שטייניץ בעימות מול יחימוביץ': "היא מדברת יפה, אבל לא מכירה את הנתונים. הפופולזים שלה יביא למיליון מובטלים"

יו"ר העבודה בתגובה: "לא מוכנה לרדת לרמה הזו, ככה זה כשאדם נמצא במגננה". צפו בוידאו - הקטע המלא בין שטייניץ ליחימוביץ'
שלי יחימוביץ'
עימות בין נתניהו ליחימוביץ' כנראה לא יהיה, אבל עד מועד הבחירות צפויים לנו לא מעט מיני-עימותים שכאלה, אחד מהם התרחש היום אצל עודד בן עמי בערוץ 2. שר האוצר פתח עם שקף שמראה כיצד הממשלה הנוכחית יצרה מספר שיא של מקומות עבודה, יחימוביץ' סתרה את הנתונים ומפה החל דיון חריף.

תגובות לכתבה(40):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    בעין? השביעית בדקו את הנתונים
    ממ 18/10/2012 20:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסרטון הגיבו בעין? השביעית בדקו. מתברר שהנתונים של שלי שעל אמינותם היא מגינה בחדות לשון ובעוז אינם נכונים.. בדיוק כמו ששטיניץ מנסה להגיד כאן. אאוצ'
    סגור
  • 35.
    איפה ואיפה
    גליה 16/10/2012 16:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך ייתכן שטייניץ מתחיל לדבר עודד מיד חותך אותו ונותן לשלי לברבר ולגמגם בלי סוף..שוב שטייניץ מתחיל משפט ועודד חותך אותו...לא יאומן.
    סגור
  • 34.
    מה לזבוב קצוץ כנפיים(יחימוביץ) לנשר בשמיים(שטייניץ)
    יוסי 16/10/2012 07:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה היא מבינה בכלל בכלכלה.. אם תיק האוצר בידיים שלה המדינה תיפשוט את הרגל!!
    סגור
  • 33.
    הכל דיבורים
    kollet 16/10/2012 05:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לצאת למחאה חברתית ולא לבחור שלי יחימוביץ תשימו לב כשהיא מתראיינת שואלת שאלות ומגיבה לעצמה שבע לכולם כל פעם שהיא עולה לשידור אני מעביר תחנה בלתי נסבלת ממש ,איך יכולנו לפספס את ליבני בחורה לעניין חייבים להחזיר אותה לפחות להיות שרת החוץ
    סגור
  • 32.
    הגידול בהשקעות אדון שטיינץ היה על חשבוננו ולא על חשבונך (ל"ת)
    אורן 15/10/2012 22:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 31.
    נושא חברתי
    izak 15/10/2012 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשלי. הנושא החברתי מאוד חשוב ואסור לרדת מסדר היום אבל אני רוצה לדעת מה דעתך על החזרת שטחים כי גם זה בציפור נפשנו.
    סגור
  • 30.
    לא קונה את הסיפורים של הליכוד - שלי צודקת בכל מילה .
    יעקב 15/10/2012 10:31
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כבוד השר לא מענין ההצלחות כביוכל .. אולי אתה לא חיי בתוך עמכה, הכול יקר במדינה הדפוקה הזו וזה בזכות חברך ביבי .. למה רוב הישראלים שחוזרים מחוו"ל צרכים להביא גבינה שוקולד אוכל . כי בארץ הכול יקר ויקר מאוד .. עד מתי? נכון עד הבחירות.. כמה שאני שמח שביבי נתן לנו את ההזדמנות לסלק אותו ואותך מהשלטון ,, כל הזמן הסתמכתם על זה שהעם טיפש ,, העם יחזיר לכם הסיסמה היא רק לא ביבי וחבריו, העם רוצה פרצופים חדשים .. שחושבים כמו..
    סגור
  • גם השמאל בצרפת ניצח ע"י פופוליזם
    ומצבם הורע 16/10/2012 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פופוליזם הוא רעל מתוק שיכול להשמיד את כלכלת ישראל.
    סגור
  • 29.
    למה את לא יפה . (ל"ת)
    בא 15/10/2012 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    בתקופת המעברות אים הימין היה בשלטון ,היו מקבלים חכה
    בא 15/10/2012 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום שיכון ,אני לא שמאלני ,אבל עדיפה שיטה מעורבת שדועגת ונותנת נחת לעם ,ודיור זול ,וסקטור ציבורי חסכני .אנו מאבדים חלק ממלח הארץ שעובר לחול ,שם יותר ....קל .
    סגור
  • טען עוד
  • 27.
    בתקופת המעברות אים הימין היה בשלטון ,היו מקבלים חכה
    בא 15/10/2012 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום שיכון ,אני לא שמאלני ,אבל עדיפה שיטה מעורבת שדועגת ונותנת נחת לעם ,ודיור זול ,וסקטור ציבורי חסכני .אנו מאבדים חלק ממלח הארץ שעובר לחול ,שם יותר ....קל .
    סגור
  • 26.
    שטיניץ דפוק וטיפש (ל"ת)
    שועלי 15/10/2012 09:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 25.
    ל-17 ממתי שר אוצר היה אהוב על העם?
    חני 15/10/2012 09:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני נולדתי כאן לפני שנים רבות ולא זכור לי שר אוצר ש"העם" אהב אותו. שר אוצר תמיד יהיה שנוא שכן הוא זה שכופה עלינו לשלם כל הזמן כשהתמורה נראית לנו עלובה. אז מה היה לנו חדש???
    סגור
  • 24.
    ממתי ד"ר לפילוסופיה מבין בכלכלה?
    משקיף צפוני 15/10/2012 09:04
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שטייניץ - עליך אמרו חכמינו - הפוסל, במומו פוסל.ודי לחכימא ברמיזא.
    סגור
  • 23.
    אפשר לומר הרבה על שטייניץ, אבל הפעם הוא צודק
    א 15/10/2012 08:51
    הגב לתגובה זו
    2 5
    עם כל הכבוד לשלי יחימוביץ, אין לה מושג ירוק בכלכלה. אם היא תנהל את הכלכלה כמו עיתונאות צהובה שהיא כל כך מורגלת אליה, אוי ואבוי לנו. גם שטייניץ לא ממש מתנה משמיים, אבל לפחות הוא לא מחלק כסף החינם.
    סגור
  • 22.
    שטיניץ אוהב לעבוד קשה. במקום לקחת מטייקון אחד
    חי במנוס 15/10/2012 06:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מיליארד ש'ח ,הוא מעדיף לקחת רבבת שקחלים מרבבת שכירים. זו הפלןסוןפיה של הטמטום.
    סגור
  • 21.
    הליכוד מאז ומתמיד מהלך אימים על התושבים
    מהלך אימים 15/10/2012 06:40
    הגב לתגובה זו
    8 1
    בעזרת ההפחדות שלו מצליח לכבוש את השלטון עם טיפש עדייין לא קולט את הבלופים שלו
    סגור
  • 20.
    זוכרים את שר הבטחון חברתי-רסר פרץ,סמל אולמרט, שלי ולפיד
    יועץ סתרים 15/10/2012 06:29
    הגב לתגובה זו
    0 5
    ישי, לבני ועוד כשלונות רבים שבינם ולבין לנהל דבר מה, מפריד תהום עמוק. תזהרו מברברנים שאינם יודעים תקציב מה הוא-יוון זה שעתיים מפה. גם לשלי יש רעבים-ההסתדרות, הקיבוצים ועוד.
    סגור
  • 19.
    שלי אכזבה אותי מאוד. מקווה שלא תצליח בבחירות הקרובות
    דתי לאומי 15/10/2012 04:13
    הגב לתגובה זו
    2 11
    שלי יחימוביץ' משחקת על הרגשות שלנו. כשהולכים לקלפי צריך לעבוד עם השכל. שלי מנסה למכור לנו שהיא תדאג לעניים (אבל בלי לפרוץ את מסגרת התקציב) והיא תוציא את הכסף מהעשירים (אבל תשאיר אותם בארץ) ושהממשלה שלנו פשוט לא סופרת את הנזקקים, שלדבריה עניים מאוד. במדינת ישראל כמעט ואין עניים מרודים. העוני נמצא בעיקר בקרב אנשים שלא מחפשים עבודה ובמגזר החרדי. המדיניות הכלכלית של שטייניץ, אף שפוגעת גם בי אישית, היא מדיניות נכונה ומודל לחיקוי בעולם. אולי נפסיק כבר להתבכיין? הרי בינינו, כלכלות העולם כולן בקריסה חופשית ואנחנו ממשיכים כאילו לא היה משבר. בכל העולם המערבי אחוז האבטלה עולה ואצלנו יורד. כדי להביא תוצאות כאלו צריך להיות קשוחים, ומה לעשות, לפעמים זה פוגע בנו, ואנחנו משלמים 14 שקלים יותר על קילו עגבניות.. רק שבזכות הממשלה הזו יש לנו מאות שקלים יותר כל חודש (חסכון על סלולרי) ויש לנו ביטחון שגם אם נפוטר נמצא מקום עבודה, שהממשלה הזו סייעה ליצור. אז די להתבכיין. בואו ניתן לממשלה הזו כח להיפטר מעול החרדים ולהנהיג מדיניות כלכלית נכונה, הוגנת ושוויונית יותר.
    סגור
  • 18.
    לשניהם אין מושג בכלכלה
    אדם סמית' 15/10/2012 01:44
    הגב לתגובה זו
    5 0
    היד הנעלמה עושה הכל. השאר פופוליזם.
    סגור
  • 17.
    מאיפה החוצפה של שטייניץ שחצן ומתנשא אנשים לא גומרים את (ל"ת)
    שטייניץ פיכס תתבייש 15/10/2012 01:26
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 16.
    פולטיקיאים מהשורה הראשונה לא מסוגלים לנהל דיון ענייני
    גיל 15/10/2012 00:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך אני מתבייש שזה שר האוצר שלי, וזו פוליטיקאית שרוצה להחליף את ביבי. אפס דרך ארץ, אפס פרגון אחד לשני, ואפילו להעביר משפט לא נותנים אחד לשני.
    סגור
  • 15.
    עם שלי לפחות יהיה מצחיק.
    מירי לוטם 15/10/2012 00:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ככה נראים היחסים בין העבודה קדימה - חובה לראות http://www.youtube.com/watch?v=hut6XO4Wbjc&feature=plcp
    סגור
  • 14.
    שטייניץ - איזה דביל ????
    אנונימי 15/10/2012 00:39
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עם מה הסתבכנו (לא שאני מת עליה)
    סגור
  • 13.
    מנגנים על הספין החדש...
    אחד 15/10/2012 00:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    "מיליון מובטלים". מפחידים כדי שנשכח את הפשעים שלהם. מוכרים אותנו לתשובה-בן דוב-דנקנר-מימן-עופר-אריסון.
    סגור
  • 12.
    פירקה אותו... (ל"ת)
    רועי 15/10/2012 00:10
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 11.
    תרשו לי לגחך
    אנליסט בשקל 14/10/2012 23:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הפלצאן הזה הוא עבד , סמרטוטט בת~ת של קינג ביביי . איו לא זכות למתוח ביקורת על אף אחד בפו הכלכלי-פוליטי . הוא מתאים להסתבובב עם חבורת ילדים בני 12-13 לא יותר מזה .
    סגור
  • 10.
    שישנסקי זה החטא הקדמון (ל"ת)
    מי שמרמה לא מפסיק 14/10/2012 22:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    מישהו משפץ בצורה פראית את הצורה של יחימוביץ בתמונות (ל"ת)
    זה לא גברת זה אדון 14/10/2012 22:43
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 8.
    לא ברור לי איך אדם בריא בנפשו עדיין מצביע לליכוד
    אחד 14/10/2012 22:25
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לאזרחים העלו את המס על הדלק, הבורסה, העלו מעמ, מים , חשמל, ארנונה.כל המחירים בשליטת הממשלה הועלו. אבל לחברות וויתרו על 14מיליארד שקל.
    סגור
  • 7.
    שטייניץ שנוא על העם (ל"ת)
    הוא חי בסרט 14/10/2012 22:17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 6.
    שניכם צודקים נחפש משהו באמצע. (ל"ת)
    אנונימי 14/10/2012 22:14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 5.
    שטייניץ לא שכחנו 25% מס על מה? מה קיבלנו? (ל"ת)
    אנונימי 14/10/2012 22:10
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 4.
    הטייקונים גם תורמים למדינה המדינה לא עושה כלום לאזרח
    אנונימי 14/10/2012 22:10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מי תרם את בית מכון הלב באיכילוב? האחים עופר גם שרי אריסון תרמה. למה המדינה לא עושה כלום? לאן הולך כל הכסף שהם גובים מהבורסה?
    סגור
  • היה להם כסף לתרום כי זנ בא על חשבון המס
    חי במנוס 15/10/2012 06:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שהיו צריכים לשלם.
    סגור
  • 3.
    עם שלי לא יהיה יותר טוב היא תחבור לביבי .
    אנונימי 14/10/2012 22:09
    הגב לתגובה זו
    1 7
    היא באמת לא טובה לכלכלה . צריך מנהיגות ואין לנו. יש רק רשע.
    סגור
  • אם זה יעשה טוב לבטחון לכלכלה ולחברה -אני בעד. (ל"ת)
    גדעון 14/10/2012 23:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אשרי האיש אשר לא ישב במושב ליצים! שני קונילמל (ל"ת)
    אנונימי 14/10/2012 22:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    חוצפן שאינו יודע מה הוא אומר! דעתי (ל"ת)
    לעשוק את עם ישראל 14/10/2012 21:52
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • איפו הזמנים?
    משה 15/10/2012 05:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שר האוצר טועה ומטעה,לאזרחים קשה היום תחת עול המיסים,יש אבטלה גלוייה בישראל ואנשים לא מצליחים לסיים את החודש.
    סגור