סגירה מעורבת: המעו"ף עלה 0.4%, מניית מלאנוקס איבדה עוד 1.7%

ת"א 75 איבד 0.2%. לייבפרסון נפלה 6.9%. מלאנוקס השלימה צניחה של כ-45% מהשיא בספטמבר. בסט פיול צללה 83.4%. הגירעון זינק ל-4.2% מהתמ"ג
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
המדדים בבורסה בתל אביב סגרו במגמה מעורבת תוך נטייה לעליות שערים. רוח גבית מהעולם תמכה במשך מרבית שעות המסחר בשוק המקומי. בזמן שמניות הבנקאות והביטוח תמכו בעליות, העיבו על המסחר בת"א מניות הטכנולוגיה ובראשן מלאנוקס ולייבפרסון.

מדד המעו"ף התחזק ב-0.44% ל-1,230 נקודות, מדד ת"א 75 סגר בירידה של 0.2%, מדד הבנקים טיפס 0.3% ומדד הביטוח עלה 1.1% לעומת זאת הבלוטק נפל 0.6%. מחזור המסחר היה נמוך יחסית והסתכם ב-761 מיליון שקל. בשוק המניות בלטו לשלילה מניות {מלאנוקס} שהובילה את המחזורים ואיבדה 1.7%, לייבפרסון +1.13% לייבפרסון 5,642 +1.13% לייבפרסון בסיס:5,579 פתיחה:5,549 גבוה:5,660 נמוך:5,549 תמורה:542,310 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 6.8%, אפליי -4.38% אפליי 340.3 -4.38% אפליי בסיס:355.9 פתיחה:355.9 גבוה:364 נמוך:338 תמורה:106,129 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 85%. בצד החיובי בלטו {פריגו} עם עלייה של 2.4%, דיסקונט +0.59% דיסקונט 1,028 +0.59% דיסקונט בסיס:1,022 פתיחה:1,025 גבוה:1,029 נמוך:1,014 תמורה:23,208,778 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה 2.4% ו טבע -1.06% טבע 6,265 -1.06% טבע בסיס:6,332 פתיחה:6,400 גבוה:6,400 נמוך:6,252 תמורה:19,319,540 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הוסיפה 1.8%.

גירען של 4.2% מהתוצר

נתונים שפורסמו היום מצביעים על כך ש המצב הפיננסי של ישראל החמיר בשנה האחרונה. בחודש נובמבר הסתכם הגירעון הממשלתי בכ-3 מליארד שקל כאשר הגירעון בתקציב הממשלה מתחילת השנה גדל ל-25.9 מיליארד שקל, 7.6 מיליארד שקל מעל לצפי של התקציב המקורי.

המסחר בעולם

באירופה נרשמות בשעה זו עליות שערים לאחר שמדד מנהלי הרכש של גוש האירו הצליח לרשות התאוששות קלה בנוסמבר ולטפס משפל של 40 חודשים. היום צפוים להתחדש דיוני התקציב באירופה. האירו ממשיך להתחזק כנגד הדולר ונסחר ברמה של 1.312 דולר, שיא של שבעה שבועות. אירופה מקבלת רוח גבית גם מכיוונה של וול סטריט, שם מאותתים החוזים על עליות קלות בפתיחת המסחר. הדאקס עולה ב-0.2%, הפוטסי והקאק עולים ב-0.3%.

הבורסות באסיה רשמו היום עליות חדות אותן הובילה הורסה הסינית שזינקה ב-2.9%, שם הכריז מנהיגה החדש של המפלגה הקומוניסטית שיפעל לקידום תהליך העיור. בנוסף בלט בסין סקטוב הביטוח לאחר שדווח כי HSBC מוכרת את חלקה בחברת הביטוח הגדולה ביותר בסין, פינג אן למיליארדר תאילנדי בתמורה ל-9.4 מיליארד דולר. המדד האיזורי טיפס לשיא של שבעה חודשים. מדד ההאנג סנג זינק ב-2%. עליות מתונות יותר נרשמו ביפן (0.4%+) ובדרום קוריאה (0.6%+).

וול סטריט ננעלה אמש בנטייה לירידות כאשר יום המסחר הושפע ממה שנראה כמבוי סתום במשא ומתן בין הרפובליקנים והדמוקרטים בנוגע לצוק הפיסיקלי. בסיכום יומי, מדד הדאו-ג"ונס איבד 0.1%, מדד ה-S&P500 נחלש 0.17% ומדד הנאסד"ק השיל 0.17% מערכו.

מניות במרכז

אפריקה ישראל שבשליטת לב לבייב רוצה להקדים תשלום חוב של 600 מיליון שקל למחזיקי האג"ח. מדובר בתכנית שהוביל המנכ"ל הקודם, איזי כהן, שמטרה לנצל את יתרות המזומנים של אפריקה -4.09% אפריקה 16.4 -4.09% אפריקה בסיס:17.1 פתיחה:16.7 גבוה:17.3 נמוך:16.2 תמורה:225,639 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לטובת חיסכון בעלויות מימון עתידיות.

חברות הסלולר פרטנר +3.34% פרטנר 1,670 +3.34% פרטנר בסיס:1,616 פתיחה:1,650 גבוה:1,674 נמוך:1,623 תמורה:6,277,392 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו סלקום +1.63% סלקום 2,686 +1.63% סלקום בסיס:2,643 פתיחה:2,685 גבוה:2,716 נמוך:2,633 תמורה:4,345,456 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרו ברקע למלחמת המחירים בענף. חברת הוט מובייל הנמצאת בבעלות {הוט} חתכה את מחיר חבילת הסלולר ללא הגבלה ל-49 שקלים ובכך נותנת מענה למהלך האחרון שביצעה גולן טלקום. ההטבה הינה למשך שישה חודשים בלבד למצטרפים דרך האינטרנט. מלחמת מחירים בענף הסלולר

קידוח "ים 3" החל השבוע מול חופי אשדוד. לידי Bizportal הגיעו תמונות ראשונות של אסדת ה-Atwood Beacon אשר מתוכננת להגיע למטרת נפט בעומק של עד 5,800 מטר. חברות שמן נפט וגז -0.87% שמן נפט וגז 194.3 -0.87% שמן נפט וגז בסיס:196 פתיחה:193 גבוה:193 נמוך:190 תמורה:560 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו פטרוטקס יהש -1.27% פטרוטקס יהש 93 -1.27% פטרוטקס יהש בסיס:94.2 פתיחה:94.2 גבוה:97 נמוך:93 תמורה:508,588 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מחזיקות את הזכויות ברישיון. הדבר הבא

חברת אלביט מערכות -0.32% אלביט מערכות 44,270 -0.32% אלביט מערכות בסיס:44,410 פתיחה:44,400 גבוה:44,400 נמוך:44,030 תמורה:16,392,959 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קיבלה הזמנה מתעשייה אווירית (תע"א) בהיקף של 40 מיליון דולר. במסגרת העסקה תספק חברת הבת "אלאופ" תספק מצלמת חלל אשר תותקן בלווין הצילום Optsat 3000 המיועד לאיטליה. החוזה יתפרס על פני 3.5 שנים. שיתוף פעולה כחול לבן

חברת גוליבר +10.54% גוליבר 801.2 +10.54% גוליבר בסיס:724.8 פתיחה:790 גבוה:805 נמוך:790 תמורה:53,289 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מנסה לגייס היום מהמשקיעים 4.5 מיליון שקל. חברת הנפט הפעילה מדף לגיוס הסכום ובמסגרתו מצפה החברה לפרוע חלק מיתרת החוב שלה לחברת {מולודן} בהיקף של 1.7 מיליון דולר. לידיעה בהרחבה

מניית השלד אפליי -4.38% אפליי 340.3 -4.38% אפליי בסיס:355.9 פתיחה:355.9 גבוה:364 נמוך:338 תמורה:106,129 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאליו נכנס נועם לניר עם השקעה של 10 מיליון שקל בתמורה לשליטה, צללת היום בכ-85%. אתמול זינק שווי השלד למחיר הזוי של 1.3 מיליארד שקלים וזאת בהשפעת מרכיב ענק של אופציות - היום הגיעה ההתרסקות. צפו בהסבר לטירוף היומי
תגובות לכתבה(61):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    לכול הבבילונצ'יקים,מלאנוקסים ופרוטליקסים
    co007 05/12/2012 16:33
    הגב לתגובה זו
    1 6
    למרות העליות חטפתם ואחד שטוזה. לא נורא מחר יום חדש, לפי איך שאירופה מתנהלת וארה"ב. היום יסגר שם באדום . מה שישפיע ובגדול על ת"א. להתראות מחר עם מצב רוח טוב.
    סגור
  • הב הב הב הב כלב נובח אינו נושך.....
    סוס לבן 05/12/2012 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שאמרתי ובכך אני סוגר את הסיפור לגבי מלנוקס ובבילון רק הזמן ידבר... נפגש בעוד 3 חושדים.
    סגור
  • 35.
    לא נותנים לבורסה לעלות (ל"ת)
    גל 05/12/2012 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    מלונקס-לצערי עוד תעבור ימים רבים ללא שינה (ל"ת)
    ליוסף המספר 05/12/2012 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    בבילון ומלאנוקס
    אבי חיימוב לסוס לבן 05/12/2012 15:08
    הגב לתגובה זו
    3 7
    שתי המניות עשו סביב 200 אחוז ויותר,ויחתכו הלאה. מוכן להתערב על כך,וימים יגידו,מאלונקס מנופחת מאד,ושוה במיקרה הטוב 50 דולר, בבילון מסיבות אחרות תחתך,יעד בנסד"ק דחיית הנפקה,ביטול דיבדנדים,ועוד ועוד,מכפיל גבוה. לא מבין בשוק?חכה ותיראה. ותתינצל
    סגור
  • לא מדויק. שווי שןק של מלאנוקס גבוה בהרבה מעכשיו
    עורב 05/12/2012 15:27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    החברה פותחת מפעלים, מגייסת עובדים, פונה לשווקים עצומים . הנפילה היא ניעור ידיים. גם תחרות- תיקח זמן, ולא יהיה קל להתחרות בחברה שזה המוצר שלה מאז ומעולם והיא מובילת שוק. היא בסך הכל צנחה אחרי הדוח הקודם כי המנכל היה זהיר. בבילון- לא יודע, אני מניח שההנפקה תתבצע. לחברה הכנסות היסטריות, מודל ברור, והיא גדלה. זה מה שאני יודע
    סגור
  • תן לזמן לעשות את שלו... (ל"ת)
    סוס לבן 05/12/2012 15:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 32.
    אסד-בבקשה זרוק טיל כימי
    עורבנית 05/12/2012 14:30
    הגב לתגובה זו
    2 3
    וואי וואי איך השורטים יטוסו למעלה, הם יהיו אפילו מהירים יותר מהטילים של אסד
    סגור
  • מטורפת אחת פסיכית אחת את יצאת מדעתך צריכה אישפוז דחוף (ל"ת)
    אליעזר לוי 05/12/2012 19:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 31.
    למשקיעים ברציו,ישראמקו,דלק"ד ואבנר חיזקו ואימצו!
    יעקב 05/12/2012 14:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מניות בטון עם תגליות מוכחות ביד שאותותו זרם הכנסות אדיר,ממליץ להמתין הסיכון שואף לאפס,אז מי שלא בספקולציות עוסק,יקבל פנסיה ענקית לכל החיים!
    סגור
  • טען עוד
  • 30.
    רציו
    רציו 05/12/2012 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לחינם אומרים למכור בהודעה עכשיו גם רוצים להנפיק צריך מיליונים רבים לפיתוח
    סגור
  • 29.
    עליות לפניי התרסקות כואבת , אין קונים בשוק (ל"ת)
    המזהיר 05/12/2012 12:58
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 28.
    מלאנוקס-אני לא נירדם בלילה, 18,000 ש"ח התאדו לי בחודש,
    יוסף המספר 05/12/2012 12:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    למה כל הזמן אנליסטים מנסים להוריד אותה? כדי לקנות בזול או שבאמת היא מנופחת יחסית לשער שלפני הצניחה הראשונה שקניתי בשער 43,000?
    סגור
  • חבר לצרה
    מלאנ 05/12/2012 16:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני גם קניתי אותה ב 100 דולר כלומר 39200 הבעיה שאנחנו לא יודעים לחתוך הפסד ואז אוכלים אותה ב 50 אחוז אני לא קונה ולא מוכר אותה אני חושב אחרי הרבעון הזה היא תחזור לעלות לכיוון ה 100 דולר כי ברבעונים של הראשון והשני של 2013 היא תפתיע ביום 50 אחוז אל תשכח שכרגע יש הרבה שורטים על המניה אבל היעד הוא 140 דולר וולדמן אמר שגם ב 140 דולר הוא לא מוכר את החברה יהיה בסדר סבלנות עוד יהיה מכירות של מילאירד דולר בשנה נקווה לטוב
    סגור
  • 27.
    מלנוקס זבל של מניה.
    פודל לעורב 05/12/2012 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הבורסה מגמגמת בימים האחרונים .נוסעת בניוטרל אני מוכרת מלקוסי ויוצאת מהבורסה.
    סגור
  • 26.
    ירידה, מחזורים קטנים , אולי לפני הפוך ?? (ל"ת)
    בונוס 05/12/2012 12:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • זה השקט שלפני הסערה 2013 מתקרב (ל"ת)
    בונוס לא לפספס 05/12/2012 13:16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 25.
    אני לרגע לא מתחרטת שמכרתי אתמול בבילון בהפסד
    אחת שמבינה א 05/12/2012 12:34
    הגב לתגובה זו
    5 9
    של 100 שקלים בלבד. המניה כרגע עושה תיקון קטן אבל המגמה שלה למטה, היא תגיע לשער 2300, בקשר למלאונקס, זה כבר הימור, זה לא ידע, האם כדאי להמר עליה? אני חושבת שכו, אקנה ב5000 שקלים ואם במידה ותרד עוד הרבה אמשיך לחזק, תיקון למעלה היא תהיה חייבת לעשות אבל השאלה היא רק מתי. עשיתי טעות גדולה בקשר לדיסקונט, אני המלצתי עליה הרבה זוכרים?.. כתבתי לכם שהדוחות שלה יהיו מצוינים, אני קניתי ומכרתי מיד ב4% רווח בלבד, אם הייתי ממתינה להיום היה לי למעלה מ10% רווח, אני אחת שמבינה הרבה בתחום שוק ההון אבל אני מודה שלעיתים אני עושה שטויות אבל זה גם חלק מן המשחק, עוקבת גם אחרי רציו, שער 30 שווה קנייה בהחלט. אז זהו בינתיים, שיהיה יום נעים ומהנה.
    סגור
  • אל תתיחסי לכל מביני הענין במרכאות לא נורא יש יום ויש יו (ל"ת)
    אליעזר לוי 05/12/2012 19:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עשיתי לך לייק! (ל"ת)
    יוסף המספר 05/12/2012 13:02
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • עכשו תראה כמה יסמנו לך באדום, זה ממש משעשע אותי (ל"ת)
    אחת שמבינה א 05/12/2012 13:29
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • עושה הרושם שאת ממש לא מבינה...
    סוס לבן 05/12/2012 14:09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מיום ליום את מוחיכה כמה את לא מבינה בכלל!!! ואם את מציינת שאת בהפסד של 100 ש"ח זה נראה כאילו את סוחרת בקלפים של גולסטאר (שזה ממש רדוד אם לא הבנת!!!) ולא במניות, והמלצותיך שוות כמו החזיונות של אדון זרזיף!!!! והמבין יבין, בקיצור את ממש רדודה וירית לעצמך ברגל עכשיו
    סגור
  • 24.
    אינטר תעשיות-מציאה
    אנונימי 05/12/2012 12:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחת החברות הבודדות שנסחרת עמוק מתחת שווי מזומנים שלה.רווחית בעקביות.מחלקת דיבידנד יפה.מתפתחת לתחום הפוטו וולטאי.לא לחינם קרן פימי פה.המניה סחירות דלילה כי במחיר הזה אין מוכרים מלבד עושה שוק.תוכנית חסכון עם תשואה של 50-100 אחוז
    סגור
  • 23.
    קניות ומכירות גדולות יחסי
    אקס טי אל 05/12/2012 12:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש למישהו מידע או ניתוח של המניה
    סגור
  • 22.
    בבילון
    המשוכנע 05/12/2012 11:47
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ממשיך לאסוף - בהזדמנות . רק סבלנות.
    סגור
  • 21.
    די מדיקל חתמה על הסכם לתקופה של 3 שנים אשר כולל בתוכו י
    נירו 05/12/2012 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    די מדיקל חתמה על הסכם לתקופה של 3 שנים אשר כולל בתוכו יעדי מכירות שנתיים וכמויות מינימום. אפרי ארגמן: "אנו פועלים להשיג הסכמי OEM והזדמנויות למכירה בהיקפים גדולים"
    סגור
  • 20.
    משהו קורה בדימדיקל אופציה4 לקראת טיסה ל-100 (ל"ת)
    נירו 05/12/2012 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    סוריה וטיל הכימי שיוריד את הבורסה לקרשים.
    עורבנית 05/12/2012 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 6
    אני אומרת לכם המצב עומד לצאת מכלל שליטה.אסאד בלחץ אין לו שדה תעופה ואני מקווה שהוא ילך על כול הקופה.בהצלחה ויום אדום לכולם.
    סגור
  • הזבל חזר יצא מהבונקר של אוכלי הנבלות בדחייה בביירות (ל"ת)
    dor 05/12/2012 11:42
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 18.
    אתם לא מבינים
    אבי חימוב 05/12/2012 11:09
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ראו קורלציה בין בבילון למלונקס, שתי המניות ניראות רע,ראו הוזהרתם,מאלנונקס תתקן,ותיחתך ל 50 דולר,שזה גם יקר.
    סגור
  • איך בדיוק הגעת למסקנה הזאת?????
    סוס לבן 05/12/2012 12:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה הקשר בין שתי המניות רק אלוהים יודע..... איך בדיוק הגעת למסקנה העלובה הזאת, עושה רושם שאתה חובבן קטן שאין לו שום שמץ בעולם המניות... המניות יורדות כל אחת על רקע אחר, הדבר הכי חכם שניתן לקבוע בוודאות לגבי שתי המניות הללו הוא שזו ללא ספק ה ז ד מ נ ו ת קניה חזקה!!!!!
    סגור
  • 17.
    בת ים
    זיו 05/12/2012 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה לגוליבר? מישהו מוכן להסביר???
    סגור
  • גוליבר בהנפקה לפי תשקיף מדף - 18 אג' למניה
    מוש השור 05/12/2012 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש כתבה פה בביזפורטל
    סגור
  • 16.
    פלוריסטם קיבלה המלצה באתר סיקינג אלפא
    טוני 05/12/2012 11:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ל8 דולר
    סגור
  • 15.
    יש סיכוי שהזדמנות היא היא הרציו הבאה
    בא 05/12/2012 10:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון שכבר היו לנו כמה מתמודדות לתואר שכשלו חזק ,אבל הפעם ההסתברות לתגלית יותר גבוה לדעתי .
    סגור
  • 14.
    אולי משהו זוכר מה מצאו בים 3 בפעם הקודמת שקדחו שם
    בא 05/12/2012 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בבקשה לכתוב .די חשוב .
    סגור
  • 13.
    בוקר טוב חברים
    עורב אמיתי 05/12/2012 10:18
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אחרי היום המשמים של אתמול, נקוה לעליות ירוקות היום. מלאנוקס מותחת את עצבינו, אבל עדיין אני אומר- להחזיק ולהחזיק. החברה טובה. הייתי מצפה לאיזה שהוא הסבר הגיוני ממישהו לירידה כזו לא? כשל רציני של מדורי כלכלה . עדיין מחזיק בבילון בכמות קטנה. לשמחתי מחזיק גם באלביט מערכות, ברמי לוי. בקמהדע. מתחיל לשים עין על פריגו. חברה מצוינת. לטבע יש מומנטום טוב בטווח הקצר, אבל לא הייתי קונה אותה, שנה שלמה יכולה לעמוד במקום. גם ביוליין שווה בדיקה. יאללה מלאנוקס, תתחילי לעלות כבר, כי את מורידה את המדד, וזה סתם מרגיז. יום ירוק ומעולה לכולם. הייתם מוכרים או ממשים חלק מרציו??
    סגור
  • לעורב האמיתי ,
    אחת שמבינה א 05/12/2012 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עורב, מאחר ואני אחת שמאוד אוהבת להכיר את הכותבים שמעניינים אותי , סתם שאלה, מה אתה עושה בחיים? ... ספר , בטח יעניין גם את כל הגולשים....
    סגור
  • אני עוסק בנדלן (ל"ת)
    לאחת שמבינה מהעורב 05/12/2012 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • המלצה לגבי רציו - למכור
    מוש השור 05/12/2012 11:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    את מה שתקבל שים 40% הזדמנות ישראלית ו60% טבע. עוד שבוע וחצי אתה תגיד תודה. אם אתה רוצה להמר אידיבי אג"ח ד' - הרגשה שלי שהוא חוזר עם חבילה מארגנטינה.
    סגור
  • נוטה להסכים איתך. נראה לי יתחיל עכשיו גל מימוש ברציו
    עורב האמיתי א. 05/12/2012 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחזור אליה אחר כך.
    סגור
  • ביוליין
    מיקה 05/12/2012 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני עוקבת אחריה בימים האחרונים...היא עולה קצת והמחזורים שם גדלו בימים האחרונים. יש לי הרגשה שאוספים שם סחורה. משהו יודע משהו?
    סגור
  • מלאנוקס תמשיך במסלול למטה
    co007 05/12/2012 11:14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תיקח ואליום להרגע, מכרו לך סיפור על מניה שתעלה עד לרקיע השביעי . פשוט נפלתה למלכודת. כנ"ל לגבי התמימים שרכשו את מניות בבילון ללא הכרה.
    סגור
  • סתום טיפשון החברה הזבל עורבנית שוב מפליצה (ל"ת)
    dor 05/12/2012 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • עורבנית מעלה לך את לחץ הדם....
    co007 05/12/2012 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שמע אתה נפל, לוקח ללב כול שטות שנכתבת. תתחיל להתאזן אחרת תזדקן מהר ולבד........
    סגור
  • צא לעבוד כי אתה רק מפסיד חבללללללללללללללל (ל"ת)
    dor 05/12/2012 12:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 12.
    אין לך מושג שער מתאים50-51 דולר-ניפדש ב1/1/13 (ל"ת)
    רוני ל9 05/12/2012 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 11.
    רק הוא התותח ההפוך
    שלחו לי את גורביץ 05/12/2012 09:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא מאוד מזכיר את עמיר פרץ והמשקפת, מה שלא רואים משם(קרדן אן.וי,אזורים,פלוריסטם,ועוד,ועוד) הכל יוצא הפוך, שלחו אותו עם מניות חדשות שנעשה הפוך(שורט)
    סגור
  • 10.
    שקרדן אן תרד לעוד סיבוב נוסף.
    מניית קארדן 05/12/2012 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם מניית אל על.
    סגור
  • 9.
    מלאנוקס
    tom0802 05/12/2012 08:49
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סיום ניעור ידיים חלשות, הכיוןן צפונה ותודה למוכרים שאפשרו לי קנייה בשערים מצחיקים!
    סגור
  • בורסה זאת רולטה, לא משחק פוקר
    co007 05/12/2012 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה חושב ,אם בהימור יש לך עדיין כלפים מנצחים. אז יש לי חדשות בשבילך המניה תמשיך במסלול למטה.
    סגור
  • 8.
    מלאנוקס לאן?
    חזאי 05/12/2012 08:47
    הגב לתגובה זו
    11 3
    לא ממליץ!! יכול להיות שגופים מוסדיים עושים יד אחת ומנסים להוריד את מחיר המנייה בשביל להשתלט על החברה? אני מצפה מהנהלת החברה שבראשה עומד המנכ"ל אייל וולדמן להוציא הודעה שתרגיע את הפאניקה בשביל ציבור המשקיעים. לא יכול להיות שמנייה כל כך טובה בתא 25 יורדת ב3 ימים יותר מ25%-30%. לדעתי האישית בלבד מלאנוקס מציגה את טכנולוגיה העתיד.. חברה שהיא כמעט מנופול בטכנולוגיה שלה אם שווקים שרק גודלים בצורה מתמידה (הרי הכל עובר לאינטרנט: פלפונים, טלוויזיות חכמות, טאבלטים, מחשבים ניידים וכו) בגלל כמות האינפורמציה שיש באינטרנט ומי שבונה תשתית בצורה טובה חסכונית ומהירה זאת מלאנוקס אז ממש לא מובן לי הירידה החדה במנייה. לדעתי (לגזור ולשמור) מלאנוקס תתאושש מהיסטריה סביבה ויש לה שתי אופציות: 1) אינטל תרכוש אותה במחיר מינימום למנייה של 150$+ 2) היא תתקן בצורה חדה כלפי מעלה. בגלל זה לדעתי שווה להחזיק חזק ולא להתרגש מהסופה שכרגע פוקדת אותנו המשקיעים (להזכיר ב2010 מלאנוקס קרסה גם כן.. באזור ה40-50% ולקח לה 4 חודשים להתאושש).... כי בטווח הארוך לדעתי בלבד מלאנוקס תעשה את אחת משתי הסיטואציות שציינתי .
    סגור
  • 7.
    מדוע אין התיחסות?
    ערן 05/12/2012 08:42
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הן לפגישה של דנקנר בארגינטינה,הן של בעלי האג"ח,נקווה שהם יקבלו את אידיבי במקום הנחש והרמאי.
    סגור
  • 6.
    לא יעזור כלום-לונג. (ל"ת)
    הם בלונג חזק 05/12/2012 08:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    היום נרגיש שראלי סנטה קלאוס מגיע
    עילוי ירוק 05/12/2012 08:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל יום שנמצאים מתחת ל 1230 זו הזדמנות להתחמש לקראת ראלי חג המולד שמתקרב.
    סגור
  • מילים בסלע רק סבלנות 1274 בדרך (ל"ת)
    dor 05/12/2012 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    הכי טובה כעת להשקעה (ל"ת)
    בבילון 05/12/2012 08:33
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 3.
    מה אתם אומרים על אפריקה? שווה לקנות היום? (ל"ת)
    מתעניין 05/12/2012 08:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    מניות להיום: טאואר פלוריסטם ובונוס (ל"ת)
    שלי 05/12/2012 08:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    יאאללה חוזרים לעלות. אקנה פוטים. ממשיכים למעלה (ל"ת)
    אופטימי 05/12/2012 08:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • על תהייה ציני שלא תחטוף באמת (ל"ת)
    dor 05/12/2012 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור