המעו"ף נותר כמעט ללא שינוי, הבנקים איבדו 1%; הכשרה אנרגיה זינקה 7%

המעו"ף איבד 0.05% וסיים את השבוע בירידה של כ-0.6%. מדד הנפט גז עלה ב-0.4%, בזק הובילה את המחזורים וירדה 0.8% לאחר הדוחות. איזיצ'יפ זינקה 7%. עליות קלות בפתיחה בוול סטריט
 |  (85)
סוחרים, צילום: Getty images Israel
יום המסחר האחרון של השבוע בת"א ננעל במתינות יחסית תוך נטייה לירידות שערים במדדים המובילים. בין המדדים הסקטוריאליים בלט מדד הבנקים בירידות ולעומתו מדד הבלוטק ומדד הנפט גז בלטו לחיוב. נראה היה היום כי הסוחרים בת"א לא מתרגשים מהירידות החדות שאיפיינו אתמול את המסחר בוול סטריט והבוקר את שוקי המזרח, אלא נהנים מרוח גבית קלה מכיוונה של אירופה ומהחוזים הירוקים בוול סטריט.

מדד המעו"ף ירד בסיום ב-0.05% ל-1,211 נקודות ואת השבוע כולו סגר בירידה של כ-0.6%, ת"א 75 השיל 0.3%, מדד הבנקים נפל ב-1% ומדד הגז נפט עלה ב-0.4%. המחזור מסתכם בכ-823 מיליון שקל. בין המניות שבלטו היום נציין את הכשרה אלפא 0% הכשרה אלפא 189.7 0% הכשרה אלפא בסיס:189.7 פתיחה:189.7 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו מודיעין יהש +2.81% מודיעין יהש 1,097 +2.81% מודיעין יהש בסיס:1,067 פתיחה:1,131 גבוה:1,131 נמוך:1,080 תמורה:402,722 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקו ב-7% וב-6.2%. {איזיצ'יפ} זינקה ב-7% לאחר הדוחות. פלוריסטם -0.06% פלוריסטם 464.2 -0.06% פלוריסטם בסיס:464.5 פתיחה:465.9 גבוה:466 נמוך:461.2 תמורה:509,576 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה 8.9%. לאומי איבדה 1.5% ומלאנוקס עלתה ב-0.6%.

המסחר בעולם

החוזים בוול סטריט מאותתים על עליות קלות בפתיחת המסחר לאחר שאמש הסתיים המסחר שם בירידות חדות. בסיום נפל הנאסד"ק ב-2.5% והדאו ג'ונס וה-S&P 500 נפלו בכ-2.35%. בכך הביעו המשקיעים את חששותיהם מכהונה נוספת של המפלגה הדמוקרטית בארה"ב. העניין בארה"ב עובר כעת לבחינת האופן בו תתמודד ההנהגה עם הצוק הפיסקאלי, אותן הקלות מס שחוקק ממשל בוש שתוקפן צפוי לפקוע בסוף השנה.

באסיה נרשמו הבוקר ירידות שערים, כאשר הניקיי היפני ירד ב-1.5% וההאנג סנג בהונג קונג צנח כ-2.4%, הבורסה של שנחאי איבדה 1.6%, כאשר בביג'ין מתכנסת המפלגה הקומוניסטית לבחירת ההנהגה החדשה של סין, ארוע שקורה פעם בעשור ועשוי להוביל לשינויים במדיניות הכלכלית והפיננסית בסין, נציין כי מדובר בעיקר במשחק כיסאות ולא בתפיסה חדשה של ההנהגה.

למרות המהומות האלימות שארעו אמש ברחובות אתונה, הלילה אישר הפרלמנט היווני את תוכנית הצנע שתקצץ עוד יותר מ-17 מיליארד אירו מהתקציב היווני. אישור התוכנית היה התנאי שהציבה הטרויקה האירופית לממשלה היוונית על מנת שתעביר לה חבילת חילוץ נוספת. מאוחר יותר היום תפורסם החלטת הריביתץ באירופה וזו צפויה להישאר ללא שינוי. בשוק יעקבו בדריכות אחר דברי יו"ר ה-ECB, דראגי.

מניות במרכז

הכשרה אלפא 0% הכשרה אלפא 189.7 0% הכשרה אלפא בסיס:189.7 פתיחה:189.7 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו מודיעין יהש +2.81% מודיעין יהש 1,097 +2.81% מודיעין יהש בסיס:1,067 פתיחה:1,131 גבוה:1,131 נמוך:1,080 תמורה:402,722 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקו לאחר שקיבלו בשורה מעודדת מחברת NSAI, המעריך הבלתי תלוי של רשיונות "שרה" ו"מירה", אשר מעריך כעת כי למרות הקידוחים היבשים, הההסתברויות למציאת נפט וגז בשכבות העמוקות - נותרו ללא שינוי. זאת לאחר ש-NSAI סקרה את תוצאות הקידוחים שבוצעו לאחרונה, וכשלו. לידיעה בהרחבה

גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קיבלה את אישור הוועדה המחוזית לביצוע הקידוחים ברשיונות 'מגד' 6,7 ו-8. השותפות הודיעה כי היא מתכוונת להתחיל בקידוח ב'מגד' 6 ברבעון הראשון של 2013. לידיעה בהרחבה

בזק +1.03% בזק 393 +1.03% בזק בסיס:389 פתיחה:388.5 גבוה:393 נמוך:386.9 תמורה:18,881,868 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה אתמול כי רווחיה הקבוצה נפלו ב-38% ל-342 מיליון שקל, בעיקר כתוצאה מירידה ברווחיות חברת פלאפון, שאותה נטשו כ-20 אלף מנויים ברבעון השלישי וגם ההכנסה הממוצעת החודשית למנוי סלולרי נפל ל-95 שקל. לדוחות בזק . אנליסיטים רבים המסקרים את חברת התקשורת הגדולה בישראל פירסמו תגובות לדוחות .

{פריגו} פירסמה אתמול במהלך המסחר דוחות שלא עמדו בציפיות האנליסטים, לפחות לא בשורת ההכנסות, אלו הסתכמו ב-770 מיליון דולר לעומת צפי ל-825 מיליון דולר. המניה נפלה אתמול ב-5%. לדוחות פריגו

S&P מעלות אישררה את דירוג כיל +0.35% כיל 1,726 +0.35% כיל בסיס:1,720 פתיחה:1,720 גבוה:1,737 נמוך:1,710 תמורה:14,059,886 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: "+AA/ יציב" וכלכלני סוכנות הדירוג כתבו כי הדירוג "לא הושפע מהדיווחים לגבי המיזוג. הדירוג נשען על מיצובה העסקי הגבוה של החברה והיותה מהיצרניות המובילות בשוק האשלג העולמי המאופיין בביקוש עולה לאורך זמן ובריכוזיות גבוהה". אישרור דירוג לכיל

אלביט מערכות -0.7% אלביט מערכות 43,990 -0.7% אלביט מערכות בסיס:44,300 פתיחה:44,490 גבוה:44,490 נמוך:43,860 תמורה:19,663,821 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הגישה תביעה נגד המדינה על סך של 74 מיליון דולר. התביעה הוגשה בגין נזקים והוצאות בקשר עם ביטול רישיונות יצוא עבור פרויקט ללקוח זר. אלביט תובעת את המדינה

פלוריסטם -0.06% פלוריסטם 464.2 -0.06% פלוריסטם בסיס:464.5 פתיחה:465.9 גבוה:466 נמוך:461.2 תמורה:509,576 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלולה לעמוד לחקירה של הרשות לני"ע בארה"ב מכיוון שלא דווחה על מותה של ילדה בת 7 מרומניה, אשר מתה מזיהום לאחר שעברה טיפול חמלה מוצלח. פלוריסטם מסתבכת?
תגובות לכתבה(85):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 60.
    אללה בחטי - כמה ג'ובות עשיתי על איזיציפ. ממש פאנן (ל"ת)
    הרב מחפוד 08/11/2012 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    וגם לא לבונוס,ולא לבבילון-הפסד קבוע. (ל"ת)
    אל תיכנסו לפלוריסטם 08/11/2012 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 58.
    מישהו יודע שמע כנסו
    גבר גבר 08/11/2012 15:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה אין דרדסים בערוץ הראשון בשעה 4?למהההההההההההה
    סגור
  • כנס דחוף חבל לפספס
    כלכלן 08/11/2012 19:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש המומינים בשעה שתים וחצי בערוץ 1
    סגור
  • 57.
    יאללה מה אני מבין בכלל .... (ל"ת)
    איציק זוהר 08/11/2012 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    פלוריסטם - הכל קישקוש חוץ משוש
    הרב מחפוד 08/11/2012 15:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדעתי מורידים אותה בכח. יש מצב שתמשיך לרדת בנאסדק אבל מחר היא תחזור לתקן. בעזרת השם (ביבי אשם)
    סגור
  • 55.
    אלדן טק
    מנדי המושיע 08/11/2012 14:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתמול אמרתי שהמניה תיפול לסביבות שער 2 לאחר שנוכלים הריצו אותה לעבר שער 6. מי שרוצה סיבוב יפה על המניה לחכות לשער1.6 ולזרוק בשער 2.0. רק בסיבוב השלישי אפשר לחשו לכיוון שער 2.7 לזריקה . עקבו אחריי ותקבלו המלצות נוספות שימו לב לאודיוקודס פרטים בהמשך.
    סגור
  • מניה להרצה
    מנדי הקטן 08/11/2012 17:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צודק אפשר לעשות עליה סיבוב לא רע. מחכה לשער1.7 ומוכר ששער 2.2 זאת בתנאי שיש מחזור גדול כמו השבוע האחרון.
    סגור
  • 54.
    השורטיסטים מקבלים בדרך זובור-זה קרוב ..... (ל"ת)
    כפי שנאמר 08/11/2012 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    היום יורדים מ-1200.
    עורבה 08/11/2012 14:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לאוהבי השוטים קנו שורטים היום יורדים מהמדד המנחוס 1200.
    סגור
  • טען עוד
  • אם לא היום אז בשבוע הקרוב
    co007 08/11/2012 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לכול אלה שחשבו שהכול מתנהל על מיי מנוחות למעלה , פתאום קבלו מזכר מארה"ב שהושקט לפני הבחירות.
    סגור
  • אתה חוזר להיות 00 (ל"ת)
    dor 08/11/2012 17:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • עורבא ופרח ! (ל"ת)
    הרב מחפוד 08/11/2012 15:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 52.
    מה יהיה עם פלוריסטם???? הפסקת מסחר שנייה כבר להיום...
    המודאגת 08/11/2012 14:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לזרוק? להישאר? אני צריכה טיפול חמלה!!!!!
    סגור
  • תתביישי לך נסחפת....
    doctor coen 08/11/2012 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגבייך מדובר בכסף ובלבד. את כנראה לא מודעת לקטגורייה של טיפול חמלה. לא יפה ולא נאה . לא צוחקים על נושא כזה. מאחל לך הרבה בריאות ושלא תגיעי למה שרשמת.
    סגור
  • התכוונתי קצת חמלה על המשקיעים, יש לי לב חלש
    המודאגת 08/11/2012 18:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום דבר אחר שבת שלום
    סגור
  • קרעת אותי!!! חחח... אבל ברצינות עכשיו לדעתי
    מוזי 08/11/2012 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישור FDA יתקבל אוטוטו והמניה תחזור לעליות נאות היום זו ירידה לצורך עליה. שוב, רק דעתי, תעשי מה שאת חושבת
    סגור
  • 51.
    לגבי פלוריסטם השחלה מארץ ההשחלות,בוו יורדת ב 9 (ל"ת)
    שומי-אמרתי לכם 08/11/2012 14:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 50.
    שלא יהיו לכם בכלל ספקות היום ב 15:30 דרגי יפיל ת'שווקים (ל"ת)
    קלינגר 08/11/2012 14:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 49.
    הגרף בדי מדיקל צפונה חזק אופציה4 יעד ראשוני35אגורה (ל"ת)
    אלי המקורי1 08/11/2012 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 48.
    ותבינו
    פלוריסטם כנסו 08/11/2012 13:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זורעים פחד במשקיעים ומורידים את המניה.... פסיכים במדינה הזו. וגם ככה טיפולי חמלה עושים רק למי שיש לו 1% לחיות בלי הטיפול. הילדה הייתה מתה גם ככה. הסביר לנו המנכל שלהם איך זה עובד טיפולי החמלה. לא כול אחד יכול לקבל .... רק כשהגסיסה בשלבים סופניים ואין דרך אחרת. אז שלושה ניצלים ואחד מת... הרפואה היא לא מדע מדויק. שלא יזיינו לנו את המוח! ומי שמוכר היום יבכה מחר.
    סגור
  • 47.
    עושה רושם שהירידות יתחזקו לקראת סיום המסחר
    אחת שמבינה א 08/11/2012 12:57
    הגב לתגובה זו
    0 4
    שימו לב, במידה והמעוף יירד באחוז ויותר לקראת הסיום, אני חושבת שכדאי לקנות כמה קולים . ביום ראשון יהיה תיקון למעלה. אני בכל אופן אכתוב כמה פוטים. עיקבו אחרי המעוף מידי פעם שלא תפספסו. ראיתם את ישראמקו כמה שהיא חזקה, אתמול בירידות החדות, סיימה ללא שינוי והיום היא עולה, היא מנייה זהב, פשוט לשמור בכספת. אבל אני בשער 60 אמכור. לעורב, גם אני מסמפטת אותך אם כי אני לא תמיד מסכימה לכל מה שאתה כותב.
    סגור
  • התחלת להיות גורביץ הכל הפוך ממה שאת אומרת (ל"ת)
    כלכלן 08/11/2012 19:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יגמר לדעתי ירוק היום. דראגי לא יפיל שוב
    עורב 08/11/2012 13:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השווקים אלא יתן הקלות מוניטריות. ראיתם ידיעה על פלוריסטם בגלובס. אללה איסתר ורעייתו
    סגור
  • 46.
    פלוריסטם
    יודע דבר 08/11/2012 12:55
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יש פה כמה הדיוטים שלא מבינים כלום ומחצייאם את תסכולם על המניה........המניה עומדת לקבל את אישור FDA והצפי ורוד מי שלא מאמין מפחד ובורח..שיברח..אני אוסף
    סגור
  • עוד משהו על פלוריסטם
    עורב 08/11/2012 13:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתם צריכים להבין: החברה מפציצה הודעות בלי סוף. חברות אחרות לא מוציאות הודעות על טיפולי חמלה. זה לא נחשב בכלל בשדה הביוטכנולוגי. רק ניסוי משמעותי נחשב, שלב 2 ומעלה. ניסוי משלב זה דורש אבות ואמהות רציניים, כמו חברות ענק. אני לכעשצמי , אחרי שיחות עם חברים מתוך התחום- כבר לא בטוח בה כל כך. תקנו אם תרצו והלוואי ותצליחו. אני דבק בקמהדע, ביוליין.
    סגור
  • 45.
    די מדיקל אופציה4 בגרף לפני מספר חודשים עמדה על85אגורות (ל"ת)
    שימו לבבבבבבבבבבבבבב 08/11/2012 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    די מדיקל משתוללת הודעה במאיה כולל אופציה4טורבוווווווווו (ל"ת)
    שימו לבבבבבבבבבבבבבב 08/11/2012 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    די מדיקל משתוללת הודעה במאיה כולל אופציה4טורבוווווווווו (ל"ת)
    שימו לבבבבבבבבבבבבבב 08/11/2012 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    סנופי ומאמעוף
    הגאון מטביליסי 08/11/2012 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באותו סייקל לא יעזור כלום .התמוטטות קולוסאלית תוך חודש חודשיים ץלוי בקצב מילה שלי באחריות.
    סגור
  • 41.
    לאחת שמבינה
    הגאון מטביליסי 08/11/2012 12:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא הבנתי ...אז מה את אומרת קודם יורדים עד 1040 -1000 (פלאט)(בגלל הסטייה השבועית במכדי )ומשם 1350 (פלאט)או בקרוב נחל מהלך ל1350 ? תגידי מותק להזכיר לך מה אמרתי במרץ האחרון ובאפריל שנה שעברה ? להזכיר ...מה אמרו כולם ואיך נגמר ...איפה העלווי ירוק ? 1500 חחחחחחחחח...
    סגור
  • 40.
    צורפתי לתביעת הענק נגד מנכ"ל פלוריסטם-והחברה-על ההמלצות (ל"ת)
    מוטי איפרגן 08/11/2012 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    השחילו אתמול ושילשום והים כבר 3 מינוס-חחח (ל"ת)
    הזהרתי אתכם מפלוריסט 08/11/2012 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 38.
    מלאנוקס
    מלאנוקס 08/11/2012 12:21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    החברה בכמה שנים לפני כולם יכ את התחזיות ברבעון הקרוב וצפי שישגע את כולם ביום אחד 50 אחוז יהיה למעלה בכל ירידה לאסוף תחזור מהר מעל ל 100$ יום טוב
    סגור
  • 37.
    הם חזקים מו יהלום-שם מתרסקים 7 -אצלנו כלום-תענוג (ל"ת)
    הבנקים שלנו 08/11/2012 11:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    יום אדום ומוצלח לכולם
    עורבה 08/11/2012 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 4
    היום נרד מהמספר המנחוס 1200.בהצלחה לכולם ויום אדום לכם.אני מברכת אתכם כי אני יודעת כי כולם בשורטים.
    סגור
  • תיכנסי לקן עד 1238 אז תצאי ותראי עולם ירוק כההההההההההה (ל"ת)
    dor 08/11/2012 14:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לא בתקופה הקרובה,תמשיכי לחלום. (ל"ת)
    צבי 08/11/2012 12:28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 35.
    פלוריסטם מניה גמורה-המלצות ויורדת, (ל"ת)
    פיני 08/11/2012 11:38
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • היא תעלה בצורה חדה רק כאשר יוכח כי תאי PLX בטוחים
    חיים 08/11/2012 12:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ויעילים. לא ניתן להסתמך על שני מקרי הצלחה בודדים .
    סגור
  • 34.
    סביר שהבנקים יעברו לעליות עוד היום.
    oraemunna 08/11/2012 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתוך תפיסת המסחר כמסחר למען מדדים, אני מניחה שהידיעות הכלכליות הן קטליזטור למשחק עם מניות למען מדד. היום אלו מניות הבנקים. מנגד, אין הצדקה כלכלית לירידה בהן ומביני עיניין מנצלים זאת לרכישה. לא אתפלא אם בסוף היום הן תעבורנה לירוק.
    סגור
  • 33.
    רק אלוני חץ -לא ניתן לבצע שורט........ (ל"ת)
    דני 08/11/2012 11:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    הזהרו מהשחלות
    דני 08/11/2012 11:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם בונוסגם בבילון,גם פלוריסטם,קרדן,אזורים,ועוד-השחלות חזקות.
    סגור
  • 31.
    המעופניקים מבשלים דייסה ;) (ל"ת)
    הרב מחפוד 08/11/2012 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    שורטיסטים חגגו מוקדם מידי ויקסלו שטרונגול.בבנקים ועוד (ל"ת)
    אמרתי לכם 08/11/2012 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    "" החברה מתכבדת להודיע, כי היא מנהלת משא ומתן עם חברה
    דורון 08/11/2012 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "" החברה מתכבדת להודיע, כי היא מנהלת משא ומתן עם חברה בינלאומית זרה העוסקת בפיתוח וייצור של מכשור המשמש לטיפול בסוכרת, למכירת הקניין הרוחני שבבעלותן של ספרינג הלת' סולושנס בע"מ וספרינג-סט הלת' סולושנס בע"מ, חברות בנות בבעלותה המלאה של החברה, טרם גובשו מלוא תנאי העסקה . .Spring™ Universal Infusion Set הקשור במספר היבטים של נכון למועד דוח זה, המשא ומתן כאמור טרם השתכלל לכדי הסכם מחייב.""
    סגור
  • 28.
    די מדיקל הודעה ממש ממש טובה במאיה צפי לפיצוץ אלים
    דורון 08/11/2012 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "" החברה מתכבדת להודיע, כי היא מנהלת משא ומתן עם חברה בינלאומית זרה העוסקת בפיתוח וייצור של מכשור המשמש לטיפול בסוכרת, למכירת הקניין הרוחני שבבעלותן של ספרינג הלת' סולושנס בע"מ וספרינג-סט הלת' סולושנס בע"מ, חברות בנות בבעלותה המלאה של החברה, טרם גובשו מלוא תנאי העסקה . .Spring™ Universal Infusion Set הקשור במספר היבטים של נכון למועד דוח זה, המשא ומתן כאמור טרם השתכלל לכדי הסכם מחייב.""
    סגור
  • 27.
    אין ספק -נוחי דנקנר בדרך לפשיטת רגל (ל"ת)
    אפרת 08/11/2012 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    פלוריסטם תחזור לסורה-לרדת- 1300 קנייה (ל"ת)
    דראן 08/11/2012 10:55
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 25.
    מחיר ההנפקה יעמוד על 14-15 $ (ל"ת)
    בבילון 08/11/2012 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    הזדמנות אחרונה להיכנס לפני טיסהההההההההההההההההההההההה (ל"ת)
    טאואר 08/11/2012 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    הפסקת מסחר בדי מדיקלללללללללללללללללללללללללללללללללללל (ל"ת)
    יששששששששששששששששששש 08/11/2012 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    די מדיקל הודעה מפוצצת במאיה שימו לב לאופציה4 פיצוץץץץץץ (ל"ת)
    יששששששששששששששששששש 08/11/2012 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    די מדיקל הודעה מפוצצת במאיה שימו לב לאופציה4 פיצוץץץץץץ (ל"ת)
    יששששששששששששששששששש 08/11/2012 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    סוף היום ירידות ! אין סיבה לעליות (ל"ת)
    אנונימי 08/11/2012 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מה עם אינסוליין? (ל"ת)
    עוזי 08/11/2012 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    הבחירה של אובמה תמיד מנחוסית לבורסה אבל טוב שכך
    אחת שמבינה א 08/11/2012 10:20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הגיע הזמן שנראה קצת ירידות, מחכה לבנק לאומי בשער 1100 מומלץ לקנות. עם בבילון להמתין עוד לפחות שתגיע ל2800. אפריקה בעייתית ולא מומלצת לקנייה. המנייה הכי טובה ומומלצת עכשו ומהר לקניה זאת נייס, קנו מהר ותהנו! יתכן ונראה קצת תיקון ריאלי במעוף אבל המגמה בימים הקרובים היא מגמה של ירידות. זוכרים שגורביץ כתב שהמעוף עשוי להגיע ל1350 הצחיק אותי והרבה. זהירות מהאופציות. ייום טוב ומהנה.
    סגור
  • הפעם אני דווקא מסכים עם הטכניים.
    לאחת שמבינה מהעורב 08/11/2012 10:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המעוף נתמך חזק ב1200 ויראה ירוק בקרוב. תשכחו מירידות. גם לא כדאי לחכות למניות שירדו. תוסיפי לעצמך עוד שבוע שבועיים לתחשיב ותהיי בפנים לא עדיף? הטכני הפעם נכון. ולראיה ירידות מחזיקות יום או חצי יום זה סימן עוצמה. העולם חפץ חיים השוק מסתכל קדימה והעיקר יש חברות טובות. וחוץ מזה שאני מסמפט אותך מאד,
    סגור
  • 18.
    הורדו דיבדנדים,בדרך לירידות בנייר-מנכ"ל קאקא (ל"ת)
    תיזהרו מבבילון 08/11/2012 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 17.
    אפריקה שוב עבדו על הקטנים אתמול
    אלון 08/11/2012 10:09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היום עולה...
    סגור
  • איזה עולה ואיזה נעליים.
    co007 08/11/2012 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סבב הירידות באפריקה רק התחיל, בשבוע הקרוב צלילה במים עמוקים.
    סגור
  • 16.
    העורבת
    הלחשן 08/11/2012 10:09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יש פה מישהי שמתה לירידות......עורבת..לא יפה..זה לא מדור פורנו
    סגור
  • 15.
    אפריקה ישראל
    אלון 08/11/2012 09:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עד כה לבייב עמד בכל התשלומים ואף הקדים פירעונות. היקף הונו של לבייב אינו ידוע, אבל ההתאוששות בענף היהלומים בשנים האחרונות הגדילה את נזילותו. מבחינת לבייב, הקדמת התשלומים תאפשר לו להקטין חלק מהחוב, ומבחינת הבנקים, ובעיקר הפועלים, האצה בתשלומים תאפשר להם ליישם את התקן החשבונאי המטפל בחובות פגומים, ולרשום החל ב-2013 הכנסות מגביית חובות שסווגו כפגומים בסך מאות מיליונים, ובכך להגדיל את הונם. כנראה שבהפועלים מבינים כי להבדיל מלבייב, לקוחות כמו נוחי דנקנר, מוטי זיסר ואליעזר פישמן - החייבים במצטבר מיליארדים בגין אשראי שנטלו - אינם מסוגלים להעמיד סכומים כמו לבייב. לקרוא בדמרקר ולהפנים !!! http://www.themarker.com/markets/1.1859739
    סגור
  • תפסיק לברבר
    co007 08/11/2012 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המניה לא מתנהלת לפי האשליות שלך ושל דומים לך. בשבוע הקרוב הצלילה תהיה במים עמוקים.
    סגור
  • 14.
    קנו אלוני חץ-אשטולר מחיזק מיליונים ולא יורידו אותה (ל"ת)
    מיכאל 08/11/2012 09:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    רק אלוני חץ-לא תרד לל ותעלה. (ל"ת)
    רוני 08/11/2012 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    להיות סלקטור
    הלחשן 08/11/2012 09:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך לפעול לפי הגיון והנה ההמלצות שלי- כל שותפיות ליויתן ורציו-דלק קידוחים אבנר (נובל מגבירה מאמץ לליויתן 5)..מלאנוקס(עוד אל אמרה את דברה) פלוריסטם(לפני FDA) וגם כיל...........אני את שלי עשיתי..תדעו גם לפרגן כשצריך
    סגור
  • 11.
    שלא יאכילו אתכם לוקשים
    מי שנכווה ברותחין 08/11/2012 09:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש סטייה שלילית בMACD בגרף שבועי בכל המדדים בוול סטריט שנוצרה כבר לפני חודש. אתמול נורתה יריית הפתיחה לשוק דובי של חצי שנה לפחות. ראו הוזהרתם!!!
    סגור
  • 10.
    תנוחו כי עולמם תם. (ל"ת)
    סוחרי השורט 08/11/2012 09:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 9.
    נסיים בירוק-השורטיסטים חגגו יום אחד ויקבלו זובור (ל"ת)
    אביהו 08/11/2012 09:42
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 8.
    יש לי חלום רטוב
    עורבת 08/11/2012 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 4
    שהמעוף ירד מ 1200.היום החלום מתגשם.
    סגור
  • את חיה בסרט
    גולי 08/11/2012 11:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תגידי, אכפת לך איך הירידות האלו שאת כל כך חפצה בהם ישפיע (לרעה כמובן) על הפנסיה שלך? על קרן ההשתלמות שלך? אם איך שאת מדברת, לא נראה לי
    סגור
  • 7.
    פלוריסטם לפני הודעה מהותית (ל"ת)
    יעלי 08/11/2012 09:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • הודעה על אישור תרופת יתום מFDA עברו 60 יום מהבקשה (ל"ת)
    פלוריסטם 08/11/2012 11:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 6.
    לא להיבהל בתחילת המסחר
    oraemunna 08/11/2012 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להיבהל בתחילת המסחר. תנו למסחר להתייצב. רק שתהיה רגיעה כדאי לפעול. הירידות הן לא בהכרח הזדמנות אולם לא חורבן ודאי. במצב של סערה ממתינים לרגיעה.
    סגור
  • 5.
    חחח מה כל כך חלש בדוחות בזק ביזפורטל פטתים (ל"ת)
    שמירה 08/11/2012 09:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    לעורבת
    לעורבת 08/11/2012 09:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צריך לחשוב גם על אנשים שמשפיעה על פנסיה שלהם. אדום.
    סגור
  • 3.
    לדעתי הדולר יזנק שוב לכיוון ה4 שקל יש סימנים ברורים (ל"ת)
    פישר מוריד ריבית 08/11/2012 08:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    לא לחשוש, כל הבורסות יתיצבו בסוף השבוע ואף נראה עליות
    פפו 08/11/2012 08:23
    הגב לתגובה זו
    7 6
    התחזית שלי לגבי המעוף: עד הבחירות יהיה דשדוש בגבולות +/- 3% בין 1175 ל- 1250 לאחר הבחירות עליה של לפחות 10% עד יוני ל- 1335 ועד סוף השנה עליה של לפחות 15% ל- 1395. רישמו את התאריכים והמדדים וניפגש בהמשך.
    סגור
  • אני איתך רק טיפה סבלנות (ל"ת)
    dor 08/11/2012 09:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • שמעתי שבאפט מחפש יועץ
    BARAK 08/11/2012 09:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מהיכן הביטחון. ???בסביבה כל כך לא יציבה בכל העולם אתה מציג את ממלכת השוקולד. תנסה לתת תחזית למחר ולא תיפגע בול. אל תפתח אשליות יש לא מעט נאיבים שיאמינו לך.
    סגור
  • 1.
    בבקשה עוד כמה ימים של ירידות.עד 1170
    עורבת 08/11/2012 08:15
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אני רוצה ירידות במניות.מלאנוקס קמהדע ורציו.בהצלחה לי ולכול השורטיסטים .יום אדום לכולם.
    סגור
  • מי יתן ותתאכזבי קשות כי נשארת בחוץ. וזה יקרה (ל"ת)
    עורב 08/11/2012 08:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לא יפה
    אביבית לעורב 08/11/2012 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יש לה חלום שמניות אילו ירדו.היא בשורטים ורוצה ירידות לכן תפרגן.יום טוב לך
    סגור
  • סבלנות זה שם המשחק פריצה של 1238 במעןף יותר קרובה מתמיד (ל"ת)
    dor 08/11/2012 09:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור