יש הסדר החוב בדלק נדל"ן; התספורת למשקיעים מסתכמת בכ-64%

במו"מ שנמשך עד הבוקר בין נציגיו של תשובה לנציגי האג"ח אושר מתווה ההסדר החדש ולפיו ישולמו למחזיקי האג"ח 750 מיליון שקל במתווה המזומן ועוד 80 מיליון שקל בעבור אופציית הגז
 |  (21)
יצחק תשובה (צילום: בוצ'צ'ו)
הסאגה בדלק נדל"ן מגיעה לקו הסיום והמניה תימחק מהמסחר במסגרת הסדר החוב שעליו הסכימו מחזיקי האג"ח מסדרה כ"ה והנהלת החברה שבשליטת יצחק תשובה. נאמני ד' כבר הודיעו כי יסכימו למתווה החדש והמחלוקת עם מחטיקי אג"ח ה' נחשבת למינורית ונסובה על סך של מספר בודד של מיליוני שקלים.

במו"מ שהתנהל עד שעות הבוקר המוקדמות הגיעו הצדדים להסכמה על מתווה ההסדר החדש ולפיו ישולמו למחזיקי האג"ח 750 מיליון שקל במתווה המזומן ועוד 80 מיליון שקל בעבור אופציית הגז. ההסכם הסופי כולל גם שיפור באיכות הביטחונות שלהם יערוב באופן אישי יצחק תשובה.

החובות של החברה למחזיקי האג"ח עומדת על כ-2.1 מיליארד שקל כך שהסדר החוב משקף תיספורת של כ-64%.

בשלב הראשון צפויים המשקיעים לקבל 100 מיליון שקל במזומן, כאשר היתרה תתפרס על פני כ-5 שנים והריבית על ההפרש תיהיה 6% לאורך כל התקופה.

הסוכריה שבאמצעותה ניסה להמתיק יצחק תשובה את הטעם המר ממנו סובלים כבר שנים רבות המשקיעים במניות דלק נדל"ן, היא התחייבותו לשלם להם בעבור המניות שימחקו כ-21 מיליון שקל בעבור שווין הנוכחי של המניות בבורסה, כלומר 11 אגורות.

ההסכם הסופי שנוסח הלילה צפוי להיות מובא לאישור האספות של הסדרות השונת ביום ג' הקרוב, ובכך עומדים הצדדים בדרישת השופטת אלשיך, שקבעה שהמפרק הזמני יכנס לתפקידו ב-12 בספטמבר, אם לא יושג הסדר.

תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    זה ההסדר מושחטים נמאסתם מי חתם על ההסכם ואיך ?
    עדי 07/09/2012 02:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין גבול לחוצפה שלו לקומבינות מי חתם על הסדר כזה ? אולי מי שיעבוד אצלו בעתיד? או אולי מי שקיבל משהו מתחת לשולחן? אם צריך אנחנו ניקח את כולכם לבית המשפט וגם אם שם ישולמו שלמונים יש לנו סיבה מספיק טובה לעזוב את הארץ . גנבים !!!
    סגור
  • 15.
    מתווה ההסדר=הפסד של 65%-למחזיקים הפרטיים שהינם 70% מהאח
    אתי 06/09/2012 14:42
    הגב לתגובה זו
    0 2
    משקיעים פרטיים התעוררו ,גשו עוד היום אחה"צ לסניף הבנק שלכם בקשו להמציא לכם אשור על כל האחזקות שלכם\ן באג"ח דלק נדל"ן ,עקבו באתר מאיה בורסה על מיקום ההצבעה והתאריך והגיעו בהמוניכם להתנגד לבזיון הנ"ל. תשובה לא ירד מנכסיו ואותנו מפשיטים מחסכונותינו. תשובה לקח סיכונים-מינופים לא הגיוניים ואנחנו משלמים. תשובה ועובדיו נהנו ממשכורות עתק ,דיבידנדים ואנחנו משלמים את המחיר. בעלי האג"ח משלמים את מלוא המחיר. בואו להתנגד למתווה ההסדר -הגזל-ההפטה הנ"ל.
    סגור
  • 14.
    שאלה?יש לי מניות דלק נדלן ולא מקובל עלי לקבל 11 אג אני
    שרית 06/09/2012 14:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יכולה להצביע נגד ההסדר יש אסיפה של בעלי מניות...או רק של אג"ח.....אבקש הסבר לכל הבלגן הזה.....שמחתי שיש הסדר ופתאום נפל עלי ההסדר המחורבן
    סגור
  • 13.
    איך נותנים לטייקון מלא כסף הסדר כזה צריך לשם 100% (ל"ת)
    יוסי 06/09/2012 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    עצוב איך הכסף שלנו "התאדה" כמו אלכוהול
    ליאור 06/09/2012 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ותשובה לא משלם שום מחיר סביר.
    סגור
  • 11.
    מניות דלק נדלן
    אורית 06/09/2012 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אסור להסכים להסדר הזה של בעלי המניות יש לו מספיק כסף לשלם להם מה זה 11 אג ........
    סגור
  • 10.
    טעות בכתבה
    ברוקר 06/09/2012 11:23
    הגב לתגובה זו
    2 4
    היתרה תפרס ב 7 שנים לא 5 , לא תספורת אלא קרחת
    סגור
  • 9.
    דלק נדלן
    תשובה 06/09/2012 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה שלא ישלם מהגז שמצא ?
    סגור
  • לא מבין ? הרי יש לו גם כסף פרטי והגז? מי יכול לענות? (ל"ת)
    א. 06/09/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    בושה של מנהלי קרנות !! (ל"ת)
    אבי 06/09/2012 10:11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    המניה עומדת לשלש את עצמה !!
    אנונימי 06/09/2012 10:10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הצעת רכש חייבת להגיע לבעלי המניות !!!! אין סיכוי למכירה בשווי הזה !!!
    סגור
  • 6.
    דלק נדלן אגח ה שווה 50
    משקיע וותיק 06/09/2012 10:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חישוב ישיר נותן שווי של 48 פלוס ריבית עודפת על זו הקיימת בשוק ואופציה על קבוצת דלק נותן לפחות 50
    סגור
  • תמשיך לחלום ולפנטז !!! (ל"ת)
    ירושלמי 06/09/2012 10:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 5.
    יכול להיות שזה הרע במיעוטו אבל לא נשכח לתשובה את הקרחת (ל"ת)
    שני שליש מהכסף התאדה 06/09/2012 10:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    גניבת כספים במסווה "הסדר"
    הפראייר התורן 06/09/2012 09:57
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תשובה לא מחזיר חוב במסווה של מילים יפות "הסדר", נגוע בהרבה שיקולים זרים הנוגדים את האינטרס של המחזיקים הפרטיים שהם הרוב ואיש לא פוצה פה. לא הכנסת, לא שר האוצר, אף אחד. כך שוק האג"ח הקונצרני יחרב לחלוטין והטייקון התורן הבא בדרך ואחריו עוד רבים שיגנבו את כספי האזרחים וימשיכו הלאה.האם מישהו יכול להעז לחשוב שלא להחזיר הלוואה לבנק, לשוק האפור, לממשלה???
    סגור
  • 3.
    חזירות
    אורן 06/09/2012 09:55
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא לתת להם יותר אשראי על חשבון הפנסיות עדיף להרוויח את האחוזים הבודדים של הממשלה ולא להפסיד את המכנסיים עם הטייקונים למה אין אפשרות להביא אותם לדין שייכנסו קצת לכלא
    סגור
  • 2.
    מנית דלק נדלן
    אתי 06/09/2012 09:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהסדר כתוב שמניהתמחק לי יש מניות של דלק נדלן מה המשמעות משהו יכול להסביר לי
    סגור
  • נכביתי חזק ואולי זה עדיף ממכות קטנות ולא נגמר
    sriov 18/10/2012 22:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קנית בסביבות שער 3300 (10000 שח), נכביתי חזק ויותר לא שם את הכסף בבורסה, אולי זה עדיף ממכות קטנות ולא נגמרות.
    סגור
  • המשמעות היא שתקבל 11 אגורות לכל מניה
    דודי 06/09/2012 10:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יפדו לך את המניות לפי שער 11
    סגור
  • דודי איך אפשר להתנגד לזה זה לא הגיוני קנתי בשער 25 (ל"ת)
    אתי 06/09/2012 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    רוצים לדעת איך להתעשר