הפילו את הנייר: רות עופר ונמרוד רינות ביצעו מכירות - פרימיום צללה 45%

והיום - הנייר פתח במינוס 18.9% ועבר לפלוס של כמעט 20%. אתמול מכרו בעלי העניין בחברה מניות בהיקף של חמישית מהמחזור היומי בנייר
 |  (20)
(קרדיט: Getty images Israel)
מניית {פרימיום פי.אי.אייץ} ממשיכה להיסחר היום (ד') בתנודתיות חדה ואיבדה עם תחילת המסחר בבורסה עד 14% מערכה, זאת בהמשך לירידה של 44% במסחר אתמול.

בדיווח שהוציאה החברה אתמול לאחר נעילת המסחר באחד העם עולה, כי מאחורי הצניחה החדה במניה עמדו בין היתר מכירות של בעלי העניין, רות עופר ונמרוד רינות. השניים ניצלו את העלייה החדה שביצעה המניה בשבוע האחרון ומכרו אתמול מניות במחיר ממוצע של 21.5 אגורות למניה.

רות, אלמנתו של יולי עופר, 2,177,327 מניות תמורת סך כספי של 468 אלף שקלים ונמרוד רינות מכר מניות תמורת סך כספי של 456 אלף שקלים. בסך הכל היוו המכירות של בעלי העניין בחברה כ-19.7% ממחזור כספי בסך 4.7 מיליון שקלים שעבר בנייר אתמול. בידי השניים נותרו כעת 50.2% ו-18.4% מהון המונפק של החברה בהתאמה. אומנם המכירות בוצעו מחוץ לבורסה אך הברוקר שרכש את המניות ככל הנראה לא שמר אותן לעצמו.

מניית פרימיום זינקה במהלך חמשת ימי המסחר שבין ה-11 ל-18 ביוני בשיעור חד של 464%. אתמול קרסה המניה בשיעור של 44.6% לשער של 17.5 אגורות, כאשר המכירות של בעלי העניין בוצעו בממוצע בירידה של 32.3% משער הבסיס של המניה.

מניית פרימיום מתחילת יוני

תגובות לכתבה(20):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    פשוט ניצלו את העליה אבל הרצה לא נראה היו יכולים למכור
    העליות לא סתם 21/06/2012 00:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכמות רצינית יותר
    סגור
  • 15.
    פשוט בעלי העניין ידעו לנצל את הגאות במחיר ובמחזור הענק
    יש ממש בעליות ולא סת 20/06/2012 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצפות למניה עליות מרשימות לדעתי, אך אין ספק שיהיו רגעים של מסחר עצבני כמו היום
    סגור
  • 14.
    איזה מדינה- אוהב אותה ,אבל...
    Kepassa 20/06/2012 17:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין חוק?אין פיקוח? אין משטרה? מה קורה במדינה הזאות? מריצים מניה ויוצאים נקיים מלווים כסף רב ולא מחזירים מנהלי קרנות וקופות גמל\פנסיה\השקעות\ביטוח נותנים כסף יקר שלנו בקלות יתרה ללא בקרה! איפה הפקחים? הדירקטורים? הרגולטורים? משרדי הממשלה? התחילו לעבוד!!!!!!
    סגור
  • 13.
    אולי משהו טוב הולך להיות (ל"ת)
    יש מסחר עצבני 20/06/2012 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    המנייה יורדת לרשימת השימור ואז הלך לכם הכסףףףףףףףףףףףףף (ל"ת)
    זהירותתתתתתתתתתתתתתת 20/06/2012 14:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    מה איכפת לי,אני חולה על הרצות!!!
    שימי גאן 20/06/2012 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תמיד אני שם!!!
    סגור
  • 10.
    הם קנו והעלו את המנייה במאות אחוזים ואז מכרו ביום אחד
    מבין עניין 20/06/2012 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדאי שיבדקו ברשות את המהלך הזה
    סגור
  • 9.
    אפי צודק
    שואלת 20/06/2012 12:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפי צודק..בשיא היא היתה 360זה רק מחזק את שאלותיי שעדיין נותרו ללא מענה
    סגור
  • 8.
    אבי-הם עשו רווח?
    שואלת 20/06/2012 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתה כזה חכם..תסיבר לי.....אני לא מבינה איך וממה עשו רווח
    סגור
  • קנו בנמוך 5.6 ואפילו 10 מכרו ב 21.5
    אבי 20/06/2012 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבריהם או איפלו הביאו אותם ל 32... האם הכל היה מתוכנן - ניראה שכן לכאורה - יש גם הסבר בגלובס (האיש מלפידות לוסקי סוחר ממולח ועשה סיבובים יפים בעברו). האמת - זה רק מיליון ש"ח.
    סגור
  • 7.
    ואיפה המשטרה בסיפור!?
    א 20/06/2012 12:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זו ממש גניבה וניצול הסוחרים הרי ברור שאין שם כלום, אלא רק סיבובים בבורסה על חשבון הפראייר התורן, תתעוררו!!! ככה מתעשרים!
    סגור
  • 6.
    "השניים ניצלו את העלייה החדה"
    אבי 20/06/2012 12:13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אסתר לבנון - שניהם לכלא על הרצת מניות.
    סגור
  • 5.
    איך עשו רווח?
    שואלת 20/06/2012 12:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבינה..בעלי העינין הכבדים כמו עופר ונמרודי לא קנו לפני שבועיים את המניה כך שהם לא עשו רווח של 500 אחוז ומכרות אתמול ברווח..בשיא שלה המניה היתה 150...... איזה רווח הם עשואם מכרו ב-21. ..? כדי להרויח בשער כזה נמוך זה אומר שהם רכשו אתת המניה במחיר פחות מ-20...שמישהו ורצוי חכם שיסביר לי..
    סגור
  • תגובה לשואלת
    שועל שחור 20/06/2012 19:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם לא רכשו מניות באופן מיוחד, הם פשוט החזיקו בנייר כבק קודם לכן ועשו רווח. בכל מהלך העלייה במספר הימים המצומצם אפשר היה לעשות כסף לא רע ממכירה ובטח ביטמיים האחרונים שהיו בעליות כאשר מחזור המסחר נסק!!!
    סגור
  • בשיא
    אפי 20/06/2012 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הייתה 3.6
    סגור
  • 4.
    אין לכם מושג ביזפורטל
    etko inc 20/06/2012 11:47
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הם מכרו מחוץ לבורסה. קצת דיוק לא יזיק לביזפורטל - גם בכתבה של גבעות לא היה המון דיוק.
    סגור
  • 3.
    שקשוקה זה תחביב מישפחתי
    אנונימי 20/06/2012 11:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מניה שלא מסוגלת לשלם חובות אג"ח היא חדלת פירעון מי שהשקיע על סמך עיזבון והזרמת אולי הון הוא טמבל.עכשיו .יש את לוקסי שבונה על העיזבון.
    סגור
  • לא ניראה לי
    אפי 20/06/2012 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמכרו להרויח יש עניין שיעשה טוב למניה.
    סגור
  • 2.
    עבדו על בעלי העניין
    גיי פילד 20/06/2012 11:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    או שהם לא מבינים במסחר... או שהברוקר שמכר להם את הסחורה... מכר קודם לעצמו. אחרת אני לא מבין את המכירה הפראית... הוא יכול היה למכור את כל הכמות כמעט ללא שינוי...
    סגור
  • 1.
    עכשיו מובן מאיפה הגיעה ההרצה