אלון גלזר: "הבנקים זה קניה חזקה, הן קרובות לרמות השפל והתיקון שיגיע יהיה חד מאוד - תזכרו את הפעמים הקודמות"

מנהל המחקר בלידר מסתכל על עונת הדו"חות ל-Q2, בדגש על הבנקים וכבר כעת בוחר מניות. אילו מניות מסמן גלזר? צפו בסרטון
אלון גלזר, צילום: Bizportal
"השוק לא יקר", אומר אלון גלזר, מנהל המחקר בלידר שוקי הון, בראיון ל-Bizportal. "יש אולי כמה סקטורים שלא הייתי משקיע בהם - בסקטור התקשורת רמת הסיכון עדיין לא מצדיקה השקעה אבל בסך הכל החברות הדפנסיביות כמו טבע והחברות מסוגה לא יקרות, הבנקים מאוד מאוד זולים והנדל"ן לא יקר", מפרט גלזר.

מה לגבי הבנקים? "חד משמעית הבנקים הם קנייה חזקה". המניות הממולצות מסקטור הנדל"ן הן גזית גלוב +0.22% גזית גלוב 3,589 +0.22% גזית גלוב בסיס:3,581 פתיחה:3,584 גבוה:3,630 נמוך:3,551 תמורה:7,830,586 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , עזריאלי קבוצה -1.09% עזריאלי קבוצה 18,150 -1.09% עזריאלי קבוצה בסיס:18,350 פתיחה:18,350 גבוה:18,380 נמוך:17,990 תמורה:8,795,812 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , אלוני חץ +0.03% אלוני חץ 3,634 +0.03% אלוני חץ בסיס:3,633 פתיחה:3,630 גבוה:3,668 נמוך:3,623 תמורה:4,069,581 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , ביג -0.12% ביג 24,770 -0.12% ביג בסיס:24,800 פתיחה:24,630 גבוה:24,930 נמוך:24,630 תמורה:2,406,025 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו אמות -0.68% אמות 2,046 -0.68% אמות בסיס:2,060 פתיחה:2,046 גבוה:2,064 נמוך:2,032 תמורה:11,132,504 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . האם אפריקה היא קנייה לאחר הירידות? "לא. הסיפור הזה של ירידת ערך חדה מאוד ברוסיה יכול להיות מאוד בעייתי לאפריקה", סבור מנהל מחלקת המחקר בלידר.

תגובות לכתבה(33):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    לדעתי ,מניות לאומי ופועלים עתידיות לבצע תיקון חד למעלה. (ל"ת)
    יוסי 20/08/2012 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    בדיוק פתחתי פוזיצית שורט אדירה על הבנקים
    אנונימוס 17/08/2012 16:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקווה שללידר יש בטוחה
    סגור
  • 26.
    תתארו לעצמכם שאלון יגיד את האמת ולא מה שמוטל
    כותב 17/08/2012 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלון צופה חזרה לעליות של השווקים,רק שכח לציין מתי? שעון מקולקל צודק פעם ביום...
    סגור
  • 25.
    תכלאס שיחק אותה עם אפריקה (ל"ת)
    משה 15/08/2012 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 24.
    לעניות דעתי הבנקים וגם אפריקה והנדל"ן הם מכירה עכשיו (ל"ת)
    משה 15/08/2012 01:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 23.
    אלון גלזר - מעולם לא קנה מניות
    דיזינגוף 99 - ניילון 14/08/2012 23:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדהים איך בנאדם שאמר לי ב-4 עיניים על בירה ב"ניילון" שאין לו אומץ לקנות מניות, ממליץ פעם אחר פעם על קניית מניות. טמבל, פשוט טמבל מי שמקשיב לשרלטנים.
    סגור
  • 22.
    מניות הנדלן תקועות
    חיים 14/08/2012 22:04
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אם כבר סקטור הנפט יעשה בקרוב יותר,גם מניות הטכנולוגייה
    סגור
  • 21.
    נפגש עוד 2-3 שנים
    בנקים 14/08/2012 18:52
    הגב לתגובה זו
    5 4
    לכו תקנו דירה, תקנו דולר- מניות בארה"ב הכל בשיא.פקדון בבנק ב 7% ל3 שנים. אני יקנה ת.סל על מניות הבנקים בארץ- נפגש עוד שמתיים שלוש, מי שחושב שלקנות היום ועוד חודש למכור הוא סוחר. מי שקונה לשנתיים-שלוש משקיע. הבנקים נסחרים היום במחיר שמשקף ש4 מ10 אנשים שלקחו ממנו כסף לא יחזירו. זה כנראה לא יקרה, וגם אם בטווח של החודשים הקרובים מניות הבנקים ימשיכו לרדת תסתכלו קדימה. מי שסוחר שיסתכל כל יום שבוע וחודש- השקעה קונים ל3 שנים ויותר.
    סגור
  • גם בעוד עשר שנים לא תחזיר את ההפסדים כדי לך לברוח ממניו
    כלכלן 14/08/2012 20:47
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הבנקים לפני קריסת הנדלן אז באמת לא ישאר לך כלום מהמניות והאגח"ים שלהם
    סגור
  • בדיוק, משקיע שוקע! (ל"ת)
    קלינגר 14/08/2012 19:35
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • טען עוד
  • 20.
    קשקשן גמור הבנקים אלה המניות הכי מסוכנות היום הם
    כלכלן 14/08/2012 16:36
    הגב לתגובה זו
    9 2
    נותנים משכנתאות בלי גבול תקראו כמה משכנתא הציבור לקח בחודש יולי הבועה של הנדלן לפני פיצוץ והבנקים יתרסקו יחד עם הנדלן שער 40 ללאומי ושער 150 לפועלים אלה לא תסריטי אימה בדיונים אני בתיק שלי ושל הלקוחות שלי לא נוגע לא במניות בנקים ולא באג"ח שלהם מי שרוצה להסתכן בהצלחה
    סגור
  • אז מה אתה טוען בדיוק שהבנקים יפשטו רגל? (ל"ת)
    חרמש אשחר 14/08/2012 18:12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 19.
    נותן העצות, לך תקנה ומהר.....:-))
    co007 14/08/2012 16:22
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אני לא מבין, אנליסטים שיודעים הכול רוצים לשתף את ההמונים בעשיית הרווחים. אלון החכם תלך ותקנה בכספך את המניות שאתה ממליץ עליהם .
    סגור
  • 18.
    בזק
    איציק 14/08/2012 16:13
    הגב לתגובה זו
    12 6
    כמה פעמים המלצת על בזק במחירים של מעל 700 בזכותך אני מופסד מעל 40000 שח על המניה הזאת, הגיע הזמן לחשבון נפש נוקב לך ולכל האנליסטים שאף אחד לא באמת יודע לצפות משהו, אתם גורמים לנזקים אדירים
    סגור
  • 17.
    גזר הקשבתי לך לפני שבועיים, קניתי הפועלים ואני ב 9%-.
    פראייר 14/08/2012 16:04
    הגב לתגובה זו
    8 17
    עזוב אותך אל תמליץ על מניות זה לא עושה לך כבוד.
    סגור
  • 16.
    מי משלם עבור .....זה (ל"ת)
    ירז 14/08/2012 15:58
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 15.
    אמר את זה כשהבנקים היו ב 1000 ואז ב 900 ו אז ב 800
    רומי 14/08/2012 15:56
    הגב לתגובה זו
    8 3
    בקיצור ניפגש ב 700
    סגור
  • 14.
    אלון - כבר העמסת לנוסטרו של כלל פיננסים ?
    דן 14/08/2012 15:54
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לפחות שיהיה גילוי נאות כמה מחזיק ומתי קנה לאחרונה.
    סגור
  • 13.
    מי אמר שהעתיד יהיה כמו העבר? (ל"ת)
    דויד חלוצי 14/08/2012 15:54
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 12.
    תגידו מה שתגידו הוא צודק. ימים יגידו... (ל"ת)
    הוא צודק 14/08/2012 15:47
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 11.
    הוא המליץ לקנות את הבנקים מזמן, מאז נפלו 30% ויותר
    עוקב 14/08/2012 15:24
    הגב לתגובה זו
    11 4
    גם בן זאב אותו כלומניק ואף גרוע יותר. חחחחח אנליסטים
    סגור
  • 10.
    האיש מתחנן כבר חודשים שנקנה את הבנקים
    רינה 14/08/2012 15:14
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אז קדימה חברה תהיו טובים - תקנו את הבנקים
    סגור
  • 9.
    מה הוא מבלבל ת'מוח...!
    דב 14/08/2012 15:02
    הגב לתגובה זו
    7 3
    בינתיים הם רק יורדות והם ימשיכו לרדת, המצב רק הולך להחריף וגם אירופה הולכת לחטוף חזק בגלל המשבר, אני אישית ממתין.. לא מאמין לגלזר או לאנשים כמוהו למיניהם
    סגור
  • 8.
    אלון מי
    ארמצי 14/08/2012 14:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המומחה שנ ותן עיצות אחיתופל תזהרווו אחרת כספיכם יהפך לאבק
    סגור
  • 7.
    זהו השתכנעתי - הבנקים הם מכירה (ל"ת)
    ירדו וירדו בעתיד 14/08/2012 14:56
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגור
  • 6.
    דיסרונט למשל נסחר החצי מסך ההון העצמי שלו
    חי במינוס 14/08/2012 14:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ורכוש בספרים תמיד נמוך מהמציאות.
    סגור
  • וזה לא אומר שהוא יכול להיסחר בהרבה פחות (ל"ת)
    ריאלי 15/08/2012 01:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מתי אמרת למכור משהו?
    רועי 14/08/2012 14:55
    הגב לתגובה זו
    11 3
    מאז שאני עוקב אחריך רק קניות חזקות נו, השוק ירד 30% איפה היית???
    סגור
  • האנליסטים כמעט אף פעם לא אומרים למכור. בטח ובטח לא בנק (ל"ת)
    מפחדים מהבנקים 15/08/2012 01:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    מה שכן אפריקה היא עדיין מאוד מאוד יקרה (ל"ת)
    למרות הירידה 14/08/2012 14:54
    הגב לתגובה זו
    14 7
    סגור
  • 3.
    גם מבטח שמיר היתה קניה חזקה 12000 (ל"ת)
    לא גלזר? 14/08/2012 14:53
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 2.
    מר אלון היקר אז פשט תקנה ...קנה מהר ובזול..ובהצלחה (ל"ת)
    ירז 14/08/2012 14:52
    הגב לתגובה זו
    10 8
    סגור
  • 1.
    הבנקים הם ההשקעה הכי מסוכנת עכשיו (ל"ת)
    לא הייתי ממליץ 14/08/2012 14:52
    הגב לתגובה זו
    16 13
    סגור