רק הסוחרים חוגגים: בונוס מאבדת 8% במחזור גבוה, ITGI מחקה את העליות

סוחר נוסטרו בשיחה עם Bizportal: "אין פה שום שוק, בניירות שסוחרי היום רואים שיש מחזור הם נכנסים להשתתף במסיבה". צפו בטבלה...
 |  (22)
המצב באחד העם
משהו מוזר מתרחש בשוק ההון, שלא לומר מדאיג. הצצה אל טבלת המניות הסחירות בבורסה מגלה תמונה כמעט בלתי נתפסת. המניה הסחירה ביותר היום היא בונוס ביוגרופ +1.4% בונוס ביוגרופ 57.8 +1.4% בונוס ביוגרופ בסיס:57 פתיחה:57 גבוה:58.2 נמוך:57 תמורה:166,518 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצונחת ב-8%, כאשר במניה מתרכזת פעילות ערה של סוחרי יום.

במקום הרביעי מבחינת החברות הסחירות נמצאת חברת הביומד ביומדיקו +26.02% ביומדיקו 43.1 +26.02% ביומדיקו בסיס:34.2 פתיחה:34.2 גבוה:60 נמוך:34.2 תמורה:9,420 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזיקנה עד 18%. עם זאת, יצרנית הסטנטים יצעה בדקות האחרונות סיבוב פרסה ועברה לירידה של עד 8% וכעת שוב מתאוששת.

ניכר כי תחילת חודש יולי מסמנת את 'עונת המלפפונים' בבורסה, תקופה שבה הגופים המוסדיים מורידים את הרגל מהגז ויוצאים לחופשה. היובש במחזורי המסחר ניכר כבר תקופה ארוכה אך בתקופה האחרונה מגמה זו מתעצמת.

אז מדוע הפכו בונוס ו-ITGI לחברות הסחירות ביותר בבורסה? על השאלה הזאת מנסה להשיב סוחר בשיחה עם Bizportal: "אין פה שום שוק ויש מחזור חמור בנזילות. סוחרי היום רואים שיש מחזור בניירות האלו ונכנסים להשתתף במסיבה".

אותו סוחר, אשר מסרב להיחשף, מציין שהוא רק אחד מהסוחרים שפועל בשני הניירות האלו. הנתונים הפונדמנטליים לא ממש משנים לו אלא אך ורק הנזילות. הסוחר פועל בחלק מהזמן בלונג, בחלק מהזמן בשורט, ואת יום המסחר סוגר כשהוא נקי מפוזיציה.

לדבריו: "מחזור המסחר בבורסה הוא מגוחך ביותר. כל מה שרואים בשוק זה מכונות מסחר שפועלות ומנסות לגזור רווחים. אותן מכונות פועלות כמעט בכל המניות, ורואים את העבודה שלהן גם במניות היתר כמו בונוס ו-ITGI".

טבלת המניות הסחירות בת"א שעתיים מפתיחת המסחר

תגובות לכתבה(22):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    סוחר ושמו הדר
    חן 07/07/2012 21:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אני מכיר אותו גם הכינוי שלו הדר סוחר במניות לא תמיר מצליח אבל פעיל מאוד
    סגור
  • 15.
    מכיר את הסוחר , זבל של בנאדם. (ל"ת)
    שמיל 03/07/2012 14:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    כן פייט 12% , מחזור גדול , אופציה 9=מציאה (ל"ת)
    אנונימי 03/07/2012 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 13.
    אנשים מבינים שרק דירה נותנת דיבדנד כל חודש משכר דירה (ל"ת)
    בלי קשר למצב החירבה 03/07/2012 14:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 12.
    די מדיקל צפי לפריצה אדירה צפונהההההההההההההההההההההה (ל"ת)
    הדבר הבא הבא הבא 03/07/2012 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 11.
    מרלג במחיר שלד עשירית מהון עצמי
    אורון 03/07/2012 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 3
    המניה לטיסה לכיון 100
    סגור
  • 10.
    טכנופלס ונצרס רכישה עצמית במליונים במאיה (ל"ת)
    הבום הבאאאאאאאאאאאאא 03/07/2012 12:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • זה ישן נושן.טכנופלסט לפני מיזוג מניות ואז אפס....... (ל"ת)
    m 03/07/2012 22:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    מחזור
    מהיר ועצבני 03/07/2012 12:03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בורסת שכם המחזור גדול יותר יש להוריד את המס ל-15%
    סגור
  • 8.
    ראו הוזהרתם (ל"ת)
    בונוס -תרד הרבה 03/07/2012 12:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    כל הנוגע יראה שערים 70-80 ומטה! (ל"ת)
    בונוס מתרסקת-לא לגעת 03/07/2012 12:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    קודם כל תקבל 100 אלף על הפסדים
    ליוסף 03/07/2012 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחר כך תשיקי בתבונה ותחזיר 50,000 במסחר יומי\ואז כבר ההפסד קטן.
    סגור
  • 5.
    @ ותודה לביבי והפודל שטייניץ שהרגו את שוק ההון @
    אחד העם 03/07/2012 11:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    "מחזור המסחר בבורסה הוא מגוחך ביותר. כל מה שרואים בשוק זה מכונות מסחר שפועלות ומנסות לגזור רווחים. אותן מכונות פועלות כמעט בכל המניות, ורואים את העבודה שלהן גם במניות היתר כמו בונוס ו-ITGI".
    סגור
  • 4.
    ביודווקס בדרך אל האושר. בהצלחה לכל הגאונים מהדסה
    אושרת 03/07/2012 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עין כרם אוהבים אותכם. ר.ח.ד. ומיכל.
    סגור
  • 3.
    עמלת המינימום הבורסאית - רוצחת את המחזורים
    lepxii 03/07/2012 11:53
    הגב לתגובה זו
    7 0
    קשה לתמחר עסקאות בהינתן עמלת המינימום הבורסאית. אפשר אפילו לשלם עמלה הגבוהה מהתמורה (על עסקאות 1). גובה העמלה משתנה על-פי מי ואיך מכים ציטוטים - אם יש פיצולים, פקודות קטנות, או פעילות נורמאלית. הספיירדים בשוק עולים ככל שהעלויות גדלות. די! תפתרו את זה כבר!
    סגור
  • 2.
    אז מה עם די מדיקל ??? (ל"ת)
    די מדיקל 03/07/2012 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אז איך מסבירים לאישתי שהפסדתי 400 אלף בבורסה
    יוסף 03/07/2012 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך אומרים זאת? מה לומר לה שאני טיפש! שאני לא יודע לשחק שקנתי 30 מניות וכול ה-30 קרסו מה אומרים?? עזרה
    סגור
  • ליוסף
    חיים 03/07/2012 12:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין לך ברירה אל תספר מאומה תמתין ואל תעשה כלום כדי לא למסד הפסד אל תמכור כרגע כל עוד לא מכרת אתה בהפסד על הנייר לא יעזור לך כלום כל עוד לא מכרת לא הפסדת ממש רק בהרגשתך המזופתת אז אתה כמו שאמרתי חייב חייב להמתין ולהבא תלמד מהנסיון לא להכנס בשוק יורד למרות הפיתוי הרב שהנה הנה תפסתי תחתית ומכאן תבוא הישועה אין נביא בעירו ואף אחד לא יודע ממש איפה הריצפה של הירידות ראה לדוגמה טבע בזק טאואר וכו למרות הודעות מהותיות טובות אין מזור וממשיכות לצנוח אז תפנים תאכל את הלב באין ברירה ותמתין כמה חדשים פשוט זה מה יש כל טוב לך ומאחל לך הצלחה בעתיד בכל ליבי
    סגור
  • לה לה לנד
    קוקריקו 07/07/2012 18:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא הפסיד אל תטעה, כרגע יש לו נכס בשווי כלום ושום דבר ויש גם מקומות שלא יוכל לראות את הכסף..... סיפורים של הפסדים רק על הנייר זה בעיקר שקר גס ורמאות עצמית אל תשלה את עצמך.
    סגור
  • אתה טועה הפסדתי הכול
    יוסף 03/07/2012 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלך הכסף רוב המניות הפסיקו להיסחר ונמחקו מהמסחר גם אני חשבתי בהתחלה כמוך שצריך לחכות
    סגור
  • אתה טועה הפסדתי הכול