יונס תוקף חזיתית: "מי שמפתח דיגיטל כאלטרנטיבה לבנקאי - פוגע בלקוחות"

מנכ"ל מזרחי פותח חזית מול מנכ"לית לאומי, רקפת רוק עמינח, שאמרה השבוע כי "הבנק רואה בבנקאות אינטרנטית יעד אסטרטגי"
אלי יונס רקפת רוסק-עמינח, צילום: אילוסטרציה; רון קדמי
"מי שמפתח את הערוצים הדיגיטליים כאלטרנטיבה לשירות בנקאי מחויב ואנושי ומנתק את הלקוחות מהבנקאי האישי שלהם - פועל בניגוד לטובת לקוחותיו" כך אמר אלי יונס, מנכ"ל בנק מזרחי טפחות -0.15% מזרחי טפחות 6,490 -0.15% מזרחי טפחות בסיס:6,500 פתיחה:6,532 גבוה:6,549 נמוך:6,478 תמורה:10,414,409 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: במפגש עם סטודנטים במרכז הבינתחומי בהרצליה.

בדבריו אלו תוקף למעשה יונס את את השירות החדש שהשיק בתחילת השבוע בנק לאומי +0.75% לאומי 2,147 +0.75% לאומי בסיס:2,131 פתיחה:2,137 גבוה:2,155 נמוך:2,137 תמורה:44,340,379 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: - "לאומי טוטאל דיגיטל", שירות שיאפשר ללקוחות הבנק לקבל שירותי בנקאות באינטרנט באופן מלא, כאשר הוא מציע חשבון ללא עמלות עו"ש בדיגיטל.

עם השקת השירות החדש אמרה רקפת רוסק עמינח, מנכ"ל לאומי כי "לאומי רואה בבנקאות אינטרנטית יעד אסטרטגי והוא פועל בנחישות לקידומו. לאומי טוטאל דיגיטל נתפר בהתאמה מלאה ללקוחות בעלי העדפה לתקשורת באינטרנט ובסלולר, הממעטים בפעולות בנקאיות מורכבות. לקוחות לאומי טוטאל דיגיטל מקבלים בדיוק את מה שהם צריכים, ואינם נדרשים לשלם על מה שאינם צריכים".

שתי תפיסות שירות הפוכות

לדברי יונס, "ישנן היום במערכת הבנקאית שתי תפיסות שירות הפוכות: האחת יוצאת מהשאלה – מה טוב לבנק, ושולחת את הלקוח לטפל בעצמו בערוצים הדיגיטליים, והשניה שלנו - שעושה מה שטוב ללקוח, ומהדקת את הקשר בינו לבנקאי האישי שלו".

"ההתפתחות הטכנולוגית בעולם הבנקאות בהחלט חשובה, אבל אסור לבלבל את היוצרות: לב ליבו של השירות הבנקאי היה ונשאר בנקאי, בשר ודם, המכיר אישית את הלקוח על צרכיו והעדפותיו, ומסייע לו באופן פעיל ויזום בניהול פעילותו הפיננסית. מי שמפתח את הערוצים הדיגיטליים כאלטרנטיבה לשירות בנקאי מחויב ואנושי ומנתק את הלקוחות מהבנקאי האישי שלהם, פועל בניגוד לטובתם של לקוחותיו", אמר אלי יונס.

הוא ציין, כי הבנקאות ההיברידית של מזרחי-טפחות אומנם משתמשת בפלטפורמה הטכנולוגית – שבחלקה כוללת יכולות ייחודיות שפיתח הבנק עבור עצמו, אבל לא כדי להרחיק את הלקוחות, אלא כנתיב המוביל אותם ישירות לבנקאי האישי שלהם. "הערוצים הדיגיטליים במזרחי-טפחות נועדו לסייע ללקוח ולבנקאי האישי שלו בסניף, לנהל מערכת יחסים יומיומית, בנוחות מרבית ובזמינות אופטימלית, במגוון דרכים ואמצעים".

