עקב פתיחת חנויות חדשות: הכנסות קסטרו גדלו ב-11.5% ברבעון השלישי

סך הנכסים על פי המאזן המאוחד של החברה ליום 30 בספטמבר הסתכם בכ- 523.6 מיליון שקלים לעומת כ- 504.4 מיליון שקלים ליום 30 בספטמבר 2011
 | 
פרסומת קסטרו, צילום: יח"צ קסטרו
קסטרו מודל שבבעלותה חברות העוסקות בעיצוב ומכירת פרטי אופנה לנשים ולגברים תחת המותג CASTRO לנשים והמותג CASTRO MEN לגברים, ושעוסקת בייצור פריטי אופנה בארץ ובחו"ל, באמצעות ספקי משנה, פרסמה לפני זמן קצר את הדו"ח שלה לרבעון השלישי.

הכנסות חברת האופנה לתקופה של 3 חודשים שהסתיימה ביום 30 בספטמבר הסתכמו בכ- 170.4 מיליון שקלים, לעומת כ- 152.7 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד (גידול של 11.55%). הגידול נובע מפתיחת חנויות חדשות.

הרווח מפעולות רגילות לתקופה של 3 חודשים שהסתיימה ביום 30 בספטמבר 2012 הסתכם בכ-13.5 מיליון שקלים לעומת כ- 8.7 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד (גידול של כ-2.21% ממחזור המכירות).

סך הנכסים על פי המאזן המאוחד של החברה ליום 30 בספטמבר הסתכם בכ- 523.6 מיליון שקלים לעומת כ- 504.4 מיליון שקלים ליום 30 בספטמבר 2011. הגידול בסך הנכסים נובע בעיקר מגידול במלאי ובהשקעות, אשר קוזז בחלקו על ידי ירידה בסעיף "מס הכנסה לקבל" וירידה בסעיף "נכסים פיננסיים בשווי הוגן" בשל פרעון תיקי ניירות ערך לצורך החזר הלוואה.

נכון למועד פרסום הדו"ח מונה רשת חנויות המותג 162 חנויות בישראל. יצויין כי בשנים האחרונות נטתה החברה לפתוח חנויות משולבות בעלות שטח גדול יותר, הכוללות את מותג הגברים ומותג הנשים תחת קורת גג אחת ("צמד חנויות" או "חנות משולבת"). חנות משולבת נחשבת לצורך ספירת החנויות כ- 2 חנויות.

מורן גבאי, אנליסטית במיטב אמרה בתגובה לדו"ח: "קסטרו תצטרך להרחיב את קו המוצרים שלה על מנת להמשיך לצמוח ולשמור על הרווחיות הנוכחית שלה לאור העובדה שהיא קרובה לרוויה מבחינת שטחי מסחר. מדי שנה היא משיקה מספר קולקציות התלויות במידה רבה יותר בטרנדים מתחלפים. לכן תצטרך לשנות חשיבה ולחשוב על מנועי צמיחה חדשים. מעריכה כי כבר בשנה הבאה ייפתחו הרבה פחות חנויות ביחס למה שראינו בשנים האחרונות״.

: יתכן ומייטב מחזיקים במניות של קסטרו דרך קופות גמל.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה