בתו של תשובה, מוסמכת ברפואה סינית - ודירקטורית בדלק קידוחים

כרמית אלרואי, כבר משמשת כדירקטורית בדלק ישראל. אלרואי שאינה בעלת מומחיות חשבונאית או פיננסית מצטרפת לחברה שנסחרת לפי שווי של 7 מיליארד שקל
יצחק תשובה, צילום: בוצ'צ'ו
יצחק תשובה אוהב את המשפחה קרוב אליו ואוהב שהקרובים לו מאיישים את הדירקטוריונים של החברות עליהן הוא שולט: כרמית אלרואי, בתו הבכירה של בעל השליטה בקבוצת דלק מונתה היום (ב') כדירקטורית בדלק קידוחים שבראש הדירקטוריון שלה יושב גדעון תדמור ומנוהלת על ידי יוסי אבו. דלק קידוחים נסחרת בבורסה לפי שווי של מעל ל-7 מיליארד שקל.

אלרואי היתה אמורה כבר לפני שנה להחזיק בתפקיד בכיר בקבוצה ועל פי הפירסומים היה אמור אביה למנות אותה לתפקיד יו"ר דלק ישראל, חברה בה היא כבר משמשת כדירקטורית, אולם מהלך זה לא קרה בפועל. נזכיר כי אחיה הצעיר יותר, אלעד תשובה, משמש כסגן יו"ר קבוצת דלק.

אלרואי אינה מחזיקה במומחיות חשבונאית או פיננסית, אלא היא מוסמכת ברפואה סינית מטעם פאסיפיק קולג' ובוגרת תואר ראשון בחינוך מיוחד ומדעי הרוח מאוניברסיטת תל אביב. מאז 2007 היא הבעלים והמנכ"ל של פארמה סין. כרמית נשואה לבעל השליטה בחברת קמן המצויה בקשיים, רוני אלרואי. על פי הצהרתה היא גם מחזיקה במניות של חברת דלק US ומחוייבת לדווח על שינויים בהחזקתה זו.

תגובות לכתבה(14):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    מה זה "מוסמכת ברפואה סינית"? כאילו, תואר שני אוניברסיטה (ל"ת)
    כולה עשתה קורס 13/11/2012 08:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    אחרי שעשק מליוני בתי אב במדינה עם הסדר החוב
    אתשובה מעניין רק כסף 13/11/2012 06:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משפחת תשובה לפי דעתי היא אחת המשפחות השנואות על עם ישראל בתחום הכלכלה גנב בזז עשק(בצורה חוקית) ללא רחמים את אנשי מעמד הביניים גועל נפש של אנשים בושה למדינה שנתנה יד למחדל הזה מקומו לא כאן איתנו צריך להעיף אנשים כאלו מהמדינה!!
    סגור
  • 11.
    כולם שם קרחים, עשירים כקורח, וחזקים בתספורות (ל"ת)
    אנונימי 13/11/2012 03:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    גם מדעי הרוח וגם רפואה סינית? ממש תפורה על חברת אנרגיה (ל"ת)
    פשוט ביזיון 13/11/2012 00:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    מינוי דירקטורים בלתי תלויים
    יואל 12/11/2012 23:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לחוקק חוק כי דירקטורים בחברה ציבורית ימונו האמצעות גוף בלתי תלוי שימונה ע״י הבורסה לניירות ערך. בדרך זו הדירקטורים לא יהיו עושה דברם של מגיסי ההון ואז יקבלו החלטות הטובות ביותר לחברה, ההחלטות יהיו לגופו של עניין ולא למי שמינה אותם שאז יהיו חייבים לו ואם לא יעשו דברו יפוטרו. המדובר בחברות ציבוריות אשר מגייסות הון מהציבור, מי שמבקש לגייס הון יידע שהציבור יהיה מיוצג כדי למנוע החלטות מגלומניות עם סיכונים בלתי סבירים.
    סגור
  • 8.
    קצת כבוד לנשים היפות!
    קליפ 12/11/2012 22:52
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ראיתי זכרים עם תארים,ניסיון שגרמו לנזקים במאות מיליונים.....גם בארה"ב השוקעת.בחורה צעירה,ניסיון ברפואה,הגיון בריא...מה עוד נדרש?
    סגור
  • 7.
    תשובה? תן תשובה? מה עם הכסף של דלק נדלן? (ל"ת)
    יוני 12/11/2012 22:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 6.
    גם שר האוצר לא היה מוסמך לאוצרות (ל"ת)
    אלוני 12/11/2012 22:20
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • אבל אתה, מתוק, כנראה דוקטורנט לאווילות (ל"ת)
    מומחה לקורמורנים 13/11/2012 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מתי הרגולטור יקבע תנאי סף למינוי דירקטורים
    הנשר 12/11/2012 22:07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    1. לא יכול להיות שאדם בלי שום מושג ימונה לדירקטור בחברה ציבורית. 2. אני לא הייתי משקיע בחברה כזו.
    סגור
  • 4.
    קרקס
    עמית 12/11/2012 21:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רפובליקת בננות
    סגור
  • 3.
    חופפת בת ספר. בקרוב התשלום. (ל"ת)
    אנונימי 12/11/2012 20:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    הידע השימושי שלה הוא בהחלט מתכון להצלת החברות הכושלות. (ל"ת)
    הנשר 12/11/2012 19:48
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 1.
    יופי יכולה לבוא לעבוד אצלי בשביל 27 ש"ח לשעה כולל ניקוי (ל"ת)
    מדפים!!! בעל בית טבע 12/11/2012 19:29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור