רמי לוי הכה בדנקנר: שופרסל התרסקה 7.2% - היום הגרוע אי פעם במניה

מאיר סלייטר מדש: "לשופרסל ברור שההתפחות היא שלילית, לרמי לוי זה חיובי - אבל יש פה גידול בסיכון". מניית רמי לוי עלתה 3.8%
נוחי דנקנר רמי לוי
לא המחאה החברתית, לא המשבר האדיר של 2007-2008 ולא הסיטואציה הגיאופוליטית בישראל הצליחו להפיל ביום מסחר נתון את מניית שופרסל כפי שהצליח היום רמי לוי. זה האחרון בוחן בימים אלה רכישה של עשרות סניפי מגה במהלך שאם ייצא אל הפועל - יעלה את התחרות בשוק סניפי הדיסקאונט לרמה אחרת לגמרי.

מניית שופרסל התרסקה היום ב-7.16% לשווי שוק של של 2.3 מיליארד שקלים בלבד. שופרסל -1.58% שופרסל 2,301 -1.58% שופרסל בסיס:2,338 פתיחה:2,319 גבוה:2,342 נמוך:2,293 תמורה:10,210,689 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: משלימה בכך נפילה של 21% מתחילת השנה, וזאת לאחר נפילה של 33% בשנה שעברה. מניית רמי לוי עלתה היום 3.8%.

רמי לוי -0.43% רמי לוי 18,700 -0.43% רמי לוי בסיס:18,780 פתיחה:18,780 גבוה:18,880 נמוך:18,630 תמורה:3,094,847 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הוציא היום דיווח לבורסה בזו הלשון - "בהמשך לפרסומים מאמש בדבר משא ומתן לרכישת סניפים הפועלים תחת המותג "מגה בול" של חברת אלון הריבוע הכחול, החברה מודיעה כי נערכה בחינה ראשונית של הנושא על ידה ואולם לא מתנהל משא ומתן בעניין נכון למועד דיווח זה".

בפועל רמי לוי ממתין כעת להתייחסות הממונה על ההגבלים העסקיים שעל שולחנו נמצא כעת הנושא.

מאיר סלייטר, הקמעונאות של דש אמר היום ל-Bizportal כי "מבחינת רבוע כחול המהלך ברור, היא צריכה לצאת מעסקי הדיסקאונט ולהתרכז במה שהיא עושה טוב - גביית מחירים גבוהים בסניפים שנמצאים במרכזי הערים. מבחינת רמי לוי שגם כן חיובי אבל זה גם מגדיל את הסיכון בחברה ונכון לעכשיו גם לא ברור מה יהיה המתווה של העסקה אז נצטרך לחכות לפרטים".

בעמוד הפייסבוק - גרף מניית שופרסל מתחילת 2012
תגובות לכתבה(22):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    שופרסל נכנסים חזק מאוד ברמי לוי בימים אילו
    רועה חשבון 20/06/2012 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני הייתי מאוד נזהר ממניית רמי לוי ברבעון הקרוב.
    סגור
  • 13.
    שופרסל שווה לקנייה
    t 19/06/2012 19:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בטווח הארוך לוי יפסיד
    סגור
  • 12.
    רמי לוי כל הכבוד תוריד את שופרסל על 4
    אחד שיודע 19/06/2012 18:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שנים עשקו את הצרכנים.את הספקים.ואת העובדים המסכנים שחיים על שכר רעב ורק המנהלים המשחתים מקבלים 1000000 שח לחודש על ניהול כושל ורודני המנצל את חולשתם של העובדים עם וועד מושחת שקרוב לצלחת,תכה בהם הם חלשים ים הוצאות לפרסום המון סניפים עם הפסדים לא מכסים שכירות עובדים על לקוחות בעניים.יד ימין מורידה ויד שמאל מעלה,כל מקום שאתה פותח סניף הם נזכרים שאפשר להוריד מחיר .לא לקנות בשופרסל הם גנבים
    סגור
  • 11.
    תחשבו הפוך על הפוך. לרוץ ולקנות אגחים של דנקנר. (ל"ת)
    משה 19/06/2012 17:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 10.
    לדעתי לקנות היום לוי, מסוכן יותר מלקנות דנקנר (ל"ת)
    משקיע 19/06/2012 17:02
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 9.
    וגם האג"חים של IDB קרסו היום.
    lepxii 19/06/2012 17:00
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זהו - הסיפור נגמר.
    סגור
  • 8.
    לדעתי זה חיובי לשופרסל-לקוחות מגה בחלקם ישארו ....
    אנונימי 19/06/2012 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל חלקם יעברו לשופרסל - לא כולם מוכנים ורוצים לקנות ברמי לוי.
    סגור
  • 7.
    שופרסל בית שמש
    אבנר מבית שמש 19/06/2012 16:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    המנכל החדש של שופרסל כנראה גדל בשכונה דומה לרמי לוי בבית שמש הוא משיב מלחמת חורמה והסניף עובד אש הסניף מפוצץ מקונים כמו בערב חג
    סגור
  • 6.
    אני במקום נוחי מוכר את סלקום וקונה את כור
    כלכלן 19/06/2012 16:35
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ככה מקטין את ההפסדים בסלקום שיקח לה עוד זמן להתאושש מההפסדים ומחזק את שופרסל בכל מחיר נגד רמי לוי כור זאת פרת מזומנים ששווה הרבה כסף אני אישית מחזיק מניות רמי לוי ומחכה לעוד קצת עליות כדי לממש ברווח
    סגור
  • 5.
    רמי לוי הצלחתך, הצלחתי ! (ל"ת)
    אנונימי 19/06/2012 16:29
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    איפה המדינה עוד מונופול בדרך ובכספי ציבור המשקיעים דייי (ל"ת)
    בנטוב 19/06/2012 16:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תגיד לי אתה יודע מה זה מונופול?
    ירושלמי 19/06/2012 17:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה כל אחד שיש לו מחשב חושב שהוא צריך להגיב? מונופול זה מצב שבו יש מוכר יחיד בשוק. שוק קמעונאות המזון הוא הכי לא מונופול שיכול להיות (בהנחה שאתה מבין את המילה קמעונאות)
    סגור
  • לא אתה
    מונופול 19/06/2012 23:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מונופול זה שליטה של מעל 50% בשוק לך תעשה חמוצים.
    סגור
  • סליחה לא מונופול אלה ריכוזיות קבל את היתנצלותי (ל"ת)
    בנטוב 19/06/2012 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יש אימרה שאומרת אתה יודיע איך ההתחלה ולעולם לא איך הסוף (ל"ת)
    בנטוב 19/06/2012 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תשובה לבייב עופר דנקנר הריסון ובן דב פישמן זיכרון קצר (ל"ת)
    בנטוב 19/06/2012 18:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    לדעתי המשקיעים טועים שמפילים את שופרסל
    עמי 19/06/2012 16:09
    הגב לתגובה זו
    17 3
    המהלך של רמי לוי דוקא יקטין את התחרות ויביא לעליית מחירים שתגדיל את הרווחים של שופרסל. ימים יגידו אם צדקתי. ממתין לתגובות שלכם כדי לדעת מה דעתכם על ההשערה שלי.
    סגור
  • מסכים ב100 אחוז כנס
    נוחי דנקנר 19/06/2012 16:48
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כמו שכתבת ירד שחקן גדול והעוגה תגדל יתרון גדול לשופרסל הוא במכירת תווי קניה שהיום היא מתחלקת עם מגה שרמי לוי יהיה הבעלים שופרסל תשלוט בחגים בשוק שמגלגל מיליארדים מה שאומר שההנחות על התווים יצומצמו לוועדים כי לא תהיה תחרותאצלנו כרגיל עדר דפוק זרקו מניות של שופרסל אני מאמין שמי שמכר היום יצטער על המהלך כבר מחר שיראה את שופרסל מתקנת למעלה אני כמובן אומר את דעתי בלבד
    סגור
  • 2.
    גם רמי לוי כמו כל טייקון- קונה בכסף לא שלו ויעשה תספורת
    דוד הגנן 19/06/2012 16:02
    הגב לתגובה זו
    7 11
    בבוא היום !!! זהירות !!! עוד אחד שהשתן עלה לו לראש ותאמינו לי אני מכיר אותו מאז שהיה קטן מאד ולא עם תאבון גדול.
    סגור
  • בשונה מהטייקונים
    ירושלמי 19/06/2012 16:31
    הגב לתגובה זו
    7 4
    לרמי לוי האיש יש הרבה נכסים שאינם בחברה. רוב נכסי הנדלן שהחנויות שלו פועלות בהן שייכות לאדם ולא לחברה. אבל מעבר לכל זה רמי לוי הוא אדם עם יושרה ולא איזה עוכר דין חלקלק.
    סגור
  • גם תשובה ואחרים היו כאלה בתחילת דרכם והישתנו מאד (ל"ת)
    בנטוב 19/06/2012 18:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    רמי לוי זו מניה ברזל (ל"ת)
    אחד 19/06/2012 15:59
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור