופי .

כלל עסקי ביטוח 0% כלל עסקי בי 6,070 0% כלל עסקי ביטוח בסיס:6,070 פתיחה:6,070 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יוצאת לדרך חדשה עם המנכ"ל איזי כהן שפרסם את המבנה הארגוני של הקבוצה, כל זאת בזמן ש-IDB מעמידה את החברה על המדף .
תגובות לכתבה(100):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 74.
    גבעות-טוביה סביבון סוב סוב
    ראל0000007 10/12/2012 04:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מגד נחלבת טוב סוב נא סוב גיורא הוא אלוף טוב.
    סגור
  • 73.
    כל הנפט ירוק חזק
    לא יאומן 09/12/2012 18:08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    חוץ מרציו לא יעזור לכם זונות אנחנו נשאר ברציו עד שער 200
    סגור
  • 72.
    בונוס ביוגרופ
    ניר 09/12/2012 16:31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    להערכתי מתחילות עליות במניה כי כבר נגמרו המוכרים ויש צפי להודעות על תחילת הניסויים הקליניים בקרוב שווה להכניס את מניה בשער הנוכחי למעקב קנייה
    סגור
  • 71.
    לכל המוטרדים מבבילון ומלאנוקס...
    סוס לבן 09/12/2012 16:25
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אותי לימדו שלא מימשת=לא הפסדת, אם חיזקת/דיללת=צמצת את ההפסד היחסי... והגדלת את מהירות ההחזר שלך או בקיצור בורסה נועדה לריצה למרחקים בינוניים לפחות (בהנחה שאין לך סבלנות למרחקים ארוכים)... אני יושב חזק על המניות הללו ומאמין שהפיצוץ בדרך והוא יהיה חזק מאוד...לכל אותם שרושמים שהם לא בניירות הנ"ל אני אישית לא מאמין אחרי הכל תיק שאין בו ניירות אלו הוא לא תיק, לאדון טומי שאפו על קרדן ... אין לי לב צר ועין צרה על אחרים אני יותר משמח בשבילך שאתה מרוויח שיהיה לך וכל המשקיעים המון בהצלחה ... בברכת חג שמח סוס לבן...
    סגור
  • בבילון
    אבי לסוס לבן כנס 09/12/2012 22:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני יודע משהו מושקע ומופסד אם תרצה לדבר אתה מוזמן ליצור קשר 0502166368
    סגור
  • מסוס לבן תחילף את השם לחמור לבן
    co007 09/12/2012 16:43
    הגב לתגובה זו
    4 10
    אולי בוא המשייח ינער אותך מתרדמת האשליות. רצוי שבגלך תנתק מגע ריגשי לכול מניה באשר היא. יכול להיות שמחר בבילון תתקן , אבל לטווח הקרוב המסלול למטה כנ"ל לגבי מלאנוקס. ומצרף לרשימה את פרוטליקס.
    סגור
  • לא יורד לרמה הזאת אחרי ... הכל בינוניות זה מקצוע!!! (ל"ת)
    סוס לבן 09/12/2012 18:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 70.
    רשת
    דודי 09/12/2012 16:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בבורסה מתנהגים כאילו שכריש נתפס ברשת אתם חוצים את הקוו האדום לא מתנהגום כך לעובד בנק בפנסיה.
    סגור
  • 69.
    האם בבילון מניית זבל?
    נסראללה 09/12/2012 16:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קשה לי להאמין אך זה המצב כרגע. ייתכן וגוגול שזקוקה לתירגומים שלה עומדת לבעוט אותה או להקטין תשלומים עבור השרותים שלה??
    סגור
  • 68.
    גבעות-סביבון סוב סוב חנוכה הוא חג טוב
    ראל00007 09/12/2012 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוביה החולב והאלוף האגדי גיורא איילנד (הבלונדיני )שמסובבים את כל משקיעי גבעות בסיפורים ונותנים למקורבים שלהם לעשות עלינו כסף .אנחנו בגעגועים למסיבות העיתואים של האלוף האגדי(חחחחפפפפפפפפפפפ)בפוזה של אלוף וטוביה של סנטא קלאוס .ולמחורת הנייר צולל .בכל רמת מחיר אתם עושים את זה אפילו בשער 3.3 מכה יפה עשיתם .סביבון סוב סוב .שאלה הנפט ממגד ידליק נר חנוכה שיספיק לחצי שעה?
    סגור
  • טען עוד
  • 67.
    יש שתי פרשנויות טכניות לשבוע וחצי הקרובים:
    עורב 09/12/2012 14:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גורביץ' אומר המעוף במגמת עליה. משה שלום אומר ההיפך- המעוף במגמת ירידה כי כבר שבועיים לא מצליח לעבור את 1240. האמת? הדשדוש נמאס עלי לגמרי. רק פצצה אמריקאית תוכל לעזור כאן, או התאוששות משמעותית במלאנוקס, שתרים קצת המדד. בינתיים: מניות מומלצות: בי קום, הזדמנות, רמי לוי, קמהדע, וכמובן- בבילון. מי שלא קונה עכשיו אפילו קצת- יצטער.
    סגור
  • 66.
    לנצל העליות במלאנוקס לסיבוב.
    oraemunna 09/12/2012 14:12
    הגב לתגובה זו
    4 5
    מלנאנוקס עולה מעל ערכה. למכור ולקנות חזרה זול יותר.
    סגור
  • 65.
    איזה 18, יום ה X היה ב9/12/12 והוא לא משלם-הנבלה (ל"ת)
    לאופטימי --הזוי 09/12/2012 13:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 64.
    בורסה בדיחה אחת גדולה (ל"ת)
    קובי 09/12/2012 12:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 63.
    מתי הממונה על הנפט דן בהסכם רציו/אדיסון? (ל"ת)
    מי יודע? 09/12/2012 11:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 62.
    איתוראן
    bar 09/12/2012 11:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תשימו את איתוראן למעקב.. יש סיכוי שהמניה תתחיל להמריא..
    סגור
  • שים לב!!
    בר 09/12/2012 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שים לב למניה!!
    סגור
  • 61.
    קיבלת קרדן אן.וי, על סוס לבן,חחחחחחח (ל"ת)
    טומי לסוס לבן 09/12/2012 11:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 60.
    מניות חמות.
    bar 09/12/2012 11:28
    הגב לתגובה זו
    2 9
    כמה מניות חמות: 1. מגדל ביטוח 2. דלק רכב 3. רמי לוי
    סגור
  • מניות חמות
    bar 09/12/2012 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בינתיים פוגע בהכל.. כל מה שלא אהב שיסביר את עצמו
    סגור
  • 59.
    שחקנים לא נותנים למעו"ף לטפס (ל"ת)
    חיים 09/12/2012 11:21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 58.
    ליזרוק אג"ח ד אידיבי רוצה עוד ב18 לפני יום האקס (ל"ת)
    אופטימי 09/12/2012 11:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הם גם לא נותנים למעוף לרדת. (ל"ת)
    הכועס 09/12/2012 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    רציו..רציו
    מאיר 09/12/2012 11:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    משהו מוזר קורה באופציה של רציו.. לאחר שירדה למינמום ובמשך מס' ימים היו מוכרים בילבד היום יש ביקוש...למישהו יש הסבר ? האם כדאי למכור את הקצת שנישאר ?
    סגור
  • השבוע תצא הודעה כי האופציה תוארך ליוני 2013 (ל"ת)
    אורי 09/12/2012 14:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 56.
    לא יתנו לשוק לעלות (ל"ת)
    גל 09/12/2012 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    אחרי עליה מטאורית בחודשיים האחרונים, נעצרה על 138 -המשך
    אינסוליין 09/12/2012 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר הרבה זמן,לא מתקנת ואין מוכרים מתחת לשער הזה בכלל...נראה שהיא לקראת ראלי נוסף בקרוב
    סגור
  • 54.
    מורידים את בבילון בכדי שאפשר יהיה לעלות אותה יותר גבוה. (ל"ת)
    שאול 09/12/2012 10:47
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 53.
    יאלללה תפסיקו לחרטט רוצו על רציו מנית השנה 60 בדרך.!! (ל"ת)
    קוסמונאוט 09/12/2012 10:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 52.
    תיראה קרדן.זה טוב,לא בבילון שבבילון,מלונקס (ל"ת)
    לסוס לבן מטומי 09/12/2012 10:16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 51.
    בוקר טוב לכול הבבילונצ'יקים
    co007 09/12/2012 10:13
    הגב לתגובה זו
    1 7
    מקווה שנשאר לכם מקום להמשך הארוחה שאתם ממשיכים לאכול, לאחר החמין של יום שבת. מאחל לכם המשך שבוע של אשליות.
    סגור
  • 50.
    כנסו למשחטה
    המפציץ 09/12/2012 10:12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הרבה דם בקרוב יישפך באזור
    סגור
  • 49.
    גלוב-אין הנפקה,אין ערבויות יש קידוח
    אנונימוס 09/12/2012 10:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תוך ימים ספורים תגיע לשוווי שוק של 100 מיליון כיאה למניה לפני קידוח שזה עוד עשרות אחוזים שבוע טוב
    סגור
  • 48.
    ועוד דבר-קח קרדן,ונדבר-אז תגיד תודה,ויש עוד כמה... (ל"ת)
    לסוס לבן מטומי 09/12/2012 10:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 47.
    אני בשורט בבילון,ומאלונקס-אז לא מפסיד (ל"ת)
    לסוס לבן מטומי 09/12/2012 10:07
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 46.
    לך תילמד בורסה,בבילון,מחרתיים מאלונקס-ואתה תתנצל (ל"ת)
    לסוס לבן מטומי 09/12/2012 10:06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 45.
    הבהרה לחברי הפורום....
    סוס לבן 09/12/2012 09:58
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ראשית איני מתכוון להתנצל בפני אף אחד, אחרי הכל אני עושה מה שאני רואה לנכון עם מיטב כספי. שנית המטרה אם אנשים פה טרם הבינו היא משותפת והיא נקראת להרוויח... ומרוויחים רק ע"י הפריה הדדית, איני מתכוון להתנגח עם אף אחד מהאנשים המכוברים כאן... שכל אחד יעשה כראות עיניו ולפי מה שלמד מנסיון חייו. ובקשה קטנה בלי השמצות, כתיבה מלוכלכת זה לא מכבד אף אחד כאן...
    סגור
  • סוס לבן , צדקת. המלצת טבע ובי קום.
    עורב אמיתי 09/12/2012 12:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי שרוצה יקח ומי שלא לא. שיפסיקו להחזיק את המעוף
    סגור
  • 44.
    כמה אתה צודק לגבי סוס לבן,ברברן,עוד יומיים-לא שלושה. (ל"ת)
    רן לטומי 09/12/2012 09:42
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 43.
    בי קומיוניקשיין
    אנונימי 09/12/2012 09:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הכתובת על הקיר ואתם לא מזהים. בי קומיוניקשיין בפריצה לכיוון שער 3500. שימו לה מה קורה היום קונה ראשון 5.86 למעלה ב47000 שקל אתם רוצים גם שיאכילו אתכם בפה.
    סגור
  • 42.
    אתה טיפש כמו נעל-תפסיק עם זה-כי לא תירוה נחת.28 בקרוב (ל"ת)
    למספר 38 09/12/2012 09:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 41.
    אל תהיה הזוי...ממליץ לך לצפות ולא ליכתוב כך,תקבל ייבוש (ל"ת)
    ל 38 מטומי 09/12/2012 09:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 40.
    שימו לב-דסק"ש ואידיבי
    טומי 09/12/2012 09:30
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אל תהיו עם ציפיות גבוהות,הנחש לא משלם ריבית באג"ח ד, ולכן המלצנו אני ודניאל לא לגעת בנחש,תנחשו מי זה הנחש? רק אחד, זה שאמר שאצלו לא יהיו תיספורות והכל ישולם בזמן... כן רואים.............
    סגור
  • 39.
    נדבר ביום ג'-יומיים עליות ואז....ונדבר,תהיה גבר להתנצל (ל"ת)
    טומי לסוס לבן 09/12/2012 09:28
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • התנצלות??? על זה שאתה מפסיד את כספך חחחח אתה גרוע!!! (ל"ת)
    סוס לבן 09/12/2012 09:37
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 38.
    תרועות ובומים ומי שיהיה בחוץ יהיה אחלה לחוץ. חג שמח!!!! (ל"ת)
    בונוס בקרוב 09/12/2012 09:18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 37.
    פרס נובל
    גיאולוג 09/12/2012 09:12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    נובל למעשה נתנה צפי מאוד חיובי ל השקעותיה במזרח התיכון ואני מושב שמגיע לה פרס נובל וגם לשותפויות...רציו והשותפויות האחרות בליויתן-- תנו גז
    סגור
  • 36.
    מלאנוקס
    יודע דבר 09/12/2012 09:10
    הגב לתגובה זו
    9 3
    מהיום תחל הנסיקה של מלאנוקס צפונה...היתה תגובת יתר מוגזמת ולא מוצדקת על מה שהיה ברבעון השלישי(מישהו קבע שהצפי לא עמד בציפיות..מישהו הוציא נפיחה שאולי אינטל בעוד כמה שנים תתחרה על משהו שמלאנוקס משווקת..נו באמת..)ועכשיו זו הזדמנות איסוף
    סגור
  • העתיד של מלאנוקס
    דני 09/12/2012 11:36
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מלאנוקס מסתערת על פיתוח מוצריה הייחודיים במהירות של 100 גיגה זה תחרות של למבורגיני ספורט אל מול סובארו שזה אינטל לאינטל עצמה אין עדיין מוצרים שעובדים מעל 40 גיגה כך שהיא רחוקה כשנתיים ממלאנוקס בהנחה שפער זה נכון הוא עשוי להימשך מינימום שנתיים כך שאני צופה שמלאנוקס תעבור בקלות את רף מיליארד דולאר והרבה יותר מה שאנו עדים כיום זו הפרעה זמנית שבבת אחת תשתנה והדברים יוכחו בעתיד הקרוב האמינו לי שאני לא מדבר סתם אלו העובדות ואין חולק עליהם להיפך אני מדבר עם מומחים לענין וכולם בדעה שלי עכשיו תעשו מה שאתם רוצים ומבינים בהצלחה לכולם.
    סגור
  • כל מילה זהב ל 140 דולר עד חצי שנה סבלנותתתתתתתתתתתת (ל"ת)
    שי 09/12/2012 14:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 35.
    בבילון, מלאנוקס מתחיל התיקון...
    סוס לבן 09/12/2012 09:03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    היום נתחיל לראות את הצבע הירוק ועוד לא דיברתי על בי קום.... בוקר טוב, חג שמח ושבוע טוב לכלל הפורום
    סגור
  • לא צריך לדאווג
    co007 09/12/2012 14:33
    הגב לתגובה זו
    0 6
    טווח ארוך בבילון תתקן, מחר יום חדש. מלאנוקס תצטרף ליגיגת הירידות של בבילון.
    סגור
  • כך נראה...
    בבילון 09/12/2012 09:41
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש אנשים שמוכרים במאות אלפים. אני לא יודע אם זה שורטיסטים או מתוך החבר'ה אבל זה לא מבשר טובות. נ.ב שכשזה יגמר התיקון יהיה אלים היותר!!!!
    סגור
  • 34.
    מיקרומדיק, כן פייט, איתמר מדיקל, ביוקנסל , איסוף יומי (ל"ת)
    אנליסט 09/12/2012 08:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    מחכים להכרזה של אובמה, בנתיים סנטה ימשיך לפנק
    עילוי ירוק 09/12/2012 08:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כולם מחכים להכרזה של אובמה לסיום משבר הצוק הפיננסי. ברור ההכרזה כבר כתובה ונמצאת במגירה, השאלה אם היא תבוא השבוע או בשבוע הבא ועימה הזינוק העולמי בבורסות. עד אז סנטה קלאוס כבר נמצא תל אביב וימשיק לחלק מתנות ירוקות.
    סגור
  • 32.
    קדימה לשער 60 (ל"ת)
    יאלה רציו 09/12/2012 08:11
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 31.
    נובל אנרג'י עלתה 6.5 ביומים לשיא של 101.45 דולר המשמעות
    חיים 09/12/2012 06:25
    הגב לתגובה זו
    5 2
    נובל אנרג'י עלתה 6.5 ביומים לשיא של 101.45 דולר המשמעות שותפויות לוויתן צריכות לעלות בהתאמה ! הם שותפות באותה תגלית ענקית !
    סגור
  • 30.
    שימו לב למנית המשביר לצרכן עומדת לטוס 100% תוך חודש (ל"ת)
    יורי 09/12/2012 02:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    למחזיקי מאלונקס
    טומי 09/12/2012 00:51
    הגב לתגובה זו
    4 14
    יש לכם יומיים של עליות, יום א, ויום ב', והמשך נחיתות,וירידות יהיה כואב, זיכרו יומיים
    סגור
  • על סמך מה אתה קובע זאת???
    סוס לבן 09/12/2012 09:00
    הגב לתגובה זו
    8 1
    על זה שהגרוע כבר מאחורנו??? או על זה שהחברה היא ייחודית בתחומה??? על זה שיש צפי לעסקאות גדולות בדרך??? או על זה שבמקרה הפחות טוב החברה תימכר פי שניים מערכה???
    סגור
  • כל מילה זהב ל 140 דולר סבלנותתתתתתתתתתתתתתתתת (ל"ת)
    שי 09/12/2012 14:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 28.
    רציו א10
    niviv 09/12/2012 00:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדוע לא מאריכים תוקף א10 של רציו אשר מסתיים בסוף החודש כמו הרבה חברות אחרות לאור הגילוים החיוביים החדשים והגלויים העתידים בלוויתן...?
    סגור
  • 27.
    אולטרה אקווטי נסחרת בריצפה צפויה לקפץ זוהי דעתי
    צפוני 09/12/2012 00:24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא ממליץ ולא מריץ אך ניסחרת ממש בריצפה שוויה האמתי הוא סביב ה20-25 ניסחרת כרגע ב13 חברה ללא חובות והמון כסף בקופה
    סגור
  • 26.
    לילה טוב, השוק עד חודש מרס ללונג כיוון 1340.משם ירידות.
    אולג-ברוקר 09/12/2012 00:16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    יש בשר לשלושה וחצי חודשי עליות שבמהלכן מניות כמו, הבנקים, טבע, מניות הביומד בעיקרן כלל ביו טכנו וביוליין שתי חברות בנות של טבע ומניות גז ונפט לא לגעת כרגע, אולי אולטרה אקוויטי שמחזיקה באדן אנרגיה ותיכנס בקרוב לרשיון באלבניה. תחום הטכנולוגיה יש מספר מניות מעניינות. צפו לשלושה חודשי עליות ומשם הצטיידות בשורטים. הכל נאמר לדעתי בלבד ואין בכך המלצה כלשהי
    סגור
  • 25.
    שינוי פרסה
    המפציץ 08/12/2012 23:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מצב המשק גרוע עם בור תקציבי שלא יוכל להסגר הבחירות ואיראן שתחזור לכותרות בקיץ והמוסדיים שימכרו לכם את הסחורה באופוריה שהמעוף רק למעלה כל אלה צועקים שהמעוף יחזור ל1000 בפבואר
    סגור
  • 24.
    מניית גלוב אקספ יה"ש
    AGBR 08/12/2012 21:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מגדל הקידוח לאופק 2 אמור להגיע לישראל בקרוב בחודש הזה חודש דצמבר
    סגור
  • 23.
    אפריקה
    נינת 08/12/2012 20:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האם למניה יש עתיד כלשהו ?תתאושש ואפילו במעט ? או ששייכת לעבר הרחוק והיא רק סיפור היסטורי לצערם של רבים טובים ונאיביים ?
    סגור
  • 22.
    מחר מעוף מתחיל 1233 ירד ל1230 ויסגור 1235-6
    שבי 08/12/2012 19:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם לא אז הכיוון הוא לשבוע הקרוב 1200 עד 1210
    סגור
  • 21.
    די מדיקל אופציה4 השבוע הגדול שלה בהצלחה למחזיקים (ל"ת)
    רן 08/12/2012 19:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    לייפוייב אופציה2 השבוע שלה ובלי הרבה שאלות היעד 350אג (ל"ת)
    גל 08/12/2012 19:03
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 19.
    אידיבי אופציה6+7+8 טיסה נעימה צפונההההההההההההההההההההה (ל"ת)
    גולן טורבו 08/12/2012 19:01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 18.
    מעוף השבוע
    קוקי 08/12/2012 18:56
    הגב לתגובה זו
    7 3
    השבוע מתפוצצים או למטה או למעלה.... מקווה מאוד למעלה!
    סגור
  • 17.
    בבילון, מלאנוקס, בי קום, רציו, דסק"ש.....
    סוס לבן 08/12/2012 18:08
    הגב לתגובה זו
    23 5
    מניות שחייבות להיות בכל תיק השקעות.... ורק הזמן יעשה את שלו. שבוע טוב ומבורך לכלל עם ישראל....
    סגור
  • 16.
    אפריקה
    נינת 08/12/2012 18:05
    הגב לתגובה זו
    10 5
    האם למישהו יש מושג כלשהו אם לאפריקה יש עתיד או שהמניה היא סיפור היסטורי השייך לעבר הרחוק דהיינו אין לה שום סיכוי להתאושש ואפילו במעט
    סגור
  • אפריקה סבלנות העליות בפתח!
    מיקי האנליסט 08/12/2012 20:18
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הרע מאחורי אפריקה מאחרוניו וכעת אסביר: 1. תוכנית רכישת אגח -תקטין עלויות מימון 2. נדלן ברוסיה בהתאוששות כמו כן ,מחיקות ושיערוכים נגמרו,התחזקות דולר מול רובל ,מכירת חניון ברוסיה ,עליה זוחלת באפי. מחר תעלה מעל 3%
    סגור
  • 15.
    התייחסות למס. 6 לגבי מלאנוקס
    אנונימי 08/12/2012 17:44
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הלוואי ואתה צודק אבל הבורסה עובדת על שמועות .עד שאייל לא ייצא בהכרזה שתרגיע את השוק לגבי מלאנוקס הירידות עלולות להמשיך. לצערי אייל שומר על שתיקה שמתפרשת כהודאה בזה שמשהו לא טוב קורה בחברה ולכן המניה עלולה להמשיך ולצנוח עד להודעה חיובית של אייל או לפרסום המאזן השנתי של החברה שיוכיח שהכל טוב.
    סגור
  • מלאנוקס
    חזאי 08/12/2012 19:29
    הגב לתגובה זו
    7 1
    תשמע, אני לא יכול להגיד ב100% אבל אני מנסה ללמוד מהיסטוריה של החברה ושל הודעות של אייל ולדמן. תראה שבדוח השלישי ב2010 היתה גם כן ירידה חדש בסביבות ה45% מהשיא דאז. (גם כן בגלל הורדת תחזית לסוף השנה) הבורסה כרגיל הגיבה בפאניקה... חיפשתי בגוגל תגובות של הנהלה של מלאנוקס ולא מצאתי... אני מסכים איתך שמצד אחד הנהלת מלאנוקס צריכה להוציא הודעה לציבור המשקיעים (אני ביניהם) ולהחזיר את הצמיחה לכיוון החיובי כי זה מגיע לנו המשקיעים. מצד שני עד עכשיו אייל ולדמן נותן תחזיות שמרניות וגם כן עומד בהם.. הוא צופה מליארד $ מכירות... אני הייתי איתו בתקופה של 28% למנייה ואני לא יודע עם חתונה קתולית אבל אני הולך איתו ועם הטכנולוגיה שהוא מייצג.. מקווה להמשך צמיחה ולא להתבדות!
    סגור
  • 14.
    טבע, הצעה לסוחרי היום.
    oraemunna 08/12/2012 17:30
    הגב לתגובה זו
    2 3
    למכור טבע ביום א סביב 3.5% עליה. לשחק עם הכסף. וביום ב מהצהריים לרכוש אותה בחזרה זול יותר(למי שמאמין שהיא לקראת עליות נוספות). אני אישית חושבת שכדאי להעביר את הכסף דווקא למנית הפועלים. ביום ב יהיו עליות באירופה.
    סגור
  • 13.
    בסט פיול
    תביעה יצוגית 08/12/2012 17:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מתארגנת תביעת ענק נגד מיטב ודש מכרו מניות למרות שידעו שזה שווי הזויי ומנהלים פנסיה של אנשים
    סגור
  • 12.
    כולנו רוצים עליות. האם סוחרי המעו"ף רוצים?
    oraemunna 08/12/2012 17:20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    המסחר השבוע התאפיין בשמירה על 1230. עליות מותנו. על כל מניה שעלתה נבחרו היורדות המאזנות. כלכלה? שתחכה. אבל, עם פרוץ העלית יהיו אלו מניות הבנקים הגדולים שיובילו את העליות. נקודתית, מלנוקס לקראת עליות, דיסקונט תרד, לאומי תתקן כלפי מעלה.
    סגור
  • 11.
    אולטרה אקוויטי וכלל ביוטכנול שוות הרבה יותר ממה שנסחרות
    דנינו 08/12/2012 16:55
    הגב לתגובה זו
    6 1
    2 מניות במחיר רצפה שבקרוב הפתיל ישתחרר ואי אפשר יהיה לעצור בעדן-כלל ביו תעודת סל בתחום הביומד. אולטרה אקוויטי מתהווה ליות תעודת סל של רשיונות נפט ושל חברות בנות עם קופה גדולה מאוד שבעצמן ייכנסו לתחומים מעניינים. נסחרת היום ב-13.1 צפי לשער 39 תוך שנה מהיום לדעתי.
    סגור
  • 10.
    נהדר, הזדמנות נהדרת למכור את המניות. (ל"ת)
    rulr 08/12/2012 15:34
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 9.
    בבילון מחר 6% עליה
    עדן 08/12/2012 15:28
    הגב לתגובה זו
    11 11
    ניתמכה יפה ביום חמישי עם סגירה משכנעת
    סגור
  • 8.
    ביוליין טיסה נעימה
    גולדי 08/12/2012 15:27
    הגב לתגובה זו
    7 5
    בעיקבות הידיעה על גיוס החולים ע"י איקריה
    סגור
  • אני חוזר בדבריי ששיקרת,את צודקת,יצאה כתבה בחו"ל על גיוס
    לגולדי 08/12/2012 17:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חולים והרחבה של הניסוי של איקריה ומישהו העלה אותו באחד הפורומים(לא אזכיר את שמו), מחר כנראה תצא במאיה הודעה של ביוליין או בצאת השבת ומחר השמיים הם הגבול
    סגור
  • תפסיקי לשקר,לא יצאה שום הודעה במאיה,גם בלעדייך היא תעלה
    לגולדי 08/12/2012 17:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ביוליין לא צריכה שקרנים כמוך שממציאים הודעות-זו החברה הכי חזקה מבחינת פוטנציאל בת"א והסבלנות תנצח, המנייה תעלה 100% בשלושת החודשים הקרובים עם ההודעות וההסכמים בקנה ולכן יש להיות סבלניים. בקשר לשטות שכתבת למעלה, זה לא יפה ולא מכובד לשקר על אנשים, איקריה בקרוב אולי תעשה זאת אך כרגע אין הודעה
    סגור
  • 7.
    רציו
    איתן 08/12/2012 14:42
    הגב לתגובה זו
    28 6
    הודעות חיוביות לרציו והשותפים. עליות חדות בפתח , כמה אפשר להחזיק את המניה למטה ? הרי ברור לכולם שזה עניין של זמן עד שמראה את רציו נסחרת סביב שערים 65-70 . לדעתי האישית , עד חודש פברואר תגיע לשם. כמובן שאישור וועדת צמח ופרטים על רשיון "גל" ייתנו דחיפה חזקה קדימה. זו מנייה שחייבת להיות בכל תיק השקעות של סוחר ובכל בית השקעות שמכבד את עצמו. זה אינטרס של מדינת ישראל בסופו של דבר ייקבלו כסף מהגז ואולי גם מהנפט,,, . שבוע טוב ומוצלח לכלום חג חוכה שמח
    סגור
  • רציו
    עדי 08/12/2012 17:28
    הגב לתגובה זו
    9 2
    איתן שיכנעת אותי
    סגור
  • 6.
    מלאנוקס
    חזאי 08/12/2012 14:31
    הגב לתגובה זו
    21 7
    דעתי האישית בלבד, מקווה שחזינו בסופה של סערה שפקדה אותנו המשקיעים לגבי מניית מלאנוקס. מקווה שמעכשיו והלאה הכיוון יהיה חיובי וצפונה. אני אשמח לקבל תגובות לגבי מניית מלאנוקס והסבר מניח הדעת לגבי הירידה האחרונה (אני לא קונה את סיפור השמועה). נשמע לי קצת לא מקצועי בעולם של שוק ההון להוריד מנייה בעשרות אחוזים רק על סמך שמועה זדונית. אני מצפה לשנת 2013 לפריצה מעלה של מלאנוקס ודעתי האישית שזה יהיה קרב ענקים בין אינטל למאלנוקס על סכום האפס כלומר אחת מהן תצא מהמשוואה לקראת סוף 2013 ואם זה יהיה מלאנוקס זה יהיה רק בגלל שאינטל תרכוש אותה. (חברה גדולה אין מה לעשות). אם לא מלאנוקס תהפוך לחברה בעלת שם עולמי! חברה שיש לה טכנולוגיה מתקדמת על פני שאר החברות וזה תחום העיסוק שלה הכיוון שלה חייב להיות ירוק ובעשרות אחוזים בגלל גידול תעבורת המידע, אחסנה, אינפורמציה וכו ובגלל השימוש ההולך וגובר באינטרנט בסמרטפונים, טאבלטים מחשבים ניידים, טלוויזיות חכמות. מישהו צריך לספק תשתית נוחה ומהירה לעברת כמות הנתונים הבלתי נגמרת. נמצאת חברה אחת וזאת מלאנוקס. אז קדימה, אייל ולדמן אמר מכירות מליארד דולר.... מאמין לו!
    סגור
  • תנתק את הרגש מערך המניות
    co007 08/12/2012 18:50
    הגב לתגובה זו
    2 5
    כול מה שאמרתה נכון, חבל רק שהספקולנטים מנווטים את דרכם בדרך שונה. אפשר לתת לך מספיק דוגמאות לאורך שנים של הרצת מניות לשני הכיוונים. בסופו של יום בזמן שמרוויחים להתחיל לממש.
    סגור
  • כל מילה זהב חנוכה שמח (ל"ת)
    מלי 08/12/2012 18:35
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • ביום ה אמרתי שמלנוקס לקראת עליות.
    oraemunna 08/12/2012 17:24
    הגב לתגובה זו
    4 8
    דעתי על מלאנוקס שונה משלך. אינני רואה בה חברת חלום. לעומת זה, המניה לדעתי אמורה לעלות. כמה? אני לא יודעת לאמר. את העליות הנאות שיהיו בה יש לנצל על מנת לברוח ממנה. זו חברה עם בעלים חמדן שהופך לחזירון.
    סגור
  • 5.
    אופציה 4 של הזדמנות...
    דודו 08/12/2012 14:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מישהו יודע מה קורה עם האופציה??
    סגור
  • גל, ישי.
    עמוס. 09/12/2012 01:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האופציה תעלה מאות אחוזים , אם עד סוף החודש נישמע בנוגע לראשיון גל ואם תבוא הודעה,שקידוח ,ישי, הוא בגדר תגלית של גז משמעותית מאוד. !!!
    סגור
  • לא. תהיה הארכה
    שווה אפס 08/12/2012 19:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האופציה תפקע וזהו
    סגור
  • באופ 5 והארכה עד סוף 2013 בהצלחה!!!!! (ל"ת)
    אופ4 תוחלף 09/12/2012 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    שבוע שעבר אמרתי
    חברים 08/12/2012 14:06
    הגב לתגובה זו
    8 1
    שיש לי מקורב ומה שאמר לי יצא בדיוק מדהים והפעם אני אומר לכם שיש בנטע של רציו נפט ורציו טטוס האוסטרלים לא היו נכנסים אם לא היה נפט וכמות גדולה יותר של גז שבוע טוב
    סגור
  • 3.
    מניות הבנקים
    tczo 08/12/2012 13:53
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מניות הבנקים, ובמיוחד דיסקו, ייהנו מאווירה חיובית על-רקע העליות במגזר הפיננסי בוול סטריט ביום ששי: JPM עלתה 2.5%, ותעודת הסל BKX רשמה עליה של מעל אחוז.
    סגור
  • 2.
    עליות עד סוף השנה במיוחד רציו ביג משביר ועוד רבות (ל"ת)
    יובי 08/12/2012 13:19
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 1.
    נובל אנרג'י עלתה 6.5 ביומים לשיא של 101.45 דולר
    אבי 08/12/2012 13:00
    הגב לתגובה זו
    23 2
    המשמעות שותפויות לוויתן צריכות לעלות בהתאמה ! הם שותפות באותה תגלית ענקית !
    סגור