מנכ"ל מזרחי-טפחות הוסיף, כי הוא בהחלט מכיר בנחיצותם של צעדי התייעלות במערכת הבנקאית, אבל יעילות נעשית תוך כדי צמיחה ולא על גב הלקוחות. "אדרבא", אמר יונס, "מזרחי-טפחות השקיע ב-2011 עשרות מיליוני שקלים בפיתוח טכנולוגיה חדשנית ובהרחבת כוח האדם בסניפים על מנת לקרב את הלקוחות לבנקאים האישיים שלהם, ובה-בעת ממשיך להיות הבנק היעיל בישראל, תוך שיפור מתמשך ביחסי היעילות של הבנק".

תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    המערכת הממוחשבת שלהם מפגרת
    לקוח של מזרחי 05/12/2012 17:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני שבוי שם כי יש לי IRA שם . המערכת הממוחשבת שלהם מפגרת מאד (לעומת דיסקונט שאני גם מכיר) אז אין להם ברירה אלא להיות היברידים
    סגור
  • 11.
    יונס דואג לדיווידנדים שלו על חשבון העמלות שלנו-שיעוף כב (ל"ת)
    רענן 05/12/2012 16:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    מדבר מי שמשלם לעובדים שכר רעב ולוקח לעצמו מליונים (ל"ת)
    איש רע וגועלי 05/12/2012 16:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    כל הכבוד ללאומי, סוף סוף בנק שבאמת דואג ללקוח
    עמרי 05/12/2012 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל לשלם עמלות מיותרות בגלל שצריך לממן עובדים לא חיוניים, ולזה צריך להוסיף את התנאים הסוציאלים המפליגים העובדים, אז שאדון יונס לא יעבוד עלינו הוא יושב עם משכורת שמנה ואם הוא רוצה לדאוג לאזרח הקטן שייתחיל בלקצץ אצלו במשכורת או שפשוט לא יגיב, כי זה דבר מבורך.
    סגור
  • באמת דואגים ללקוח שם - כמה שילמו לך בשביל הטוקבק הזה? (ל"ת)
    צפריר 05/12/2012 18:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    בתור לקוח של לאומי אני חייב להגיד
    לקוח 05/12/2012 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאני לא אוהב את הרעיון
    סגור
  • 7.
    הלקוחות נפגעים שלוש פעמים:
    חי במינוס 05/12/2012 12:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העמלות הגבוהות התורים הארוכים ושכר המנכלי'ם של הבנקים. עם המחשב אין לי בעיות
    סגור
  • ועם מי תדבר שתהיה בעיה במחשב? (ל"ת)
    טומי 05/12/2012 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    ל 2 - ומה עם המשכורת של העובדים בלאומי שעכשיו יהיו מיות
    אבטלה 05/12/2012 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מיותרים?
    סגור
  • אם כל החזירים בהנהלת הבנק שמקבלים מיליונים יוותרו על
    יובל 05/12/2012 13:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    10 אחוז מהמשכורת שלהם ויתנו לעובדים הפשוטים הם לא יהיו מיותרים,אולי זה ידרבן את העובדים לתת שירות יותר טוב בסניפים.
    סגור
  • 5.
    לתת ללקוחות להחליט בעצמם
    צפונית 05/12/2012 12:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש כאלה שמתאים להם לפעול באמצעות הטכנולוגיה ויש כאלה שצריכים בנקאי. למה לא לתת ללקוחות להחליט לבד? למה לקבוע שהם חייבים לפעול בדרך מסוימת? אני אישית מאוד שמחה שתהיה גם אופציה דיגיטלית. כל הכבוד לבנק הלאומי על היוזמה!
    סגור
  • 4.
    מפחד רק על המשכורת החזירית שלוקח מפחד שהעמלות ירדו חזיר (ל"ת)
    טוני 05/12/2012 12:17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 3.
    נכון, מסכימה איתו
    חצופה 05/12/2012 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הרי המטרה של לאומי היא בסופו של דבר לחסוך- ובגלל זה הם רוצים להתעלם מהלקוחות.
    סגור
  • 2.
    מי שחזיר ולוקח משכורת של מיליונים גם פוגע בלקוחות
    יובל 05/12/2012 12:09
    הגב לתגובה זו
    6 1
    עדיף אינטרנט בלי חזירים
    סגור
  • כי פשוט המנהלים שם בלאומי מרווחים שכר מינימום (ל"ת)
    צא מהסרט 05/12/2012 18:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    החוכמה היא באמת לשלב בין הטכנולוגיה לבין הקשר האנושי (ל"ת)
    יובל 05/12/2012 11:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור