אחרי שבועיים קשים למניה, דש מתחילים לסקר את בבילון - עם אפסייד של 52%

ערן יעקובי "מדובר מכונת שיווק משומנת וייחודית בנוף הישראלי, בבילון הצליחה לזהות מודל עסקי מנצח". המניה עשתה פרסה של 6%
 |  (12)
אמיר כהנוביץ'
עד חודש יולי האחרון הייתה מניית בבילון -0.62% בבילון 143.9 -0.62% בבילון בסיס:144.8 פתיחה:144 גבוה:146.8 נמוך:142.9 תמורה:51,762 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הדבר הכי חם השנה בת"א עם זינוק מסחרר של 376%, בשבועיים האחרונים משהו קרה והמניה איבדה למעלה משליש מערכה (נפילה של 34%). ערן יעקבי, מנהל המחקר של דש ברוקראז', מזהה ככל הנראה הזדמנות, שכן הוא משיק היום סיקור למניה עם המלצת 'קניה' ונוקב באפסייד של 50%.

בדש מתחילים לסקר את חברה בבילון בהמלצת 'קניה' ומעניקים של 44 שקלים, גבוה ב-52% ממחיר השוק כיום. בדש מציינים שהחברה הינה "ייחודית בנוף החברות הישראליות והצליחה לזהות מודל עסקי מנצח".

האנליסט ערן יעקובי אומר על החברה כי מדובר על "מכונת שיווק משומנת לתרגום הוצאות להכנסות". לדעתו שנת 2012 תסתיים עם צמיחה של 200% שמשמעותה הכנסות של 650 מיליון שקל וב-2013 ההכנסות יתקרבו לרף המיליארד שקל.

עם זאת הוא גם מציין שמקור העוצמה של החברה הוא גם מקור דאגה, "מנוע הצמיחה העיקרי של החברה הינה חברת גוגל, האחראית כיום על כ-84% מהכנסות החברה ועל כ- 95% מהכנסות הפרסום של החברה למרות שלחברה חוזה עד סוף שנת 2013 עם גוגל ולמרות הסינרגיה היפה בין המוצרים והעובדה שגוגל נהנית משיתוף הפעולה ניתן לחזות תרחישים שאינם דמיוניים בהם גוגל תאמץ שחקן אחר בשוק".

צפו ב עמוד הפייסבוק של Bizportal בגרף של בבילון אשר מציג את הקריסה במחיר המניה בשבועיים האחרונים.
תגובות לכתבה(12):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מעניין עם כמה מניות של בבילון דש תקועה (ל"ת)
    הייתי מוכר 14/08/2012 12:23
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 8.
    קדימה שורט סקוויזזזזז (ל"ת)
    יוסי 14/08/2012 12:23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 7.
    תזמון חשוד
    ההוא 14/08/2012 12:12
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הזהרתי אותכם ביום שיש הקודם מנפילה קשה וכואבת עלתה בראשון מספר אחוזים בתחילת מסחר ומאז רק התרסקה בגאות ושפל להכניס עוד אוכל למערכת הטפילית שימו לב אתם אוכל לכרישים מי מכם היה קונה עגבנייה ב100 שקל???!!! זה אותו סיפור פה תמכרו לתוך העליות ואל תתפתו
    סגור
  • 6.
    מכניסים פראיריים המלצה הקודמת לא עזרה
    דוד 14/08/2012 12:03
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כי שיוקה סחורה ועכשיו ההמשך
    סגור
  • מסכים איתך לחלוטין
    משה 14/08/2012 12:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חסכת לי הרצאה פה לילדים
    סגור
  • אתה לא מבין כלון אז אל תכתוב שטויות
    קובי 14/08/2012 12:19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עד לפני שבועיים עם הירידה של 37% היא עלתה מעל 30 ועכשיו זה היה תיקון ארוך מידי לעליות אז אל תכתוב שטויות על המלצה שלא ״עבדה״ טוב. תסתכל קודם על הגרף ואחר כך תדבר. לא בא לך להשקיע אז אל תקנה אולי בעתיד תזכר לקנות שהיא תהיה גבוה מידי
    סגור
  • חביבי- אל תילחם בשוק, תלך איתו במגמה שלו
    יוסי 14/08/2012 12:11
    הגב לתגובה זו
    4 4
    קיבלת המלצה על מניה חמה.. אז אל תבלבל את המוח
    סגור
  • 5.
    מעניין כמה דש מושקעת בבילון,,,,
    גדי 14/08/2012 12:00
    הגב לתגובה זו
    7 4
    הכל שקר וחרטא ראו את המלצות האנליסטים להראל השקעות בתחיל השנה ואיפה היא היום??????
    סגור
  • 4.
    פשוט מציאה. כסף זרוק על הרצפה.
    וינסטון 14/08/2012 11:52
    הגב לתגובה זו
    7 4
    פשוט צריך להתכופף ולקחת. מי שיהסס ויחכה, יראה בעוד כמה שבועות כי הסוסים כבר ברחו מהאורווה והשאירו מאחוריהם ענן אבק, ואז הוא יוכל רק להתחרט על טפשותו.
    סגור
  • 3.
    כנראה שתחתך חזק למטה=המלצות אנליסטים =פיזור סחורה
    אזרח מהשורה 14/08/2012 11:51
    הגב לתגובה זו
    4 2
    או איסוף ,,,שווה קניה אתם תקנו והם ימכרו =שווה מכירה ,אתם תמכרו והם יקנו ...אז הפוך גוטה הפוך נתנו המלצת קניה מי שבפנים שיחשוה עשרפעמים אם להישאר ...
    סגור
  • 2.
    כנראה שתיפול עוד 50 אחוז ..המלצת אנליסיטם שווה
    אביב 14/08/2012 11:43
    הגב לתגובה זו
    3 6
    בריחה מהירה מאוד החוצה ,,,הפוך כמו תמיד על המלצות אנליסטים ...האיתות הטכני הכי טוב בשוק. בפרט בתל אביב עובד כמו שעון .
    סגור
  • 1.
    בכל הכוח בלבילוןןןןןןן בלבלי אותם... יאלללא עליות (ל"ת)
    יוסי 14/08/2012 11:35
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור