מתרגמים דולרים: מניית בבילון משלימה 300% עגול ב-2012 - "אני עדיין שורי"

בלי קניון ענק ברוסיה או מכירות במיליארדים - חברת השפה והתרגום שתיכנס בעוד שבוע למדד ת"א-100 כבר שווה כמו רמי לוי ואפריקה
 |  (24)
(קרדיט: Getty images Israel)
בכל שנה יש את המניה הזו, זו שלא עוצרת וגורמת למשקיעים לשפשף את העיניים. השנה המניה היא בבילון +2.06% בבילון 143.5 +2.06% בבילון בסיס:140.6 פתיחה:142.8 גבוה:145.8 נמוך:142.3 תמורה:142,146 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שממש היום משלימה מהלך עליות אדיר של 300% לשווי שוק של 1.65 מיליארד שקלים. צריך כמובן לציין כי גם ב-2011 בבילון הייתה הכוכבת עם עלייה של 105% (מול ירידה של 10.3% במדד ת"א-100).

מדובר בחברה שעוסקת בתחום השפה ותרגום, נסחרת במדד היתר-50 וצפויה להיכנס בעדכון הקרוב (יום ראשון, שבוע הבא) למדד ת"א-100. בשווי הנוכחי שלה, היא תופסת במדד המכובד את המקום ה-52, בין אפריקה +0.69% אפריקה 14.6 +0.69% אפריקה בסיס:14.5 פתיחה:14.8 גבוה:14.8 נמוך:14.4 תמורה:97,748 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנסחרת בשווי של 1.7 מיליארד שקלים ל רמי לוי -0.86% רמי לוי 17,300 -0.86% רמי לוי בסיס:17,450 פתיחה:17,520 גבוה:17,570 נמוך:17,100 תמורה:5,549,457 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנסחרת בשווי של 1.56 מיליארד שקלים.

בחודש מארס האחרון, ביקר צוות BizportalTV במשרדי חברת בבילון באור יהודה ונפגש עם המנכ"ל אלון כרמלי שאמר אז כי "התוצאות העסקיות היפות שלנו הן תוצאות של השקעות שעשינו במשך 4 שנים. עכשיו אנחנו רואים את היכולת שלנו להפוך את הטראפיק לכסף. מה שיפה באינטרנט זה שכשאתה עושה את הדברים נכון, העסק מתפוצץ." לצפיה בראיון עם מנכ"ל בבילון מחודש מארס - לחץ כאן

גרף מניית בבילון מתחילת 2012:



בני דקל: "גם במחיר הנוכחי אני מאוד שורי על הנייר"

בני דקל, מהברוקראז' של בנק אגוד, שורי על בבילון כבר מספר חודשים. היום בשיחה עם Bizportal הוא אומר, כי "גם במחיר הנוכחי אני מאוד שורי על הנייר, מחיר היעד שלי כרגע הוא עדיין 46 שקלים. מדובר בחברה שתופסת 3% מתעבורת האינטרנט העולמית, חברות מקבילות לה נסחרות בשווי של מיליארדי דולרים אבל גם מצליחות לייצר הכנסות יפות. חברת ask.com למשל, שנסחרת בשווי של 3.6 מיליארד דולר, מצליחה לעשות הכנסות של מיליארד דולר בשנה על החיפוש. בבילון עומדת על קצב הכנסות שנתי של 130 מיליון דולר - כלומר יש עוד הרבה לאן לטפס".

לגבי האפשרות שגוגל תשנה את המודל העסקי שלה ותיצור נזק גדול לחברות כמו בבילון שנסמכות על הכנסות מענקית החיפוש, אומר דקל כי "זה כמובן יכול לקרות וזה יהיה יום מאוד שחור אם זה יקרה, אבל בפועל המצב הוא אתרים כמו בבילון מביאים לגוגל טרפאיק גדול ועושים את זה במקומות בהם גוגל חלשה יותר - כמו במדינות העולם השלישי, לכן יש פה מצב של צורך הדדי".
תגובות לכתבה(24):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    למספר 15 כל הכבוד אתה קנאי מחר זינוק 20% (ל"ת)
    קנאי קנאי 10/06/2012 21:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    המזהיר של בבילון מחר 7 מינוס (ל"ת)
    הזהרו ממחר בה 10/06/2012 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    מחר בבילון מינוס ענק,לגזור ולשמור (ל"ת)
    מחר המימוש הגדול 10/06/2012 14:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    לא מובן החברה הזו דוחפת את עצמה בכל אתר כספאם .
    יוסי 10/06/2012 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומי שלא מבין מתקין אותה הרוב לא משלמים אז מה הסיפור שלה חברת ספאם בינלאומית.
    סגור
  • 12.
    אלון כרמלי מנכל בבילון בכנס "ישראל בורסה" ביום חמישי
    אלון 10/06/2012 13:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נקווה שישפוך אור על מה שהולך בנייר הזה.
    סגור
  • 11.
    אחלה מניה
    המאושר 10/06/2012 12:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בלון בלון ואני עשיתי כבר 100% בחודש וחצי האחרונים.
    סגור
  • מנית השנתים
    שרון 10/06/2012 13:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה לך בבילון על המזדה מחדשה
    סגור
  • 10.
    בבילון
    אנונימי 10/06/2012 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדהים חשבתי שהחברה נעלמה מאז שקמו לה מתחרים חינמיים כמו גוגל טרנסלט ואחרות
    סגור
  • 9.
    החברה עוסקת בspyware ולא כל כך בתרגום....
    lepxii 10/06/2012 11:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עיקר הרווח בא מהתקנת סרגלי כלים ותוכנות נלוות שהמשתמשים לא תמיד רוצים.
    סגור
  • הם יכולים להסיר
    מומו 10/06/2012 12:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החברה מרויחה, הלקוחות כנראה מרצים , ראה את היקף הטראפיק. מה שהקנאה עושה לבן אדם.
    סגור
  • טען עוד
  • מי ששם לב - יוכל (אולי) להסיר. הרוב לא שמים לב וסובלים
    lepxii 10/06/2012 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדובר בפעילות בתחום אפור מאוד באינטרנט, שעוד חברות ישראליות מתמחות בו. במישור הלאומי - זה ממש לא גאווה שבכל התחומים ה"אפורים" באינטרנט יש הובלה ישראלית. לגבי הסרה - כן אפשר (אך לא תמיד... לפעמים קשה מאוד להסיר דברים שמצטרפים בbundle ומתקינים עוד דברים). העניין פה הוא שרוב ה"מקליקים" לא ממש שמים לב לכך שהם מתקינים ערימה של תוכניות ושינויי הגדרות. רובם לא היו מעוניינים ל"הקליק" אם הם היו יודעים את המשמעויות (החבויות בEULA ארך מאוד, ולא קריא, שהרוב לא קוראים).
    סגור
  • 8.
    בלון בלון.... חח... אני בטוח שאתם מאלה שלא קנו..
    אחד שמבין 10/06/2012 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרת לא הייתם אומרים בלון, אלא הייתם קונים עוד מניות... תקנו, יש עדיין זמן.
    סגור
  • 7.
    לא נורא רוני - זה סופו של כל בלון
    רותי 10/06/2012 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ... ל ה ת פוצץ
    סגור
  • אני שם מ1300 וכל הזמן שומע טיפשים וקנאים.
    NIMI 10/06/2012 12:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המניה תגיע ל5000 בשבועות הקרובים.
    סגור
  • 6.
    בועה .
    נקודה 10/06/2012 11:38
    הגב לתגובה זו
    1 3
    .
    סגור
  • 5.
    כמו כל בלון.... סה"כ חברת תרגום
    אנונימי 10/06/2012 11:36
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בקרוב הקריסה לשער 25 ושם שווה קניה
    סגור
  • ממש לא חברת תרגום
    גיל 10/06/2012 11:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני לא מושקע ולא מתכוון להשקיע, אבל הכסף מגיע מהטראפיק שמומר לחיפושים. ככה בדיוק עובדים בקונדואיט ועוד מספר חברות נוספות.
    סגור
  • 4.
    כמו כל בלון.... סה"כ חברת תרגום
    אנונימי 10/06/2012 11:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בקרוב הקריסה לשער 25 ושם שווה קניה
    סגור
  • 3.
    קומטאץ הבאה בתור ללא כל ספק. (ל"ת)
    מני 10/06/2012 11:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    בזכות הבנק קניתי, אבל מכרתי מוקדם. אקנה שוב ואמתין ל-46 (ל"ת)
    אחד שעוקב 10/06/2012 11:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    בלון בועה בום...
    מנפח בלונים 10/06/2012 11:26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הבועה עוד תמשיך להתנפח עד הסוף הבלתי נמנע..
    סגור
  • אם כן, אתה לא ממש מבין במסחר.. --> תקרא
    אחד שמבין 10/06/2012 11:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אם אתה בעצמך אומר שהיא תמשיך להתנפח אז תקנה למה אתה מחכה....
    סגור
  • אז אם לא, אתה ממש מבין במסחר.. תקרא->
    הנפח.. 10/06/2012 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם אתה בעצמך חושב שהיא לא תמשיך להתנפח, אתה מוזמן לדפוק שורט על הנייר... לא חסרים משאילים...
    סגור
  • איזה שורט בחייך. אני מורווח 90% ~!~!~!~ (ל"ת)
    אחד שמבין 10/06/2012 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור