נוחי דנקנר נגד כל השוק: רכש החודש מניות IDB - אל תוך נפילה של 40%

השוק מוכר, דנקנר קונה. מניית אידיבי אחזקות השלימה היום קריסה של 90% מאז נוב' 2010. צפו: פירוט העסקאות של דנקנר החודש
נוחי דנקנר (צילום: בוצ'צ'ו)
נוחי דנקנר מנסה בתקופה האחרונה לשדר לשוק הון כי הוא מאמין בחברת {אידיבי אחזקות} שבשליטתו בכל דרך אפשרית, כולל רכישה אישית שלו את מניותיה. זאת, בצל המשבר הפוקד את קונצרן אידיבי אחזקות, שהצית בתקופה האחרונה משבר ממשי באג"ח של הקבוצה והפיל אותן לרמות שפל רב שנתיות, ששיקפו לחלקן תשואות שהגיעו אל מעל ל-70%.

על מנת לשמש דוגמא ואולי מתוך הבעת אמון בעתיד הקבוצה, רכשו נוחי דנקנר ואביו יצחק מאז ה-10 במאי באופן אישי מניות של קונצרן אידיבי אחזקות בתמורה לכ-8 מיליון שקל. אך עד כה הסוחרים בשוק לא שיתפו עימם פעולה ולא נתנו אמון במהלך זה, מה שבא לידי ביטוי במחיר המניה בעסקאות אלו. את הרכישות התחיל דנקנר במחיר של 23.45 שקלים ב-10 במאי והמשיך במחיר של ל-16.44 שקלים ב-28 במאי, צניחה של עד כ-30% בין העסקאות כאשר מניה המניה עוד הלך וירד.

בינתיים הולך השוק כנגדו ומניית הקונצרן צוללת היום בעוד 6.5% לרמה של 14.78 שקלים, המשקפת לרכישות שביצעו בני משפחת דנקנר הפסד (על הנייר) עוד יותר גדול. במהלך מסע הרכישות הקצר והלא מוצלח (בינתיים), הגדיל נוחי דנקנר את החזקותיו בקונצרן ל-1.75% מ-0.97% מהון החברה ומזכויות ההצבעה בה.

להלן פירוט העסקאות שבוצעו מחוץ לבורסה כפי שדווחו על ידי אידיבי אחזקות לבורסה:

ב-10 במאי רכש נוחי דנקנר 59,031 מניות ב-2,345 אג' תמורת 1.384 מ' ש'.
ב-13 במאי רכש נוחי דנקנר 20,500 מניות ב-2,372 אג' תמורת 486,500 שקל.
ב-22 במאי רכש נוחי דנקנר 35,000 מניות ב-1,859 אגורות תמורת 650,600 ש'.
ב-23 במאי רכש יצחק דנקנר 10,000 מניות ב-1,900 אג' תמורת 190,000 שקל.
ב-24 במאי רכש נוחי דנקנר 143,300 מניות ב-1,785 אג' תמורת 2.557 מ' ש'.
ב-28 במאי רכש נוחי דנקנר 127,000 מניות ב-1,644 אג' תמורת 2.087 מ' ש'.
וב-29 באי רכש נוחי דנקנר 37,000 מניות ב-1,682 אג' תמורת 622,340 שקל.

בגרף: מניית אידיבי אחזקות מתחילת 2010

תגובות לכתבה(34):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    זהירות
    אבי 31/05/2012 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכלתי אותה ובגדול אני מופסד שם 22000ש תוך חודש שישR; TCT AKU VCI FKC VZC
    סגור
  • 25.
    לכל המגיבים.כנראה שאתם לא מכירים את נוחי.
    אנונימי 31/05/2012 08:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם לדוגמא החברה חייבת סכום x דרך האגחי"ם .מה עושים כדי לצמצם את החוב ?מורידים את האגחי"ם ב-70% ואוספים למטה ואז חוסכים מאות מיליונים.קאפישי
    סגור
  • 24.
    מה אם סוויס בנק 18.4-19 מחיר מדהים
    אנונימי 31/05/2012 08:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מאמין שאם היה לו יותר כסף הוא היה מוציא את המניה מחוץ לבורסה במחיר הזה.המחיר הנוכחי מחזיר את המנייה לשנת 92 .אין ספק פיתוי גדול.לכל מי שיש כסף מיותר וביצים של שיש יש פוטנציאל של בין-1000-3000% רווח.
    סגור
  • 23.
    הבנקים הם הבעיה...
    הבעיה שלי זה לא דנקנ 30/05/2012 23:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכיוון שאינם ידווחו אמת,לגבי מחיקות של 600-700 מיליון שקל,בנק דיסקונט יכול להימחק המפה,מכיוון שהוא מושקע באגחים של דנקנר ב 175 מיליון ש"ח, במניות שלו ב 300-400 מיליון ש"ח ששוות היום אולי 50, מיליון ,ויש לו החזקות גדולות בפרטנר,בזק ,סלקום,דסק"ש, ח"ל,ועוד ,יש לו מחיקות של מר בן דוב,מחיקות של תשובה, ועוד, ועוד. בנק הפועלים בקלחת דומה !!!,לאומי עוד יותר גרוע מושקע 600-700 מיליון אצל בן דוב, מה בדיוק נישאר? לאומי מושקע בחברה לישראל,כמה זה היום? פועלים שקוע עם לבייב,ומניות אידיבי,גולף,שופרסל,דסק"ש ועוד, הפסדים של בין 245 ל 440 מיליון......נו איך ירוויחו? ירמו, ישקרו,הצהרות שווא,מידע כוזב....דיבדנד? תישכחו...
    סגור
  • 22.
    ב2013 הכותרות יהיו אידיב בשער 6350 נוחי 400 אחוז רווח (ל"ת)
    נוחי דנקנר 30/05/2012 23:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 21.
    זה לא ליומיים - מעניין מי יצחק אחרון? (ל"ת)
    רוכש אג"ח אידיבי אחז 30/05/2012 20:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 20.
    אני לא יודע לגבי המניה, אבל אפילו אם הוא ישלם רק התשלום
    אלי 30/05/2012 20:02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הקרוב של אג"ח סדרה ג של 33% קרן + ריבית - עשיתי 60% רווח הכי קלים שלי תוך שבועיים.
    סגור
  • איזה שחקן
    ישראל 30/05/2012 21:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה אם לא ?
    סגור
  • וואללה, נראה שכן - יום X כבר היה בלי שום הודעה מיוחדת.. (ל"ת)
    אלי 31/05/2012 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כמוני כמוך . ולא מוכר את היתרה (ל"ת)
    בהצלחה לנו המושקעים 30/05/2012 20:45
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • טען עוד
  • 19.
    מפלצות הטייקונים קונים בכסף ה"תספורת"
    קליפ 30/05/2012 19:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה כסף שגנבו באהבה ותמיכת כל התקשורת.....שמסתירה את הזוועות. שוד בתמיכת שוחד ח"כ,עיתונאים וכל אתרי האנטרנט
    סגור
  • 18.
    נוחי לא קוסם. וכבר ראינו רכישות שלו
    זיפו 30/05/2012 19:40
    הגב לתגובה זו
    3 3
    שהתבררו כטעות גדולה (ראו מקרה קרדיט סוויס). אז מי מבטיח שרכישה זו תיהיה הצלחה. לדעתי השוק חולה ולא אמר את דברו. כל מי שיקנה היום יצטער כי "מחר" יהיה זול יותר ובעוד חודשיים זול מאוד. אם אתם רוצים מניות איכותיות של נוחי עם עתיד מצוין קנו מודיעין. גם "הזדמנות ישראלית " טובה מאוד. דרך אגב , יום שישי נדע מי זכה במכרזי החיפושים בקפריסין.
    סגור
  • 17.
    אלה שקנו מניות חברותין-מופסדים עוד
    דרומי מתוסכל 30/05/2012 17:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יותר. מוכן להפריש לו,כשיזדקק 1% מהפנסיה שלי בכל חודש.
    סגור
  • 16.
    הוא עוד לא למד שהוא לא מבין בהשקעות?- ראו קרדיט סוויס.
    רני 30/05/2012 17:32
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מה זה בכלל 8 מליון בשבילו. חיחיחיחי
    סגור
  • 15.
    אם כבר צריך לקנות את האג"ח
    אחמד 30/05/2012 17:30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    או לשלב בין השניים
    סגור
  • 14.
    כשכולם מוכרים זה הזמן לקנות אגח אידיבי. כסף על הרצפה.
    אזרח 30/05/2012 17:10
    הגב לתגובה זו
    8 5
    רק להרים , לשבת ולחכות . הכסף יגיע . גם אם תהיה תספורת כזו או אחרת זה יתן תשואה . אם הבעלים קונים זה אומר הרבה . וסימן חיובי . בהצלחה .
    סגור
  • 13.
    שישאיר כסף להסדר חוב
    גרוסמן 30/05/2012 17:08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    נחי' תשאיר קצת כסף להסדר חוב. הרי בסוף תצטרך להביא גם כסף מהבית. רק נס בקרדיט סוויס ישנה את התמונה. אבל אירופה אינה עתידה להאיר פנים לבנקים שלה.
    סגור
  • 12.
    יש לו התניות פיננסיות על מחיר המניה
    משה 30/05/2012 17:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דרך גנדן הפרטית, והוא מנסה לתמוך בה. כמו כן, יש לו חברים שהוא הכניס/דחף פנימה בהנפקה הכושלת האחרונה, וכנראה הוא "מחלץ" את חלקם.
    סגור
  • 11.
    כנראה שהוא יודע מה שהוא עושה (ל"ת)
    ד 30/05/2012 16:36
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • ברור שהוא יודע...
    עידן 30/05/2012 16:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    במקום שהמנייה תהיה היום במינוס 95% היא במינוס 90%. שיהיה לו בהצלחה, כל היתר (העם, דרך השליטה שלו בפנסיה שלנו, הפסידו)
    סגור
  • 10.
    יש יששששששששששששששש
    חיים ננחחחחחחחחחחחחח 30/05/2012 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 3
    עוד קצת ואני מישתלט על החברה.
    סגור
  • 9.
    שווה קנייה (ל"ת)
    samsung 30/05/2012 16:26
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 8.
    בונוס ביוגרופ שווה בדיקה והיתענינות (ל"ת)
    בנטוב 30/05/2012 16:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 7.
    כמה מהעסקאות היו (ל"ת)
    מחוץ לבורסה? 30/05/2012 16:14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 6.
    השאלה אם הוא קונה בכסף שלו או בכסף שלנו
    חי במינוס 30/05/2012 16:13
    הגב לתגובה זו
    10 6
    מכל מקום קניותיו מונעות ירידה חריפה יותר.
    סגור
  • 5.
    אז הוא קנה ב9 מיליון ש"ח
    אנונימי 30/05/2012 16:12
    הגב לתגובה זו
    5 6
    לא מאמין לאיש הזה גם שהוא מתפלל.
    סגור
  • 4.
    מעניין
    איל 30/05/2012 16:07
    הגב לתגובה זו
    5 2
    יכול להיות שיודע משהו שאחרים לא יודעים?
    סגור
  • מאוד פשוט
    איתן 30/05/2012 19:35
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אם הוא חושב שהמחיר אטרקטיבי, הוא צריך לקנות במאסות הרבה יותר גדולות. למה הוא לא יוצא בתוכנית רכישה? כנראה שאין לו..
    סגור
  • נוחי בפאניקה, מנסה למנוע ירידות חריפות יותר (ל"ת)
    אנונימי 30/05/2012 16:18
    הגב לתגובה זו
    7 8
    סגור
  • 3.
    הוא צודק...המוכרים הדיוטים...העתיד יעניק לו רווחים!!!
    אבי קול 30/05/2012 16:07
    הגב לתגובה זו
    13 7
    הכל עניין של פאניקה של מוכרים...תקשורת זולה...החברות בהם הוא מחזיק...עובדות...עם נזילות גבוהה והוא לא זורק את כספו בקניית מניות !!!
    סגור
  • הוא טועה...הקונים .... (ל"ת)
    אבי פוט 30/05/2012 17:07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 2.
    הפסדתי 30% בשבועיים
    חרא מניה 30/05/2012 16:07
    הגב לתגובה זו
    1 8
    הלכו כמה אלפים לחינם ומכרתי
    סגור
  • בורסה זה לידיים חזקות קונים היום בזול עוד שנה תמכור בפי
    כלכלן 30/05/2012 20:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שתיים היום זאת הזדמנות לקנות מניות למי שלא לחוץ לכסף
    סגור
  • 1.
    8 מיליון,זה כלום. למה לא רכש ב -100 מיליון, אין לו כסף (ל"ת)
    משקיע 30/05/2012 16:05
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור