מנכ"ל פלוריסטם ל-Bizportal: "הפרסום המטעה גרם לחברה נזק ללא הצדקה; קהל המשקיעים לא ינטוש"

היום המשוגע של פלוריסטם - פתחה במינוס 5.5% וסגרה בעלייה של 2%
זמי אברמן, צילום: יח"צ
מניית פלוריסטם -0.25% פלוריסטם 433.2 -0.25% פלוריסטם בסיס:434.3 פתיחה:438.5 גבוה:438.5 נמוך:430 תמורה:219,355 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בעליות למרות פער ארביטראז" שלילי גדול בעקבות הסערה שעוררה כתבה אודות החברה באתר בלומברג . בכתבה נטען כי היו דיווחים סלקטיביים של החברה ובראשם חוסר דיווח על מותה של אותה הילדה שחייה ניצלו בעזרת טיפול פלוריסטם .

החברה מיהרה "לכבות שריפות" ולטפל במשבר, תוך שהיא מכחישה את תוכן הכתבה מכל וכל. לעזרת החברה נחלץ מ"ביומד רפורט" שפרסם ברויטרס כתבה תחת הכותרת "איך להצליח לגלח מיליונים משווי שוק של חברה או לשקר בניסיון לעשות זאת", בה טען כי המאמר של בלומברג "מוטה באופן כבד ומבוסס על תחקיר גרוע".

עוד כתב האנליסט כי "המאמר בבלומברג היה זרוי בעובדות איתן קשה היה להתווכח והתזה המרכזית שלו הייתה דיבה פוטנציאלית. ה"עובדות" היו מפוברקות או פשוט לא נבדקו על ידי העורכים שאישרו לפרסם אותן".

בכתבה שפורסמה ברויטרס טען האנליסט כי "משיחות שערכנו עם גורמים ומקורבים לסיפור בישראל, עלה כי הרופאים בבית החולים הדסה עין כרם היו הראשונים ללמוד על מותה של הילדה ב-23 בספטמבר 2012, ארבעה ימים אחרי שההנפקה של פלוריסטם הסתיימה. כמה ימים לאחר מכן, ב-27 בספטמבר, פקידים במשרד הבריאות הישראלי שלחו לפלוריסטם עותק מדו"ח הפטירה של הילדה שהוכן על ידי בית החולים. גורמים ברשויות בישראל עידכנו את פלוריסטם שהמוות לא היה קשור לטיפול מציל החיים שלהם, ולכן הם לא היו מחויבים לדווח על המקרה כאירוע מהותי. בכירי החברה לא הסתירו דבר. למעשה, באותו הזמן, מנכ"ל החברה זמי אברמן אפילו דיבר על מותה של הילדה בתקשורת הישראלית".

זמי אברמן, מנכ"ל פלוריסטם, אמר ל-Bizportal הבוקר: "הפרסום בבלומברג היה שגוי עובדתית, מטעה וגרם לחברה נזק ללא הצדקה". החברה ממשיכה לטעון כי "אם הכתב היה שואל את פלוריסטם באופן ישיר, הוא היה מקבל תשובה חד משמעית ופשוטה - לפלוריסטם נודע על מותה של הילדה מרומניה רק לאחר השלמת ההנפקה, וגם אז הובהר לפלוריסטם על ידי בית החולים כי נסיבות מותה אינן קשורות לטיפול המחלה או גורעות מהצלחתו".

בפלוריסטם מאמינים כי המשקיעים לא ינטשו אותם. "לפלוריסטם קהל משקיעים שמכיר את החברה לעומק ומודע לפונטציאל הגדול הטמון בה. אנו מאמינים כי אותו ציבור ימשיך ללוות את החברה להישגים עוד שנים ארוכות", כך לפי אברמן.
תגובות לכתבה(68):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 52.
    היכן ההמלצות?5-7 דולר-ברקיע השמיני... (ל"ת)
    המניה ניראית רע מאד 14/11/2012 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    ההנהלה הזאת כל הזמן שופכת מניות די כבר
    יוסף 13/11/2012 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הם לא נותנים למנייה להתרומם איזה דפוקים גורמים נזק לעצמם ולבעלי המניות שלהם
    סגור
  • 50.
    למה כל בוקר מתחילים בפלוריסטם גבוה וגומרים נמוך
    יוסף 13/11/2012 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי זה מנצל כל פעם גאות לדחוף עוד סחורה לשוק יש לי הרגשה שזה החברה בעצמה ככה מגייסים עוד כסף בשקט
    סגור
  • 49.
    הכנסו לכתובת
    ייאי 12/11/2012 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    http://www.marketwatch.com/story/how-to-succeed-at-shaving-millions-off-a-companys-market-cap-or-lie-trying-2012-11-09
    סגור
  • 48.
    ל-46
    אור 12/11/2012 10:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם אני עקבתי אחרי רוייטרס ובלומברג.התגובה של בלומברג, להאשמות רוייטרס כלפיהם,מראה על מניעים לא נקיים של בלומברג או לפחות על חפיפניקיות.
    סגור
  • 47.
    ועוד דבר קטן..
    ייאי 12/11/2012 09:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כפי שכבר פרסמתי הבה ונתכונן לבאות:הידעתם שרק 5 מולקולות,מתוך כששת אלפים, הופכות לתרופה הנמכרת? הידעתם שהעלות לכךהיא מ 400 אלף דולאר ועד מיליארד דולאר? הידעתם שרק אחת מתוך החמש תניב רווחים שיאפשרו קיום החברה? ומגיעים לכך לעיתים גם אחרי 20 שנה! ופלוריסטם? בתוך כל זה היא עדיין בשלב הדגירה ומצבה הוא בהחלט טוב.אל תתרשמו יותר מדי מפירסומים מגמתיים לכאן או לכאן.עיקבו אחרי תוצאות הניסויים כי אלו החשובים ביותר לשלב זה.גם אם ניסוי מסויים לא מצליח כמקווה אין זה סוף החברה.אם יש לה קופת מזומנים ו/או תמיכה(NIH,המדען הראשי..),היא תחזור על הניסוי עם השינוי הנדרש.יתכן שמניה תדשדש ואף תרד,זה מובנה בתהליך.בתחום הביומד צריך סבלנות רבה.בתחילת השנה יחלו הניסויים התקדמים –התמקדו בהם.
    סגור
  • 46.
    אז מה יש לנו?סיכוןם עד כאן..
    ייאי 12/11/2012 08:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עפ"י הכתבות:א.הטיפול הצליח ואין קשר בין הטיפול לבין סיבת המוות של הילדה והאדם הנוסף.ב.סרגל הזמנים,המוצג בכתבה,דווקא תומך בגירסת מנכ"ל פלוריסטם.העיתוי של בלומברג:היה פרסום לפני מספר חודשים שהילדה מתה לאחר חצי שנה מאז טיפול פלו',ברומניה ובכלל מזיהום.אז מה נזכרו עכשיו? לפיכך לא ברור מהכתבה על מה בדיוק המהומה.כנראה שחסרים לנו עוד נתונים שבידי בלומברג אך אינם מוצגים כאן(או שאין להם..). עושה רושם שרוייטרס תפסו את בלומברג עם המכנסיים למטה.בינתיים אף רשות בארה"ב לא פתחה בחקירה;אז בלומברג מעוניינים בהמולה שסביב העיניין.השאלה מה המניע של בלומברג? האם להוריד ערך המניה כדי לאפשר שער קניה נוח יותר של בעל עיניין/השתלטות? האם כדי לסייע לחברה מתחרה? האם להשיג עוד ריייטינג בעולם שבו התחרות כה חריפה? סתם רשלנות בבדיקת הנתונים? סימני השאלה מרובים.עפ"י הדיווח של יום ו' בארה"ב בלומברג התחמקו מתגובה..
    סגור
  • 45.
    אני בודק לא רק עיסקאות שלהם הארץ אלא גם בחול
    יוסף 11/11/2012 17:15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לך תדע מאיפה ההנהלה הזאת תטביע את המניות שלנו איך שלא יהיה מהשבוע הבא יהיה נתונים על העיסקאות שלהם בכל הפורומים באיחור של כשבוע כמובן עד שזה מתפרסם אנחנו נדאג ששני אלו לא יטביעו אותנו במכירות אחרת גם אנו נמכור ונראה למי ייגרם נזק יותר גדול
    סגור
  • 44.
    יש מלא קנאים פה לכו לישון ועזבו אותנו בשקט
    ירוק עולה 11/11/2012 17:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל כך הרבה אנשים שלא מחזיקים במניה נותנים לנו עצות לכון לישון ועזבו אותנו בשקט נחזיק במניה בכל מקרה
    סגור
  • 43.
    מוצר טוב אפילו טוב מאוד
    יוסף 11/11/2012 16:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תבדקו בעסקאות בעלי עיניין כמה מניות אברמן וינאי שפכו לאחרונה בלי קשר לחולים שמתו צריך להפסיק את חרה הזאת כמשקיעים במנייה חברה צריך להתארגן ולרסן את שני אלו כח יגרמו לנו נזקים כמשקיעים החברה האלה רודפי בצע תבדקו את העיסקאות ובואו נתארגן אני מוכן להיות המרכז של התביעה הייצוגית
    סגור
  • טען עוד
  • 42.
    הבעייה היא אברמן ומנהל הכספים שלו יקי ינאי
    יוסף 11/11/2012 16:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המנייה הזאת לא ממריאה כי שני אלו כל הזמן שופכים מניות לשוק ולשני אלו יש מספיק מניות כדי להפוך את המניות שלכם לאפס כמעט אם הם יתחילו להזרים בכמויות תבדקו בעיסקאות בעלי עיניין כי הם חייבים לדווח אחרת הם היו מטביעים אותכם מזמן אין לכם מושג עם מי אתם מתעסקים ב נוסף עכשיו הם גם מעלימים מידע על חולים שמתו להם כדי שזה לא יפריע להם להמשיך לשפוך כמו שעשו בשער5 דולר רק לידיעה מה שזמי וינאי מכרו זה אפילו לא 10 אחוז ממה שיש להם לשפוך הם לא שילמו על זה כמוכם הם קיבלו את כתנאי עבודה או תנאי שכר ולא יהססו להציף אתכם בהזדמנות הראשונה יש לחברה מוצר מצויין אבל הנהלה של נוכלים זה בעייה
    סגור
  • 41.
    לקראת הודעה על ניסויים לא סתם עולה מחזור 4 מיליון שח פש (ל"ת)
    בונוס משהו חם 11/11/2012 16:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • עוד מעט המחזור 20000 מיליון שח (ל"ת)
    יוסף 11/11/2012 16:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 40.
    המניה בועה של ממש. מאוד יקרה ביחס למצב החברה
    אני אישית לא מתקרב 11/11/2012 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 10
    יקרה גם בהשוואה לחברות אחרות גם שהרבה יותר מתקדמות קלינית מפלוריסטם. אני אישית לא מתקרב גם לא בחצי מחיר.
    סגור
  • ואתה טוען כי...
    עמית 11/11/2012 15:46
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אתה איזה סופר כלכלן שמתמחה בענף. או סתם משועמם עם מקלדת ?
    סגור
  • ידידי תשלם מחיר מלא, לא מפחיד ואולי אפילו שקוף (ל"ת)
    אריק 11/11/2012 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • שימותו הקנאים (ל"ת)
    יעלי 11/11/2012 15:25
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • אתה צודק אל תתקרב. לחובבנים אין מקום בהשקעות מסוג זה. (ל"ת)
    חיים 11/11/2012 15:02
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 39.
    משכורות מנכל שערוריה
    יוסף 11/11/2012 14:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כמי שמחזיק במנייה טרם שנודע לו על התנהגות המנכל ומנכל הכספים שלו ינאי אני מודיע שאם שוד הקופה יימשך עכשיו שאנחנו בהפסדים על מחיר הכניסה ועוד על העלמות מידע בדבר החולה השני שמת עד היום החברה עוד לא גילתה אם זה האישה או הגבר זה ממש העלמת מידע ממשקיעים רבותי אני יודע לארגן תביעה ייצוגית ואנחנו נפגש בבית המשפט זה שהיפסדתי ביינתיים על המנייה שלכם לא אומר שתצאו מזה בזול עם התנהגות כזאת ושם תהיו חייבים לדבר וגם לומר אמת אני לא אתן לזלזל כך במשקיעים פה זה לא אלביט ראיה מר אברמן
    סגור
  • תתבע את בלומברג
    שחר 11/11/2012 15:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תגיד אתה סתום? לא קראת את הכתבה והניתוח?
    סגור
  • 38.
    שמנו את כל חיינו על פלוריסטם!!!..מקוים לטוב!!
    מוישיק ולאה החרדים 11/11/2012 13:38
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אחרי שהפסדנו ג'ובות רציניות על גבעות..עברנו לפלוריסטם לפני חצי שנה.לקחנו הימור הימור...אבל אפשר לתת פה מכה מכה!!!
    סגור
  • מוישק ,אינך צודק. לא שמים את החיים ולא את כל הכסף על
    חיים 11/11/2012 15:04
    הגב לתגובה זו
    6 1
    שום מניה בשוק ההון. כך לא משקיעים !
    סגור
  • 37.
    זמי!..אני עם דירה על המנייה!..בלי פשלות אה?..
    אברם הבסטיונר 11/11/2012 13:35
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כבר שנה עומד עם דירה על המנייה!!...אם היא נותנת קצת גז קדימה,אני בבוננזה יותר טוב מלוטו!!!!!...יאללה פלוריסטם!!..אני מטורף עלייך!!..ולא ישן כבר 7 חודשים.
    סגור
  • אברום עזוב פלוריסטם
    אלוף הפוקר מרמלה 11/11/2012 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 5
    בוא אלינו לפוקר-תתקבל בכבוד מלכים..אצלנו יש לך אפשרות לעשות קופה .. לא כמו אצל זמי שרק מזמבר אותך
    סגור
  • 36.
    כולם מדברים על הילדה מה עם החולה השני שמת בלי שהחברה די
    יוסף 11/11/2012 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 5
    לגבי החולה השני גם החברה לא דיברה מילה שהוא מת כנראה זמי ומנהל הכספים שלו עוד לא גמרו לשפוך את המניות שלהם על ראשי המשקיעים המסכנים מעלליו של אברמן עוד ידועים מימי אלביט גם שם הוא דפק את המשקיעים תריצו עליו גוגל ותבינו עם מי יש לכם עסק הוא היה מנכל אלביט ראיה אם אני לא טועה אני כמי שמושקע בחברה לצערי גיליתי את כל קופת השרצים אחרי מקווה שהמנהלים האלו יבינו שאם הם לא יפסיקו לדפוק את המשקיעים שלהם ם יאלצו להיפגש איתי ביצוגית בבית המשפט עם קהל משקיעים שנדפק ואז הנזק יהיה הרבה יותר עסיסי מכתבה בבלומברג ואני לא המשקיע היחיד ששוקל את זה גם למשוך כאלה משכורות מנכל וגם להפסיד בדוחות השנתיים וגם להעלים מידע מהמשקיעים והכוונה לחולה השני שמת ולא לילדה לא נראה לי שהשופט יתרשם לטובה בלשון המעטה
    סגור
  • 35.
    ברור שינטשו - הנהלה שקרנית
    ירון 11/11/2012 13:00
    הגב לתגובה זו
    2 8
    עברו לביוגרופ
    סגור
  • 34.
    מחזיק במניה ומאמין בה, רק רוצה שהמנכ"ל יקצץ במשכורת שלו
    שרון 11/11/2012 12:53
    הגב לתגובה זו
    7 0
    זו הגזמה בוטה לקחת כזו משכורת ולנגוס במזומנים של החברה
    סגור
  • 33.
    צטערת לא מאמין לאיש בשקל
    Bogii 11/11/2012 11:35
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לטעמי מדובר בתחמנים לא קטנים ספליט הפוך 1-200 והנפקות שמטיבות עם המקורבים אינם מעידים על איכות ניהולית בריאה החולה נפטרה לא היה דיווח ואח״כ אומרים שלא ידעו זה סיפור בלתי אמין אם אני הייי מטפל בחולה אני אמור לדעת כל שה מה מצבו אבל מי שרוצה רק לקחת כסף מהציבור חייב לספר סיפורים חבל שכך מתנהלות החברות האלה היה אמין יותר ומכובד יותר אם החברה הייתה מדווחת בזמן אמת על כישלונות מה שיכול לתת לנו להבין שמדובר בחברה הגונה וישרה שאינה חוששת מפרסומים שליליים אבל פועלת לשפר את המצב ומנסה ללמוד מכל כישלון מי שמבין איך ולמה הוא נכשל עשוי להצליח בהמשך הדרך כאן חייבים אנשי יושרה ולא תחמנים שמנסים לתת תשובות הזויות לא ידענו. זו תשובה של מי שאסור שיהיה בחברה חבל חבל חבל
    סגור
  • 32.
    אם המנכל יפסיק לשדוד את החברה במשכורת של 9 מיליון שקל
    יוסף 11/11/2012 10:33
    הגב לתגובה זו
    7 2
    יש סיכוי שישאר כסף למחקרים ולא ימשיכו לשדןד את בעלי המניות הפריארים של החברה
    סגור
  • יש לי חדשות עבורך הוא מועמד לפרס ישראל (ל"ת)
    יעלי 11/11/2012 15:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 31.
    זקן בן 98 שנטל אספירין של באייר בשנת 1953 מת טרם עת
    אנטי פופולוס 11/11/2012 10:31
    הגב לתגובה זו
    6 1
    חחח
    סגור
  • 30.
    נתראה בשער 6000 (ל"ת)
    רווית 11/11/2012 10:22
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 29.
    חשוב ! כנסו
    רמי 11/11/2012 10:03
    הגב לתגובה זו
    11 3
    בעיני מאוד מוזר תזמון הפרסום של הכתבה בארה"ב. ללא קשר לחברה עצמה, איפה שיש כסף ישנם אינטרסים. כידוע ה FDA עומד לתת לפלוריסטם מעמד של תרופת יתום ובזכות הכתבה המניות זולות יותר והכרישים יכולים לאסוף יותר ובזול לפני הזינוק שיביא אישור הFDA. חומר למחשבה!
    סגור
  • 28.
    לצערי אין להתווכח עם המומנטום השלילי
    אבירם 11/11/2012 09:58
    הגב לתגובה זו
    6 4
    גם ככה ההנפקה הייתה מסריחה עכשיו הם בכלל הגזימו :-(
    סגור
  • 27.
    במקום לרשום שטויות על אמינות תרשמו אני בשורט על הנייר
    תא גזע 11/11/2012 09:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כולם פתאום נהיו מומחים לאתיקה רפואית בלי להבין מה זה בכלל טיפול חמלה ומה הנוהל שלו. בתרופות מסוימיות הארכת חיים בחודש נחשבת "נס" ופה מדובר בחצי שנה לאחר טיפול אחד וללא מעקב . אז.. שלא יעבדו עליכם. בכל אופן תמשיכו למכור יהיו מספיק קונים.
    סגור
  • חמוד , אין אפשרות לשורט על פלוריסטם , תתפוצץ (ל"ת)
    שי 11/11/2012 10:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • שורט על פלוריסטם
    דודי-1 12/11/2012 08:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם בארץ וגם בארה"ב תמצא ברוקר שישאיל לך המניות לשורט,תלוי ברקורד של הסוחר. גם על פיקשיט יש שורטים
    סגור
  • יש בוול סטריט אופציות פוט על psti (ל"ת)
    אסף 11/11/2012 13:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    פלוריסטם צריכה להגיש תביעת דיבה. (ל"ת)
    ההוא 11/11/2012 09:35
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 25.
    אני מאמין במניה
    משקיע 11/11/2012 09:28
    הגב לתגובה זו
    9 1
    קצת מאוכזב שההסברה מצד החברה באה קצת מאוחר אני הייתי מצפה שהחברה תתבע את אותו עיתונאי מבלומברג שבטוח עשה עבודה גרועה וגם לנזק בהודעות הפלצניות שלו את סכום הפיצויים שהחברה תקבל מבלומברג שתחלק כדיבידנד למשקיעים הנאמנים
    סגור
  • 24.
    TESTS
    TESTS 11/11/2012 09:27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    TESTS
    סגור
  • 23.
    תשובה למוטי
    נותן בראש 11/11/2012 09:25
    הגב לתגובה זו
    9 0
    לא רוצה להגדיר את המוטי הזה טיפש כי הוא מנסה לפרוט על אמוציות של מקרה טרגי שקרה לילדה ..אבל ממתי הוא רופא מומחה שיבוא ויטען שהילדה מתה בגלל התרופה???הוא מתעלם מהפירסום של בית החולים עצמו ברומניה שדיווח שהילדה מתה מזיהום- והרבה אחרי שעזבה את הארץ...הכח קל לזרוק בוץ..הכי קשה לנקות אותו אחר כך ..... וידוע שאבן הנזרקת ע"י טיפש לבאר מאה חכמים לא יוציאו אותה
    סגור
  • 22.
    סימן שאלה
    נלי 11/11/2012 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    משהו לא ברור. אם כלכליסט וביזפורטל פירסמו זאת קודם , מדוע המהומה מתרחשת רק כעת כשבלומברג מפרסם זאת? ומה זה אומר לגבי תקפות הטענות של חברת פלוריסטם?
    סגור
  • 21.
    ניסוח מדוייק: הטפשות של המנכל גרמה לנזק אצל המשקיעים (ל"ת)
    בנץ 11/11/2012 09:20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 20.
    זה לא החולה שמתה זה האמינות שהלכה קפוט
    אנונימי 11/11/2012 09:13
    הגב לתגובה זו
    7 3
    טוב שם משמן טוב
    סגור
  • רויטרס לא פראיירים... (ל"ת)
    א.מ 11/11/2012 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    התנהלות מטרידה מאוד (ל"ת)
    אחד שמכר 11/11/2012 09:10
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 18.
    הכול הימורים
    co007 11/11/2012 09:05
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מי שרוצה להפסיד הרבה נשאר עד הסוף. מי שרוצה להרוויח ממש בזמן העליות......
    סגור
  • 17.
    פלוריסטם
    דודו 11/11/2012 09:05
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אם אינני טועה בל החולים שטופלו בחומרי פלוריסטם סבלו מקריסת מערכות חמורה עוד קודם לכן והטיפול ניתן כחמלה.החולים שנפטרו למספר שבועות וחלקם נפטר. לבוא ולומר שזה בגלל פלוריסטם זו האשמה חמורה מאוד.
    סגור
  • 16.
    לא קונה ממנו אוטו.. (ל"ת)
    אבי 11/11/2012 08:58
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 15.
    זמי תתחיל להביא כבר בוננזות למשקיעים
    אבנר 11/11/2012 08:58
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ממתינים כבר להודעות מכוננות
    סגור
  • 14.
    הילדה מתה בלי קשר לניסוי. אולי מזקנה? תאונה קטלנית?
    מוטי 11/11/2012 08:53
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לא צריך להתבדח. ילדה מתה, אנשים הפסידו כסף. ילדה בת 7. ראבק. לא קשור אליכם?
    סגור
  • האמת ?לא . (ל"ת)
    א.מ 11/11/2012 09:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    למר אברמן
    המשקיף מהצד 11/11/2012 08:52
    הגב לתגובה זו
    2 6
    לכל שקר יש רגליים.הטעיית ציבור המשקיעם במידע לא מלא גובלת בפלילים.דרך אגב לא מושקע בחברה.
    סגור
  • 12.
    והמשקיעים צועדים כצאן לטבח (ל"ת)
    מנכ״ל רמאי 11/11/2012 08:52
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • רויטרס מגבים אותו והם בכלל לא פראיירים! (ל"ת)
    אלף מם 11/11/2012 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    אסדת המנופים THIALF הגיעה ארצה לבניית אסדת ההפקה מתמר
    דור 11/11/2012 08:50
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אסדת המנופים THIALF לבניית אסדת ההפקה מתמר הגיעה אתמול לאתר ההרכבה הבניה תחל בקרוב. http://www.google.com/search?q=thialf+platform&hl=en&tbo=u&rlz=1C1ZMDB_enIL505IL505&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=akafUMO7GsXhtQaF6oH4Cg&ved=0CEgQsAQ&biw=2133&bih=1091
    סגור
  • 10.
    החברה לא דיווחה על חולה נוסף שמת...
    לא מאמין בחברה 11/11/2012 08:49
    הגב לתגובה זו
    5 7
    מה יהיה עם ההנהלה הזאת??
    סגור
  • 9.
    זו הייתה הזדמנות מדהימה לחזק ולחזק (ל"ת)
    אבי 11/11/2012 08:48
    הגב לתגובה זו
    10 5
    סגור
  • 8.
    לא רק שלא נטשנו גם חיזקנו וקנינו עוד מניות... :) (ל"ת)
    איציק 11/11/2012 08:46
    הגב לתגובה זו
    13 5
    סגור
  • 7.
    חברה עם פוטנציאל ענק!!
    Tom0802 11/11/2012 08:45
    הגב לתגובה זו
    11 4
    מי שמאמין שישאר ומי שלא שיצא וככה יהיה לנו המאמינים יותר מניות לחזק אחזקות!
    סגור
  • 6.
    איך מטשטשים מוות של חולים נוספים?? (ל"ת)
    כצלה 11/11/2012 08:42
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • 5.
    להקים וועדת חקירה - האם מותם של שני החולים קשור?
    משה 11/11/2012 08:41
    הגב לתגובה זו
    3 9
    צריך תשובה חד משמעית ולא תלוייה.
    סגור
  • 4.
    פלוריסטם=בלון שסופו להתפוצץ
    בר 11/11/2012 08:41
    הגב לתגובה זו
    8 16
    מנכ״ל לא אמין
    סגור
  • 3.
    נכון זמי, באמת לא ננטוש אתכם. (ל"ת)
    מאמינה 11/11/2012 08:40
    הגב לתגובה זו
    9 5
    סגור
  • 2.
    2 חולים מתו - חטא על פשע!! (ל"ת)
    דני 11/11/2012 08:39
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 1.
    בנתיים תאכל חצץ (ל"ת)
    אנונימי 11/11/2012 08:36
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • זמי וחבורתו זרקו לכם טיפ ענק