חודש וחצי מאז פרצה מלחמת המחירים הדרמטית בסלולר, Bizportal עושה סדר בשלל החבילות - צפו בטבלת המחירים

ב-14 במאי פרצו לזירת הסלולר 'גולן טלקום' ו'הוט מובייל' והציתו מלחמת מחירים, שום דבר לא נשאר כפי שהיה. הנה ריכוז המחירים החדשים
שר התקשורת משה כחלון
אם נדמה היה שהתחרות בשוק הסלולר הצליחה להגיע ליציבות מסוימת בחבילות של חברות הסלולר, שיחשוב שוב. הטרנד החדש בענף הסלולר הוא חבילות של 'הכל כלול'. עם זאת המספר הרב של השחקניות עלול להקשות מעט על בחירת החבילה האופטימלית עבור הלקוח.

בין השינויים האחרונים בענף, ניתן לראות שמפעילות הסלולר הוירטואליות החלו להציע ללקוחות חבילות של 'הכל כלול'. מהלך זה נועד להתמודד עם ההצעות של חברות הסלולר הותיקות ומפעילות הסלולר החדשות שהציעו לאחרונה חבילות דומות.

בניסיון לעשות סדר במחירים בענף, ריכז Bizportal את ההצעות של כל חברות הסלולר. חבילות אלו הן פשוטות יותר מאשר אלו שהיו קיימות לפני השקת רשת הסלולר של גולן טלקום והוט מובייל, אך עדיין ישנם הבדלים בין החברות השונות.

תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    I love Golantelecom (ל"ת)
    me 02/07/2012 13:36
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 8.
    הקרדיט למחירים האלה מגיע לגולן ורק לגולן !!!
    gabizohar 02/07/2012 13:26
    הגב לתגובה זו
    18 2
    בלעדיו כל זה לא היה קורה. לכן גם אם יהיה זול יותר ... חשוב לחזק את גולן ולהתחבר אליו. אם יעלם מהמפה, כבר מחר המחירים שוב עולים.
    סגור
  • 7.
    יפה (ל"ת)
    יוסי גלים 02/07/2012 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    מחכה כבר חודש לסים!!! (ל"ת)
    צחי 02/07/2012 13:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    אין בטבלה מחירי גלישה בחו"ל??? (ל"ת)
    אילן 02/07/2012 13:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    כחלון - טפל ב ROAMING בחו"ל הם גנבים! (ל"ת)
    אבי 02/07/2012 13:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    מעשה בשר כחלון
    אגחיסט 02/07/2012 13:01
    הגב לתגובה זו
    3 12
    השר כחלון רצה להיטיב עם העם, יצר רפורמה שהוזילה משמעותית את מחירי הסלולאר. גרם לחזירים בעלי החברות הגדולות הותיקות לזלול פחות. אבל- כתוצאה מכך חלה נפילה בבורסה, חברות הסלולאר נפלו וכל מי שקשור אליהן, במיוחד במבנה הפרמידיאלי. התוצאה- חסכתי 100ש"ח לחודש, הפסדתי אלפי שקלים בתיק ההשקעות שלי וקופת הפנסיה שלי הצטמקה באופן שכנראה ישפיע על כל חיי כגמלאי בעתיד הלא כל כך רחוק. אם כך האם השר כחלון עשה לי (לנו ) טוב או רע. אין לי ספק שכוונתו טובה אבל התוצאה? דעתי- היה נכון לבצע רפורמה אך בדרך יותר חכמה והדרגתית שלא היתה גורמת לנפילות. דעתכם???
    סגור
  • לא כל מי שמוציא אותך מהחרא רוצה בטובתך
    קובי 02/07/2012 15:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מעשה באפרוח שנפל מהקן החם שלו אל תוך השלג הקר כמעט וקפא הגוזל ופתאום עברה פרה וחירבנה על הגוזל ונהיה לו שוב חם ואז עבר עורב הוציא את הגוזל מהחרא ואכל אותו .........מוסר השכל?
    סגור
  • אל דאגה
    שוש 02/07/2012 15:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    באם הינך בחור צעיר ,אין לך מה לדאוג בעניין הפנסיה , רק תדאג שמי שמנהל לך את הקופות הפנסיה אינו אינטרסנט ומשקיע את כספיך ,במקום שמטיב עמו ולא עמך , תמיד אפשר לשאול את חברת ההשקעות שלך ולקבל פירוט מלא היכן כספך מושקע ,ותמיד אפשר לשנות את סדר העדיפויות שלך בהשקעה, פשוט צריכים להיות עירניים ולבדוק מידי חצי שנה את התיק ,בסופו של דבר כחלון עשה צדק חברתי שאין כמוהו,וכל הכבוד לו .
    סגור
  • אני עשיתי שורטים על התקשורת
    ליאור 02/07/2012 14:26
    הגב לתגובה זו
    10 1
    ויצא שתיק ההשקעות שלי גדל , בעוד אהבל כמותך לא הזיז כלום , ומתבכיין על כך שהפסיד בגלל כחלון .
    סגור
  • טען עוד
  • צודק במאות האחוזים
    גולי 02/07/2012 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זיהית את ההזדמנות. הוא יודע רק להתבכיין. בטח החזיק בלונג מניות תקשורת
    סגור
  • דעתי שונה לגמרי
    אנונימי 02/07/2012 13:46
    הגב לתגובה זו
    7 1
    החזירים ימשיכו להרוויח, העם / אני מרוויחים וכל מה שקשור לבורסה זהו עיניין גלובלי, מה רציתה שנמשיך להכיל את המשפחות. כל הכבוד לכחלון, אלוואי והרפורמות ימשיכו בעיקר בפיננסים בביטוח במזון ובבטון.
    סגור
  • איזה שטויות!
    גולי 02/07/2012 13:23
    הגב לתגובה זו
    8 1
    יש עוד הרבה יותר מניות מבורסה מקמצוץ מניות התקשרות. ולידיעתך - הנפילות בבורסה באו מכיוונים גלובאלים. רואים שאתה לא מבין עניין
    סגור
  • שטויות?
    אגחיסט 02/07/2012 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 11
    הנפילות באו גם מכיוונים גלובליים, אבל סלקום, בזק, פרטנר נפלו בעיקר בגלל הרפורמה. אז הפוסל (מי שכותב איזה שטויות) במומו פוסל. (מקווה שאת זה הבנת גולי).
    סגור
  • כן, שטויות
    גולי 02/07/2012 14:53
    הגב לתגובה זו
    4 1
    נפילות בבורסה שיש בה כמה מאות מניות לא נגרמות מירידות של 3 מניות בודדות. לפי הגישה שלך אם פלוריסטם וביוליין עולות 20% אז יש ראלי בבורסה. צא מהסרט שלך
    סגור
  • כן, שטויות
    גולי 02/07/2012 14:53
    הגב לתגובה זו
    3 2
    נפילות בבורסה שיש בה כמה מאות מניות לא נגרמות מירידות של 3 מניות בודדות. לפי הגישה שלך אם פלוריסטם וביוליין עולות 20% אז יש ראלי בבורסה. צא מהסרט שלך
    סגור
  • 2.
    צופה פני העתיד
    אודי כחלון 02/07/2012 12:50
    הגב לתגובה זו
    29 2
    היה ולא נחזק את גולן טלקום,מחולל המהפכה המבורכת כל כך, תוך שנה עד שנתיים נחזור להיות שבוים של החברות הגדולות והאכזריות!!! ולא,אני לא עובד בגולן וגם לא טוקבקיסט בשכר!!!
    סגור
  • בעיית שירות חמורה
    tamira123 02/07/2012 13:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין לי אינטרנט. פניתי אליהם. לא חזרו אלי ועבר שבוע.
    סגור
  • יש חבלי קליטה שווה לחכות תנו צ'אנס יהיה ענק לא משוחדת (ל"ת)
    אסנת לא טוקבקיסטית 02/07/2012 14:20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • צודק 100% !!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    gabizohar 02/07/2012 13:33
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 1.
    גולן מלך ישראל (ל"ת)
    מוש 02/07/2012 12:45
    הגב לתגובה זו
    14 2
    סגור