הכנסות תפרון נשחקו ב-8%, החברה צמצמה מעט את ההפסד הרבעוני

הכנסות חברת הביגוד ברבעו שחלף הסתכמו ב-27.7 מיליון דולר. ההפסד צומצם ל-365 אלף דולר. יו"ר החברה: "תפרון ממשיכה להשיג את היעדים אותם קבעה במסגרת תוכניתה האסטרטגית"
 | 
עמית מרידור, צילום: יח"צ
חברת הביגוד תפרון -1.04% תפרון 418 -1.04% תפרון בסיס:422.4 פתיחה:422.4 גבוה:418 נמוך:418 תמורה:10,738 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה היום (א') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה. תפרון מתמקדת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של הלבשה תחתונה, הלבשת ספורט ובגדי ים וחוף.

ברבעון השלישי של השנה הסתכמו המכירות של החברה ב-27.7 מיליון דולר, ירידה של 8% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. במהלך הרבעון המשיכה החברה את תוכנית ההתייעלות שלה, דבר אשר סייע לה לצמצם מעט את ההפסד הנקי שלה. ברעון שחלף הפסידה החברה 465 אלף דולר, זאת לעומת הפסד של 529 אלף דולר ברבעון המקביל.

עמית מרידור, מנכ"ל תפרון: "המשך מגמת השיפור וההשקעה בטכנולוגיות חדשות ובפיתוח מוצרים שטרם נראו בשוק, יאפשרו לתפרון להמשיך ולהגדיל את יתרונה היחסי ביחס למתחרות מחו"ל בתחום האל-תפר".

ארנון טיברג, יו"ר תפרון: "תפרון ממשיכה להשיג את היעדים אותם קבעה במסגרת תוכניתה האסטרטגית ובמרבית הפרמטרים אף לעבור אותם. השיפור במדדים הפיננסים, מאפשר לתפרון להרים את הראש ולהסתכל קדימה. תמהיל היצור של תפרון מאפשר לה היום להביא לידי ביטוי את יתרונותיה היחסיים בשווקי היעד השונים ולהעמיק את פעילותה"
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה