אמיר איל: "הבורסה בתל אביב נראית רע בעיקר בגלל העיתונות - יש הזדמנויות"

יו"ר אינפיניטי בשיחה עם Bizportal. "יש מניות שמחירן נפל לאדמה רק בגלל הפחד, ומדובר בחברות ענק. צריכים להכניס דברים בפרופורציה"
אמיר איל
"נורא חשוב לא להתבלבל בין הידיעות המפחידות לבין המחירים בשוק" אומר בשיחה עם Bizportal, אמיר איל, יו"ר קבוצת אינפיניטי. לדבריו, "הדילמה של המשקיעים צריכה להיות עד כמה המחירים הנמוכים משקפים את הסיכון הריאלי של הפעילות הכלכלית, הן ברמת המדינה והן ברמת החברות. המשקיעים צריכים להכניס דברים בפרופורציה ולהסתכל על התמונה המאוד רחבה".

"אם נמקד את הסוגיה על מנת שהמשקיעים יוכלו לבצע החלטה, אני לא הייתי מהמר על קריסת הגוש או על הצלתו. אלא הייתי בוחן באופן מושכל את מצב החשיפה של המשק הישראלי לאירופה והייתי רואה שהחשיפה הזו לא יכולה להפיל את המשק הישראלי. החשיפה הפיננסית כמעט ואינה קיימת ביחס למשבר הפיננסי באירופה, ואילו החשיפה הריאלית היא בעיקר של פעילות עסקית וכאן דווקא יש הרבה הזדמנויות. המשק הישראלי הוא מספיק יצירתי על מנת לנצל את המחירים הנמוכים וההזדמנויות שקיימות באירופה".

"אני חושב ששוק המניות בארץ חבוט ונמצא במצב רע בעיקר בגלל כל הידיעות שמתפרסמות בעיתונות הכלכלית ומגבירות את החששות. גם באופן יחסי לבורסות בארה"ב אנחנו בביצועי חסר משמעותיים מאוד. הרבה מאוד מהמידע המפחיד כבר מגולם במחירים, גם הרבה מהרגולציה המכבידה כבר מגולמת במחירים.

"אני לא אתפלא אם אחרי הירידות שנרשמו היום בשווקים, כבר בקרוב יאספו המשקיעים מניות חבוטות בשוק כמו חברות התקשורת והסלולר. אחרי ירידות כל כך חזקות הסיכוי להרוויח כסף בחברות שנשחקו כל כך חזק, הוא יותר גבוה ממה שחושבים. יש מניות שמחירן נפל לאדמה רק בגלל הפחד ומדובר בחברות ענק. צריך להבין שלחברה כמו פרטנר הרבה יותר קל לשמור על כמיליון המנויים שלה לעומת המאמץ שצריכה להשקיע גולן טלקום על מנת לאסוף את אותה הכמות של המנויים. צריך להסתכל על השווקים בצורה שכלתנית ולא להיבהל".

"בהנחה שהפיזור שלך כמשקיע הוא נבון לא צריך להילחץ מהירידות האלה. אני אף פעם לא צופה מפולת קולוסאלית כי אין סיבה לזה. 300 מיליון אירופאים וגם 300 מיליון אמריקנים צריכים לאכול, לשתות ולנסוע - ובטוסקנה עושים את זה לא רע בכלל" מסכם איל את דבריו.
תגובות לכתבה(69):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 57.
    כל הכבוד!!!אחלה בית השקעות (ל"ת)
    יריב ו 04/06/2012 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    הסיבה היחידה לא לפחד ממפולת היא כי אנחנו כבר שם
    מור 04/06/2012 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדד תל אביב מאה משקר טיפה בזכות סקטור הגז פריגו ואוסם רוב המניות בתל אביב מאה שלא לדבר על היתר פשוט התאדו
    סגור
  • 55.
    שומע - מקשיב - ומחליט מה לעשות עם הכסף שלי
    אני מהאו"מ 04/06/2012 08:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ח'ברה, תתעוררו, לא כתובה כאן תורה מסיני, בסך הכל עוד דעה של מישהו משוק ההון. בטוח מבין יותר מכם...
    סגור
  • 54.
    איך בא לי לנסוע ליוון
    דוב 04/06/2012 08:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לראות את כל הסתלבטנים בחופים - לא מעניין אותם מגוש האירו ומשום דבר..
    סגור
  • 53.
    לא יודע אם אמיר איל צודק או לא
    עמית-ה 03/06/2012 22:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אבל ברור לי שיכולה להיות פה הזדמנות לקנות מניות סלולר במחיר כל כך נמוך...שלא נצטער אחר כך בדיעבד.
    סגור
  • 52.
    גוש האירו בצרות. לפחות למישהו יש צרות גדולות משלנו.
    יעל 03/06/2012 22:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שבטוח זה שאנחנו עם של סקפטיים. סקפטיים עם קרחות.
    סגור
  • 51.
    אמיר-כל מילה בסלע!! (ל"ת)
    אלי 03/06/2012 22:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 50.
    אינפיניטיאיכס
    אליהו הנביא 03/06/2012 22:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם רשות לניי"ע אסרה להמליץ להמליץ על מניות ואתה ממליץ? האם רשות לניי"ע אסרה על פרסום תשואות ואתם מפרסמים? האם רשות לניי|"ע אסרה על שליחת תשואות במייל ואתם שולחים? האם אתם עוברי חוק או שהחוק בידיכם?
    סגור
  • 49.
    שאלות לפסח
    אחד שלא יודע לשאול 03/06/2012 21:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם השוק הולך להתרסק? האם הכל בלוף? הכל כל המשווקים עובדים עלינו ומראים לנו תשואות פיקטיביות? האם הטייקונים הולכים לפשוט רגל? האם תהיה מלחמה עם אירן? האם הדולר יעלה? האם השקל ייחלש? ... כל התשובות נכונות לכן לכל שאלה התשובה היא לא להשקיע בשוק ההון אלא בכל דבר אחר כמו נדלן....
    סגור
  • 48.
    עוד אחד שמבין....חבל על הבמה שניתנת לו! (ל"ת)
    מוסדי 03/06/2012 21:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 47.
    אינפיניטי מי????
    רובין הוד 03/06/2012 21:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל בתי ההשקעות הולכים להעלם מעל פני האדמות...פקדונות ופקמים יציפו את היבשת..הצהרות שווא והבטחות למינהם שנותנים בבתי השקעות מוכחות כחול חול בלי לאכול...האם ידעתם שברידג הוא משחק אולימפי?? האם ידעתם שפידל קסטקו אהב לעשות כמה נשים ביחד? האם ידעתם שפילה אוהבת מאחורה?...
    סגור
  • 46.
    מי זה הליצן הזה? (ל"ת)
    דנציגר בובו 03/06/2012 21:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • בו בו
    בוא בוא 03/06/2012 21:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגלחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 45.
    תמיד אופטימי זה טוב,אבל שיש משבר
    דון קישוט 03/06/2012 20:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמיר מתי תגיד לכולם חייבים למכור?
    סגור
  • 44.
    מה אתם כועסים על אייל?
    רובי 03/06/2012 20:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זאת דעתו. עודג חודש חודשיים נדע אם הוא צודק. אבל ככה להתנפל עליו?. אתם יודעים לנהל השקעות יותר טוב?
    סגור
  • 43.
    צודק סלקום קניה חזקה מאוד יש לה מכפיל 3
    יוסי 03/06/2012 20:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחלקת דבידנד ענק עוד חודש
    סגור
  • 42.
    לא יעזרו כל הבדיחות והספורים
    אשליות 03/06/2012 19:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    של שחקני הבורסה =הכלכלה בעולם חולה מאד ואין מרפא באופק מניות זולות או לא ימים יגידו-אני מציע להזהר מאד מאד .
    סגור
  • 41.
    אינפינטי כשלון
    מומחה 03/06/2012 19:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הם טוענים שיש להם שיטה מנצחת שהם מרויחים בשוק יורד...בינתיים הם יורדים יותר מהשוק ויותר ממתחריםץץאז דיבורים לחוד מעשים לחוד..אמיר תתפטר!!
    סגור
  • 40.
    שוק דובי...לברוחחחחחחחחחח
    אלהים 03/06/2012 19:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין מנוס מהמשך הירידות..אייל רוצה אותכם הפראיירים שתקנו מניות שהוא יוכל למכור לכם...
    סגור
  • 39.
    תיקי השקעות באינפיניטי
    י"ב 03/06/2012 18:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דברן גדול - תיקי ההשקעות שאינפיניטי תמיד מפסידים יותר שהשוק יורד ומרוויחים פחות שהשוק עולהץ כל הידע של הקשקשן הזה לא מוביל לכלום
    סגור
  • יש מקום לתביעת דיבה
    עו"ד 03/06/2012 20:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על חוק לשון הרע שמעת?
    סגור
  • 38.
    זה עובד הפוך!
    אמיר 03/06/2012 18:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קודם הבורסה מגיבה ורק אחר כך מתפרסמות הסיבות
    סגור
  • 37.
    אם הכסף היה שלך הייתה רואה טוב מאוד (ל"ת)
    samsung 03/06/2012 17:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    אמיר אתה עיוור. אתה בתוך מפול תתעורר. (ל"ת)
    samsung 03/06/2012 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    התשובה בגוף השאלה - לא רואה מפולת
    samsung 03/06/2012 17:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני ממליץ לכל המשקיעים להיות זהירים בימים קשים אלו
    סגור
  • 34.
    פרטנר תפסיד זה בטוח
    אנונימי 03/06/2012 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ורק בגלל העושק בעבר . עברתי לחב' אחרת גם אם הם יהיהו יותר זולים אני לא אחזור אליהם. ולא קל להם לשמר על הקיים ומגיע להם מי ישאר אמלהם?
    סגור
  • 33.
    פרטנר תפסיד זה בטוח
    אנונימי 03/06/2012 17:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ורק בגלל העושק בעבר . עברתי לחב' אחרת גם אם הם יהיהו יותר זולים אני לא אחזור אליהם. ולא קל להם לשמר על הקיים ומגיע להם מי ישאר אמלהם?
    סגור
  • 32.
    הכסף נחתך והוא אומר לא להיבהל ? זה לא הזמן. (ל"ת)
    שטויות | 03/06/2012 17:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 31.
    אין פה צדק.....
    welcome 03/06/2012 17:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוא צודק וזה המצב. אבל בזמן הזה הוא לא יצליח להרגיע אנשים ולחנך אותם. הפחד יותר חזק! במיוחד שמדובר על כסף האישי שלהם. הם פשות מעבדים היגיון.
    סגור
  • 30.
    נכון אייל גם הים מלוח בגלל המלח ..... (ל"ת)
    משיב לאייל 03/06/2012 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    צודק!! איך מוכרים עיתונים? עם כותרות מדכאות על מפולות.
    סאני 03/06/2012 17:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה מאד סקסי. מספיק כבר עם בשורות האיוב. מעטים האנשים שמבינים את המשמעות שבהזדמנויות של מחירי שוק נמוכים. הרי אף אחד מאיתנו לא יפסיק לצרוך סלולר (במחיר כזה ובמחיר אחר), אז ברור שכדאי לקנות עכשיו כשזול. אחלה עצה אייל!
    סגור
  • 28.
    אתה תמכור לי בחצי מחיר אם תמשיך בגישה הזו ... :) :) (ל"ת)
    אנונימוס 03/06/2012 17:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 27.
    אמיר תכניס הכל בסלקום ופרטנר אתה גאון !
    לאמיר 03/06/2012 17:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אינפיניטי בדרך לקריסה אני מאמין - שמור על הנוסטרו !!!!!!!
    סגור
  • 26.
    שוב פעם התקשורת אשמה,,,,,
    MANO1963 03/06/2012 17:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הפחד גורם לו להשתין במכנסייים ולדבר שטויות
    סגור
  • 25.
    אייל הבורסה נראית רע בגלל הירידות בעולם ולא בגלל העיתונ
    שמואל הנביא 03/06/2012 16:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אייל הבורסה נראית רע בגלל הירידות בעולם ולא בגלל העיתונות !!!!!!!!!!!!!!!! לא מכרת בזמן ?אכלתה אותה אייל !!!!
    סגור
  • 24.
    פאירירים לא מתים...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    יורם 03/06/2012 16:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 23.
    "לא רואה מפולת "בגלל שאתה עוצם את עיניך. נא לפותחם.
    אינפנטילי 03/06/2012 16:50
    הגב לתגובה זו
    6 3
    האמא של המפולות בדרך.
    סגור
  • 22.
    מה הוא רוצה
    אני 03/06/2012 16:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הוא עדיין לא מבין או לא אומר אמת לגבי השוק השוק מונע דרך הנגזרים ותו לא זה לא שרק שהמחירים באדמה פשוט גם כשיש ביקושים שחקני המעוף סוגרים ביקוש והופכים לירידה בקיצור אייל אם אתה תקוע עם סחורה פשוט גם אתה יכול לעשות שורטים על השוק אין מי שירים אותך מהרצפה - תקום לבד .
    סגור
  • אז למה אתה לא מנצל את המצב?
    הוא והיא 03/06/2012 20:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם אתה מכיר כל כך טוב את ה"נוסחה" לפיה מתנהל השוק אז למה אתה לא מנצל את הידע והחוכמה לטובתך?
    סגור
  • 21.
    קרן אור באפלה
    שפוי 03/06/2012 16:47
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סוף סוף אחד שאומר דברי טעם..אכן- לעתונות חלק מכריע בבהלה ובפניקה שהעדר נתפש לו.......העיתונות חוטאת לאמת טועה ומטעה מכל מיני אינטרסים(לא אתפלא שאפילו מקבלת שלמונים כדי לכתוב דברים שתואמים את ציפיות המשלמים) ומזמן הפסיקה למלא את ייעודה כמדווחת על מציאות והמירה את זה ליוצרת מציאות...
    סגור
  • כל העולם בפניקה סתם???
    ראלי 03/06/2012 17:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה כל העולם עיוור?אי אפשר ללכת נגד שוק ולא משנה הכיוון שלו.טווח ארוך ללא התחייבויות או משחק יום נהדר.
    סגור
  • 20.
    מה הקשר לעיתונות? סה"כ מביאים נתונים יבשים
    גיא 03/06/2012 16:47
    הגב לתגובה זו
    2 2
    האם הירידות החדות היום במעוף הם בגלל העיתונות ??
    סגור
  • תכלס העיתונות תורמת למפלס החששות
    דור 03/06/2012 17:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם כולם היו מורידים ראש עד שיעבור זעם לא הינו רואים נפילות אבל בגלל שהתקשורת זה צינור מידע רחב ולא כל כך טיפש אז מה שקורה זה שהציבור פועל לפי מה שהוא קורא. ואני לא מדבר על הכסף החכם שקונה ומוכר בגלל שהוא חייב או מבין שצריך
    סגור
  • לא חייבים לרכוש כל כך הרבה כבוד למילה המודפסת (ל"ת)
    רומי 03/06/2012 20:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 19.
    מכרתי את הכל!!! (ל"ת)
    קרן השתלמות 03/06/2012 16:46
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • ככה מתנהג ספקולנט לוזר
    מנוסה 03/06/2012 20:36
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ב 2008 ככה אנשים הפסידו את שווי קרנות ההשתלמות שלהם. תוך כמה חודשים השוק עלה חזק אבל אנשים מסוגך היו בחוץ - מחבקים את ההפסדים שלהם.
    סגור
  • 18.
    אופטימיות מפוזיציה
    ראלי 03/06/2012 16:44
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אתם כל הזמן אופטימים ולא ברור למה כולל כל הניוזלטרים שלכם.אתם חיים משוק טוב גם אני אבל בייעוץ השקעות טהור אפשר להרוויח גם משוק יורד ,למערכת אם תתנו את המאמרים של מנהלי ההשקעות בטבלה מי המליץ ומה המליץ ומתי זה יעזור למדוד את הגופים הנל. תודה
    סגור
  • יש קבלות
    שני 03/06/2012 20:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    להרבה ממנהלי ההשקעות יש קבלות על הביצועים שלהם. עד שאתה מחליט ללכת בעקבות ההמלצות שלהם המצב בשוק כבר השתנה ואילו הם מגיבים בזמן אמת למתרחש בשוק.
    סגור
  • 17.
    הסימנים נראים מדאיגים אבל
    בן 03/06/2012 16:40
    הגב לתגובה זו
    7 4
    אני בדעה של אמיר, יש הזדמנויות רק צריך לברור
    סגור
  • 16.
    הוא צודק
    אנליסט עממי 03/06/2012 16:35
    הגב לתגובה זו
    7 3
    רבותי תפסיקו עם הדעות הקדומות, ותשפטו כל דבר לגופו של עניין. בדבר אחד בטוח הוא צודק - אנחנו מגזימים בכל דבר ובכלל זה הבורסה. הבעיה הכלכלית באירופה השפיע עלינו יותר מאשר אירופה עצמה והרבה מניות של חברות חזקות ואיתנות הושפעו מאווירה זו וירדו באופן חד ללא הצדקה כלכלית ולכן יש היום הרבה הזדמנויות פז להשקעה לטווח רחוק. אז לדעתי הוא צודק ללא קשר לכך שהוא נציג בית השקעות.
    סגור
  • 15.
    אמון
    אהרון 03/06/2012 16:34
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא להאמין לאף מילה של אנליסט או מיצג בית השקעות או מקורב אליהם מדברים מתוך הפוזיציה . אבל לעצם העניין המשק העולמי נמצא בפרשת דרכים וכל הסימנים מראים על משבר חמור ביותר כך שעדיף להיות זהיר לא לקנות שום מניה ואם אפשר למכור .גם מחירי הדירות ימשיכו לרדת וחזק .
    סגור
  • 14.
    אמיר, הבורסה תפסה אותך בלונג? לא נורא, תמכור על חשבוננו
    רון 03/06/2012 16:31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    פשוט חוצפה איך שמתעללים בכספי בחוסכים!
    סגור
  • מזל שחוסכים בשבילנו
    אתה לא מבין 03/06/2012 17:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא ושאר מנהלי השקעות/ וסדיים חב הפנסיה מנהלים עשרות ומאות מיליאדים, מה אתה מצפה שכל הכסף יהיה בפקדון? בלי השקעה של הכספים אין כלכלה- לא תהיה לך מכוניתף לא יבנו לך בית, לא יהיה מה לראות בטלוויזיה כי לא תהיה לך טלוויזיה. אז מה כל כמה שנים יש מפולת, כרגע המצב גרוע ואולי יהיה גם גרוע יותר- הם לא יכולים למכור הכל, פשוט להמתין בשקט ולחכות שהכלכלה תחזור למסלולה- כמו שהוא אמר- אנשים ימשיכו לאכול ולשתות לסוע לבלות וכל הזמן יש יותר אנשים בעולם. מה היית עושה אם היו נותנים לך לנהל 10 מיליארד ש"ל ל20 שנה קדימה? סוגר הכל בפקדון ???
    סגור
  • 13.
    מאוד לא אתי מבחינת המתראיין. (ל"ת)
    הארווי 03/06/2012 16:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 12.
    כדי למכור ומהר
    אסף 03/06/2012 16:28
    הגב לתגובה זו
    3 5
    העדר דוהר כלפי מטה... אני מוכר וקונה ביותר זול
    סגור
  • 11.
    כדי לחכות
    אסיף 03/06/2012 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 4
    האם לא כדי לחכות, הרי נוכל לקנות את הסחורה במחיר זול יותר.
    סגור
  • אתה חותם על זה.
    שמולי 03/06/2012 20:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אתה בנביאים?
    סגור
  • 10.
    איך אני אמכור את המניות שלי?
    משקיע 03/06/2012 16:26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יש לי מניות למכור אבל אין קונים. מה עושים
    סגור
  • לא חסרים קונים
    יאיר 03/06/2012 20:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מול כל מוכר יש קונה, אלא אם אתה מדבר על מניות קיקיוניות. בימים כאלה בשוק ההון נולדים העשירים החדשים. אלה עם העצבים החזקים.
    סגור
  • 9.
    הבורס בישראל זה קזינו
    סונדרי 03/06/2012 16:25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מי ששולט בבורסה הם שחקני העוף אבל הבורסה בארץ מתנהלת בצורה לא מאוזנת החברות במדד העוף שייכות ברובן לטיקונים עכשיו היגע רגע האמת  
    סגור
  • 8.
    עיתונות אשמה, בגלל זה שרה סובלת
    אנונימי 03/06/2012 16:20
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בגלל הבורסה יורדת. בלי כל קשר לאופי או למצב הכלכלי. """"""""""אמירצ'יק אתה קשקשן בגרוש."""""""""""""""""""""
    סגור
  • 7.
    מצאת אוצר ?
    רוח 03/06/2012 16:19
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אל תשתף אותנו , תקנה בעצמך.
    סגור
  • 6.
    במילה אחת?
    אבנר 03/06/2012 16:16
    הגב לתגובה זו
    5 7
    צודק מחפשים רק את הרע בארץ הזאת
    סגור
  • 5.
    בשפל היסטורי אבל אין צמיחה בעולם (ל"ת)
    המכפילים 03/06/2012 16:15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 4.
    כמה הפסדת למשקיעים החודש (ל"ת)
    גיבור גדול 03/06/2012 16:15
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 3.
    תפסיקו להפחיד אותנו (ל"ת)
    צודק 03/06/2012 16:15
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • 2.
    הם יאכלו ישתו ויסעו גם עם ירידה של 15% בורסה
    משה 03/06/2012 16:14
    הגב לתגובה זו
    9 1
    זו לא סיבה להיכנס עכשיו
    סגור
  • 1.
    אם היה אומר אותו הדבר גם בזמן עליות, אז הייתי מאמינה לו (ל"ת)
    מיכל 03/06/2012 16:13
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • להוציא את בעלי בתי ההשקעות מלחוות דעה
    אוהד 03/06/2012 16:20
    הגב לתגובה זו
    13 3
    לא משהו אישי אייל! אבל כל התקשורת צריכה לבעוט אותכם -בעלי בתי ההשקעות מלתת אנליזה בפומבי ושנינו יודעים למה-לא רוצה לקרוא לכם אינטרסנטיים-כי זה נשמע לא טוב אבל תחסכו מאיתנו את החוסר אמינות הזאת!
    סגור