הרווח המתואם של 'כמעט חינם' עלה ב-27% ל-9.1 מיליון שקל

רשת הקמעונאות המפעילה 34 סניפי סופרמרקט בפריסה ארצית מתכננת להשקיע 68 מיליון שקל בשנה וחצי הקרובות בפתיחת 14 סניפים חדשים
ממשיכה לצמוח
רשת הקמעונאות 'כמעט חינם' פרסמה הלילה תוצאות כספיות חזקות לרבעון הראשון. מניות הרשת נסחרות בבורסה תחת חברת {צים שיווק}. הרשת מפעילה 34 סניפי סופרמרקט בגדלים שונים בפריסה ארצית בשטח של 38,000 מ"ר.

את הרבעון הראשון של השנה סגרת הרשת עם הכנסות של 335.9 מיליון שקל, עלייה של 14.5% ביחס לרבעון המקביל. בחברה מסבירים שהעלייה במכירות נבעה מפתיחת 5 סניפים חדשים שלא באו לידי ביטוי ברבעון המקביל. המכירות קוזזו בחלקן מסניף הזכיין באלקנה שנסגר בסוף ינואר השנה.

כמו כן, החברה רשמה גידול של 4.2% בפידיון מחנויות זהות (חנויות שהיו קיימות גם ברבעון הראשון של 2011 וגם ברבעון הראשון של 2012). סך הפידיון לעובד ברבעון הראשון של שנת 2012 הסתכם ב-191.7 אלף שקל, זאת לעומת 150.3 אלף שקל ברבעון המקביל.

ברבעון הראשון של השנה, הרווח התפעולי של הרשת הסתכם ב-13.6 מיליון שקל, עלייה של 8% ביחס לרבעון המקביל. הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-10 מיליון שקל, גידול של 14% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. כאשר מנטרלים רווחים חד פעמיים הנובעים מעליית שווי נדל"ן להשקעה, הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-9.1 מיליון שקל, זאת לעומת 7.1 מיליון שקל ברבעון המקביל - גידול של 27%.

במסגרת התוכנית האסטרטגית מתכננת החברה לפתוח 14 סניפים חדשים עד סוף שנת 2013. שמונה סניפים צפויים להיפתח עד סוף השנה ושישה נוספים בשנה הבאה. סך ההשקעה הצפויה בהקמת הסניפים מסתכם בכ-68 מיליון שקל.

במקביל לדוחות אישר הדיבידנד חלוקת רבעוני בהיקף של 5 מיליון שקל. בהתבסס על מחיר המניה, תשואת הדיבידנד עומדת על 1.6%. הדיבידנד ישולם לבעלי המניות המחזיקים במניות החברה בתאריך ה-19 ביוני.

ישראל אינהורן, יו"ר צים שיווק, מסר: "אנו שבעי רצון מהתוצאות שאנו מציגים ברבעון הראשון לשנת 2012, עם צמיחה יפה במכירות, גידול של 4.2% במכירות בחנויות זהות ושל 2.6% במכירות למ"ר. הצמיחה במכירות לוותה במהלכי התייעלות חוצי ארגון שביצענו ברבעון הראשון תוך התאמת מבנה ההוצאות לשינויים בתנאי השוק ולמחאה החברתית".

לדבריו, "מתחילת 2012 פתחנו שני סניפים חדשים ובכוונתנו לפתוח כ- 11 סניפים נוספים לפחות עד סוף 2013, כאמור ללא צורך בהגדלת הוצאות כח האדם בסניפים החדשים, אשר קצב ייצור ההכנסות שלהם ילך ויגדל ככל שיהיו ותיקים יותר. מועדון הלקוחות שלנו ממשיך לצמוח, עם כ- 150 אלף לקוחות נאמנים ב- 31 סניפים וכ- 11 אלף לקוחות בעלי כרטיס האשראי ישראכרט כמעט חינם".
תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חבל
    אין לכם מעצב אתר? 24/05/2012 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדף החדש של הכתבות נראה ממש לא טוב. הטקסט נראה חיוור וקטן ביחס לשאר האלמנטים בעמוד - המילה אחת נבלע. הדף מנייה גדול ומגושם וממש לא בא לעבור מעל המניה כדי להתעדכן. הקו הרוחבי בראש הכתבה נראה לא טוב. בקיצור - שלמו למעצב . זה שווה את זה
    סגור
  • 2.
    צומחים ונסחרים הכי זול
    אמיר 24/05/2012 09:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זוהי חברת קמעונאות מזון שצומחת ונסחרת הכי זול מכל הרשתות שצומחות בדוק !!! שוק ההון לא מפרגן לאחים צים ולחברה וחבל....
    סגור
  • 1.
    המניה צריכה לטוס 50%
    שלמה 24/05/2012 08:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה
    סגור