ניעור חזק בבבילון: ביצעה פרסה של 11.5% בתוך יומי וסגרה באדום

מניית בבילון שעד שעות הצהריים נסחרה בעליות של עד 5%, עברה לירידות של 6.4% שהתמתנו עד הסיום
בבילון
הסוחרים עבדו היום שעות נוספות על מניית בבילון -13.3% בבילון 166.3 -13.3% בבילון בסיס:191.8 פתיחה:196.6 גבוה:196.6 נמוך:165 תמורה:2,614,813 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . המניה שצפויה להיכנס בשבוע הבא למדד ת"א-100 נסחרה עד שעות הצהריים בעליות של עד 5% אך החל מהשעה 14:58 החלה מאבדת גובה במהירות ותוך דקות כבר נגעה במינוס 6.4%. באותה המהירות נמחקו הירידות עד לסגירה בירידה של 0.9% בלבד, כל זאת תוך שהיא מרכזת את מחזור המסחר השני בגודלו בת"א - 48 מיליון שקלים.

הגרף התוך יומי של בבילון (נכון לשעה 15:10)



מוקדם יותר היום ציינו ב-Bizportal כי מניית בבילון משילמה היום מהלך מדהים של 300% מתחילת השנה. בני דקל מבנק אגוד שמסקר את הנייר אמר כי "גם במחיר הנוכחי אני מאוד שורי על הנייר, מחיר היעד שלי כרגע הוא עדיין 46 שקלים". לכתבה המלאה
תגובות לכתבה(13):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    מניית קזינו
    איילי 10/06/2012 17:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תעשו טובה לעצמכם ותשימו את הכסף במניות בטוחות , רווחיות לאורך זמן ושמיצרות תזרים מזומן קבוע ולא מניות אינטרנט ובלון למינהן.
    סגור
  • 12.
    נכנסתי בתחילת השנה וכבר 200% תשואה
    מנתח מוח 10/06/2012 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אז לכל מי שמנסה לתזמן כניסות ויציאות תאכלו את הלב אין מצב שעשיתם יותר ממני.
    סגור
  • 11.
    השורט עובד. (ל"ת)
    תמשיכו לקנות בבילון 10/06/2012 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    איזה קטע!
    מיקי 10/06/2012 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    רק ביום חמישי קיבלתי איתות, יצאתי מהמניה ברווח של 16%. תותח המנתח של אתר שחקן מעוף, אין על האיתותים שלו:-)))
    סגור
  • 9.
    כל מה שנשאר זה שהחלקים שצבור שעדיין לא נכנסו יכנסו
    גל 10/06/2012 15:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל מה שנותר כעת זה לראות איך המחזורים גדלים תוך ירידות של כמה אחוזים בודדים, כאשר הציבור שעדיין לא נכנס למנייה יכנס אליה (בגלל שהיא עשתה 300 אחוז אלא מה?!) ואז יתחילו להישחט כמו כבשים טובות וממושמעות. אני אישית חלק מהירידות של היום...לצערי לא הספקתי למכור אתמול לתוך הכוח
    סגור
  • 8.
    מושקע במניה כבר שנתיים
    שטויות 10/06/2012 15:47
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לפעמים יש תיקונים אבל המניה במגמת עליה כבר מעל שנתיים גם כל המדדים מראים זאת! היא רק צומחת צומחת
    סגור
  • 7.
    נו גוגל הכריזה כבר על התוכנה כעל וירוס?
    בני 10/06/2012 15:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סרגל כלים פלוס תוכנת תרגום
    סגור
  • 6.
    הישמרו,תפסידו המון (ל"ת)
    אמרתי לכם על בבילון 10/06/2012 15:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    הישמרו,תפסידו המון (ל"ת)
    אמרתי לכם על בבילון 10/06/2012 15:27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 4.
    תיכרו (ל"ת)
    מחר תיפול 8 10/06/2012 15:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    תיזכרו (ל"ת)
    מחר תיפול 8 10/06/2012 15:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    איזה באסה צפיתי את זה ...
    נו באמת 10/06/2012 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שתבינו רק היא הייתה ב5 למעלה ונתתי 4 למטה כשראיתי שזה פועל שיניתי את הקנייה ל6 למטה שראיתי שהיא מתרסקת עוד הורדתי ל7 למטה מהפחד ולא נתפס לי כמה חבל יכל להיות סיבוב יפה של כמה אחוזים
    סגור
  • 1.
    עפתי ממש בזמן (ל"ת)
    ד. 10/06/2012 15:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור