סמנכ"ל המכירות של בטר פלייס: "היעד הוא למסור כ-4,000 מכוניות בשנה הראשונה"

זהר באלי, סמנכ"ל המכירות של מיזם הרכב החשמלי של שי אגסי וחברה לישראל מציג את מודל התמחור החדש. "אנחנו ראשונים, אך לא מונופול; אין שום חסם רגולטורי על מתחרים"
 |  (19)
בטר פלייס
מיזם הרכב החשמלי, בטר פלייס, השיק היום (א') את מודל התמחור החדש וכן מעלה לראשונה קמפיין פרסומי נרחב. הצעה הראשונה מצד החברה היא תוכנית הכוללת מחיר קבוע וחודשי של 65 אגורות לק"מ וההצעה השנייה היא תוכנית מחיר קבוע של 55 אגורות לק"מ, זאת בקנייה של בנק קילומטרים מראש.

זהר באלי, סמכנ"ל המכירות בחברה, תיאר בראיון ל-Bizprtal את החסמים שהעיבו על מכירת רכבים חשמליים בעבר כ"מחיר גבוה הכולל עלות כבדה של סלולה וטווח נסיעה מוגבל". הפתרונות של בטר פלייס הן שמחיר הרכב לא יכלול את הבטרייה שנשארת בבעלות של החברה ואת רשת החלפת הבטריות בפריסה הארצית.

באשר לשאלת המונופול של החברה אמר הסמנכ"ל "אנחנו ראשונים, אך לא מונופול; אין שום חסם רגולטורי על מתחרים". באלי אמר עוד כי "ישראל היא הוכחת ההיתכנות, נוכיח שהמודל עובד ונשכפל את עצמנו לכל מקום אחר בעולם". האם בהמשך נראה יצרני רכב נוספים שמצטרפים? "לכל יצרן תהיה מכונית חשמלית בתקופה המאוד קרובה".
תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    המחיר לק" מ גבוה מידי, זה לא יעבוד ככה
    ישראל 18/07/2012 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במנוע בנזין 80% מהאנרגיה מתבזבזת על המרת אנרגיה קווית לאנרגיה סיבובית. במנוע חשמלי האנרגיה היא מטבעה סיבובית. המחיר לק" מ חייב להיות הרבה יותר נמוך.
    סגור
  • 17.
    איזה שרלטנות מכונית בלי בטרייה 120 אלף!!!!!!! (ל"ת)
    קומבינטורים בגרוש 18/07/2012 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    מצוין עכשיו החשמליות עוד יותר משתלמת
    הישראלי 18/07/2012 09:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הורדת מחיר מתקבלת בברכה
    סגור
  • 15.
    גם רנו שלא רואה מוסך וגם עגלה בלי סוס
    121 אלף שח - על מה ? 17/07/2012 16:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה עיסקה - גם רנו חשמלית שאין לה בעיות חשמל בכלל, וגם עגלה בלי בטריה. אם בטר פלייס עיצבנו אתכם אתם יכולים לחבר למכונית סוס שימשוך אתכם תמורת 34 אגורות חציר לקילומטר לא כולל חיסונים ווטרינר.
    סגור
  • 14.
    בטר פלייס עלק
    דניאל 16/07/2012 21:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעצבן השימוש הציני בחזון של אנרגיה ירוקה, כשבתכלס זה עוד מכונית שהפכה לסמל סטטוס ומשרתת אינטרס מסחרי. נטו כלכלי. אם היה באמת חזון ירוק המיזם הזה היה כבר מחובר לגז. אבל גז עכשיו עוד יקר...
    סגור
  • 13.
    כתבה מאוד טובה, רק שעדיף אופניים חשמליים...
    אורי 16/07/2012 17:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתייצרו כאלו, אצטרף אליכם, עד אז אני מעדיף לקחת את הסיכון ולהתנייד על אופניים חשמליים ללא תקן שאפשר להעלות לרכבת. בוז למשרד התחבורה.
    סגור
  • 12.
    מודל הפלאפון שזה אך קרס חברה מקובעת ומיושנת (ל"ת)
    worse place by far 16/07/2012 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    9 מקשקש בכל מילה שנייה
    פלואנס עדיפה 16/07/2012 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראשית, יש עוד חברות..הנה הלך הטיעון על מונופול. שנית, בהנתן העובדה שיש עוד חברות גם ההתחייבות היא לא באמת התחייבות. גם לא לק"מ לפי התמחור החדש.
    סגור
  • 10.
    מצחיק לראות אנשים כבר 4 שנים אומרים זה לא יקרה.
    דיסקט החוצה 16/07/2012 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבתכל'ס הכל כן קורה. אנשים לא שמים לב כמה קרנפים הם יוצאים?
    סגור
  • 9.
    מזכיר את חברות הסלולר, עם התחייבות ותלות חודשית.
    מונופול 16/07/2012 10:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא אוהב את השיטה !!! מי שקונה מכונית כזו מתחתן עם בטר פלייס. למה אי אפשר להביא מכוניות חשמליות שאפשר להטעין אותן מכל שקע חשמלי? ברור, מישהו עושה קופה...
    סגור
  • אתה בטח גם לא מתחתן שלא " תתחייב"
    אחד 16/07/2012 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המודל שלהם לא מושלם אבל לא צריך להגזים ורק לבקר. תוריד את הכובע על היוזמה הברוכה. ועוד משהו - לא נראה לי שאתה עובד בחינם
    סגור
  • 8.
    שאלות טובות אבל לא אהבתי את התשובות - הפתרון לדעתי
    דורון 16/07/2012 08:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא באופניים חשמליים ותחבורה ציבורית. המכונית, בין אם היא על גז\היברידית\מוצרי נפט - או חשמל של בטר פלייס עדיין מהווה פתרון מזהם שצורך יותר מידיי אנרגיה בשביל להעביר אדם אחד ממקום למקום, כי רוב האנרגיה הולך על העברת עצמה ממקום למקום. יחד עם זאת , זו התחלה טובה בדרך לכיוון הנכון ואני מסכים שאנרגיות מתחדשות באחריותה של הממשלה.
    סגור
  • 7.
    לא ברור איך יש 250 על הכביש כשהרבה חברות רכשו
    ליסינג 15/07/2012 20:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עשרים חברות רכשו מהם כבר נכון? אז איך זה שיש רק 250 מכוניות? מוזר
    סגור
  • 6.
    שיכנעת אותי
    ירוק 15/07/2012 20:11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    נראה פיתרון הוגן. אם הייתי צריך רכב אז הייתי קונה חשמלי ומעבר לכך - חברות שמשתמשות בליסינג חייבות לעבור לחשמלי. גם ככה הם קונים רכבים חדשים וזה מוביל עלויות דלק. ראיון מעולה
    סגור
  • 5.
    לא כלכלי
    ץץ 15/07/2012 18:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא כלכלי
    סגור
  • 4.
    "מוסר מכוניות?" או דוחף בפראות???
    קליפ 15/07/2012 18:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סחרניי פח יעשו הכל כדי שהצפיפות בכבישים תעלה!נגד תחבורה ציבורית.נגד רכבות.סתם רע לב
    סגור
  • 3.
    המודל הזה ממש מתחרה בחברות האחרות
    טניה 15/07/2012 18:21
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ובאמת שאי אפשר לנשום בערים הגדולות במרכז מרוב זיהום אוויר. הלוואי הלוואי שיצליחו
    סגור
  • 2.
    עשיתי חשבון
    היכנסו 15/07/2012 18:04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    2,000 קילומטרים בחודש זה 1,300 שקל או 1,100 בתוכנית המוזלת וזה ממש דומה למה שאני משלם.
    סגור
  • 1.
    תמשיכו לחלום זה בחיים לא יקרה
    משה 15/07/2012 18:02
    הגב לתגובה זו
    6 1
    יעד בשמיים, מנותק מהמציאות. הישראלית לא יקנו את זה
    סגור