מסכים אדומים בת"א: מדד המעו"ף סגר בירידה של 0.6%; מלאנוקס איבדה 5.9%

ת"א 75 ירד 1.3% בגלל רציו שאיבדה 3.9% ובבילון שנפלה 5.5%. טבע עלתה 1.2%. באירופה - עליות של עד 0.4%
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בת"א נסגר בירידות שערים וזאת למרות מגמה חיובית במסחר באירופה. מדדי המניות והאג"ח המובילים סגרו באדום כאשר את הירידות הוביל מדד הביטוח והבנקים שאיבדו 2.7% ו-1% וכמו כן מלאנוקס שנפלה 5.9% במחזור הגבוה בשוק.

מדד המעו"ף ירד 0.6% ל-1,225 נק' ות"א 75 השיל 1.3%. מדד הגז נפט שזינק אתמול 2.7% בעקבות עסקת וודסייד, נפל 1.8%. מחזור המסחר הסתכם בכ-912 מיליון שקל. המניות שבלטו היו {מלאנוקס} שירדה 5.9%, רציו יהש +1.52% רציו יהש 226.6 +1.52% רציו יהש בסיס:223.2 פתיחה:223.9 גבוה:228 נמוך:222.5 תמורה:3,515,079 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאיבדה 3.9% ו בבילון +3.47% בבילון 149.3 +3.47% בבילון בסיס:144.3 פתיחה:143.2 גבוה:149.3 נמוך:143.2 תמורה:174,446 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שירדה 5.5%. מנגד, טבע +0.16% טבע 5,769 +0.16% טבע בסיס:5,760 פתיחה:5,800 גבוה:5,840 נמוך:5,760 תמורה:23,312,848 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 1.2%

הלחץ הבינלאומי על ישראל ממשיך. גם אוסטרליה זימנה את השגריר הישראלי לשיחת הבהרה על הבנייה בשטח E1 והפלשתינים פנו לאו"ם בבקשה להתערב ישירות בהחלטת ישראל. כמו כן, ישראל ספגה הבוקר מכה נוספת, עצרת האו"ם אישרה הבוקר החלטה שדורשת מישראל לפתוח את מתקני הגרעין שלה לביקורת.

המסחר בעולם

המסחר באירופה מתנהל בטריטוריה החיובית, כאשר גם האירו מתחזק היום ונסחר ברמה של 1.307 דולר, על רקע הערכות של מספר בתי השקעות כי פוטנציאל ההחזר למי שישקיע באירופה גדול יותר מפוטנציאל התשואה בארה"ב. הדאקס עולה ב-0.3%, הפוטסי מטפס 0.1% והקאק הצרפתי קופץ 0.4%.

באסיה הסתיים המסחר במגמה מעורבת לאחר שהבורסות במזרח נטו מוקדם יותר לרדת לאחר שנתונוי מדד מנהלי הרכש שפורסמו אתמול בארה"ב העיבו. הבוקר החליט הבנק המרכזי באוסטרליה להפחית את הריבית ב-0.25% ל-3%, רמת השפל בה היתה הריבית האוסטרלית בשיאו של המשבר הפיננסי ב-2009. מדד שנחאי סגר בעלייה של 0.8% לאחר שמוקדם יותר איבד כ-0.4% ונגע ב שפל רב שנתי חדש . הניקיי נחלש בסיום ב-0.3% וההאנג סנג עלה ב-0.15%.

החוזים בוול סטריט מאותתים על עליות קלות של כ-0.1% לאחר שאמש וול סטריט נעלה ב ירידות שערים בעקבות נתוני PMI חלשים שפורסמו באירופה. גם החשש מה'צוק הפיסקלי' המשיך לתת את אותותיו בשוק. מדד ה-S&P500 השיל 0.5% ומדד הנאסד"ק ירד 0.2%.


מניות במרכז

השותפות בקידוח לוויתן, {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש +0.83% דלק קידוחים 983 +0.83% דלק קידוחים יהש בסיס:974.9 פתיחה:974.2 גבוה:986.2 נמוך:967.1 תמורה:6,183,047 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו רציו יהש +1.52% רציו יהש 226.6 +1.52% רציו יהש בסיס:223.2 פתיחה:223.9 גבוה:228 נמוך:222.5 תמורה:3,515,079 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התממשו לאחר שזינקו אתמול ברקע ל כניסתה של הענקית האוסטרלית וודסייד להשקעה בשיעור של 30% מהקידוח. לאחר שלל ההמלצות ועידכוני האנליסטים המניות ממשיכות לרכז עניין ומתממשות במסחר. Bizportal ערך ניתוח של המספרים שמאחורי העסקה .

מניית {מלאנוקס} נפלה ברקע להשלמת פער ארביטראז'. המניה שזינקה במאות אחוזים ב-2012 רשמה נפילה של כ-40% מהשיא של תחילת חודש ספטמבר. כשל שוק או פאניקה במלאנוקס? .

בבילון +3.47% בבילון 149.3 +3.47% בבילון בסיס:144.3 פתיחה:143.2 גבוה:149.3 נמוך:143.2 תמורה:174,446 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה גובה לאחר שהאנליסט של בנק אגוד, בני דקל, כתב כי "ישנו חשש שהאמריקנים לא יתנו לבבילון שווי סחיר גבוה יותר מישראל" והזהיר כי "אם הנהלת בבילון תחליט לבטל את ההנפקה משיקולי שווי יתכנו ירידות חדות במניה". עם זאת, מחיר היעד שלו למניה לטווח ארוך נשאר במרחק עצום של 170% מעל מחיר השוק. מה חושב עכשיו בני דקל על בבילון?

פרטנר -0.19% פרטנר 2,114 -0.19% פרטנר בסיס:2,118 פתיחה:2,107 גבוה:2,120 נמוך:2,103 תמורה:2,239,886 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זכתה היום להקפצת המלצה בשתי דרגות מ' ל'קנייה' מכיוונו של חיים ישראל, הטלקום של מריל לינץ' שחושב שרכישת פרטנר על ידי סבן משנה את כללי המשחק וחושב כי העיסקה נעשתה בעיתוי טוב מאוד. ישראל מונה 4 סיבות למה כדאי להשקיע עכשיו בפרטנר, ובהן גם הסיכוי שתחזור לחלק דיבידנדים. לדעתו שווי המניה בתוספת תשואת הדיבידנד יעלה ב-26%. מריל לינץ' חמים על פרטנר , לעומת פרטנר שעולה, המתחרה סלקום -1.08% סלקום 3,494 -1.08% סלקום בסיס:3,532 פתיחה:3,501 גבוה:3,530 נמוך:3,494 תמורה:827,254 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דווקא יורדת בכ-2.8%.

תשובה רוצה למחוק את {אלעד קנדה} מהמסחר ב-189 מיליון שקל שנתיים אחרי ההנפקה. בשבוע שעבר הושלמה בהצלחה הצעת הרכש של כתבי האופציה של אלעד קנדה בהיקף כספי של כ-59 מיליון שקל. הצעת רכש מלאה של תשובה לאלעד קנדה
תגובות לכתבה(87):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 48.
    בבילון ..אם האנליסטים יעזבו את הבורסה תתנהל טוב בלעדיהם (ל"ת)
    niviv 04/12/2012 21:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    לאחת שמבינה א
    מלאונקס 04/12/2012 18:05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ערב טוב לך, תודה רבה על תשובתך תמשיכי. לעדכן אותנו. המון תודה
    סגור
  • 46.
    גבעות-איך אתה מתחמם בלילה טוביה החולב (ל"ת)
    ראל00007 04/12/2012 17:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 45.
    ההידרדרות המדינית היא הגורם לנפילות !!!
    יש סיבה אחת למצב 04/12/2012 17:10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אל תחפשו סיבות ואל תחפשו תירוצים, יש רק סיבה אחת למצב בבורסה והיא ההתנהלות המדינית של הממשלה. מתי יבינו פה במדינה שאנחנו חלק מהעולם גם בכלכלה - כמו שממשלה זו דחפה להיות חלק ממדינות ה- OCD, כך גם ההחלטות המדיניות של הממשלה משפיעות לא רק בגבולות המדינה אלא גם בהתייחסות של העולם לישראל. מי שלא מבין זאת, לא מבין דבר בדיפלומטיה ובקביעת מדיניות. את התוצאות הרעות של החלטותיו והצהרותיו של נתניהו רואים דבר ראשון בבורסה. ההתנהלות של נתניהו וממשלתו היא של פיל בחנות חרסינה!!!!!!!
    סגור
  • 44.
    לפי דעתי הזדמנות היא ...הזדמנות . (ל"ת)
    בא 04/12/2012 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    ירידות
    דודי 04/12/2012 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה עוד צריך לקרות למניה לטחר פרסום של גניבה במיליונים תמיד שיש פרסום כזה עולה השאלה עוד כמה מיליונים נגנבו ושלא פורסמו בושה לבנק ולבורסה שנותנת גיבוי לשחקנית הראשית בשוק...
    סגור
  • 42.
    היום נתתי לימיט לבבילון שער ללא שינוי
    אחת שמבינה א 04/12/2012 15:54
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כמובן שזה בוצע מיד אחרי זה קראתי הודעה שלילית על המנייה מיד מכרתי בהפסד של שני אחוז וכעת היא יורדת קרוב ל5 אחוז והיא גם תמשיך לרדת, לפעמים עדיף להפסיד קצת מאשר להתקע עם מנייה. אז זהו להיום, המשך יום נעים ותהנו
    סגור
  • 41.
    לא זז
    ירוק כהה 04/12/2012 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לא זז הניוטרל ביום הזה, הכל תקוע חוץ מסאני שאני מחכה כבר לתיקון החיובי שלה לאחר מימושים כבדים, שום דבר לא זז. הא, וביוליין שבשקט נותנת עליה, אולי נקנה.
    סגור
  • 40.
    דווקא עכשיו שאנו מצהירים על חירות בארצנו ?
    חיים 04/12/2012 15:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אנו צריכים לשמוח שסוף סוף אנו חוזרים לשפיותנו. חסל סדר הקפאת בנייה בארץ ! אז במקום לשמוח אנשים בורחים מהבורסה ?
    סגור
  • 39.
    מה עם הראלי במניות הגז ?
    co007 04/12/2012 15:34
    הגב לתגובה זו
    5 6
    מה עם מניות הגז? הבטיחו לנו ראלי. שותפים אסרטגים. רוסיה, אוסטרליה , מה לא? בשורה התחתונה שחררו נפיחה ....חחחחחח
    סגור
  • טען עוד
  • מי ששמח באי הצלחתו של מיזם הגז של ישראל דינו כבוגד (ל"ת)
    dor 04/12/2012 16:21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 38.
    לא מבין מה רוצים
    תהרגו אותי 04/12/2012 15:26
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כמעט שנה חיכינו למשקיע שיכנס ללויתן נכנס נכנס גם משקיע גדול לרציו יש גם את גל אז למה לעזזאל רציו יורדת אם יש עתיד כזה ורוד
    סגור
  • 37.
    בנק הפועלים
    דודי 04/12/2012 15:03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אדום אמרתם לא בבנק הפועלים מאז שפרסמו את עלילות הגנב המניה עולה רק חבל שלא תפסו את כל הגנבים ביחוד זה שגנב את כספי לא אסלח אין מחילה על גניבות (חקוק בסלע)
    סגור
  • 36.
    איזה יום משעמם!
    עורב אמיתי ולא מתחזה 04/12/2012 15:01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    קולים ופוטים לא זזים .. לא שיש לי הרבה אבל בכל זאת.
    סגור
  • 35.
    לכול הבבילונצ'יקים
    co007 04/12/2012 13:29
    הגב לתגובה זו
    5 6
    הייתם קצת מרוצים , חשבתם על ראלי, מפץ, חחחחחח .מיד חזרתם לשולחן, שפתחתם בתחילת החודש. תמשיכו לאכול אותה ובגדול.
    סגור
  • אני לא מתעסק במניות אבל אתה מתעסק בחרא שאתה אוכל בתיאבו (ל"ת)
    dor 04/12/2012 13:47
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • ל dor
    לdor 04/12/2012 14:32
    הגב לתגובה זו
    1 4
    די די כבר מה אתה נהנה לרדת על כל דבר פה בפורום מה הבעיה שלך למה לרדת על כולם כל מי שכותב משהו פה בפורום חוטף ממך מה רק אתה המומחה פה למה לבטל אחרים למה למה
    סגור
  • כל היום קוטל ושמח לאיד. כאילו מזה הוא חי! (ל"ת)
    ההיפך , רק ה007 הזה 04/12/2012 14:53
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • אני מתנצל אם פגעתי אבל 007 והעורבנית במבצע "עמוד ענן" ה
    dor 04/12/2012 14:51
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הם רצו בורסה אדומה גם על חשבון כניסה קרקעית והרוגים ולו רק שהם ירוויחו כסף זה בדיוק מה שהגויים אומרים עלינו שבסוף הכל מתחיל ונגמר בכסף אצל היהודים אוכלי נבלות ומוצצי דם
    סגור
  • ל dor
    שמת 04/12/2012 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 4
    שמת לב שמאז שהעורבנית הזו הפסידה את התחתונים ביום הפקיעה שמכרה קול 1230 בהפסד עצום לא מופיעה מאז כלל ןכלל
    סגור
  • 34.
    בורסה מדשדשת מחזורים נמוכים משעמם (ל"ת)
    גל 04/12/2012 12:42
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 33.
    לדעתי, המעוף יסיים היום בירוק.
    oraemunna 04/12/2012 12:41
    הגב לתגובה זו
    3 4
    לקראת סיום המסחר הצבע ישתנה. טבע והבנקים ימשכו לירוק. מלנוקס תתמתן ויתכן ומחר תהיה בעליות. מחר יהיה יום ירוק.
    סגור
  • תפסיק לחלום
    co007 04/12/2012 13:32
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אתה לא נמצא בארץ האשליות. בבורסה כמו בג'ונגל כשטורפים יוצאים ממעגל הציד עד לטרף הבא.
    סגור
  • תשובה של אוכל הנבלות המסריחות מה אתה מצפה ממנו (ל"ת)
    dor 04/12/2012 13:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • dor, מכלומנייק מצפים לכלום.
    oraemunna 04/12/2012 14:33
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אני קוראת מידי פעם את תגובותיו. אני לא אוהבת סגנון כזה. זה גובל ברוע לב. יתכן וזה אדם מתוסכל. לאדם מסוגו עדיף לא להתייחס ברצינות.
    סגור
  • בורסה היא שוק של חלומות וציפיות.
    oraemunna 04/12/2012 13:44
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מי שלא חולם אין לו מה לחפש בבורסה.
    סגור
  • אמת (ל"ת)
    dor 04/12/2012 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 32.
    לאחת שמבינה א
    מאולקנס 04/12/2012 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שלום לך מה דעתך לגבי מניה , כדאי לחזק בשערים של היום, או להמתין. תודה רבה על תשובה.
    סגור
  • בשלב זה לא לגעת במנייה הזאת, אם במידה ותרד מחר עוד 5%
    אחת שמבינה א 04/12/2012 15:57
    הגב לתגובה זו
    3 3
    להתחיל לאסוף, בינתיים שבו בצד ותמתינו .
    סגור
  • פחד ברחחחחחח.לא ברחת (ל"ת)
    עורב אמיתי ובריא 04/12/2012 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 31.
    נאמר לי
    אילן 04/12/2012 12:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שדנקנר קיבל הלוואות יפות,ויציל החברות.
    סגור
  • כן ,גם יתן לך בונוס על הטיפשות
    co007 04/12/2012 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תגיד לא למדתה כלום בחיים הרדודים שלך.
    סגור
  • איך אתה ממשיך לדבר אותו הדבר ממדד1125 ולא לומד= טיפש (ל"ת)
    dor 04/12/2012 13:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 30.
    שמועה חזקה
    שרון 04/12/2012 12:08
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שנוחי דנקנר חוזר עם הלוואה ענקית,ויהיה תשלומי ריבית, בינתיים טרם פורסם.
    סגור
  • 29.
    שב בשקט, עד 3/13 אין מה לחפש שם. (ל"ת)
    ממליץ בונוס 04/12/2012 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 28.
    אוי מלאונקס מה יהיה? הלך הכסף הלך הבית......
    אחת שמבינה א 04/12/2012 12:04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הלוואי שיירד המעוף היום לפחות אחוז מאוד משעמם אין מה לקנות. האמת שאני רוצה לקנות בבילון, נתתי לימיט ללא שינוי מעניין אם זה יבוצע לי . מאמינה שתתקן למעלה. מה קורה עם נייס? מה פשר המחזור הגבוה שלה? מניה טובה ולא ממריאה , זהו בינתיים מקווה מאוד ליום אדום אפילו אדמדם ואז אוכל לכתוב פוטים. יום נפלא ומהנה.
    סגור
  • 27.
    אל תיקנו אג"ח אידיבי ד'
    עמיחי 04/12/2012 11:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ראיתם את זה שהמליץ ב 28-30 ,נעלם כמו יסמין. אל תיקנו הפסד מובטח.
    סגור
  • 26.
    לעורב האמיתי אבל באמת אמיתי
    אחת שמבינה א 04/12/2012 11:52
    הגב לתגובה זו
    1 5
    היי עורב, מה נשמע, נו זוכר את התגובה שלי אליך מיום חמישי, ייעצתי לך שלא למהר לקנות את מלאונקס אבל אתה בכל זאת התעקשת וקנית, מתפלאת על אחד כמוך, אתה עושה רושם כאחד שמבין ואיך לא קראת נכון את המנייה הזאת הרי זה היה צפוי שתרד הרבה, כל החוכמה לקנות בשער כמה שיותר נמוך, אני עד היום לא קניתי, מאוד מתלבטת חוששת שתמשיך בירידות, ציפור קטנה ומאוד מבינה לחשה לי שהמניה הזאת כבר לא שווה כלום. אבל אני לא מאמינה. עדכן אותי בהמשך.
    סגור
  • אמת (ל"ת)
    dor 04/12/2012 13:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • שלום לך ובוקר טוב!
    מהעורב האמיתי אמיתי 04/12/2012 12:40
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כתבתי לך למטה. את מלאנוקס קניתי פעם ראשונה, ירדה הרבה אחר כך עלתה פי ארבע. זו חברה מצוינת. עובדים מעולים. רק מה- עובדת בשוק היסטרי , שוק הטכנולוגיה. אני תמיד מחזיק בה בכמויות שונות. מאמין שתעלה בתוך זמן קצר או יותר ארוך. יש לי סבלנות. זו התשובה גם לנייס, חברה טובה בשוק היסטרי. מאמינה בה? תקני. היום יום טוב לקנות הזדמנות ישראלית
    סגור
  • 25.
    המלצתי להיום- מנית הפועלים.
    oraemunna 04/12/2012 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שלשום אמרתי טבע. אתמול שמזרחי היתה בירידות חדות המלצתי לנצל הירידות. היום אני ממליצה על הפועלים. המניה מוחזקת נמוך כבר מספר ימים במטרה להחזיק את המדד נמוך (בשלב זה). הפועלים לקרת פריצה קרובה.
    סגור
  • 24.
    ושזה יבוא לא תספיקו להיכנס, להיות שם כשזה יקרה.... (ל"ת)
    בונוס זה יבוא בבום 04/12/2012 11:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 23.
    לעורב האמיתי - אל תשים לב בכלל
    ליאור 04/12/2012 11:16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אפשר בקלות להבחין בינך ובין המתחזה לפי רמת הכתיבה והאינטיליגנציה. אני אוהב לקרוא את הניתוחים וההמלצות שלך, אל תתרגש מטפשים
    סגור
  • 22.
    לכל החולמים לצאת זה לא הזמן. במלונקס. (ל"ת)
    מלאנוקס 04/12/2012 11:10
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 21.
    קרדן אן יש לצאת ולחזור אחרי הירידות (ל"ת)
    קארדן אן 04/12/2012 11:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 20.
    הרשות לניירות ערך
    רוני 04/12/2012 10:02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    במקום לטפל במוקד הבעיות ניתפסה בנוחי דנקנר,כי זה רעש תיקשורתי, שום מילה לעיוותי תעודות סל, שום מילה שהתעודות לא מקיימות את המדדים, למה ומדוע, כי זה הכי נוח.
    סגור
  • 19.
    יסמין תכניס אתכם להפסדי עתק,ותעלם,כמה צפוי. (ל"ת)
    כמה צפוי-יסמין 04/12/2012 10:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אין גבול לטיפשות שלכם, אם אתה טיפש וקונה
    אחת שמבינה א 04/12/2012 11:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מכל אחד שמציץ כאן אז את ה חושב שכולם טיפשים? קצת היגיון. עם כל ההמלצות שאני נותנת כאן אני לא מצפה שירוצו לקנות, סומכת על המשקיעים כאן הם בטח לא ילדים ויהיו מושפעים. ומי זאת יסמין בכלל? אתה מחזיק ממנה זבשך.
    סגור
  • מה את מתערבת בכלל מה זה עניינך (ל"ת)
    dor 04/12/2012 14:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ה dor הזה הוא מתחזה והוא לא האמיתי לידיעתך זה סתם אחד (ל"ת)
    לאחת שמבינה 04/12/2012 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    בוקר טוב לכול החוזים בכוכבים
    co007 04/12/2012 09:41
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אתם עומדים היום לפתוח שולחן, לאכול את התבשילים שבישלתם. חשבתם ,בורסה זו תוכנית כבקשתך. תעלה לפי רצונותכם בלי יכולת להתממש. מקווה שמה שהתחיל אתמול ימשיך היום וימשך לתוך השבוע הקרוב.
    סגור
  • הצעה שימושית - כנס
    קצת אדום וכבר קופץ? 04/12/2012 10:38
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בגרושים שתרויח היום מהירידות אני מציע לך לקנות מהר עוד חבילת ווזלין שנגמרה לך, כי בעוד כמה ימים יפתחו לך את התחת לארבע כיווני אוויר
    סגור
  • כבר יש לו פרח בתחת לאוכל הנבלות הוא והעורבנית (ל"ת)
    dor 04/12/2012 11:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נו, מה יהיה איתך?
    שור קטן 04/12/2012 10:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה מצייץ לנו פעם בשבוע, מתלהב מירידות קלות,וכבר מפליג בחלומותיך אל עבר הנפילות והאדום-אש, ההתרסקויות והקריסה העולמית. יש צ'אנס שתתבגר יום אחד?
    סגור
  • הוא טיפשון עם אצבע בתחת לא הפה (ל"ת)
    dor 04/12/2012 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • co007
    גבי 04/12/2012 10:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה בחור ממורמר לטובתך לך לטיפול דחוף . מסכן
    סגור
  • בוא נסלח לו הוא לא אשם הוא נולד ככה -טיפשון (ל"ת)
    dor 04/12/2012 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טיפשון שוב יצאתה מהבונקר של נסראללה וכבר מצייץ ניפגש ב-
    dor 04/12/2012 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1274
    סגור
  • זה
    פוט 04/12/2012 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא אתה שמקשקש שאוטוטו מגעים ל1350 ? זה יקרה שיצמחו לי שערות בכף היד או שאראה את האוזנים ללא ראי
    סגור
  • 1274 לא 1350 (ל"ת)
    dor 04/12/2012 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    אם לא תפסיקו להתחזות אפסיק לכתוב. אני חיובי וממליץ
    עורב האמיתי א 04/12/2012 09:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    והמתחזה פוגע בכולם
    סגור
  • 16.
    אייל וולדמן מחק את הפייסבוק שלו כנראה הבחור חזר לרצינות
    הצלף 04/12/2012 09:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אייל וולדמן כבר לא חבר בפייסבוק כנראה שהוא מבין לבד שהוא צריך להתרחק מהשטויות ולהתחיל לעבוד קשה 40% מהשיא פגיעה קשה התחיל לעבוד שוב ?
    סגור
  • 15.
    פרוקוגניה לאן??? מופסד עליה 50%, עזרה! (ל"ת)
    יובל 04/12/2012 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • סבלנות משתלמת.. (ל"ת)
    ליובל 04/12/2012 14:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    תפסיקו להתחזות מה אתם ילדים?
    עורב האמיתי א 04/12/2012 09:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הפורום הזה נועד להחלפת מידע, לתמיכה, לא לשמחה לאיד ואיומים. בענין מלאנוקס: גם אני לא מבין למה יורדת. אבל יתכן שפשוט מתממשת עם סנטימנט שלילי אחרי שעלתה 160 אחוז. הייתי מצפה ממנהלי החברה לומר משהו, אבל ניחא. כשקניתי אותה לפני שנה וחצי ירדה אחרי יומיים שלושים אחוז. אחרי דוחות. את ההמשך אתם יודעים. מאז מימשתי וקניתי שוב כמה פעמים. תמיד אחזיק בסכומים כאלה ואחרים בה. רמי לוי: המניה הראשונה שקניתי בבורסה . נתנה לי אז שישים אחוז , מכרתי, ולפני שלושה שבועות קניתי שוב. כשיש חברות טובות- יש להחזיק בהן! לעומת זאת, סקיילקס עשיתי סיבוב והלכתי. גם פלוריסטם. קניתי אתמול הזדמנות, שהיום אמורה לעלות יפה. גם בה צריך להחזיק. תהיה רציו החדשה. יאללה מספיק- שיפרץ המעוף כבר!!! יום טוב שיתחיל אדום ויתאפס או יגמר ירוק. ככה זה בימים האחרונים
    סגור
  • 13.
    מצעד הטעויות של ביבי
    אזרח ישראלי 04/12/2012 09:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    1==התערבות בבחירות בארהב. 2==ההתחברות עם ליברמן. 3==הגימגום הדיפלומטי במבצע עמוד ענן. 4==הקטסטרופה בפריימריז. 5==ההצגה המגוחחת באום בענין הגרעין האירני. 6==יצירת משבר מול מדינות אירופה ואוסטרליה עקב שליפה מהמותן ,כנגד נאום אבו מאזן. אני ליכודניק ולכן זה כואב לי.
    סגור
  • בכיין קטן
    co007 04/12/2012 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד לא דחף אותך להמר. תאוות הבצע , תמימותך להאמין לכתבות הזויות , של אנליסטים היודעים מה קרה ביום שעבר. אז אל תאשים אף אחד חוץ ממך. מאחל לך המשך הפסדים כדי שמשהו יותר מתוחכם יעשה קופה.
    סגור
  • השטויות של ביבי
    אי 04/12/2012 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש כל כך הרבה שטויות שביבי עושה שאפשר לכתוב ספר ולצערי פרק ב יהיה לאחר הבחירות
    סגור
  • מילים כדורבנות אבל בסוף מהטימטום ישראל סובלת (ל"ת)
    dor 04/12/2012 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • להזכירכם גם בהכרזת המדינה ידענו מה תהיה התגובה
    חוסני 04/12/2012 20:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז לפחות יש לנו מנהיג שלא מתנצל על זה שהוא יהודי
    סגור
  • 12.
    דלק אופ' עמוק בתוך הכסף
    בעל נסיון 04/12/2012 09:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על פי בלק&שולץ נסחרות מתחת לשוווין האמיתי.
    סגור
  • 11.
    מי שלא הספיק לצאת מקרדן אז היום לברוח (ל"ת)
    מנית קרדן אן 04/12/2012 09:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    שימו לב - כנסו
    רונן- שוק היתר 04/12/2012 09:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שוק היתר נימצא רובו ככולו בשורט , לא תצליחו להרוויח,השחקנים בשורט של ת"א 25 הבינו שלא יוכלו להרוויח בשוק ת"א 25 אז עברו לת"א יתר, מניות שעולות יום-יומיים מקבלות זומבה רצינית לאחר מכן,ראו קרדן,בונוס,אולטרה,איטיג'אי,ביולין,ועוד רבות. שימו לב לזה.
    סגור
  • 9.
    אדום בעניים (ל"ת)
    אדום 04/12/2012 09:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • שמחה מוקדמת (ל"ת)
    dor 04/12/2012 09:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    מוכר 20 קול 1220.מופסד 10000 (ל"ת)
    עורב האמיתי 04/12/2012 09:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 7.
    בבילון זו המניה. (ל"ת)
    בבילון 04/12/2012 09:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 6.
    מעוניין לשמוע הסברים
    מניית בבילון 04/12/2012 09:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    צמיחה חזקה מאוד דוחות מעולים!!!! מתפתחת לתחומים חודשים. נכנסת לרווחים גם מהסמארטפונים. הנפקה או לא וגם בלעדיה שווה הרבה יותר. על מה יש לה ליפול?!
    סגור
  • 5.
    חברה לישראל
    נועםדבורה 04/12/2012 08:42
    הגב לתגובה זו
    3 4
    שלום לכולם איך הבורסה שלנו עולה ? יש מנייה שתים שעוד לא יצאו למהלך מבריק של עליות ואחת מהן זה החברה לישראל ולדעתי היא הולכת למהלך לפחות מינימום 320000 להתחלה אני שם משער 293000 ומתכוון לחזק בקרוב שיהיה בהצלחה ויום טוב
    סגור
  • 4.
    בבילון התממשה והיא כעת חמה לרווח נאה
    משקיע לטווח 04/12/2012 08:31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מחזק בבילון המון הבוקר
    סגור
  • 3.
    כבר ראינו שבחו"ל אדום בת"א ירוק
    עילוי ירוק 04/12/2012 08:27
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הזרים מממשים בחו"ל ומשקיעים בארץ. הירידות בחו"ל לא משפיעות על ת"א. לא צריך ללכת רחוק, ביום ראשון היה אותו סיפור והבורסה הוריקה וליבלבה. לא לשכוח כבר דצמבר, כל דקה אדומה שווה היזדמנות רכישה כי בסוף בא הזינוק.
    סגור
  • 2.
    מלאנקס לא מבין מה קורה שם שמישהו יסביר -40% מהשיא (ל"ת)
    הצלף 04/12/2012 08:08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • לא מבין מה קורה
    עורב האמיתי 04/12/2012 08:43
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מופסד 23600.גם בבילון מופסד והכול נראה גרועה.ואני חשבתי על מדד 1250-60.
    סגור
  • התגובה הזו לא שלי!! די להתחזות!! אני לא כותב בשגיאות (ל"ת)
    עורב האמיתי א . 04/12/2012 09:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מניה
    מלנוקאס 04/12/2012 08:50
    הגב לתגובה זו
    8 2
    לא קורה כלום עשו מיליונים בעלי הבית סיפרו סיפורים עכשיו תמתין בסבלנות עד שהבעלים יספרו סיפור חדש ואז המניה תעלה הכל בלוף אחד גדול אין ברכה בבורסה ובהימורים רק מעבודה תראה סימן ברכה שמור על כספך ותתנתק מהבורסה רמאים באישור החוק
    סגור
  • מי שמוביל את ההתרסקות זה באמריקקים (ל"ת)
    ץ 04/12/2012 09:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מניות תמר / לוויתן - ההשקעה הטובה ביותר לדעתי