כחלון יגיש הצעת חוק להפרטת 'עידן פלוס' לספק שלישי בתחום הכבלים

שר התקשורת מתכונן לחזית חדשה בתחום הכבלים לאחר שהודיע בעבר כי "אין היום שום סיבה בעולם לשלם 300 שקל להוט או ליס"
שר התקשורת משה כחלון
שר התקשורת, משה כחלון, מתכוון להגיש הצעת חוק בכנסת אשר תפתח את שוק הכבלים לתחרות באמצעות מכרז לחברה שלישית אשר תעניק שירותים בתחום ה-DTT. במידה ותזכה, היא תקבל לידיה את השימוש בעידן פלוס, מערך השידורים החינמיים ותהיה רשאית להציע בנוסף גם ערוצים בתשלום.

עבור YES ו{הוט} מדובר בחדשות שליליות בעוד מטרת משרד התקשורת היא להרחיב את המהפכה שנעשתה בשוק הסלולר גם לתחום הכבלים. כרגע, אין אמות מידה לחברות אשר יורשו להתמודד במכרז ואף ייתכן כי חברות הסלולר הגדולות, סלקום -2.2% סלקום 3,420 -2.2% סלקום בסיס:3,497 פתיחה:3,497 גבוה:3,504 נמוך:3,365 תמורה:11,045,252 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו פרטנר -1.71% פרטנר 2,073 -1.71% פרטנר בסיס:2,109 פתיחה:2,102 גבוה:2,145 נמוך:2,053 תמורה:14,986,386 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , יגשו למכרז לאחר שהצהירו על כוונתן להשיק את שירותי ה-IPTV (טלוויזיה באמצעות האינטרנט).

"בכוונתינו להרחיב את התחרות בענף ולכן כרגע כולם יכולים להשתתף", אמר הדובר לענייני תקשורת של משה כחלון, יחיאל שבי.

מערך עידן פלוס, המאפשר צפייה בחינם בערוצי הטלוויזיה עלה לאוויר ב-2009 באמצעות הרשות השנייה. המערך כולל כיום שישה ערוצי טלוויזיה: 1, 2, 10, 33, ערוץ הכנסת והחינוכית וכ-250 אלף מנויים. בתחילת השנה אישרה הכנסת את הרחבת המערך ל-18 ערוצים בסך הכול.
תגובות לכתבה(14):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    כחלון איש עם חזון
    איריס 24/07/2012 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהווה דוגמא לחכים אחרים
    סגור
  • 11.
    הוא גדול
    צביקה 12/06/2012 22:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם הוא ימשיך ככה הוא יהיה רה"מ
    סגור
  • אל תרגיז את ביבי
    רוני 13/06/2012 07:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תזהרו באמירות כאלו... חבריו השרים ישימו לו רגל
    סגור
  • כחלון או כישלון
    דודו 13/06/2012 08:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה עסוק בחברות הסלולר והכבלים ששכחת את הקרטל הכי מסריח ברשות המדינה ז רשות השידור שגוזלת מיליארדים מאזרחים שאפילו לא שמעו אליהם אז אל תהיה גיבור אל חברות פרטיות שמצד אד חסכת כמה שקלים ופגעת באלפי שקלים בפנסיות והשקעות ודימוי ציבורי לגבי עסקים בארץ אתה טוב בקטנים נקווה שתהיה טוב ברווחה שאתה ממונה עליה עם שכחתה וקרטלים כמו רשות השידור חברת חשמל ורשות המים אתה עדיין לא גיבור בעיניי
    סגור
  • 10.
    תותח על
    יאיר 12/06/2012 22:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שוחטים אותנו
    סגור
  • 9.
    כחלון מלך ישראל (ל"ת)
    מוש 12/06/2012 22:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    לשר כחלון - צריכים אותך במשרד השיכון
    אחד 12/06/2012 22:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק אתה תוכל לפתור את בעיית הדיור שממנה סובלים רוב האזרחים. צריכים מחירים שפויים בדיור להשכרה ולרכישה, וכנראה רק אתה תוכל להעיף את כל האינטרסנטים שמונעים את זה מלקרות.
    סגור
  • 7.
    אמירה פופוליסטית
    ריאלי 12/06/2012 21:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הוט ויס לא מרוויחות כמו שאורנג סלקום ופלאפון הרוויחו, הם מרוויחות הרבה פחות ממה שחברות הסלולר מרוויחות היום אחרי כל השינויים. אם יגרום לקריסתן תשאר חברה אחת...
    סגור
  • 6.
    כחלון פולטיקאי לטובת האזרח
    רוח 12/06/2012 21:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עד היום כחלון הוא הפוליטיקאי היחיד שעובד לטובת אזרחי מדינת ישראל!!! כחלון אנחנו איתך ולא נשכח אותך בבחירות!!!
    סגור
  • 5.
    אחרי זה להוריד שכר לחכים
    מור 12/06/2012 21:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ולטפל בעובדי הנמלים החשמל והבנקים
    סגור
  • 4.
    ביידיש אומרים "ראני נבדיק"
    בונבוניקו 12/06/2012 21:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    וראני נפרח ביק סוף סוף מישהו עושה קצת סדר במדינת הגנבים, ואני לא מבין למה כל פעם אני נתקל בחיוב של משהו שלא ביקשתי או כל מיני חיובים שאסור לנבלות לחייב ללא אישור ממני כל פעם יש להם איזה תרגיל של מצליח לא מצליח,
    סגור
  • 3.
    סוף לעושק!!!!!1
    אבי 12/06/2012 20:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הגיע הזמן. לאחר שנים של עושק ציבורי שיטתי בגלל העדר תחרות. הבאה בתור חברת חשמל .
    סגור
  • 2.
    מדיגוס קיבלה הזמנה ב 50.000 דולר יש עתיד גדול למדיגוס (ל"ת)
    בנטוב 12/06/2012 20:54
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    כחלון עושה לכולם בית ספר, כל הכבוד
    משה 12/06/2012 20:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כחלון, תעבור למשרד השיכון כדי להוזיל את מחירי הדירות ואז תעבור למשרד האוצר כדי שניפטר מהפרצוף תחת של שטייניץ המשך כן!!
    סגור