אפריקה צללה 19%: "מלבד לבייב, יש שם את הציבור - וסטיות התקן בהתאם"

כך אומרים כעת ל-Bizportal מקורבים לחברה. המניה צללה וכעת משקפת שווי חברה של 837 מיליון שקלים בלבד, שפל היסטורי
לב לבייב
מניית אפריקה 0% אפריקה 20.5 0% אפריקה בסיס:20.5 פתיחה:20.5 גבוה:21.8 נמוך:19.7 תמורה:610,002 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בולטת היום מעל גבי לוח המסחר בבורסה בת"א, באדום בוהק. עד השעה 11:45 עוד נסחרה המניה בירידות מתונות של עד 3% ברקע לפרסום דו"חות חלשים הבוקר של אפריקה נכסים. עם זאת, לקראת השעה 12:00 החלה המניה לאבד גובה במהירות עצומה ולא עצרה עד שנגעה במינוס 25%, זאת ברקע לפרסומים בתקשורת לפיהם גורם בשוק סבור כי אפי פיתוח ב-40 סנט - זה אומר שווי אפס לאפריקה. בסופו של יום ננעלה המניה בירידה של 19%.

מקורבים לחברה אומרים היום בשיחה עם Bizportal כי "אחת הסיבות לכך שהמניה מתנהגת כפי שהיא מתנהגת זה האחוז הגבוה של אחזקות הציבור בנייר. מלבד לבייב, הציבור הוא זה שמחזיק שם. המוסדיים נמצאים באג"ח. לכן אנחנו רואים את סטיות התקן הגבוהות בנייר". עוד אמרו אותם מקורבים, כי "הפחתות השווי במוסקבה זה לא עניין תזרימי ולא על נכסים מניבים. זה על נכסים בפיתוח, וכמובן שזה עדיין לא נעים".

נציין כי לבייב מחזיק ב-47.3% ממניות אפריקה, הציבור מחזיק 52.67%. מניית אפריקה נפלה למחיר של 6.23 שקלים, מחיר המשקף של 837 מיליון שקלים. מאז תחילת אפריל איבדה מניית אפריקה לא פחות מ-65% (כולל הנפילה היום). ביום שני האחרון נפלה אפריקה ב-18% לאחר שאפי פיתוח, החברה המרכזת את הפעילות ברוסיה, עדכנה כי קיבלה הערכת שווי ל-4 נכסים בפיתוח במוסקבה המשקפת שיערוך מטה בסך 240 מיליון דולר.
גרף מניית אפריקה ב-15 באוגוסט
גרף מניית אפריקה ב-15 באוגוסט
תגובות לכתבה(30):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    סה"כ תיקון בריא!נייר שעולה ועולה
    קליפ 16/08/2012 00:26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    צריך לעבור מימוש רווחים...ניעור ידיים רופפות,חלשות,קטועות!ברמת 200 אפשר לשקול מיצוע!
    סגור
  • הדיבורים עפים ברוח וטוב שכך (ל"ת)
    קליפת השום 16/08/2012 14:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    מחר סגירת שורטים אפריקה סוגרת 900 ומעלה
    המומחה 15/08/2012 23:04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    פתיחה תהיה מעל 650 בצלחה לכולם
    סגור
  • 15.
    אפריקה ישראל שווה 1.7 מילארד בניקוי חובות ויותר
    samsung 15/08/2012 18:28
    הגב לתגובה זו
    10 1
    ושלא יבלבלו לכם את השכל .
    סגור
  • אפריקה
    דוד 15/08/2012 20:44
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אני לא מביין למה לבייב לא יוצא לתיקשורת ומסביר מה קורה אני חושב שמישהו מנסה להישתלט על החברה הוא שהיא תימכר אני לא מוכר נישאר עד הסוף
    סגור
  • 14.
    2018 מונדיאל ברוסיה
    karish12 15/08/2012 18:12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    נראה את שווי הנכסים ואת אפי מול לפני המונדיאל ! אם הוא לא ימחק את אחזקות הציבור עד אז !
    סגור
  • 13.
    לפני חודשיים אמרו 18 עכשיו 0
    karish12 15/08/2012 18:04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל המומחים שווים לתחת . נראה את הנכסים לפני המונדיאל ברוסיה חכו חכו מפגרים הכל יזנק באלפי אחוזים המונדיאל שם עוד 6 שנים !
    סגור
  • 12.
    אין כמו אפריקה
    עמוסיקו 15/08/2012 15:44
    הגב לתגובה זו
    6 5
    המטומטם מוכר מצד שני יש את החכם שקונה
    סגור
  • ביי
    armo0 15/08/2012 16:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ביי
    סגור
  • 11.
    הרסת את הבית אין איך להאכיל הכל הבטחות שווא
    ליאור- מרחץ דמים 15/08/2012 14:50
    הגב לתגובה זו
    15 1
    לא להאמין כבר שנתיים וחצי אני מחזיק אותה מחכה ומחכה ועכשיו סכין בגב איפה הקניון שיניב פירות הכל הבל וריק בושה אם היה נשאר לי כסף להוציא הייתי מוציא אבל כבר מאוחר מידי
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    אפריקה ישראל יקרה לליבו של לבייב והוא יוותר עליה לעולם (ל"ת)
    בנטוב 15/08/2012 14:20
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 9.
    שכולם ידעו בספר המידות המקפיח פרנסת אחר סופו שבניו מתים
    בנטוב 15/08/2012 14:11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עליו אני מצטט את הכתוב ומביא את הדברים ככתבם ולשונם למען יעשו חשבון נפש ויזהרו בפרנסת אחרים וישמרו מאסונות סליחה על המסר אבל מישהוא צריך להזהיר או להאיר דברים ביכדי שלכולם יהיה טוב אלה לא יפסידו ממונם ואלה ישמרו על בניהם
    סגור
  • 9 אתה מאיים ברצח-מפגר-שהמשטרה תסגור עליך דפוק (ל"ת)
    יוסי 16/08/2012 08:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מיידוף איבד את בנו (ל"ת)
    מזכיר משהוא 15/08/2012 15:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • madeoff
    yoram 17/08/2012 04:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    made off with the money
    סגור
  • 8.
    עד היום לא מכרתם עכשיו אתם מוכרים???? (ל"ת)
    סאבטקסט 15/08/2012 14:04
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • הקומבינטורים מוכרים לא מכירות אמת מלכודת פאניקה להיזהר (ל"ת)
    yubh 15/08/2012 19:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    אתר גלובס הפושעים!!! הביאו דעה של איזה בכיר שאפריקה -
    אנונימי 15/08/2012 13:29
    הגב לתגובה זו
    25 1
    שווה - 0. הורידו אותה ב25% (רצחו אותה..) אח"כ העלימו את הכתבה. (כנראה מחשש....) לא נכנס לשם בחיים. והם עוד מתהדרים בכך שהם אתר מס' 1......
    סגור
  • כמה כוח!!!!!!
    הברבור 15/08/2012 13:59
    הגב לתגובה זו
    9 2
    יש לאיזה דביל שרוצה לעשות סיבוב על מניה להפיל אותה, לקנות בנמוך ואחרי זה עוד ימחאו לו כפיים כי הוא גאון פיננסי... שיילך להם לתרופות
    סגור
  • בהחלט צודק, גרם נזק אדיר, לתבוע את אתר גלובס. (ל"ת)
    אבי - מתנגד למחאה 15/08/2012 13:38
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 6.
    לבייב לא מפסיק לפנק לפנק לפנק!!! איזה מנייה פח חה חה חה (ל"ת)
    יילה לסגור הבסטה !! 15/08/2012 13:28
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 5.
    אני מחפש את בן זאב שהמליץ על אפריקה לפני שנה (ל"ת)
    אבי - מתנגד למחאה 15/08/2012 13:25
    הגב לתגובה זו
    12 3
    סגור
  • 4.
    קונה 2000 יחידות ושוכח. (ל"ת)
    גדעון 15/08/2012 13:16
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • לשוכח
    אפי 15/08/2012 14:47
    הגב לתגובה זו
    7 1
    גם אני קניתי בזמנו בשער 42000 ושכחתי
    סגור
  • אני קניתי ב136000 (ל"ת)
    ? 16/08/2012 03:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אפריקה
    אליעזר 15/08/2012 13:14
    הגב לתגובה זו
    9 11
    כדאי כדאי למי שיכול לרכוש אותה ב 600 עד 620 אני לא קובע ולא מחייב אף אחד רק מרגיש שזו הזדמנות כל טוב לכולם
    סגור
  • 2.
    זה עוד כלום חכו שחברת הנדלן אפריקה ישראל תקרוס אז
    כלכלן 15/08/2012 13:04
    הגב לתגובה זו
    4 5
    תהיה חגיגה אנשים קונים בנקים מלווים נראה מי ישלם בסוף ביוקר
    סגור
  • כלכלן בהיפוך לכלכן (ל"ת)
    לא מודאג מקריסה 15/08/2012 13:48
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • אנחנו נשלם על התספורות כמו תמיד (ל"ת)
    כלכלן בכיר מאד 15/08/2012 13:34
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 1.
    אתם יהודים כאילו מניפלציות חושך לגויים תיתבישו (ל"ת)
    בנטוב 15/08/2012 12:56
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור