אברי גלעד בהתבטאות יוצאת דופן: "אני שמח כשטייקונים כמו דנקנר, תשובה ובן-דב נופלים"

אברי גלעד במהלך תוכנית בגל"צ: "הטייקונים הקורסים הם חזירים". איש התקשורת התרעם על ההתייעצות של דנקנר באישים כמו ה'רנטגן' למטרת ייעוץ לפעולה בכספי ציבור
 |  (63)
אברי גלעד
"אני שמח כשטייקונים כמו נוחי דנקנר, יצחק תשובה ואילן בן-דב נופלים", אמר אברי גלעד בגל"צ. "הטייקונים הקורסים הם חזירים שבנו פירמידות ממונפות המבוססות על כספי הציבור. אין כל סיבה שאדם יחזיק מעל 10 מיליון שקל או יהיה שווה מעל מיליארד שקל", הוסיף עוד גלעד.

תשומת לב מיוחדת ניתנה לנוחי דקנר, לאחר בסוף השבוע דיווחה קבוצת אי.די.בי. שבבעלותו על תוצאות חלשות לרבעון הכוללות גם הערת 'עסק חי'. "אם מישהו הולך ל'רנטגן' שייפל. אני מקווה שכעת כוחו של הרנטגן ירד, אנשים ידעו שהוא שרלטן. כשאתה מתייעץ עם אנשים כאלה ועל פי זה פועל בכספי ציבור זו חוצפה", אמר גלעד.
תגובות לכתבה(63):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 56.
    למה ההסתדרות לא מורידה את גיל הפנסיה למסכנים בתעשיה (ל"ת)
    משה 04/09/2012 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    למה ההסתדרות לא עוזרת לעבדים בתעשיה בסקטור הפרטי שכר על (ל"ת)
    חיים 04/09/2012 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    הלואי ששחר ממכבי חיפה יקרה לו מה שקרה לנוחי הנהלות רעות
    אברי 04/09/2012 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הביא מנהלים מהצבא שמתעללים בעובדים ועושקים את הפועלים אין להם שום רגש לעובדים ואין להנהלה שום יחס אנושי לעובדים חושבים שהם בצבא העיקר הפנסיות השמנות שהם מקבלים מהצבא
    סגור
  • 53.
    הטייקונים הם עמוד השדרה של הכלכלה
    ע 03/09/2012 10:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הטייקונים ינקו את הונם מהבנקים מהמוסדיים ומפרטיים , הטיקונים נחשבו ליקירי המשקיעים עד 2008 , אין להסיר אחריות מהאנליסטים של המוסדיים \בנקים שאפשרו לטייקונים לגלוש להרפתקאות ולסיכונים , וכמובן עצמו עין מהחמדנות של הדרג הניהולי , תנועות המחאה רגולציה מיותרת והכנסת מתחרים לשוק הסלולר קטעו באחת את תכנון ההכנסות , שבירת הטייקונים בעת הזאת עלולה להוביל לפיטורי ענק , ולאנדרלמוסיה בכלכלה של ישראל , פיקוח והבראה כן !!!!! שבירה וריסוק ? לא ולא !!!!
    סגור
  • דיבה
    טובע 04/09/2012 05:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תביעת הדיבה בדרך
    סגור
  • 52.
    לא אראה ולא אשמע יותר תוכניות שאתה מגיש ברדיו ובטלויזיה (ל"ת)
    niviv 03/09/2012 00:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    אברי לא ידעתי שאתה כזה טיפש
    samsung 02/09/2012 22:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנחנו זקוקים לאנשים כמותם כן ירבו אני צחזיק להם אצבעות וקורא לעוד משקיעים שיבואו להשקיע הם מנוע הצמיחה של המשק אם היית קצת מבין בכלכלה היית מדבר הפוך אבל אתה אפס מאופס ואידיוט ומטומטם שלא מבין כלום בכלכה
    סגור
  • 50.
    עלוב
    אייל 02/09/2012 21:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אז אין סיבה שלאדם יהיו יותר מ-10 מיליון שקלים? או שיהיה שווה יותר ממיליארד שקלים? כמה טיפשות במשפט אחד. לא להאמין! נניח שיש חברת תרופות שמייצרת תרופות ומתעסקת גם במחקר ופיתוח. הבעלים שווה מיליארד. מה יעשה הבעלים? ימכור את החברה? למי? אף אחד לא צריך להיות שווה מיליארד. אז לא יהיה בעל שליטה שמבין וימכרו למיליון אנשים. אבל מי יקנה? אם אין מישהו שמנווט? ובכלל גם אם יהיו קונים בלי בעלי שליטה בכלל.. מה יעשו אם חלק מהקונים יהיו שווים מיליארד. ימכרו? למי? אולי החברה בכלל צריכה להיסגר? תפטר את העובדים ושלום. ככה בעל השליטה לא יהיה שווה יותר ממיליארד. ואולי יתרמו לעמותה? יתרמו את טבע למשל לעמותה והיא תקבל את כל ההחלטוטת. בקיצור, טיפש. ומה שהכי יפה, כמו שבדרך כלל קורה אצל טיפשים, הם נושכים את היד שמאכילה אותם. מאיפה לחברת התקשורת שמר גלעד עובד בה יש כסף לשלם לו משכורת? מסלקום, מפרטנר, משופרסל, מכלל וכו,. ככה שמר גלעד קם בארבע בשביל לקשקש לנו במח את השטויות של תכניות הבוקר בשבע, יש מי שישלם. עלוב
    סגור
  • 49.
    נו באמת
    שי 02/09/2012 20:41
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שדנקנר נופל אז לכולנו יש פחות עבודה, הבנקים יותר חלשים, הפנסיה שלנו נפגעת, עובדים מפוטרים, יש פחות מסים למדינה וכו'. אבל, הוא, אברי גלעד, הלא בדיוק מבריק, שמח. בלי אנשים כמו דנקנר היינו במצב הרבה הרבה יותר גרוע. ועוד על דנקנר הו נופל, הבחור הלא מבריק. הבנאדם שכל מי שנמצא בשוק ההון יודע שמילה שלו זה סלע. ואם הוא יצטרך הסדר חוב אז באמת כלו כל הקיצין. וקורה. אם מישהו א רוצה לקנות אג"ח ולקבל סיכון, שיתכבד וילך לבנק או למק"מ ויקבל םחות תשואה בפחות סיכון. ובכלל מה יש לשמוח? טוב, נו, לא פלא שארז טל נמצא במקום שהוא נמצא ואברי גלעד במקום שהוא נמצא. שניהם התחילו ביחד, האחד שמח לאיד וגם אני שמח.
    סגור
  • 48.
    מה שנכון אכן נכון
    זיפו 02/09/2012 20:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תנסו להיכנס לתחת דלק של תשובה ולא לשלם 40 שח דלק או לא לשלם לבן דוב 70 שח חשבון טלפון . את הכליות יוציאו לך , אחד אחד וללא הרדמה. אך תראו באיזה קלות הם מרשים לעצמם לא להחזיר חובות של מאות מיליונים שלוו מהציבור. אם זה לא חזירות אז מה כן ?
    סגור
  • טען עוד
  • 47.
    גלעד אתה חזיר, פרזית שמכבל משקורת מקופת המדינה
    בוריס 02/09/2012 18:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שדנקנר ועובדים שלו ממלה.
    סגור
  • 46.
    איין רנד
    תל אביבי 02/09/2012 17:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא שאני מתלהב מהפילוסופיה של הגברת - אבל מה שהיא אמרה בתקופתה, היא צדקה. כשיש קונגלומרנטים בכלכלה ופירמידות גדולות בשוק ריכוזי, כוחות השוק יעשו את שלהם וישטיחו את הפירמידות לקוביות לא גבוהות ויצמיחו חברות יעילות וקטנות יותר - ובצורה הזו הריכוזיות נשברת ואז ישנה תחרות. נראה שאנחנו בדרך לשם - בסופו של יום, האדם היצירתי יעלה על העוול שכל הטייקונים ביצעו. ומיהו האדם היצירתי? זהו האדם היוצר בידיו מוצרים שאיכותם גבוהה וניכרת מחשבתו ביצירתם. הטייקונים הם הפוכים לו. יש אלפי מיליונרים בעולם - אם מישהו יודע להסביר - הכיצד הם לו נפלו ודווקא בישראל יש המון נפילות של טייקונים? התשובה היא פשוטה: באפט יצירתי (טייקון יצירתי בשוק תחרותי), דנקנר לא (טייקון לא חכם בשוק ריכוזי).
    סגור
  • 45.
    שכחתם כמה בעלי מכולות ועסקים קטנים סגרו בגללם
    קובי צדק 02/09/2012 17:56
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לכל אלו שמשבחים את הטייקונים שנותנים עבודה לקופאיות ומסדרי מדפים אבל כל רשתות הענק והקניונים גרמו לפשיטת רגל של אלפי עצמאים שיכולים רק לחלום על ההלוואות הנוחות ללא ערבונות שאותם טייקונים קיבלו מהבנקים ומבתי השקעות נראה את אותו טייקון משעבד את כספו הפרטי כמו כל אזרח אחר. אברי תמשיך להיות בן אדם ישר והגון כמו שאתה
    סגור
  • 44.
    טיפשון הם מעסיקים כ 600000 עובדים (ל"ת)
    ישרמק 02/09/2012 17:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 43.
    תמיד היה טיפש...אם הגדולים יקרסו הקטנים יהיו מובטלים... (ל"ת)
    יעקב 02/09/2012 17:30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 42.
    נ נח נוח נוחי דנקנר
    שמואל 02/09/2012 17:21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מי שעושק את הציבור בתספורות אג"ח מגיע לו שימרטו את שערות ראשו.
    סגור
  • 41.
    אידיוט, כולנו נופלים איתם. וגם הבנקים שהלוו להם כסף (ל"ת)
    ברק 02/09/2012 17:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 40.
    צודק-אבל טיפש
    גידי 02/09/2012 17:07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם אויל מחריש חכם יחשב
    סגור
  • 39.
    לטיפש לא מראים חצי עבודה-אל יתהלל חוגר כמפתח
    אנונימי 02/09/2012 17:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רואה רק את ההווה לא יכול להתאפק עד לנפילה סופית ,הלוואי ולא תבוא
    סגור
  • 38.
    אברי, נוחי אדם חיובי ופטריוט, אבל המינופים והסיכונים?? (ל"ת)
    ניר 02/09/2012 17:04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 37.
    אברי גלעד עובד ברשת = אודי אנג'ל = משפחת עופר
    סתם 02/09/2012 16:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם הם שווים פחות ממיליארד שקל? נו באמת.
    סגור
  • 36.
    כמה שאתה טיפש גלעד
    דורון 02/09/2012 16:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    1. מה השמחה? מילא היית שמח לו הבנקאים וקרנות הפנסיה שאישרו להם הלוואות מינוף אדירות באופן מושחת. 2. את ענין הרנטגן לא תפשת כנראה אז בוא אסביר לך. זה כנראה מתוחכם מדי בשבילך. לרנטגן מאות אלפי מאמינים טיפשים שרובם הגדול מש"ס. לכן יש לו השפעה רבה מאד על מקורבי השרים מש"ס פנים ובינוי. פירוש הדבר שאם אני רוצה למשל הקלות ואישורים בתחום הנדלן כל מה שאני צריך לעשות זה לבוא לרנטגן, לשים 100 אלף דולר תמורת "ברכה" וראה זה פלא. ה"ברכה" התקבלה וכבוד השר אישר לי הפשרות קרקע, הקלות בארנונה, חריגות בנייה ועוד כהנה וכהנה. אתה הבנת זאת ברוך? וחוץ מדנקנר, גם אשת הפירסום גולדברג תפסה את הפטנט ועושה בו שימוש עבור לקוחותיה.
    סגור
  • 35.
    אברי , חוץ מהטייקונים יש גם אנשים קטנים ועלובים.
    אחד שנפגע 02/09/2012 16:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שמבטיחים תשואות לאנשים. הם טוענים שהם "מומחים" ודופקים חיים של אנשים. רק שאף אחד לא רואה אותם כי הם מסתתרים מאחורי מחשבים של בתי קפה.
    סגור
  • 34.
    מיהו אברי גלעד?כלכלן בכיר שמקבל במה? (ל"ת)
    אבי 02/09/2012 16:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 33.
    לא מבין כלום
    נדי 02/09/2012 16:42
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שמץ של מושג אין לו כשתיקונים נופלים יש יותר פיטורים ואבטלה זה מה שאתה רוצה שיהיה לך יש עבודה כרגע אם תפוטר מה יהיה
    סגור
  • 32.
    לאברי גלעד
    אליעזר 02/09/2012 16:36
    הגב לתגובה זו
    5 3
    מה אתה תרמת לקהילה מה הקנאה הזו בטייקונים מה הם פגעו בך באופן אישי אני במקומך הייתי מבליג אתה לא מודע אבל רק רק בשופרסל מועסקים קרוב ל 15000 עובדים בכל הארץ אז מה אתה מייחל שהרשת יחד עם דנקנר תיפול לזה אתה מייחל תתביש לך
    סגור
  • 31.
    נפילת אברי
    אורי 02/09/2012 16:33
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הרי יום אחד יגיע יומך אברי. מה תגיד אז? חשבתי שאתה יותר חכם. לא הטיקונים נופלים. אנחנו נופלים. זה לא כספם - זה כספינו. אני מלא בוז לאותם טייקונים שעולים לרגל לכל מיני רנטגנים ועובדי אלילים ומזלות אבל לשמח לנפילתם?
    סגור
  • 30.
    אברי הטיפש אל תישמח מסביב לטייקונים יש מישפחות שפרנסתם
    בנטוב 02/09/2012 16:29
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ועיסוקם תלויים בהם ובהצלחת עסקייהם והתעשייה שלהם מפרנסות אלפים ויותרוהנפילה שלהם גוררת איתה נפילה של עובדים רבים שכל חייהם וביתם יחרב עליהם תבקש סליחה על דבריך ותהייה זהיר במוצא פיך אתה מייצג ציבור בעבודתך ומחובתך ואחריותיך ליהיות זהיר בכבוד הזולת אפילו על השונאים נאמר בנפול אוייבך אל תישמח
    סגור
  • 29.
    אברי ..כן ירבו אנשים כמוך .. כנה נכון ואמיתי. אני יתמוך
    lionav 02/09/2012 16:25
    הגב לתגובה זו
    4 4
    בך במדינה החדשה שתקים..
    סגור
  • תחביר עברי
    אורי 02/09/2012 17:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני אתמוך. הוא יתמוך. למד עברית ידידי.
    סגור
  • 28.
    אם ככה אני ישמח שיזרקו אותך מהעבודה ותישאר מובטל אידיוט (ל"ת)
    גקי 02/09/2012 16:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 27.
    אתם סתם אהבלים ...
    גלעד וכל השמחים לאיד 02/09/2012 16:09
    הגב לתגובה זו
    4 3
    זה נכון שהטייקונים לוקחים הרבה כסף לכיס אבל הם יוצרים הרבה מקומות עבודה ! לפני הרגולציה היו הרבה עובדי שופרסל סלקום פרטנר ועוד ועוד רגועים ושקטים עכשיו כולם קוססים ציפורניים . טמבלים הורגים את הכלכלה.
    סגור
  • הכלכלה שאתה מלמד היא-כלכלה לאוטיסטים (ל"ת)
    vv 02/09/2012 16:44
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 26.
    מקוה שאברי שמח גם על אלפי המפוטרים והמשפחות שייהרסו
    עובד אצל טייקון 02/09/2012 16:08
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ועוד כמה עשרות אלפים תעסוקה עקיפה שיפוטרו, בזמן שהוא לוגם קפוצ'ינו בגל"צ
    סגור
  • 25.
    בגלל אנשים כמוך הבורסה היום יורדת (ל"ת)
    קצת אופטימיות 02/09/2012 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    אברי חבל...
    מאיה 02/09/2012 16:03
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אני מקווה שדבריך הוצאו מהקשרם כי אחרת כיצד איש תקשורת אהוד הציבור מתבטא באופן חסר תקדים זה. העובדה שניתנה לך במה מחייבת אותך בזהירות. גם אם אלו דעותיך שמור אותם לעצמך. מאחר ואינני נכנסת לכיסך אך בטוחה שהינך די מרוצה אחרת איך אתה כל כך זחוח? אנשים כמו נוחי, בן דב ואחרים תורמים ביד נדיבה ומעסיקים עשרות אלפי עובדים במדינה. בנפילתם ייגרמו נזקים אדירים. האשמה היא בממשלות, קודמות והקיימת שמאפשרת ריכוזיות ושליטה כה רבה בידי בודדים
    סגור
  • 23.
    בונוס אופ 2 פצצה מתקתקתתתת....עיזבו פוליטיקה (ל"ת)
    שימו לבבבבבבבבבבב 02/09/2012 16:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 22.
    אברי גלעד אני מאוד מקווה שאותו טייקון שמעסיק אותך ישלח
    שלמה כ 02/09/2012 15:35
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אותך הביתהץ.שנאת חינם
    סגור
  • 21.
    אברי לראשות הממשלה
    לקר שלמה 02/09/2012 15:28
    הגב לתגובה זו
    4 5
    כלכלן מבריק.מתאים לנהל את המדינה,בתנאי שיקפיד לקחת ריטאלין על בסיס יומי.משוגעת עליך אברע- באהבה ימימה
    סגור
  • מה כל כך משמח כשיהודי בשר מבשרנו נופל?
    ואהבת לרעך כמוך. 02/09/2012 15:48
    הגב לתגובה זו
    9 1
    עצוב לראות אדם בעל מוסריות מהסוג של אברי גלעד שהרי הוא בעצמו ממנף את הבמה התקשורתית שהוא מקבל כדי להכפיש אנשים מהסוג של נוחי דנקנר. שגם הוא ברשות ממנף את יכולותיו העסקיות.רק בהבדל קטן מאברי! נוחי דנקנר מהרווחים של עצמו מפריש כספים בחזרה לחברה הישראלית בסכומים של לא מזמן נכתב של מאה מיליון שקל בשנה לטובת נזקקים. אברי גלעד לא יכול להפריש את הנבזות שלו לאף אחד שיוכל לעשות בה שימוש יעיל.
    סגור
  • הטייקונים
    אורי 02/09/2012 17:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דנקנר הוא לא בשר מבשרי. כמו שתשובה בן דב ולבייב הם לא בשר מבשרי. הטעות הייתה כשלבייב נפל ועשו איתו הסדר "תספורת"במקום לשלחו לכלא. אדם שלוקח הלואות - חייב להחזיר .אם זה שקל אחד או מליארדים. אחרת - לכלא.
    סגור
  • 20.
    בגלובס הורידו את הכתבה מהפחד (ל"ת)
    גלובס נמושות 02/09/2012 15:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    אברי תסתכל במראה בבקשה זה עסקים ותו לו
    הצלף 02/09/2012 15:18
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אני לא חושב שמי שעשה כסף ביושר והוא מילארדר אתה צריך להיות מבסוט שהוא נופל ... אבל מי שמרמה ולוקח כספי ציבור ומסכן את הפנציה שלנו זה משהו אחר לחלוטין אני לא אוהב אנשים שמסתכלים מה יש לשכן אני אוהב אנשים שמפרגנים שהשכן יודע לעשות עסקים ותו לו יש מילארדרים שדווקא תורמים ועושים המון לקראת הקהילה למשל מר אייל וולדמן
    סגור
  • 18.
    אברי גלעד בהתבטאות יוצאת דופן: "אני שמח כשטייקונים כמו
    ארנולד 02/09/2012 15:16
    הגב לתגובה זו
    10 1
    ואני אשמח באם אברי גלעד יראה לנו את משכורתו שבודאי היא חזירית יחסית לכשרונו .
    סגור
  • 17.
    כשאברי גילעד שמח אני עצוב וכשהוא עצוב אני שמח (ל"ת)
    זומבי ואהבל אמרנו? 02/09/2012 15:16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 16.
    בהמה בצורת אדם !
    פגסוססססססס 02/09/2012 15:12
    הגב לתגובה זו
    14 5
    קנאה וצרות עין, בושה !!!
    סגור
  • 15.
    לא מצאתי טוב לגוף יותר מהשתיקה חבל לי עליך אברי (ל"ת)
    גדעון 02/09/2012 14:59
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 14.
    ואני עצוב
    זיו 02/09/2012 14:50
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כולנו נפלנו למלכודת של האוליגרכים האלה. לא מזמן הם היו מלכי המדינה שכולם רצים לחלות פניהם. הם יצרו מבנה מעוות של משק מרוכז וחלבו את הציבור. המונופולים עם הגרידיות המשחיתה שלהם היו חלק מהסיבה למחאה החברתית שלצערי נכשלה בענק. מקווה שכוחות השוק יפילו אותם.
    סגור
  • 13.
    אנחנו קורסים במקומם
    אלון 02/09/2012 14:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מי שקורס זה לא בעלי ההון שדאגו להעביר את הסיכון למשקיעים, אלא אנחנו - ציבור המשקיעים שקנו אג"חים בלי בטחונות בדרך עצמאית או דרך קרנות ההשתלמות והפנסיה. גם אחרי הנפילה אין מה לדאוג לבעיות פיננסיות אצל בן דוב עם הוילה ברמת השרון או לכל חבריו. אז במקום מילארדים יהיו להם כמה מאות מיליונים וקצת אגו פגוע...
    סגור
  • 12.
    אפילו בנפול אוייביך אל תשמח
    אלי כהן מבאר שבע 02/09/2012 14:48
    הגב לתגובה זו
    14 1
    אתה מיסכן גמור אני מרחם עליך לא יודע איך שמים איש כמוך בטלוייזיה טיפש
    סגור
  • 11.
    כדובר מגה בול - המתחרה של שופרסל
    אייל 02/09/2012 14:45
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אני הייתי מעדיף לשמור על זכות השתיקה. למה לישראלים יש דיעה בכל עניין ובכל נושא? על מה מבוססת הדיעה שלך מר גלעד מעבר לשנאת עשירים באשר הם?
    סגור
  • 10.
    אברי העם עימך
    צבריקו 02/09/2012 14:42
    הגב לתגובה זו
    6 17
    כל עם ישראל מסכים עימך.
    סגור
  • 9.
    הוא צודק בדבריו, אבל צבוע כי הוא עצמו התעשר על גבם
    עידן 02/09/2012 14:41
    הגב לתגובה זו
    22 3
    של אותן פרמידות. מי פרסם את מגה בול? מי עובד ברשת על חוזה טאלנט מנופח? אז טול קורה מבין עיניך
    סגור
  • 8.
    רק במדינת ישראל
    ברנדון 02/09/2012 14:40
    הגב לתגובה זו
    29 6
    יכול מישהו כל כך טיפש לקבל במה תקשורתית! כשיזם כתשובה קורס אלפי אנשים ומשפחות ניזוקים, אבל את ההדיוט שמדבר פה זה לא מעניין. ילד אויל!
    סגור
  • שטויות .רק בישראל אדם אחד מחזק בחצי מדינה.ח-ז-י-ר (ל"ת)
    דן 02/09/2012 18:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    אל תשמח בנפול אויבך-על אחת כמה וכמה כאשר הוא אינו אוביך
    אנונימי 02/09/2012 14:36
    הגב לתגובה זו
    17 10
    לידידי אברי הייתי אומר: סייג לחוכמה- שתיקה.
    סגור
  • 6.
    אין יותר גרוע משמחה לאיד
    nfhrv 02/09/2012 14:23
    הגב לתגובה זו
    16 10
    אני ההיתי שמח אם היית שומר על פיך ושומר את התבטאויות שלך לעצמך
    סגור
  • 5.
    העיקר שהם צוחקים כל הדרך אל הבנק. (ל"ת)
    ואנחנו בוכים 02/09/2012 14:23
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 4.
    צודק ב-100% אני איתו. רמאים ונוכלים על חשבוננו (ל"ת)
    אמיתי 02/09/2012 14:22
    הגב לתגובה זו
    20 7
    סגור
  • 3.
    מה הקשר בינו לבין כלכלה?
    לא מבין 02/09/2012 14:21
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אמנם אברי גלעד צודק בכל מילה אבל אני מנסה להבין מה הקשר בינו לבין כלכלה
    סגור
  • 2.
    גם אני שמחה
    יעלי 02/09/2012 14:20
    הגב לתגובה זו
    14 5
    כל מילה בסלע
    סגור
  • 1.
    אין מה להוסיף (ל"ת)
    כל מילה בסלע 02/09/2012 14:20
    הגב לתגובה זו
    18 6
    סגור
  • טעות